abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 9 april 2014 @ 13:10:58 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138687029


quote:
Meet the fabulously dysfunctional Gallagher family. Dad's a drunk, Mom split long ago, eldest daughter Fiona tries to hold the family together. Eldest son Philip (Lip) trades his physics tutoring skills for sexual favors from neighborhood girls. Middle son Ian is gay. Youngest daughter Debbie is stealing money from her UNICEF collection. Ten-year-old Carl is a budding sociopath and an arsonist, and toddler Liam is - well, he might actually be black, but nobody has a clue how.


quote:
Oscar nominated William H. Macy and Emmy Rossum star in this fiercely engaging and fearlessly twisted series. Chicagoan Frank Gallagher is the proud single dad of six smart, industrious, independent kids, who without him would be... perhaps better off. When Frank's not at the bar spending what little money they have, he's passed out on the floor. But the kids have found ways to grow up in spite of him. They may not be like any family you know, but they make no apologies for being exactly who they are.
  woensdag 9 april 2014 @ 13:20:30 #2
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138687334
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef dabadbass het volgende:
Pas 1 topic van Shameless US? Schande!

Ben blij dat Steven (hoe hij ook heet) weer terug is. Zat er al het hele seizoen op te wachten. Verder genoten van de rollen van Mickey/Sheila en Lip. Dat zijn wel goeie acteurs zeg.
Had verwacht gehoopt dat het volgende seizoen oa over Fiona in de gevangenis zou gaan. Zou een mooie uitstap geweest zijn voor een verhaallijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Breuls het volgende:
Deze serie houdt niet op me te verbazen. Op grote en kleine wijzen. Prachtig. En mooi dat Frank weer terug is. Was mooi cashen voor Macy, dit seizoen, lekker de hele tijd op je gat liggen. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Toffe finale en mooi dat Steve/Jimmy terug is. Mooie hoax van de schrijvers :D
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 03:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ergens vind ik het juist jammer voor Carl, ergens was hij een beter mens zonder Frank.
Want de invloed die Frank op hem heeft... één van de laatste shots waar Carl zich over laat halen door Frank en die fles sterke drank aan z'n lippen zet zag er onheilspellend uit.
Alsof hij Frank 2.0 is...

Wat is Mickey trouwens een tof karakter geworden dit seizoen. Was die acteur al een series regular?
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Mickey was gaaf, ik vond het wel zonder dat we niet meer van z'n zusje hebben gezien :9 ( :@ )

Fiona lijntje had wat mij betreft iets langer gerekt mogen worden, dat ging nu ineens heel snel: opgepakt - huisarrest - ineens wild feest - de bak in - hup weer vrij. Had best interessant geweest haar eens een paar ep's in de bak te laten en te kijken hoe het is als ze weer terugkomt en Frank is weer thuis e.d.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:53 schreef JDx het volgende:
Ook jammer dat de zus van Mickey niet meer die chick uit Suburgatory is sinds seizoen 2, die vond ik toch wel grappiger, maar was een stuk minder sletterig, wilde misschien ook wel niet naakt.

Mickey had ik altijd echt een hekel aan, mocht van mij wel uit de serie, irritant mannetje, maar inderdaad dit seizoen gewoon medelijden met die gast gekregen.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrouw van Mickey die Russische hoer... Geweldig figuur :D nu met ginger haar :D
En verder met het nabespreken van de season finale en het vooruitkijken naar season 5. ^O^
pi_138687465
^O^
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138687961
*;
pi_138694744
Ik krijg nu sinds het laatste seizoen een hekel aan Fiona. Ik vind haar ook nep overkomen.
pi_138713298
Alweer voorbij? -O-
pi_138878130
Leuke serie! Ben pas in het eerste seizoen. Wel jammer dat dit niet op de nl tv is
  vrijdag 9 januari 2015 @ 18:56:12 #8
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148517917
En ineens vind ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen in mijn downloads *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148518726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
En ineens vind ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen in mijn downloads *O*
Gecensureerde versie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148519507
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gecensureerde versie
Deleted at 98,9%
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:56:56 #11
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148520429
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gecensureerde versie
Ok, ik was nog niet verder gekomen dan snel kijken of het inderdaad een nieuwe was. Dan maar even wachten tot hij uitgezonden is.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148520931
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ok, ik was nog niet verder gekomen dan snel kijken of het inderdaad een nieuwe was. Dan maar even wachten tot hij uitgezonden is.
Ja toch, censored version vanShameless is als GTST :D
pi_148521178
Er is ook een normale versie zie ik nu, dus misschien hadden jullie toch al de goede :@

Shameless.US.S05E01.720p.HDTV.x264-KILLERS

Deze is normaal in ieder geval :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:32:47 #14
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148521540
"I'm alive motherfucker!"
Ok, ik heb niet de gecensureerde versie te pakken :P
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148522543
Weer leuke aflevering, blij dat het terug is.
Episodes en House of Lies ook te downloaden :)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148584687
Ik was net opzoek wanneer het weer ging beginnen, ik zag dat vanavond weer begint...
Maar schijnbaar was de 1e ep al gelekt :P
pi_148627345
:D

quote:
Showtime Renews 'Shameless,
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  maandag 12 januari 2015 @ 23:51:31 #18
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_148628040
Lip wordt burgerlijk, Ian is een tikkende bipolaire tijdbom, V is een waardeloze moeder, Frank gaat heel rap z'n nieuwe lever verneuken en Fiona met d'r surrogaat-papa vind ik een beetje smerig. :s)

Shameless waardig dus. :D
  zondag 18 januari 2015 @ 21:38:04 #19
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_148821606
Ik heb echt zin in aflevering 2! Ik hoop wel dat er wat meer "shameless" materiaal in voor komt dan als in de 1e
pi_148910572
Wel een oke aflevering. Het spektakel zal nog wel komen dit seizoen.
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:27:00 #21
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148912602
Sheila. _O_
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_148913994
Ik ben benieuwd of Frank weer bijna dood gaat dit seizoen :')
pi_148914835
Sammy :r hopelijk gaat ze snel weg/dood.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_148915611
trailer voor zondag ziet er weer goed uit,
pi_148961566
Begint goed, langzame opbouw naar major fuckup op meerdere fronten gok ik.
  maandag 26 januari 2015 @ 17:57:48 #26
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_149079567
Is mandy nu voorgoed weg? :'( en Debbie..... :o ;( :X :W
  maandag 26 januari 2015 @ 18:46:10 #27
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149080944
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:57 schreef Queen_Fay het volgende:
Is mandy nu voorgoed weg? :'( en Debbie..... :o ;( :X :W
Het is natuurlijk afwachten wat de schrijvers in de toekomst eventueel nog met Mandy en Sheila willen. Zolang ze leven kunnen ze terug komen, zie Steve/Jimmy/Jack :P Maar deze tweet van Cameron Monaghan (Ian) lijkt er wel op te wijzen dat ze voor nu uit de serie verdwijnen ja.

CameronMonaghan twitterde op maandag 26-01-2015 om 04:17:12 Going to miss Emma Greenwell (Mandy) and @realjoancusack (Sheila). It's sad to lose great castmates, but an eventuality in longform stories. reageer retweet
Wat mij trouwens helemaal nog niet opgevallen was tot dat ik het ergens las is dat de dame die Fiona steeds $100 fooi geeft de dame is die aan het eind van vorig seizoen bij Steve/Jimmy/Jack in de auto zat.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149211378
Geniale aflevering, richting het einde werd het echt steeds beter.

Zal Sheila niet missen, vond ik zo vies. Mandy ook niet echt, had meer met Karen, maar die was helemaal harrie in de warrie :')
pi_149211610
Mandy was wel lekker :9 maar ook op dat gebied liever Karen.
pi_149293344
Geweldige aflevering!

Frank's verhaal leek nogal op de Hangover films
pi_149398529
Ik dacht echt dat we Jimmysteve zouden zien deze aflevering. Mmh. Volgende misschien?
pi_149501506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Queen_Fay het volgende:
Ik dacht echt dat we Jimmysteve zouden zien deze aflevering. Mmh. Volgende misschien?
Daar is ie dan;)
pi_149520888
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:30 schreef Mr.West het volgende:

[..]

Daar is ie dan;)
Idd, juist toen ik hem even niet verwachtte.
pi_149594736
Wie is die "vriendin" van Jimmy eigenlijk? Ze heeft zo'n kop waarvan je het ene moment denkt, hmmm vreemd hoofd en het andere moment weer denkt, tering, lekker hoor :P

Edit:
https://www.google.nl/sea(...)gcgM&ved=0CAYQ_AUoAQ

Meh, toch niet echt wat...

[ Bericht 17% gewijzigd door JDx op 12-02-2015 11:35:07 ]
pi_149664225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:21 schreef JDx het volgende:
Wie is die "vriendin" van Jimmy eigenlijk? Ze heeft zo'n kop waarvan je het ene moment denkt, hmmm vreemd hoofd en het andere moment weer denkt, tering, lekker hoor :P

Edit:
https://www.google.nl/sea(...)gcgM&ved=0CAYQ_AUoAQ

Meh, toch niet echt wat...
Ik vind haar in sommige foto's inderdaad heel mooi en in andere weer helemaal niet. Geldt eigenlijk hetzelfde voor die acteur die Ian speelt, weet ik ook niet echt wat ik er van moet vinden.
pi_149678625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:01 schreef Queen_Fay het volgende:

[..]

Ik vind haar in sommige foto's inderdaad heel mooi en in andere weer helemaal niet. Geldt eigenlijk hetzelfde voor die acteur die Ian speelt, weet ik ook niet echt wat ik er van moet vinden.
Lip vind ik ook zo vaag, als man zie ik best dat een Clooney ofzo knap gevonden kan worden, maar blijkbaar is zo'n Lip ook erg gewild bij de dames.
pi_149733567
Man man man, wat speelt die guy Mickey goed zeg!
  maandag 16 februari 2015 @ 19:04:54 #38
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149734790
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef Luuksor het volgende:
Man man man, wat speelt die guy Mickey goed zeg!
Noel Fisher is goed bezig inderdaad. Was wel onder de indruk van zijn rol deze aflevering.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149736864
Speelde goed ja :)

Jimmy was wel schijtirritant met zijn I love you steeds.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149737020
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Speelde goed ja :)

Jimmy was wel schijtirritant met zijn I love you steeds.
Ik was wel blij toen Jimmy terug kwam aan het einde van seizoen 4 maar nu wil ik hem echt weghebben, ik vind Gus veel leuker! (Steve Kazee :9~)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 02:04:26 #41
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_149750213
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef Luuksor het volgende:
Man man man, wat speelt die guy Mickey goed zeg!
Dit! :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 17 februari 2015 @ 06:02:08 #42
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_149750772

:'(

Man, man, man die laatste scene
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_149752205
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:55 schreef Queen_Fay het volgende:

[..]

Ik was wel blij toen Jimmy terug kwam aan het einde van seizoen 4 maar nu wil ik hem echt weghebben, ik vind Gus veel leuker! (Steve Kazee :9~)
Ik vind die Gus maar een leeg figuur. Jimmy terug geeft je toch dat idee van de eerste seizoenen weer. Beetje zoals Better Call Saul je weer het gevoel van Breaking Bad geeft. Nostalgie, toch heb ik het idee dat hij niet blijft.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Speelde goed ja :)

Jimmy was wel schijtirritant met zijn I love you steeds.
Ik zei inderdaad nog tegen m'n vriendin: is that the magic word ofzo? :')

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef Luuksor het volgende:
Man man man, wat speelt die guy Mickey goed zeg!
Is ook het enige gay couple waar ik me niet aan erger in een serie/film.

En begrijp me niet verkeerd, ik heb een vriend die homo is en een collega waar ik veel mee om ga, maar zoals ze zich vaak gedragen in films en series is gewoon goor en overdreven.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:53:44 #44
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149752724
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef Luuksor het volgende:
Man man man, wat speelt die guy Mickey goed zeg!
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:04 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Noel Fisher is goed bezig inderdaad. Was wel onder de indruk van zijn rol deze aflevering.
Inderdaad, en wat een ontwikkeling heeft dat karakter doorgemaakt de laatste seizoenen!
Van een incidentele bijrol, tot main cast member en voorafgaand aan seizoen 5 ge-featured in zo ongeveer iedere Shameless promo die er te vinden was.

Emma Kenney (Debbie) vind ik het minste uit het stel, komt zo geforceerd over dit seizoen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vind die Gus maar een leeg figuur. Jimmy terug geeft je toch dat idee van de eerste seizoenen weer. Beetje zoals Better Call Saul je weer het gevoel van Breaking Bad geeft. Nostalgie, toch heb ik het idee dat hij niet blijft.
Gus = The Good Guy, Jimmy = Chaos.
Het karakter Fiona gaat uiteindelijk altijd op zoek naar chaos, ook al líjkt ze in eerste instantie voor de Good Guy te kiezen.
Ben het trouwens met je eens dat dit weleens het einde van Jimmy zou kunnen zijn.
pi_149753843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, en wat een ontwikkeling heeft dat karakter doorgemaakt de laatste seizoenen!
Van een incidentele bijrol, tot main cast member en voorafgaand aan seizoen 5 ge-featured in zo ongeveer iedere Shameless promo die er te vinden was.

Emma Kenney (Debbie) vind ik het minste uit het stel, komt zo geforceerd over dit seizoen.

[..]

Gus = The Good Guy, Jimmy = Chaos.
Het karakter Fiona gaat uiteindelijk altijd op zoek naar chaos, ook al líjkt ze in eerste instantie voor de Good Guy te kiezen.
Ben het trouwens met je eens dat dit weleens het einde van Jimmy zou kunnen zijn.
Ik vind het ook zo mooi dat het bij Milkovich en die russin thuis zo'n chaos en gescheld is, maar toch heb je zo'n gevoel van taking care of eachother.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 11:44:43 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_149755399
In mindere mate heb je dat ook bij de Gallaghers; ze kunnen elkaar de tent uit vechten, maar er is maar 1 telefoontje nodig dat er iets mis is met één van de gezinsleden en ze laten alles vallen waar ze op dat moment mee bezig zijn.

