abonnement Unibet Coolblue
pi_138609349




Circuit information

Lap data
Lap length - 5.412km (3.363 miles)
Race laps - 57
Race distance - 308.238km (191.53 miles)
Pole position - Left-hand side of the track
Lap record* - 1’31.447 (213.055 kph) by Pedro de la Rosa, 2005
Fastest lap - 1’29.527 (217.624 kph) by Mark Webber, 2005
Maximum speed - 314kph (195.11 mph)
DRS zone/s (race) - Pit straight and third straight
Distance from grid to turn one - 265m

Car performance
Full throttle - 66%
Longest flat-out section - 1205m
Downforce level - Medium
Fuel use per lap - 1.8kg
Time penalty per lap of fuel - 0.054s

Strategy
Quickest complete pit stop in 2013 - 21.031s by Red Bull
2014 prime tyre - Medium (2013: Hard)
2014 option tyre - Soft (2013: Medium)

*Fastest lap set during a Grand Prix
**Pirelli’s soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011

Data sources: FIA, Williams, Mercedes

090421_134184_tijdschema.jpg



090421_134184_tv.jpg

Sport1
Alle trainingen en sessie zijn live te volgen op Sport1
Hier de tv-gids.

RTL (DE)
Kwalificatie en Race zijn live te volgen bij RTL.
Hier de TV-gids.

BBC
BBC heeft enkel de samenvattingen.
Hier de tv gids. Denk aan het uur tijdsverschil!

FP3 - 14:00
Kwalificatie - 17:00
Race - 17:00
Continue stream van Sky F1

Sfeerimpressie

Rondje Bahrein met Nico Rosberg.









Teamviewer Livetiming
Live timing planning
Tweede Vrije Training: m12-260-933
Derde Vrije Training: m45-123-921
Race: m55-097-139

Game On!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_138609422
Bij Mercedes test Rossberg op dinsdag en Hamilton op woensdag.
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/453126554441109504
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 april 2014 @ 13:59:52 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138609437
Di Montezemolo is gewoon tijdens de race in Bahrein vertrokken. Hij kon het niet langer aanzien dat zijn Ferrari-bolides om de oren werden gereden _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138609477
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Di Montezemolo is gewoon tijdens de race in Bahrein vertrokken. Hij kon het niet langer aanzien dat zijn Ferrari-bolides om de oren werden gereden _O-
Ik zag hem wel ergens heel moeilijk kijken en zijn blik vol afgrijzen afwenden :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_138609798
quote:
Pastor Maldonado is zich van geen kwaad bewust. De Lotus-rijder torpedeerde zondag Esteban Gutierrez, die een koprol maakte maar met wat geluk wel weer op zijn banden terecht kwam. De Venezolaan ontving drie strafpunten, maar probeert de schuld enigszins van zich af te schuiven.

"We zaten op twee stops en dat werkte goed tot het incident. We moeten nog eens kijken naar wat er gebeurde, want Esteban leek van zijn lijn te rijden bij het ingaan van bocht 1. Misschien miste hij zijn rempunt, ik weet het niet. Ik zat in de bocht en kon nergens naartoe. Natuurlijk is dat moeilijk te begrijpen en ik kwam uit de pits met koude banden, maar ik denk dat hij veel pech had. Het is goed dat hij gelijk uit de auto sprong", aldus Maldonado.
http://www.gpupdate.net/n(...)ierrez-zijn-rempunt/

_O- :'( :')

Wat een randdebiel is het ook...
  maandag 7 april 2014 @ 14:10:28 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138609811
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik zag hem wel ergens heel moeilijk kijken en zijn blik vol afgrijzen afwenden :)
En terecht toch? Ze hebben twee toprijders in stal, maar die zijn te druk met de auto onder controle houden om nog in te kunnen halen. Ik weet niet wie de schuldigen zijn, maar ergens in dat team moet iets flink veranderen als ze weer serieus echt aan de top willen staan. Normaal zou ik zeggen: "You win some, you lose some", maar heeft Ferrari niet het grootste budget van alle teams (wat ze zelf ontkennen, maar niet echt geloofwaardig over komt)?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138611190
Dat Malle Nado de schuldige is, staat vast !

Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, is de zwaarte van de crash. Echt hard ging het eigenlijk niet, toch ging die Sauber naar mijn mening wel erg makkelijk op zijn kant. Ik denk dat we dit wel vaker gaan zien dit jaar, door de lage neuzen en waarbij de lotus neus(en) extra goed dienst doen als een wigvormige vorkheftruck ?
pi_138611741
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Meike26 het volgende:
Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, is de zwaarte van de crash. Echt hard ging het eigenlijk niet, toch ging die Sauber naar mijn mening wel erg makkelijk op zijn kant. Ik denk dat we dit wel vaker gaan zien dit jaar, door de lage neuzen en waarbij de lotus neus(en) extra goed dienst doen als een wigvormige vorkheftruck ?
Als ik de foto's hier : http://www.formule1.nl/me(...)crash-van-gutierrez/ bekijk , zie ik geen schade aan de neus van de Lotus en aan de zijkant van de Sauber, alleen de wing endplate van de Lotus is kapot. Het omrollen van de Sauber komt voornamelijk omdat het achterwiel van Gutierrez over het voorwiel van Maldonado gaat. Omdat Gutierrez al midden in de bocht zit en plots alle wielen grip verliezen komen er een hoop krachten vrij (Ik denk toch richting de twee G in die bocht.).

Waar ik eerder bang voor ben dit jaar is dat de Mercedes of Ferrari een auto schept met hun lage neuzen en de auto dan omhoogschiet, over het chassis heen en richting de coureur.
  maandag 7 april 2014 @ 15:04:40 #9
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138611832
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Meike26 het volgende:
Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, is de zwaarte van de crash. Echt hard ging het eigenlijk niet, toch ging die Sauber naar mijn mening wel erg makkelijk op zijn kant. Ik denk dat we dit wel vaker gaan zien dit jaar, door de lage neuzen en waarbij de lotus neus(en) extra goed dienst doen als een wigvormige vorkheftruck ?
Niet mee eens. Band tegen band is altijd al een gevaar geweest en dit soort crashes zijn relatief gebruikelijk (alhoewel je natuurlijk liever nooit over de kop gaat).

Het is een ook een simpel natuurkundig effect. Je hebt twee banden (rechterachterband van Guit en linkervoorband van Maldonado) en die draaien in tegenovergestelde richting [edit] op het punt van contact he ;)[/edit]. Als ze op die manier in contact komen hebben ze een sterke neiging elkaar af te stoten. De auto(band) van Maldonado wordt naar beneden gedrukt, maar daar zit asfalt dus die band gaat nergens heen. Dan kiest 100% van de energie de weg van de minste weerstand en dat was in dit geval helaas dat Guit de lucht in ging. Weinig aan te doen bij een open wheel sport, behalve natuurlijk Maldonado vervangen door iemand met meer dan 4 hersencellen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138611969
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als ik de foto's hier : http://www.formule1.nl/me(...)crash-van-gutierrez/ bekijk , zie ik geen schade aan de neus van de Lotus en aan de zijkant van de Sauber, alleen de wing endplate van de Lotus is kapot. Het omrollen van de Sauber komt voornamelijk omdat het achterwiel van Gutierrez over het voorwiel van Maldonado gaat. Omdat Gutierrez al midden in de bocht zit en plots alle wielen grip verliezen komen er een hoop krachten vrij (Ik denk toch richting de twee G in die bocht.).

Waar ik eerder bang voor ben dit jaar is dat de Mercedes of Ferrari een auto schept met hun lage neuzen en de auto dan omhoogschiet, over het chassis heen en richting de coureur.
De neus is niet zo laag dat die onder de bodemplaat komt en dus de wagen omhoog kan duwen. En de voorvleugel breekt (imho) eerder af dan dat die ervoor zorgt dat een wagen omhoog komt. Dus ik denk dat dat wel meevalt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138611993
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef sasquatsch het volgende:
De neus is niet zo laag dat die onder de bodemplaat komt en dus de wagen omhoog kan duwen. En de voorvleugel breekt (imho) eerder af dan dat die ervoor zorgt dat een wagen omhoog komt. Dus ik denk dat dat wel meevalt.
Ik bedoelde ook meer bij een aanrijding van achteren.
  maandag 7 april 2014 @ 15:13:47 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138612105
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef Meike26 het volgende:

Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, is de zwaarte van de crash. Echt hard ging het eigenlijk niet, toch ging die Sauber naar mijn mening wel erg makkelijk op zijn kant. Ik denk dat we dit wel vaker gaan zien dit jaar, door de lage neuzen en waarbij de lotus neus(en) extra goed dienst doen als een wigvormige vorkheftruck ?
Euh.. nee. Het is zoals hierboven gezegd inderdaad gewoon een gevalletje van twee banden tegen elkaar. Bekend fenomeen in open wheel series natuurlijk.

Mooie GP verder, ik heb genoten. 14.gif
Ik ben geen fan van geregisseerde safety car momenten, maar het brengt toch wel een bakje extra spanning zo 10 ronden voor het einde nog even een sprint race erin te doen. :@
  maandag 7 april 2014 @ 15:15:14 #13
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_138612159
Ik ben 't zat.... nog 1 punt en ik ga een petitie beginnen op FB om z'n superlicentie af te nemen van Malledonna...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 7 april 2014 @ 15:17:21 #14
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138612240
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:15 schreef nils7 het volgende:
Ik ben 't zat.... nog 1 punt en ik ga een petitie beginnen op FB om z'n superlicentie af te nemen van Malledonna...


Dit zou verplicht OP materiaal moeten zijn in deze reeks, opdat wij niet vergeten... 10.gif
Wat een klapjosti joh...
  maandag 7 april 2014 @ 15:18:56 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138612302
Godsamme wat gaat zo'n ding eigenlijk makkelijk over de kop.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 7 april 2014 @ 15:52:49 #16
411900 Huisdealer
Voor al uw geschudde kaarten.
pi_138613543
Wat vinden jullie eigenlijk zo spannend aan de Formule 1? Ik volg zelf al jaren MotoGP, en elk jaar probeer ik Formule 1 een kans te geven om mij te interesseren, maar jaar op jaar lukt het maar niet. Het lijkt steeds saaier te worden, weinig actie, en tot slot de belevenis die door het nieuwe geluid wat de wagens vanaf dit jaar met de V6 motoren produceren is niet om over naar huis te schrijven, de Formule 1 is de afgelopen jaren echt de afgrond in geholpen. Ik begrijp best dat Formule 1 een groot testproject is voor autofabrikanten om hun nieuwste en meest efficiente middelen te testen om deze vervolgens toe te passen op hun voertuigen voor de consument, daarvoor is de Formule 1. Maar waar is de belevenis, waarom blijven jullie nog kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisdealer op 07-04-2014 16:31:01 ]
  maandag 7 april 2014 @ 16:02:37 #17
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138613900
Ik zou jou er bij god geen antwoord op kunnen geven. Miljoenen mensen kijken voetbal, ik val er bij in slaap. Waarom? Geen idee. F1 pakt mij wel, andere sporten niet. Ik weet niet of dat concrete redenen heeft.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138614130
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Huisdealer het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo spannend aan de Formule 1? Ik volg zelf al jaren MotoGP, en elke jaar probeer ik Formule 1 een kans te geven om mij te interesseren, maar jaar op jaar lukt het maar niet. Het lijkt steeds saaier te worden, weinig actie, en tot slot de belevenis die door het nieuwe geluid wat de wagens vanaf dit jaar met de V6 motoren produceren is niet om over naar huis te schrijven, de Formule 1 is de afgelopen jaren echt de afgrond in geholpen. Ik begrijp best dat Formule 1 een groot testproject is voor autofabrikanten om hun nieuwste en meest efficiente middelen te testen om deze vervolgens toe te passen op hun voertuigen voor de consument, daarvoor is de Formule 1. Maar waar is de belevenis, waarom blijven jullie nog kijken?
Moet zeggen dat m'n enthousiasme de afgelopen 3 jaar wel is afgenomen. Ik kijk de kwalificaties niet meer, ook sla ik de vrije trainingen over. Stond vroeger m'n weekend om de F1 geplanned, nu niet meer. Tot nu toe weet het me nog net voldoende te boeien.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 16:11:32 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138614296
Voor mij begint dat ook de spelen, die vrije trainingen. Kwalificatie wil ik nog net niet missen, maar gister tijdens de race dit topic voorbij zien komen terwijl ik zelf niet keek was nog best pijnlijk :'(

