abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 9 april 2014 @ 19:30:54 #51
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138699715
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:23 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Een confrontatie met mensen is in jouw geval de confrontatie met dat waar je bang voor bent. Het feit is dat enorme angst dingen meer kan verdraaien dan het lijkt. Als je denkt dat deeltijd echt te veel is, maar de drempel wat lager, alleen is het onvermijdelijk dat de spanning ook gaat komen, dit is een heel naar onderdeel waar je helaas doorheen moet.

Probeer voor jezelf uit te vinden wat de juiste drempel is, maar vertrouw niet alleen op jezelf als bron. Door emotie en irreële gevoelens kan je beoordelingsvermogen scheef gaan zitten.
Het gekke is dat ik helemaal niet zo angstig ben voordat ik naar deeltijd ga. Maar het triggert/bevestigt toch allerlei negatieve gedachten over mezelf, en ook al heb ik niet het idee dat ik het na zo'n dag helemaal heb gehad of dat het veel invloed heeft op mijn stemming, is dat ongemerkt toch het geval denk ik.
Ik weet ook dat het normaal is dat het moeilijk is om te beginnen met deeltijd, maar alles wat nu tegen mij wordt gezegd voelt als een aanval tegen mij of zo. Ik besef me ook wel dat het wsl gewoon komt omdat ik nu niks kan hebben omdat ik me zo voel. Bij alles wat ik doe en wat mensen tegen mij zeggen denk ik 'zie je wel, je bent waardeloos'. Nu heb ik dat altijd wel maar nu is het erger. Scheelt wel dat ik het meer inzie nu ik het hier zo typ. Beter denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:37 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Lijkt mij anders ook vrij normaal dat je gespannen word van een deeltijd hoor. En dat het allemaal moeilijk is lijkt mij ook vrij logisch. Daar sluit ik me volledig bij aan. En ik denk ook dat je het zal moeten accepteren dat dat zo is. Maar je aanstellen is toch wel eventjes iets anders hoor. Je hebt het moeilijk en dat je misschien moeite hebt met sommige dingen helemaal te accepteren zoals ze zijn wil niet zeggen dat je je aanstelt. Ik vind juist dat je dat niet doet. Je bent echt hard aan het werk in een hele zware tijd en daar neem ik mijn petje voor af!!
Dank je :)
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan :Y (ook dat wat niet vetgedrukt is :P ).

[..]

Bedankt voor je analyse, ik zal hem later wat uitvoeriger lezen en ga hem even in een kladje opslaan zodat ik hem weer terug vind :P

[..]

O super dat je dat toch gedaan hebt! ^O^

Ja zeker veel plezier, we zitten nu met z'n 2en achter de pc ieder ons eigen ding te doen _O- :P
Thanks. Maar door de reacties hier ben ik bang dat de arts gaat denken dat ik me aanstel en nu wil ik niet meer.

Wat vind je ervan dan, dat jullie beide achter de pc zitten?
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 9 april 2014 @ 19:32:08 #52
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138699761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb net gesolliciteerd ;)
En, denk je dat je kans maakt? Wanneer krijg je te horen of je bent aangenomen?
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 9 april 2014 @ 19:34:56 #53
47102 Elvi
miemkwien
pi_138699871
Bedankt voor de reacties :) Ik ben ook hard voor mezelf maar dat komt omdat ik ook veel meer van mezelf verwacht. Ik had niet in de positie willen zitten waar ik nu in zit. Dat was niet mijn planning toen ik 18 was.

En waarom ik bellen niet fijn vind? Je moet dan sneller antwoord geven dan f2f. Bij f2f ziet de ander dat je aan het nadenken bent en het gaat wat natuurlijker. Tijdens het bellen moet je steeds snel antwoord geven want anders krijg je "ben je er nog? Oh je was zo stil!". En ik wil weten of mn verhaal ze wel interesseert :P Ik vind het fijner om de gezichtsuitdrukkingen te zien. Luistert de persoon aan de andere kant van de lijn wel of zijn ze alleen maar luister-geluidjes aan het maken? Op sommige dagen heb ik meer last van die onzekerheid dan andere dagen. Vandaag was zo'n dag :')
  woensdag 9 april 2014 @ 19:36:05 #54
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_138699911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef kuolema het volgende:

[..]

Thanks. Maar door de reacties hier ben ik bang dat de arts gaat denken dat ik me aanstel en nu wil ik niet meer.

