abonnement Unibet Coolblue
pi_138638935
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Nee hoor. Boven de 21 doet de wet niet moeilijk meer over afhankelijkheidsrelaties.
Voor de school daarentegen is het natuurlijk wel een gegronde reden voor ontslag op staande voet.
Wat je hier zegt klopt, voor zover ik weet, niet.
Een seksuele of liefdes relatie is ten alle tijden verboden wanneer die persoon aan jou gezag onderworpen is. Altijd.
Ik doe mijn best.
pi_138640412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 06:04 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wat je hier zegt klopt, voor zover ik weet, niet.
Een seksuele of liefdes relatie is ten alle tijden verboden wanneer die persoon aan jou gezag onderworpen is. Altijd.
We hebben het beide mis ;)
Als iemand is opgenomen in een gevangenis, ziekenhuis, gesticht etc. is het inderdaad onbeperkt.
Anders is het criterium "minderjarig" - en niet < 21 zoals ik dacht.
Volgens de wet ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:37:27 #78
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138640871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 06:04 schreef Woutjeh het volgende:
Een seksuele of liefdes relatie is ten alle tijden verboden wanneer die persoon aan jou gezag onderworpen is. Altijd.
Kut man, al die affaires op de werkvloer. In het gevang d'r mee.
Ik ga naar huis.
pi_138645026
Volgens mij is dit een verschrikkelijk harde troll, maar goed ... toch even serieus reageren. Een vriendin van me is dit eens gelukt, ga verder totaal niet op de details in, maar wat ik wel weet is dat zij een énorm zelfverzekerd figuur is. Ik denk dat dit erg bepalend is als je echt serieus wil worden, geen docent gaat zijn baan en CV riskeren voor een onzeker meisje dat overkomt alsof ze eigenlijk niet weet wat ze wil en een beetje kansloos (sorry dat ik het zeg) met briefjes gaat strooien. Je moet nadenken hoe je concreet kan worden, beetje flirten, en zelfverzekerd zijn. Ook al krijgt hij het op den duur door (als dat al niet het geval is) dat je meer van hem wilt, prima, maar laat dat dan ook duidelijk blijken.

Wacht eens tot de les over is en vraag wat extra uitleg over bepaalde stof? Zulke dingen zou je kunnen proberen. Natuurlijk is het in principe 'not done' wat betreft 'docent-student' maar aangezien je 21 bent, who cares? :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:38 schreef Life2.0 het volgende:
gristus, heeft iemand een doosje labieltjes met daddy-isseus open getrokken?
Onzin. Hoeveel jonge kerels willen het niet eens met een ''milf'' doen, nou zat in mijn vriendengroep. Die hebben toch ook niet per definitie 'mommy-issues' ?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 12:06:04 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:30:48 #80
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_138645731
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:16 schreef Avey het volgende:

[..]

Hoe is je band met je vader? :)
_O_
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_138648192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

We hebben het beide mis ;)
Als iemand is opgenomen in een gevangenis, ziekenhuis, gesticht etc. is het inderdaad onbeperkt.
Anders is het criterium "minderjarig" - en niet < 21 zoals ik dacht.
Volgens de wet ;)
Ik zal het nog eens opzoeken dan. :P

quote:
9s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Kut man, al die affaires op de werkvloer. In het gevang d'r mee.
De wet maakt helaas geen onderscheid naar situatie. De wet geldt exact gelijk voor iedereen, en vaak is dat inderdaad een beetje te gelijk. Maat ik maak de regels niet, daarvoor moet je bij Ivo en Fredje wezen.
Ik doe mijn best.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:55:11 #82
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138648722
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef porsche1 het volgende:
Minder, minder, minder!
homo.s
pi_138650756
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Meid, je bent 22 en.voelt je ontzettend volwassen, deed ik toen ook. Maar nu ik 35 jaar ben, wil ik echt geen relatie meer met iemand.onder de ~25. Flink uitwonen en brute seks mee, absoluut, maar een relatie, pfff, echt niet. Wordt eerst maar eens echt volwassen.
Je zou ze de kost moeten geven welke mannen dat wel geil vinden. Ieder z'n ding toch? :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_138650767
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 21:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, gewoon een keer of wat ballen, en daarmee zijn carriere op het spel zetten. Helemaal top. En dat bedoel ik met eerst maar eens volwassen worden.
QFT.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_138651806
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Je zou ze de kost moeten geven welke mannen dat wel geil vinden. Ieder z'n ding toch? :D
Geil is het ketsen, geen probleem. Een relatie is niet gebaseerd op (alleen) geilheid
pi_138651835
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Geil is het ketsen, geen probleem. Een relatie is niet gebaseerd op (alleen) geilheid
True. Maar dan zijn er ook nog genoeg die er een relatie mee beginnen. ( of die man is dan onvolwassen :') )