Als iedere race nou zou was zoals gisteren zou ik er vast nog wat meer bij betrokken blijven en meer coureurs echt in de gaten houden, nu geef ik zelfs niks meer om het team waar ik al jaren fan van ben (Ferrari).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 april 2014 @ 16:15:41 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138614459
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Huisdealer het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo spannend aan de Formule 1? Ik volg zelf al jaren MotoGP, en elke jaar probeer ik Formule 1 een kans te geven om mij te interesseren, maar jaar op jaar lukt het maar niet. Het lijkt steeds saaier te worden, weinig actie, en tot slot de belevenis die door het nieuwe geluid wat de wagens vanaf dit jaar met de V6 motoren produceren is niet om over naar huis te schrijven, de Formule 1 is de afgelopen jaren echt de afgrond in geholpen. Ik begrijp best dat Formule 1 een groot testproject is voor autofabrikanten om hun nieuwste en meest efficiente middelen te testen om deze vervolgens toe te passen op hun voertuigen voor de consument, daarvoor is de Formule 1. Maar waar is de belevenis, waarom blijven jullie nog kijken?
ik blijf nog kijken uit gewoonte, niet omdat ik het spannend vind ofzo
  maandag 7 april 2014 @ 16:23:33 #21
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138614783
Ik kan gerust races missen tegenwoordig, vroeger stond ik zelfs om 4 uur s nachts op voor een kwalificatie in Australie. Tegenwoordig zet ik het op de achtergrond aan als ik er aan denk :') Sport is totaal naar de klote. Toen Schumacher terug kwam heb ik het wat fanatieker gevolgd, maar nu is het weer terug bij af.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 7 april 2014 @ 16:23:34 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138614784
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik blijf nog kijken uit gewoonte, niet omdat ik het spannend vind ofzo
Gisteren was toch echt de moeite waard, de eerste 2 races vond ik minder
pi_138614836
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Huisdealer het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo spannend aan de Formule 1? Ik volg zelf al jaren MotoGP, en elke jaar probeer ik Formule 1 een kans te geven om mij te interesseren, maar jaar op jaar lukt het maar niet. Het lijkt steeds saaier te worden, weinig actie, en tot slot de belevenis die door het nieuwe geluid wat de wagens vanaf dit jaar met de V6 motoren produceren is niet om over naar huis te schrijven, de Formule 1 is de afgelopen jaren echt de afgrond in geholpen. Ik begrijp best dat Formule 1 een groot testproject is voor autofabrikanten om hun nieuwste en meest efficiente middelen te testen om deze vervolgens toe te passen op hun voertuigen voor de consument, daarvoor is de Formule 1. Maar waar is de belevenis, waarom blijven jullie nog kijken?
Ik heb ook zat MotoGP races gezien die doodsaai waren hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 7 april 2014 @ 16:25:19 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138614856
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb ook zat MotoGP races gezien die doodsaai waren hoor.
Ook dat
pi_138614866
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb ook zat MotoGP races gezien die doodsaai waren hoor.
30 ronden in een treintje achter Rossi hangen...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_138614905
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef twiFight het volgende:
Ik zou jou er bij god geen antwoord op kunnen geven. Miljoenen mensen kijken voetbal, ik val er bij in slaap. Waarom? Geen idee. F1 pakt mij wel, andere sporten niet. Ik weet niet of dat concrete redenen heeft.
Dit!
Ik kijk ook graag snooker daar zullen er ook zat bij in slaap sukkelen!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 7 april 2014 @ 16:26:58 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138614935
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

30 ronden in een treintje achter Rossi hangen...
Jij hebt al minstens 7 jaar niet gekeken dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 16:28:11 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138614999
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 16:26 schreef Karstman het volgende:
Ik kijk ook graag snooker daar zullen er ook zat bij in slaap sukkelen!
Brilliant voorbeeld :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 april 2014 @ 16:28:40 #29
411900 Huisdealer
Voor al uw geschudde kaarten.
pi_138615017
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 16:25 schreef Karstman het volgende:

[..]

30 ronden in een treintje achter Rossi hangen...
Duidelijk een kenner!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossi hangt tegenwoordig achter Marc Marquez en Jorge Lorenzo aan, afgelopen seizoenen. Toen hij nog bij Ducati reed was het helemaal een ramp. Mensen die denken dat Rossi nu nog de leider is lopen al wat jaren achter. Desalnietemin, het blijft een fantastische rijder om te zien. :)
pi_138615134
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jij hebt al minstens 7 jaar niet gekeken dus.
Bij wijze van spreken dan hè. Maar als voorbeeld van saaie MotoGP races vind ik het nog steeds een goeie. Net als in elke sport zijn er spannender en minder spannende momenten en dingen waar je standaard van uit kan gaan. Zoals Randy de Puniet die bijna iedere race van zijn motor afflikkert... :P 8-)

Ik mag overigens graag een MotoGP race kijken hoor, alleen blijf ik er niet voor thuis.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 7 april 2014 @ 16:32:29 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138615174
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef Karstman het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken dan hè. Maar als voorbeeld van saaie MotoGP races vind ik het nog steeds een goeie. Net als in elke sport zijn er spannender en minder spannende momenten en dingen waar je standaard van uit kan gaan. Zoals Randy de Puniet die bijna iedere race van zijn motor afflikkert... :P 8-)

Ik mag overigens graag een MotoGP race kijken hoor, alleen blijf ik er niet voor thuis.
Ik vind saaie races ook niet zo'n probleem. Sowieso is een race in die klasse en in de F1 nooit echt saai. Als iemand dat wel vindt kan hij wellicht beter een andere hobby zoeken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_138615377
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef Huisdealer het volgende:

[..]

Duidelijk een kenner!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossi hangt tegenwoordig achter Marc Marquez en Jorge Lorenzo aan, afgelopen seizoenen. Toen hij nog bij Ducati reed was het helemaal een ramp. Mensen die denken dat Rossi nu nog de leider is lopen al wat jaren achter. Desalnietemin, het blijft een fantastische rijder om te zien. :)
Zeker een kenner ;)

Wat ik mooi vind aan MotoGP dat het op mij overkomt alsof er minder wordt gezeken, binnen de teams en door rijders over dat het met het materiaal niet klopt dat er rijders worden voorgetrokken of ander huilie gedrag dat je in de F1 wel meer ziet. Maar misschien komt dat omdat ik het minder direct volg dan de F1.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_138615418
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef Huisdealer het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo spannend aan de Formule 1? Ik volg zelf al jaren MotoGP, en elke jaar probeer ik Formule 1 een kans te geven om mij te interesseren, maar jaar op jaar lukt het maar niet. Het lijkt steeds saaier te worden, weinig actie, en tot slot de belevenis die door het nieuwe geluid wat de wagens vanaf dit jaar met de V6 motoren produceren is niet om over naar huis te schrijven, de Formule 1 is de afgelopen jaren echt de afgrond in geholpen. Ik begrijp best dat Formule 1 een groot testproject is voor autofabrikanten om hun nieuwste en meest efficiente middelen te testen om deze vervolgens toe te passen op hun voertuigen voor de consument, daarvoor is de Formule 1. Maar waar is de belevenis, waarom blijven jullie nog kijken?
Als je meer actie wilt hebben moet je naar een spec serie kijken waar elke auto (bijna) hetzelfde is, zoals de GP2 of de IndyCars of zo (en dan nog zitten er saaie races tussen). Formule 1 heeft juist een extra dimensie dat iedere constructeur zijn eigen auto moet bouwen, er meerdere motorenleveranciers zijn en dan elke race weer kijken hoe iedereen ervoor staat en wie er het beste met de regels en techniek om kan gaan. En er zijn altijd wel gevechten in de race te vinden, al hoeft dat niet perse om de eerste plaats te zijn.

De afgelopen jaren zijn de teams ook veel competitiever geworden en ligt het veld dichter bij elkaar dan zo'n 5 a 10 jaar geleden, waardoor er meer teams om de punten kunnen vechten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 7 april 2014 @ 16:38:04 #34
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138615429
Zo heb ik nog wel eens wat jaren BTCC gevolgd, dat vond ik ook mooi om te zien. Incidenteel rallies, truck races (circuit), motogp en wat indycar.

Maar ik moet zeggen dat ik alles minder fanatiek volg. Volgens mij gewoon omdat ik ouder wordt en andere prioriteiten heb. Vroeger kon ik niet wachten om in mijn vrije uurtjes weer <game X> te spelen of elk weekend de kroeg in te duiken of gelijk <film Y> in de bios te zien. Nu kan het mij allemaal niet zo lijen en vind ik het net zo leuk als ik het een paar maanden later pas doe en als het er helemaal niet van komt lig ik er ook niet van wakker.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138615806
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:38 schreef twiFight het volgende:
Zo heb ik nog wel eens wat jaren BTCC gevolgd, dat vond ik ook mooi om te zien. Incidenteel rallies, truck races (circuit), motogp en wat indycar.

Oh ja dat heb ik ook nog een tijd gevolgd, met Alain Menu en hoe heten die lui ook al weer. Indycar, Sprint cup en Nascar wil ik ook nog wel eens zien maar sinds ESPN America gestopt is met uitzenden in Nederland komt dat er ook nooit meer van.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_138615857
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit zou verplicht OP materiaal moeten zijn in deze reeks, opdat wij niet vergeten... [ afbeelding ]
Wat een klapjosti joh...
Enkele salto voorwaarts met anderhalve schroef, moeilijkeidsgraad 2.3, jurywaardering 8,1
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 7 april 2014 @ 16:52:38 #37
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138616105
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 16:47 schreef Karstman het volgende:

[..]

Enkele salto voorwaarts met anderhalve schroef, moeilijkeidsgraad 2.3, jurywaardering 8,1
jurywaardering: 8,1 punten op het rijbewijs ja...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 7 april 2014 @ 17:06:13 #38
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138616779
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit zou verplicht OP materiaal moeten zijn in deze reeks, opdat wij niet vergeten... [ afbeelding ]
Wat een klapjosti joh...
Inderdaad. Dit hoort onder de highlights van dit seizoen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 17:51:56 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138618559
-Verkeerde topic-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 17:54:54 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138618660
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:51 schreef Nattekat het volgende:
a
b
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 april 2014 @ 17:55:49 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138618692
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

b
De C van Coulthard
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 april 2014 @ 17:58:01 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138618764
Olav had, op zijn slechte commentaar na, wel weer een leuk verhaaltje over Bernie zondag. Die F1 weer wilt overnemen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 17:58:24 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138618778
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Olav had, op zijn slechte commentaar na, wel weer een leuk verhaaltje over Bernie zondag. Die F1 weer wilt overnemen.
Haten op Olav :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 april 2014 @ 18:00:28 #44
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138618840
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Haten op Olav :')
Hij had 3x achter elkaar Vettel gezegd ipv Ric bij een overtake, dat is maar één voorbeeld van zijn "foutjes" die hij maakte.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 18:03:47 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138618942
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij had 3x achter elkaar Vettel gezegd ipv Ric bij een overtake, dat is maar één voorbeeld van zijn "foutjes" die hij maakte.
Ik dacht ook dat het Vettel was, een inhaalactie is nooit in beeld geweest :')

Maar als jij liever Ronald hebt...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 april 2014 @ 18:24:53 #46
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138619682
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het Vettel was, een inhaalactie is nooit in beeld geweest :')

Maar als jij liever Ronald hebt...
Miss moeten ze beiden commentaar geven.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_138619699
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

http://www.gpupdate.net/n(...)ierrez-zijn-rempunt/

_O- :'( :')

Wat een randdebiel is het ook...
Die moet echt de F1 uit, als 'ie zelf nog steeds niet doorheeft wat 'ie verkeerd gedaan heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als ik de foto's hier : http://www.formule1.nl/me(...)crash-van-gutierrez/ bekijk , zie ik geen schade aan de neus van de Lotus en aan de zijkant van de Sauber, alleen de wing endplate van de Lotus is kapot. Het omrollen van de Sauber komt voornamelijk omdat het achterwiel van Gutierrez over het voorwiel van Maldonado gaat. Omdat Gutierrez al midden in de bocht zit en plots alle wielen grip verliezen komen er een hoop krachten vrij (Ik denk toch richting de twee G in die bocht.).