Wat vind je ervan dan, dat jullie beide achter de pc zitten?
De arts moet gewoon z'n werk goed doen en daar doorheen prikken :P
Wat betreft wel/niet gaan, ik zou zeggen "wel gaan", je kunt als je het spul in huis hebt liggen, altijd nog besluiten om het niet te gebruiken, toch? :)

We zitten beiden te wachten op een telefoontje en daarna moeten we weer uit de startblokken, dus dit is een prima manier om hem bezig te houden _O- :P
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  woensdag 9 april 2014 @ 19:39:09 #55
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138700009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De arts moet gewoon z'n werk goed doen en daar doorheen prikken :P
Wat betreft wel/niet gaan, ik zou zeggen "wel gaan", je kunt als je het spul in huis hebt liggen, altijd nog besluiten om het niet te gebruiken, toch? :)

We zitten beiden te wachten op een telefoontje en daarna moeten we weer uit de startblokken, dus dit is een prima manier om hem bezig te houden _O- :P
Ja precies, dan heb ik het maar alvast, daar dacht ik ook aan. Misschien krijg ik wel gewoon niks. Ik ga ook wel, heb nu de afspraak al gemaakt.

Dat is geen volledig antwoord op mijn vraag }:|
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 9 april 2014 @ 19:41:19 #56
47102 Elvi
miemkwien
pi_138700092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja precies, dan heb ik het maar alvast, daar dacht ik ook aan. Misschien krijg ik wel gewoon niks. Ik ga ook wel, heb nu de afspraak al gemaakt.

Dat is geen volledig antwoord op mijn vraag }:|
Koffie is niet zo moeilijk, die vind het allang best :P
*mannen*

Maar doe jij nu deeltijd naast je studie? Is dat wel te doen? Want dat lijkt mij ook wat overweldigend? :{
pi_138700106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef kuolema het volgende:

Thanks. Maar door de reacties hier ben ik bang dat de arts gaat denken dat ik me aanstel en nu wil ik niet meer.

Wat vind je ervan dan, dat jullie beide achter de pc zitten?
Niet denken! Volgens mij bedoeld iedereen dat het normaal is dat deze dingen nu gebeuren. Betekent niet dat het normaal is dat het gebeurt. Het is meer als geruststelling jouw kant op dat het niet raar/vreemd is, dat je het niet moet zien als 'falen' of 'dingen niet aankunnen'. Juist aankaarten lijkt me, zodat je je eventueel met ondersteuning beter gaat voelen en deze periode sterker uitkomt.

Ik hoop dat je me een beetje snapt, ben nooit zo goed in verwoorden...
  woensdag 9 april 2014 @ 19:42:01 #58
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_138700127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja precies, dan heb ik het maar alvast, daar dacht ik ook aan. Misschien krijg ik wel gewoon niks. Ik ga ook wel, heb nu de afspraak al gemaakt.

Dat is geen volledig antwoord op mijn vraag }:|
Zou zomaar kunnen dat je niks krijgt, maar eerlijk gezegd verwacht ik van wel. Wat alleen nu een beetje tegen je werkt is dat je een vrij goede indruk geeft aan anderen, hopelijk prikt die arts daar doorheen.

Die vraag, ja ehm...eh, het is gewoon digitale verbroedering! _O_ ^O^
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  woensdag 9 april 2014 @ 19:56:41 #59
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138700783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:34 schreef Elvi het volgende:
Bedankt voor de reacties :) Ik ben ook hard voor mezelf maar dat komt omdat ik ook veel meer van mezelf verwacht. Ik had niet in de positie willen zitten waar ik nu in zit. Dat was niet mijn planning toen ik 18 was.

En waarom ik bellen niet fijn vind? Je moet dan sneller antwoord geven dan f2f. Bij f2f ziet de ander dat je aan het nadenken bent en het gaat wat natuurlijker. Tijdens het bellen moet je steeds snel antwoord geven want anders krijg je "ben je er nog? Oh je was zo stil!". En ik wil weten of mn verhaal ze wel interesseert :P Ik vind het fijner om de gezichtsuitdrukkingen te zien. Luistert de persoon aan de andere kant van de lijn wel of zijn ze alleen maar luister-geluidjes aan het maken? Op sommige dagen heb ik meer last van die onzekerheid dan andere dagen. Vandaag was zo'n dag :')
Oh ja dat snap ik ook wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Koffie is niet zo moeilijk, die vind het allang best :P
*mannen*

Maar doe jij nu deeltijd naast je studie? Is dat wel te doen? Want dat lijkt mij ook wat overweldigend? :{
Mannen zijn fijn :) Lekker makkelijk.

