abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 april 2014 @ 20:06:46 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138738478
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 10-04-2014 20:12:04 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 10 april 2014 @ 20:08:31 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138738558
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week inderdaad ook weer een werklunch met witte bolletjes, dikke kwak margarine erop gegooid en 4 x de hoeveelheden kaas of ham.
Neem wel een paar volkorenboterhammen mee en smijt er wel wat ham v.d. bolletjes op :P
Natuurlijk hebben ze ook kroketten en een vette mosterdsoep met spekjes O+
Ze hebben niet eens tarwebollen trouwens, laat staan spelt :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138739197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ze hebben niet eens tarwebollen trouwens, laat staan spelt :')
Ik heb dat echt vaak hoor, organiseer of ben vaak aanwezig bij lunches en dan lijkt t wel of iets gezonds niet bestaat. Ze hebben dan wel veel variatie (brie met noten of carpaccio e.d.) maar dan met 3 liter saus ongeveer. Werkte hiervoor in de kinderopvang en at heel gezond (moet wel want je moet mee eten). Nu een (hele leuke hoor!) baan waar die lunches nu eenmaal onderdeel van zijn.. Beetje wennen
pi_138739300
Woaaaaaaah mannen
Save the drama for your mama
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 10 april 2014 @ 20:30:26 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138739384
Lijst hier:
O: kwark, vla, bramen
T's: hele komkommer, cup a soup snert, 250 gram wortels, cracker smeerkaas
L: 3 boterhammen met ham, paprika en tomaat, kom uiensoep met wat stokbrood en kaas, 2 glazen melk.
T's" grote appel, 3 mandarijnen, paar dropjes, blokje choco, cola-berenburg
D: veel broccoli, 4 aardappelkroketten, 150 gr gegrilde tonijn, roergebakken spinaza[ie met knof/ui/champignons en een ei.
T: weet niet, denk niks of anders nog een mandarijm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 10 april 2014 @ 20:33:00 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138739486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Ik heb dat echt vaak hoor, organiseer of ben vaak aanwezig bij lunches en dan lijkt t wel of iets gezonds niet bestaat. Ze hebben dan wel veel variatie (brie met noten of carpaccio e.d.) maar dan met 3 liter saus ongeveer. Werkte hiervoor in de kinderopvang en at heel gezond (moet wel want je moet mee eten). Nu een (hele leuke hoor!) baan waar die lunches nu eenmaal onderdeel van zijn.. Beetje wennen
Dat is wel vervelend inderdaad.
Kijk het is wel een guilty plessure om een dik belegd wit bolletje te vreten maar vind het echt niet lgezond voor iedereen die het vaak moeten eten. Bleeh!
Maar ik word echt ongelooflijk voor gek verklaard als ik gewoon mijn volkoren boterhammen pak en daar (toch wel) die kroket op gooi :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 10 april 2014 @ 20:33:26 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138739515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Save the drama for your mama
You are "the mama"
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 10 april 2014 @ 20:41:03 #8
70532 loveli
N
pi_138739884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Save the drama for your mama
Details!!!!
/gepost terwijl ik mijn nieuwe laptop aan het installeren ben :7 8-) *)
crap in = crap out
pi_138740146
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

You are "the mama"
O god nee!!!!
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 10 april 2014 @ 21:07:59 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138741276
Iemand nog leuke suggesties voor restaurants in Schoorl, Groet of Bergen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138742570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Save the drama for your mama
Wat is dr gebeurd? Ex tegen gekomen?

Ik was laatst wat minder aan het daten en mijn vrienden vonden dat dat lang genoeg had geduurd,dus ik had voor mn verjaardag een speeddate cadeau gekregen.. Was best euh.. apart. Er waren best wat meer mannen dan vrouwen maar ok, scheelde dat je dan af en toe 'pauze' had.
Uiteindelijk maar 1 match, daar ga ik binnenkort eens mee daten. Wat wel raar was, was dat ik 6 van de 18 dames wel leuk vond, en andersom vonden 7 mij leuk en maar bij elkaar had ik maar 1 match :') Das best wel raar eigenlijk.
Naja ik vond het wel grappig om een keer aan mee te doen. Zal het niet zo snel weer doen denk ik, ik vind echt a-relaxed dat er zo'n tijdsdruk op staat.
pi_138742663
Uniekhoor, ik ga eigenlijk alleen maar uit eten in Alkmaar zelf. Kan wel even voor je navragen? Ik weet sowieso van een aantal collega's dat ze regelmatig bij de Zilte Zoen in Bergen aan Zee en/of Schoorl te vinden zijn.
Hier staat 't Eethuysje in Castricum nog op mijn 'daar wil ik nog wel eens eten'-lijstje. Nog nooit geweest, maar die zie ik op facebook vaak voorbij komen in mn vriendenkring en hun menu is ook wel interessant :9
  donderdag 10 april 2014 @ 22:02:55 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138744628
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef Probability het volgende:

[..]

O god nee!!!!
Not the mamma?

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138752553
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Not the mamma?

[ afbeelding ]
Omg jeugdsentiment! :D

Ik ben spontaan uit eten geweest bij La Cubanita :@ met veel wijn :@ .
Maar genieten is ook belangrijk :) morgen weer lekker naar de fitness en dit weekend maar ietsje netter eten dan.
Keump wa goooood zeggen we dan. :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:29:47 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138753455
Goeiemorgen.

Ik wilde eigenlijk hardlopen, maar ik heb een rustdag, saai eigenlijk :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138753473
Mogguh!

Ik mag vanmiddag weer hardlopen :). Maandag ging het slecht, uiteindelijk 3 km gedaan ipv de geplande 5 km. Vanmiddag in de herkansing.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:34:02 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138753484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:32 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh!

Ik mag vanmiddag weer hardlopen :). Maandag ging het slecht, uiteindelijk 3 km gedaan ipv de geplande 5 km. Vanmiddag in de herkansing.
*O*

Hardlopen O+ ik ben verslaafd :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138753768
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O*

Hardlopen O+ ik ben verslaafd :o
Ik ben er ook verslaafd aan :)

Mijn lijstje van vandaag :

O: granenbiscuit (geen tijd, verslapen)
T: fruit en kwark
L: brood met vleeswaren (kip/ham) en kaas (misschien komkommer erbij)
D: aardappeltjes,spinazie,gehaktbal
S:hardlopen en fietsen
T: ?
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:37:32 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138754064
Mijn lijstje :

O: Kwark, broodje met smeerkaas, kalkoenfilet, paprika en champignons onder de grill, broodje erbovenop.
L : 4x spelt, pindakaas, kalkoen, runderrookvlees en muisjes, bakje kwark
T : 2x eieren met banaan erdoor
D : Groente, aardappelen, vlees, vla, jus
T : Appel
T2 : dunno
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138754627
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+ hai O+

Hoe gaat ie Vaiz? Hoe gaat 't op werk? Sport je nog een beetje?
Aloha! w/

Mag niet klagen :+
Werk gaat goed, vorige week nog tussenbeoordeling gehad en nog steeds positief. Natuurlijk nog wel wat verbeterpuntjes maar duurt altijd even voordat je ergens de goede draai hebt gevonden volgens mij.
En bij jou? World domination al in zicht? :D

Sporten 'moet' ik wat rustiger doen op het moment, in ieder geval wat betreft het gebruik van de benen want m'n knie heeft laatst weer een beste opdonder gehad. Deze week al wel 2x geweest.

Eten ook weer beetje op de regel, dus voor 4 dagen voorbereiden dat ik dan niet 's avonds het excuus heb om sporten over te slaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138754703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat is dr gebeurd? Ex tegen gekomen?

Ik was laatst wat minder aan het daten en mijn vrienden vonden dat dat lang genoeg had geduurd,dus ik had voor mn verjaardag een speeddate cadeau gekregen.. Was best euh.. apart. Er waren best wat meer mannen dan vrouwen maar ok, scheelde dat je dan af en toe 'pauze' had.
Uiteindelijk maar 1 match, daar ga ik binnenkort eens mee daten. Wat wel raar was, was dat ik 6 van de 18 dames wel leuk vond, en andersom vonden 7 mij leuk en maar bij elkaar had ik maar 1 match :') Das best wel raar eigenlijk.
Naja ik vond het wel grappig om een keer aan mee te doen. Zal het niet zo snel weer doen denk ik, ik vind echt a-relaxed dat er zo'n tijdsdruk op staat.
Ja hij begon op de ap een beetje drama te maken.. Vind het gewoon niet zo eerlijk.

Ga wel eten met een andere jongen en een drankje doen met weer een andere (nog niets concreets afgesproken) maar ja die ken ik al wat langer dus dan vind ik het niet echt tellen als daten :P maar wel een goeie stap in de richting

Jullie zijn echt wel van het daten he :D
Is het de leeftijd? Of je woonplaats? Man/vrouw ratio?
Worry is a misuse of imagination
pi_138754824
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Not the mamma?

[ afbeelding ]
:D
Dinosaurs O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138754870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk het is wel een guilty plessure om een dik belegd wit bolletje te vreten maar vind het echt niet lgezond voor iedereen die het vaak moeten eten. Bleeh!
Echt? Ik vind het niet eens zo lekker eigenlijk. Volkoren is ook niet mijn favoriet, maar zo'n extreem donker broodje met enorm veel zaden en pitten. :9
pi_138757948
Speltbrood... geroosterd. Daarna wat roomboter erop en dan met wat sla, goede plakken eigen gegrilde kip, trostomaatje en om het af te maken met wat franse mosterd. Natuurlijk met een beetje peper en zout.

Ooh to the nom! :9
pi_138758390
En wat ook erg lekker is... magere kwark, griekse yoghurt om het romiger te maken. Bevroren frambozen en dan wat kaneel en zoetstof. En dan voor het slapen en met een goddelijke smaak in slaap vallen. O+

Ooh wacht, daar zit tandenpoetsen tussen. }:| Eigenlijk zouden ze tandpasta moeten ontwikkelen met de smaak zoals hierboven beschreven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138759469
Gewoon je tanden poetsen met kwark! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138759530
Balansdagje hier :+

O&t: overgeslagen :X
L: 2 bh pindakaas, appel, peer
T: banaan
D: spruitjesstamppot met spekjes en waarschijnlijk een pangafilet erbij
T: 2 glaasjes rode wijn

Fucking weinig :') Misschien vanavond nog een bak kwark eten ofzo, maar ik heb echt nog geen trek na al die tapas van gisteren. Het was wel zooo lekker O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138759627
Ik zit ook echt heeeel erg te twijfelen of ik nu wel of niet ga trainen zo.
Ik heb behoorlijk spierpijn in m'n armen.. maar ik kan natuurlijk ook gewoon alleen voor benen en buik gaan en maandag weer de armen meepakken.
Och, dat is eigenlijk best een goed idee. :P Hoop dat ik mezelf er zo toe kan zetten. (Zit stiekem nog in pyjama :') )
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138760316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit ook echt heeeel erg te twijfelen of ik nu wel of niet ga trainen zo.
Ik heb behoorlijk spierpijn in m'n armen.. maar ik kan natuurlijk ook gewoon alleen voor benen en buik gaan en maandag weer de armen meepakken.
Och, dat is eigenlijk best een goed idee. :P Hoop dat ik mezelf er zo toe kan zetten. (Zit stiekem nog in pyjama :') )
Gewoon gaan!! Maar wel wat meer eten dan :/
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:29:08 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138761988
Brood, i love it!

Net 11 km gewandeld, nu aan 400 gram spinazie met twee gekookte eieren, boterham ham/tomaat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138762047
Ik heb al weekend :)
Ga zo maar eens mijn hardloopronde doen , het is heerlijk buiten .. Gister kracht op de sportschool gedaan en nu spierpijn in mijn kuiten/benen...
pi_138762450
Mijn lijstje voor vandaag:

O/L: 1 boterham met geitenkaas en halvarine, 1 met bio pindakaas
T: 1 mango in stukjes met 3 el kwark
S: straks ook moed verzamelen om naar de sportschool te gaan (geen zin..), het is zulk mooi weer. Misschien ipv sportschool gewoon een stukje wandelen/fietsen :)
T: na KT een whey shake, anders een chocolade mugcake denk ik
D: biefstuk, spinazie met yoghurt en knoflook, paar aardappelpartjes (of ik maak hasselback)
T: misschien iets van stokbroodje met een wijntje, omdat het weekend is en omdat ik iets te vieren heb! (eindelijk concrete plannen, ik ga 1 mei beginnen met mijn eigen onderneming in de horeca! Zin in en spannend! Straks eindelijk niet meer werkloos! :D )

Morgen kijken of t me weer gaat lukken om te gaan hardlopen. Ik hoop het. Vandaag is het zulk mooi hardloopweer. verdomme. Ik wil hardlopennnnn! :(
pi_138762490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef emily-p het volgende:
Ik heb al weekend :)
Ga zo maar eens mijn hardloopronde doen , het is heerlijk buiten .. Gister kracht op de sportschool gedaan en nu spierpijn in mijn kuiten/benen...
Heerlijk ja O+ veel plezier! Maar is het wel handig om te gaan hardlopen als je zo'n spierpijn hebt? :) Lijkt me zwaar dan ook.
pi_138762743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon je tanden poetsen met kwark! ^O^
Laat ik dat maar niet doen... geen zin in extra tandartskosten. :+

Mijn lijstje:
O: 200g magere rundergehakt + groente uit zhe oven: paprika, ui, pompoen en worteltjes
L: Omelet uit 5 eieren met paprika en uitjes.
PreWO: 2 snack sized snickers, 20g whey iso, creatine mono
S: krachttraining
PeriWO: 40g vitargo, 8g l-leucine, creatine mono en 10g whey iso.
PostWO: 20g whey iso, 100g rijstebloem.
Brunch: 70g gegrilde kipfilet, 130g rijst, groente.
A: eten bij een vriendin
T: 500g magere kwark
  Vis een optie? vrijdag 11 april 2014 @ 14:03:20 #35
70532 loveli
N
pi_138763155
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Laat ik dat maar niet doen... geen zin in extra tandartskosten. :+
Lactosevrije kwark?
crap in = crap out
pi_138763156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef xuryah het volgende:

[..]

Heerlijk ja O+ veel plezier! Maar is het wel handig om te gaan hardlopen als je zo'n spierpijn hebt? :) Lijkt me zwaar dan ook.
jawel, ik probeer altijd mijn spierpijn eruit te lopen enige nadeel is dat ik dan niet zo snel kan als normaal ,maar ik ga voor een rustige 10 km vandaag (net een rondje uitgezocht). Zal er waarschijnlijk alleen wat langer over doen
pi_138763347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Lactosevrije kwark?
In combinatie met goed flossen!
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:23:25 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138763800
Mijn werkweek begint morgen weer :P

Eet nu een heerlijke sappige nectarine, meegenomen vanaf Tenerife.

