abonnement Unibet Coolblue
pi_138721967
Meest recente updates:

7 april:




Chinese vessel searching MH370 picks up pulse signal in Indian Ocean





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stormen en golven in het zoekgebied - animatie

25 maart - laatste nieuws -TheGuardian

http://www.theguardian.co(...)tack-government-live

24 maart - 15:00:
De Maleisische president Najib Razak laat in een persconferentie weten dat het vliegtuig hoogstwaarschijnlijk is neergestort in de Zuidelijke Indische Oceaan, op basis van satellietdata van Inmarsat, een Brits bedrijf.

This evening I was briefed by representatives from the UK Air Accidents Investigation Branch (AAIB). They informed me that Inmarsat, the UK company that provided the satellite data which indicated the northern and southern corridors, has been performing further calculations on the data. Using a type of analysis never before used in an investigation of this sort, they have been able to shed more light on MH370′s flight path.

Based on their new analysis, Inmarsat and the AAIB have concluded that MH370 flew along the southern corridor, and that its last position was in the middle of the Indian Ocean, west of Perth.

This is a remote location, far from any possible landing sites. It is therefore with deep sadness and regret that I must inform you that, according to this new data, flight MH370 ended in the southern Indian Ocean.

We will be holding a press conference tomorrow with further details. In the meantime, we wanted to inform you of this new development at the earliest opportunity. We share this information out of a commitment to openness and respect for the families, two principles which have guided this investigation.

Malaysia Airlines have already spoken to the families of the passengers and crew to inform them of this development. For them, the past few weeks have been heartbreaking; I know this news must be harder still. I urge the media to respect their privacy, and to allow them the space they need at this difficult time.




Situatie in het kort:

Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand.
De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.



Persconferentie Avherald:

• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14)
• Er wordt in de territories van 11 landen gezocht.
• Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt.
• Focus is nu op crew en passagiers.
• De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht.
• Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist.
• Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board.
• Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond.
• Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.

Tien theorieen over vlucht MH370
Maleisische politie doet huiszoeking bij piloot vermist vliegtuig - NRC
Vliegbewegingen bijna onmogelijk uit te voeren - 1 kaper/piloot is voldoende - passagiers zouden gedood kunnen zijn door middel van decompressie
28 vragen en antwoorden - wat is hier aan de hand? - CNN
Piloten kunnen handmatig Cockpit Voice Recorder - CVR uitzetten - Flight Data Receiver die de vliegbewegingen registreert niet

======================================================================

Overzichtskaart:


Radarbakens in Azië





Uitgebreide achtergrondinformatie verdwijning MH370:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsbronnen:
• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date

Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:
Overzicht van zelfmoordvluchten - NOS
Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl

YouTube-filmpjes vergelijkbare vliegtuigongelukken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord van dank

Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.

De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:

• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft
• Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden
• Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren

=============================================================

Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:

alizee.gif Falco - Tibet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logo_home_new.gif Co_OL - Noord-Korea:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avatarFOK.jpg El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping nu: Proberen Ile Amsterdam te bereiken maar gefaald door zware stormen en kerosinetekort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boss.jpg eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3350.jpg DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.jpg Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrB4.png Mr.Banaan_1 - Christmas of Cocos Island - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pingu.gif Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avatar%20kleinst.JPG Marrije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neal_60.jpg niels0:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loadingicon2.gif Parzival:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maleisische overheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===================================================================

De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is :X ) een Colombiaanse lekkernij.

===================================================================
pi_138722008
Let's spare a thought for the man who told his wife that he was going to China on the Malaysian plane and now can't leave his girlfriend's apartment.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138722013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:03 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Denk jij nooit verder?
Jij?

