Ah griswalds gok ik ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Asap het volgende:
Eindelijk gevonden Tsunami Blade, craft ik hem. Heeft die maar 1900 dps
Ik zou op dat stadium geen gold uitgeven aan gear tenzij je echt niet verder komt, wat me sterk lijkt. Je moet de game op normal vrij gemakkelijk uit kunnen spelen zonder gear te hoeven kopen. Je vind genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben nu level 27 en heb 200.000 gold, is er iets nuttigs waar ik dit aan kan spenderen? Tot nu toe nog niks gezien dat het waard leek te kopen.
Ik bedoelde eigenlijk de drop die als crafting material dient voor de legendary.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt selectie opties bij de blacksmith. Misschien verschijnt ie weer als je 'show all' doet.
Nephalem rifts in Adventure mode.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef iScrim het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat mensen bedoelen met rifts?
En is 200k dps (DH) genoeg voor t4?
200k dps op t4 schiet voor geen meter op.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:46 schreef iScrim het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat mensen bedoelen met rifts?
En is 200k dps (DH) genoeg voor t4?
Oh oke dankjewel! En die rifts komen alleen in RoS voor? Want volgens mij zag ik ook zulke rifts in act 4.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
200k dps op t4 schiet voor geen meter op.
Rifts (ofwel: Nephalem Rifts) zijn werelden, die in de stijl van elke willekeurig gebied kunnen voorkomen en in een willekeurige kleursetting. De monsters zijn daar ook volledig willekeurig en sloop er genoeg voor een baasgevecht.
In act 4 heb je hell rifts, die zijn onderdeel van het verhaal en altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:50 schreef iScrim het volgende:
[..]
Oh oke dankjewel! En die rifts komen alleen in RoS voor? Want volgens mij zag ik ook zulke rifts in act 4.
En weet iemand wat een goede leg farming route is als je nog geen RoS hebt? Ze hebben manglemaw generfd dus dat wordt hem niet
Post er eens eentje met de power pylon. Volgens mij kom je dan aan iets van 12M.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Geen shrines btw
edit: met Frenzy shrine
[ afbeelding ]
Ik ga mezelf niet speciaal buffen voor een power pylon Het moet wel functioneel zijn hequote:Op zaterdag 12 april 2014 09:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Post er eens eentje met de power pylon. Volgens mij kom je dan aan iets van 12M.
Ik zit nu op 1.3m zonder companion of scoundrell buff met nog ongeveer 50% fire damage.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:28 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
(character profiel)
Met Scoundrel buff en skill buffs
Wat niet in de sheet damage is meegerekend:
• +18% physical damage op m'n bracers
• Projectiles pierce 2 additional times op mijn crossbow. Met Hungering Arrow + Devouring arrow is het dan gegarandeerd 155% (base) + 263,5% (1e pierce) + 447,95% (2e pierce) weapon damage per schot.
Dus er zit nog heel wat rek in bij mij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1.3m zonder companion of scoundrell buff met nog ongeveer 50% fire damage.
Ja ik heb ook nog steeds veel ruimte hoor. Moet nog een magefists, Andy's, Kridershot, SoJ, enzovoort.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dus er zit nog heel wat rek in bij mij.
Wil sowieso nog proberen 2 sockets erbij te krijgen op m'n cloak.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Geen shrines btw
edit: met Frenzy shrine
[ afbeelding ]
Zou dit nou ook werken met de 4x setbonus van aeshera's set?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef hugecooll het volgende:
Aight, tips van hugey
Aangezien wat mensen vroegen hoe dat nou zit met die Unity ringen en farmen in T6, hier een filmpje:
Benodigdheden:
1: een follower item dat ervoor zorgt dat ie niet dood kan gaan
2: 2 Unity ringen
3: fatsoenlijke gear
De twee Unity ringen zorgen ervoor dat characters die die ring dragen de damage die ze incasseren verdelen. Als er dus twee personen met die ring in je potje rondlopen, gaat 50% van de damage die ze incasseren naar de ander. Als je die dus op jezelf en je follower equipt, dan gaat wel 50% van de damage die jij incasseert naar hem, maar hij is onsterfelijk en krijgt dus geen damage. Omdat hij geen damage krijgt, gaat 0% van zijn geīncasseerde damage naar jou. In feite zorgt het er dus voor dat je maar de helft van de damage incasseert. Hierdoor kun je bijvoorbeeld op T2 spelen terwijl je normaal gesproken op T1 speelt, of misschien kun je er zelfs wel mee naar T3.
Niet weggooien dus
datmodz heeft 1.3+ en bijna 20 mil toughness....quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef ssebass het volgende:
Pff hoe komen jullie aan zo veel dmg? Heb echt 500 chd 45 cc meer dan 7000 dex ook meer dan 30 ias. Weapons boven de 2k dmg en doe toch maar 650k dmg. Monk is lastig om veel dmg te doen. Beste voor monks wat ik in de ranglijsten zie is 1.3 miljoen en die hebben geen life e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |