abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 april 2014 @ 17:19:19 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139077016
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gewoon vrolijk oostelijk terug roepen. ^O^
Durf ik niet. Ze doet een beetje irrititant. Het is een - wel leuk verder - meisje dat nogal gewicht doet. Allemaal van die gewichtige citaten en laatst van die quasigrappige afbeeldingen met een foto met tekst erbij. Dat was dan juridisch maar zij schreef dat ze ze 'Hilarisch' vond terwijl ze ze volgens mij niet eens begreep. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 april 2014 @ 17:49:32 #102
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_139077910
Als het goed gespeld was geweest, was het alsnog irritant, de verkersting van pasen, bleh.
  zondag 20 april 2014 @ 19:05:51 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139081671
quote:
13s.gif Op zondag 20 april 2014 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het goed gespeld was geweest, was het alsnog irritant, de verkersting van pasen, bleh.
Mee eens. Het meisje over wie ik het heb, schrijft ook elke keer als haar ouders jarig zijn een gedicht. Op zichzelf aardig enzo, maar moet iedereen dat dan echt zien. Met steevast zinnen als "You guide me wih your wisdom." ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_139085758


Waarom zou je dit als meisje vrouw liken of delen ??
Heb je geen idee dat je dan overkomt als een ontzettend kutwijf?
  zondag 20 april 2014 @ 20:15:07 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139086062
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom zou je dit als meisje vrouw liken of delen ??
Heb je geen idee dat je dan overkomt als een ontzettend kutwijf?
Goeie vraag. Ik snap dat ook nooit. Tenzij het iets is van 'Kijk is hoe goed ik ben omdat ik mijn eigen slechtheid erken.' Net als mensen die zeggen dat ze zich verantwoordelijk voelen voor de slavernij.

Toen Lady Di overleed waren er mensen in mijn omgeving die me serieus aankeken en zeiden "Ik heb haar vermoord!" omdat ze de Privé altijd kochten. :{ ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 april 2014 @ 21:05:44 #106
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_139088653
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom zou je dit als meisje vrouw liken of delen ??
Heb je geen idee dat je dan overkomt als een ontzettend kutwijf?
Ach, ik vind het wel handig.

Als een vrouw een of twee keer zoiets post veroordeel ik haar daar niet op, dan kan ze juist ook wel humor hebben want je weet niet altijd de betekenis die zo'n muts daar dan aan hangt. Maar ja, vaker dan twee keer per jaar kan natuurlijk niet. Dan is het plausibel te noemen dat je een Ork uit Midden Aarde bent met een kort en pittig kapsel.

de gouden regel is:

Meer dan twee van die achterlijke Girl-Power/Gehandicapte-Chimansee plaatjes? Dan is die vrouw bijna zeker compleet debiel.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_139093048
Het rare is dit zijn meiden in een relatie en ja dit soort posten zijn dagelijkse post . Het lijkt me ook zo raar als je in de relatie zit tegen dit soort posten van je vriendin aan te kijken, dit soort onzin zou voor mij een aanleiding zijn om mijn koffers te pakken en heel hard weg te rennen.
pi_139101513
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Durf ik niet. Ze doet een beetje irrititant. Het is een - wel leuk verder - meisje dat nogal gewicht doet. Allemaal van die gewichtige citaten en laatst van die quasigrappige afbeeldingen met een foto met tekst erbij. Dat was dan juridisch maar zij schreef dat ze ze 'Hilarisch' vond terwijl ze ze volgens mij niet eens begreep. :{
Iemand dissen om slecht taalgebruik en dan zelf spreken van een meisje dat "gewicht doet" :')

Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:

**Mensen ik wil jullie mening graag hebben en zeg ff wat ik moet doen want ik heb geen idee wat ik ermee moet.. gaat namelijk over,..