Waar ik eerder bang voor ben dit jaar is dat de Mercedes of Ferrari een auto schept met hun lage neuzen en de auto dan omhoogschiet, over het chassis heen en richting de coureur.
Zal wel meevallen, tot halverwege de jaren 90 hadden alle wagens lage neuzen (nog lager dan nu zelfs), en toch kwam het volgens mij nooit voor dat er echt een andere wagen geschept werd.


Dat waren pas mooie wagens _O_
in a crowd you lose humanity
pi_138619891
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het Vettel was, een inhaalactie is nooit in beeld geweest :')
Nee dat niet, maar in dezelfde shot was voor de inhaalactie de andere RB te zien in beeld en op dat moment reed Vettel voor Ricardo, dus als de achterste van de 2 RB's iemand inhaalt dan is dat altijd Ricardo in dit geval.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 7 april 2014 @ 18:51:16 #49
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_138620566
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Di Montezemolo is gewoon tijdens de race in Bahrein vertrokken. Hij kon het niet langer aanzien dat zijn Ferrari-bolides om de oren werden gereden _O-
Bron?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 7 april 2014 @ 19:16:38 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_138621758
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Bron?
http://www.jamesallenonf1(...)-ferrari-weaknesses/

Ferrari president Luca di Montezemolo left the circuit with 12 laps of the Bahrain Grand Prix still to go, missing the final sprint finish after the safety car, but having taken in enough to know that his team is once again in trouble.

The new hybrid turbo era has not dawned well for Ferrari, with Montezemolo forced to admit that, To see this Ferrari is painful.


Zal wel meevallen, tot halverwege de jaren 90 hadden alle wagens lage neuzen (nog lager dan nu zelfs), en toch kwam het volgens mij nooit voor dat er echt een andere wagen geschept werd.

quote:
[ afbeelding ]
Dat waren pas mooie wagens _O_
Er gebeurde in die tijd ook veel meer in 5 ronden dan nu in de hele jaar van de formule 1



[ Bericht 29% gewijzigd door RAVW op 07-04-2014 19:31:48 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 19:56:40 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138623908
Ik vind de 1997 spec auto's de allermooiste uit de geschiedenis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 19:57:04 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138623931
Spanje 1999 was de meest interessante race ooit overigens :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 19:59:08 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138624039
Allemaal van voor mijn tijd :{w

En ik heb echt geen idee...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 april 2014 @ 20:00:51 #54
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138624131
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje 1999 was de meest interessante race ooit overigens :)
Mika O+
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 20:04:43 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138624316
België 2008 dan maar O+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 20:06:49 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138624427
Spanje 1999 had 1 inhaalactie _O_ :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138624547
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje 1999 was de meest interessante race ooit overigens :)
Wel een mooi seizoen overigens, 2 matige coureurs die in een dominante auto van Newey nog bijna de titel verloren aan Irvine.
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 20:13:41 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138624759
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Wel een mooi seizoen overigens, 2 matige coureurs die in een dominante auto van Newey nog bijna de titel verloren aan Irvine.
Uh? 1 van de leukste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, en dat is een saai seizoen? Hakkinen een matige coureur noemen doe je hem ook aan tekort, al had ie 2 hele domme crashes dat jaar. Maar z'n auto ging ook té vaak kapot.

Frentzen reed toen goed, Barrichello deed het ook fantastisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138625090
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Uh? 1 van de leukste seizoenen van de afgelopen 20 jaar, en dat is een saai seizoen? Hakkinen een matige coureur noemen doe je hem ook aan tekort, al had ie 2 hele domme crashes dat jaar. Maar z'n auto ging ook té vaak kapot.

Frentzen reed toen goed, Barrichello deed het ook fantastisch.
Ik zeg toch ook, een ''mooi'' seizoen.

DC die Hakkinen aantikte in Oostenrijk was toch wel het toppunt. Titels van Hakkinen kwamen puur door Newey, net als die van Hill en Villeneuve. Waren geen bijzondere coureurs, maar zaten gewoon in een zwaar dominante auto. Was ook een wonder dat Schumacher het in 97 en 98 nog tot de laatste race spannend wist te houden.

Frentzen had echt een super jaar bij Jordan idd, jammer dat hij eerder bij Williams niet uit de verf kwam.
pi_138625174
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook, een ''mooi'' seizoen.

DC die Hakkinen aantikte in Oostenrijk was toch wel het toppunt. Titels van Hakkinen kwamen puur door Newey, net als die van Hill en Villeneuve. Waren geen bijzondere coureurs, maar zaten gewoon in een zwaar dominante auto. Was ook een wonder dat Schumacher het in 97 en 98 nog tot de laatste race spannend wist te houden.

Frentzen had echt een super jaar bij Jordan idd, jammer dat hij eerder bij Williams niet uit de verf kwam.
Frentzen moet zich goed voelen bij een team om te presteren. Bij Williams voelde hij zich dat niet, bij Jordan wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 20:22:41 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138625224
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook, een ''mooi'' seizoen.

DC die Hakkinen aantikte in Oostenrijk was toch wel het toppunt. Titels van Hakkinen kwamen puur door Newey, net als die van Hill en Villeneuve. Waren geen bijzondere coureurs, maar zaten gewoon in een zwaar dominante auto. Was ook een wonder dat Schumacher het in 97 en 98 nog tot de laatste race spannend wist te houden.

Frentzen had echt een super jaar bij Jordan idd, jammer dat hij eerder bij Williams niet uit de verf kwam.
Mwah, Hakkinen was in 1994 naast Schumacher de beste coureur, en schat ik wel hoger in dan Hill en Villeneuve. Die Ferrari uit 98 en 99 was ook echt wel minder slecht. 11 poles in een jaar binnen halen terwijl je teamgenoot er nauwelijks een haalt zegt ook iets.

Hij had alleen wel vaak crashes tov sommige andere toppers.
En ik dacht dat je cynisch was :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138628791
Europa 1999 _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_138641769

_O_

1999 was echt een van de mooiste seizoenen die ik heb gezien! Zo veel gekke en mooie dingen die dat seizoen gebeurde.
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 10:18:01 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138641827
97 en 03 waren mooi. 95 had ook veel leuke races. En 07 was spannend.

Oneven jaren zijn leuk dus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:29:37 #65
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138642090
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
97 en 03 waren mooi. 95 had ook veel leuke races. En 07 was spannend.

Oneven jaren zijn leuk dus
Ha, even jaren afschaffen en de oneven jaren 40 races doen dan maar? ;)

Achteraf is het makkelijk romantiseren natuurlijk. De saaie momenten vergeet je. Over 20 jaar weten we de toffe races van de afgelopen 5 jaar er ook wel tussenuit te pikken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 10:36:35 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138642261
2008 was goed, maar even :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 12:45:39 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138646158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:29 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ha, even jaren afschaffen en de oneven jaren 40 races doen dan maar? ;)

Achteraf is het makkelijk romantiseren natuurlijk. De saaie momenten vergeet je. Over 20 jaar weten we de toffe races van de afgelopen 5 jaar er ook wel tussenuit te pikken.
Klopt, maar het is spannender als het veld dichter bij elkaar zit. 2004 had nog 2 of 3 aardige races, 2002 had wel een paar leuke gevechten tussen Montoya en Schumi, maar die spanning mis je.

Er zijn maar weinig seizoenen met 7 coureurs die races wonnen (Maximum is 11 in 1982, 1988 en 2002 hadden er slechts 3.) Alleen in 2008 waren er 7 en in 2003 en 2012 8. Zelfs relatief spannende seizoenen als 1997 en 1999 kenden er maar 6.

Er is eigenlijk maar 1 seizoen waarbij één iemand echt overwicht had over het gehele seizoen (ook in punten) wat echt spannend was per race en dat was 1995. Deels met dank aan het weer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:06:01 #68
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138646857
Jordan _O_





Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138656477
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
97 en 03 waren mooi. 95 had ook veel leuke races. En 07 was spannend.

Oneven jaren zijn leuk dus
97 moet ik altijd denken aan de GP va Hongarije, Hill die met zijn Arrows-Yamaha aan de leiding ging, maar 10 ronden voor het eind problemen met zijn bak kreeg.
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 18:13:31 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138658483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

97 moet ik altijd denken aan de GP va Hongarije, Hill die met zijn Arrows-Yamaha aan de leiding ging, maar 10 ronden voor het eind problemen met zijn bak kreeg.
Ik voornamelijk aan Duitsland, waar Fisichella had kunnen winnen. En in mindere mate Belgie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 18:14:14 #71
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138658516
Daarover gesproken, een quizvraagje. Hoe vaak won Jacques Villeneuve een regenrace?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138659642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik voornamelijk aan Duitsland, waar Fisichella had kunnen winnen. En in mindere mate Belgie.
Dan denk ik aan Gerard Berger in de Benetton, die daarvoor ziek was, drie races afwezig, toen overleed zijn vader en om het af te maken de GP van Duitsland winnen.
pi_138659850
Die GP van Duitsland was ook wel een heerlijke race inderdaad. Nog niet zo gaaf als de GP van Duitsland in 2000, maar close.. prachtig podium ook met ontroerde Berger !

Geen beste kwaliteit, maarja, toen hadden we nog geen HD.

[ Bericht 32% gewijzigd door Meike26 op 08-04-2014 19:00:37 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:56:27 #74
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138659897
Coronel met zijn plofrapporten :')
pi_138660107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef THEFXR het volgende:
Coronel met zijn plofrapporten :')
Dat wasaltijd nog wel geinig. Jack The Dentist met zijn "Taires Een Isjuu ?" Dat was pas ergerlijk :D
pi_138661070
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarover gesproken, een quizvraagje. Hoe vaak won Jacques Villeneuve een regenrace?
Nooit? :P
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 19:23:00 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138661149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:21 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Nooit? :P
Klopt.

Die gast kon echt niets. :') En dan toch WDC worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138661297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt.

Die gast kon echt niets. :') En dan toch WDC worden.
Hij won toch bijna zijn debuutrace, als de Renault geen olie begon te braken... pure snelheid zat wel goed dus. Maar in die tijd was Schumacher de echte regenmeister, gevolgd door Verstappen en Alesi.
.
pi_138661465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:26 schreef Fer het volgende:

[..]

Hij won toch bijna zijn debuutrace, als de Renault geen olie begon te braken... pure snelheid zat wel goed dus. Maar in die tijd was Schumacher de echte regenmeister, gevolgd door Verstappen en Alesi.
ik denk dat verstappen toch wel op zijn minst gelijkwaardig was aan schumi :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_138661569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat verstappen toch wel op zijn minst gelijkwaardig was aan schumi :Y
Mwah. Nee.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 19:33:06 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138661689
Alesi was een beetje de Button uit de jaren 90
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138661839
Verstappen had raw speed, net als Maldonado, Kobayasji en in zekere zin Hamilton. Je hebt alleen meer nodig om WDC te winnen.
.
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:39:58 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138662040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:26 schreef Fer het volgende:

[..]

