abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 april 2014 @ 18:27:51 #1
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138697406
Yo Fok!-champs,

Ik boks nu een half jaartje 3/4uur in de week. Ik krijg alleen steeds meer last van mijn handen, met name de gewrichten in mijn rechterhand, die tussen mijn vinger en mijn knokkel en de botjes in die buurt. Die bandages doe ik er best strak om, heb wat verschillende manieren geprobeerd, maar ik blijf het houden. Ik weet niet of het erbij hoort, het is niet dat ik niks meer kan ofzo maar ik voel ze wel. Ook trillen mijn handen echt enorm na het boksen, kan geeneens een flesje water vasthouden en gebruiken na een training, maar dat hoort er wel bij denk ik, dus dat vind ik niet zo erg.

Als het niet ernstig is maakt het me niet uit, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid. Dus kan iemand mij vertellen wat de impact is van boksen op de gewrichten van mijn handen en of dat normaal is?

Bij voorbaat dank :)
  woensdag 9 april 2014 @ 18:30:56 #2
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_138697471
lijkt me een typisch geval van overbelasting. Trillende handen geven aan dat je spieren enorm intensief gebruikt zijn, én dat je beter even rustig aan kunt doen. Dat is dan ook mijn advies..
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
  woensdag 9 april 2014 @ 18:31:09 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138697474
Wat zeggen je boksbuddies dan ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138697937
Met zwachtels lijkt mij dat er vrij weinig kan gebeuren met je polsen, te strak zou ik ook weer niet doen want dan knel je de boel af maar vooral om je knokkels en je polsen veel laagjes binden.

Als je je zwachtels bind kan je het beste je vingers gespreid houden, ook goed in je handen knijpen wanneer je stoot. Trillende handen kan je verder weinig aan doen, gaat vanzelf weg en op gegeven moment heb je daar ook geen last meer van.
  woensdag 9 april 2014 @ 19:23:03 #5
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138699385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:47 schreef DanOam het volgende:
Met zwachtels lijkt mij dat er vrij weinig kan gebeuren met je polsen, te strak zou ik ook weer niet doen want dan knel je de boel af maar vooral om je knokkels en je polsen veel laagjes binden.

Als je je zwachtels bind kan je het beste je vingers gespreid houden, ook goed in je handen knijpen wanneer je stoot. Trillende handen kan je verder weinig aan doen, gaat vanzelf weg en op gegeven moment heb je daar ook geen last meer van.
Misschien dat ik meer moet inbinden dan. Ik heb nu zwachtels van 2,5m en die bind ik helemaal op. Moet ik misschien langere hebben en meer inbinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:31 schreef Catch22- het volgende:
Wat zeggen je boksbuddies dan ?
Trillen hadden ze ook wel last van soms na meerdere trainingen achter elkaar. De pijn in de handen voel ik meestal pas de dag na de training, dus dat heb ik niet gevraagd eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')