abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_140153884
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef s0ul1991 het volgende:
Meestal 7 dagen. Voor zo'n prijs is dat goed te doen :)
Ik heb een paar keer 7 dagen gehad, voor mij prima. Heb ook 2 keer 3 weken gehad, niet heel erg want ik had toch nog genoeg te gamen maar als je er op zit te wachten niet heel fijn.

Maar ik bestel er nog steeds regelmatig games, ze hebben goede prijzen!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:32:48 #252
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_140158699
quote:
Voor ¤12,39 wil ik het spel wel proberen, bedankt voor de tip.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:20:24 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140174417
Hoera, Sadness is niet dood!

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=822370


:') !!!!!!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:26:21 #254
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140174563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoera, Sadness is niet dood!

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=822370

:') !!!!!!
Ik care hier vrij weinig om eerlijk gezegd.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:01:47 #255
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_140178927
voor de mensen die nog MK8 willen halen: http://www.gamedumper.nl/games-wiiu/wiiu-mario-kart-8.htm
pi_140180193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoera, Sadness is niet dood!

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=822370

:') !!!!!!
OMG! Systemseller. Al wacht ik nog steeds op Happiness ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_140183306
Sinds kort een wii u gekocht. Nu heb ik 2 vragen. Ik heb een account aangemaakt onder de naam en geboortedatum van mijn zoontje. Dit was niet slim omdat er telkens een pincode ingevoerd moet worden voor ouderlijk toezicht. Kan ik dit nog wijzigen door een nieuwe nintendo id aan te maken?

Is mario en sonic olympic games ook alleen te spelen via de gamepad ? Want dat lukt mij maar niet
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:45:29 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140184074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Sinds kort een wii u gekocht. Nu heb ik 2 vragen. Ik heb een account aangemaakt onder de naam en geboortedatum van mijn zoontje. Dit was niet slim omdat er telkens een pincode ingevoerd moet worden voor ouderlijk toezicht. Kan ik dit nog wijzigen door een nieuwe nintendo id aan te maken?

Is mario en sonic olympic games ook alleen te spelen via de gamepad ? Want dat lukt mij maar niet
Je kunt meerdere accounts op een WiiU aanmaken. Ook kun je ouderlijk toezicht uitzetten toch?

M&S is niet off-tv te spelen omdat een hoop sporten andere controls gebruiken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_140190137
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt meerdere accounts op een WiiU aanmaken. Ook kun je ouderlijk toezicht uitzetten toch?

M&S is niet off-tv te spelen omdat een hoop sporten andere controls gebruiken.
Kun je helaas niet uitzetten bij een account van een kind
pi_140196591
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Kun je helaas niet uitzetten bij een account van een kind
Dat klopt. Misschien hoofdaccount veranderen in een voor jezelf?

Ik heb mijn eigen account als hoofdaccount ingesteld. Die is beveiligd met een pincode en heeft dan ook geen restricties. Dan heb ik voor elk kind een eigen Mii die vrij te gebruiken zijn (geen pincode), maar die beperkte spel en internet mogelijkheden hebben. Dit is per account erg makkelijk in te stellen. (Ik heb de leeftijdsrating ingesteld, geen internetbrowser toegang, wel online maar geen interactie).
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:57:59 #261
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_140197697
is die animal crossing plaza ook op de EU wii U te verkrijgen? zag 'em op nintendo.com en vond het er wel leuk uitzien, maar kan 'em niet vinden helaas... iemand een idee?
pi_140198186
Yes, ik heb hem gewoon. Kijk er alleen nooit.
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:18:46 #263
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_140198310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, ik heb hem gewoon. Kijk er alleen nooit.
Ja het is wat meer cosmetisch dan dat ik het écht nodig heb, maar het is een kleine moeite voor een leuker scherm als de wii U even op pauze staat :). Hoe/waar heb je 'em gedownload?
pi_140198490
E-shop gewoon denk ik
pi_140210623
Be curious, not judgmental
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:38:21 #266
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
  Redactie Games woensdag 21 mei 2014 @ 23:04:06 #267
181272 crew  Noppie2000
pi_140225215
Ik dacht een nieuwe trailer -O-
pi_140230439
Ik wou vet graag een wii u kopen nadat ik over mario kart 8 hoorde maar wat is dat kut ding eigenlijk rotzooi zeg:

Een gigantische pad controller waar alleen casual gamers gebruik van maken, en hij is OOK nog eens essentieel dus als ie stuk gaat kun je 100 euro neerdokken.