Hij won toch bijna zijn debuutrace, als de Renault geen olie begon te braken... pure snelheid zat wel goed dus. Maar in die tijd was Schumacher de echte regenmeister, gevolgd door Verstappen en Alesi.
Iedereen had in die Williams een goede kans gehad op het winnen van zijn debuutrace. Die wagen was zo belachelijk snel.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_138662075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alesi was een beetje de Button uit de jaren 90
Alleen Button bleef juist hangen bij een team waardoor hij Wereldkampioen werd, Alesi ging naar kampioen Ferrari, die direct een vreselijk seizoen hadden, daarna 'ruilde' hij naar Benneton, die ook kampioen waren op dat moment maar het ook niet best meer deden. Daarna mindere teams waarmee niet te winnen viel.
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 19:40:39 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138662080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Iedereen had in die Williams een goede kans gehad op het winnen van zijn debuutrace. Die wagen was zo belachelijk snel.
Daarnaast was Hill ook niets bijzonders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 19:41:10 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138662103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:40 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Alleen Button bleef juist hangen bij een team waardoor hij Wereldkampioen werd, Alesi ging naar kampioen Ferrari, die direct een vreselijk seizoen hadden, daarna 'ruilde' hij naar Benneton, die ook kampioen waren op dat moment maar het ook niet best meer deden. Daarna mindere teams waarmee niet te winnen viel.
Ik bedoel vooral dat Alesi heel goed was in nat/droog. Zie Europa/Japan 1995
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138662150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral dat Alesi heel goed was in nat/droog. Zie Europa/Japan 1995
Ah zo, ja idd :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:42:14 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138662166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat verstappen toch wel op zijn minst gelijkwaardig was aan schumi :Y
Wat Wombcat zegt. Schumacher was veel beter imo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_138662256
Denk dat in die tijd ook de motor ERG belangrijk was. Want in 98 ging Williams verder met de Mecachrome motor. Dit was gewoon de Renault uit 1997. Mercedes en Ferrari hadden voor 98 de motoren natuurlijk verder ontwikkeld en reden gewoon rondjes om de Williams.
.
pi_138663530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:43 schreef Fer het volgende:
Denk dat in die tijd ook de motor ERG belangrijk was. Want in 98 ging Williams verder met de Mecachrome motor. Dit was gewoon de Renault uit 1997. Mercedes en Ferrari hadden voor 98 de motoren natuurlijk verder ontwikkeld en reden gewoon rondjes om de Williams.
En Newey ging weg bij Williams, dat zal ook niet geholpen hebben.
in a crowd you lose humanity
pi_138663639
Interessant artikeltje over Verstappen die Schumacher en Benetton er van verdacht dat ze elektronische hulpmiddelen op de auto van Schumacher toepaste. Verstappen die tot dan toe in de karting dagen altijd sneller was geweest dan Schumacher kwam plotseling niet eens in de buurt van Schumacher bij Benetton.

quote:
Verstappen tells it as he sees it
December 7, 2011 by Joe Saward
Jos Verstappen has alleged that in 1994 his Benetton team-mate Michael Schumacher was using illegal electronic aids to help him win the Formula 1 World Championship. At the time the FIA discovered software in Schumacher’s Benetton that could have been used to run traction-control, but the federation was never able to prove that the system has actually been used. The team always denied that this was the case.

[..]

Lees verder
pi_138664288
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Beach het volgende:
Europa 1999 _O_
Frankrijk 1990.
pi_138668945
Was het niet zo dat de 1993 wagen de electronica nodig hadden om exact op de limiet te kunnen rijden en dat de 94 Benneton extreem nerveus was door het ontbreken van electronica?

En Schumacher de enige was die er goed mee om kan gaan.
.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 april 2014 @ 22:37:15 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138672525
Ik vraag me na dit weekend oprecht af hoe goed Vettel eigenlijk is. Als de auto snel is dan weet hij zich op poleposition te kwalificeren en na de start met enkele ronden weg te rijden van de rest van het veld. Daarna kun je de auto sparen en als het moet nog enkele snelle ronden eruit persen om het gat iets groter te laten worden.

Zit je er achter dan moet je pushen, vechten en proberen anderen voorbij te steken. Afgelopen weekend bijvoorbeeld ging het Ricciardo dat beter af dan Vettel en de Australiër is dan ook voor zijn kopman geëindigd. Zeer opvallend in ieder geval, want als Vettel goed is, hoe goed moet Ricciardo dan wel niet zijn? Of is Vettel ondanks die vier titels lang niet zo goed als we denken?

Ik wil het niet baseren op een race, maar vond het opvallend genoeg om niet voorbij te laten gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138673904
Vettel is alleen goed met een topauto om even een sec weg te rijden na de start zodat hij buiten het bereik van DRS is.
Als hij van achteren moet komen is hij niet zo goed opeens.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Sport woensdag 9 april 2014 @ 00:36:17 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138677546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Fer het volgende:
Was het niet zo dat de 1993 wagen de electronica nodig hadden om exact op de limiet te kunnen rijden en dat de 94 Benneton extreem nerveus was door het ontbreken van electronica?

En Schumacher de enige was die er goed mee om kan gaan.
Dat was toch vooral bij de Williams zo, waardoor Senna in Brazilië verloor van Schumi, en eigenlijk zijn hele trots verloor. Die hele stress heeft die jongen zo kapot gemaakt, die druk van Williams niet kunnen inlossen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ie zonder dat nooit dodelijk verongelukt zou zijn, zelfs al kwam het ongeluk door een fout in de auto.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 9 april 2014 @ 00:38:14 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138677589
Vettel kan heus wel inhalen hoor, maar het is niet dat hij beter is dan Alonso. Denk dat die twee op vergelijkbaar niveau zitten. Hamilton qua snelheid ook, maar qua betrouwbaarheid niet altijd. En Rosberg en Hulkenberg zijn ook vrij snel.

De rest zou beduidend minder zijn dan deze vijf, maar bij Ricciardo zit er dus ook wel iets god. Desalniettemin veegde Vettel de vloer aan met Webber, die ook niet heel slecht erop stond in die jaren. Die man kan echt wel wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 9 april 2014 @ 00:41:11 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138677654
Dat Vettel zich nog zou moeten bewijzen, wat een quatsch :'). Mensen die dat beweren zijn of enorm biased of blind.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_138677904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel kan heus wel inhalen hoor, maar het is niet dat hij beter is dan Alonso. Denk dat die twee op vergelijkbaar niveau zitten. Hamilton qua snelheid ook, maar qua betrouwbaarheid niet altijd. En Rosberg en Hulkenberg zijn ook vrij snel.

De rest zou beduidend minder zijn dan deze vijf, maar bij Ricciardo zit er dus ook wel iets god. Desalniettemin veegde Vettel de vloer aan met Webber, die ook niet heel slecht erop stond in die jaren. Die man kan echt wel wat.
Met jou ben ik het eens.

Ik verwacht dat Ricciardo aan het einde van het seizoen onder Vettel staat, maar niet zo ver als Webber de laatste jaren

Ik denk dat RB door technische problemen, foutjes en dat soort dingen nog niet heeft kunnen laten zien tot wat ze werkelijk in staat zijn. Niet dat ze Mercedes kunnen verslaan, maar ik schat dat RB dr maar een halve seconde tot 1 seconde achter zit, en de andere teams weer een seconde achterop RB.
  woensdag 9 april 2014 @ 01:26:55 #100
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138678293
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel kan heus wel inhalen hoor, maar het is niet dat hij beter is dan Alonso. Denk dat die twee op vergelijkbaar niveau zitten. Hamilton qua snelheid ook, maar qua betrouwbaarheid niet altijd. En Rosberg en Hulkenberg zijn ook vrij snel.

De rest zou beduidend minder zijn dan deze vijf, maar bij Ricciardo zit er dus ook wel iets god. Desalniettemin veegde Vettel de vloer aan met Webber, die ook niet heel slecht erop stond in die jaren. Die man kan echt wel wat.
Hij laat alleen nog niet heel veel zien dit seizoen... Voorlopig rijdt Ricciardio een stuk beter in dezelfde auto.
The line is a dot to you!
  woensdag 9 april 2014 @ 02:14:20 #101
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138678579
Vettel werd in het verleden ook wel eens verweten dat hij weliswaar sterk is aan kop (iets dat overigens relatief makkelijk rijden is), maar niet zo goed als hij met een slechtere auto zichzelf naar de kop moet rijden.

Dit speelt al wat jaren. Nu is er eerder een seizoen geweest waarbij RBR in de beginfase niet zo sterk was, maar toen speelde Vettel toch nog wel wat klaar. Dus sindsdien ben ik hem het voordeel van de twijfel blijven geven en voor het gemak er van uit blijven gaan dat Vettel ook vanaf het middenveld een sterke race kan rijden.

Ik vond zijn prestaties niet slecht, maar het viel wel op dat Ricciardo sterker lijkt te zijn. Vettel heeft meerdere malen tijdens de race geklaagd over problemen met de auto, maar ik ben er nog niet van overtuigd. We zullen het (hopelijk) merken de komende races. Van mij mag RBR nog wel even in de middenmoot blijven om te zien wat Vettel zelf kan, maar eerlijk gezegd denk ik dat ze over een paar races gewoon volle mep meedoen voor het podium met beide autos.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 9 april 2014 @ 07:18:50 #102
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138679584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 02:14 schreef twiFight het volgende:

Vettel heeft meerdere malen tijdens de race geklaagd over problemen met de auto, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
"Please guys, I'm losing power, please do something :'( "
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138679629
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

"Please guys, I'm losing power, please do something :'( "
vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschap
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 9 april 2014 @ 07:33:49 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138679660
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:28 schreef Joene het volgende:

[..]

vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschap
Gemiddeld, beetje overdreven, hij is echt wel een stuk beter dan dat en dat laatste is ook niet te bewijzen want hij is nog niet in die situatie geweest.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:37:34 #105
56724 Wombcat
rent wiel
pi_138681277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel kan heus wel inhalen hoor, maar het is niet dat hij beter is dan Alonso. Denk dat die twee op vergelijkbaar niveau zitten. Hamilton qua snelheid ook, maar qua betrouwbaarheid niet altijd. En Rosberg en Hulkenberg zijn ook vrij snel.

De rest zou beduidend minder zijn dan deze vijf,

Button zit er toch ook wel kort achter, dat hebben de 3 jaar dat Hamilton en Button samen bij McLaren hebben gezeten wel bewezen. In de kwalificatie is Button wel minder dan Hamilton, maar in de race is het verschil niet echt groot. Button doet qua resultaten nauwelijks onder voor Hamilton over die periode.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 9 april 2014 @ 09:38:18 #106
56724 Wombcat
rent wiel
pi_138681297
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:18 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

"Please guys, I'm losing power, please do something :'( "
Bij de pitstop er een Mercedes inzetten ^O^
in a crowd you lose humanity
  woensdag 9 april 2014 @ 09:39:25 #107
56724 Wombcat
rent wiel
pi_138681321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 02:14 schreef twiFight het volgende:
maar eerlijk gezegd denk ik dat ze over een paar races gewoon volle mep meedoen voor het podium met beide autos.
Doen ze toch al? Vettel reed al een podium.
in a crowd you lose humanity
pi_138681444
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me na dit weekend oprecht af hoe goed Vettel eigenlijk is. Als de auto snel is dan weet hij zich op poleposition te kwalificeren en na de start met enkele ronden weg te rijden van de rest van het veld. Daarna kun je de auto sparen en als het moet nog enkele snelle ronden eruit persen om het gat iets groter te laten worden.

Zit je er achter dan moet je pushen, vechten en proberen anderen voorbij te steken. Afgelopen weekend bijvoorbeeld ging het Ricciardo dat beter af dan Vettel en de Australiër is dan ook voor zijn kopman geëindigd. Zeer opvallend in ieder geval, want als Vettel goed is, hoe goed moet Ricciardo dan wel niet zijn? Of is Vettel ondanks die vier titels lang niet zo goed als we denken?