Ja, ik heb op dit moment een 12-ec vak, waarvan ik sowieso al 2 colleges per week mis door de therapie. En het is ook heel moeilijk om mezelf aan het werk te zetten nu ik me zo voel (vooral moeheid). Maar ja dat was voor de deeltijd ook al zo, ik heb nog geen enkel vak gehaald dit jaar, hoewel ik wel bezig ben geweest. Wat ook weer zoiets is ... pfff ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Niet denken! Volgens mij bedoeld iedereen dat het normaal is dat deze dingen nu gebeuren. Betekent niet dat het normaal is dat het gebeurt. Het is meer als geruststelling jouw kant op dat het niet raar/vreemd is, dat je het niet moet zien als 'falen' of 'dingen niet aankunnen'. Juist aankaarten lijkt me, zodat je je eventueel met ondersteuning beter gaat voelen en deze periode sterker uitkomt.

Ik hoop dat je me een beetje snapt, ben nooit zo goed in verwoorden...
Ik snap het helemaal, je hebt het heel goed verwoord ;) ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen dat je niks krijgt, maar eerlijk gezegd verwacht ik van wel. Wat alleen nu een beetje tegen je werkt is dat je een vrij goede indruk geeft aan anderen, hopelijk prikt die arts daar doorheen.

Die vraag, ja ehm...eh, het is gewoon digitale verbroedering! _O_ ^O^
Die arts kent mij ook wel een beetje en weet dat ik niet zomaar om medicatie zou vragen, ook omdat het een hele grote drempel is voor mij om om hulp te vragen en zelf een afspraak te maken. Heb ik nog niet eerder gedaan.

Digitale verbroedering, okee, daar zal ik het dan mee moeten doen :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 9 april 2014 @ 20:05:46 #60
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138701122
Jullie zijn lief O+
Ik voel me gesteund en dat is fijn.
En dat ik hier durf aan te geven dat ik reacties op een bepaalde manier ervaar lucht ook op.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138701177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:56 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik ben het natuurlijk niet gewend om twee volle dagen in therapie te zitten met allemaal mensen. Dat zal inderdaad een kwestie van wennen zijn. Maar het is echt niet alleen een kwestie van wennen. Want het zijn juist mensen waar ik zoveel moeite mee heb. De confrontatie met mezelf.

Het is niet zo dat ik denk dat alles misgaat en erger wordt als het slechter gaat, ik weet dat het ook weer beter kan gaan. In dat opzicht 'accepteer' ik het wel. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon heel erg kut is nu en dat ik er wat aan wil doen. Ik heb 2 afspraken afgezegd, ga vragen om slaapmedicatie, zoek afleiding.
ik heb niet voor niets een signaleringsplan en herken dit - het slechte slapen, vroeg wakker worden, constante spanning. Het is toch echt wel een teken dat ik iets moet doen om te voorkomen dat het erger wordt.
Hier ook een weekje met dat soort dingen: slecht slapen, spanning, overprikkeld, enz. Gelukkig is t komende weekend rustig. Alleen morgen een gesprek met de bedrijfsarts, daar word ik dan weer niet blij van.

oh, en elkaar steunen is erg fijn vind ik :)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:09:21 #62
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138701277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef zomertje het volgende:

[..]

Hier ook een weekje met dat soort dingen: slecht slapen, spanning, overprikkeld, enz. Gelukkig is t komende weekend rustig. Alleen morgen een gesprek met de bedrijfsarts, daar word ik dan weer niet blij van.

oh, en elkaar steunen is erg fijn vind ik :)
Herkenbaar ik ook jah... ook vrij weinig zin in.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:10:17 #63
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138701327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef zomertje het volgende:

[..]

Hier ook een weekje met dat soort dingen: slecht slapen, spanning, overprikkeld, enz. Gelukkig is t komende weekend rustig. Alleen morgen een gesprek met de bedrijfsarts, daar word ik dan weer niet blij van.

oh, en elkaar steunen is erg fijn vind ik :)
Ja weekend, daar kijk ik ook naar uit. Ik ga zaterdag en zondag oppassen :)
Wat houdt zo'n gesprek met de bedrijfsarts precies in? Vooral gericht op kijken wat je wel en niet kunt doen met werk?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138701476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja precies, dan heb ik het maar alvast, daar dacht ik ook aan. Misschien krijg ik wel gewoon niks. Ik ga ook wel, heb nu de afspraak al gemaakt.

