abonnement Unibet Coolblue
pi_138781276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Laten we het zo zeggen, hij doet nu HBO-Duaal. En nu hij er aanzienlijk meer is en daarmee dus één van je pijlers is kom je wat meer achter iemands minder sterkte punten.
Toen onze BBLer na een ongeluk, langdurig, ziek was heeft hij de planningen gemaakt. Kan je vertellen dat was geen succes. En betreffende BBLer heeft het maar weer overgenomen.

Kijk wat ik niet snap is dat je met 7 man in 3 uur het wel kon en met 8 en zelfs 9 man in 2,5 uur niet. Vertel me hoe dat kan.....
Ligt er maar net aan hoe strak je op de vulploeg zit denk ik.
pi_138781354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef Ferry_76 het volgende:
40/50 minuten over de restanten doen? Hoeveel containers aan restanten hebben jullie dan staan?
weekrestanten..

Buitenland + sauzen, viscon, worsten e.d. 1,5 Dolly
Groentecnserven, kruiden, soep, bakproducten en sappen 3 Dolly's
wijn, noten 5 Dolly's
koffie, snoep e.d. 3 Dolly's
ontbijt, hb melk e.d. 3 Dolly's
koek 1 Dolly
drog 1 Dolly --> lopen we alleen op dinsdag
non -food 5 Dolly's --> lopen we alleen op dinsdag
+ Dan nog wat dagrestanten.

Voor mijn gevoel moet dat dus ook kunnen en zou ik het in 4 uur tijd allemaal wel gelopen hebben
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe strak je op de vulploeg zit denk ik.
Ik vraag me af waarom hij het met 7 man wel kon in 3 uur maar met 9 man niet in 2,5 uur.

Iemand?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom hij het met 7 man wel kon in 3 uur maar met 9 man niet in 2,5 uur.

Iemand?
ik heb weleens het idee dat het geen zin heeft om 9 man in plaats van 7 man in te plannen. Iedereen gaat gewoon automatisch langzamer werken, omdat er toch 2 man extra zijn en er dus geen reden is om een stapje harder te gaan.
pi_138781478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik vraag me af waarom hij het met 7 man wel kon in 3 uur maar met 9 man niet in 2,5 uur.

Iemand?
Met minder mensen is de druk per persoon hoger, word er ook vaak harder gewerkt. Hetzelfde werk, maar met meer mensen betekend bijna nooit dat je dan ook eerder klaar bent.
pi_138781495
GMTA. :D
pi_138781515
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Ferry_76 het volgende:
GMTA. :D
Deze man :7
pi_138781516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Met minder mensen is de druk per persoon hoger, word er ook vaak harder gewerkt. Hetzelfde werk, maar met meer mensen betekend bijna nooit dat je dan ook eerder klaar bent.
Ze staan ook gewoon een half uur minder ingepland he. Standaard het is de nieuw shift tijd.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781532
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef ikbenschipper het volgende:
Buitenland + sauzen, viscon, worsten e.d. 1,5 Dolly
Groentecnserven, kruiden, soep, bakproducten en sappen 3 Dolly's
wijn, noten 5 Dolly's
koffie, snoep e.d. 3 Dolly's
ontbijt, hb melk e.d. 3 Dolly's
koek 1 Dolly
drog 1 Dolly --> lopen we alleen op dinsdag
non -food 5 Dolly's --> lopen we alleen op dinsdag
+ Dan nog wat dagrestanten.

Voor mijn gevoel moet dat dus ook kunnen en zou ik het in 4 uur tijd allemaal wel gelopen hebben
Staat idd. niets bij wat niet in minder tijd zou kunnen.
pi_138781600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Staat idd. niets bij wat niet in minder tijd zou kunnen.
Met dank aan de achterlijk instuwing van de laatste maanden, want sindsdien is het zo hard omhoog gegaan.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Met minder mensen is de druk per persoon hoger, word er ook vaak harder gewerkt. Hetzelfde werk, maar met meer mensen betekend bijna nooit dat je dan ook eerder klaar bent.
De reden waarom je beter iemand kan afbellen als er minder colli's komen dan zeggen we gaan allemaal een half uur eerder naar huis.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Met dank aan de achterlijk instuwing van de laatste maanden, want sindsdien is het zo hard omhoog gegaan.
De enige restanten waar ik me nog wel eens zorgen over maak zijn de wasmiddelen en de wijnen. De rest gaat redelijk goed moet ik zeggen.