Zal zo even de witlof voorkoken, witlof ham/kaas/rauw ei uit de oven vanavond.
Heb nog een mooi stuk oude kaas liggen, dat gaat door de oliepasta :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:25:14 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138763854
Ik heb net geweldige asperges gegeten met jonge aardappeltjes, boter, hollandaisesaus, eieren en ham. Zo fijn, die aspergetijd O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:56:39 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138764709
Heb nu een paar gegrilde groene asperges, zo uit pot vd Lidl.

Boh!
Net 2 1/2 kg witlof gekocht voor 4 euro, morgen in de aanbieding voor 2 euro.
Daar kan ik echt zo van balen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138766625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu een paar gegrilde groene asperges, zo uit pot vd Lidl.

Boh!
Net 2 1/2 kg witlof gekocht voor 4 euro, morgen in de aanbieding voor 2 euro.
Daar kan ik echt zo van balen :')
Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen. :P
pi_138767057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu een paar gegrilde groene asperges, zo uit pot vd Lidl.

Boh!
Net 2 1/2 kg witlof gekocht voor 4 euro, morgen in de aanbieding voor 2 euro.
Daar kan ik echt zo van balen :')
Haha, das kut ja :')
Zijn die asperges lekker? Ik had een keer eerdere groene gegrilde asperges gekocht daar, rond de kerst geloof ik.. Maar die vond ik echt mega zuur! Weet niet of dit andere zijn..
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:20:14 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138767288
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:

[..]

Haha, das kut ja :')
Zijn die asperges lekker? Ik had een keer eerdere groene gegrilde asperges gekocht daar, rond de kerst geloof ik.. Maar die vond ik echt mega zuur! Weet niet of dit andere zijn..
Zijn wel zurig maar hou er wel van.

Eindelijk schijnt de zon even.
Zon, levensbehoefte nr1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138768141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen. :P
Die uit de diepvries zijn lekker
(Serieus !)
Worry is a misuse of imagination
pi_138771557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen. :P
Gegrillde paprikas komen ook vaak uit pot en 'zongedroogde' tomaatjes. Maar je proeft vooral de bewaarmiddelen.
pi_138774478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:

T: misschien iets van stokbroodje met een wijntje, omdat het weekend is en omdat ik iets te vieren heb! (eindelijk concrete plannen, ik ga 1 mei beginnen met mijn eigen onderneming in de horeca! Zin in en spannend! Straks eindelijk niet meer werkloos! :D )

Stoer!
Succes gewenst :Y!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 11 april 2014 @ 20:05:49 #47
70532 loveli
N
pi_138774743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen. :P
http://www.kookpunt.nl/lu(...)-C2b0CFcHnwgodxloAjg
crap in = crap out
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:19:21 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138777445
Groene asperges zijn inderdaad erg lekker en makkelijk vind ik. Eet ze graag door de weeks als ik druk ben. Vandaag waren ze wit O+

Vanmiddag samen met mijn dochter bärlauchpesto (=daslook) en van 500 gram zelf verzamelde paardenbloem-bloemetjes paardebloemgelei gemaakt. Erg lekker,maar mijn hemel, wat een werk. Na 1,5 uur zoeken naar schone paardenbloemen die niet in de buurt van een weg groeien en waar ook geen honden overheen plassen, ruim een uur bloemblaadjes lostrekken, een uur koken met citroen en sinaasappel en dan nog zeefen (of zeven?) en weer opnieuw opkoken met geleersuiker.
Maar het is gelukt :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:20:48 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138777512
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Stoer!
Succes gewenst :Y!
Dit. En tof. Wat voor horecabedrijf wordt het?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138787484
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Stoer!
Succes gewenst :Y!
Thanks! :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. En tof. Wat voor horecabedrijf wordt het?
Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?! :D
  zaterdag 12 april 2014 @ 06:33:47 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138789203
Mogguh!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138789266
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?! :D
Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!
pi_138789332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Thanks! :D

[..]

Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?! :D
Beleg moet wel vers zijn denk ik?

Heb je ook koffie?

Ik zou taartjes doen die blijven lang goed. 3 soorten of zo. Moet je alleen wel koelen..

Wat wil je zelf?

Welke stad?

Heb je een kleine koelvitrine? Daar kun je in weckpotjes of zo al van die echt lekker yoghurt klaarzetten
(Hebben ze bijv bij Coffee bru, hutspot, de Stadskantine) of oude Bonne maman jampotjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 12-04-2014 07:55:25 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_138789434
Laat net mn telefoon in een bak havermout vallen, is niet aan te raden..
pi_138790131
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 07:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Beleg moet wel vers zijn denk ik?

Heb je ook koffie?

Ik zou taartjes doen die blijven lang goed. 3 soorten of zo. Moet je alleen wel koelen..

Wat wil je zelf?

Welke stad?

Heb je een kleine koelvitrine? Daar kun je in weckpotjes of zo al van die echt lekker yoghurt klaarzetten
(Hebben ze bijv bij Coffee bru, hutspot, de Stadskantine) of oude Bonne maman jampotjes

Yep, heb een grote koelkast en een grote vriezer dus koelen is geen probleem.
Beleg idd vers. Maar bijv tonijn zit in blikjes. Kaas is lang houdbaar.
Ik wil luxe broodjes gaan doen en idd gebak. Smoothies en salades lijken me ook leuk.

Het is in Den Haag btw.

Nu snel opschieten! Ga vandaag ijsjes verkopen bij Keukenhof! :P
pi_138790139
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 07:34 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!
Ja het is echt super cool. :D
Wel hoop geregel hoor! Maar hoort erbij.
  Vis een optie? zaterdag 12 april 2014 @ 09:31:53 #57
70532 loveli
N
pi_138790184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:12 schreef TailorMade het volgende:
Laat net mn telefoon in een bak havermout vallen, is niet aan te raden..
O+

Eens kijken wat ik vandaag met koffie doe :9
crap in = crap out
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:47:07 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138790377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:31 schreef loveli het volgende:

[..]

O+

Eens kijken wat ik vandaag met koffie doe :9
Opdrinken een idee?

Spannend xu.
Tonijn uit blik is niks mis mee, ksn je prima eigengemaakte tonijn salade van maken.
Eieren koken, zijn daarna ook lang houdbaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138790446
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Opdrinken een idee?

Spannend xu.
Tonijn uit blik is niks mis mee, ksn je prima eigengemaakte tonijn salade van maken.
Eieren koken, zijn daarna ook lang houdbaar
Jep, vind dat nog best lekker ook! Eieren is ook goed idee. Genoeg mogelijkheden! :)
pi_138790573
Maak panini's :9
  Vis een optie? zaterdag 12 april 2014 @ 10:16:14 #61
70532 loveli
N
pi_138790763
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Opdrinken een idee?
Met dat voornemen stap ik elke dag uit bed c_/
crap in = crap out
pi_138790893
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Opdrinken een idee?
Hihi O+

Wat spannend, een eigen lunchroom starten! Ik heb alleen geen tips...

Eten gaat hier al een hele tijd prima! Gezond eten ook ok :Y Tot nu toe 10kilo aangekomen met nog 4 weken te gaan (ten tijde van het wegen). Niet dat het me om die kilo's gaat, maar het is fijn dat het niet teveel is; hoeft er straks ook minder af.

Nog even bedenken wat ik 'straks' ga doen qua sport... Moet en wil wel echt aan mijn conditie gaan werken. Ik heb vrij tot september (rond de 10e begin ik officieel weer). Moet tijd genoeg zijn om straks weer strak in m'n vel te zitten :p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138791158
Xu, spannend en vooral leuk zeg! :)

Kreeg gisteren een berichtje van mn trainster, of het allemaal wel gaat... want ik die meer dan 2 weken niet komt sporten is toch wel behoorlijk uniek, zo blijkt maar weer. Gelukkig is het hoesten al minder aan het worden, hoop morgen stiekem een rondje te kunnen hardlopen :s)
pi_138794035
Ben nu rondje aan het mtben, wat een topweer! Nu even pauze, wat drinken en in de zon zitten :)
Heb ook eindelijk mn fietscompu overgezet, dus weet nu ook of ik een beetje goed heb getraind.. Ik dacht/voelde dat ik met trainen minder diep ging, maar gemiddeld toch nog 29km/u. Valt me 100% mee :)
  Vis een optie? zaterdag 12 april 2014 @ 13:53:18 #65
70532 loveli
N
pi_138794702
Windows geupdate, halve dag voorbij :')
crap in = crap out
pi_138795551
Heel veel kleding gekocht/gekregen van papa
Ook vintage :D

En een bril!
Worry is a misuse of imagination
pi_138809786
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Thanks! :D

[..]

Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?! :D
Panini met brie, (opgebakken) spek en honing! Daar kan ik echt cravings naar hebben. O+

Huisgemaakte eiersalade?

Beenham met honingmosterdsaus? (kan je mooi opwarmen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138816917
Goedemorgen, laat ik maar weer eens een lijstje posten!

O: Havermout, blauwe bessen, rozijnen, lijnzaad
S: Sportschool, nogal wat spierpijn van de kt van gisteren dus denk dat ik lekker een uurtje ga cardioen (schrijf je dat zo?)
T: Whey, kwark met aardbeien
L: 2 volkoren boterhammen 1x kipfilet 1x pindapasta
T: Proteïne pancake met kwark en honing (YUM!)
D: Kipfilet, bloemkool, cottage cheese, cashewnoten
T: Whey
  zondag 13 april 2014 @ 07:44:23 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138816941
Mogguh!!!

Ook hier een lijstje

O: 2x spelt, kalkoenfilet en kaas
S: Cardio en KT
T: Whey isolaat shake
L: 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet, kaas
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: wokgroente, rijst, sausje van yoghurt, kipfilet, vla.
T: Appel
T: Kwark
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138816946
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 07:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!!

Ook hier een lijstje

O: 2x spelt, kalkoenfilet en kaas
S: Cardio en KT
T: Whey isolaat shake
L: 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet, kaas
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: wokgroente, rijst, sausje van yoghurt, kipfilet, vla.
T: Appel
T: Kwark
Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/
  zondag 13 april 2014 @ 07:52:15 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138816958
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 07:47 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/
Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ook :Y lekker wat yoghurt in een bakje, beetje sambal, beetje thijm, italiaanse kruiden en drupje soja-saus. Roeren en erbij :Y :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138817098
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 07:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ook :Y lekker wat yoghurt in een bakje, beetje sambal, beetje thijm, italiaanse kruiden en drupje soja-saus. Roeren en erbij :Y :9
Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bij :)! Beetje variatie is wel lekker
  zondag 13 april 2014 @ 09:48:36 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138817894
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:29 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bij :)! Beetje variatie is wel lekker
Die japanse wokgroente bij AH zijn geniaal!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 13 april 2014 @ 10:28:10 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138818596


Altijd!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138819545
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd!
Zo loop ik nu de sportschool uit haha
  zondag 13 april 2014 @ 11:15:47 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138819642
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:11 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Zo loop ik nu de sportschool uit haha
Boks, ik ook :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138819653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Panini met brie, (opgebakken) spek en honing! Daar kan ik echt cravings naar hebben. O+

Huisgemaakte eiersalade?

Beenham met honingmosterdsaus? (kan je mooi opwarmen)
Klinkt lekker ook!
Eiersalade had ik ook op t lijstje staan idd :)
Heb al een aardige lijst met ideeën! Denk dat ik niet te veel op t menu moet zetten, om het ook makkelijk te houden voor mezelf. Dus morgen maar even een selectie maken :)

Dit weekend gaat mijn lijstje niet heel goed btw :@
Gister als ontbijt een omelet. Door werk kon ik pas om half 6 mn lunch eten (2 boterhammen met bio pindakaas) en had dus geen honger voor avondeten.. pas rond 22 uur kreeg ik honger en toen geen zin meer om te koken, dus heb ik kapsalon besteld.. jeetje, ik merk wel hoe slecht dat is aan mn maag. Kreeg meteen de rest vd avond maagpijn :') mijn straf ook weer gehad.. kan alleen paar dagen niet sporten omdat mn hele lichaam pijn doet van t werken gisteren en ben bang dat ik kleine ontstekingen voel. Doet echt mega pijn.
pi_138832920
Telt een wandeling in de zon door de Zwitserse bergen ook als sport? 8-) Met onderweg een kampvuur en worstjes op takken prikken, dus alle verbrande energie er ook alweer aan gegeten :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 april 2014 @ 19:20:23 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138837384
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Telt een wandeling in de zon door de Zwitserse bergen ook als sport? 8-) Met onderweg een kampvuur en worstjes op takken prikken, dus alle verbrande energie er ook alweer aan gegeten :+.
Nice!!

LIjst:
O: kwark, vla, basterdsuiker, bramen
T's: 250 gr wortelen, cup a soup kerrie, halvve komkommer, halve paprika, boterham kaas, beker melk
L: tosti ham/kaas met curry, beker melk, cup a soup tomaat, 250 gr cherrytomaatjes
T's: appel, sinaasappel, kiwi, mandarijn, paar dropjes, 4 melbatoastjes met tonijnsalade, twee blokjes zeer oude kaas met mosterd, 2 augurken met ham
D: sperziebonen, broccoli, gebakken champignons met ui, beetje bami uit de vriezer vd chinees met wat satesaus
T: aardbeien met yoghurt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138838364
Hooooooooooi
Worry is a misuse of imagination
pi_138838632
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 19:40 schreef Probability het volgende:
Hooooooooooi
Haaaaai.
pi_138840672
Ik ben toe aan wk-end :')
Worry is a misuse of imagination
pi_138844412
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef Probability het volgende:
Ik ben toe aan wk-end :')
Weekend? ik ook ja :') gisteren nog gewerkt en vandaag kwam nieuw konijn hier... en vanmorgen bleek t andere konijn dus ziek dus loop al de hele dag te dwangvoeren en te konijnendokteren. Morgen maar eens de dierenarts bellen. Owja, en werken en muziekles. Teveel te doen morgen :')
  Vis een optie? zondag 13 april 2014 @ 21:35:08 #84
70532 loveli
N
pi_138845447
Konijn ziek? Morning sickness?
crap in = crap out
pi_138845897
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:35 schreef loveli het volgende:
Konijn ziek? Morning sickness?
Ik weet t niet. Dacht gasaanval, maar dan had ze nu wel moeten reageren op de lading medicatie. Vermoed dat het toch iets van gebitsproblemen of een ander iets is, ze is nogal apathisch voor haar doen nu :X

(en nee, zwanger kan ze niet zijn :P )
pi_138853820
:W

Even niets laten horen. Ik was een lang weekend in Rome met de schoonfamilie. Geweldige stad qua bezienswaardigheden, maar de mensen en het eten vielen zwaar tegen :+ Maar wel een super toffe vier dagen gehad O+

Leuke plannen xuryah!

:W coco. Fijn dat het zo goed gaat :*
pi_138858309
Goedemorgen, ook ik ben erg stil geweest dit weekend..

lijstje van vandaag:

O:smoothie
T:fruit/kwark
L: brood met eieren en een salade
D: lasagne
S: hardlopen
T: ?