Ben trouwens benieuwd waar het heen gaat met Frank, de boodschap voor hem deze aflevering was duidelijk: Dit is je laatste kans, verneuk 'm en "you're shit out of luck". Die blik van Frank die daarop volgde hebben we niet vaak bij hem gezien.
Hij heeft langzaam maar zeker geen mensen meer op wie hij kan parasiteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleffe_Dop op 17-02-2015 20:07:00 ]
pi_149758644
Had Lip handschoenen aan toen hij dat geweer vast had en neergooide? Dit ivm vingerafdrukken.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:47:07 #48
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149770729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Had Lip handschoenen aan toen hij dat geweer vast had en neergooide? Dit ivm vingerafdrukken.
Nope. En zijn vingerafdrukken moeten bij de politie bekend zijn na zijn arrestatie met de auto van Steve/Jimmy.
Echter moet het ook te bewijzen zijn dat hij in ieder geval niet geschoten heeft. Vol magazijn en gebrek aan kogels die aan het wapen te linken zijn. Dat zou de kans op een lange gevangenis straf misschien kleiner maken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149773738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:47 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Nope. En zijn vingerafdrukken moeten bij de politie bekend zijn na zijn arrestatie met de auto van Steve/Jimmy.
Echter moet het ook te bewijzen zijn dat hij in ieder geval niet geschoten heeft. Vol magazijn en gebrek aan kogels die aan het wapen te linken zijn. Dat zou de kans op een lange gevangenis straf misschien kleiner maken.
Vraag me wel altijd af of zoiets nog terugkomt of dat ze niet zo nauw kijken,
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:04:36 #50
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149774015
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Vraag me wel altijd af of zoiets nog terugkomt of dat ze niet zo nauw kijken,
Het is natuurlijk afwachten wat de schrijvers van plan zijn. Maar logisch gezien is het niet iets wat ze zomaar links kunnen laten liggen. Voor mijn gevoel laat Shameless niet zo vaak echter verhaallijnen zonder uitleg vallen, tenzij ik het gewoon over het hoofd zie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149775093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het is natuurlijk afwachten wat de schrijvers van plan zijn. Maar logisch gezien is het niet iets wat ze zomaar links kunnen laten liggen. Voor mijn gevoel laat Shameless niet zo vaak echter verhaallijnen zonder uitleg vallen, tenzij ik het gewoon over het hoofd zie.
Ja het was ook wel een heel op zichzelf dingetje, stond totaal los van een daarop volgende verhaallijn, dus ze zullen er wel iets mee doen. Want ze zijn ook niet echt verder gegaan met de buurt terroriseren ofzo. Of het moest al alleen zijn om aan te geven dat hij anders is en goed weg komt.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:33:15 #52
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149775511
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja het was ook wel een heel op zichzelf dingetje, stond totaal los van een daarop volgende verhaallijn, dus ze zullen er wel iets mee doen. Want ze zijn ook niet echt verder gegaan met de buurt terroriseren ofzo. Of het moest al alleen zijn om aan te geven dat hij anders is en goed weg komt.
Het gaat misschien gewoon een beetje te goed met Lip. Studie gaat lekker, die vader van zijn vriendin bied hem al een betaalde stage voor volgende zomer aan. Als die zo door blijft timmeren kan hij straks goed verdienen en de rest wat toestoppen. Zo goed mag het natuurlijk niet gaan voor de Gallaghers. Verhaaltechnisch kan hij wel wat problemen met de politie gebruiken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149775577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het gaat misschien gewoon een beetje te goed met Lip. Studie gaat lekker, die vader van zijn vriendin bied hem al een betaalde stage voor volgende zomer aan. Als die zo door blijft timmeren kan hij straks goed verdienen en de rest wat toestoppen. Zo goed mag het natuurlijk niet gaan voor de Gallaghers. Verhaaltechnisch kan hij wel wat problemen met de politie gebruiken.
Zit er dik in ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 18 februari 2015 @ 05:17:54 #54
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_149784180
En hij ging niet voor niets ineens naar school.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_149804059
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149935259
vanavond geen nieuwe aflevering wegens de oscars
pi_150260919
Weer net als een paar seizoenen geleden complete depressieve fase weer, als Jimmy nu weg is vind ik het wel jammer dat ze hem terug brachten eigenlijk.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:22:05 #58
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_150383701
Ugh ik haat Sammi echt nu, gek wijf. }:|
  maandag 9 maart 2015 @ 21:05:51 #59
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150474170
Carl is veruit de vetste personage van allemaal. Tering, hoe geniaal.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_150474321
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MrStock het volgende:
Carl is veruit de vetste personage van allemaal. Tering, hoe geniaal.
inderdaad _O_
pi_150476905
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:05 schreef MrStock het volgende:
Carl is veruit de vetste personage van allemaal. Tering, hoe geniaal.
Haha hij is al epic sinds het eerste seizoen ofzo dat iemand z'n benen brak met die knuppel :')

En altijd wapens mee naar school willen enzo haha.

Verder wel weer een letterlijk en figuurlijk zieke aflevering :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 01:27:07 #62
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150485842
Geniale ep deze week. Uncle Carl is lekker op stoom aan het komen dit seizoen zeg. _O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:16:41 #63
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150487267
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha hij is al epic sinds het eerste seizoen ofzo dat iemand z'n benen brak met die knuppel :')

En altijd wapens mee naar school willen enzo haha.

Verder wel weer een letterlijk en figuurlijk zieke aflevering :P


Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150492886
Maar natuurlijk laat die dealer het er gewoon bij zitten.. yeah... not really :7
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:49:55 #65
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150536267
En dat die vader begint over een goede 'werkethiek' omdat Carl op zaterdag gaat werken _O-
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_150620567
Elke week genieten deze serie. Heerlijke personages ook, bijna allemaal. Carl en Chuckie deze week _O-
  maandag 16 maart 2015 @ 19:40:22 #67
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150709069
Megavette aflevering!
Der komt de volgende aflevering denk ik een dik gevecht tussen Sammi en de rest omdat ze Carl heeft aangevallen.
Daarbij die lerares... wtf. Ik kijk ook Rizzoli and Isles, daar is ze een 'stijve trut'. Hier is ze juist megarelax whaha. Nu kan ik haar nooit meer normaal zien in die andere serie.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_150721624
Genieten weer dit seizoen, heerlijke personages en verhaallijnen. Wat een show
  dinsdag 17 maart 2015 @ 01:36:39 #69
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150723269
Word.

_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_150723522
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 01:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
Word.

_O-


_O-

En dan dat hakenkruis op dat wandelende worstje _O-
pi_150726994
Haha echt weer een geweldige aflevering, lijp side-avontuur van die pa, Carl die geen snitch is. Chuckie mogen ze levenslang opsluiten samen met Sammi :P
pi_150727015
Geweldige ep idd, Sasha Alexander :9~

Carl en Chuckie wordt ook geweldig _O_
Die dokter :D Wedden dat het ziekenhuis belde dat de diagnose verkeerd was en ze niet ziek is



[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 09:57:51 ]
pi_150727064
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldige ep idd, Sasha Alexander :9~

Carl en Chuckie wordt ook geweldig _O_
Die dokter :D Wedden dat het ziekenhuis belde dat de diagnose verkeerd was en ze niet ziek is
Sasha Alexander, thanks, dat wilde ik net opzoeken haha, zelfs m'n vriendin zei meteen toen Lip haar ontmoette, damn she hot, somebody's gonna get fuckeeeed... :')

Edit: ahhh kijk, oost-europese achtergrond, verklaart weer een hoop :P :9 :P
pi_150727260
Ik kende haar alleen als brave vrouwtje uit bv. NCIS en Rizolli & Isles.
pi_150728637
Stiekem happy Lip :D

pi_150728651
Waarom lijkt t alsof ze zweven?
pi_150728687
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom lijkt t alsof ze zweven?
Zij staat op hakken en hij probeert zo groot te zijn als haar?
pi_150731637
Zij is gewoon 42 jaar oud en heeft twee kids :D en dan zo'n body :9
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:12:15 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_150739608
Dat hakenkruis.
pi_150740762
En dan die kop van die advocaat tijdens het aanmoedigen van het aftrekken van de bewaarders :D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:32:48 #81
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150750907
Ik ben wel echt blij dat die neurotische vrouw weg is (wat is er eigk met haar gebeurd? Met die RV weg? :@ ), ben haar naam al vergeten. Iig, die eerst niet buiten durfde te komen en die met al die dildo's bezig was. Serie is sindsdien flink vooruit gegaan. Wat vond ik dat een irritant figuur.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:52:52 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_150752158
Sheila? Ik had wel een zwak voor Sheila. O+
Maar haar verhaallijn zat er inderdaad doorheen, hadden ze achteraf gezien al iets eerder af kunnen kappen.
En het karakter omwille van de actrice Joan Cusack behouden zou zonde zijn geweest.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:39:07 #83
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150754468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sheila? Ik had wel een zwak voor Sheila. O+
Maar haar verhaallijn zat er inderdaad doorheen, hadden ze achteraf gezien al iets eerder af kunnen kappen.
En het karakter omwille van de actrice Joan Cusack behouden zou zonde zijn geweest.
Ging véééél te lang door met Frank. Ieder realistisch persoon had hem allang weg gestampt.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:32:03 #84
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150757504
Sheila. _O_

Geen Sheila meer is het enige minpunt van dit topseizoen. :'(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_150764556
Sinds Sheila weg is vind ik het ook leuker, had echt een hekel aan haar, kon haar niet uitstaan zelfs. Maar nu Sammi daar voor in de plaats is gekomen zijn we weer terug bij af.

Zie Sheila en Sammi echt als vervangers van elkaar, irritante dozen.
pi_150764608
Sheila was prima karakter, maar een beetje 'op', zelfde geldt eigenlijk al voor Sammi, dat begint ook erg voorspelbaar te worden. Dus die moet ook weg of een major change ondergaan.
pi_150764835
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Sheila was prima karakter, maar een beetje 'op', zelfde geldt eigenlijk al voor Sammi, dat begint ook erg voorspelbaar te worden. Dus die moet ook weg of een major change ondergaan.
Af en toe was Sheila wel grappig, maar laatste seizoenen inderdaad niets toevoegend.