De pro controller ondersteunt niet alle games en sowieso geen wii games waardoor je PERSE een kut wii mote moet halen. Waarom maakt nintendo geen downloadable content die het mogelijk maakt om de pro controller met alles te gebruiken?

De wii mote is duur terwijl je hem bijna nooit gebruikt als niet-casual

De pro controller is duur(50 euro)

De first party games zijn duur(minstens 50 euro)

Geen wonder dat die console een flop is geworden. Je moet zo gigantisch veel betalen omdat nintendo ana 2014 nog steeds 10 jaar achterloopt.
Ik heb alle nintendo consoles behalve de NES gehad omdat de exclusives gewoon te gek zijn. En ik ben altijd tevrede geweest totdat de gimmicks kwamen. De wii met zijn kut motion verplichting maakte me razend omdat je het verplicht bent te gebruiken bij spellen waar je al jaren naar uitkeek, en soms met extra kosten ook(wii motion+ :') ) Toen het bekend werd gemaakt dat de wii u spellen gaat delen met de ps4 en xbox one dacht ik even dat ze normaal gingen worden, maar nee hoor. De wii u blijkt nog vertyfter dan de wii.

Ik wil godverodmme gewoon met een simpele console op de bank zitten en een controller in mijn hand waarop ik alle games kan spelen die ik wil. Waarom kan dit wel met de ps4 en xbox? En waarom moeten mijn favoriete exclusives vastzitten aan een japans wereldvreemd kutbedrijf.

Als de nieuwe super smash bros een harcore vechtgame blijkt te zijn koop ik hem pas, en anders mogen ze van mij pad nog harder verlies lijden tot ze dit soort kutdingen eindelijk afleren.

[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 22-05-2014 02:38:24 ]
We're slowly approaching inevitable death.
  Forum Admin donderdag 22 mei 2014 @ 04:04:04 #269
35723 crew  GGMM
pi_140230768
Als je alle cobsoles van nintendo hebt gehad had je beter je wii-mote kunnen bewaren.

En die pro-controller zit gewoon bij de wii-u.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_140230805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 02:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als de nieuwe super smash bros een harcore vechtgame blijkt te zijn koop ik hem pas, en anders mogen ze van mij pad nog harder verlies lijden tot ze dit soort kutdingen eindelijk afleren.
Succes met het nooit kopen van de nieuwe Smash Bros game?
Als je echt verwacht dat Smash Bros een hardcore fighting game gaat worden, dan ga je echt flink teleurgesteld worden.

Smash is nooit een hardcore fighter geweest, en zal dat ook nooit worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Necrodeath op 22-05-2014 04:42:43 ]
Doe eens niet.
pi_140230959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 02:26 schreef dustbrain het volgende:
Ik wou vet graag een wii u kopen nadat ik over mario kart 8 hoorde maar wat is dat kut ding eigenlijk rotzooi zeg:

Een gigantische pad controller waar alleen casual gamers gebruik van maken, en hij is OOK nog eens essentieel dus als ie stuk gaat kun je 100 euro neerdokken.
Goh, als ik mijn ps4-controller tegen de muur opgooi kost het me ook 60 euro. En het is essentieel. Wat is dat ding kut zeg.
quote:
De pro controller ondersteunt niet alle games en sowieso geen wii games waardoor je PERSE een kut wii mote moet halen. Waarom maakt nintendo geen downloadable content die het mogelijk maakt om de pro controller met alles te gebruiken?
Waarom wordt de ps3-controller niet ondersteund op ps4