Dit weekend best veel gesnoept/gegeten (chocolaatjes, popcorn en patat) maar uiteindelijk stond mijn weegschaal gister op -0,5 sinds vorige week :D
  maandag 14 april 2014 @ 13:49:17 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138865038
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:54 schreef An24 het volgende:
:W

Even niets laten horen. Ik was een lang weekend in Rome met de schoonfamilie. Geweldige stad qua bezienswaardigheden, maar de mensen en het eten vielen zwaar tegen :+ Maar wel een super toffe vier dagen gehad O+

Leuke plannen xuryah!

:W coco. Fijn dat het zo goed gaat :*
Haha dat was precies mijn idee over Rome :D

Waarschijnlijk moet je de tourist traps enorm goed kunnen dodgen en dan vind je wel goed eten :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138867128
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 14 april 2014 @ 14:55:15 #90
70532 loveli
N
pi_138867319
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
net iets te laat voor jullie :D

http://www.macleans.ca/so(...)id-the-tourist-trap/
Op tijd voor mij :D Rome staat op m'n to-do-list.

En voor vandaag ben ik ff klaar met mensen die willen dat ik iets voor ze doe, morgen weer een dag.
crap in = crap out
pi_138868568
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha dat was precies mijn idee over Rome :D

Waarschijnlijk moet je de tourist traps enorm goed kunnen dodgen en dan vind je wel goed eten :+
We hebben 1 keer meer dan top gegeten, bij Piereluigi. Heerlijk maar heul duur. Idd veel toeristenzooi. Erg jammer.

En dank aurum, ik sla het artikel ff op :P
pi_138871872
o neee weer begonnen met werken = heeeel veel witmeelproducten mee naar huis :o dag strakke buik.
Worry is a misuse of imagination
  maandag 14 april 2014 @ 17:10:34 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138872107
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef An24 het volgende:

[..]

We hebben 1 keer meer dan top gegeten, bij Piereluigi. Heerlijk maar heul duur. Idd veel toeristenzooi. Erg jammer.

En dank aurum, ik sla het artikel ff op :P
Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.

Daar wel een van de meest fantastische restaurants everrrr gevonden O+ :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138872518
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.

Daar wel een van de meest fantastische restaurants everrrr gevonden O+ :9
Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_138874014
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.
Toscane is gewoon goed eten. DE tip: je kan op het internet een culinaire tour boeken. (wel ff voor je weg gaat doen). Je krijgt door een dorpje een rondleiding en daarna ga je eten bij een echte Toscaanse familie. Echt geweldig.

In Florence heb ik slechts twee dagen rondgehangen. Om zo veel mogelijk te zien kozen we voor straatvoer, zodat je niet te lang stil zit. Daar kan ik dus niet echt over meepraten.
pi_138874023
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.

Daar wel een van de meest fantastische restaurants everrrr gevonden O+ :9
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.
Ja ik ga in juni ook naar Toscane, en dus Florence, dus ik ben ook benieuwd!
pi_138874133
Hoe duidelijk wil je het hebben :') :|W

Ik zou een blind date regelen voor een jongen die ik wel leuk vind (en andersom (een date regelen dus)) als grapje. ( ja goeie grappen dit :') )
Vraag ik: wat is je type?
Stuurt ie een foto van mij.....
Zeg ik: o nee jammer ken niet zoveel meisjes die er zo uitzien

* blijft voor altijd single >:O >:O >:O

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 14-04-2014 18:26:56 ]
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 14 april 2014 @ 18:31:14 #98
70532 loveli
N
pi_138874428
Gewoon een blind date regelen en zelf komen opdagen *sigaarsmiley*
crap in = crap out
pi_138874447
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Probability het volgende:
Hoe duidelijk wil je het hebben :') :|W

Ik zou een blind date regelen voor een jongen die ik wel leuk vind (en andersom (een date regelen dus)) als grapje. ( ja goeie grappen dit :') )
Vraag ik: wat is je type?
Stuurt ie een foto van mij.....
Zeg ik: o nee jammer ken niet zoveel meisjes die er zo uitzien

* blijft voor altijd single >:O >:O >:O
:D

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef loveli het volgende:
Gewoon een blind date regelen en zelf komen opdagen *sigaarsmiley*
:+
  maandag 14 april 2014 @ 18:32:34 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138874469
Mensen die hier wel eens last hebben gehad van hun AC gewricht?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138874596
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef loveli het volgende:
Gewoon een blind date regelen en zelf komen opdagen *sigaarsmiley*
o my god ik knaag nog liever m'n arm er af dan dat ik ga daten

maar ik geloof dat ik nu heb gezegd: o dan is het geen blind date meer.
hij: nee dat klopt
maar stel nou he dat ik ja zeg en het is heel leuk ja dan is daten misschien toch wel leuk.

dus ik geloooooof dat we op date gaan

omg omg omg ik wil nu al niet !
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 14 april 2014 @ 18:37:22 #102
70532 loveli
N
pi_138874627
Misschien als ik wist waar 'ie zat.
crap in = crap out
  maandag 14 april 2014 @ 18:37:36 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138874636
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Probability het volgende:

[..]

o my god ik knaag nog liever m'n arm er af dan dat ik ga daten

maar ik geloof dat ik nu heb gezegd: o dan is het geen blind date meer.
hij: nee dat klopt
maar stel nou he dat ik ja zeg en het is heel leuk ja dan is daten misschien toch wel leuk.

dus ik geloooooof dat we op date gaan

omg omg omg ik wil nu al niet !
Niet zeiken, hij is toch leuk? :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 14 april 2014 @ 18:40:19 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138874719
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef loveli het volgende:
Misschien als ik wist waar 'ie zat.
Tussen sleutelbeen en schouderblad.

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138874892
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij is toch leuk? :P
Hahaha jaaa maar ik wil dit helemaal niet (leuk vinden, gevoelens)

En daten is stom :D maar hij zegt dat daten leuk is - dus ja ik ga het denk ik wel misschien een kans geven (en niet m'n arm afknagen)

Bedoel het is maar 1 avond dus ja is zo voorbij *)
Worry is a misuse of imagination
pi_138875491
Worry is a misuse of imagination
pi_138876261
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef Qwea het volgende:
Mensen die hier wel eens last hebben gehad van hun AC gewricht?
nee heb daar nog nooit iets gevoeld
Worry is a misuse of imagination
  maandag 14 april 2014 @ 19:26:19 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138876372
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Probability het volgende:

[..]

nee heb daar nog nooit iets gevoeld
:'(

Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 14 april 2014 @ 19:30:08 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138876536
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij is toch leuk? :P
Het is een vrouw...
Kut wezens zijn het!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138876801
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

:'(

Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door :')
He wat gek

Ik weet ook niet wat je er aan zou kunnen doen.
Worry is a misuse of imagination
pi_138882671
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

:'(

Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door :')
Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.

Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:



*O*
pi_138883058
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

:'(

Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door :')
Is het voor of achterkant van de schouder?
Ik had last van voorkant, bij belasting maakte het een knoekend geluid met flinke pijnscheut en het was ook minder soepel.
Wat bij mij werkte was een oefening met een stok. Een vrij lange stok , 1.5 meter ofzo, en die pak je met beide handen met palmen naar beneden beet, vrij wijd. Dan draai je je armen over je hoofd op je rug, je houdt je armen gestrekt en je blijft de stok goed vasthouden als je de beweging maakt. Lukt dat niet, dan moet je breder pakken. Gaat t makkelijk, dan smaller pakken. Heeft mij van mn schouderblessure af geholpen.
  maandag 14 april 2014 @ 22:22:44 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138886879
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef the85mc het volgende:

[..]

Is het voor of achterkant van de schouder?
Ik had last van voorkant, bij belasting maakte het een knoekend geluid met flinke pijnscheut en het was ook minder soepel.
Wat bij mij werkte was een oefening met een stok. Een vrij lange stok , 1.5 meter ofzo, en die pak je met beide handen met palmen naar beneden beet, vrij wijd. Dan draai je je armen over je hoofd op je rug, je houdt je armen gestrekt en je blijft de stok goed vasthouden als je de beweging maakt. Lukt dat niet, dan moet je breder pakken. Gaat t makkelijk, dan smaller pakken. Heeft mij van mn schouderblessure af geholpen.
Voorkant. En ja, dat "snappen" heb ik ook. Kan ook niet reiken met die arm.

Heb het al een poosje. Dan is het ff weg en dan weer terug. Dacht eerst dat het de reuma was, maar het is niet ontstoken. Zal morgen eens mijn fysio laten kijken voordat ik een stok oefeninf ofzulks ga doen. Ik moet er ook niet op duwen :')

Hoelang heb je er last van gehad? En kwam het zomaar? Of ergens mee overbelast?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138887400
Ik ben er een keer doorheen geklapt, ik wilde een mast tegenhouden/opvangen en dat ging niet helemaal zoals gepland. Daarna heb ik gewoon doorgetraind (een paar maanden :') ) want ik zat in een team en niet trainen kon niet ivm grotere wedstrijden. Was af en toe echt pijn verbijten. Heb er uiteindelijk bijna een jaar last van gehad.
Als ik nu zwaar train (benchpress bijv) doe ik extra warmingup met schouders, dus rekken, strekken, snel rondjes draaien. Het blijft beetje zwakke/gevoelige plek.
  maandag 14 april 2014 @ 22:38:22 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138887946
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef the85mc het volgende:
Ik ben er een keer doorheen geklapt, ik wilde een mast tegenhouden/opvangen en dat ging niet helemaal zoals gepland. Daarna heb ik gewoon doorgetraind (een paar maanden :') ) want ik zat in een team en niet trainen kon niet ivm grotere wedstrijden. Was af en toe echt pijn verbijten. Heb er uiteindelijk bijna een jaar last van gehad.
Als ik nu zwaar train (benchpress bijv) doe ik extra warmingup met schouders, dus rekken, strekken, snel rondjes draaien. Het blijft beetje zwakke/gevoelige plek.
Oi! Een jaar?! Men :X

Was al lichter gaan trainen maar dat deed de truc ook niet. Warming up is wellicht wel een slimme!

Laat er morg wel ff naar kijken. Thnx iig voor je reply!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138888241
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oi! Een jaar?! Men :X

Was al lichter gaan trainen maar dat deed de truc ook niet. Warming up is wellicht wel een slimme!

Laat er morg wel ff naar kijken. Thnx iig voor je reply!
Lichter trainen werkte voor mij niet.. Je gaat dan vaak net andere beweging maken om je schouder te ontzien en daardoor maak je het eigenlijk erger.. Maar dat is puur mijn ervaring, ik weet niet of dat altijd zo werkt. Bij mij werkte een tijd niet trainen en die rekoefening met stok echt goed. Was er toen zo vanaf.
  maandag 14 april 2014 @ 22:51:13 #117
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138888645
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.

Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:

[ afbeelding ]

*O*
Damn, flexibel jij :o

Ik mag morgen weer sporten O+ eindelijk O+ Deze maand nog niet gesport :')
pi_138888940
quote:
17s.gif Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Damn, flexibel jij :o

Ik mag morgen weer sporten O+ eindelijk O+ Deze maand nog niet gesport :')
Si! Maar dit is voornamelijk een krachtoefening. De keer hiervoor had ik een faceplant :')

Lekker he, als je weer mag? Ik had vandaag na vier dagen geen volledige sessie al kriebels...
  maandag 14 april 2014 @ 23:28:19 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138890518
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.

Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:

[ afbeelding ]

*O*
Helemaal gemist deze.

-niet sporten (3 weken), althans, niet sporten als in niet de armen trainen.
-wel armen trainen maar zeer licht
-koelen
-ontstekingsremmers (nsaid's) nemen

Volgende stap :
Fysio laten kijken
Reumatoloog bellen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 14 april 2014 @ 23:59:00 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138891788
Xurya en DaDtje: Il Santo Graal in Florence! Ten zuiden van het kanaaldingest. Fingerlickin' good en niet duur! Kreeg ook allemaal extraatjes, limoncello enzo :D

Tevens allemachtigjes, in geen tijden (of uberhaupt ooit..?) zoveel gerend :') bohhh! *Eye of the Tiger*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 15 april 2014 @ 00:18:34 #121
70532 loveli
N
pi_138892459
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tussen sleutelbeen en schouderblad.

[ afbeelding ]
Heb ik jaren geleden last van gehad door bepaald werk. Tijd ontzien en anders gaan belasten, daarna geen last meer gehad. Maar had niet het idee dat het bij mij echt aan het gewricht lag, maar meer om spieraanhechtingen die overbelast waren.
crap in = crap out
pi_138894405
Wauw an!!
Worry is a misuse of imagination
pi_138895266
Goedemorgen

Dat ziet er goed uit An24 !
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:41:22 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138897422
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.

Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:

[ afbeelding ]

*O*
:D _O_
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 15 april 2014 @ 10:50:35 #125
70532 loveli
N
pi_138897672
Als je naar Rome gaat, welk deel van de stad is aan te raden om een B&B te zoeken?
crap in = crap out
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:17:01 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138900469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik jaren geleden last van gehad door bepaald werk. Tijd ontzien en anders gaan belasten, daarna geen last meer gehad. Maar had niet het idee dat het bij mij echt aan het gewricht lag, maar meer om spieraanhechtingen die overbelast waren.
Dit is echt gewricht.

Ik word sowieso er helemaal simpel van. Heb een bunionette aan mijn voet, is inmiddels helemaal ontstoken, pus gutst eruit, afspraak op de poli over 2 weken. Hoe de fuck moet ik dan lopen laat staan trainen? Grapjassen :') /zeikwijf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? dinsdag 15 april 2014 @ 12:31:22 #127
70532 loveli
N
pi_138900975
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit is echt gewricht.

Ik word sowieso er helemaal simpel van. Heb een bunionette aan mijn voet, is inmiddels helemaal ontstoken, pus gutst eruit, afspraak op de poli over 2 weken. Hoe de fuck moet ik dan lopen laat staan trainen? Grapjassen :') /zeikwijf
Tijdje rust gunnen ipv fanatiek trainen? Als ik zie hoe vaak je traint vraag ik me toch al af hoe je dat voor elkaar krijgt qua time-management. Kan me voorstellen dat je met reuma wat rustiger aan moet doen als je een ontsteking hebt.

Verder helpen omega's tegen ontstekingen, dus vette vis eten :Y)
crap in = crap out
pi_138902375
Mijn lijstje van vandaag:

O:kwark en fruit
T: door drukte niks.
L brood met pindakaas en een beker melk
T: fruit
D: ? (iets met gehakt. ideeen?)
S;hardlopen en fietsen
T: ?

Ander vraagje
Ik ga dit weekend met mijn familie brunchen (pasen) Iemand nog leuke gerechtjes?
Hebben jullie nog plannen met pasen?
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:14:04 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138902613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Tijdje rust gunnen ipv fanatiek trainen? Als ik zie hoe vaak je traint vraag ik me toch al af hoe je dat voor elkaar krijgt qua time-management. Kan me voorstellen dat je met reuma wat rustiger aan moet doen als je een ontsteking hebt.