Dat is geen volledig antwoord op mijn vraag }:|
Ik heb hier slaappilletjes liggen voor 'zo af en toe'. Ik denk dat ik er 2 of 3 per maand gebruik. Als je het zou vragen voor 2x per week dan is het al beter dan altijd maar slaapproblemen hebben. En die 2 goeie nachten helpen je dan om je beter te voelen en misschien de andere nachten ook meer te slapen :)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138701530
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Herkenbaar ik ook jah... ook vrij weinig zin in.
Op mn werk willen ze weten of ik aan mn max zit qua uren en willen naar t uwv om voor de rest me te laten afkeuren. Ik weet nog helemaal niet hoe dat gaat lopen en vind t dus best eng. Ben al bijna 3 jaar ziek en kom niet verder dan 20 uur per week.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:16:22 #66
47102 Elvi
miemkwien
pi_138701566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:56 schreef kuolema het volgende:

Ja, ik heb op dit moment een 12-ec vak, waarvan ik sowieso al 2 colleges per week mis door de therapie. En het is ook heel moeilijk om mezelf aan het werk te zetten nu ik me zo voel (vooral moeheid). Maar ja dat was voor de deeltijd ook al zo, ik heb nog geen enkel vak gehaald dit jaar, hoewel ik wel bezig ben geweest. Wat ook weer zoiets is ... pfff ;(

Volgens mij heb ik het al een keer eerder gevraagd :@ maar waarom neem je geen pauze van je studie? Zodat je je echt op je therapie kan richten? Een tussenjaar kan toch gewoon? Zonder dat je dan een studieschuld opbouwt?
  woensdag 9 april 2014 @ 20:16:28 #67
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_138701569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik heb hier slaappilletjes liggen voor 'zo af en toe'. Ik denk dat ik er 2 of 3 per maand gebruik. Als je het zou vragen voor 2x per week dan is het al beter dan altijd maar slaapproblemen hebben. En die 2 goeie nachten helpen je dan om je beter te voelen en misschien de andere nachten ook meer te slapen :)
Klopt, ik zag ze als een adempauze. Dan kon ik me weer even opladen zeg maar.

Nu heb ik ze nauwelijks nog nodig, maar vind het wel vervelend dat ik zeg maar op rantsoen ben gezet, zeker daar dat mijn fout helemaal niet was verder :(
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_138701851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

En, denk je dat je kans maakt? Wanneer krijg je te horen of je bent aangenomen?
Ik hoop dat ik kans maak, anders had ik het niet geprobeerd :P In de vacature stond dat je binnen twee weken moest reageren en hij hing er sinds gisteren, dus het kan nog even duren. Moet dan wel om 7 uur 's ochtends beginnen :D
Tap tap tap
  woensdag 9 april 2014 @ 20:23:26 #69
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138701878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef zomertje het volgende:

[..]

Op mn werk willen ze weten of ik aan mn max zit qua uren en willen naar t uwv om voor de rest me te laten afkeuren. Ik weet nog helemaal niet hoe dat gaat lopen en vind t dus best eng. Ben al bijna 3 jaar ziek en kom niet verder dan 20 uur per week.
Mag een medische keuring voor me longen en luchtwegen gaan doen. Wegens wat vervelende dingen en een chloorvergiftiging door inademing. Ergste geval ik mag mijn stage niet afmaken. En dat omdat de TD niet verteld had de afzuiging uit te schakelen en ik was met stoffen bezig die chloorgas vormen... Dus tja... toen was ik het haasje... Konden mijn stage-begeleider en collega helemaal niks aan doen. Dus is best lullig..

Al heb ik liever dat gesprek dan die van jou als ik heel eerlijk ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Raggingbull op 09-04-2014 20:29:19 ]
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:21:31 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138705064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef kuolema het volgende:
Jullie zijn lief O+
Ik voel me gesteund en dat is fijn.
En dat ik hier durf aan te geven dat ik reacties op een bepaalde manier ervaar lucht ook op.
O+
Fijn dat je je nu toch meer ok voelt bij onze reacties.
Was echt niet mijn bedoeling om jr aangevallen te laten voelen want ke aangevallen voelen als je toch rot in je vel zit is echt gewoon kut.
Succes morgen bij de dokter.
Ik ga eens douchen en slapen. Was weer aan het sporten natuurlijk hihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138706582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Mag een medische keuring voor me longen en luchtwegen gaan doen. Wegens wat vervelende dingen en een chloorvergiftiging door inademing. Ergste geval ik mag mijn stage niet afmaken. En dat omdat de TD niet verteld had de afzuiging uit te schakelen en ik was met stoffen bezig die chloorgas vormen... Dus tja... toen was ik het haasje... Konden mijn stage-begeleider en collega helemaal niks aan doen. Dus is best lullig..