Vond haar ook vaak een beetje vies, beetje een kop als Hector Salamanca van Breaking Bad, ven die getuite vieze natte lippen en ze had volgens mij ook zon vieze moedervlek ergens :')
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:09:33 #88
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150781457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:52 schreef JDx het volgende:
Sinds Sheila weg is vind ik het ook leuker, had echt een hekel aan haar, kon haar niet uitstaan zelfs. Maar nu Sammi daar voor in de plaats is gekomen zijn we weer terug bij af.

Zie Sheila en Sammi echt als vervangers van elkaar, irritante dozen.
Denk dat die ook een stuk minder screentijd zal krijgen de komende tijd. Nu is Chuckie in jail en de rest van het gezin haat haar omdat ze Carl verraden en aangevallen heeft. Dus ze moet sowieso het huis uit.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:29:21 #89
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150784035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef MrStock het volgende:

[..]

Denk dat die ook een stuk minder screentijd zal krijgen de komende tijd. Nu is Chuckie in jail en de rest van het gezin haat haar omdat ze Carl verraden en aangevallen heeft. Dus ze moet sowieso het huis uit.
Ze is wel vaste cast sinds dit seizoen dus ze gaat vast nog wel iets doen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:20:27 #90
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150786270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:29 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ze is wel vaste cast sinds dit seizoen dus ze gaat vast nog wel iets doen.
Ze gaat nog zeker bitchen tegen Fiona, daar komt nog een keer dikke ruzie tussen. (verwachting dan eh..)
Is Fiona niet voorwaardelijk vrij?
Lip heeft het te druk met studie/lerares, die rooie is te zwaar verdoofd onder de medicijnen... De rest is te jong.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_150953707
Sammi wat een kuthoer ook, nu helemaal doodschoppen dat wijf :r :r
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_150957110
khad carl precies ook wel willen bezig zien , debbie binnenkort zwanger ?
  maandag 23 maart 2015 @ 19:12:12 #93
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_150957565
Kan Mandy terug komen om Sammi in coma te rijden met de auto? :{w
  maandag 23 maart 2015 @ 19:38:52 #94
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150958774
Haha, zeker te weten dat iemand door het lint gaat en Sammi of zwaar mishandeld of gewoon dood maakt.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 24 maart 2015 @ 01:19:16 #95
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150972340
Hoofdplot voor S6 wordt dus de teenage pregnancy van Debs. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 24 maart 2015 @ 06:13:49 #96
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150973054
Mickey is gonna kill Sammy, Ian komt vrij en Mickey gaat de bak in..
pi_150974439
Nou, dit had van mij niet gehoeven hoor, werd sowieso al gek van Ian, zat geen verandering/verbetering in, ging nergens heen. En dan eindelijk hebben ze nog wat fun en dan dit.

Had echt verwacht dat na vorige week Sammi eindelijk weg zou zijn, komt dit er nog bij, echt de grootste verpester van het hele seizoen.

En had me ook verheugd om Carl te zien. Ik wil nog wel door kijken, maar deze ep + dat Jimmy terug kwam en toen oh nee toch niet, was voor m'n vriendin in ieder geval einde Shameless.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:12:52 #98
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150988137
Seizoen heeft nog maar een paar afleveringen, kijk ff hoe het gaat.. Ook wel zuur trouwens hoe Lip even tussen neus en Lip door zijn semi-relatie naar de wolven gooit..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:27:42 #99
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_150990602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef JDx het volgende:
Nou, dit had van mij niet gehoeven hoor, werd sowieso al gek van Ian, zat geen verandering/verbetering in, ging nergens heen. En dan eindelijk hebben ze nog wat fun en dan dit.

Had echt verwacht dat na vorige week Sammi eindelijk weg zou zijn, komt dit er nog bij, echt de grootste verpester van het hele seizoen.

En had me ook verheugd om Carl te zien. Ik wil nog wel door kijken, maar deze ep + dat Jimmy terug kwam en toen oh nee toch niet, was voor m'n vriendin in ieder geval einde Shameless.
Ik vind juist dat ze de hele bipolaire verhaallijn echt heel goed doen, echt heel realistisch: eerst manie, dan ernstige depressie, dan hypomanie maar ook gemixte periodes van hypomanie en snel agressief door elkaar, de psychose, ontkenning, plus de bijwerkingen van de medicijnen & automutilatie...

Ik vind het idd ook jammer dat Carl niet in deze aflevering zat, hij is echt mijn favoriet dit seizoen samen met Svetlana die Rus :P

Wat ze met Jimmy/Steve gedaan hebben vind ik maar jammer. Waarom zo'n dramatische terugkeer als hij geen waarde toevoegt en gelijk weer weggaat? :N
pi_150991009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Luuksor het volgende:
Seizoen heeft nog maar een paar afleveringen, kijk ff hoe het gaat.. Ook wel zuur trouwens hoe Lip even tussen neus en Lip door zijn semi-relatie naar de wolven gooit..
En de kans op een baantje bij d'r pa

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:27 schreef Queen_Fay het volgende:

[..]

Ik vind juist dat ze de hele bipolaire verhaallijn echt heel goed doen, echt heel realistisch: eerst manie, dan ernstige depressie, dan hypomanie maar ook gemixte periodes van hypomanie en snel agressief door elkaar, de psychose, ontkenning, plus de bijwerkingen van de medicijnen & automutilatie...

Ik vind het idd ook jammer dat Carl niet in deze aflevering zat, hij is echt mijn favoriet dit seizoen samen met Svetlana die Rus :P

Wat ze met Jimmy/Steve gedaan hebben vind ik maar jammer. Waarom zo'n dramatische terugkeer als hij geen waarde toevoegt en gelijk weer weggaat? :N
Die laatste 2 precies inderdaad. M'n vriendin is Bulgaarse en die kan bijna al dat Russische gescheld ook verstaan, meestal houdt ze niet van die stereotype "hoeren uit het oostblok", maar deze vond ze geweldig. Wifely duties :')

Maar die manie zal realistisch zijn, maar elke week hetzelfde is niks. Aan de pillen, van de pillen af, het voegt weinig toe, had ie beter even in een inrichting kunnen blijven. En Sammi... :N
pi_150991297
Die verhaallijn van Fiona die nu weer eens die eigenaar van de diner gaat fokken boeit mij echt niet, ben sowieso haar liefdesleven nu wel zat.
pi_150991747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die verhaallijn van Fiona die nu weer eens die eigenaar van de diner gaat fokken boeit mij echt niet, ben sowieso haar liefdesleven nu wel zat.
Eigenaar van die diner boeide vanaf aflevering 1 al niks, dacht dat hij er alleen ff zou zijn in ep1, zo van, ze flirt nog steeds met iedereen, welkom in seizoen 5.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:26:54 #103
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150992082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Luuksor het volgende:
Seizoen heeft nog maar een paar afleveringen, kijk ff hoe het gaat.. Ook wel zuur trouwens hoe Lip even tussen neus en Lip door zijn semi-relatie naar de wolven gooit..
Die meid was inderdaad niet happy maar ik ben er niet zo zeker van dat zijn relatie nu gelijk naar de knoppen is. Zij loopt ook dingen uit te spoken met aan kamergenootje dus ze lijken wel wat openheid te hebben in de relatie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:42:49 #104
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_150992560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die meid was inderdaad niet happy maar ik ben er niet zo zeker van dat zijn relatie nu gelijk naar de knoppen is. Zij loopt ook dingen uit te spoken met aan kamergenootje dus ze lijken wel wat openheid te hebben in de relatie.
Behalve de opmerking dat ze de auto ineens weer terug wilde hebben....
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:11:22 #105
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150996537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:42 schreef MrStock het volgende:

[..]

Behalve de opmerking dat ze de auto ineens weer terug wilde hebben....
Daar doelde ik ook op met dat ze niet zo happy was met Lip. Maar daar uit concluderen dat Lip zijn relatie gelijk weggegooid heeft is denk ik een te grote sprong.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:24:33 #106
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_151010523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 01:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
Hoofdplot voor S6 wordt dus de teenage pregnancy van Debs. :Y
Yeeep dat dacht ik ook meteen toen ze die condoom weigerde. Beetje voorspelbaar wel, maar goed, blijft een geweldige serie!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_151011215
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:24 schreef Keano het volgende:

[..]