Ik ben sinds deze week bezig om alles te tellen en op orde te krijgen, dus als het goed is moet het de komende tijd minder gaan worden.
pi_138781673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:

Met dank aan de achterlijk instuwing van de laatste maanden, want sindsdien is het zo hard omhoog gegaan.
Dan nog, als je een beetje oplet tijdens het vullen weet je al wat er van de restanten nog in kan zodra je een krat pakt.
pi_138781698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dan nog, als je een beetje oplet tijdens het vullen weet je al wat er van de restanten nog in kan zodra je een krat pakt.
We vullen de weekrestanten voor de vulling uit :o
Maar dan nog als je oplet hoef je al niet eens naar de helft van sommige vakken te lopen. I know.

Maar de smm was er dus hoor het morgen wel... Anders misschien eens een TL switch toch doen op die avond. Over paar weken is er sowiezo een ander. Kijken hoe dat gaat. Ben wel heeeel benieuwd.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:57 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

We vullen de weekrestanten voor de vulling uit :o
Maar dan nog als je oplet hoef je al niet eens naar de helft van sommige vakken te lopen. I know.

Maar de smm was er dus hoor het morgen wel... Anders misschien eens een TL switch toch doen op die avond. Over paar weken is er sowiezo een ander. Kijken hoe dat gaat. Ben wel heeeel benieuwd.
Een teamleider en SM op één avond. Mag wat kosten :)
pi_138781835
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef ikbenschipper het volgende:

De reden waarom je beter iemand kan afbellen als er minder colli's komen dan zeggen we gaan allemaal een half uur eerder naar huis.
:Y

Soms heb ik ook wel het gevoel dat mensen die veel hebben denken 'Ik krijg toch wel hulp, waarom haasten?' terwijl mensen met weinig werk geen zin hebben om ergens anders te moeten helpen..
pi_138781840
Iemand trouwens ervaring met weekrestanten gewoon buiten de colli's om door iemand laten vullen??
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Een teamleider en SM op één avond. Mag wat kosten :)
Of de SM nu 9 -18 werkt of 14-22 maakt niet uit natuurlijk.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef ikbenschipper het volgende:
Iemand trouwens ervaring met weekrestanten gewoon buiten de colli's om door iemand laten vullen??
Niet echt, wij hebben geen weekrestanten.
pi_138781904
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

:Y

Soms heb ik ook wel het gevoel dat mensen die veel hebben denken 'Ik krijg toch wel hulp, waarom haasten?' terwijl mensen met weinig werk geen zin hebben om ergens anders te moeten helpen..
herkenbaar. Daarom gaan we nu dus ook in koppels vullen waardoor de excessen er uit zouden moeten zijn.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138781921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef ikbenschipper het volgende:
Iemand trouwens ervaring met weekrestanten gewoon buiten de colli's om door iemand laten vullen??
Wij hebben natuurlijk een totaal andere winkel, maar bij ons zijn er een paar vaste krachten die op de ochtenden, dus ruim voordat de vracht komt of daarna, de restanten lopen en tellen.
pi_138781931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Of de SM nu 9 -18 werkt of 14-22 maakt niet uit natuurlijk.
Nevermind, bij ons staat er geen teamleider als de (A)SM er zelf is.
pi_138781946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

herkenbaar. Daarom gaan we nu dus ook in koppels vullen waardoor de excessen er uit zouden moeten zijn.
Maar dan moet je weer oppassen dat het niet te gezellig gaat worden.
pi_138782041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:00 schreef ikbenschipper het volgende:
Iemand trouwens ervaring met weekrestanten gewoon buiten de colli's om door iemand laten vullen??
Drie uur op een manier "die zal wel vol zitten, next en drogmetica heb ik geen zin in" en zes uur op een manier "drogmetica doe ik als ik tijd voor heb, wijntjes doet de ASM wel, maar verder vul ik alles netjes na en kijk ik of het voorraad klopt. "
pi_138782042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Maar dan moet je weer oppassen dat het niet te gezellig gaat worden.
Het besturingsmodel oppert juist het vullen in koppels om zo gezamelijke verantwoording te hebben en elkaar aanspreken op dingen. Nu 2 avonden gedaan bij een andere TL en ze was erg positief. Rustiger winkelbeeld, eerder goed kunnen tellen en neeverkopen e.d.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')