abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:41:28 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_146407624
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef DaMart het volgende:
Anderhalve dag grond door de wasmachine halen en het seizoen van de Hoffmans is al beter dan het hele vorige seizoen :D.

Volgende week gaat Todd dus proberen om Dave terug te halen. Aangezien we hem op de eerste aflevering na niet hebben gezien en hij wel in de intro staat bij volgens mij dezelfde claim als waar de Hoffmans bezig zijn, zou het me niet verbazen als hij ze nog gaat helpen ook.
Ik zou het dom vinden. Zoals je in de enige echte epi zag haalt hij nu Big Gold uit de grond. Nuggets waar je een olifant mee kan doodgooien.
pi_146430534
Jongens jongens jongens. Toont die Dave deze aflevering eindelijk ballen, is die ze volgende EP alweer kwijt. Zonde.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:05:27 #103
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146433706
Zo die Hoffman's gaan weer de goede kant op (helaas). Hopelijk levert dat nieuwe stuk grond van Parker nog wat op.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:31:49 #104
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146435847
Ik had graag meer van de operatie van Fred Dodge gezien. Kleinschalig, maar wel professioneel.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Moderator zaterdag 8 november 2014 @ 18:20:30 #105
42184 crew  DaMart
pi_146437445
Tony heeft dus gewoon een Friese vlag hangen in zijn kantoor :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_146445827
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik had graag meer van de operatie van Fred Dodge gezien. Kleinschalig, maar wel professioneel.
Juist daarom zullen we er niet veel van zien.

Dit soort scripted shows mogen alleen falende dingen in voortkomen, anders is het niet interessant.
pi_146447138
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:05 schreef JagerJanssen het volgende:
Zo die Hoffman's gaan weer de goede kant op (helaas). Hopelijk levert dat nieuwe stuk grond van Parker nog wat op.
Hoezo helaas? Je gunt toch niemand slechte vondsten, vooral als je bedenkt hoeveel gezinnen afhankelijk zijn van het inkomen dat die mannen met deze crisis proberen te vergaren.

Dat die mannen blijven vertrouwen op Todd is gewoon wanhoop door de crisis.

Wat wel grappig is, is dat toen ze in Canada aan het delven waren, ze het hadden over de Amerikaanse droom. :'( :D Volgens mij hadden ze het ook over de Amerikaanse droom toen ze in Ghana en Zuid-Amerika waren.
pi_146452474
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die wanden kan hij sowieso wel afschrijven volgens mij _O-.
Net de nieuwe afleveringen van dit seizoen gedownload *O*
Even over het "demonteren" van die dredge: op zich is dat wel logisch dat hij die wanden er zo uit mept.
Op Marktplaats staan ook wel handelaren die gebruikte loodsen verkopen, dan verkopen ze ook alleen de staalconstructie, de beplating is meestal toch niet veel van over.
Nieuwe damwandplaat heb je er zo aan zitten.
En die dredge moet toch kaal om de staalconstructie te kunnen demonteren, het lijkt wel dramatisch maar dat is TV _O-
  maandag 10 november 2014 @ 09:29:08 #109
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146490663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoezo helaas? Je gunt toch niemand slechte vondsten, vooral als je bedenkt hoeveel gezinnen afhankelijk zijn van het inkomen dat die mannen met deze crisis proberen te vergaren.

Dat die mannen blijven vertrouwen op Todd is gewoon wanhoop door de crisis.

Wat wel grappig is, is dat toen ze in Canada aan het delven waren, ze het hadden over de Amerikaanse droom. :'( :D Volgens mij hadden ze het ook over de Amerikaanse droom toen ze in Ghana en Zuid-Amerika waren.
Ik heb het niet zo op die Todd.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146490775
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:29 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op die Todd.
Dat, en ze krijgen ook (flink) betaald door Discovery.
Dat is ook de reden geweest dat Dakota Fred ( _O_ ) niet meer mee doet. Zij kregen een schijntje ivm wat de Hoffmans krijgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:45:43 #111
42184 crew  DaMart
pi_146490972
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat, en ze krijgen ook (flink) betaald door Discovery.
Dat is ook de reden geweest dat Dakota Fred ( _O_ ) niet meer mee doet. Zij kregen een schijntje ivm wat de Hoffmans krijgen.
Dat ging toch over het bedrag dat Discovery per locatie besteedde aan de opnames en niet over de vergoeding die aan de verschillende teams werden betaald?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_146491509
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:45 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat ging toch over het bedrag dat Discovery per locatie besteedde aan de opnames en niet over de vergoeding die aan de verschillende teams werden betaald?
Ze krijgen/kregen ook 'salaris' van Discovery.

quote:
But the main reason is simple……and I quote….”If you want a Miner, call me…….if you want an Actor, pay me like one.”
quote:
One commenter wrote, “From what I understood each miner made $22,000 per episode. I won’t mention who, but a cast member confirmed this personally to me. So my question was, what kind of pay were you looking for Fred? $400,000 a season us a nice chunk of change even if your season isn’t profitable.”
quote:
Fred responded to that by clarifying, “the Other crews may have been paid that…… 5 members of my crew got $0 , only their share of gold produced. We were not compensated for any of our operating expenses as the Others were. My compensation per episode was a joke….less than a third of the Others. Bottom line…..I’m entertaining millions of people using my own resources ……and Discovery is pocketing all the profit…. Freddie”
http://starcasm.net/archives/281566
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146495280
Todd heeft het concept bedacht dus die zal ook zo wel cashen.
Naast de sponsoring van oa Volvo, je dacht toch niet dat die nieuwe machines van Volvo uit de lucht kwamen vallen? :+

Hij gaat ook naar beurzen om te leuren met hun spullen las ik.