Op die diepte komen geen haaien om te voederen naar mijn weten.
Voor het hele mysterie is het ook niet echt van belang.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 10 april 2014 @ 12:15:17 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_138722046
nou.. het zoekgebied is weer verkleind.. nog maar 58.000km2 over..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_138722056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:10 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het lijkt me zo dat de computer aan boord een database heeft die gevuld is met route's van A naar B.
Het is niet zo dat een piloot elk routepunt afzonderlijk moet gaan intikken lijkt me.
De waypoints zitten in de database en ja, de piloten voeren voor de start een vluchtplan in dat ze toegewezen hebben gekregen. Van waypoint naar waypoint.
Sommige piloten kiezen ervoor om een backup vliegplan in te voeren voor het geval er tijdens de vlucht iets mis gaat. Dus ja, in theorie zou het kunnen dat de piloot het backup vliegplan heeft geactiveerd waardoor het vliegtuig terug vloog naar waypoint VAMPI.
Kan me niet bedenken waarom, maar het is mogelijk.
  donderdag 10 april 2014 @ 12:18:55 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_138722153
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_138722245
quote:
Getting close..
pi_138722427
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.



Mooi shot _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138722490
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
Let's spare a thought for the man who told his wife that he was going to China on the Malaysian plane and now can't leave his girlfriend's apartment.
Hij kan toch zeggen dat hij op het laatste moment niet meegegaan is?
pi_138722585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.

[ afbeelding ]

Mooi shot _O_
Wow _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138722593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.

[ afbeelding ]

Mooi shot _O_
Knappe timing, net voor dat vliegtuig de boot in vloog.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138723287
quote:
Bij De Telegraaf doen ze toch aan optimistische koppen :) Laten we maar hopen dat het zo is.
pi_138723299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De waypoints zitten in de database en ja, de piloten voeren voor de start een vluchtplan in dat ze toegewezen hebben gekregen. Van waypoint naar waypoint.
Sommige piloten kiezen ervoor om een backup vliegplan in te voeren voor het geval er tijdens de vlucht iets mis gaat. Dus ja, in theorie zou het kunnen dat de piloot het backup vliegplan heeft geactiveerd waardoor het vliegtuig terug vloog naar waypoint VAMPI.
Kan me niet bedenken waarom, maar het is mogelijk.
Het probleem is dat het zich juist niet op een route bevond en dus niet van waypoint naar waypoint vloog.
Dat het langs of over VAMPI vloog kan dan ook puur toeval zijn waarna het vervolgens weer van de route's afwijkt en afbuigt naar de zuiderlijke Indische oceaan.
Een backup route voor als er problemen zijn lijkt me dan toch eerder richting Langkawi, VAMPI is daar ver voorbij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138723310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.

[ afbeelding ]

Mooi shot _O_
_O_
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138723644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:51 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het probleem is dat het zich juist niet op een route bevond en dus niet van waypoint naar waypoint vloog.
Het bevond zich niet op een vliegroute, maar vloog wel van waypoint naar waypoint.
quote:
During the press conference in the afternoon of Mar 14th 2014 Malaysia's Transport Minister provided more details about the primary radar observation stating, the target was first picked up at waypoint IGARI at FL350 (editorial note: waypoint IGARI nearly conincides with the last secondary radar position of MH-370) at 01:21L moving towards waypoint VAMPI, then waypoint GIVAL and finally turning northwest towards waypoint IGREX. The target was lost at FL295 after GIVAL at 02:15L.
Edit: later bleek dat het toestel niet via GIVAL was gevlogen.
pi_138724019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.

[ afbeelding ]

Mooi shot _O_
Prachtige foto. En een rustige zee gelukkig.
pi_138725285
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Knappe timing, net voor dat vliegtuig de boot in vloog.
Haha.
Foto is genomen vanaf een wrakstuk van MH370 trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138725769
http://www.abc.net.au/new(...)nal-detected/5382246

An Australian P3 Orion aircraft has detected another possible signal from a black box recorder in the search for missing Malaysia Airlines flight MH370.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 10 april 2014 @ 14:25:33 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138726672
Nog steeds geen kostzakje gevonden?
Wat een prutsers!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138726695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef matthijst het volgende:
Nog steeds geen kostzakje gevonden?
Wat een prutsers!
:') :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138726717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hier een foto van de 'amateurs' in actie.