Maar volgens mij wil TS alleen batsen?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_138652885
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

True. Maar dan zijn er ook nog genoeg die er een relatie mee beginnen. ( of die man is dan onvolwassen :') )

Maar volgens mij wil TS alleen batsen?
Mja, denk het wel x2
pi_138652958
Wat stond er nou precies in die briefjes ts?
melk is goed voor elk
-imikethat
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:51:23 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138653181
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:05 schreef Dejannn het volgende:
Volgens mij is dit een verschrikkelijk harde troll, maar goed ... toch even serieus reageren. Een vriendin van me is dit eens gelukt, ga verder totaal niet op de details in, maar wat ik wel weet is dat zij een énorm zelfverzekerd figuur is. Ik denk dat dit erg bepalend is als je echt serieus wil worden, geen docent gaat zijn baan en CV riskeren voor een onzeker meisje dat overkomt alsof ze eigenlijk niet weet wat ze wil en een beetje kansloos (sorry dat ik het zeg) met briefjes gaat strooien. Je moet nadenken hoe je concreet kan worden, beetje flirten, en zelfverzekerd zijn. Ook al krijgt hij het op den duur door (als dat al niet het geval is) dat je meer van hem wilt, prima, maar laat dat dan ook duidelijk blijken.

Wacht eens tot de les over is en vraag wat extra uitleg over bepaalde stof? Zulke dingen zou je kunnen proberen. Natuurlijk is het in principe 'not done' wat betreft 'docent-student' maar aangezien je 21 bent, who cares? :)

[..]

Onzin. Hoeveel jonge kerels willen het niet eens met een ''milf'' doen, nou zat in mijn vriendengroep. Die hebben toch ook niet per definitie 'mommy-issues' ?
hoe veel van die topics tref jij op fok?
pi_138653857
Daar zou ik naar moeten zoeken, ik kijk hier niet zo erg vaak eigenlijk :). Maar welk punt wilde je precies maken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 16:07:28 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:03:33 #91
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138663350
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef Bloemetjexxx het volgende:
Hi allen,

Het cliché over studenten is mij overkomen. Ik ben zó verliefd geworden op een docent. Ik ben 22 en hij is veel ouder. Hij is ook niet (meer) de mooiste maar wat me zo erg aantrekt in hem is zijn kundigheid, succes, kennis, macht etc. van de sector waarin ik onderwijs volg.

Ik heb het gevoel dat hij precies weet wat ik denk en voel. Het valt op dat we altijd gezellig babbelen (vakinhoudelijk), dit doet hij niet met alle studenten. Hij geeft me vaak knipogen etc.

Ik heb hem al 3 maal een anoniem briefje gestopt in zijn postvak. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij weet dat dit van mij komt.

Nou is de situatie zo erg opgelopen dat ik serieus over hem droom. Wanneer ik mezelf vinger denk ik aan hem. En ga zo maar door. Ik zou serieus met deze man iets willen doen.

Het ergste is dat ik niet eens weet of hij een relatie heeft/getrouwd is, kinderen heeft, hoe oud hij precies is (ik schat ergens in de 50). Alle gesprekken zijn altijd vakinhoudelijk maar wel op een speelse manier. Dit vind ik juist zo lekker aan hem.

Nu vraag ik me af of hier iemand is die wel eens wat met een docent heeft gedaan. Ik studeer overigens aan een HBO-instelling. Hoe kan ik dit het best aanpakken hahaha. Of moet ik dit laten en lekker bij een fantasie houden? Ik studeer pas over 2 jaar af.

Alvast bedankt xxx
:')
Irene is bae &lt;3
pi_138673829
Ik hoop dat als ik 50 ben ook nog 22 jaarige ken neuken joh

HEE HEE GRAPJE DIT IS AL SHABAB SHARIA POLITIE DITZ MAG NIET STOPPEN BLOEMMETJE HAHA
pi_138675476
Laat je gewoon lekker afnaaien door die docent TS, als je echt zo zelfverzekerd bent doe je het gewoon. Jij wilt zijn penis, jij wilt het nu. Hij heeft toch nog een andere baan en zat geld, dus je hoeft je niet schuldig te voelen
pi_138675998
Als je het niet op de man af wil vragen word het tijd voor briefje nr. 4!
Met je naam en/of telefoonnummer erop. Als hij je ziet zitten dan hoor je dat daarna echt wel. Ofwel op school of via een sms/whatsapp/whatever app...

Misschien heeft hij wel een idee dat die briefjes van jou komen, maar omdat dat niet zeker is zal hij dat niet zomaar vragen denk ik.
Dus als je hem wil peilen moet je toch iets ondernemen.
pi_138676843
Genoeg lol gehad, slotje op deze onzin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')