Verder helpen omega's tegen ontstekingen, dus vette vis eten :Y)
Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen. :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138903054
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen. :)
Ik kreeg daar vorige week een mail over! Over citroenwater in de ochtend en het reinigen etc dat het niets zou helpen en dat er te weinig citroen in zit om het ook maar iets te laten uitmaken etc etc.. Ik drink het vaak omdat ik het gewoon lekker vind :)
  Vis een optie? dinsdag 15 april 2014 @ 13:24:33 #131
70532 loveli
N
pi_138903136
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen. :)
_O-

Wetenschap gelooft er wel in. Ik geloof dat het op wikipedia ook staat uitgelegd mocht je zelf geen zin hebben om pubmed te doorzoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omega_3-vetzuren
crap in = crap out
pi_138907197
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xurya en DaDtje: Il Santo Graal in Florence! Ten zuiden van het kanaaldingest. Fingerlickin' good en niet duur! Kreeg ook allemaal extraatjes, limoncello enzo :D

Tevens allemachtigjes, in geen tijden (of uberhaupt ooit..?) zoveel gerend :') bohhh! *Eye of the Tiger*
Ik noteer het! Al betwijfel ik of ze limoncello gaan geven aan iemand die 24 weken zwanger is, maar het idee is leuk. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_138910677
Volgens mij eet ik boroccoli humus :o
Worry is a misuse of imagination
pi_138913822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik noteer het! Al betwijfel ik of ze limoncello gaan geven aan iemand die 24 weken zwanger is, maar het idee is leuk. :+.
Zwanger *O*

/heb ik gemist geloof ik!
pi_138913927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen. :)
Ohw euhmmm als ik het zo hoor denk ik dat mijn idee over oplossingen je ook niet gaan helpen. Het type strekken komt overeen met MC's tip. Verder heeft voedingspatroon en een balans van rust-inspanning wel invloed op je gesteldheid. Maar als je daar niet in 'geloofd' heeft dat ook geen zin.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:47:23 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138917544
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:18 schreef An24 het volgende:
Verder heeft voedingspatroon en een balans van rust-inspanning wel invloed op je gesteldheid. Maar als je daar niet in 'geloofd' heeft dat ook geen zin.
Dat staat hier totaal los van. :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138919646
Rust en juiste behandeling moet je echt doen. Anders doe je hetzelfde als ik en dan heb je na een jaar nog steeds last. En geloof me, dat is geen aanrader. Ik deed iedere keer 3,4 weken rustig aan,dus echt lichte gewichten, maar als ik daarna met normalere belasting ging trainen ging het weer mis. Wees niet zo eigenwijs als ik en t kan je veel blessure irritaties schelen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:52:51 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138920558
Kutlijst:

O: getoast volk. boterham met boter en suiker, beschuit aardbeien, beker melk
L: appel, kiwi, broodje hamburger speciaal vd snackbar O+
T's: 2 flesjes bier, kom chips, paar dropjes, 2 choco-eitjes
D: witlof ham/kaas/ei, tagliatelle kaas/spekjes/room
T: 3 stoofperen met een kom kwark/vla/basterdsuiker.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138920747
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat staat hier totaal los van. :)
Ok
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:20:49 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138922079
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok
An! O+
Gaat het goed?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138922310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

An! O+
Gaat het goed?
Ja best wel. Rome was pittig, maar ook weer tof. Dus nagenieten. Weer werken is dan wel raar.

En met jou?
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:25:33 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138922344
Heb zin om volkoren krentenbrood te maken/bakken.. da's wel een beetje heel laat om mee te beginnen he?

Morgen maar even een stuk wandelen, vandaag echt heulemaal niks gedaan, dat ben ik helemaal niet gewend :')

Beetje een hotelkamerveiling gewonnen vannacht voor 11 euro met ontbijt, dat van het weekend maar even doen :P Lekker wokken erbij *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:26:37 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138922415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja best wel. Rome was pittig, maar ook weer tof. Dus nagenieten. Weer werken is dan wel raar.

En met jou?
Vallt best wel tegen weer werken he?
Weet er alles van, ben ook weer terug van Tenerife.

Rome, lijkt mij niet zoveel aan :?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138922948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vallt best wel tegen weer werken he?
Weet er alles van, ben ook weer terug van Tenerife.

Rome, lijkt mij niet zoveel aan :?
Je moet van geschiedenis houden. Zelf wilde ik als kind altijd archeoloog worden :+ Als fotograaf is het ook super om daar mooie gebouwen te fotograferen. Ik zal binnenkort wat op facebook plaatsen.

En nix doen klink heerlijk O+
pi_138923441
Wijnnnnnnnnnnn O+
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:47:41 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138923646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Probability het volgende:
Wijnnnnnnnnnnn O+
Alcohol O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:50:16 #147
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138923790
Mijn god, dat sporten na ziek zijn is vreselijk zeg :X Conditie leek wel een jaar terug te zijn gezet in 3 weken tijd :r (en volgende maand een 5km lopen, hoe dan? :') )

O: 2 crackers pindakaas, bak magere kwark met wat muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas en ei. 2 stengels bleekselderij en een halve paprika.
T: sultana
D: aardappels, courgette, doperwten en feta in de wok gemikt.
S: bootcamp
T: nog wat fruit en een wheyshake.
pi_138923969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Alcohol O+
O+ !!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_138924110
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn god, dat sporten na ziek zijn is vreselijk zeg :X Conditie leek wel een jaar terug te zijn gezet in 3 weken tijd :r (en volgende maand een 5km lopen, hoe dan? :') )

O: 2 crackers pindakaas, bak magere kwark met wat muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas en ei. 2 stengels bleekselderij en een halve paprika.
T: sultana
D: aardappels, courgette, doperwten en feta in de wok gemikt.
S: bootcamp
T: nog wat fruit en een wheyshake.
Komt snel weer terug hoor !!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:56:51 #150
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138924216
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Komt snel weer terug hoor !!
Ik hoop het. Ben nu wel aardig wat slijm kwijt in een uur; het kwam goed los :')
pi_138924536
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn god, dat sporten na ziek zijn is vreselijk zeg :X Conditie leek wel een jaar terug te zijn gezet in 3 weken tijd :r (en volgende maand een 5km lopen, hoe dan? :') )

O: 2 crackers pindakaas, bak magere kwark met wat muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas en ei. 2 stengels bleekselderij en een halve paprika.
T: sultana
D: aardappels, courgette, doperwten en feta in de wok gemikt.
S: bootcamp
T: nog wat fruit en een wheyshake.
Komt goed schatje!

*ranja toeschuift
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:19:10 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138925489
Ja, conditie komt echt zo ontzettend snel terug, het is ook helaas heel snel weg.
Komt goed hoor DE!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:25:38 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138925856
Krijg het niet warm, net onder de hete douche gestaan en nu de kachel op 21 graden...
Ik haat wind, kou en wolken :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:33:27 #154
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138926383
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Komt goed schatje!

*ranja toeschuift
O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, conditie komt echt zo ontzettend snel terug, het is ook helaas heel snel weg.
Komt goed hoor DE!
Het is een stom iets dit. Was net eindelijk lekker bezig, voelt nu alsof ik weer net begonnen ben. Maarja, komende weken maar gewoon lekker mn bootcamptrainingen doen en regelmatig rondje hardlopen. Komt vanzelf wel weer terug.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg het niet warm, net onder de hete douche gestaan en nu de kachel op 21 graden...
Ik haat wind, kou en wolken :r
* douche-eendje stopt uniekhoorn onder een heel warm dik dekbed
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:36:56 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138926588
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

O+

[..]

Het is een stom iets dit. Was net eindelijk lekker bezig, voelt nu alsof ik weer net begonnen ben. Maarja, komende weken maar gewoon lekker mn bootcamptrainingen doen en regelmatig rondje hardlopen. Komt vanzelf wel weer terug.

[..]

* douche-eendje stopt uniekhoorn onder een heel warm dik dekbed
Hmm, weer "opnieuw" beginnen met trainen valt op zich best mee, let maar op.
Bootcamp.... vind het zo stoer! ^O^

Thanks *;
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:49:54 #156
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138927414
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hmm, weer "opnieuw" beginnen met trainen valt op zich best mee, let maar op.
Bootcamp.... vind het zo stoer! ^O^

Thanks *;
Ik zal het merken, t/m16e veel gesport en daarna een leven begonnen als bankhanger. Dus dit is weer redelijk nieuw voor mij, ziek zijn geweest > weer gaan sporten.
Bootcamp is vooral leuk! Heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen, lekker buiten bezig zijn in het gras, lol hebben en je conditie gaat met sprongen vooruit.
pi_138929448
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ben nu wel aardig wat slijm kwijt in een uur; het kwam goed los :')
Ja als je longen het niet goed doen wil sporten sowieso niet......
Worry is a misuse of imagination
pi_138929464
Ik heb vandaag voor het eerst op hakken gelopen !
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 15 april 2014 @ 23:59:38 #159
70532 loveli
N
pi_138930162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst op hakken gelopen !
Tof! Passen je schoenen nog goed?
crap in = crap out
pi_138932999
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Tof! Passen je schoenen nog goed?
Deze kreeg ik binnen op de dag van het ongeluk, dus had deze nog niet kunnen passen :D
Worry is a misuse of imagination
  Redactie Sport woensdag 16 april 2014 @ 08:34:52 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138933018
Heb ik al verteld dat ik (met een beetje moeite) mijn bovenste blokjes een beetje kan zien? O+

*O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138933306
Worry is a misuse of imagination
pi_138933643
:N tonijn is heul niet rijk aan gezonde vetten want tonijn is magere vis... En bij pindakaas is het maar net de vraag hoe het is gemaakt want de goedkope varianten zitten vaak vol transvetten.

Stel ik wil me toch gaan wagen aan buiten gaan fietsen om te kijken of het mij bevalt. Wat is dan verstandig? Goedkoop een tweede hands op de kop tikken een jaartje aankijken en mocht ik er dan nog plezier in hebben om dan te gaan kijken naar een 'betere' fiets? Of direct voor een instapmodel gaan?
Als je meeleest Mc, misschien jij hier kijk op?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138934470
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:25 schreef V1z0R het volgende:
:N tonijn is heul niet rijk aan gezonde vetten want tonijn is magere vis... En bij pindakaas is het maar net de vraag hoe het is gemaakt want de goedkope varianten zitten vaak vol transvetten.

Stel ik wil me toch gaan wagen aan buiten gaan fietsen om te kijken of het mij bevalt. Wat is dan verstandig? Goedkoop een tweede hands op de kop tikken een jaartje aankijken en mocht ik er dan nog plezier in hebben om dan te gaan kijken naar een 'betere' fiets? Of direct voor een instapmodel gaan?
Als je meeleest Mc, misschien jij hier kijk op?
Ik zou meteen voor een goede gaan :) Meestal heb je er dan ook zin in omdat het nieuw is en leuk :D plus je hebt meteen een goede fiets :)
  woensdag 16 april 2014 @ 10:38:15 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138935218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:25 schreef V1z0R het volgende:
:N tonijn is heul niet rijk aan gezonde vetten want tonijn is magere vis... En bij pindakaas is het maar net de vraag hoe het is gemaakt want de goedkope varianten zitten vaak vol transvetten.

Stel ik wil me toch gaan wagen aan buiten gaan fietsen om te kijken of het mij bevalt. Wat is dan verstandig? Goedkoop een tweede hands op de kop tikken een jaartje aankijken en mocht ik er dan nog plezier in hebben om dan te gaan kijken naar een 'betere' fiets? Of direct voor een instapmodel gaan?
Als je meeleest Mc, misschien jij hier kijk op?
Als je het geld hebt: koop een fiets waar je lekker op rijdt (desnoods 2e hands van iemand die het fietsen toch niet zo leuk vond :P ). je kunt 'm altijd weer verkopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138935622
Goedemorgen zonder zorgen, vanaf zondagmiddag zat ik echt in een dip zeg haha.. T interesseerde me allemaal ineens niet meer en had overal maar trek in :{
Gelukkig sinds gisteren weer energiek en ondanks de wind 6km heel lekker gelopen!
De lijst voor vandaag:

O: Yoghurt met whey
T: Volkoren boterham met kipfilet, cottage cheese en sla
L: Bak kwark met aardbeitjes
T: Volkoren cracker met aardbeien
D: Kipfilet, broccoli, walnoten en cottage cheese
S: KT
T: Whey en kiwi
pi_138935716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef TailorMade het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen, vanaf zondagmiddag zat ik echt in een dip zeg haha.. T interesseerde me allemaal ineens niet meer en had overal maar trek in :{
Gelukkig sinds gisteren weer energiek en ondanks de wind 6km heel lekker gelopen!
De lijst voor vandaag:

O: Yoghurt met whey
T: Volkoren boterham met kipfilet, cottage cheese en sla
L: Bak kwark met aardbeitjes
T: Volkoren cracker met aardbeien
D: Kipfilet, broccoli, walnoten en cottage cheese
S: KT
T: Whey en kiwi
En we gaan er weer voor :D
pi_138935918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:25 schreef V1z0R het volgende:
:N tonijn is heul niet rijk aan gezonde vetten want tonijn is magere vis... En bij pindakaas is het maar net de vraag hoe het is gemaakt want de goedkope varianten zitten vaak vol transvetten.

Stel ik wil me toch gaan wagen aan buiten gaan fietsen om te kijken of het mij bevalt. Wat is dan verstandig? Goedkoop een tweede hands op de kop tikken een jaartje aankijken en mocht ik er dan nog plezier in hebben om dan te gaan kijken naar een 'betere' fiets? Of direct voor een instapmodel gaan?
Als je meeleest Mc, misschien jij hier kijk op?
Eerst van iemand lenen om te kijken of het bevalt en na 2-3x rijden besluiten om meteen een goeie te kopen? Dat gezegd hebbende: de fiets van mn pa is 30 jaar oud oid, heeft hij altijd zelf onderhouden en die doet het nog prima. Met name de oudere tweedehands zijn zelf goed te onderhouden als je een beetje handig bent. Met de nieuwe zit alles teveel in het frame verstopt :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138936164
Mijn lijstje van vandaag:

O:fruit/yoghurt
T:eierkoek op werk
L:2 krentenbollen
T: fruit
S: hardlopen en sportschool KT
D: ovenaardappelen , spinazie en chipolata worst (hoe het ook heet)
T: ?
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 11:27:01 #170
70532 loveli
N
pi_138936541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef emily-p het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O:fruit/yoghurt
T:eierkoek op werk
L:2 krentenbollen
T: fruit
S: hardlopen en sportschool KT
D: ovenaardappelen , spinazie en chipolata worst (hoe het ook heet)
T: ?
Sugar, much?
crap in = crap out
pi_138936575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Sugar, much?
ja heb je een ander idee (ik heb graag tips) Lunch kan sowieso wijzigen ik heb nog geen vaststaande lunch (lunch op werk in de bedrijfskantine) beter boterhammen met kipfilet ofzo inderdaad :)
pi_138936748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:28 schreef emily-p het volgende:

[..]

ja heb je een ander idee (ik heb graag tips) Lunch kan sowieso wijzigen ik heb nog geen vaststaande lunch (lunch op werk in de bedrijfskantine) beter boterhammen met kipfilet ofzo inderdaad :)
Misschien een soepje of salade?
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 11:36:11 #173
70532 loveli
N
pi_138936753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:28 schreef emily-p het volgende:

[..]

ja heb je een ander idee (ik heb graag tips)
Heb niet echt onthouden wat je stats zijn en wat je doel is (en heb de laatste tijd ook niet op andere lijstjes gelet). Mijn uitgangspunten zijn dat je gezonde vetten, vitamines, eiwitten nodig hebt en dat een gemiddelde Nederlander op een dag genoeg suiker binnenkrijgt voor een week.

