abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:19:31 #226
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140541749
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dan zit je in het verkeerde topic, het Android topic is een deurtje verder. :W
Overigens: Ik kan niet varen met mijn auto. Om hem dan direct af te schrijven als auto is een beetje dom. Als je op zoek was naar een boot, dan heb je inderdaad het verkeerde gekocht ja.
Met andere woorden, het is geen groot geheim dat WP, net als IOS overigens, erg gesloten is. Is ook een andere doelgroep; mensen die willen dat gewoon iets werkt, in plaats van dat hun eis is dat ze de accentkleur van hun statusbalkjes' backdrop zelf aan kunnen passen. Als je dat niet wist, heb je jezelf niet ingelezen er in, voor je een telefoon aanschafte. Deze dommigheid ligt dan niet aan de fabrikant, die gewoon een ontwerpbeslissing neemt, maar ligt aan degene die de aankoop gedaan heeft.
Hahahaha. Jij snapt er dus echt helemaal niks van. WP is een gesloten systeem wat niks aan te bieden heeft. iOS kan zich een gesloten systeem veroorloven want ze hebben een hoop aan te bieden. Zelfs Android kan zich een gesloten systeen verloven maar WP NIET. Mensen beperken tot de app store van WP en je keihard vasthouden aan de IE engine, nee daar ga je niet ver mee komen maar goed, dit was mijn eerste en direct ook laatste WP toestel. Volgend jaar weer lekker Android waarmee ik kan doen wat IK wil en niet wat Microsoft wilt.
pi_140542543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Rode lijn in je posts hier is dat je Android beter vindt. Als jij dat fijner vindt werken kun je inderdaad beter een Android telefoon nemen. Daarbij vind de argumenten die je noemt niet heel sterk.

Ben zelf erg blij met WP. Ook de geslotenheid, het is een werkende telefoon. Vind Android een ramp.

Met 8.1 krijg ik wel een beetje gevoel dat het een soort Android wordt helaas, hopelijk gaan ze daar niet te ver in. Bijvoorbeeld met nieuwe menuutjes. Overigens is 8.1 hier ook niet geheel stabiel, vooral IE crasht regelmatig.
hula
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:23:15 #228
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_140543487
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hahahaha. Jij snapt er dus echt helemaal niks van. WP is een gesloten systeem wat niks aan te bieden heeft. iOS kan zich een gesloten systeem veroorloven want ze hebben een hoop aan te bieden. Zelfs Android kan zich een gesloten systeen verloven maar WP NIET. Mensen beperken tot de app store van WP en je keihard vasthouden aan de IE engine, nee daar ga je niet ver mee komen maar goed, dit was mijn eerste en direct ook laatste WP toestel. Volgend jaar weer lekker Android waarmee ik kan doen wat IK wil en niet wat Microsoft wilt.
Briljant dit. Vooral je laatste zin. :') ( En ondertussen zelf een slaaf van google zijn. :') ) Maar goed, Android is traag, instabiel, zo lek als een mandje wat betreft beveiliging, drieduizend verschillende skins per merk, rommelig, onoverzichtelijk en dan de app-store. Het is gemakkelijk op tig apps te hebben als 99,9% van ontzettend lage kwaliteit is, vol zit met advertenties etc. :')

Windows Phone is kwalitatief gewoon een stuk hoogwaardiger, innovatiever, zakelijk veel handiger wat betreft het syncen van bestanden, en dan nog maar niet te spreken over de goede gratis software die je meegeleverd krijgt bij Nokia. Bij Android noemen ze dat niet voor niets bloatware.

Na tig jaar een HTC gehad te hebben, die gewoon trager werd naarmate de updates erbij kwamen, maar los van dat ook qua hardware en behuizing van laag niveau was ga ik nooit meer terug van Nokia. En voor WP8 / 8.1 hoef je geen high-end telefoon te hebben, het loopt hetzelfde als op een 90,- smartphone. Bij Android is je high-end smartphone van 600,- na 2 jaar al een bottleneck.