Yeeep dat dacht ik ook meteen toen ze die condoom weigerde. Beetje voorspelbaar wel, maar goed, blijft een geweldige serie!
Ik vond het maar een achterlijk moment, dacht dat hij misschien niet met condoom wilde en dat zij dan ok zou zeggen, maar hij wilde het zelfs, dus waarom zegt ze dan nee. In de intro zegt ze nog "I'm smart... I'm..." :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:58:41 #108
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_151011244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vond het maar een achterlijk moment, dacht dat hij misschien niet met condoom wilde en dat zij dan ok zou zeggen, maar hij wilde het zelfs, dus waarom zegt ze dan nee. In de intro zegt ze nog "I'm smart... I'm..." :')
Misschien was ze al half geindoctrineerd door dat vrouwtje in het park ;)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 16:04:20 #109
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_151023028
Ok, de bitchfight is verwijderd. :+ Het lijkt me duidelijk dat dit niet in dit topic thuis hoorde. Mochten er klachten of opmerkingen zijn, dan graag in het feedbacktopic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:54:00 #110
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151198396
Vette aflevering weer _O_ _O- _O-
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_151200160
Wat doet die baas van Fiona nou aan het eind in het toilet?
  maandag 30 maart 2015 @ 19:49:21 #112
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151200773
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wat doet die baas van Fiona nou aan het eind in het toilet?
Krijg je volgende aflevering pas te zien gok ik. Of hij wil juist van de rommel af voor Fiona of door al het gezeik en zijn moeheid (hele nacht opgebleven) gaat hij weer aan de dope...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_151200861
Fiona is/was slecht voor hem..dat roept hij al van begin af aan. Maar waarom hij nu, net nadat hij eindelijk besloten lijkt te hebben dat hij iets met haar wil, meteen aan de drugs gaat/lijkt te gaan is me ook niet echt duidelijk..
pi_151204677
Had liever het gemartel van Sammy gezien ;(
pi_151209708
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Had liever het gemartel van Sammy gezien ;(
dit was ook wel droog :P

Good riddance.
  maandag 30 maart 2015 @ 23:43:42 #116
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151210651
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:15 schreef Jeroen38 het volgende:

[..]

dit was ook wel droog :P

Good riddance.
Hoe dat jongste broertje in Sammi staat te prikken om te kijken of er nog reactie komt :P
Hoe fucked up zou die opgroeien :P
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_151212159
En ook gewoon amper van streek nadat er een lijk in je huis ligt _O-
pi_151215032
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef MrStock het volgende:

[..]

Krijg je volgende aflevering pas te zien gok ik. Of hij wil juist van de rommel af voor Fiona of door al het gezeik en zijn moeheid (hele nacht opgebleven) gaat hij weer aan de dope...
Ja had al zo het vermoeden dat het drugs was, maar was mij niet duidelijk of hij het nam of niet. Maar dat lag dus niet aan mij :+
pi_151215403
Leek mij heroïne ofzo, vond het trouwens wel een vette aflevering, boeit me verder weinig dat Ian met die ma mee is, die moeder heb ik nooit echt leuk gevonden in de afleveringen.

Wat blijft die lerares trouwens wel echt een lekker wijf zeg, mag dat gelukkig ook hard op zeggen thuis, man man, haha. Vraag me altijd af of zo'n acteur die Lip speelt tijdens het acteren ook onder de indruk is :P

Verhaal met die dokter ging ook wel ver haha, sex op het spoor :')

En V. en Kev weer samen, eindelijk, dat was toch altijd het zekere stel!

Die droom van dat martelen van Sammi, hahaha, jezus, hoe speel je dat trouwens ook, zal wel met een trucje gedaan zijn, maar zag er toch goor uit die accu aan haar tepels :r vies wijf dat het is. Jammer dat ze nog leeft.

Helaas weer geen Carl.

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 31-03-2015 09:49:34 ]
  donderdag 2 april 2015 @ 22:09:05 #120
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_151312886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef JDx het volgende:
Leek mij heroïne ofzo, vond het trouwens wel een vette aflevering, boeit me verder weinig dat Ian met die ma mee is, die moeder heb ik nooit echt leuk gevonden in de afleveringen.

Wat blijft die lerares trouwens wel echt een lekker wijf zeg, mag dat gelukkig ook hard op zeggen thuis, man man, haha. Vraag me altijd af of zo'n acteur die Lip speelt tijdens het acteren ook onder de indruk is :P

Verhaal met die dokter ging ook wel ver haha, sex op het spoor :')

En V. en Kev weer samen, eindelijk, dat was toch altijd het zekere stel!

Die droom van dat martelen van Sammi, hahaha, jezus, hoe speel je dat trouwens ook, zal wel met een trucje gedaan zijn, maar zag er toch goor uit die accu aan haar tepels :r vies wijf dat het is. Jammer dat ze nog leeft.

Helaas weer geen Carl.
ik had ergens gelezen dat Carl wel in de laatste aflevering komt, weet niet meer precies waar...
pi_151416487
Toffe seizoensfinale :D

Bianca O+ :9 :'(

Vond die verhaallijn met haar en Frank wel erg sterk. Uiteindelijk werden alle lopende verhaaltjes wel goed tot een einde of tot een next level gebracht waarop ze weer door kunnen komend jaar. Wel erg jammer dat we zo weinig van Carl hebben gezien weer, maar dat laatste stukje was wel geinig. Hoop dat ze daar nog wat meer mee gaan doen.

Deb wordt wel echt alleen maar irritanter..en nu ze zwanger is al helemaal :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 6 april 2015 @ 16:31:02 #122
439688 Queen_Fay
one of a kind
pi_151420847
hmm persoonlijk ben ik wel een beetje teleurgesteld... minst leuke seizoen van allemaal naar mijn mening. Fiona, debbie en ian's verhaallijn klopte niet helemaal volgens mij. Fiona was vroeger altijd het moederfiguur die er alles aan deed om voor de kinderen te zorgen, nu zijn al die vriendjes veel belangrijker ineens. Debbie was vroeger altijd slim, nu is ze echt de domste puber die ik ooit gezien heb. En ik dacht dat Ian altijd zo verliefd was op mickey, nu kan het hem niks schelen dat hij achterna wordt gezeten door z'n psychopathische halfzus met een pistool. |:( :?

Ik kijk op zich wel weer uit naar seizoen 6 maar dan moet het allemaal wel wat logischer worden, toch?
pi_151424052
Mwoah vind het wel een beetje "logisch" zover iets in Shameless logisch kan zijn.

Debbie is een pubermeisje die helemaal verliefd is op een jongen en de aandacht van haar zus mist.
Ian zal nu genoeg aan zichzelf hebben en z'n ziekte en eerst zelf moet accepteren ofzo dat hij ziek is en daarna pas aan andere mensen kan denken.
Fiona mag volgend seizoen wel weer wat meer de mama spelen ja:).

De verhaallijnen van Carl, Lip en Frank waren dit seizoen de vetste imo.
pi_151424288
Debbie is al een hele tijd op weg naar het "psycho Debbie" zijn. Door de rare gezinssituatie heeft ze nooit echt kind kunnen zijn en ze mist nu allemaal logische dingen in haar opvoeding..en met Fiona als enig rolmodel qua relaties er ook nog bij zo ongeveer..Gezeik mbt jongens begon al met dat vorige vriendje die ze begon te stalken en "verkrachtte" en dat vloeit nu hier weer in door.

Bij Fiona was het thema dat ze nu eindelijk echt voor zichzelf is gaan kiezen en niet voor anderen (i.e. familie) en dat uit zich ook in relaties. Ook zij heeft natuurlijk een fucked up jeugd gehad en daardoor mist zij ook bepaalde morele waarden.