Fruit is goed/gezond, maar eierkoeken en krentebollen zou ik zelf in de kliko gooien. Eet je volle of magere yoghurt?

Ik vind havermout een goed ontbijt (gezonde stofjes in havermout, kan er zelf lang op vooruit). Zelf ontbijt ik de laatste tijd met kwark + lijnzaad + honing. Ieder z'n voorkeuren.
crap in = crap out
pi_138936918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb niet echt onthouden wat je stats zijn en wat je doel is (en heb de laatste tijd ook niet op andere lijstjes gelet). Mijn uitgangspunten zijn dat je gezonde vetten, vitamines, eiwitten nodig hebt en dat een gemiddelde Nederlander op een dag genoeg suiker binnenkrijgt voor een week.

Fruit is goed/gezond, maar eierkoeken en krentebollen zou ik zelf in de kliko gooien. Eet je volle of magere yoghurt?

Ik vind havermout een goed ontbijt (gezonde stofjes in havermout, kan er zelf lang op vooruit). Zelf ontbijt ik de laatste tijd met kwark + lijnzaad + honing. Ieder z'n voorkeuren.
Mijn doel is eigenlijk behaald (ik ben nu ongeveer 17 kilo kwijt ) door " gezonder" te eten (af en toe een dag met krentenbollen en eierkoeken moet kunnen) maar doordeweeks probeer ik veel groente etc te eten, maar er mag altijd nog wel iets af :) Vandaar dat ik hier graag wat dingen oppik zeg maar :) Ik heb een actief leven en wil graag nog wat gezonder worden :D

Ik eet magere yoghurt/kwark etc..
pi_138937492
Hoe denken jullie eigenlijk over koolhydraten ivm afvallen/strakker worden/gespierder worden? Ik heb met meerdere mensen hier al heftige discussies over gehad... :')
Hoeveel koolhydraten eten jullie, wat laten jullie staan?
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 12:01:24 #176
70532 loveli
N
pi_138937520
Vet is niet slecht, je hersenen bestaan uit vet en het is een transportmiddel voor vitamines. Suiker heeft de neiging om als je het niet direct verbrand zich in vetcellen te verstoppen. Bij mij zorgt suiker ervoor dat ik meer suiker wil eten, niet dat ik helemaal suikerloos eet, als ik het wel eet zit het in iets als B&J.

Wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet te werken. Er zijn mensen die worden dik van koolhydraten, een groep wordt dik van vet voedsel en er zijn mensen die overal van aankomen.
Mijn voeding bevat relatief veel vet (volle kwark, room ipv koffiemelk, wekelijks vette vis) en relatief weinig carbs (nauwelijks brood, zelden aardappelen, soms rijst) en als het even kan veel groente en dagelijks vlees. En met enige (on)regelmaat B&J, creme brulee of chocola.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 12:03:16 #177
70532 loveli
N
pi_138937586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef xuryah het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over koolhydraten ivm afvallen/strakker worden/gespierder worden? Ik heb met meerdere mensen hier al heftige discussies over gehad... :')
Hoeveel koolhydraten eten jullie, wat laten jullie staan?
Zie boven, bij mij gaat het op plaatsen zitten waar ik er geen behoefte aan heb. Aanleg voor een appelfiguur, carbs zijn overrated imho.
crap in = crap out
pi_138937872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Zie boven, bij mij gaat het op plaatsen zitten waar ik er geen behoefte aan heb. Aanleg voor een appelfiguur, carbs zijn overrated imho.
Ik kan niet goed zonder koolhydraten bij bijvoorbeeld sporten.. Ik word er flauw van en als ik bijvoorbeeld helemaal geen suiker eet word ik trillerig.. Misschien ben ik gewoon gek ;) maar een koolhydraatloos " dieet" vind ik niks :) verder was ik een appel nu een zandloper aan het worden (breder van boven bij mijn ribben en ik heb heupen) Strakker worden doe ik door veel kracht te doen en veel fietsen helpt bij mij ook ontzettend :)
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 12:17:00 #179
70532 loveli
N
pi_138938055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:01 schreef loveli het volgende:
Wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet te werken.
crap in = crap out
pi_138938056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef xuryah het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over koolhydraten ivm afvallen/strakker worden/gespierder worden? Ik heb met meerdere mensen hier al heftige discussies over gehad... :')
Hoeveel koolhydraten eten jullie, wat laten jullie staan?
Ik laat zoveel mogelijk wit staan zeg maar :) alles volkoren :) Dus geen witte pasta en geen witbrood :)
Verder gewoon normale porties eten :)
pi_138938064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is waar :)
  woensdag 16 april 2014 @ 12:22:00 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138938213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef xuryah het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over koolhydraten ivm afvallen/strakker worden/gespierder worden? Ik heb met meerdere mensen hier al heftige discussies over gehad... :')
Hoeveel koolhydraten eten jullie, wat laten jullie staan?
Ik eet alles. Complexe KH heb je nodig na een intensieve workout. Om de glycogeenvoorraad aan te vullen.

Wel :

Speltbrood, aardappelen/rijst, fruit.

Niet :
Sultana shizzle, koekjes, ect
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138938370
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet alles. Complexe KH heb je nodig na een intensieve workout. Om de glycogeenvoorraad aan te vullen.

Wel :

Speltbrood, aardappelen/rijst, fruit.

Niet :
Sultana shizzle, koekjes, ect
Zo denk ik er ook over.
Net als Emily eet ik wel alles volkoren. Brood, crackers en pasta.
Ik probeer wel kleinere porties te doen, maar een eetstijl zonder carbs lijkt mij niet goed voor mijzelf. En die kwark en yoghurt komt echt mijn neus uit elke ochtend, dus afwisseling met een boterham of cracker vind ik wel fijn.

Toch zijn er erg veel mensen die panisch doen over carbs. Als ze zien dat ik een boterham eet krijg ik een hele preek en ben ik niet meer serieus bezig met mijn gezondheid en strakker worden. Kom op zeg :/ ik irriteer me daar dood aan.
pi_138938381
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet alles. Complexe KH heb je nodig na een intensieve workout. Om de glycogeenvoorraad aan te vullen.

Wel :

Speltbrood, aardappelen/rijst, fruit.

Niet :
Sultana shizzle, koekjes, ect
:) jij sport ook veel toch? Hoe is het met je blessure las er gister iets over?
  woensdag 16 april 2014 @ 12:29:10 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138938445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef emily-p het volgende:

[..]

:) jij sport ook veel toch? Hoe is het met je blessure las er gister iets over?
Lig er nu sowieso een week uit. Niet schoudertechnisch maar voettechnisch. Heb absolute rust gekregen. Poot hoog, op de bank. Onbelast lopen met krukken.

Straks maar ff mijn dumbells laten brengen door de fysio kan ik iig mijn armen bijhouden. Maak er maar een weekje series kijken van.

en ik sport normaal 4x in de week :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138938460
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.
Net als Emily eet ik wel alles volkoren. Brood, crackers en pasta.
Ik probeer wel kleinere porties te doen, maar een eetstijl zonder carbs lijkt mij niet goed voor mijzelf. En die kwark en yoghurt komt echt mijn neus uit elke ochtend, dus afwisseling met een boterham of cracker vind ik wel fijn.

Toch zijn er erg veel mensen die panisch doen over carbs. Als ze zien dat ik een boterham eet krijg ik een hele preek en ben ik niet meer serieus bezig met mijn gezondheid en strakker worden. Kom op zeg :/ ik irriteer me daar dood aan.
Niks van aantrekken die mensen weten er zelf weinig van!
Zolang je naar je lichaam luistert komt het wel goed!

Ik eet vaak in het weekend slecht en het boeit mij niet wat anderen er van denken (chippies/chocolade etc).. Ik heb patatjes en vet niet uit mijn leven geschrapt alleen verminderd en ben toch 17 kilo kwijt terwijl mensen die koolhydraatarm/loos dat ook kwijt zijn en ik veel meer lol eraan heb beleefd :)

Jij kent je lichaam het beste :)
pi_138938470
Op dit moment is iemand al 3 kwartier tegen mij aan het vertellen hoe slecht het is dat ik 1 fucking boterham met 2 plakjes biologische 30+ kaas en sambal heb gegeten. :')
Want vetten en carbs! Oehhh!! Volgens die persoon ben ik dus niet serieus met mijn doelen bezig. Ik eet nooit brood :')
pi_138938480
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:29 schreef Qwea het volgende:
aks maar ff mijn dumbells laten brengen door de fysio kan ik iig mijn armen bijhouden. Maak er maar een weekje series kijken van.
Beetje afkicken dus? :(
pi_138938521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef xuryah het volgende:
Op dit moment is iemand al 3 kwartier tegen mij aan het vertellen hoe slecht het is dat ik 1 fucking boterham met 2 plakjes biologische 30+ kaas en sambal heb gegeten. :')
Want vetten en carbs! Oehhh!! Volgens die persoon ben ik dus niet serieus met mijn doelen bezig. Ik eet nooit brood :')
whahahahahah en wat is diegene van je, je voedingscoach?
pi_138938607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:29 schreef emily-p het volgende:

[..]

Niks van aantrekken die mensen weten er zelf weinig van!
Zolang je naar je lichaam luistert komt het wel goed!

Ik eet vaak in het weekend slecht en het boeit mij niet wat anderen er van denken (chippies/chocolade etc).. Ik heb patatjes en vet niet uit mijn leven geschrapt alleen verminderd en ben toch 17 kilo kwijt terwijl mensen die koolhydraatarm/loos dat ook kwijt zijn en ik veel meer lol eraan heb beleefd :)

Jij kent je lichaam het beste :)
Idd. Ik wil ook niet zo'n extreem streng dieet. Ik probeer wel zo veel mogelijk clean te eten, maar zelfgemaakte aardappel wedges uit de oven ofzo vind ik toch wel echt lekker. En ja daar zitten veel carbs in. Als je t maar niet elke dag doet denk ik dan.

Wat goed dat je zoveel kwijt bent trouwens! Ik wil op dit moment nog 5 kilo kwijt. Daarna kijk ik wel weer verder. (Denk dat er daarna nog wel 10 kilo af mag :@ )
pi_138938654
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef xuryah het volgende:

[..]

Idd. Ik wil ook niet zo'n extreem streng dieet. Ik probeer wel zo veel mogelijk clean te eten, maar zelfgemaakte aardappel wedges uit de oven ofzo vind ik toch wel echt lekker. En ja daar zitten veel carbs in. Als je t maar niet elke dag doet denk ik dan.

Wat goed dat je zoveel kwijt bent trouwens! Ik wil op dit moment nog 5 kilo kwijt. Daarna kijk ik wel weer verder. (Denk dat er daarna nog wel 10 kilo af mag :@ )
Als je afvalt met je eetpatroon van nu waarom zou je die dan aanpassen? Blijkbaar ben je dan al goed bezig toch , niet te druk om maken :) mooi doel toch 5 kilo :) Ik weet niet hoelang je bent en wat je weegt maar klinkt als een mooi doel, paar kilo per keer :)
pi_138938702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:31 schreef emily-p het volgende:

[..]

whahahahahah en wat is diegene van je, je voedingscoach?
Nee iemand van Fok :')
pi_138938783
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee iemand van Fok :')
O meen je dat nou? hoe weet die nou wat je eet? en vooral : waar maakt diegene zich druk om haha
pi_138938794
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef emily-p het volgende:

[..]

Als je afvalt met je eetpatroon van nu waarom zou je die dan aanpassen? Blijkbaar ben je dan al goed bezig toch , niet te druk om maken :) mooi doel toch 5 kilo :) Ik weet niet hoelang je bent en wat je weegt maar klinkt als een mooi doel, paar kilo per keer :)
Ik ben 1.85 en weeg nu 89.. liefst weeg ik 75 kilo.
Moet wel zeggen dat ik heeeeeel langzaam afval. Dus vraag me af of mijn eetpatroon wel heel goed is. Ben overigens niet dik. Wel stevige bovenbenen en heupen.. denk dat daar alle kilo's zitten :')
  woensdag 16 april 2014 @ 12:45:26 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138938978
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.
Net als Emily eet ik wel alles volkoren. Brood, crackers en pasta.
Ik probeer wel kleinere porties te doen, maar een eetstijl zonder carbs lijkt mij niet goed voor mijzelf. En die kwark en yoghurt komt echt mijn neus uit elke ochtend, dus afwisseling met een boterham of cracker vind ik wel fijn.
Ik eet 's ochtends kwark en 2 boterhammen. Maar goed, dat zeg ik, ik doe het voornamelijk ook voor de KT.

quote:
Toch zijn er erg veel mensen die panisch doen over carbs. Als ze zien dat ik een boterham eet krijg ik een hele preek en ben ik niet meer serieus bezig met mijn gezondheid en strakker worden. Kom op zeg :/ ik irriteer me daar dood aan.
Lol :') Je spieren/lichaam hebben/heeft KH nodig. En je spieren opbouwen doe je door KH, eiwitten en vet. Nu ben ik zelf met dat laatste wat slordig. Ik hou van magere dingen en niet van bv volle yoghurt oid. Dus ik krijg te weinig vet binnen. Maar ik compenseer dat wel weer met noten en vette vis vaak.

Ik ben iemand wiens lijstje zelden verschilt. Alleen D, de rest is vrijwel elke dag hetzelfde. Regelmaat O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 16 april 2014 @ 12:46:25 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138938998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef xuryah het volgende:
Op dit moment is iemand al 3 kwartier tegen mij aan het vertellen hoe slecht het is dat ik 1 fucking boterham met 2 plakjes biologische 30+ kaas en sambal heb gegeten. :')
Want vetten en carbs! Oehhh!! Volgens die persoon ben ik dus niet serieus met mijn doelen bezig. Ik eet nooit brood :')
Wat zei je "flikker op met je bemoeienis?" Gelukkig ben ik dan ook totaaaaal niet serieus bezig. En toch 27 kilo kwijt. Laten we de krant bellen *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 16 april 2014 @ 12:48:39 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138939064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef emily-p het volgende:

[..]

Beetje afkicken dus? :(
Ja. En daar ben ik echt heel extreem slecht in. Daar word ik nerveus en bloedchago van /junk.