[ afbeelding ]

Mooi shot _O_
Prachtig.

Heb niet gezegd dat het amateurs zijn, wel vind ik de aanpak "amateuristisch", zeker in de eerste weken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 10 april 2014 @ 14:27:10 #23
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138726729
An Australian plane searching for missing Malaysia Airlines Flight 370 has detected yet another signal in an area where four others have been picked up so far, prompting officials to say that traces of MH370 could be found within days.

Ben je werkeloos ofzo, Matador?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138726750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef matthijst het volgende:
Ben je werkeloos ofzo, Matador?
:?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 10 april 2014 @ 14:29:52 #25
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138726807
Altijd online, alsof je geen leven hebt, buiten magentronvoedsel eten?

The Australian navy P-3 Orion, which has been dropping sound-locating buoys into the water near where the original sounds were heard, picked up a “possible signal” that may be from a man-made source, said Angus Houston, who is coordinating the search off Australia’s west coast.

“The acoustic data will require further analysis overnight,” Houston said in a statement.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138727032
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prachtig.

Heb niet gezegd dat het amateurs zijn, wel vind ik de aanpak "amateuristisch", zeker in de eerste weken.
In de eerste weken was alles ook een groot mysterie.
Kan ze niet echt kwalijk nemen dat men bv. in de Straat van Malakka ging zoeken hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138729191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:29 schreef matthijst het volgende:
Altijd online, alsof je geen leven hebt, buiten magentronvoedsel eten?

The Australian navy P-3 Orion, which has been dropping sound-locating buoys into the water near where the original sounds were heard, picked up a “possible signal” that may be from a man-made source, said Angus Houston, who is coordinating the search off Australia’s west coast.

“The acoustic data will require further analysis overnight,” Houston said in a statement.
Even uit een oude persconferentie:

quote:
What we do have today, as Air Chief Marshal Houston just mentioned, is a RAAF—A Royal Australian Air Force P-3 aircraft deploying a series of sonar buoys in the field. That does provide more sensors in the vicinity of Ocean Shield without having a ship there to produce the background noise.

The way that will work is an acoustic processor in the aircraft has been modified, some very good work that was only started after the MH370 aircraft was lost, some very good work by the Australian Defence Force and in particular the Air Force, have modified the acoustic processor to be able to pick up the 37.5 kilohertz frequency and we expect any time now the aircraft, the first aircraft out with Ocean Shield will be coordinating with her to lay a sonar buoy pattern. Sonar buoys essentially a sensor package that's parachuted out of the aircraft, floats on the surface of the ocean and will deploy a hydrophone 1000 feet below the surface of the ocean and a sonar buoy that floats has a radio in it that transmits the data back to the aircraft.

Each P-3 is capable of carrying 84 sonar buoys on each mission and so that will provide a sensor, a range of sensors, a number of sensors at least 1000 feet below the surface. The Towed Pinger Locator is obviously much deeper than that but at least it does provide a range of sensors 1000 feet down which are 1000 feet closer to the possible source of the pinger locator beacon on the ocean floor.
Hopelijk hebben ze er een heel aantal kunnen droppen en werd het signaal door meerdere boeien opgepikt
pi_138730329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha.
Foto is genomen vanaf een wrakstuk van MH370 trouwens.
Dus ze hebben hem??!! :o *O* :o *O* :o *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138731307
misschien geen waardevolle cargo maar er waren veel slimme mensen en hoge pieven aan boord

dit was duidelijk een brain heist
pi_138731660
Zou het knap vinden als je een intercontinentale vlucht kan vinden met enkel domme mensen en een lege business class.