Al heb ik liever dat gesprek dan die van jou als ik heel eerlijk ben.
Het zal hopelijk meevallen voor je. Stage afmaken lijkt me toch wel fijn. Maar ff goed controleren of je luchtwegen nog in orde zijn is wel belangrijk.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138706753
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+
Fijn dat je je nu toch meer ok voelt bij onze reacties.
Was echt niet mijn bedoeling om jr aangevallen te laten voelen want ke aangevallen voelen als je toch rot in je vel zit is echt gewoon kut.
Succes morgen bij de dokter.
Ik ga eens douchen en slapen. Was weer aan het sporten natuurlijk hihihi
Hoe kom jij eigenlijk aan je naam Murmeli? Soort aftreksel van Murmelit? (Marmot) of ben je eens in een Hotel Murmeli geweest? Alle andere namen hier zijn nogal gebruikelijk of iig te begrijpen maar ik begreep die van jou eigenlijk niet :P Sorry :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:53:37 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138706881
Je zit aardig in de buurt met je idee. Murmeli is fins voor marmot.
Zo noemde een finse vriend me omdat ik hem hamster noemde
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 9 april 2014 @ 23:06:55 #74
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138711556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik heb hier slaappilletjes liggen voor 'zo af en toe'. Ik denk dat ik er 2 of 3 per maand gebruik. Als je het zou vragen voor 2x per week dan is het al beter dan altijd maar slaapproblemen hebben. En die 2 goeie nachten helpen je dan om je beter te voelen en misschien de andere nachten ook meer te slapen :)
Ik dacht ook aan iig de twee nachten voor de therapie, dat is het belangrijkst.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef zomertje het volgende:

[..]

Op mn werk willen ze weten of ik aan mn max zit qua uren en willen naar t uwv om voor de rest me te laten afkeuren. Ik weet nog helemaal niet hoe dat gaat lopen en vind t dus best eng. Ben al bijna 3 jaar ziek en kom niet verder dan 20 uur per week.
Huh? Ze willen kijken of je misschien meer kan werken en daarna of je helemaal afgekeurd kan worden??
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het al een keer eerder gevraagd :@ maar waarom neem je geen pauze van je studie? Zodat je je echt op je therapie kan richten? Een tussenjaar kan toch gewoon? Zonder dat je dan een studieschuld opbouwt?
Nee, dat is geen optie. Ik heb al zoveel vertraging opgelopen en zoveel verkloot. Het moet gewoon goed gaan. Bovendien is mijn studie iets waar ik op vastloop door mijn problemen, dus misschien is het juist handig dat het nu tegelijk is met therapie zodat ik het kan bespreken.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik kans maak, anders had ik het niet geprobeerd :P In de vacature stond dat je binnen twee weken moest reageren en hij hing er sinds gisteren, dus het kan nog even duren. Moet dan wel om 7 uur 's ochtends beginnen :D
Ja ik bedoelde, denk je dat je veel kans maakt? :P
Dat is nog even spannend dus. Tja 7 uur beginnen :o Als je niet wordt aangenomen, denk je gewoon daaraan, dat je niet zo vroeg hoeft op te staan :P Maakt het minder erg.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe kom jij eigenlijk aan je naam Murmeli? Soort aftreksel van Murmelit? (Marmot) of ben je eens in een Hotel Murmeli geweest? Alle andere namen hier zijn nogal gebruikelijk of iig te begrijpen maar ik begreep die van jou eigenlijk niet :P Sorry :P
Hee :( Mijn naam is ook speciaal -O- O-)
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138711635
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:06 schreef kuolema het volgende:
Nee, dat is geen optie. Ik heb al zoveel vertraging opgelopen en zoveel verkloot. Het moet gewoon goed gaan. Bovendien is mijn studie iets waar ik op vastloop door mijn problemen, dus misschien is het juist handig dat het nu tegelijk is met therapie zodat ik het kan bespreken.
Hoe oud ben je?
Rustig aan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')