Jij snapt er duidelijk niets van. Maar succes in het Android topic. :)
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:02:41 #229
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_140545968
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hahahaha. Jij snapt er dus echt helemaal niks van. WP is een gesloten systeem wat niks aan te bieden heeft.
Thanks. Ik zal het aan mijn baas melden. Een willekeurige sukkel op Internet vind dat ik niets van telefoon OS'sen snap. Misschien wil ie z'n geld dan wel terug voor de in huis apps welke ik geschikt gemaakt hebt voor telefoons.

Overigens, er is een verschil tussen een feit en een mening. Een mening voordoen als feit maakt niet dat je automatisch gelijk hebt. Sterker nog; het geeft mensen meer het idee dat je al op de basisschool begonnen bent met spijbelen, of het verschil nog niet behandeld hebt op de basisschool.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 30-05-2014 19:28:05 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:21:45 #230
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_140546539
Vandaag een 128 gb Sandisk in mijn Lumia 1520 gepropt.
Ik zal niet zo gauw last van ruimtegebrek hebben.
:)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:15:52 #231
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140548484
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:21 schreef Sloggi het volgende:
Beetje flauw om WP af te schrijven omdat je problemen hebt met een bètaversie, ook al denk jij zelf dat die problemen niet worden opgelost.
Niet alleen bèta. Voor 8.1 ging het ook geregeld fout (Whatsapp die crasht, internet dat wegvalt, de welbekende 'Other' bug). T systeem voelt incompleet en experimenteel, en hoewel ik het een jaar lang met plezier heb getest, wordt het nu tijd voor iets anders :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:32:08 #232
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_140549121
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

Niet alleen bèta. Voor 8.1 ging het ook geregeld fout (Whatsapp die crasht, internet dat wegvalt, de welbekende 'Other' bug). T systeem voelt incompleet en experimenteel, en hoewel ik het een jaar lang met plezier heb getest, wordt het nu tijd voor iets anders :P
Bij mijn vorige Windows phones heb ik nooit iets van deze gebeurtenissen gemerkt.
Geen crashende Whatsapp, zeer stabiel internet en een of andere 'other bug' is mij ook geheel en al onbekend.
Voor mij voelde Android altijd experimenteel en incompleet aan, want daarbij crashte wel altijd van alles.
Het enige wat ik nu aan kan merken op WP is dat Whatsapp niet in de store staat, blijkbaar heeft dat iets te maken met de komst van WP8.1, maar gezien ik geen Beta van WP8.1 wens te gebruiken had ik toch graag die app willen hebben, want die liep bij mij prima.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:46:04 #233
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140549627
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Briljant dit. Vooral je laatste zin. :') ( En ondertussen zelf een slaaf van google zijn. :') ) Maar goed, Android is traag, instabiel, zo lek als een mandje wat betreft beveiliging, drieduizend verschillende skins per merk, rommelig, onoverzichtelijk en dan de app-store. Het is gemakkelijk op tig apps te hebben als 99,9% van ontzettend lage kwaliteit is, vol zit met advertenties etc. :')

Windows Phone is kwalitatief gewoon een stuk hoogwaardiger, innovatiever, zakelijk veel handiger wat betreft het syncen van bestanden, en dan nog maar niet te spreken over de goede gratis software die je meegeleverd krijgt bij Nokia. Bij Android noemen ze dat niet voor niets bloatware.

Na tig jaar een HTC gehad te hebben, die gewoon trager werd naarmate de updates erbij kwamen, maar los van dat ook qua hardware en behuizing van laag niveau was ga ik nooit meer terug van Nokia. En voor WP8 / 8.1 hoef je geen high-end telefoon te hebben, het loopt hetzelfde als op een 90,- smartphone. Bij Android is je high-end smartphone van 600,- na 2 jaar al een bottleneck.