En idd, beter laten verdwijnen (of toch weer niet?) dan een crash faken met ogenschijnlijk technisch mankement. Dit levert natuurlijk veel minder vragen op.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138733325
Het zit vol met signalen daar in die oceaan :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:56:29 #32
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138734019
quote:
Haaien zwemmen langs de raampjes want ze kunnen er niet in. De mensen zitten allemaal nog in hun riemen. Het lijkt net alsof ze in slaap gevallen zijn.
Zodra het vliegtuig zinkt naar de bodem implodeert het, ligt het alsnog in verschillende stukken.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:00:04 #33
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138734134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:22 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Heb ik ook al gezegd, maar het ontbreekt aan coördinatie. Daarom zijn er ook zoveel schepen en vliegtuigen ingezet, iedereen voor zich en iedereen wil als 1e iets vinden, dus geen informatie uitwisselen.
Kunnen wij als Fok achterhalen wie de coordinatie doet?
Wellicht als zij de data openbaar zetten kunnen we met triangulation aan de slag in C++.
pi_138734395
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:00 schreef ATan het volgende:

[..]

Kunnen wij als Fok achterhalen wie de coordinatie doet?
Wellicht als zij de data openbaar zetten kunnen we met triangulation aan de slag in C++.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:00 schreef ATan het volgende:

[..]

Kunnen wij als Fok achterhalen wie de coordinatie doet?
Wellicht als zij de data openbaar zetten kunnen we met triangulation aan de slag in C++.
Laten we eens stoppen met denken dat wij er meer verstand van hebben dan de mensen die er al bezig mee zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 10 april 2014 @ 18:23:42 #35
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138734728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[..]

Laten we eens stoppen met denken dat wij er meer verstand van hebben dan de mensen die er al bezig mee zijn.
Dat zegt de halve wereld als ik weer eens iets ga maken waar naar later blijkt gewoon behoefte aan is.
Laten we eens stoppen met denken dat de mensen die er mee bezig zijn meer verstand hebben dan jij.
pi_138734755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:23 schreef ATan het volgende:

[..]

Dat zegt de halve wereld als ik weer eens iets ga maken waar naar later blijkt gewoon behoefte aan is.
Laten we eens stoppen met denken dat de mensen die er mee bezig zijn meer verstand hebben dan jij.
ik postte hier gisteren ergens het telefoonnummer van Maleisië. Ik zou zeggen probeer het, ik ben ervan overtuigd dat ze op je zitten te wachten.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 10 april 2014 @ 18:25:40 #37
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138734777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ik postte hier gisteren ergens het telefoonnummer van Maleisië. Ik zou zeggen probeer het, ik ben ervan overtuigd dat ze op je zitten te wachten.
Een mailadres zou ik meer aan hebben.
pi_138735035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:25 schreef ATan het volgende:

[..]

Een mailadres zou ik meer aan hebben.
Joint Agency Coordination Centre: JACC@infrastructure.gov.au
Twitteraccount van de minister van Transport van Maleisië: https://twitter.com/HishammuddinH2O

succes!
In the coolest little capital of the world
  donderdag 10 april 2014 @ 18:35:29 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_138735050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Drebbelman het volgende:

ik postte hier gisteren ergens het telefoonnummer van Maleisië.
'het telefoonnummer van Maleisië' :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138735582
Yeah! Fok!ers saving the world :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138735798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:23 schreef ATan het volgende:

[..]

Dat zegt de halve wereld als ik weer eens iets ga maken waar naar later blijkt gewoon behoefte aan is.
Laten we eens stoppen met denken dat de mensen die er mee bezig zijn meer verstand hebben dan jij.
Wat heb je gemaakt waar de halve wereld behoefte aan had?
  donderdag 10 april 2014 @ 19:07:39 #42
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138736099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:41 schreef Loekie1 het volgende:
Haaien zwemmen langs de raampjes want ze kunnen er niet in. De mensen zitten allemaal nog in hun riemen. Het lijkt net alsof ze in slaap gevallen zijn.
Als dat wrak op de bodem ligt dan komen daar geen haaien, voor zover ik het begreep.
En de lijken zijn allemaal in verre staat van ontbinding, die herken je alleen nog aan kleding of dna uit de botten denk ik.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:21:06 #43
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138736668
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:22 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Heb ik ook al gezegd, maar het ontbreekt aan coördinatie. Daarom zijn er ook zoveel schepen en vliegtuigen ingezet, iedereen voor zich en iedereen wil als 1e iets vinden, dus geen informatie uitwisselen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:35 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Joint Agency Coordination Centre: JACC@infrastructure.gov.au
Twitteraccount van de minister van Transport van Maleisië: https://twitter.com/HishammuddinH2O