Mijn schatje had eerder een relatie gehad ze hadden maar 3 maandjes met elkaar maar hoj kwam er achter dat die slet voor de eerste 2 maanden met andere jongens zat te lullen dus ze zijn nu uitelkaar maar die slet is zwanger van hem. Hij wilt het kind verzorgen maar die slet en haar moeder duwen hem weg met rare kut reden. Viavia gehoord dat die slet gewoon aan het daten met niggas terwijl ze zwanger is.. ieeeelllll wat een hoer tocch?.. maar mijn vraag is moet mijn schatje zijn verantwoordelijkheid nog nemen of niey?..
vrijdag om 17:41
Vind ik leuk · 33 reacties · Delen**

Mijn advies aan de dame in kwestie was om dit probleem eens lekker ouderwets in real life met een vriendin te bespreken.
  maandag 21 april 2014 @ 09:58:58 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139102648
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 06:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Iemand dissen om slecht taalgebruik en dan zelf spreken van een meisje dat "gewicht doet" :')
"Gewichtig" natuurlijk. Dat is een tikfout. Het gingmijeromdat zij dacht dat het 'Happy Eastern' was,omdat zedat tot twee keer toe typte. Maar goed, als je op FOK taalfouten gaat verbeteren van mensen die zich beklagen over taalfouten van anderen heb je daar meer dan een dagtaak aan.
quote:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:

**Mensen ik wil jullie mening graag hebben en zeg ff wat ik moet doen want ik heb geen idee wat ik ermee moet.. gaat namelijk over,..

Mijn schatje had eerder een relatie gehad ze hadden maar 3 maandjes met elkaar maar hoj kwam er achter dat die slet voor de eerste 2 maanden met andere jongens zat te lullen dus ze zijn nu uitelkaar maar die slet is zwanger van hem. Hij wilt het kind verzorgen maar die slet en haar moeder duwen hem weg met rare kut reden. Viavia gehoord dat die slet gewoon aan het daten met niggas terwijl ze zwanger is.. ieeeelllll wat een hoer tocch?.. maar mijn vraag is moet mijn schatje zijn verantwoordelijkheid nog nemen of niey?..
vrijdag om 17:41
Vind ik leuk · 33 reacties · Delen**

Mijn advies aan de dame in kwestie was om dit probleem eens lekker ouderwets in real life met een vriendin te bespreken.
Da's wel een droevig verhaal zeg. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_139105793


Geen ergernis, want ik moest erom lachen :P
compact en kleverig.
pi_139108677
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 06:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Iemand dissen om slecht taalgebruik en dan zelf spreken van een meisje dat "gewicht doet" :')

Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:

**Mensen ik wil jullie mening graag hebben en zeg ff wat ik moet doen want ik heb geen idee wat ik ermee moet.. gaat namelijk over,..

Mijn schatje had eerder een relatie gehad ze hadden maar 3 maandjes met elkaar maar hoj kwam er achter dat die slet voor de eerste 2 maanden met andere jongens zat te lullen dus ze zijn nu uitelkaar maar die slet is zwanger van hem. Hij wilt het kind verzorgen maar die slet en haar moeder duwen hem weg met rare kut reden. Viavia gehoord dat die slet gewoon aan het daten met niggas terwijl ze zwanger is.. ieeeelllll wat een hoer tocch?.. maar mijn vraag is moet mijn schatje zijn verantwoordelijkheid nog nemen of niey?..
vrijdag om 17:41
Vind ik leuk · 33 reacties · Delen**

Mijn advies aan de dame in kwestie was om dit probleem eens lekker ouderwets in real life met een vriendin te bespreken.
Dit snap ik dus totaal niet , dan ga je dit publiekelijk op facebook zetten , ik zou als ik de vriend was ontzettend kwaad om worden , dan ga je dingen die nogal persoonlijk zijn voor de vriend en dat meisje publiekelijk op facebook zetten??
Dat zou een reden zijn om iemand te dumpen want erg betrouwbaar ben je dan niet .
pi_139110499
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dit snap ik dus totaal niet , dan ga je dit publiekelijk op facebook zetten , ik zou als ik de vriend was ontzettend kwaad om worden , dan ga je dingen die nogal persoonlijk zijn voor de vriend en dat meisje publiekelijk op facebook zetten??
Dat zou een reden zijn om iemand te dumpen want erg betrouwbaar ben je dan niet .
Nou inderdaad. Ze wil die "slet" te kakken zetten, maar dit soort meisjes vergeet dan vaak dat ze juist zichzelf niet heel voordelig profileren.