De rest is op zijn eigen fucked up manier ook wel logisch qua ontwikkeling. Karl is al jaren op weg naar de status van jeugdcrimineel, Lip wordt al langer op en neer gesleept tussen zijn oude buurt en familie en een beter leven wat hij als enige van de Gallaghers zou kunnen bereiken door zijn IQ. En Ian is nu gewoon niet meer de kerel die hij ooit was door zijn ziekte. Gaat continu van 0 naar 100 qua emoties..zat nu dus duidelijk even in fase 0 met een echte depressie en zolang hij zijn medicijnen niet inneemt wordt dat ook niet afgevlakt.

En Frank is gewoon Frank. Voor hem wel een doorbraak dat hij echt om iemand ging geven en zijn eigenbelang eens niet (altijd) voorop zette, maar die valt straks natuurlijk weer terug in zijn eigen zelfdestructieve gedrag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 6 april 2015 @ 19:13:00 #125
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151426233
Nu moeten we weer lang wachten :'(
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_151439100
Beetje overdreven veel geneuk het eerste half uur.

Mickey die zelfs als die snol hem beschiet haar en haar prop van een kind blijft beledigen was daartegen fantastisch _O-
pi_151441049
Haha, leek wel een softporn serie inderdaad :')

Geniaalste moment vond ik denk ik: "it's a big school V."
  dinsdag 21 april 2015 @ 01:50:54 #128
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_151881856
Dia dialoog aan de bar tussen V en haar mom, godsamme zeg. _O- :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_153963598
Bazen serie _O_

Zolang wachten tot seizoen 6 :'(
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:06:07 #130
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_155133287
Er is een datum bekend. 17 Januari gaan de Gallaghers weer los *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:05:08 #131
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_155142050
Nice!

Over degene die Fiona nu gek vonden doen... we zijn 5 seizoenen verder he.... ze vindt nu dat de overige oudere kinderen ook meer zorg op zich kunnen nemen over de jongsten...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:22:45 #132
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_157033800



[ Bericht 11% gewijzigd door BrainOverfloW op 23-10-2015 01:24:04 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_157035236
quote:
woorden schieten te kort :P machtig,prachtig , top ! heb de engelse versie nooit gezien maar beter als dit kan het toch niet zijn
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:32:39 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157040181
Frank :')
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:21:55 #135
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_157701044
Nieuwe trailer *O*


Zin in het nieuwe seizoen ^O^
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 2 januari 2016 @ 07:59:02 #136
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_158753940
De pilot is eerder door Showtime online gezet en dus ook via de bekende kanalen al te vinden *O*
Seizoen begint weer lekker ^O^
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 3 januari 2016 @ 00:24:20 #137
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_158778662
Bedankt voor de tip, meteen weer gekeken :D
Ben benieuwd wat de nieuwe verhaallijnen worden :)
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_158781819
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 07:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
De pilot is eerder door Showtime online gezet en dus ook via de bekende kanalen al te vinden *O*
Seizoen begint weer lekker ^O^
zo hard bedankt , je hebt mijn zaterdagavond goed gemaakt man !
pi_158794573
Ook weer gekeken. Deze serie blijft kwaliteit _O_
pi_158809612
Carl _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:30:18 #141
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_159057713
quote:
Shameless Renewed for Season 7

The dysfunctional Gallagher drama will continue.
Showtime has renewed Shameless for Season 7, the network announced on Tuesday.

“Shameless has clearly resonated with audiences as evidenced by their steady growth on Sunday nights over the past six years,” Gary Levine, president of programming for Showtime, said in a statement. “We are extremely pleased with the creative work being done by John Wells, Nancy Pimental and the entire cast, producers and writers – and we so appreciate Shameless’ clear and distinctive voice.”

The 12-episode season will begin shooting later this year.

Bron
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 25 januari 2016 @ 22:01:36 #142
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_159395093
Aflevering 2 en 3 ook weer bekeken....
Ik vond in aflevering 3 de scene in de kantine té gemaakt... hopelijk gaan ze daar niet te ver in doorschieten. Wordt anders een niet echt geloofwaardige verhaallijn
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_159396219
Zwangerschap gezeur :Z
pi_159410868
Ben Frank met zijn geneuzel nu ook best zat.
Yannis daartegen _O-
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:04:43 #145
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_159808159
Gaat nog wat worden met die vluchtelingen :P Zou zomaar kunnen dat Carl ze 'recruit' om voor hem te werken, aangezien ze al echte ervaring hebben.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  maandag 15 februari 2016 @ 20:21:38 #146
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_159945412
Aparte wending van het verhaal... ben benieuwd :)
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_160010533
Na de serie een tijdje uit het oog te zijn verloren ben ik weer helemaal terug. Toch wel één van mijn favoriete series. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160010625
Carl doet me denken aan de beste Nederlandse gangster rapper angelyrical

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 09:12:07 ]
  maandag 22 februari 2016 @ 22:59:45 #149
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_160133917
Verhaallijnen keren bij sommige personen nu wel heel vlug om...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_160772128
Aangezien ik later dit jaar naar Chicago ga zat ik op te zoeken waar het huis van de Gallagher's zich precies bevind..

Het schijnt dus echt in een gevaarlijke buurt te zijn waar gangs enzo rondhangen :') :'(
En er wonen ook serieus mensen in dat huis... en ze verkopen drugs _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 21:31:50 ]
pi_161002467
Deze serie blijft baas _O_

Er zijn nog maar weinig series die zo lang kwaliteit kunnen behouden als shameless doet *O*
  maandag 28 maart 2016 @ 18:04:04 #152
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161002670
Constant hoog niveau inderdaad. Ik geniet wekelijks.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161002770
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef Blistering het volgende:
Constant hoog niveau inderdaad. Ik geniet wekelijks.
V en Svetlana trouwens :9
  maandag 28 maart 2016 @ 18:16:27 #154
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161002965
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:08 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

V en Svetlana trouwens :9
Dat was wel een hoogtepunt ja :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 28 maart 2016 @ 21:07:55 #155
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_161007889
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat was wel een hoogtepunt ja :o
Wel 7...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_161181275
Nou dat was de final.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die leraar is echt de vader voor lip die hij nooit heeft gehad :7
  dinsdag 5 april 2016 @ 05:55:39 #157
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_161188027
Carl en die pa zijn fucking grappig samen
pi_161188374
Dacht eigenlijk dat er dit seizoen eens wat goed zou gaan, maar toen bedacht ik me dat ik shameless zat te kijken :+
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 22:50:06 #159
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_161209948
Wat een goede serie blijft het ook _O_. Mooie seizoensfinale!! Had het Fiona wel een keer gegund dat de bruiloft goed zou gaan, maar inderdaad, het blijft Shameless :)
  woensdag 6 april 2016 @ 02:44:28 #160
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161213873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 07:59 schreef Fluppert het volgende:
Dacht eigenlijk dat er dit seizoen eens wat goed zou gaan, maar toen bedacht ik me dat ik shameless zat te kijken :+
Met Ian gaat het toch aardig voorspoedig momenteel.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161222521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 02:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Met Ian gaat het toch aardig voorspoedig momenteel.
Karl ook weer. Debbie zal wel postnatale depressie krijgen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 april 2016 @ 05:50:29 #162
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_161246398
Het lijkt me juist wel mooi als Carl (grootste ommekeer), Lip (toch wel altijd sterk voor de familie) en Ian (eigenlijk weinig zijn eigen schuld geweest) de personen zijn met wie het goed afloopt. Frank mag wat mij betreft zn nier afstoten en verdwijnen, Fiona roept het over zichzelf af met dr geslettebak en Debbie is eigenlijk gewoon gestoord..
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:03:47 #163
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_162677198
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:21:11 #164
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_164977582
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 24 september 2016 @ 15:41:04 #165
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_165535974
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is al online te vinden *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_165544056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is al online te vinden *O*
ik vond hem weer leuk. En wat heeft die debbie ineens grote uiers _O- (of is dat opgevuld _O- )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166315864
Kick :@
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 22:28:08 #168
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166316006
Morgen weer *G*
  woensdag 14 december 2016 @ 21:17:20 #169
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_167331236
quote:
Shameless' Emmy Rossum Resolves Season 8 Salary Dispute

All's well that ends well: Shameless leading lady Emmy Rossum has resolved her equal-pay salary dispute, clearing the way for a Season 8 renewal, TVLine has confirmed.