succes!
Okee thanks.
Zoals ik van Oud-student begreep zijn er een heleboel verschillende detectiemethoden tegelijk aan het zoeken, allemaal met, wellicht archaische, verschillende klokken. Mijn eerste voorstel aan hen zou zijn om waar dat nog niet het geval is te bewerkstelligen dat aan alle voertuigen een heel preciese klok meegenomen wordt gekoppeld aan een apparaat die, op de dag voor het vertrek, met een druk op de knop voor alle detectieapparaten in het toestel een false positive kan geven, om later de offset voor alle klokken in de apparaten van het desbetreffende toestel te kunnen achterhalen. Als dat niet het geval is kan je maar weinig combineren.
Later dienen de datalogs te worden geopenbaard (hoeveel later maakt eigenlijk niet uit, als de offset en datalogs er maar zijn mogen de batterijen van de black box al leeg zijn).
Goed voorstel?
pi_138737766
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:23 schreef ATan het volgende:

[..]

Dat zegt de halve wereld als ik weer eens iets ga maken waar naar later blijkt gewoon behoefte aan is.
Laten we eens stoppen met denken dat de mensen die er mee bezig zijn meer verstand hebben dan jij.
Pak jij de coördinatie op want daar mankeert blijkbaar het nodige aan
pi_138737814
.

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 10-04-2014 19:59:46 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 20:08:38 #46
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138738563
Live ships tracking site. Misschien dat de armchair quarterbacks van Fok dan meteen aanwijzingen naar Maleisie door kan bellen als de boten fout zitten?

http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/mh370-search-area
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138738702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef ATan het volgende:

[..]


[..]

Okee thanks.
Zoals ik van Oud-student begreep zijn er een heleboel verschillende detectiemethoden tegelijk aan het zoeken, allemaal met, wellicht archaische, verschillende klokken. Mijn eerste voorstel aan hen zou zijn om waar dat nog niet het geval is te bewerkstelligen dat aan alle voertuigen een heel preciese klok meegenomen wordt gekoppeld aan een apparaat die, op de dag voor het vertrek, met een druk op de knop voor alle detectieapparaten in het toestel een false positive kan geven, om later de offset voor alle klokken in de apparaten van het desbetreffende toestel te kunnen achterhalen. Als dat niet het geval is kan je maar weinig combineren.
Later dienen de datalogs te worden geopenbaard (hoeveel later maakt eigenlijk niet uit, als de offset en datalogs er maar zijn mogen de batterijen van de black box al leeg zijn).
Goed voorstel?
Nee
pi_138738939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef matthijst het volgende:
Live ships tracking site. Misschien dat de armchair quarterbacks van Fok dan meteen aanwijzingen naar Maleisie door kan bellen als de boten fout zitten?

http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/mh370-search-area
Zo te zien was het signaal die de Chinezen opvingen niets, daar ligt in ieder geval geen bootje in de buurt.

FF bellen :Y
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:28:36 #49
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138739309
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Nee
Want?
  donderdag 10 april 2014 @ 20:31:56 #50
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138739441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef matthijst het volgende:
Live ships tracking site. Misschien dat de armchair quarterbacks van Fok dan meteen aanwijzingen naar Maleisie door kan bellen als de boten fout zitten?

<url malicious website>
Site Blocked!
This web page at <url malicious website> has been blocked by Bluhell Firewall

Lekkere website :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')