De daaropvolgende discussie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-04-2014 15:22:32 ]
  maandag 21 april 2014 @ 15:26:33 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139110868
Ik zie mijn vrienden niet meer aan de rechterkolom van Facebook. Zijn er meer mensen die dat hebben?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_139110954
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Ze wil die "slet" te kakken zetten, maar dit soort meisjes vergeet dan vaak dat ze juist zichzelf niet heel voordelig profileren.

De daaropvolgende discussie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat soort mensen zijn te koppig om goed advies op te volgen wanneer ze het zien. Gewoon laten gaan. Dat ze niet vooruit kan denken weten we iig.
pi_139132958
Hopelijk komt de foto nu wel in beeld, kan via de app geen preview doen.

Had dit in KLB gepost, maar voordat ik mijn edit klaar had, had Mortaxx mij topique al gesloten, waarvoor dank :')

Kwam onderstaande tegen op FB, hoor ziek is dat?



[ Bericht 0% gewijzigd door WalkerOfTheDay op 21-04-2014 23:45:53 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 07:48:24 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_139136867
Easy access voor de tandarts.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_139136916
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Hopelijk komt de foto nu wel in beeld, kan via de app geen preview doen.

Had dit in KLB gepost, maar voordat ik mijn edit klaar had, had Mortaxx mij topique al gesloten, waarvoor dank :')

Kwam onderstaande tegen op FB, hoor ziek is dat?

[ afbeelding ]
:r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker dinsdag 22 april 2014 @ 22:18:31 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139163382
Filmpjes op mijn tijdlijn gaan vanzelf afspelen als ik erlangs scroll .... 8)7
pi_139163801
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Hopelijk komt de foto nu wel in beeld, kan via de app geen preview doen.

Had dit in KLB gepost, maar voordat ik mijn edit klaar had, had Mortaxx mij topique al gesloten, waarvoor dank :')

Kwam onderstaande tegen op FB, hoor ziek is dat?

[ afbeelding ]
Ik kwam die foto ook al ergens tegen, een x op een nieuwssite en een x op Facebook.
Hoe erg kan je jezelf toetakelen :r
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139163838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef maily het volgende:
Filmpjes op mijn tijdlijn gaan vanzelf afspelen als ik erlangs scroll .... 8)7
Jep...weer een nieuw Facebook dingetje... 8)7
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Spellchecker dinsdag 22 april 2014 @ 22:26:46 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139163922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:24 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik kwam die foto ook al ergens tegen, een x op een nieuwssite en een x op Facebook.
Hoe erg kan je jezelf toetakelen :r
Laten toetakelen zul je bedoelen .... welke idioot voert zulke "operaties" uit?!
pi_139163985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef maily het volgende:

[..]

Laten toetakelen zul je bedoelen .... welke idioot voert zulke "operaties" uit?!
Ook dat :N
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139186098
Kleine ergernis; waarom zie ik opeens weer in mijn tijdlijn van een hoop mensen wat ze hebben geliked en waar ze op hebben gereageerd? Weer een leuk geintje van Zuckerberg?
  woensdag 23 april 2014 @ 18:39:18 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_139188235
Zijn er hier meer mensen bij wie de vrienden niet meer in de rechterkolom staan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_139188917
Niet echt een ergernis maar iets wat me opvalt , schijnbaar is er nieuwe trend je facebookprofielfoto verwijderen zodat die leeg is ik zie het bij meerderen en snap niet echt het nut er van. Je krijgt dan alleen zo'n blauw poppetje te zien??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')