Ik wil het niet baseren op een race, maar vond het opvallend genoeg om niet voorbij te laten gaan
Ik las laatst een artikeltje over zijn race, hij had problemen met de MGU-H. enerzijds had hij een turbo-lag daardoor en anderzijds werd de elektronische aandrijving niet goed opgeladen. Ik zal het artikel posten als ik het gevonden heb.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 april 2014 @ 10:44:51 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138682893
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
Dat Vettel zich nog zou moeten bewijzen, wat een quatsch :'). Mensen die dat beweren zijn of enorm biased of blind.
Hij laat tot nu toe weinig zien
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 april 2014 @ 10:47:30 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138682943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:44 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Ik las laatst een artikeltje over zijn race, hij had problemen met de MGU-H. enerzijds had hij een turbo-lag daardoor en anderzijds werd de elektronische aandrijving niet goed opgeladen. Ik zal het artikel posten als ik het gevonden heb.
Zulke problemen hebben andere coureurs op dit moment ook, dus dat kan wel tegen elkaar weg worden gestreept.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138683219
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:28 schreef Joene het volgende:

[..]

vettel is een huillie , en een gemiddelde coureur , hij heeft niet dat wat Alonso bijvoorbeeld heeft met mindere auto 2e worden in kampioenschap
Alonso kan anders ook behoorlijk klagen hoor, en die mindere auto viel ook wel mee, het leek misschien zo omdat hij er constant over aan het klagen was een Massa dr niet veel van bakte.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Button zit er toch ook wel kort achter, dat hebben de 3 jaar dat Hamilton en Button samen bij McLaren hebben gezeten wel bewezen. In de kwalificatie is Button wel minder dan Hamilton, maar in de race is het verschil niet echt groot. Button doet qua resultaten nauwelijks onder voor Hamilton over die periode.
Dat Hamilton niet altijd voor Button eindigde heeft meer met pech voor hamilton en geluk voor Button te maken dan dat Button beter was.
pi_138688367
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zulke problemen hebben andere coureurs op dit moment ook, dus dat kan wel tegen elkaar weg worden gestreept.
Je kan het eigenlijk alleen vergelijken met zijn teammaat, Ricciardo had dit probleem niet en kon gewoon pushen.
pi_138694256
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me na dit weekend oprecht af hoe goed Vettel eigenlijk is. Als de auto snel is dan weet hij zich op poleposition te kwalificeren en na de start met enkele ronden weg te rijden van de rest van het veld. Daarna kun je de auto sparen en als het moet nog enkele snelle ronden eruit persen om het gat iets groter te laten worden.

Zit je er achter dan moet je pushen, vechten en proberen anderen voorbij te steken. Afgelopen weekend bijvoorbeeld ging het Ricciardo dat beter af dan Vettel en de Australiër is dan ook voor zijn kopman geëindigd. Zeer opvallend in ieder geval, want als Vettel goed is, hoe goed moet Ricciardo dan wel niet zijn? Of is Vettel ondanks die vier titels lang niet zo goed als we denken?

Ik wil het niet baseren op een race, maar vond het opvallend genoeg om niet voorbij te laten gaan
2012 belde, toen Vettel de eerste drie races outqualified werd door Webber en exact hetzelfde geroeptoeterd werd.

Wacht nou eerst maar eens een volledig seizoen of op z'n minst een half seizoen af om Vettel naar beneden te schrijven.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:49:40 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138694365
Bovendien stond hij in de enige race waar hij geen problemen had gewoon op het podium.

Maar ja, sommige mensen hebben een beetje oogkleppen op. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iedereen een hekel heeft aan Mercedes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 9 april 2014 @ 17:02:37 #115
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138694740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Doen ze toch al? Vettel reed al een podium.
Ja en Ricciardo ook, alhoewel je dat natuurlijk niet mee mag tellen vanwege de DSQ, maar zijn auto deed goed mee.

Maar ik bedoel meer het punt dat sommige mensen blijven janken dat Mercedes elke race van dit jaar P1 en P2 zullen hebben en vooral minimaal een ronde voorsprong op het hele veld. Ik denk dat meerdere races al aangetoond hebben dat dat niet het geval is en dat als RBR een goed weekend heeft ze met beide autos potentie hebben om op het podium te komen. En over een race of twee verwacht ik dat ze dat elk raceweekend weer kunnen.

Ik ben géén fan van RBR, Ricciardo vind ik een prima gozer en Vettel vind ik dan weer saai, maar al met al zou ik het leuk vinden om RBR minimaal een half seizoen rond P8-P10 te zien (bij de start) om te zien wat ze van die races bakken. Ik heb het een paar keer goed zien gaan, een paar keer ronduit matig, maar nog niet bij genoeg races om daar een definitief oordeel over te vellen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138695548
Snelheid en races winnen zijn gewoon verschillende dingen. Puur op snelheid denk ik dat Hamilton de snelste van het veld is, maar vaak verloor ie het op "race management" en domme fouten. Zeker nu met de hardere banden zie je hem dus echt sneller gaan.

Alonso, Vettel en Raikonnen zijn weer beter in race management, Button ook trouwens.

Aan de andere kant heb je bijvoorbeeld een Massa of Perez, die kwa snelheid gewoon kunnen meekomen met de top. Massa was vaak evensnel en soms sneller dan Schumacher en Alonso, tijdens de race verloor die dan terrein helaas.

Massa was echt iemand die vanaf pole de race won, van Vettel hebben we denk ik genoeg inhaalacties gezien op Webber of Raikonnen/Grosjean. Die kan dat echt wel.

Verder is de snelheid van Redbull en Toro Rosso echt wel goed, niks mis met de Renault motor. Ferrari heeft echt wel een veel groter probleem, Lotus ook. Vermoed het laatste jaar misschien zelfs.
.
pi_138700572
Ik zie net de topsnelheden voor het eerst dit seizoen. Denk dat zelfs als RB de snelheid weer terug heeft, ze nog steeds niet langs de Mercdessen komen op het rechte stuk.
.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:49:32 #118
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138703218
Nee maar RBR heeft nooit een auto gehad met een hoge topsnelheid. En dat hoeft ook niet, want ze zijn 4 jaar lang kampioen geweest door snel te zijn in de bochten. Dus ik denk niet dat een team als RBR zich erg druk zal maken over de topsnelheden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138703793
Maar dan zal het nog steeds tyre management en inhalen tijdens de stops of starten vanaf pole worden.
.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:20:40 #120
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138705021
Niet per se, want als ze al snel zijn in de bochten kunnen ze door dat voordeel wel inhalen. Desalniettemin zal een stuk strategie ook behoorlijk veel uitmaken. Ik denk wel dat RBR het zal moeten hebben van de circuits die hun auto het beste liggen.

Ik vraag me overigens af hoe hun pitstrategie is, op het moment dat ze zélf het verschil moeten maken. Vroeger konden ze veilig met de voorsprong die ze hadden reageren op de directe dreiging. Als die de pit in ging, ging RBR de volgende ronde ook, en zo hadden ze vaak weinig risico. Die luxe ligt nu bij Mercedes. Ik heb de afgelopen jaren bij Webber in het middenveld in ieder geval dramatische pitstrategien gezien.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138706659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef twiFight het volgende:
Niet per se, want als ze al snel zijn in de bochten kunnen ze door dat voordeel wel inhalen. Desalniettemin zal een stuk strategie ook behoorlijk veel uitmaken. Ik denk wel dat RBR het zal moeten hebben van de circuits die hun auto het beste liggen.

Ik vraag me overigens af hoe hun pitstrategie is, op het moment dat ze zélf het verschil moeten maken. Vroeger konden ze veilig met de voorsprong die ze hadden reageren op de directe dreiging. Als die de pit in ging, ging RBR de volgende ronde ook, en zo hadden ze vaak weinig risico. Die luxe ligt nu bij Mercedes. Ik heb de afgelopen jaren bij Webber in het middenveld in ieder geval dramatische pitstrategien gezien.
Bij een hoop andere teams was het de afgelopen jaren anders ook dramatisch.
Misschien lijkt het maar zo, maar heb het gevoel dat de combi todt, brawn en schumacher de beste strategische keuzes maakten. Had verwacht dat bij mercedes terug te zien, bleek helaas ijdele hoop.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_138711132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef twiFight het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren bij Webber in het middenveld in ieder geval dramatische pitstrategien gezien.
Kan ook aan Webber gelegen hebben, die niet lang genoeg kon doorgaan met zijn setje banden. Soms zelfs Vettel langer zien doorgaan op softs, dan Webber op hard/medium.

Maar verder vraag ik me echt af of je met 20km verschil in topspeed nog wel kan inhalen, Vettel kan wel dichterbij komen in de bochten, maar dan nog erlangs kan zelfs met DRS nog lastig zijn om 20km te overbruggen.

In voorgaande jaren vaak genoeg iemand rondenland achter de Mercedes zien klungelen, terwijl die duidelijk sneller was.

Aan de andere kant heeft Vettel enkele keren laten zien dat ie op commando kan inhalen. Bijvoorbeeld om langs Grosjean te komen in Japan vorig jaar, terwijl Webber zijn banden helemaal kapot reed achter de Lotus.
.
pi_138760072

Wat een geluid, vanaf 2:20. V12, V10 en V8 geluid door elkaar.
  Redactie Sport vrijdag 11 april 2014 @ 15:17:30 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138765335
Zouden die motoren ook net zo mooi kunnen ploffen als de MUGEN van Diniz in Argentinië toen? :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138859938
foutje, edit

Stefano Domenicali heeft ontslag genomen (?)

[ Bericht 90% gewijzigd door LWD-Godius op 14-04-2014 11:12:26 ]
  maandag 14 april 2014 @ 13:12:22 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_138863837
quote:
Ferrari kennende hebben ze vast weer een nieuwe Italiaan die ze op basis van nationaliteit naar voren kunnen schuiven.
  Redactie Sport maandag 14 april 2014 @ 17:16:40 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138872303
Ik zat even F1rejects door te kijken en stuitte op de volgende namen:

Emanuelle Naspetti
Toshio Suzuki
Olivier Beretta
Franck Lagorce
Hideki Noda
Eric Bernard
Philippe Adams
Dominique Schiaterrala
Masimilliano Papis
Jean-Christophe Boullion
Norberto Fontana
Stephane Sarrazin
Tomas Enge
Justin Wilson
Nicolas Kiesa

Jan Magnussen had er ook bij gekund, ware het niet dat z'n zoon nu rijdt.

Welke namen van de afgelopen 10 jaar zouden we in 2024 zonder moeite aan deze lijst kunnen toevoegen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 17:27:36 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138872653
Sarrazin is een beetje oneerlijk, die doet het prima in Le Mans.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Sport maandag 14 april 2014 @ 17:29:09 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138872702
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Sarrazin is een beetje oneerlijk, die doet het prima in Le Mans.
Er zijn er meer die gewoon geen eerlijke kans hebben gehad. Gaat meer om 'vergeten' rijders dan slechte rijders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 17:29:37 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138872719
Ach so, ik vond 'rejects' wel wat negatief klinken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 april 2014 @ 17:30:31 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138872748
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Sarrazin is een beetje oneerlijk, die doet het prima in Le Mans.
En Wilson heeft best een aardige loopbaan in de VS nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 14 april 2014 @ 17:31:25 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138872781
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ach so, ik vond 'rejects' wel wat negatief klinken.
Dat is slechts de sitenaam.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138872796
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En Wilson heeft best een aardige loopbaan in de VS nu
Waar hij steeds 'vergeten' wordt door de topteams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138874154
Het is sowieso oneerlijk vergelijken omdat veel van die coureurs maar een handvol F1 races gereden hebben. Tegenwoordig zie je dat vrij weinig gebeuren, en doen de meeste coureurs minimaal al een half/heel seizoen. En de coureurs die een paar races invallen hebben meestal al veel ervaring. Dan moet je wel erg kleurloos zijn om geheel vergeten te worden.

Ik denk dat de enige coureur is die de laatste 10 jaar positief in de F1 kwam, en direct weer vertrok Marcus Winkelhock is. 1 race met Spyker op de Nurburgring, onwijs veel regen, een goede keuze gemaakt en in z'n enige F1 race aan kop liggen, dat kan geen andere coureur zeggen geloof ik.

De rest van de "slechte" coureurs blijf je op de 1 of andere manier wel ergens door onthouden (noem bv een Ide, die z'n superlicentie verloor). Blijven over de kleurloze en/of middelmatige coureurs die niet echt meededen maar ook niet echt onwijze fouten maakten. En dan moet je dus echt de uitslagen door gaan spitten.

Als ik zo even de resultaten van de laatste paar jaar doorkijk zijn dit degenen waarbij ik echt had van "oohja, die hebben ook nog meegedaan :')"

Patrick Friesacher
Scott Speed
Sakon Yamamoto
Karun Chandhok
  maandag 14 april 2014 @ 18:39:51 #135
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138874699
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
Het is sowieso oneerlijk vergelijken omdat veel van die coureurs maar een handvol F1 races gereden hebben. Tegenwoordig zie je dat vrij weinig gebeuren, en doen de meeste coureurs minimaal al een half/heel seizoen. En de coureurs die een paar races invallen hebben meestal al veel ervaring. Dan moet je wel erg kleurloos zijn om geheel vergeten te worden.