De andere kant : Als ik wel stronteigenwijs ga sporten, dan heb ik dikke kans dat ik opgenomen moet worden in het ziekenhuis :') Moest ik eigenlijk vandaag al voor een week, voor AB infuus, maar ik mocht het goddank eerst thuis proberen... met de duidelijke instructies dat als het over een week niet beter is ik alsnog mag :X En dat zie ik echt NIET zitten, ik heb de 27ste ook een bockbier tour :')

Dus ik doe maar mooi braaf blijven zitten/liggen op de bank. Op de bank kan ik prima mijn armen doen :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138939304
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:39 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik ben 1.85 en weeg nu 89.. liefst weeg ik 75 kilo.
Moet wel zeggen dat ik heeeeeel langzaam afval. Dus vraag me af of mijn eetpatroon wel heel goed is. Ben overigens niet dik. Wel stevige bovenbenen en heupen.. denk dat daar alle kilo's zitten :')
Dat is wel een hele lastige plek om vet weg te krijgen ... (tenminste, bij mij). Mijn buik en armen bleven maar slanker worden, maar mijn benen/heupen zijn pas in verhouding sinds ik tijdelijk <60kg woog bij 1.76 en daarna weer 'aankwam' tot 62kg. Blijkbaar moest ik gereset worden oid :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 12:58:08 #199
70532 loveli
N
pi_138939351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:29 schreef emily-p het volgende:

[..]

Niks van aantrekken die mensen weten er zelf weinig van!
Zolang je naar je lichaam luistert komt het wel goed!

Ik eet vaak in het weekend slecht en het boeit mij niet wat anderen er van denken (chippies/chocolade etc).. Ik heb patatjes en vet niet uit mijn leven geschrapt alleen verminderd en ben toch 17 kilo kwijt terwijl mensen die koolhydraatarm/loos dat ook kwijt zijn en ik veel meer lol eraan heb beleefd :)

Jij kent je lichaam het beste :)
Koolhydraatarm staat garant voor minder lol? Ik vraag het me af.

Prima dat het je niet boeit wat anderen denken (al vraag ik me dan af waarom je een lijstje post) en prima dat dit voor jou werkt.

Oh, en als ik naar m'n lichaam luisterde had ik de afgelopen 10 jaar elke dag ontbeten met B&J. M'n gezonde verstand wist het toch beter ;)
*koffie met room en kandij gaat drinken*
crap in = crap out
pi_138939529
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik eet alles. Complexe KH heb je nodig na een intensieve workout. Om de glycogeenvoorraad aan te vullen.

Wel :

Speltbrood, aardappelen/rijst, fruit.

Niet :
Sultana shizzle, koekjes, ect
Voorraad aanvullen met simpele KH's kan net zo goed hoor, gaat zelfs sneller :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138939792
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. En daar ben ik echt heel extreem slecht in. Daar word ik nerveus en bloedchago van /junk.

De andere kant : Als ik wel stronteigenwijs ga sporten, dan heb ik dikke kans dat ik opgenomen moet worden in het ziekenhuis :') Moest ik eigenlijk vandaag al voor een week, voor AB infuus, maar ik mocht het goddank eerst thuis proberen... met de duidelijke instructies dat als het over een week niet beter is ik alsnog mag :X En dat zie ik echt NIET zitten, ik heb de 27ste ook een bockbier tour :')

Dus ik doe maar mooi braaf blijven zitten/liggen op de bank. Op de bank kan ik prima mijn armen doen :P
o dat is wel heftig inderdaad :( wel rustig aan doen dan!
pi_138939851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Koolhydraatarm staat garant voor minder lol? Ik vraag het me af.

Prima dat het je niet boeit wat anderen denken (al vraag ik me dan af waarom je een lijstje post) en prima dat dit voor jou werkt.

Oh, en als ik naar m'n lichaam luisterde had ik de afgelopen 10 jaar elke dag ontbeten met B&J. M'n gezonde verstand wist het toch beter ;)
*koffie met room en kandij gaat drinken*
Ik bedoel uiteraard dat ik als ik een keer slecht eet dat mensen dan niet hoeven te zeggen dat ik slecht eet (een patatje in het weekend of een chippie) vind ik weleens kunnen.. iemand hoeft niet 45 minuten te gaan zeggen dat ik een boterham op heb die niet goed voor me was snap je :) Ik weet zelf ook wel dat het misschien minder goed is dan kwark of yoghurt maar als ik het doe dan is het vaak bewust :)

B&J bedoel je ben en jerrys mee? haha
pi_138939898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:16 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik bedoel uiteraard dat ik als ik een keer slecht eet dat mensen dan niet hoeven te zeggen dat ik slecht eet (een patatje in het weekend of een chippie) vind ik weleens kunnen.. iemand hoeft niet 45 minuten te gaan zeggen dat ik een boterham op heb die niet goed voor me was snap je :) Ik weet zelf ook wel dat het misschien minder goed is dan kwark of yoghurt maar als ik het doe dan is het vaak bewust :)

O en wat betreft koolhydraatvrij eten.. ik heb een vriendin die dat heeft geprobeerd en die zei bij alle boterhammen etc die anderen aten ooo kon ik dat maar eten.. dat bedoel ik meer :)

Wilde absoluut niemand beledigen :D

B&J bedoel je ben en jerrys mee? haha
  woensdag 16 april 2014 @ 13:21:34 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138940071
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voorraad aanvullen met simpele KH's kan net zo goed hoor, gaat zelfs sneller :P
Ja, weet ik, maar ik vind de complexe een fijner idee :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138942443
hoooooooooi
Worry is a misuse of imagination
pi_138942469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef Probability het volgende:
hoooooooooi
hallo!
  woensdag 16 april 2014 @ 20:01:26 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138953600
lijstje...

O: 500 gram kwark met 2 stoofperen en een eetlepel bruine suiker
T's: appel, sinaasappel, kiwi
B: 16 km wandelen
L: 3 flesjes bier, halve liter wijn, stokbrood met aioli en kruidenboter, uitsmijter met rosbief op 3 boterhammen, kroket met mosterd.
T: dropjes, gekookt ei, 2 glazen melk
D: sperziebonen, aardappelkroketten, tartaar, salade, wortels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 16 april 2014 @ 21:27:08 #208
70532 loveli
N
pi_138957528
lol@ melk van uniek!
crap in = crap out
pi_138962199
Dat is lang geleden de KH discussie. Ik dacht zelf ook altijd dat ik slap en trillerig werd van weinig KH's. Maar ik kwam er grappig genoeg achter dat dat juist was na de momenten dat ik KH's als brood, rijst, aardappelen etc had genomen. Juist toen ik over het algemeen minder van die producten nam, werd dat langzaam minder. Ik kickte er dus vanaf.

Ik haal mijn complexe KH's nu dan ook voornamelijk uit max. 1 of 2 dikke plakken zelf gebakken speltbrood per dag. Verder neem ik doe KH's uit groenten en fruit. Er zijn dagen dat ik op 30 gram KH kom en verder proteinen en vet. Op die dagen kan ik ook gerust anderhalf uur toga doen incl armbalans, pushups etc. En ik ben strak en best gespierd!

Verder ben ik vandaag uit eten geweest, omdat Freudmans gister jarig was :9

*mousse van eekhoorntjesbrood en koffie
*gamba's in een bisque van schaaldieren en aardappelmousseline
* zeebaars met risotto met groene groenten en paddenstoelen, in beurre manie
* cappuchino met daarnaast een kokos panna cotta met spekkoek blokjes

Iets meer KH's dus _O-
pi_138969355
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef An24 het volgende:
Dat is lang geleden de KH discussie. Ik dacht zelf ook altijd dat ik slap en trillerig werd van weinig KH's. Maar ik kwam er grappig genoeg achter dat dat juist was na de momenten dat ik KH's als brood, rijst, aardappelen etc had genomen. Juist toen ik over het algemeen minder van die producten nam, werd dat langzaam minder. Ik kickte er dus vanaf.

Ik haal mijn complexe KH's nu dan ook voornamelijk uit max. 1 of 2 dikke plakken zelf gebakken speltbrood per dag. Verder neem ik doe KH's uit groenten en fruit. Er zijn dagen dat ik op 30 gram KH kom en verder proteinen en vet. Op die dagen kan ik ook gerust anderhalf uur toga doen incl armbalans, pushups etc. En ik ben strak en best gespierd!

Verder ben ik vandaag uit eten geweest, omdat Freudmans gister jarig was :9

*mousse van eekhoorntjesbrood en koffie
*gamba's in een bisque van schaaldieren en aardappelmousseline
* zeebaars met risotto met groene groenten en paddenstoelen, in beurre manie
* cappuchino met daarnaast een kokos panna cotta met spekkoek blokjes

Iets meer KH's dus _O-
Klink lekker allemaal :)

en goedemorgen allemaal
pi_138970518
Goedemorgen! Ik eet weinig KH, ze zitten bij mij in de havermout 's ochtends en in de twee volkoren crackers tussen de middag. Verder haal ik ze nog uit de groentes en fruit die ik eet.. Dus geen aardappels en brood voor moi.

De lijst voor vandaag:
O: Havermout met blauwe bessen, rozijnen en chiazaad
T: Bakje kwark met aardbeien en lijnzaad en bakje paprika, tomaat en wortel
L: Twee volkoren crackers met kipfilet en cottage cheese en whey
T: Proteïne pancake met kaneel en kiwi
D: Bloemkool, kipfilet, walnoten
S: Uurtje sportschool
T: Whey

Morgenavond uit eten en vanaf zaterdag beginnen alle oranje feesten hier.. Die gaan altijd gepaard met behoorlijk wat wijn/jillz en eten in het tentje waar je toevallig langs loopt. Heb me in ieder geval voorgenomen om elke feestdag en de dag erna te sporten (hardlopen of sportschool) en veel water tussendoor te drinken. Wil eigenlijk ook thuis gaan eten tussendoor (woon er vlakbij) maar dat is altijd lastig..
pi_138971073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:30 schreef TailorMade het volgende:
Goedemorgen! Ik eet weinig KH, ze zitten bij mij in de havermout 's ochtends en in de twee volkoren crackers tussen de middag. Verder haal ik ze nog uit de groentes en fruit die ik eet.. Dus geen aardappels en brood voor moi.

De lijst voor vandaag:
O: Havermout met blauwe bessen, rozijnen en chiazaad
T: Bakje kwark met aardbeien en lijnzaad en bakje paprika, tomaat en wortel
L: Twee volkoren crackers met kipfilet en cottage cheese en whey
T: Proteïne pancake met kaneel en kiwi
D: Bloemkool, kipfilet, walnoten
S: Uurtje sportschool
T: Whey

Morgenavond uit eten en vanaf zaterdag beginnen alle oranje feesten hier.. Die gaan altijd gepaard met behoorlijk wat wijn/jillz en eten in het tentje waar je toevallig langs loopt. Heb me in ieder geval voorgenomen om elke feestdag en de dag erna te sporten (hardlopen of sportschool) en veel water tussendoor te drinken. Wil eigenlijk ook thuis gaan eten tussendoor (woon er vlakbij) maar dat is altijd lastig..
je kan beter na het trainen kwark eten, zit casseine in - > langzaam verteerbare eiwitten = langer vol.

Probeer de gezondere keuzes te maken, geen gefrituurd eten. Misschien wat nootjes/stukjes kaas mee/plakjes komkommer/paprika? Heb je wel wat te knagen mee, is het geen rommel :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138971991
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je kan beter na het trainen kwark eten, zit casseine in - > langzaam verteerbare eiwitten = langer vol.

Probeer de gezondere keuzes te maken, geen gefrituurd eten. Misschien wat nootjes/stukjes kaas mee/plakjes komkommer/paprika? Heb je wel wat te knagen mee, is het geen rommel :P
Ja, in de Whey shake die ik na het eten drink zit caseïne! Die gebruik ik dan ook 's avonds na het sporten.

Heb al even het menu bekeken. Misschien een domme vraag, maar wat is beter;
Carpaccio of tomaten crème soep?
Qua hoofdgerecht ga ik voor de angus steak, verder is alles gevuld met kaas enzo..
pi_138972369
Carpaccio ^O^ is vrij mager vlees en meestal gaat er wat olijfolie overheen (goede vetten), wat rucola en pijnboompitten (gezonde vetten).
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138972607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Carpaccio ^O^ is vrij mager vlees en meestal gaat er wat olijfolie overheen (goede vetten), wat rucola en pijnboompitten (gezonde vetten).
Thanks, dan ga ik daar voor! Juist door die extra toevoegingen aan carpaccio (de kaas enzo) weet ik t nooit zo goed..
We'll see :)
pi_138981079
Ik heb even een dipje. Ik vertelde over dat ZZP in de horeca gedoe toch? Nou.. dat gaat niet meer door. Was mn eigen keuze hoor. Maar toch erg jammer.
Nu zit ik dus weer in een "zwart gat" of hoe je t ook noemt.

Qua eten gaat t wel goed. Qua sporten niet, want waarschijnlijk heb ik een ontsteking in mn onderbenen. Volgende week even een afspraak maken bij de fysio denk ik! Pfff.
Stom negatief bericht dit :( sorry.
pi_138981608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb even een dipje. Ik vertelde over dat ZZP in de horeca gedoe toch? Nou.. dat gaat niet meer door. Was mn eigen keuze hoor. Maar toch erg jammer.
Nu zit ik dus weer in een "zwart gat" of hoe je t ook noemt.

Qua eten gaat t wel goed. Qua sporten niet, want waarschijnlijk heb ik een ontsteking in mn onderbenen. Volgende week even een afspraak maken bij de fysio denk ik! Pfff.
Stom negatief bericht dit :( sorry.
Dat is jammer zeg.. Vanwaar deze keuze?

Qua sporten.. rust nemen en goede keuze om naar de fysio te gaan!

af en toe negatief moet kunnen toch, je hebt er een goede reden voor!
pi_138981879
Mijn lijstje van vandaag:

O: kwark met framboosjes
T: een appel
L:3 boterhammen met ham/kip
S: spinnen
D: Lasagne met courgette en zalm
T: ?
pi_138981895
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:03 schreef emily-p het volgende:

[..]

Dat is jammer zeg.. Vanwaar deze keuze?