Jij snapt er duidelijk niets van. Maar succes in het Android topic. :)
Hoogwaardiger, innovatief en zakelijk handiger? Haha wat een grap. WP is juist 0 innovatief heel simpel om het feit dat er geen innovatie op mogelijk is. Je bent beperkt in je keuze. Microsoft verbiedt je een andere engine te gebruiken dan de IE engine. Waar zou dan het innovatieve vandaan moeten komen _O- En dan zou het zakelijk handiger zijn? Je bent zeer beperkt in je keuze, je gebruik wat ms wilt, thats it. Zelfs Dropbox en andere cloud diensten willen niet hun vinger branden aan WP, je bent afhankelijk van 3rd party developers die niks met o.a. Dropbox te maken hebben. Nee, doe mij maar Android, een open en populair platform waarbij je keuze hebt en controle hebt op je data. Bij WP heb je 0 controle over je data. Apps kunnen inzien wat ze willen en anders werkt het gewoon niet.

Google kan je tenminste blokkeren in Android, Microsoft in WP niet. Maarja, wat niet weet, wat niet deert. Veel plezier met je beperkte keuze waar je geen controle over hebt.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:48:27 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140549701
Weer deze discussie ja?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_140549825
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer deze discussie ja?
:Y :Y
onbegrijpelijk :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:56:20 #236
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140549955
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer deze discussie ja?
Tja sommige mensen hier denken dat WP de holy grail is onder de Mobile OS terwijl het bedrijfsleven het compleet negeert. Je bent continu afhankelijk van onofficiële apps bijv. Dropbox, Youtube etc. Er zit niet eens een fatsoenlijke filebrowser in en een video player is ook nergens te bekennen. Het is zo incompleet dat het op den duur gewoon te frustrerend is om mee te werken. Overal is een iOS en Android app voor behalve WP, het is net wat Blackberry was een paar jaar geleden :O
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:36:52 #237
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_140553943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tja sommige mensen hier denken dat WP de holy grail is onder de Mobile OS terwijl het bedrijfsleven het compleet negeert. Je bent continu afhankelijk van onofficiële apps bijv. Dropbox, Youtube etc. Er zit niet eens een fatsoenlijke filebrowser in en een video player is ook nergens te bekennen. Het is zo incompleet dat het op den duur gewoon te frustrerend is om mee te werken. Overal is een iOS en Android app voor behalve WP, het is net wat Blackberry was een paar jaar geleden :O
Meid, wat een drama.

Overigens leuk dat je over die browser blijft zagen; aangezien IOS exact hetzelfde doet met Safari. Alle 3rd party browsers gebruiken daar ook dezelfde rendering engine, webkit framework en javascrypt als Safari. Verplicht. Snap je nu m'n vergelijking?

Dat iets voor jou niet de juiste keuze blijkt, houdt niet in dat het voor een ander niet de juiste keuze is. Bijzonder dat dit zo moeilijk is voor je om te vatten, zeker gezien je Android zo prijst vanwege de keuzevrijheid.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:10:55 #238
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_140561875
Whatsapp is terug in de store.
:)
pi_140562100
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:21 schreef DrDarwin het volgende:
Vandaag een 128 gb Sandisk in mijn Lumia 1520 gepropt.
Ik zal niet zo gauw last van ruimtegebrek hebben.
:)
Nee, zeker niet maar dan is mijn opvolgende vraag: Wat ben je in hemelsnaam van plan met zoveel ruimte.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 08:32:30 #240
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_140562171
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 08:21 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, zeker niet maar dan is mijn opvolgende vraag: Wat ben je in hemelsnaam van plan met zoveel ruimte.
Het is misschien een beetje overkill, maar in raw nemen foto's sowieso veel ruimte in beslag en video's in 1080 idem dito.
Als je drie weken op vakantie bent kan dat flink oplopen,
Dan is er nog de muziek die ik via bluetooth in mijn auto afspeel, de gedownloade kaarten van Europa voor Nokia maps, een paar films die ik in de vakantie misschien wil kijken als ik niets te doen heb en Ebooks in pdf.
Overigens kostte het kaartje maar 60 euro, :)
pi_140562203
Oke. Maar ik adjust altijd mijn foto's films e.d. als ik ze op mijn mobiel/Pad o.i.d. overzet.
Qua muziek zet ik alleen mijn lievelingsnummers over en niet mijn hele bibliotheek.