Zo kwam Parker vast ook aan zijn nieuwe Ford Raptor..
pi_146495588
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Todd heeft het concept bedacht dus die zal ook zo wel cashen.
Naast de sponsoring van oa Volvo, je dacht toch niet dat die nieuwe machines van Volvo uit de lucht kwamen vallen? :+

Hij gaat ook naar beurzen om te leuren met hun spullen las ik.

Zo kwam Parker vast ook aan zijn nieuwe Ford Raptor..
En al die apparatuur van MSI Mining, waar iedereen (iig bij de Hoffmans) met shirtjes, helmen en stickers van rondloopt.

Ze doen wel heel zielig, maar je hoeft met die faalhazen echt geen medelijden te hebben, financieel gezien.

Het is en blijft scripted 'reality'.

Hoewel vermakelijk, zou ik maar wat graag weer het oude Discovery (en NatGeo) van vroeger terug willen, met alleen maar goede docu's en interessante programma's, ipv al die scripted reality van tegenwoordig.
Maar daar zullen de tegenwoordige adverteerders waarschijnlijk geen goudmijn meer in zien.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146495682
Ja ik zie het beide wel graag maar zie niet zo goed wat dergelijke scripted shows op van oudsher gerespecteerde kanalen doen, net zoals die shows op TLC ook bekend als..
The Learning Channel :')
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 13:20:45 #116
42184 crew  DaMart
pi_146495798
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja ik zie het beide wel graag maar zie niet zo goed wat dergelijke scripted shows op van oudsher gerespecteerde kanalen doen, net zoals die shows op TLC ook bekend als..
The Learning Channel :')
:o. Ik dacht dat dat een vrouwenzender was en dat de L voor Ladies stond :@ _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_146495840
Het draait, net zoals alles eigenlijk, helaas, nog maar om geld en commercie en adverteerders.
En de grote massa (hoge kijkcijfers, interessant en goed voor adverteerders) kijkt blijkbaar liever iets anders dan écht interessante en leerzame programma's.

Jammer alleen dat dat jaren geleden ook al is ingezet bij deze zenders.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146495873
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 13:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

:o. Ik dacht dat dat een vrouwenzender was en dat de L voor Ladies stond :@ _O-.
Dat is het tegenwoordig ook.
Het allertriestste geval is wel History Channel :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146495919
De eerste paar minuten moet je tegenwoordig sowieso doorspoelen want behalve een terugblik zie je meteen ook even een samenvatting van de komende aflevering :')
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 13:36:12 #120
42184 crew  DaMart
pi_146496200
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En al die apparatuur van MSI Mining, waar iedereen (iig bij de Hoffmans) met shirtjes, helmen en stickers van rondloopt.

Ze doen wel heel zielig, maar je hoeft met die faalhazen echt geen medelijden te hebben, financieel gezien.

Het is en blijft scripted 'reality'.

Hoewel vermakelijk, zou ik maar wat graag weer het oude Discovery (en NatGeo) van vroeger terug willen, met alleen maar goede docu's en interessante programma's, ipv al die scripted reality van tegenwoordig.
Maar daar zullen de tegenwoordige adverteerders waarschijnlijk geen goudmijn meer in zien.
Op zich heeft NatGeo nog wel eens een interessante documentarie. Op Discovery kom ik die inderdaad een stuk minder tegen. Verder hebben beide zenders ook heel veel programma's die heel erg op elkaar lijken, waaronder dus Gold Rush en wat gelijkwaardige programma's. De goudkoorts heeft duidelijk toegeslagen bij die zenders.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_146496982
Nu moet ik bekennen ook bv Edge of Alaska en The last frontier te volgen :@
pi_146500845
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste paar minuten moet je tegenwoordig sowieso doorspoelen want behalve een terugblik zie je meteen ook even een samenvatting van de komende aflevering :')
Klopt.

Ook bij die breakdowns spoel ik even snel door, al dat gemaakte drama moet ik niks van hebben.

Het enige wat mij interesseert is het uiteindelijke goud wat uit de grond komt.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 16:17:30 #123
42184 crew  DaMart
pi_146711869
En toen was Dave toch weer terug. Op zich hebben ze wel meer kans op succes, nu Dave bepaalt wat ze gaan doen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_146713650
Ben bang dat we die dredge nooit werkend te zien krijgen..
  Lieve Belg zondag 16 november 2014 @ 21:22:28 #125
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_146724430
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef DaMart het volgende:
En toen was Dave toch weer terug. Op zich hebben ze wel meer kans op succes, nu Dave bepaalt wat ze gaan doen.
Al gaat dat volgens mij nog al eens goed botsen, zoals al te zien was in de korte preview :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')