The actress shared the news on social media early Wednesday:

Playing Fiona Gallagher has been one of the great privileges of my life. I'm so happy to continue w my SHAMELESS family!Back to work in May!

Earlier this week it was reported that Rossum had been seeking salary parity with co-star William H. Macy. Rossum's camp reportedly argued that the actress should be paid more than Macy to make up for the seven seasons in which she earned considerably less than the veteran actor.

Terms of Rossum's new deal were not disclosed.

Showtime has yet to officially renew Shameless for an eighth season. The series' current seventh season wraps on Dec. 18.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 19 december 2016 @ 19:01:36 #170
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_167450708
quote:
Shameless Renewed for Season 8

Get ready for another year of Gallagher family dysfunction.

Showtime has renewed Shameless for a 12-episode Season 8, the network announced on Monday. The pickup comes just hours after the series aired its emotional Season 7 finale, and five days after leading lady Emmy Rossum resolved her equal-pay contract dispute.

As we reported last week, Rossum was seeking salary parity with co-star William H. Macy, and the negotiations were reportedly holding up a Season 8 renewal. Rossum’s camp allegedly argued that the actress should be paid more than Macy to make up for the seven seasons in which she earned considerably less than the veteran actor.

On Wednesday, Rossum announced that a new deal had been struck. “I’m so happy to continue [with] my Shameless family!” she wrote. “Back to work in May!”

Showtime noted in the renewal release that Shameless’ seventh season was the series’ highest-rated to date.

Shameless Season 8 is slated to bow in Fall 2017.

Bron
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_167457480
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:01 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

*O*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

En wederom goede seizoensafsluiter _O_
pi_167548977
Bazenserie!
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:28:30 #174
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_172983122

quote:
Season 8 of the Showtime family drama will premiere on Sunday, Nov. 5 at 9/8c.
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_174897540
Nieuw seizoen :)
  maandag 6 november 2017 @ 21:07:11 #176
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_174911040
Hell yeah, was weer een goeie aflevering. Benieuwd wat ze nou weer mee gaan maken.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 8 november 2017 @ 19:42:53 #177
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_174947241
quote:
Shameless Renewed for Season 9

The Gallaghers are staying put at Showtime. Just three days after returning for its eighth season, Shameless has been renewed for Season 9, TVLine has learned.

“As challenging as it can be for any show simply to maintain viewers in the current TV landscape, Shameless is adding them in droves,” David Nevins, President and CEO of Showtime Networks Inc., said in a statement. “But it’s no mystery why. The series’ reputation for rich and resonant characters and for deep — and deeply twisted — comedy has drawn not only faithful longtime viewers, but a steadily growing audience. And creatively, the season that kicked off this past Sunday is stronger than ever.”

Adds showrunner John Wells, “We are so grateful to Showtime for giving us the opportunity to continue making Shameless. It’s a labor of love (and a blast) for all of us.”

A remake of the British series of the same name, Shameless stars William H. Macy as Frank, the deadbeat patriarch of the dysfunctional — to put it mildly — Gallagher family. The series’ cast also includes Emmy Rossum, Cameron Monaghan and Steve Howey.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 20:57:40 #178
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176681633
Wat een aflevering vandaag ook weer _O_
Leuk seizoen tot nu toe
pi_176815470
Net de laatste aflevering gekeken. Redelijk goede seizoensafsluiter en ben benieuwd naar seizoen 9 :7
pi_177046757
Iemand de originele UK Shameless gezien? Ik heb deze voor de tweede keer helemaal afgekeken en zou nu wel de US versie willen kijken. Ben benieuwd of de verhaallijnen hetzelfde zijn of totaal anders. Wil liever dit topic niet doorlezen ivm spoilers :@
pi_177048088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 23:39 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand de originele UK Shameless gezien? Ik heb deze voor de tweede keer helemaal afgekeken en zou nu wel de US versie willen kijken. Ben benieuwd of de verhaallijnen hetzelfde zijn of totaal anders. Wil liever dit topic niet doorlezen ivm spoilers :@
Nooit gezien, maar ik heb begrepen dat seizoen 1 voor een groot deel verhaallijnen leent van de Uk versie, waarna het een eigen weg opgaat. Ik zou deze serie zeker aanraden. De karakters zijn zo tof gewoon..na al die seizoenen geniet ik nog steeds van elke aflevering :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_177048902
Ok, dus compleet andere verhaallijnen. Ik ben heel erg benieuwd. Ik vond de Engelse versie echt fantastisch. Maar ik hou sowieso ontzettend van Engelse series.
  donderdag 7 juni 2018 @ 23:43:30 #183
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_179665850

quote:
The Gallaghers will be getting Shameless again this fall, when the Showtime hit returns for Season 9 on Sunday, Sept. 9 at 9/8c.

Bron
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:56:55 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179890303
quote:
Oeh, dat is voelt echt wel als lang geleden dat ik deze familie gezien heb O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179936473
*O* *O* *O* *O*! Één van de beste series ever.
  donderdag 26 juli 2018 @ 21:30:46 #186
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_180753482
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:26:17 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_180997819
quote:
Shameless Gets Increased Episode Order; Season 9 to Air in Two Parts

We’ll give you the good news first, Shameless fans: Season 9 of the Emmy-nominated dramedy has been expanded to 14 episodes, up from its usual 12-episode order, Showtime announced Monday.

The super-sized season, though, will now air in two parts. The first seven episodes will begin airing Sunday, Sept. 9, at 9/8c, wrapping up with a midseason finale on Sunday, Oct. 21. The season will then resume for seven more installments on Sunday, Jan. 20, 2019.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:09:00 #188
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_181591985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 9 september 2018 @ 14:06:11 #189
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_181796580
Eerste aflevering is al online *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_182063163
1e aflevering was prima
2e viel een beetje tegen

De eerste aflevering keek ik trouwens in het vliegtuig.. niet echt handig met al dat naakt :')
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:51:19 #191
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_182409984
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_182439323
Leuke serie, maar misschien moeten ze gewoon stoppen na S9, op een hoogtepunt.
pi_182445057
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:32 schreef catfish het volgende:
Leuke serie, maar misschien moeten ze gewoon stoppen na S9, op een hoogtepunt.
Denk eigenlijk dat ze dat doen, dit seizoen is ook wat langer en in tweeën geknipt, we hebben straks even een break.
pi_182445710
Van mij zou nog een extra seizoen mogen :@
pi_182476515
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Denk eigenlijk dat ze dat doen, dit seizoen is ook wat langer en in tweeën geknipt, we hebben straks even een break.
Dat kan inderdaad, maar zo'n langer seizoen in 2 delen is bij bv The Walking Dead gewoon standaard.
pi_184189724
Hoezo is dit topic niet mega actief.. wat een fantastische serie!!

Net seizoen 2 af en dat ik er nog 7 te gaan heb maakt me zo hyper!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:13:55 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184194415
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eerste aflevering is al online *O*
O kut, helemaal vergeten :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 7 januari 2019 @ 16:52:51 #198
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_184263353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O kut, helemaal vergeten :o
Als je snel gaat kijken dan kun je bij zijn voor dat de serie de 20ste weer verder gaat :Y
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:26:24 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184278557
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:52 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Als je snel gaat kijken dan kun je bij zijn voor dat de serie de 20ste weer verder gaat :Y
Ik vind dit vooral; een binge-serie en niet een "week wachten" serie.
Dus dan wacht ik nog ff!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 januari 2020 @ 19:56:22 #200
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_191013941
quote:
Shameless Renewed for Final Season

The Gallagher family will be back for one last round: Showtime has renewed Shameless for an 11th and final season, set to premiere this summer. The announcement was made on Monday at the Television Critics Association winter press tour.

“The characters of Shameless have brought Showtime viewers more laughs and tears and pure enjoyment than any program in our history,” Gary Levine, President of Entertainment at Showtime Networks, said in a statement. “While we are sad to bid the Gallaghers farewell, we couldn’t be more confident in the ability of showrunner John Wells, his writing team and this great cast to bring our series to its appropriately ‘Shameless’ conclusion.”

Added Wells, “I’m unbelievably thankful for all of the years of support from Gary Levine and everyone at Showtime that’s allowed us to make Shameless. It’s been a fantastic experience and all of us in the cast and crew have had a wonderful time following the lives of the Gallagher family and friends. It’s been a pleasure!”