Ik denk dat de enige coureur is die de laatste 10 jaar positief in de F1 kwam, en direct weer vertrok Marcus Winkelhock is. 1 race met Spyker op de Nurburgring, onwijs veel regen, een goede keuze gemaakt en in z'n enige F1 race aan kop liggen, dat kan geen andere coureur zeggen geloof ik.

De rest van de "slechte" coureurs blijf je op de 1 of andere manier wel ergens door onthouden (noem bv een Ide, die z'n superlicentie verloor). Blijven over de kleurloze en/of middelmatige coureurs die niet echt meededen maar ook niet echt onwijze fouten maakten. En dan moet je dus echt de uitslagen door gaan spitten.

Als ik zo even de resultaten van de laatste paar jaar doorkijk zijn dit degenen waarbij ik echt had van "oohja, die hebben ook nog meegedaan :')"

Patrick Friesacher
Scott Speed
Sakon Yamamoto
Karun Chandhok
Takachi, Nakano, Rossett, Zonta, Mazzacane zijn nog wat namen.
pi_138875008
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:39 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Takachi, Nakano, Rossett, Zonta, Mazzacane zijn nog wat namen.
Ja, maar maar die reden meer dan 10 jaar geleden in de F1.
  maandag 14 april 2014 @ 18:57:18 #137
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138875246
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ja, maar maar die reden meer dan 10 jaar geleden in de F1.
Dan zou ik voor Bourdais gaan nog.
pi_138885209
Wat te denken van Gary Paffett, eeuwige test coureur van McLaren die nooit de kans heeft gekregen om zich te bewijzen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:15:07 #139
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138893764
[knuppel] Zet van der Garde er ook maar bij! [/hoenderhok] :o
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:30:35 #140
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138893810
Anthony johnson?
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 07:56:13 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138894381
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
Het is sowieso oneerlijk vergelijken omdat veel van die coureurs maar een handvol F1 races gereden hebben. Tegenwoordig zie je dat vrij weinig gebeuren, en doen de meeste coureurs minimaal al een half/heel seizoen. En de coureurs die een paar races invallen hebben meestal al veel ervaring. Dan moet je wel erg kleurloos zijn om geheel vergeten te worden.

Ik denk dat de enige coureur is die de laatste 10 jaar positief in de F1 kwam, en direct weer vertrok Marcus Winkelhock is. 1 race met Spyker op de Nurburgring, onwijs veel regen, een goede keuze gemaakt en in z'n enige F1 race aan kop liggen, dat kan geen andere coureur zeggen geloof ik.

De rest van de "slechte" coureurs blijf je op de 1 of andere manier wel ergens door onthouden (noem bv een Ide, die z'n superlicentie verloor). Blijven over de kleurloze en/of middelmatige coureurs die niet echt meededen maar ook niet echt onwijze fouten maakten. En dan moet je dus echt de uitslagen door gaan spitten.

Als ik zo even de resultaten van de laatste paar jaar doorkijk zijn dit degenen waarbij ik echt had van "oohja, die hebben ook nog meegedaan :')"

Patrick Friesacher
Scott Speed
Sakon Yamamoto
Karun Chandhok
Dat geldt voor de meeste van de genoemde heren ook. Burti, mazzacane, lavaggi deletraz, en vooral inoue, hebben zich toch op een andere manier onderscheiden.

Ik neig zelf als eerst naar montagny, bruni, di grassi, chandhok en friesacher
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138894640
De grootste held was natuurlijk Nissany, 1 dag testrijder op 40+ jarige leeftijd

quote:
Chanoch Nissany
After taking up motor-racing as a hobby at the grand old age of 38, it should have been no surprise that Nissany was 13 seconds off the pace when he made his F1 debut with Minardi during practice for the 2005 Hungarian Grand Prix. He reportedly said over the radio: "Guys, I'm coming in, I'm having too much grip." Well that will tend to happen in an F1 car…
Read more at http://en.espnf1.com/f1/m(...)#fc1wSiQcdp14kDYi.99
:')
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:38:00 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_138895688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef Bluurgh het volgende:
De grootste held was natuurlijk Nissany, 1 dag testrijder op 40+ jarige leeftijd

[..]

:')
Hij heeft meer meters in een F1 wagen gereden dan elke ander persoon hier op 't forum :6
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_138896393
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:15 schreef twiFight het volgende:
[knuppel] Zet van der Garde er ook maar bij! [/hoenderhok] :o
Huub Rothengatter, Michael Bleekemolen, Boy Hayje en Roelof Wunderink zijn betere kandidaten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:12:02 #145
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138900313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hij heeft meer meters in een F1 wagen gereden dan elke ander persoon hier op 't forum :6
en er ook enkele miljoenen dollars mee verloren en het heeft hem alleen de reputatie opgeleverd van de eerste en enige coureur ooit die te veel grip had :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 12:19:09 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138900545
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:05 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Huub Rothengatter, Michael Bleekemolen, Boy Hayje en Roelof Wunderink zijn betere kandidaten.
Rothengatter is toch wel bekend als F1-coureur in Nederland, hoewel meer als manager van Verstappen.

Ik zou eerder neigen naar een Bernardus Pon in dat geval :') Maar de enige echt 'bekende' F1-coureurs zijn de Beaufort, van Lennep, Lammers, Rothengatter evt, Verstappen, Albers, Doornbos en "Ven dur God", zoals ze hem in het Engels noemen.

Toch niet slecht voor een landje zonder noemenswaardige sponsors (Philips, Randstad en McG zijn de enige die ik me kan indenken)

Finland is het enige echt kleine land wat WK's heeft afgeleverd.. en Oostenrijk misschien, maar die hebben wel een rijke racehistorie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138901037
Dan vergeet je toch wel veel sponsoren. Die Minardi zat toch wel vol Nederlandse sponsors.

Edit: lost boys, willux, trust, halfords, muermans,etc.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_138901437
Het beroep van Red Bull tegen de diskwalificatie van Ricciardo is verworpen.
pi_138901644
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:45 schreef opreis het volgende:
Het beroep van Red Bull tegen de diskwalificatie van Ricciardo is verworpen.
Dat staat ook in het nieuwtjes topic. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138901709
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:33 schreef Waffle het volgende:
Dan vergeet je toch wel veel sponsoren. Die Minardi zat toch wel vol Nederlandse sponsors.

Edit: lost boys, willux, trust, halfords, muermans,etc.
En Samson toch ook?
pi_138901841
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En Samson toch ook?
Dat zou best kunnen. Net zoals superfund, weet niet echt zeker of dat Nederlands is. Maar genoeg sponsoren toen in ieder geval.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_138902143
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Net zoals superfund, weet niet echt zeker of dat Nederlands is. Maar genoeg sponsoren toen in ieder geval.
Samson stond niet op de Minardi ...

Superfund komt uit Oostenrijk.
pi_138902431
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Samson stond niet op de Minardi ...

Superfund komt uit Oostenrijk.
Samson stond op de Shadow van Jan Lammers.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:14:08 #154
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138902620
Dat was nog eens een origineel ontwerp qua livery.

That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_138903908
Die kende ik niet eens. Wel toffe livery idd.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:11:53 #156
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138905121
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rothengatter is toch wel bekend als F1-coureur in Nederland, hoewel meer als manager van Verstappen.

Ik zou eerder neigen naar een Bernardus Pon in dat geval :') Maar de enige echt 'bekende' F1-coureurs zijn de Beaufort, van Lennep, Lammers, Rothengatter evt, Verstappen, Albers, Doornbos en "Ven dur God", zoals ze hem in het Engels noemen.

Toch niet slecht voor een landje zonder noemenswaardige sponsors (Philips, Randstad en McG zijn de enige die ik me kan indenken)

Finland is het enige echt kleine land wat WK's heeft afgeleverd.. en Oostenrijk misschien, maar die hebben wel een rijke racehistorie.
Ze zeggen Van der Guard. God klinkt in het Engels toch echt heel anders. :')
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 14:15:43 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138905258
Ja er waren wel wat meer sponsoren, given. :) Ik noem de meest vooraanstaande nu even.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:21:50 #158
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138905515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja er waren wel wat meer sponsoren, given. :) Ik noem de meest vooraanstaande nu even.
HB Bewaking _O_



Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138905896
Shell hebben we natuurlijk ook nog, maar die gaan nooit voor een Nederlandse coureur zorgen helaas. En ING bij Renault had ook wel even hun best mogen doen. Maar helaas..
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_138905998
Boro. Nederlands eerste F1 constructeur.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138906461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
Boro. Nederlands eerste F1 constructeur.
Wow dat kende ik ook nog niet. Wat blijft F1 historie toch tof om te lezen. Ook elke keer als het RTL GP magazine uitkomt verbaas ik me over hoeveel ik nog niet weet van de geschiedenis van de F1.

Blijf het ook nog altijd jammer vinden dat Spyker F1 niks geworden is. Vond het toch wel wat hebben een Nederlands team op de grid.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:51:26 #162
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138906601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef Waffle het volgende:

[..]

Wow dat kende ik ook nog niet. Wat blijft F1 historie toch tof om te lezen. Ook elke keer als het RTL GP magazine uitkomt verbaas ik me over hoeveel ik nog niet weet van de geschiedenis van de F1.

Blijf het ook nog altijd jammer vinden dat Spyker F1 niks geworden is. Vond het toch wel wat hebben een Nederlands team op de grid.
Lees ook eens de boeken van Heinz Prüller. Toen, jaren zeventig en tachtig, ging het er toch wat anders aan toe dan nu. Minder professioneel, wel menselijker. Meer mensen met passie voor autosport in plaats van dat alles om de centjes draaide zoals nu.
Laatst ook nog het boek van Mike Hawthorn gelezen. Dat waren helemaal mooie tijden. Na elke wedstrijd dook hij steevast de kroeg in. Vaak ook met andere coureurs.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_138906758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:51 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Lees ook eens de boeken van Heinz Prüller. Toen, jaren zeventig en tachtig, ging het er toch wat anders aan toe dan nu. Minder professioneel, wel menselijker. Meer mensen met passie voor autosport in plaats van dat alles om de centjes draaide zoals nu.
Laatst ook nog het boek van Mike Hawthorn gelezen. Dat waren helemaal mooie tijden. Na elke wedstrijd dook hij steevast de kroeg in. Vaak ook met andere coureurs.
Deze blijft mooi



Even z'n winst vieren met een peuk, een biertje en een lekker wijf, wat wil je nog meer :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:33:42 #164
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138912560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch niet slecht voor een landje zonder noemenswaardige sponsors (Philips, Randstad en McG zijn de enige die ik me kan indenken)
Randstad en Philips kan ik niet echt meer Nederlandse sponsoren noemen. Nederlandse roots oké, maar het zijn toch internationale spelers. Anders had je ING en Unilever (Rexona bij Lotus) ook wel in dat rijtje kunnen zetten. Akzo Nobel bij Mclaren, ook al jaren trouw sinds ze de chrome livery hebben, is ook weer een internationale speler.

TW steel is dan wel weer zo'n ''kleiner'' Nederlands bedrijf wat zich iets internationaler wilt richten, afgelopen 2 jaar op de Lotus, en nu weer terug bij Force India.

Er zijn er wel meer van NL'se bodem dan je zou denken, maar ze vallen niet altijd even goed op ;)

-=edit=- crap, ik had pagina 4 nog niet gelezen :@ :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 17:35:14 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138912615
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:37:09 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138912677
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
_O-
Ninja editter

jou gebeurde waarschijnlijk hetzelfde :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 17:37:57 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138912708
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Randstad en Philips kan ik niet echt meer Nederlandse sponsoren noemen. Nederlandse roots oké, maar het zijn toch internationale spelers. Anders had je ING en Unilever (Rexona bij Lotus) ook wel in dat rijtje kunnen zetten. Akzo Nobel bij Mclaren, ook al jaren trouw sinds ze de chrome livery hebben, is ook weer een internationale speler.