Qua sporten.. rust nemen en goede keuze om naar de fysio te gaan!

af en toe negatief moet kunnen toch, je hebt er een goede reden voor!
Er valt niet samen te werken met haar, omdat ze heel erg wispelturig is. Elke x zegt ze weer iets anders. Dan kan iets wel, dan niet, dan wel, dan niet. Pfff. Allerlei dat soort dingen.
Eerst zouden we 1 april beginnen. Ging toen niet door. Toen hadden we afgesproken 1 mei. Gaat nu ook niet meer door. En nu wilt ze in juli beginnen. Dat vind ik veel te laat.. heb er niet zoveel vertrouwen meer in.
pi_138982021
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

Er valt niet samen te werken met haar, omdat ze heel erg wispelturig is. Elke x zegt ze weer iets anders. Dan kan iets wel, dan niet, dan wel, dan niet. Pfff. Allerlei dat soort dingen.
Eerst zouden we 1 april beginnen. Ging toen niet door. Toen hadden we afgesproken 1 mei. Gaat nu ook niet meer door. En nu wilt ze in juli beginnen. Dat vind ik veel te laat.. heb er niet zoveel vertrouwen meer in.
o dat klinkt inderdaad niet als iemand waar je echt op kan bouwen (helaas) , jammer want je sprak er erg positief over las ik :(

En kun je niet ergens anders als ZZPer aan de slag?
pi_138982250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:20 schreef emily-p het volgende:

[..]

o dat klinkt inderdaad niet als iemand waar je echt op kan bouwen (helaas) , jammer want je sprak er erg positief over las ik :(

En kun je niet ergens anders als ZZPer aan de slag? in een ander bedrijf zeg maar :)
pi_138982492
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:20 schreef emily-p het volgende:

[..]

o dat klinkt inderdaad niet als iemand waar je echt op kan bouwen (helaas) , jammer want je sprak er erg positief over las ik :(

En kun je niet ergens anders als ZZPer aan de slag?
Ja ik was heel erg enthousiast!
Positief dingetje: ik heb wel een hele leuke opleiding gevonden, die ik waarschijnlijk nu dus wel kan gaan doen. Ik ben daar ook ontzettend enthousiast over! HBO voeding en dietetiek! Lijkt me super interessant! :D vandaag sprak ik iemand over die opleiding. Klinkt echt super leuk! Dus zo zie je maar weer, alles is voor een reden :)
pi_138982619
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik was heel erg enthousiast!
Positief dingetje: ik heb wel een hele leuke opleiding gevonden, die ik waarschijnlijk nu dus wel kan gaan doen. Ik ben daar ook ontzettend enthousiast over! HBO voeding en dietetiek! Lijkt me super interessant! :D vandaag sprak ik iemand over die opleiding. Klinkt echt super leuk! Dus zo zie je maar weer, alles is voor een reden :)
Volgens mij heeft Probje dat ook ooit gedaan! Toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef Probability het volgende:
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138982652
Eerst een voor de lekker, oftewel Hollandse aardbeien:


Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:






http://www.haarlemsdagbla(...)n-politiebus-geladen

#Shetlandhooligan #Weiland4evah :D :D
pi_138982799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Mufasa208 het volgende:
Eerst een voor de lekker, oftewel Hollandse aardbeien:
[ [url=https://dl.dropboxusercontent.com/u/22369621/Food/photo%20%281%29.JPG
Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:

[img]http://www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/article27041321.ece/BINARY/w720/140412-reinaldapark03.jpg]afbeelding[/url] ]
[img]http://www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/article27041317.ece/BINARY/w720/140412-reinaldapark07.jpg[/]



http://www.haarlemsdagbla(...)n-politiebus-geladen

#Shetlandhooligan #Weiland4evah :D :D
[/quote]

_O-
pi_138983461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Probje dat ook ooit gedaan! Toch?

[..]

Oh als dat zo is dan hoor ik graag haar ervaringen! :)
pi_138983538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Mufasa208 het volgende:
Eerst een voor de lekker, oftewel Hollandse aardbeien:
[ [url=https://dl.dropboxusercontent.com/u/22369621/Food/photo%20%281%29.JPG
Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:

[img]http://www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/article27041321.ece/BINARY/w720/140412-reinaldapark03.jpg]afbeelding[/url] ]
[img]http://www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/article27041317.ece/BINARY/w720/140412-reinaldapark07.jpg[/]



http://www.haarlemsdagbla(...)n-politiebus-geladen

#Shetlandhooligan #Weiland4evah :D :D
[/quote]
Hahaha! Super! :') die ponies hebben echt swag enzo!
  donderdag 17 april 2014 @ 17:39:03 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138984386
Karmeliet :9
Straks onbeperkt sushi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138984883
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef xuryah het volgende:

[..]

Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:

#Shetlandhooligan #Weiland4evah :D :D
Hahaha! Super! :') die ponies hebben echt swag enzo!
[/quote]
Hoogstwaarschijnlijk heeft die pony ook nog heel swag een presentje in het busje achtergelaten, want jeweetz #rebels. _O-

Ik klik het weer weg, heb sinds gister al lol om dat beest. :D
pi_138984994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Probje dat ook ooit gedaan! Toch?

[..]

Jep!
Worry is a misuse of imagination
pi_138985159
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Jep!
En? Was het een leuke opleiding? Of ben je er mee gestopt? Tell me! :)
pi_138985187
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

En? Was het een leuke opleiding? Of ben je er mee gestopt? Tell me! :)
Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Zal later uitgebreid reageren!
Worry is a misuse of imagination
pi_138985356
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Zal later uitgebreid reageren!
Oke ik ben erg benieuwd! DM/PM me anders maar wanneer je tijd hebt :)
  donderdag 17 april 2014 @ 18:27:21 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138985410
Je mag mij ook pmen, heb ook zoiets gedaan Xu.
Reageer vh weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138986960
Ooh haiz! :W

Voeding & Dietitiek? Ook nog een maandje gedaan op een blauwe maandag. :D
  donderdag 17 april 2014 @ 22:17:01 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138995347
Alle rondes sushi compleet soldaat gemaakt, exl. Toetjes en fruit, dessert buffet was erbuiten
50 gerechten gehad metvzijn tweeen dus, damn. Vol nu ook wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138995387
Mijn benen zijn spaghetti door bootcamp. Hiephoi.
pi_138995762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef Mufasa208 het volgende:
Ooh haiz! :W

Voeding & Dietitiek? Ook nog een maandje gedaan op een blauwe maandag. :D
Oja? Vertel :P
pi_138995797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle rondes sushi compleet soldaat gemaakt, exl. Toetjes en fruit, dessert buffet was erbuiten
50 gerechten gehad metvzijn tweeen dus, damn. Vol nu ook wel
Mmmmmmm.... krijg er honger van als ik er aan denk. Waar ben je geweest?
pi_138998519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef xuryah het volgende:

[..]

Oja? Vertel :P
Werd ingeloot voor een leukere studie en die maar afgemaakt. :P
pi_138998810
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Werd ingeloot voor een leukere studie en die maar afgemaakt. :P
Oh oke :P Welke heb je afgemaakt? :)
pi_138999945
Fysiotherapie. :)
pi_139000155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:02 schreef Mufasa208 het volgende:
Fysiotherapie. :)
Handig, dan weet jij vast wel wat ik kan doen tegen shin splints, en hoe ik dat kan voorkomen? :P
pi_139000293
Heb je het al of is het ter preventie? Je hebt er voornamelijk last van met uit ouwen van hardlopen of ook andere activiteiten?
pi_139001076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Heb je het al of is het ter preventie? Je hebt er voornamelijk last van met uit ouwen van hardlopen of ook andere activiteiten?
Ik heb het al. Kreeg iedere keer heel erg last van mijn schenen tijdens het hardlopen.
Waarschijnlijk is het ook ontstoken nu.. Bij elke stap die ik zet (dus normaal wandelen) voel ik nu pijn door mijn scheenbeen, beetje aan de zijkant.

DM/PM me anders even als je tips hebt :) ik hoor het heel graag! Maar ik begrijp wel dat niet iedereen in dit topic het boeiend vindt om te lezen :P
pi_139003244
Goedemorgen :)

Ik ben wel benieuwd naar de tips van Mufasa :) Wellicht hebben meer mensen er wat aan :)

Ik ga zo maar eens boodschappen doen en naar de sportschool.. Zal wel druk zijn aangezien het goede vrijdag is :)

Hier nog mensen vrij of met plannen dit weekend? :)
pi_139003306
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik was heel erg enthousiast!
Positief dingetje: ik heb wel een hele leuke opleiding gevonden, die ik waarschijnlijk nu dus wel kan gaan doen. Ik ben daar ook ontzettend enthousiast over! HBO voeding en dietetiek! Lijkt me super interessant! :D vandaag sprak ik iemand over die opleiding. Klinkt echt super leuk! Dus zo zie je maar weer, alles is voor een reden :)
Haha, serieus? Ik ben ook aan het overwegen om met die opleiding te beginnen. :D
pi_139003820
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, serieus? Ik ben ook aan het overwegen om met die opleiding te beginnen. :D
Leuk! Ook op de Haagse hogeschool? :) gaan we samen! Haha :D
pi_139004046
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef xuryah het volgende:

[..]

Leuk! Ook op de Haagse hogeschool? :) gaan we samen! Haha :D
Hij zit niet in Rotterdam volgens mij, dus als ik hem zou doen inderdaad op de Haagse.

Maar ik twijfel nog wel enorm. Mijn studieschuld is al zo hoog. :') Ben bang dat ik weer aan iets begin dat ik niet afmaak.
pi_139004126
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij zit niet in Rotterdam volgens mij, dus als ik hem zou doen inderdaad op de Haagse.

Maar ik twijfel nog wel enorm. Mijn studieschuld is al zo hoog. :') Ben bang dat ik weer aan iets begin dat ik niet afmaak.
Ik heb t zelfde probleem. Maar liever hoge schuld maar wel diploma, dan hele hoge schuld en geen diploma en al half jaar opzoek naar werk maar kan niks vinden. Met een diploma meer kans dat ik de studieschuld kan afbetalen. En als ik deze studie afmaak, worden mn ov en basisbeurs gelukkig kwijtgescholden.. :)
Of heb jij al een diploma gehaald?
pi_139004186
Waarom is het hier (lees: Zwitserland) nu al een paar weken doordeweeks prachtig weer, en op vrije dagen koud en nat? }:| (met uitzondering afgelopen weekend). Niet dat ik vandaag veel andere plannen heb dan labwerk en even een stukje fietsen, maar het regent en mn handen zijn nog steeds koud :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_139004397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:44 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb t zelfde probleem. Maar liever hoge schuld maar wel diploma, dan hele hoge schuld en geen diploma en al half jaar opzoek naar werk maar kan niks vinden. Met een diploma meer kans dat ik de studieschuld kan afbetalen. En als ik deze studie afmaak, worden mn ov en basisbeurs gelukkig kwijtgescholden.. :)
Of heb jij al een diploma gehaald?
Is het dan misschien niet een idee om eerst te onderzoeken in welke branche er veel mensen nodig zijn? Dietisten zijn er genoeg. Zit je straks weer naar een baan te zoeken als je klaar bent!
pi_139004461
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:44 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb t zelfde probleem. Maar liever hoge schuld maar wel diploma, dan hoge schuld en geen diploma en al half jaar opzoek naar werk maar kan niks vinden. Met een diploma meer kans dat ik de studieschuld kan afbetalen. En als ik deze studie afmaak, worden mn ov en basisbeurs gelukkig kwijtgescholden.. :)
Of heb jij al een diploma gehaald?
Nee, niets afgemaakt. Zit precies hetzelfde, wil graag werken, maar dat is nog best lastig. En zou enorm ongelukkig worden als ik de rest van mijn leven een hele simpele baan zou hebben.

Moet er de komende tijd eens goed over na gaan denken. Want als ik begin moet ik het echt afmaken dit keer. Ergens voel ik me ook al oud, terwijl 21 best meevalt. En ik moet van mezelf eerst meer afvallen.
  Vis een optie? vrijdag 18 april 2014 @ 10:05:53 #255
70532 loveli
N
pi_139004653
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
En ik moet van mezelf eerst meer afvallen.
Afvallen kun je prima doen tijdens al het andere wat je moet doen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 april 2014 @ 10:06:17 #256
70532 loveli
N
pi_139004661
Oh ja, koffie :9
crap in = crap out
pi_139004976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Afvallen kun je prima doen tijdens al het andere wat je moet doen ;)
Sterker nog, dan gaat het makkelijker omdat je bezig bezig blijft :Y
pi_139006940
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Is het dan misschien niet een idee om eerst te onderzoeken in welke branche er veel mensen nodig zijn? Dietisten zijn er genoeg. Zit je straks weer naar een baan te zoeken als je klaar bent!
Klopt, en helemaal nu die vergoedingen anders zijn etc...
Worry is a misuse of imagination
pi_139007005
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, niets afgemaakt. Zit precies hetzelfde, wil graag werken, maar dat is nog best lastig. En zou enorm ongelukkig worden als ik de rest van mijn leven een hele simpele baan zou hebben.

Moet er de komende tijd eens goed over na gaan denken. Want als ik begin moet ik het echt afmaken dit keer. Ergens voel ik me ook al oud, terwijl 21 best meevalt. En ik moet van mezelf eerst meer afvallen.
Ja ik snap je. Ik wil ook geen simpele baan, gewoon omdat ik weet dat ik wel beter kan.
Ik ben 22 hoor :P en ja ik heb ook t idee dat ik eerst moet afvallen voordat ik er aan begin, omdat ik bang ben dat ik anders niet serieus genomen wordt :')
Gelukkig hebben we iig tot september om keihard te gaan trainen enzo! :P

Altijd moeilijk dit soort keuzes..
  Vis een optie? vrijdag 18 april 2014 @ 11:42:57 #260
70532 loveli
N
pi_139007069
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik snap je. Ik wil ook geen simpele baan, gewoon omdat ik weet dat ik wel beter kan.
Ik ben 22 hoor :P en ja ik heb ook t idee dat ik eerst moet afvallen voordat ik er aan begin, omdat ik bang ben dat ik anders niet serieus genomen wordt :')
Gelukkig hebben we iig tot september om keihard te gaan trainen enzo! :P

Altijd moeilijk dit soort keuzes..
Spelling verbeteren zet meer zoden aan de dijk :+
crap in = crap out
pi_139007683
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik snap je. Ik wil ook geen simpele baan, gewoon omdat ik weet dat ik wel beter kan.
Ik ben 22 hoor :P en ja ik heb ook t idee dat ik eerst moet afvallen voordat ik er aan begin, omdat ik bang ben dat ik anders niet serieus genomen wordt :')
Gelukkig hebben we iig tot september om keihard te gaan trainen enzo! :P

Altijd moeilijk dit soort keuzes..
Je hoeft echt niet dun te zijn voor de opleiding tot dietist hoor. Je hoeft toch ook niet te roken om longarts te worden? :P
pi_139008068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet dun te zijn voor de opleiding tot dietist hoor. Je hoeft toch ook niet te roken om longarts te worden? :P
Haha nee klopt. Maar een te dikke dietist is wel beetje.. onbetrouwbaar denk ik? :P maar ach, dan heb ik iig nog 4 jaar om mooi slank te worden!
pi_139008627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet dun te zijn voor de opleiding tot dietist hoor. Je hoeft toch ook niet te roken om longarts te worden? :P
Mwah ik denk wanneer je dieetadvies van iemand krijgt je daar toch meer vertrouwen in hebt als de persoon tegenover je slank is...
pi_139008657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah ik denk wanneer je dieetadvies van iemand krijgt je daar toch meer vertrouwen in hebt als de persoon tegenover je slank is...
Het gaat niet alleen om afvallen he, denk ook aan juist op gewicht blijven, advies bij allergieen, bepaalde ziekten. Dus ik denk persoonlijk met een BMI tot 28 dat er geen vertrouwensprobleem zal spelen met de meeste mensen.
pi_139009255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om afvallen he, denk ook aan juist op gewicht blijven, advies bij allergieen, bepaalde ziekten. Dus ik denk persoonlijk met een BMI tot 28 dat er geen vertrouwensprobleem zal spelen met de meeste mensen.
Dan zit ik wel goed :P