The farewell run will mark the show’s second season without leading lady Emmy Rossum as Gallagher matriarch Fiona. Returning cast members include William H. Macy (aka Frank), Jeremy Allen White (Lip), Kate Miner (Tami), Cameron Monaghan (Ian), Noel Fisher (Mickey), Emma Kenney (Debbie), Ethan Cutkosky (Carl), Christian Isaiah (Liam), Shanola Hampton (V) and Steve Howey (Kev).

Thus far this season, Shameless is averaging 840,000 total viewers (in Live+Same Day numbers), down 20 percent from Rossum’s farewell tour.

Shameless Season 10 currently airs Sundays at 9/8c.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_191014357
Het huidige seizoen is wel echt heel slecht. Ik had ook gelezen dat de meeste schrijvers van de eerste seizoenen weg zijn.
pi_191047624
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het huidige seizoen is wel echt heel slecht. Ik had ook gelezen dat de meeste schrijvers van de eerste seizoenen weg zijn.
moet er nog aan beginnen, wel jammer dan. Dat Fiona weg is boeit me niet zo
pi_191085330
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:56 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat hadden ze nou niet hoeven doen... Het huidige seizoen hadden ze al niet hoeven doen, wat een platte bagger is dit geworden.
pi_191086017
Mwah zo dramatisch vind ik het nou ook weer niet, het is uiteraard niet zo scherp en vernieuwend meer als in het begin, maar wat wil je na 10 seizoenen. Prima dat ze er na volgend seizoen een eind aan breien

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2020 12:46:48 ]
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:24:22 #205
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_196395257
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 18:44:25 #206
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196395486
*O* jammer dat t stopt na dit seizoen, maar wellicht de beste keuze.
pi_196442682
Wel leuk om al te weten dat het het laatste seizoen is, haat series waar je nog op zit te wachten en dan gecancelled blijken. Jammer dat Jimmy nooit terug kwam, al was 't maar voor even ofzo.

En zonder Emmy Rossum is het ook niet echt meer Shameless.
pi_196588953
We zijn er weer trouwens!
pi_196598880
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2020 20:14 schreef JDx het volgende:
We zijn er weer trouwens!
Lekker! Al denk ik dat ik ze misschien ga opsparen zodat ik alles in 1 weekend kan kijken. Kan nog wel ff wachten :P
pi_196604343
Vond dit wel heel veel Corona (indoctrinatie) haha, verder wel leuk.
  donderdag 10 december 2020 @ 11:14:03 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196651355
Shit, ik vergeet steeds dat dit nog loopt, terwijl ik zo genoten heb van de eerste seizoenen.
Ik weet dat t laatste seizoen dat ik gekeken heb, het seizoen is waar t trans character er in zat.
Geen idee meerw elke dat was. Toch maar eens ff opzoeken enw eer oppakken.

Zeker nu er een eind aan zit. Ik hou van series met eindes ipv ineens een cancel of ellenlang doorgaan. Kan ik rgens naar toe werken zeg maar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 10 december 2020 @ 11:19:26 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196651450
Opgezocht

Volgens mij heb ik S7 als laatste gezien.
En dit is 11? Tering, heb nog ff in te halen dus :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196651603
Ik wacht lekker tot de midseason break voordat ik er aan begin.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:48:01 #214
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_197061754
quote:
On Sunday, Dec. 27 at 9/8c, Showtime will open the doors to Shameless Hall of Shame, a six-episode series in which original scenes are juxtaposed with a retrospective look at each character’s journey — starting with Ian and Mickey.

Bron
Eerste aflevering inmiddels verschenen. Wel een leuke manier om een terugblik te maken van de afgelopen jaren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_197062113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:48 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Eerste aflevering inmiddels verschenen. Wel een leuke manier om een terugblik te maken van de afgelopen jaren.
Huh, dus het gewone seizoen is afgelopen?
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:30:02 #216
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_197077055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:58 schreef JDx het volgende:

[..]

Huh, dus het gewone seizoen is afgelopen?
Nee, dat loopt ook nog door. Dit is een extratje in aanloop naar het einde van de serie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:11:10 #217
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_197169672
Waar is shameless te zien? Of heeft geen enkele streaming service de rechten in Nederland?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_197172799
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:11 schreef Terreros85 het volgende:
Waar is shameless te zien? Of heeft geen enkele streaming service de rechten in Nederland?
Netflix UK heeft het wel, maar geen idee of die up to date zijn. Dit is een van de weinige series die ik altijd nog heb gedownload. Zijn er gelukkig minder en minder. Nu HBO nog..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197991345
Kom nu pas door die Hall of Shame afleveringen en die met Lip is echt geniaal. Ben geen homo maar weet dat mn ex hem zo knap vond, ben ook wel een beetje van hem gaan houden door de jaren, niet zoals Fiona, die mis ik wel dit seizoen, en Jimmy haha, waren toen zoveel berichten bring Jimmy back, dat ze dat nooit deden verbaasd me nog.
pi_198968106
Afgelopen ;(
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_198968144
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Afgelopen ;(
Heb er nog 2, ga de laatste 2 achter elkaar kijken.
pi_198968158
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb er nog 2, ga de laatste 2 achter elkaar kijken.
Ik had helaas niet de discipline om alles op te sparen..
Maar ik kan de hall of shameless nog kijken.. die heb ik nog niet gezien
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_198968241
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

Ik had helaas niet de discipline om alles op te sparen..
Maar ik kan de hall of shameless nog kijken.. die heb ik nog niet gezien
Ja die heb ik gezien tot aan de helft van Fiona, vond die van Lip het leukste denk ik.
pi_198969729
Hoi! Ik ben een dikke fan van de UK Shameless maar begrijp dat de USA versie ook echt heel erg leuk is?

Staat deze toevallig op een streamingsdienst? Of moet ik de afleveringen hier en daar 'neerladen'?
pi_198985209
Wat een fantastische serie was dit, maar wat een waardeloos laatste seizoen.

En ik had echt een rage moment toen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_198985215
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:15 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Ik ben een dikke fan van de UK Shameless maar begrijp dat de USA versie ook echt heel erg leuk is?

Staat deze toevallig op een streamingsdienst? Of moet ik de afleveringen hier en daar 'neerladen'?
US versie is op ja :)

Geen idee of het op de NL Netflix staat, maar wel op de UK Netflix in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_199106434
Emmy Rossum

pi_200428033
Nou, lang over gedaan, maar eindelijk de laatste 2 afleveringen gezien, weinigzeggende afsluiting, hij is dood, maar waar iedereen nou verder terecht is gekomen ofzo is niet duidelijk en geen cameo van Fiona.

En nooit geluisterd naar "bring back Steve", had in de begin seizoenen wel verwacht dat die nog eens terug kwam.

Laatste 2 afleveringen waren gewoon niet veel aan, beetje ja de boel valt uit elkaar, hele laatste seizoen had van mij niet gehoeven eigenlijk, mistte ook de echte goede humor.
pi_200428046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een fantastische serie was dit, maar wat een waardeloos laatste seizoen.

En ik had echt een rage moment toen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd... lees nu pas de reacties, want had hem nog niet afgekeken. Bleh...

Als ik denk waar ik deze serie allemaal heb gekeken is dit ook best wel een groot deel van mijn leven geweest, heeft 5 verhuizingen ofzo overleefd, ergens in seizoen 3 of 4 een relatie gekregen, toen de eerste seizoen alles opnieuw gekeken, het verveelde nooit, tot dit seizoen.

De tering, 1 pagina terug en we zitten weer in 2018, wat een andere wereld toen.

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 18:39:43 ]
  Admin maandag 29 januari 2024 @ 10:33:48 #230
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212210921
Megaschop :)
Sinds een maandje of drie geleden kijken we nu Shameless US. Hebben net gisteren seizoen 8 afgerond. Geweldige serie, zeker de eerste 6 seizoenen, al gaat het wel een beetje downhill nu met dat gay jesus gedoe.

Nog mensen die hier nu toevallig naar kijken? Hij staat zowel op Netflix als op HBO Max.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')