abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 april 2014 @ 22:50:22 #51
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_138633691
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_138635584
Meer mensen die problemen hebben om op www.vi.nl te komen?
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:43:20 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138640992
TOPSHOW _O_ _O_ 8,3
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:45:52 #54
133369 Jivis
Critikut
pi_138641044
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten :').
Amen.
pi_138641484
#13 VOETBAL INTERNATIONAL 868.000
HELDEN VAN DE VELDEN 316.000
FOX VOETBAL 16.000
pi_138641957
16.000 dat is echt droevig, volgens mij kijkt er meer volk naar het testbeeld of de 26e herhaling van Rail Away
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:10:09 #57
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_138643210
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten :').
Hij noemde Jordania 'een rijke man'.

Nog niet zo heel lang geleden was Jordania een patser of een patjepeeër.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_138643471
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten :').
Inderdaad zeg, ineens wordt alles rechtgeluld, terwijl voor die tijd het nog een maffiamaatje was en er aan alles een luchtje zat. Maar nee, nu is het echt een Vitesse man in hart en nieren en gaat hij wel even de revolutie leiden in Arnhem :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:24:59 #59
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138643656
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138643746
:')
pi_138643796
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, ineens wordt alles rechtgeluld, terwijl voor die tijd het nog een maffiamaatje was en er aan alles een luchtje zat. Maar nee, nu is het echt een Vitesse man in hart en nieren en gaat hij wel even de revolutie leiden in Arnhem :')
idd, zodra ze een middag met johan of vi verslaggevers zogenaamde onthullende interviews geven, die Jordania eerst nooit gaf maar nu aan iedereen die het maar wil horen want dat komt hem persoonlijk beter uit, zijn de tegenstanders van diegene maar sukkels :')

en de volgende week geeft die directeur van vitesse een interview en deugt er van jordania niks meer, vermoed ik
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:37:38 #62
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_138644085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, zodra ze een middag met johan of vi verslaggevers zogenaamde onthullende interviews geven, die Jordania eerst nooit gaf maar nu aan iedereen die het maar wil horen want dat komt hem persoonlijk beter uit, zijn de tegenstanders van diegene maar sukkels :')

en de volgende week geeft die directeur van vitesse een interview en deugt er van jordania niks meer, vermoed ik
Rustig rustig hansie _O-
pi_138644774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
en de volgende week geeft die directeur van vitesse een interview en deugt er van jordania niks meer, vermoed ik
Die De Wit, ach, ik vind dat ook wel wat zielig overkomen hoor. Hij noemt zich zelf "CEO" van Vitesse. Als je jezelf CEO noemt van een voetbal club ben je imho verkeerd bezig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138644833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die De Wit, ach, ik vind dat ook wel wat zielig overkomen hoor. Hij noemt zich zelf "CEO" van Vitesse. Als je jezelf CEO noemt van een voetbal club ben je imho verkeerd bezig.
ja maarja, hij is net als jordania gewoon een zetbaas van Chelsea. Jordania is gewoon gewipt en gaat bij vi uithuilen en net doen alsof hij compleet onafhankelijk was. Die De Wit ken ik verder niet behalve dat hij met een panicbutton rondloopt :')
pi_138644976
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

ja maarja, hij is net als jordania gewoon een zetbaas van Chelsea. Jordania is gewoon gewipt en gaat bij vi uithuilen en net doen alsof hij compleet onafhankelijk was. Die De Wit ken ik verder niet behalve dat hij met een panicbutton rondloopt :')
Precies, in theorie zijn de Wit en Jordania niet eens zoveel anders, net als die Chigirinski of hoe die 'eigenaar' nu mag heten. Het zijn allemaal zetbaasjes, dat was Jordania ook. Hij luisterde blijkbaar niet goed genoeg, en toen is hij vervangen. En dan gaat hij nu uit de school klappen en boehoe doen, over zaken die hij grotendeels zelf heeft gefaciliteerd.
pi_138645475
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, in theorie zijn de Wit en Jordania niet eens zoveel anders, net als die Chigirinski of hoe die 'eigenaar' nu mag heten. Het zijn allemaal zetbaasjes, dat was Jordania ook. Hij luisterde blijkbaar niet goed genoeg, en toen is hij vervangen. En dan gaat hij nu uit de school klappen en boehoe doen, over zaken die hij grotendeels zelf heeft gefaciliteerd.
De Wit is alleen totaal geen voetbal man, Jordania wel. Die had toch nog op een blauwe zondag bij Heerenveen mee gedaan?

Maar wat ik niet begrijp, is die De Wit niet door Jordania aangenomen? :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138645512
En ook dat trainingscomplex, dat is echt fantastisch en geheel van de hand van Jordania. Want uiteraard kwamen alleen de slechte dingen uit Londen, en was het goede 'eigen initiatief' van Merab'je.
pi_138645785
In het begin moest Boskamp nog bij VI komen uitleggen wie Jordania was, de andere heren hadden er geen goed woord voor over of lachten hem maar weg als maffia figuur.
٩๏̯͡๏)۶
pi_138645805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Ronaldsen het volgende:
In het begin moest Boskamp nog bij VI komen uitleggen wie Jordania was, de andere heren hadden er geen goed woord voor over of lachten hem maar weg als maffia figuur.
inderdaad, mensen mogen niet van mening veranderen!!!!!
pi_138645906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

inderdaad, mensen mogen niet van mening veranderen!!!!!
Je kunt wel van mening veranderen, maar Johan is wel vrij makkelijk te beinvloeden blijkbaar na een uitnodiging in de skybox.
٩๏̯͡๏)۶
pi_138645998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt wel van mening veranderen, maar Johan is wel vrij makkelijk te beinvloeden blijkbaar na een uitnodiging in de skybox.
zeg je nou dat johan zijn mening makkelijk te veranderen is?? no shit
pi_138646036
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
Wel tenenkrommend hoe Johan tegenwoordig Jordania in de kont kruipt, sinds die een keer met 'm in de skybox heeft gezeten :').
Ik ken weinig journalisten op tv mbt voetbal die zo weinig moeite doen om te verbergen dat ze hun vriendjes publiekelijk in bescherming nemen.
Het is wel vermakelijk, dat dan weer wel. Al is het soms gewoon triest en nergens op gebaseerd. Zie hoe Derksen over Van Geel praat.
pi_138650790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik ken weinig journalisten op tv mbt voetbal die zo weinig moeite doen om te verbergen dat ze hun vriendjes publiekelijk in bescherming nemen.
Het is wel vermakelijk, dat dan weer wel. Al is het soms gewoon triest en nergens op gebaseerd. Zie hoe Derksen over Van Geel praat.
Welke voetbal analyticus doet het niet? Elke voetbal journalist heeft zo zijn vriendjes. Elke. Genee, Johan, Jan, Rene, Van Gelder... Etc. Ik ken geen enkele neutrale voetbal journalist. Ik ken uberhaupt niet een neutrale journalist.

Hadden ze het er laatst niet over dat Hiddink zijn meeste baantjes kreeg vanwege Cruijf?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138651215
Ik vind Hans vet goed de laatste tijd.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:45:31 #75
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_138652974
Ik vind het eigenlijk wel een rullevante vraag, of iemand van de aanwezigen hier lijdt aan dorpsidiotie?

Verder kijk je toch VI voor de gekleurde meningen, ik ben het helemaal met Johan eens: nuance is saai.

En Gijp gaf vriend Gullit gisteren ook gewoon een veeg uit de pan. Ze kunnen misschien ook een end komen om Scholletje zo te beschadigen dat hij niet eens begint als bondscoach. Heerlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')