quote:
De wii mote is duur terwijl je hem bijna nooit gebruikt als niet-casual
Klopt, nog nooit aangesloten gehad, dus ik ben er geen geld aan kwijt geweest. Ik heb er nog 1 liggen van mijn Wii. Met Motion Plus. Kreeg ik gratis bij Zelda: Skyward Sword.
quote:
De pro controller is duur(50 euro)
Next-gen-controllers van concurrenten zijn duurder
quote:
De first party games zijn duur(minstens 50 euro)
Dat zijn alle games op alle platformen. Voor next-gen games betaalde met gemak zestig euro wanneer ze uitkomen. Met wat slim zoeken kan het een stuk goedkoper. Ik heb nu 6 Wii U games voor bij elkaar 120 euro. Pikmin 3, Wonderful 101, Donkey Kong, Mario World en Super Mario/Luigi (op 1 disc ). Dat is 20 euro per game B-)
quote:
Geen wonder dat die console een flop is geworden. Je moet zo gigantisch veel betalen omdat nintendo ana 2014 nog steeds 10 jaar achterloopt.
Dan koop je een ps4 en ga je zaniken dat dat ding ook duur is. PSN Plus zal dan ook wel te duur voor je zijn.
quote:
Ik heb alle nintendo consoles behalve de NES gehad omdat de exclusives gewoon te gek zijn. En ik ben altijd tevrede geweest totdat de gimmicks kwamen. De wii met zijn kut motion verplichting maakte me razend omdat je het verplicht bent te gebruiken bij spellen waar je al jaren naar uitkeek, en soms met extra kosten ook(wii motion+ :') )
Que? Ik heb lang niet zo vaak zitten zwaaien met dat ding als jij, koop jij Wii Bowling of zo? Motion Plus zat gewoon bij een toffe first party, niks extra voor betaald.

quote:
Toen het bekend werd gemaakt dat de wii u spellen gaat delen met de ps4 en xbox one dacht ik even dat ze normaal gingen worden, maar nee hoor. De wii u blijkt nog vertyfter dan de wii.
Dat is nooit bekendgemaakt, geloof niet alles dat je op internet leest. Het is vaker 1 april dan je denkt.
quote:
Ik wil godverodmme gewoon met een simpele console op de bank zitten en een controller in mijn hand waarop ik alle games kan spelen die ik wil. Waarom kan dit wel met de ps4 en xbox? En waarom moeten mijn favoriete exclusives vastzitten aan een japans wereldvreemd kutbedrijf.
Ik zit nog steeds prima op die bank met ps4 en wii u games. Beide gevallen zet ik het aan en kan ik spelen. Heel veel simpeler kan niet. En ik heb mijn games die ik wilde hebben voor cheap.
quote:
Als de nieuwe super smash bros een harcore vechtgame blijkt te zijn koop ik hem pas, en anders mogen ze van mij pad nog harder verlies lijden tot ze dit soort kutdingen eindelijk afleren.
Smash bros een hardcore vechtgame? Wow. Ik weet niet in welke alternatieve wereld jij leeft, maar dat is het nooit geweest. Het is een fanservice dat uit de hand gelopen is en een leuke brawler is, succesvoller dan Sony's poging met bekende Sony-personages.

De enige reden dat Wii U flopt is dat third party niet meer is aangehaakt omdat het ding de processorkracht niet heeft van next-gen, dus poorten veel te veel moeite kost. Daarna vielen dus ook de verkopen tegen waardoor third party dacht: nou, voor een kleine afzetmarkt gaan we ook niet poorten. Kortom, kip en ei. Consumenten kopen het niet want er zijn alleen Nintendo-games op te koop, zo 1x in het kwartaal een nieuwe. En andere uitgevers springen niet op Wii U omdat er geen consumenten zijn met zo'n ding. Tenminste, niet genoeg om een port rendabel te maken. Een prijs van controller en games of gebruikersgemak is zeker niet de reden dat de console flopt, concurrenten zijn er zelfs duurder in. En dan ook met de simpele HD-remakes die op dit moment hip zijn op Xbox One en PS4, dat is pas gruwelijk irritant: games uitbrengen die ik allang gespeeld heb en niet weer ga spelen omdat het nu Full HD is :+

Succes met je keuze. En obvious troll is obvious, maar ik vind het wel grappig dat je het probeert, dus ik reageer voor je moeite.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:14:23 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140231186
Zit je nou Nintendo te verdedigen Pheno?

*stil

*mooi
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_140231302
Dat je het nog mag meemaken O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_140235872
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Goh, als ik mijn ps4-controller tegen de muur opgooi kost het me ook 60 euro. En het is essentieel. Wat is dat ding kut zeg.
Behalve dan dat die wii-mote 140 euro kost, de prijs van de console omhoog brengt en een gimmick is waar ik niet voor wil betalen. Ik snap niet waarom je een essentiele controller waar je niks mee doet vergelijkt met gewoon een essentiele controller?

quote:
Waarom wordt de ps3-controller niet ondersteund op ps4
De ps4 ondersteund toch ps3 spellen? Dus als je een ps4 controller hebt kun je gewoon ps3 spellen spelen zonder dat je daarvoor een ps3 controller hoeft te halen. Daar zit het verschil hem in. Op zich klachtwaardig voor mensen die al een ps3 hadden, maar ik heb mij wii vergekocht dus zit de klacht me in het moeten kopen van allerlei troep als ik ooit een wii spel wil spelen met 2de speler.