TW steel is dan wel weer zo'n ''kleiner'' Nederlands bedrijf wat zich iets internationaler wilt richten, afgelopen 2 jaar op de Lotus, en nu weer terug bij Force India.

Er zijn er wel meer van NL'se bodem dan je zou denken, maar ze vallen niet altijd even goed op ;)

-=edit=- crap, ik had pagina 4 nog niet gelezen :@ :')
Philips was wel sponsor bij Footwork Arrows in 96, Randstad was inderdaad discutabel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:40:13 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138912785
Ow en dan vergeet ik nog die van de veringen! Partner/sponsor bij McLaren..... Ben de naam kwijt :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138912915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en dan vergeet ik nog die van de veringen! Partner/sponsor bij McLaren..... Ben de naam kwijt :@
Koni?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138912922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en dan vergeet ik nog die van de veringen! Partner/sponsor bij McLaren..... Ben de naam kwijt :@
Koni?
Dat is sinds 1972 al een amerikaans bedrijf, maar inderdaad wel NL oorsprong.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 17:48:08 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138913042
Het verbaast me dat Reiger nog niet in de Formule 1 actief is. Het bedrijf is erg actief op het gebied van vering, maar dan met name op het gebied van auto's/vrachtwagens die hun wedstrijden op de weg en offroad houden, maar nog niet echt op de circuits.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:49:36 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138913086
Idd Koni! ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 april 2014 @ 12:36:02 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_138975275
Voor de nieuwe OP:

Teamviewer Livetiming:
Tweede Vrije Training: m71-773-583 (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: m59-230-497
Race: m23-141-867

1
2
3
4
[b]Teamviewer Livetiming:[/b]
Tweede Vrije Training: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m71773583]m71-773-583[/url] (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m59230497]m59-230-497[/url]
Race: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m23141867]m23-141-867[/url]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 17 april 2014 @ 17:41:56 #174
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138984478
En dan in navolging van Nattekat dan maar ineens La OP nouvelle :P





Circuit data

Lap data
Lap length - 5.451km
Race laps - 56
Race distance - 305.066km
Pole position - Left-hand side of the track
Lap record* - 1’32.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004
Fastest lap - 1’32.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004
Maximum speed - 316kph
DRS zone/s (race) - Pit straight and longest straight
Distance from grid to turn one - 380m

Car performance
Full throttle - 56%
Longest flat-out section - 1397m
Downforce level - High
Fuel use per lap - 1.7kg
Time penalty per lap of fuel - 0.051s

Strategy
Quickest complete pit stop in 2013 - 19.323s by Red Bull
2014 prime tyre - Medium (2013: Medium)
2014 option tyre - Soft (2013: Soft)

100415_122036_f12010chiweer.jpg
100415_122036_f12010chitijd.jpg



100415_122036_f12010chitv.jpg

BBC (NL'se tijden) Geen live uitzendingen, wel uitgebreide samenvattingen -O-
Zaterdag
Qualifying - 15.15 BBC1
Zondag
Race - 15.30 BBC1

Sport1
Vrijdag
FP1 - 03:55
FP2 - 07:55
Zaterdag
FP3 - 04:55
Kwalificatie - 08:00
Zondag
Race - 09:00

RTL (DE)
zaterdag
06:45 Formel 1: Freies Training
07:30 Formel 1: Qualifying
Zondag
07:45 Formel 1: Countdown
09:00 Formel 1: Das Rennen
10:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights

FP1 stream 04.00
FP2 stream 08.00
FP3 stream 05.00
Quali stream 08.00
Race stream 09.00
Continue Stream Sky F1
Sfeerimpressie

Polelap 2013 met Hamilton :)







Teamviewer Livetiming dankzij Nattekat:
Tweede Vrije Training: m71-773-583 (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: m59-230-497
Race: m23-141-867

Game On!

Makkelijke copy/pasta-code onder de spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 17 april 2014 @ 18:53:39 #175
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138986071
Ik kan dit weekend helaas niet kijken. :(
pi_138986077
Kak,


Ik kan zondag niet kijken...

Live bedoel ik :-)
pi_138988124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef JohnB52 het volgende:
Kak,

Ik kan zondag niet kijken...

Live bedoel ik :-)
hier ook niet! als we nou met genoeg zijn, bellen we bernie en vragen we of hij het een paar uur kan verzetten.
pi_138990703
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef opreis het volgende:

[..]

hier ook niet! als we nou met genoeg zijn, bellen we bernie en vragen we of hij het een paar uur kan verzetten.
Sorry heb in monaco m'n telefoon van het jacht in de haven laten vallen en ben nu z'n nummer kwijt...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 18 april 2014 @ 07:49:57 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139002934
pi_139002955
Vdg anderhalve seconde sneller dan Gitaarles ? :o Wat doet die Buritto bakker daar nog ? :D
pi_139003304
Pastor lanceerd tijdens een VT even een nieuwe merchandise-lijn.

"iCrashed"

Op de pitmuur reageerden ze ook niet heel verbaasd meer _O-
  vrijdag 18 april 2014 @ 08:37:51 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139003322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Pastor lanceerd tijdens een VT even een nieuwe merchandise-lijn.

"iCrashed"

Op de pitmuur reageerden ze ook niet heel verbaasd meer _O-
het zal wel niet aan hem liggen gaat ie zeggen :')
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_139003513
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 07:53 schreef Meike26 het volgende:
Vdg anderhalve seconde sneller dan Gitaarles ? :o Wat doet die Buritto bakker daar nog ? :D
VdG was laatst ook al sneller dan Frijns :o

http://www.nu.nl/sport/37(...)ning-gp-bahrein.html
pi_139003592
Dat vind ik minder verrassend ;)

Dat Frijns dan weer sneller is dan Ericson, dat kan dan nog wel interesant worden. Financieel gezien zitten ze niet echt vast aan die Zweed. Als Frijns nog wat VT's krijgt, rijdt hij er vanaf Montreal of Spa in die wagen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:25:14 #185
423395 bt2
Live every day to the fullest!
pi_139003810
Come onn Louis, let's do this! Ik kan ook niet kijken, volgend jaar moeten ze toch is rekening gaan houden met Pasen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:42:55 #186
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139004091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:06 schreef Meike26 het volgende:
Dat vind ik minder verrassend ;)

Dat Frijns dan weer sneller is dan Ericson, dat kan dan nog wel interesant worden. Financieel gezien zitten ze niet echt vast aan die Zweed. Als Frijns nog wat VT's krijgt, rijdt hij er vanaf Montreal of Spa in die wagen.
En wie gaat Frijns betalen dan? Al z'n sponsoren?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_139004170
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En wie gaat Frijns betalen dan? Al z'n sponsoren?
Een plek hoger in de WK stand levert meer op dan dat Ericsson binnen brengt. Dus als ze bij Caterham vinden dat Frijns hun dat kan bezorgen kunnen ze de gok wagen.

Dat is vaak een afweging die de teams moeten maken. Nemen ze een coureur die geld meebrengt of een coureur die hun hoger in de WK stand kan brengen. Dat laatste levert vaak meer op, maar is minder makkelijk te realiseren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:59:38 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139004505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een plek hoger in de WK stand levert meer op dan dat Ericsson binnen brengt. Dus als ze bij Caterham vinden dat Frijns hun dat kan bezorgen kunnen ze de gok wagen.

Dat is vaak een afweging die de teams moeten maken. Nemen ze een coureur die geld meebrengt of een coureur die hun hoger in de WK stand kan brengen. Dat laatste levert vaak meer op, maar is minder makkelijk te realiseren.
Meh verwacht niet dat hij zo'n groot verschil kan maken, maar we kunnen er op blijven hopen! Vergeet niet dat Marussia al lastig te overtreffen wordt naar mate het seizoen vordert. Bianchi is natuurlijk al een keer 14e (?) geëindigd.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 april 2014 @ 10:02:06 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139004563
Marussia heeft al twee dertiende plaatsen, terwijl Caterham op eentje staat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139005224
Hoelaat NL tijd is morgen eigenlijk de kwalificatie?
pi_139005679
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:28 schreef Syntix het volgende:
Hoelaat NL tijd is morgen eigenlijk de kwalificatie?
8.00 uur.

De race is zondag om 9.00 uur (waarvan ik dus alleen het eerste half uur kan zien :( )
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_139005747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

8.00 uur.

De race is zondag om 9.00 uur (waarvan ik dus alleen het eerste half uur kan zien :( )
^O^ Balen! Formule 1 via text updates op je mobiel volgen is ook niet echt ideaal.
pi_139005967
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
pi_139006269
Dan kan maldonado nog zo veel geld meenemen, hij verbruikt ook een hoop aan onderdelen die hij sloopt door te crashen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 april 2014 @ 11:14:57 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_139006429
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
Wat een idioot is het ook :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_139006592
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef Karstman het volgende:

[..]

Sorry heb in monaco m'n telefoon van het jacht in de haven laten vallen en ben nu z'n nummer kwijt...
Ik vraag zijn dochter wel even als ze klaar is met douchen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:40:05 #197
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_139006986
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
Valt mee dat hij sorry zegt en dat hij niet de bandenmuur de schuld geeft van de crash.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_139007810
Moest even terugdenken aan 2007 toen Hamilton ook zo onderstuurde, al kwam dat toen door tot op het canvas versleten inters (ook zijn eigen schuld trouwens).

  vrijdag 18 april 2014 @ 12:21:44 #199
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_139008131
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat een idioot is het ook :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Moest even terugdenken aan 2007 toen Hamilton ook zo onderstuurde, al kwam dat toen door tot op het canvas versleten inters (ook zijn eigen schuld trouwens).

Wel met het grote verschil dat Hamilton tijdens de race de fout in ging. Dan ligt er veel meer druk op. Maldonado rijdt gewoon een auto in de prak bij een pit-entrance tijdens FP... :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 april 2014 @ 12:22:14 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_139008146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

[..]

Wel met het grote verschil dat Hamilton tijdens de race de fout in ging. Dan ligt er veel meer druk op. Maldonado rijdt gewoon een auto in de prak bij een pit-entrance tijdens FP... :')
En hij had een band minder ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:53:11 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139014099
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
:') x1000
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:19:28 #202
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_139014956
Wat een flapdrol....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_139020368
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
_O-

Ik snap nog steeds niet dat dit figuur ooit een race gewonnen heeft...
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:15:58 #204
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_139020426
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
'F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado' bekijken op YouTube - F1 China 2014 FP2 - Crash P. Maldonado:
Hehe, die boordradio:

I crash.

Oh, ok.