Ik werk nooit met Raw foto's op mijn mobiele apparaten,die sla ik altijd op externe HD's en servers mocht ik ze ooit eens weer nodig hebben.
Dus ja, voordat foto's films o.i.d. op mijn mobiele apparaten zet zijn ze al bewerkt en aangepast.

Zuinig omgaan met je beperkte ruimte noem ik dat altijd.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2014 08:36:44 ]
  zaterdag 31 mei 2014 @ 08:36:19 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140562206
Sowieso, beter een paar GB te veel dan te weinig ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_140562621
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:25 schreef Faux. het volgende:
Sinds 8.1 kan-ie m'n sd-kaart niet meer vinden. Iemand een idee waaraan dat kan liggen?
quote:
8s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Inmiddels al opgelost? Lijkt mij iig een niet veel voorkomende bug. Misschien even uit/aanzetten zonder SD kaart er in, en daarna nogmaals met sd kaart er in? ALs je zulke truuken al geprobeerd hebt, blijft helaas een reset over als enige optie denk ik. Heb hier een Ativ S en die werkt prima met z'n sd kaartje namelijk.
Nog even hierop terug komend. Sinds WP8.1 worden sd kaarten van class 4 en lager niet meer ondersteund op bepaalde telefoons. Heb het zelf ook met mijn HTC 8s.

Heb hier 2 verschillende kaartjes van 8GB en 32GB, beiden class 4. Doen het allebei prima in andere apparaten, maar worden niet meer(!) herkend door mijn telefoon.

Vandaag zou ik een class 10 32GB kaartje binnen moeten krijgen, dus we gaan zien of die wel werkt :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:40:48 #244
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_140562802
Oh, dat zal best. Ik heb hier in de Ativ S ook een 32GB class 10 kaartje van Transcend zitten. Doet het prima. :P

Overigens net whatsapp gestart - is vast geupdate. Komt een melding: "This version of whatsapp doesn not support of all of your device features."
Lolwut? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:44:15 #245
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_140562839
Het zal me benieuwen.
De 128 gb is ook een Class 10.
pi_140562841
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:40 schreef neo2000 het volgende:
Oh, dat zal best. Ik heb hier in de Ativ S ook een 32GB class 10 kaartje van Transcend zitten. Doet het prima. :P

Overigens net whatsapp gestart - is vast geupdate. Komt een melding: "This version of whatsapp doesn not support of all of your device features."
Lolwut? :P
Kreeg t ook idd. Heb je 8.1?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:48:05 #247
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_140562882
Yep, gewoon 8.1

Zie wel dat we een andere message tone in kunnen stellen binnen whatsapp nu. Leuk detail; geen custom messagetones, alleen die al standaard binnen Windows aanwezig zijn. Gelukkig heeft MS het binnen 8.1 zelf opgelost, want die whatsapp devs zijn toch wel een partijtje lam op dat vlak. :')

Oh, en omdat het gewoon te gemakkelijk is:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tja sommige mensen hier denken dat WP de holy grail is onder de Mobile OS terwijl het bedrijfsleven het compleet negeert. Je bent continu afhankelijk van onofficiële apps bijv. Dropbox, Youtube etc. Er zit niet eens een fatsoenlijke filebrowser in en een video player is ook nergens te bekennen.
http://www.windowsphone.c(...)47-8399-3526f54fc25e

Officiele filemanager voor Windows Phone. Van Microsoft. Maar je hebt gelijk, deze zit niet in het OS. Je moet een keertje extra klikken om hem te installeren.

[ Bericht 57% gewijzigd door neo2000 op 31-05-2014 10:07:24 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_140568165
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:48 schreef neo2000 het volgende:
http://www.windowsphone.c(...)47-8399-3526f54fc25e

Officiele filemanager voor Windows Phone. Van Microsoft. Maar je hebt gelijk, deze zit niet in het OS. Je moet een keertje extra klikken om hem te installeren.
Nederlandse versie:
http://www.windowsphone.c(...)47-8399-3526f54fc25e

Of deze app is splinternieuw, of hij is heel onbekend. 0 recensies...
pi_140568892
Is nieuw idd
  zaterdag 31 mei 2014 @ 14:31:16 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140569061
Nog niet beschikbaar voor mij :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')