Nu mn tas maar eens inpakken en zo weg.. een veel te lang weekend weg ;( zo geen zin in! En van gezond eten zal wel niet veel van terecht komen.. ik hoorde bijv. dat we morgen gaan bbqen met zn allen. Ik neem zelf wel wat groente en fruit mee, want t zal wel vooral vlees zijn :P
pi_139009505
Wij gaan ook zo een weekend weg. Naar Lissabon *O*
pi_139009666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wij gaan ook zo een weekend weg. Naar Lissabon *O*
Niceeee! Veel plezier! :D
Ik naar Maasbommel ofzoiets. Met de hele schoonfamilie dus :P
pi_139014704
Klein dingetje om te controleren voor je aan de opleiding begint: baseren ze de lesstof op wetenschappelijk onderzoek, micro/macro nutriënten en 'aanpassen aan individuele gevallen', of krijg je een stapel folders van het Voedingscentrum met allerlei gedateerde info en vertel je een patiënt met allergieën die wat anders dan 'steeds maar brood' wil eten omdat dat het saai is maar het enige waar ze tegen kan, dat ze toch echt een boterhammetje extra moet eten omdat dit in de richtlijn staat, of zo'n leuke 'bewust keuze' ontbijtreep vol suiker? </slechte ervaringen met diëtisten, wat bij mij twijfels oproept over het niveau en inhoud van de opleiding>
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:28:54 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139015299
LIjst:
Brunch: heerlijke verse broodsoorten, echt superlekker! Alles voor erop, je kunt het zo gek niet bedenken!
Lekkere cappuccino, heerlijke koude melk, mooi fruit, lekker gebak (de hazelnootschuim met slagroom , OMG *O* )
T's: paar dropjes, 2 appels, kiwi, stuk droge worst, halve verse .. god hoe heten die dingen ook alweer? met zo'n amandel in het midden.... jezus.... nah... maar vers vd bakker, erg lekker!
D: bloemkooll, wortels, zoetzure komkommersalade, gebakken aardappelen, witvispakket uit de oven
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139015366
Lekker uniek! Broodjes speklap als brunch :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139016974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef Chicolate het volgende:
Klein dingetje om te controleren voor je aan de opleiding begint: baseren ze de lesstof op wetenschappelijk onderzoek, micro/macro nutriënten en 'aanpassen aan individuele gevallen', of krijg je een stapel folders van het Voedingscentrum met allerlei gedateerde info en vertel je een patiënt met allergieën die wat anders dan 'steeds maar brood' wil eten omdat dat het saai is maar het enige waar ze tegen kan, dat ze toch echt een boterhammetje extra moet eten omdat dit in de richtlijn staat, of zo'n leuke 'bewust keuze' ontbijtreep vol suiker? </slechte ervaringen met diëtisten, wat bij mij twijfels oproept over het niveau en inhoud van de opleiding>
Ja dat dus :Y
pi_139018113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef Chicolate het volgende:
Klein dingetje om te controleren voor je aan de opleiding begint: baseren ze de lesstof op wetenschappelijk onderzoek, micro/macro nutriënten en 'aanpassen aan individuele gevallen', of krijg je een stapel folders van het Voedingscentrum met allerlei gedateerde info en vertel je een patiënt met allergieën die wat anders dan 'steeds maar brood' wil eten omdat dat het saai is maar het enige waar ze tegen kan, dat ze toch echt een boterhammetje extra moet eten omdat dit in de richtlijn staat, of zo'n leuke 'bewust keuze' ontbijtreep vol suiker? </slechte ervaringen met diëtisten, wat bij mij twijfels oproept over het niveau en inhoud van de opleiding>
Het is een 4jarige HBO opleiding, op een Hogeschool. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Heb goede verhalen gehoord van verschillende mensen. Eigenlijk nog niks slechts.
Ik hoor daarom ook graag de minder goede dingen er over, van de mensen hier die die opleiding gedaan hebben!
pi_139019730
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het is een 4jarige HBO opleiding, op een Hogeschool. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Heb goede verhalen gehoord van verschillende mensen. Eigenlijk nog niks slechts.
Ik hoor daarom ook graag de minder goede dingen er over, van de mensen hier die die opleiding gedaan hebben!
Ik heb het een jaar gedaan maar vond het nog al een hoog voedingscentrum gehalte hebben..
Worry is a misuse of imagination
pi_139022088
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het is een 4jarige HBO opleiding, op een Hogeschool. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Heb goede verhalen gehoord van verschillende mensen. Eigenlijk nog niks slechts.
Ik hoor daarom ook graag de minder goede dingen er over, van de mensen hier die die opleiding gedaan hebben!
Zoek dan sowieso een andere school. Ik heb op de haagse maatschappelijk werk gedaan. Ik heb in drie jaar uit mijn neus etende mijn diploma gehaald voor een vierjarige opleiding :+
pi_139022160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het is een 4jarige HBO opleiding, op een Hogeschool. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Heb goede verhalen gehoord van verschillende mensen. Eigenlijk nog niks slechts.
Ik hoor daarom ook graag de minder goede dingen er over, van de mensen hier die die opleiding gedaan hebben!
Helaas. Ik heb slechte verhalen gehoord over dat soort opleidingen in het algemeen en als ik kijk naar wat de doorsnee diëtiste voor durft te schrijven, dan heb ik er een hard hoofd in. Er bestaan genoeg slechte opleidingen. Op alle niveaus. En nu iedere muts haarzelf voedingsconsulente mag noemen en er minder vergoed wordt vanuit verzekeringen is het geen markt waar veel werk in is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 18 april 2014 @ 21:39:40 #276
70532 loveli
N
pi_139026408
^^
crap in = crap out
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:48:23 #277
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139026760
Hehe, voeding&diëtiek heb ik ook nog overwogen om te gaan doen nadat ik klaar was op het mbo. Maar ben uiteindelijk gewoon maar met mn opleiding gaan werken (wat achteraf nu ook misschien niet het beste idee is geweest, maar ach :') ).

Ik at vandaag lekker pizza en het boeit mij helemaal niet want het was lekker :9

O: 2 stuks knackebrod met pindakaas
T: 2 kiwi's
L: 2 volkoren met kaas, halve paprika, stuk komkommer, 150 g kwark.
T: 2 peren.
D: pizza, rauwkost
En over de dag nog een paar dropjes en een paaseitje.
pi_139027864
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe, voeding&diëtiek heb ik ook nog overwogen om te gaan doen nadat ik klaar was op het mbo. Maar ben uiteindelijk gewoon maar met mn opleiding gaan werken (wat achteraf nu ook misschien niet het beste idee is geweest, maar ach :') ).

Ik at vandaag lekker pizza en het boeit mij helemaal niet want het was lekker :9

O: 2 stuks knackebrod met pindakaas
T: 2 kiwi's
L: 2 volkoren met kaas, halve paprika, stuk komkommer, 150 g kwark.
T: 2 peren.
D: pizza, rauwkost
En over de dag nog een paar dropjes en een paaseitje.
Jij bent toch al veel afgevallen? Goed dat het je niets doet. Lekker genieten af en toe. Pizza O+

Ik ben zo blij vandaag, een stukje verder in een die-hard oefening *O*



Nog lang niet zoals hij hoort, maar het begin is er O+
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:46:41 #279
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139029586
Klopt. En ik had zin in pizza :P

Ik vind het echt superknap hoor, dat jij zoveel controle en kracht in je armspieren hebt bij zulke oefeningen :o Ik heb echt zelfs nog moeite met een push-up doen, haha.
pi_139030414
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef douche-eendje het volgende:
Klopt. En ik had zin in pizza :P

Ik vind het echt superknap hoor, dat jij zoveel controle en kracht in je armspieren hebt bij zulke oefeningen :o Ik heb echt zelfs nog moeite met een push-up doen, haha.
Maar ik werk hier al twee jaar aan he? Twee jaar lang drie keer per week 8 zonnengroeten per keer mag ook wel helpen. En in 1 hele yoga sessie van anderhalf uur zitten als minstens 30 yoga pushups :+
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:26:20 #281
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139031345
Dan nog, ik vind het knap :P
pi_139032124
Thanks :Y
pi_139040958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:41 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb het al. Kreeg iedere keer heel erg last van mijn schenen tijdens het hardlopen.
Waarschijnlijk is het ook ontstoken nu.. Bij elke stap die ik zet (dus normaal wandelen) voel ik nu pijn door mijn scheenbeen, beetje aan de zijkant.

DM/PM me anders even als je tips hebt :) ik hoor het heel graag! Maar ik begrijp wel dat niet iedereen in dit topic het boeiend vindt om te lezen :P
Die hou je nog even van me tegoed dit weekend. :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:26:43 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139051459
Vandaag helemaal NIKS gedaan, alleen in de auto gezeten met dit mooie weer :(

Lijstje:
O: boterham kaas/jam, beschuit boter/suiker, beker melk
T's: appel, peer
L: pistolet rosbief/ei, beker melk
T's: dropjes, blokje choco, halve gevulde koek (zo heten die dingen :') ), cappuccino
D: spinazie, broccoli, halve kip uit de oven, gepofte groente, aardappelkroketten
T's: kwark/vla/bramen/slagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:39:44 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139051936
Hier aan het cutten.

Ben een week uit de running en mag 100% op de bank zitten. Dus doe het met 1400/1500 kcals.

Is het al Woensdag?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139053746
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:56 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Die hou je nog even van me tegoed dit weekend. :)
Is goed! :)
pi_139066837
Goedemorgen :)
Pfff, ben hier even niet geweest omdat ik echt schandalig slecht met eten bezig was, was ook steeds niet thuis en gedoe.
Gister eindelijk weer normaal gedaan en voor het eerst in de bediening gewerkt bij een restaurant :) 5 uur achter elkaar staan en lopen zal wel aardig wat kcal hebben verbrand :D

Gister:
O: banaan (moest nog boodschappen doen)
L: 2 Broodjes pindakaas, 1 snijworst
T: appel
D: gegeten bij het restaurant, iets van aardappels uit de oven en biefstuk puntjes :9 met een bruine romige saus met champignons
T: 3 grote glazen wijn

Al met al best weinig nog :X

Vandaag:
O: 1,5 glas sinaasappelsap, 2 bh 1pindakaas 1 snijworst
T: laat ontbijt
L: caesar salade (zonder ei)
T: misschien een appel
D: weer werken om 5 uur, verrassing dus :)

Die Caesarsalade is wel ruim 500 kcal maar hij moet op, en dat loop ik er wel weer af vanavond.

Morgen nog even pasen vieren en daarna hopelijk weer netjes 2 of 3 keer per week trainen!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 20 april 2014 @ 16:57:45 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139076391
Xu, reageer nog wel eens hoor, moet het nog lezen, beetje druk

Lijst:
O: boterham kaas/mosterd/boter, beschuit boter/suiker
B: 30 km wandelen
T's: appel, peer, mandarijn, tomaat, halve komkommer, wortels
L: boterham met gekookt ei en wat mayo, boterham ham
T's: 500 ml melk, blokje choco, stuk koude kip, plakje tulband, plak suikerbrood met boter
D: sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, stuk gegrilde zalm, zoetzure salade met een blik tonijn en een gekookt ei, stronkje broccoli
T: kwark/vla met suiker en een kom rabarbermoes

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 20-04-2014 18:58:53 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139103515
:W

Hier een leuk boekje aan het lezen:

"De supermarktleugen", van jorg zipprick en will janssen.

Over hoe we voor de gek gehouden worden met voedingsmiddelen. Incl wat er eigenlijk allemaal in onze voeding zit. Je wordt er een beetje paranoia van, maar wel goed om eens te lezen.

Beetje druk gehad dus geen lijstjes gepost. Vandaag begonnen met een smoothie banaan, ananas, kokoswater, kokosmelk, spinazie en spirulina.
pi_139104265
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef An24 het volgende:
:W

Hier een leuk boekje aan het lezen:

"De supermarktleugen", van jorg zipprick en will janssen.

Over hoe we voor de gek gehouden worden met voedingsmiddelen. Incl wat er eigenlijk allemaal in onze voeding zit. Je wordt er een beetje paranoia van, maar wel goed om eens te lezen.

Beetje druk gehad dus geen lijstjes gepost. Vandaag begonnen met een smoothie banaan, ananas, kokoswater, kokosmelk, spinazie en spirulina.
oeh! Die noteer ik, vakantieleesvoer.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139106678
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

oeh! Die noteer ik, vakantieleesvoer.
vakantie? :D let's App! ;)
pi_139108140
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:47 schreef An24 het volgende:

[..]

vakantie? :D let's App! ;)
Doen we!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 21 april 2014 @ 19:24:39 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139118363
Helemaal niks meegekregen van Pasen...
LLiefste moest werken en ik wandelen.
Vandaag even 10 km gewandeld, gisteren 30.. Heerlijk *O*

Nu vroeg naar bed.

Lijst:
O: Omelet met rosbief en curry op 2 boterhammen, beschuit kaas
B: 10 km wandelen
L: grote salade met een blik tonijn, dressing en gekookt ei
T's: appel, peer, bramen, druiven, bloedsinaasappel, beker melk
D: Veel met van alles
T: kwark/vla/rabarber
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 april 2014 @ 19:50:48 #294
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139119555
O: 2 volkoren met roomboter en pure hagelslag, kop koffie.
T: knackebrod met ei
L: volkorenbol met vegapaté
D: Quesedillas met een avocadosalade(avocado, paprika, rode ui, tomaat, sla etc).
T: fruit

Beetje een rare eetdag, maar ach :').

Ik heb begin juni een familie-feest van de familie die mij niet meer gezien heeft voordat ik ben gaan afvallen. Dus ik ga binnenkort maar eens een geschikte outfit (lees: jurkje want sjiek gebeuren) shoppen :9. Eens even kijken hoe goed ik kan party-crashen met mijn nieuwe lichaam.
  maandag 21 april 2014 @ 20:30:30 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139121881
Dat is het leukste DE... heerlijk nieuwe kleding aan en je nieuwe lekkere IK showen *O*
Goed gedaan en foto's dan natuurlijk :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 09:55:02 #299
70532 loveli
N
pi_139138429
Mogge c_/
crap in = crap out
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:13:29 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139138797
Mijn wond wil niet genezen :') Ik heb al een week niet kunnen trainen en dat irriteert me mateloos. Sowieso enkel mogen zitten op de bank en amper mogen lopen of fietsen irriteert me :') /firstworldproblems.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 10:47:58 #301
70532 loveli
N
pi_139139662
Is de ontsteking al weg? Weet niet hoeveel last je hebt van crohn, maar het lijkt me dat je immuunsysteem daar een optater van krijgt. Bij slecht helende wonden kan honing de huid helpen. De suiker gaat bacteriegroei tegen en werkt ook ontstekingsremmend. Oraal gebruik van suiker is slecht, net als varkensvlees (beide ontstekingsbevorderend), visolie/omega-3 juist goed (ontstekingsremmend).
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')