Sorry
:')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_139021432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

_O-

Ik snap nog steeds niet dat dit figuur ooit een race gewonnen heeft...
Hij is best wel snel als hij zijn hoofd erbij kan houden. Alleen gebeurt dat niet zo vaak. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_139021937
quote:
Was de schuld van de bocht. Die lag duidelijk buiten de lijn.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 april 2014 @ 20:01:02 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139022125
quote:
echt :')

Dan ben je toch niet geschikt als coureur?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:04:23 #208
56724 Wombcat
rent wiel
pi_139022218
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

echt :')

Dan ben je toch niet geschikt als coureur?
Ja, maar het circuit ging opeens naar links :{w
in a crowd you lose humanity
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 april 2014 @ 20:08:13 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139022334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, maar het circuit ging opeens naar links :{w
Zijn de Chinezen tegenwoordig zo snel met wegomleggingen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139022365
Waarschijnlijke gebeurde hetzelfde toen hij de pitstraat uitreed in de GP van Bahrein.
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:24:27 #211
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_139022871
Ik moest lachen :')

f1fanaticlive twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 08:33:40 Maldonado: "I crash."Truer words were never spoken. #F1 reageer retweet
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_139036474
VT3
1:53.958 Ricciardo
1:54.492 Massa
1:54.514 Grosjean
1:55.032 Hülkenberg
1:55.062 Räikkönen
1:55.228 Maldonado
1:55.235 Kvyat
1:55.361 Bottas
1:55.673 Button
1:56.019 Pérez
1:56.233 Vettel
1:56.380 Vergne
1:56.760 Sutil
1:56.841 Chilton
1:57.468 Gutiérrez
1:57.812 Kobayashi
1:57.976 Bianchi
1:59.507 Ericsson
-
Geen tijd
Alonso, Rosberg, Hamilton, Magnussen.
pi_139036598
Waarom zijn de Mercedessen niet naar buiten geweest?
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 19 april 2014 @ 07:33:16 #214
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139036626
Net op tijd wakker, was het helemaal vergeten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 19 april 2014 @ 07:55:31 #215
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139036679
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 07:17 schreef Wombcat het volgende:
Waarom zijn de Mercedessen niet naar buiten geweest?
banden sparen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 07:56:55 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036684
Maldonadogod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036685
present
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 07:59:59 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036692
Regen, topshow
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036700
Wat een geluk voor de rest dat Maldonado niet meedoet.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:02:44 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036703
Zeldzaam foutje Rosberg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:03:08 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036706
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat een geluk voor de rest dat Maldonado niet meedoet.
?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

?
Problemen met de motor, oliedrukproblemen volgens mij.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:04:07 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036715
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:03 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Problemen met de motor, oliedrukproblemen volgens mij.
Zonde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

?
lekt olie in zn motor
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:04:41 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036721
Ik vind Christian Danner echt een waardeloze commentator :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:05:49 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036727
Mooie Caterham
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036729
Lekker goed te volgen ook.
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:08:19 #228
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139036736
Het ligt niet helemaal aan mij dat ik er geen ruk van begrijp :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:08:51 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036741
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:08 schreef Uccie het volgende:
Het ligt niet helemaal aan mij dat ik er geen ruk van begrijp :')
Hoezo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:09:33 #230
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139036745
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hoezo?
Die duitsers, ik volg ze gewoon niet echt lekker.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139036753
Ik kijk sky, prima te volgen
pi_139036765
Goeiemorgen, hé een ferrarie popje O+
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_139036767
Oh en woohoo regen, wordt weer een tombola!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:13:52 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036769
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:13 schreef Karstman het volgende:
Goeiemorgen, hé een ferrarie popje O+
Vriendin van Fernando?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036775
Vettel snelste momenteel, lijken in de regen de strijd aan te gaan met mercedes :D
pi_139036781
Regen ist der große gleichmacher
pi_139036791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vriendin van Fernando?
Denk het wel.

OT: lijkt overigens wel mee te vallen qua tombola
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:16:03 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036792
Suspensieproblemen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036795
Leuk om te zien dat ze nu een compleet andere lijn rijden bij de hairpin op het einde van het lange rechte stuk.
pi_139036799
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 07:33 schreef Uccie het volgende:
Net op tijd wakker, was het helemaal vergeten.
Ik werd precies om 5 uur wakker en toen besloot ik om de VT te gaan kijken aangezien ik wist dat er regen voorspeld was. Daarna maar even naar Reizen Waes zitten kijken en de film Inside Llewyn Davis.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeldzaam foutje Rosberg
Ik kan mij geen races in de regen herinneren waarbij Rosberg in de punten eindigde.

quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef Karstman het volgende:

[..]

Denk het wel.

OT: lijkt overigens wel mee te vallen qua tombola
Dasha Kapustina ofzoiets, Alonso's vriendin.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:18:05 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036807
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik werd precies om 5 uur wakker en toen besloot ik om de VT te gaan kijken aangezien ik wist dat er regen voorspeld was. Daarna maar even naar Reizen Waes zitten kijken en de film Inside Llewyn Davis.

[..]

Ik kan mij geen races in de regen herinneren waarbij Rosberg in de punten eindigde.
Australië 2010 is de eerste die in mijn herinnering zit. Wet/dry maar daar werd ie 2e
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:19:52 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036813
Zonder dat foutje had Raikkonen problemen kunnen hebben
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:20:36 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036820
Ik denk B.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:21:16 #244
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139036825
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk B.
Ja, denk ik ook :Y
Moest wel heel lang denken.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139036830
wat een verschil tussen kobayashi en ericson en bianchi en chilton.
pi_139036840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Australië 2010 is de eerste die in mijn herinnering zit. Wet/dry maar daar werd ie 2e
5de volgens de officiële site, Button won.

The event was declared wet shortly before the start, therefore allowing the drivers to change tyres from those they qualified on, with all opting to run on intermediates. Sebastian Vettel led comfortably into the first corner from pole, and Felipe Massa jumped up to second from fifth, pushing Mark Webber down to third. The first corner saw a tangle between second-row starters Fernando Alonso and Jenson Button at the first corner, with the Spaniard sent spinning, and rejoining at the tail of the field.

Ohja, als Button Alonso van de baan ramt dan wint hij wel, net als in Canada.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:23:32 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_139036851
Heb me verslapen ;(

LT staat aan :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_139036858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:21 schreef opreis het volgende:
wat een verschil tussen kobayashi en ericson en bianchi en chilton.
kob en bia gingen volgens mij als eersten op de inters.
pi_139036860
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Heb me verslapen ;(

LT staat aan :)
LOL had al zo'n vermoeden :) maar hij doet het inderdaad!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:28:07 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036877
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef Nober het volgende:

[..]

5de volgens de officiële site, Button won.

The event was declared wet shortly before the start, therefore allowing the drivers to change tyres from those they qualified on, with all opting to run on intermediates. Sebastian Vettel led comfortably into the first corner from pole, and Felipe Massa jumped up to second from fifth, pushing Mark Webber down to third. The first corner saw a tangle between second-row starters Fernando Alonso and Jenson Button at the first corner, with the Spaniard sent spinning, and rejoining at the tail of the field.

Ohja, als Button Alonso van de baan ramt dan wint hij wel, net als in Canada.
Oh was dat China 2010 dan waar ie 2e werd?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036882
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh was dat China 2010 dan waar ie 2e werd?
Nee, daar werd Hamilton 2de.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:29:48 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Nee, daar werd Hamilton 2de.
Oh, hij werd daar 3e en Kubica 2e in Australië dan denk ik. :) In 1 van de 2 reed hij wel een tijd aan de leiding
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036896
Penalty voor Massa voor het ophouden van Vettel, zie Monza 2006 met Alonso en Massa.
pi_139036899
ik denk dat gro, sut, ver, kvy, mas en rai het niet gaan redden :o
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:32:05 #255
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139036901
Hamilton is goed bezig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:32:44 #256
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139036907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:32 schreef opreis het volgende:
ik denk dat gro, sut, ver, kvy, mas en rai het niet gaan redden :o
Rai red het wel denk ik
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:32:56 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036910
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:32 schreef opreis het volgende:
ik denk dat gro, sut, ver, kvy, mas en rai het niet gaan redden :o
PER is ook een kanshebber.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036921
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

PER is ook een kanshebber.
hmm ja....FI nie zo goed met die regen
pi_139036947
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:34 schreef opreis het volgende:

[..]

hmm ja....FI nie zo goed met die regen
Gaat wel, McLaren en Williams gaan niet lekker in de regen.
pi_139036949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh was dat China 2010 dan waar ie 2e werd?
Derde werd ie.

The first lap was marked by Ferrari's Fernando Alonso shooting into the lead from third on the grid, beating the front-row starting Red Bulls of Mark Webber and polesitter Sebastian Vettel. However, replays showed that he clearly jumped the start, for the first time in his career, and earned himself a drive-through penalty.

Ohja, toen Button op de radio begon te klagen over Alonso's jump start, dan wint hij ook.
pi_139036951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Gaat wel, McLaren en Williams gaan niet lekker in de regen.
Bottas zit er wel lekker bij.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:38:25 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036954
FI heeft het ook nog niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036960
grojean wel goed bezig
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:39:37 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036962
Wordt nog spannend zo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036978
Helemaal niks met die force India in de regen
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:42:03 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036982
Hulkenberg mazzelpikkie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036988
11e,

Niet slecht voor een coureur in een middelmatige auto
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:42:34 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139036989
Helaas mijn coureurs in de manager 13 en 16.. ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139036990
Wanvertoning van Perez.
pi_139036992
behalve de eerste race lijkt mclaren wel weer op het niveau van vorig jaar
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:42:45 #271
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139036993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hulkenberg mazzelpikkie
wel goed voor m'n manager
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_139036999
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef opreis het volgende:
behalve de eerste race lijkt mclaren wel weer op het niveau van vorig jaar
Ze waren in Bahrain snel vergeleken de andere teams, in de regen is McLaren alleen slecht, dat zagen we in Malaysia.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:43:45 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037001
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:42 schreef WEST het volgende:

[..]

wel goed voor m'n manager
Voor mij ok, maar was beter Perez geweest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:44:07 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037004
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ze waren in Bahrain snel vergeleken de andere teams, in de regen is McLaren alleen slecht, dat zagen we in Malaysia.
Alle Mercedesteams zijn beter in et droge
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139037008
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ze waren in Bahrain snel vergeleken de andere teams, in de regen is McLaren alleen slecht, dat zagen we in Malaysia.
Toen ze 0 punten scoorde?
pi_139037009
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Voor mij ok, maar was beter Perez geweest.
Ja, anders had je wel bockworstbakker geheten ;)
pi_139037011
Q2
11 Räikkönen (Ferrari)
12 Button (McLaren-Mercedes)
13 Kvyat (Toro Rosso-Renault)
14 Sutil (Sauber-Ferrari)
15 Magnussen (McLaren-Mercedes)
16 Pérez (Force India-Mercedes)

Kimi, McLaren, Pérez :')

Q1
17 Gutiérrez (Sauber-Ferrari)
18 Kobayashi (Caterham-Renault)
19 Bianchi (Marussia-Ferrari)
20 Ericsson (Caterham-Renault)
21 Chilton (Marussia-Ferrari)
22 Maldonado (Lotus-Renault)
pi_139037015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alle Mercedesteams zijn beter in et droge
Dat zagen we niet echt in Bahrain...
pi_139037018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Toen ze 0 punten scoorde?
Omdat ze een probleem hadden...
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:46:56 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037030
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Dat zagen we niet echt in Bahrain...
Daar was Force India en Williams aan et vechten met elkaar voor podiums.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139037052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Daar was Force India en Williams aan et vechten met elkaar voor podiums.
Met Button. Button was voor de SC voor Williams en sneller dan FI.
pi_139037054
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Omdat ze een probleem hadden...
Aus 2, 3
Mal 6, 9
Bah 17, Ret

Ze gaan de verkeerde kant op.
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:48:31 #283
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_139037055
Stoort Sport1 ook zo bij jullie?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:48:59 #284
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:48 schreef nils7 het volgende:
Stoort Sport1 ook zo bij jullie?
Bij mij niet.

Ik kijk dan ook geen Sport1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139037084
Sport1 kraakhelder hier
Calm down, please!
pi_139037085
de grote vraag, gaat iemand anders (RB) pole pakken vandaag?
pi_139037092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:50 schreef opreis het volgende:
de grote vraag, gaat iemand anders (RB) pole pakken vandaag?
Nee
Calm down, please!
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:51:27 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037099
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:50 schreef opreis het volgende:
de grote vraag, gaat iemand anders (RB) pole pakken vandaag?
Normaal niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139037103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:50 schreef opreis het volgende:
de grote vraag, gaat iemand anders (RB) pole pakken vandaag?
Yep, Vettel
pi_139037106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Normaal niet.
Vettel is niet normaal
pi_139037107
Wie staan er op full wets? Ik kan het niet zien.
pi_139037112
En daar is Hamilton!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_139037113
tering ham ff flink stuk beter zeg
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:53:31 #294
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_139037120
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:48 schreef nils7 het volgende:
Stoort Sport1 ook zo bij jullie?
nee gewoon normaal
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_139037122
Full Wet :
BOT, VER, HUL
Calm down, please!
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:54:13 #296
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139037124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 08:52 schreef opreis het volgende:
tering ham ff flink stuk beter zeg
Typ gewoon even de namen uit, bloed irritant dit, of doe de afkortingen met hoofdletters ;)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 19 april 2014 @ 08:56:05 #297
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139037136
Overigens had Grosjean nou geen benzine? Ze rekende er vast niet op dat hij Q3 zou halen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_139037137
Bottas naar Inters.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_139037148
HAM heeft dit in de tas.
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:59:23 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037155
koekoek hammie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 19 april 2014 @ 08:59:46 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139037163
Rosberg en regen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')