quote:
Klopt, nog nooit aangesloten gehad, dus ik ben er geen geld aan kwijt geweest. Ik heb er nog 1 liggen van mijn Wii. Met Motion Plus. Kreeg ik gratis bij Zelda: Skyward Sword.
Wat fijn voor je dat je geen wii spellen hoefde te spelen dan, want daar kan de pro-controller niks mee

quote:
Next-gen-controllers van concurrenten zijn duurder
Ik had de prijs ook niet erg gevonden als het werkte, want het gaat me om het feit dat het niet ALLES ondersteund terwijl je er wel de volle prijs betaalt.

quote:
Dat zijn alle games op alle platformen. Voor next-gen games betaalde met gemak zestig euro wanneer ze uitkomen. Met wat slim zoeken kan het een stuk goedkoper. Ik heb nu 6 Wii U games voor bij elkaar 120 euro. Pikmin 3, Wonderful 101, Donkey Kong, Mario World en Super Mario/Luigi (op 1 disc ). Dat is 20 euro per game B-)
Waar?

quote:
Dan koop je een ps4 en ga je zaniken dat dat ding ook duur is. PSN Plus zal dan ook wel te duur voor je zijn.
Geen leuke exclusives, maar als ie die wel had zou ik hem meteen gekocht hebben. :P

quote:
Que? Ik heb lang niet zo vaak zitten zwaaien met dat ding als jij, koop jij Wii Bowling of zo? Motion Plus zat gewoon bij een toffe first party, niks extra voor betaald.
Skyward sword, mario galaxy en donkey kong returns vereisen allemaal nutteloze zwaaibewegingen. Vooral donkey kon returns zet er nog een schepje boven op door van 'blazen' een swaai beweging te maken terwijl er een knop vrij is. :')

quote:
Dat is nooit bekendgemaakt, geloof niet alles dat je op internet leest. Het is vaker 1 april dan je denkt.
Dat sprak voor zich leek mij. Ze lieten goeie graphics zien in de E3 en ik dacht ff dat het een next gen console zou zijn waarop ik eindelijk 3d party op kon spelen die ook op de concurerende consoles kwamen.

quote:
Ik zit nog steeds prima op die bank met ps4 en wii u games. Beide gevallen zet ik het aan en kan ik spelen. Heel veel simpeler kan niet. En ik heb mijn games die ik wilde hebben voor cheap.
Lucky bastard

quote:
Smash bros een hardcore vechtgame? Wow. Ik weet niet in welke alternatieve wereld jij leeft, maar dat is het nooit geweest. Het is een fanservice dat uit de hand gelopen is en een leuke brawler is, succesvoller dan Sony's poging met bekende Sony-personages.
Ik classificeer een hardcore game als een game waarin je door veel te spelen en hoge skill levels veel beter kan zijn dan tegenstanders. Dit was in melee heel erg en in brawl wat minder. Sakurai(ofzoiets?) zei dat de nieuwe ssb er tussen zou liggen om de hardcore fans ook tevreden te stellen.

quote:
De enige reden dat Wii U flopt is dat third party niet meer is aangehaakt omdat het ding de processorkracht niet heeft van next-gen, dus poorten veel te veel moeite kost. Daarna vielen dus ook de verkopen tegen waardoor third party dacht: nou, voor een kleine afzetmarkt gaan we ook niet poorten. Kortom, kip en ei. Consumenten kopen het niet want er zijn alleen Nintendo-games op te koop, zo 1x in het kwartaal een nieuwe. En andere uitgevers springen niet op Wii U omdat er geen consumenten zijn met zo'n ding. Tenminste, niet genoeg om een port rendabel te maken. Een prijs van controller en games of gebruikersgemak is zeker niet de reden dat de console flopt, concurrenten zijn er zelfs duurder in. En dan ook met de simpele HD-remakes die op dit moment hip zijn op Xbox One en PS4, dat is pas gruwelijk irritant: games uitbrengen die ik allang gespeeld heb en niet weer ga spelen omdat het nu Full HD is :+
Met die redenen was ik allang bekend. Het ging mij ermeer om dat ze mede-falen door redenen die ik opgenoemd heb en waar ik me tevens aan stoor. Die pad controller is daar zeker eentje van omdat mensen het niet als een console zien. De wii motion compatibiliteit zorgde daar mede-voor omdat dat het nog meer op een accessoires laat lijken.
Ook zijn de pad-functies pure gimmick want niemand gaat een controller kopen voor dubbel scherm. Casuals blijven gewoon wii-sports spelen tot in de eeuwigheid en ondertussen zit ik met een gigantische waardeloze dure verplichte controller.

