abonnement Unibet Coolblue
pi_138713927
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ach, je weet t maar nooit. De meeste dieven zijn niet al te slim..
That reminds me.

Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:58:20 #77
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138713958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:

[..]

That reminds me.

Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
:r
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138713988
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:r
Die geur was niet te harden. Als ik eraan terug denk dan krijg ik nog steeds rillingen.

Komt de politie, willen jullie de producten nog terug? Uhh nee..
pi_138714088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:

[..]

That reminds me.

Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
:{ :{
pi_138714102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:

[..]

That reminds me.

Ik had een keer een vent die allemaal biefstukken en ribeyes enzo uit de verpakking haalde en in zijn onderbroek had gestopt. Bij de kassa die vent aangehouden. Hij ging netjes mee naar kantoor. Ik moest echt in de deuropening blijven staan, want als ik dichterbij kwam dan kreeg ik meteen kotsneigingen. De stinkert.
Omg, fucking ranzig :r
pi_138714124
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken :?
pi_138714139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken :?
Houden zo..
pi_138714185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:04 schreef d4v1d het volgende:
Houden zo..
Rt.
pi_138715347
Een collega en ik hebben laatst een klant betrapt op stelen. En hoe. De klant pakte een pakje euroshopper cup-a-soup, maakte het open, pakte een zakje eruit en maakte bij de koffietafel een kopje voor zichzelf. We stonden er zowat naast en dachten "wtf..?". Ik dacht misschien gaat ze de rest nog afrekenen, weet ik veel.. Ze deed vervolgens de verpakking in de prullenbak en wilde weglopen.. Ik teamleider houdbaar gebeld en die heeft haar mee naar achteren genomen. Alles is gefilmd en wel.. té belachelijk gewoon.
-_-
pi_138715564
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:09 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Een collega en ik hebben laatst een klant betrapt op stelen. En hoe. De klant pakte een pakje euroshopper cup-a-soup, maakte het open, pakte een zakje eruit en maakte bij de koffietafel een kopje voor zichzelf. We stonden er zowat naast en dachten "wtf..?". Ik dacht misschien gaat ze de rest nog afrekenen, weet ik veel.. Ze deed vervolgens de verpakking in de prullenbak en wilde weglopen.. Ik teamleider houdbaar gebeld en die heeft haar mee naar achteren genomen. Alles is gefilmd en wel.. té belachelijk gewoon.
Hoe verzin je het :')
Flesje bier
  donderdag 10 april 2014 @ 07:29:13 #86
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138716407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken :?
Nee, wij hebben 2 soortgelijke gevallen. Een had 2 kilo kipfilet in z'n jaszakken gestopt, los welteverstaan. En een iemand die 2 kilo riblappen los in z'n broeksband had gepropt rondom. Sta je toch wel even gek te kijken
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_138716600
Wat een verhalen over die dieven :')
pi_138716700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken :?
Zeker niet! Er zijn heel veel ranzige dingen hier gebeurd, te veel om op te noemen.

Onze focus wat betreft winkeldiefstal ligt nu op kinderwagens, het is werkelijk ongelofelijk wat daarin gejat wordt. Zijn dan ook een filiaal met veel jonge gezinnen.

Hebben vorige week zelfs een moeder aangehouden die achter en onder haar kind in de slaapzak van alles had gepropt.
pi_138716786
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Inclusief de veeeullsss te oude fulltimers?
:')

Aan de ene kant snap ik die mensen wel; t is toch werk en er komt brood op de plank.
Maar aan de andere kant zitten ze elke dag te kankeren op t werkin de kantine. En maar ontevreden te zijn. Dan is dr toch iets mis gegaan dat je dr nog steeds werkt denk ik dan..
pi_138716823
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

Aan de ene kant snap ik die mensen wel; t is toch werk en er komt brood op de plank.
Maar aan de andere kant zitten ze elke dag te kankeren op t werkin de kantine. En maar ontevreden te zijn. Dan is dr toch iets mis gegaan dat je dr nog steeds werkt denk ik dan..
Mja vaak hebben ze niet echt een andere keus he, en bij AH werken is wel gewoon veilig
pi_138717104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:22 schreef SausDip het volgende:

[..]

Mja vaak hebben ze niet echt een andere keus he, en bij AH werken is wel gewoon veilig
Je kunt een winkel ook niet alleen maar draaien op scholieren.
pi_138717818
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je kunt een winkel ook niet alleen maar draaien op scholieren.
Dat klopt, maar wel op enthousiaste ouderen die zin hebben om te werken en positief praten over de Albert Heijn. De negativiteit van sommige oudere medewerkers, daar heb je helemaal niets aan.

Overigens hoor je mij ook zeker niet zeggen dat je alleen maar scholieren nodig hebt hoor.
pi_138718157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
Zijn wij de enige winkel die dit soort zotte dingen meemaken :?
Nee hoor, vorige week heeft nog iemand in ons afvalbakje die op de tafel met koekjes staat gekotst :r Zo smerig :N
And so the lion fell in love with the lamb
pi_138718423
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:49 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee hoor, vorige week heeft nog iemand in ons afvalbakje die op de tafel met koekjes staat gekotst :r Zo smerig :N
Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimen :')
pi_138718642
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimen :')
Hier zouden dr een paar erg blij mee zijn. Hebben ze weer wat om de komende paar maanden over te praten..:')

Blijft wel leuk werk verder hoor, beetje actiekoppen bouwen vind ik altijd wel geinig. Alleen dat zielige gebespaar op elk uurtje :') en dat voor een miljardenbedrijf :')
pi_138718663
Kinderwagens blijven een val inderdaad, ineens is het kind er uit en liggen er producten in.
Een tijdje geleden was er een klant en die had bij elkaar 10 kilo aan vlees in de kinderwagen gestopt en een paar flesjes zwitsal leeggemaakt in hemdtasjes waarna de lege flesjes terug het schap in gingen.
pi_138718682
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan ben je vast heel blij als je dat mag opruimen :')
Ik was op dat moment heel blij dat ik geen kwaliteitsmedewerker ben _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_138718683
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hier zouden dr een paar erg blij mee zijn. Hebben ze weer wat om de komende paar maanden over te praten..:')

Blijft wel leuk werk verder hoor, beetje actiekoppen bouwen vind ik altijd wel geinig. Alleen dat zielige gebespaar op elk uurtje :') en dat voor een miljardenbedrijf :')
Op zondag dubbel betaald promo hangen _O_ Beetje een container voorttrekken waar een collega op staat (container dient in dit geval als steiger) om dingen op te hangen :') :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 10:13:17 ]
pi_138718693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik was op dat moment heel blij dat ik geen kwaliteitsmedewerker ben _O-
3 lagen handschoenen aan enzo... :{
pi_138718853
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Op zondag dubbel betaald promo hangen _O_ Beetje een container voorttrekken waar een collega op staat (container dient in dit geval als steiger) om dingen op te hangen :') :D
d4v1d heeft hoogtevrees.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')