quote:
Succes met je keuze. En obvious troll is obvious, maar ik vind het wel grappig dat je het probeert, dus ik reageer voor je moeite.
Zou wel helpen als je wat beter nadacht en of las. ;(
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:42:32 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_140236058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:36 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Behalve dan dat die wii-mote 140 euro kost, de prijs van de console omhoog brengt en een gimmick is waar ik niet voor wil betalen. Ik snap niet waarom je een essentiele controller waar je niks mee doet vergelijkt met gewoon een essentiele controller?

Wiimote 140 euro? Zijn ze van goud ofzo? Waar koop je die? Voor de Wii kostte die ooit 35 euro.

quote:
De ps4 ondersteund toch ps3 spellen? Dus als je een ps4 controller hebt kun je gewoon ps3 spellen spelen zonder dat je daarvoor een ps3 controller hoeft te halen. Daar zit het verschil hem in. Op zich klachtwaardig voor mensen die al een ps3 hadden, maar ik heb mij wii vergekocht dus zit de klacht me in het moeten kopen van allerlei troep als ik ooit een wii spel wil spelen met 2de speler.

De PS4 ondersteunt alleen PS3 spellen die door Sony worden aangepast, aangezien de complete architectuur verschilt en ze geen backwards compatibility in hebben gehousd.

quote:
Wat fijn voor je dat je geen wii spellen hoefde te spelen dan, want daar kan de pro-controller niks mee

[..]

Ik had de prijs ook niet erg gevonden als het werkte, want het gaat me om het feit dat het niet ALLES ondersteund terwijl je er wel de volle prijs betaalt.

Er staat duidelijk bij, per spel, wat er wel en niet ondersteund wordt. Tot zover ik kan zien in mijn hele collectie wordt de Gamepad, Pro controller en Wii mote standaard wel ondersteund.

quote:
Waar?

[..]

Geen leuke exclusives, maar als ie die wel had zou ik hem meteen gekocht hebben. :P

[..]

Skyward sword, mario galaxy en donkey kong returns vereisen allemaal nutteloze zwaaibewegingen. Vooral donkey kon returns zet er nog een schepje boven op door van 'blazen' een swaai beweging te maken terwijl er een knop vrij. :')

Op de Wii U hebben weinig spellen te maken met Gimmicks. De meeste spellen gebruiken het Gamepad vooral als TV, als je daarvoor kiest. Een aantal proberen wat leuke dingen er mee, maar het blijft bij vooral wat touch gerelateerde acties.

quote:
Dat sprak voor zich leek mij. Ze lieten goeie graphics zien in de E3 en ik dacht ff dat het een next gen console zou zijn waarop ik eindelijk 3d party op kon spelen die ook op de concurerende consoles kwamen.

[ [url=Ik zit nog steeds prima op die bank met ps4 en wii u games. Beide gevallen zet ik het aan en kan ik spelen. Heel veel simpeler kan niet. En ik heb mijn games die ik wilde hebben voor cheap.]afbeelding[/url] ]

Lucky bastard

[..]

Ik classificeer een hardcore game als een game waarin je door veel te spelen en hoge skill levels veel beter kan zijn dan tegenstanders. Dit was in melee heel erg en in brawl wat minder. Sakurai(ofzoiets?) zei dat de nieuwe ssb er tussen zou liggen om de hardcore fans ook tevreden te stellen.

[..]

Met die redenen was ik allang bekend. Het ging mij ermeer om dat ze mede-falen door redenen die ik opgenoemd heb en waar ik me tevens aan stoor. Die pad controller is daar zeker eentje van omdat mensen het niet als een console zien. De wii motion compatibiliteit zorgde daar mede-voor omdat dat het nog meer op een accessoires laat lijken.
Ook zijn de pad-functies pure gimmick want niemand gaat een controller kopen voor dubbel scherm. Casuals blijven gewoon wii-sports spelen tot in de eeuwigheid en ondertussen zit ik met een gigantische waardeloze dure verplichte controller.

[..]

Zou wel helpen als je wat beter nadacht en of las. ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')