abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139218850
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik quote jou even ivm Smooth Sailing; weet jij zo toevallig wat zijn uurprijs is en wat het zou kosten om daar drie woorden te laten zetten op m'n pols? Ik wil het eigenlijk deze maand nog, maar weet niet of mijn budget toereikend is ;)

Overigens: die haas die je had getekend is serieus nice! Hele vette stijl. Ben je al aan het oefenen op dode shit en zo?
ik DM je even
pi_139241894
Mijn tattoo is eigenlijk al sinds dag 2 (dag 1 de dag dat ik hem kreeg) best dik en droog. Sinds gisteren (dag 3) is het echt een droge schaafwond geworden qua structuur. Als ik er iets op smeer (bepanthen) blijft het erop liggen. Moet ik nu al minder gaan smeren (4-6 x per dag naar 2x per dag) of kan ik dat beter vanaf morgen doen? Ik heb het idee dat als ik minder smeer dat de korsten er dan snel vanaf zullen vliegen, maar misschien is dat juist niet goed.
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:48:44 #128
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_139242361
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik quote jou even ivm Smooth Sailing; weet jij zo toevallig wat zijn uurprijs is en wat het zou kosten om daar drie woorden te laten zetten op m'n pols? Ik wil het eigenlijk deze maand nog, maar weet niet of mijn budget toereikend is ;)

Overigens: die haas die je had getekend is serieus nice! Hele vette stijl. Ben je al aan het oefenen op dode shit en zo?
Volgens mij heeft hij niet perse een uurtarief maar bekijkt hij wat je ongeveer wil en hoe lastig dat is.

Liep toen ik er was iemand binnen die ongeveer hetzelfde wou en dat kostte iets van 80-100.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_139243132
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij niet perse een uurtarief maar bekijkt hij wat je ongeveer wil en hoe lastig dat is.

Liep toen ik er was iemand binnen die ongeveer hetzelfde wou en dat kostte iets van 80-100.
het zijn 10 letters dus het is in principe lekker makkelijk ;) geen fancy fonts of zo, gewoon Times New Roman (of m'n eigen handschrift). Ik had van Dromenvangertje ook al 100 euro als richtlijn gekregen, dus dan ga ik daar vanuit.

Toevallig een idee iemand hoe lang het dan gaat duren voor het erop zit? Als ik morgen langs ga bijvoorbeeld, kan het dan meteen of moet ik een week wachten of hoe werkt zoiets (complete newbie, duidelijk ;) )
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:05:48 #130
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_139246801
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:30 schreef Eerin het volgende:

[..]

het zijn 10 letters dus het is in principe lekker makkelijk ;) geen fancy fonts of zo, gewoon Times New Roman (of m'n eigen handschrift). Ik had van Dromenvangertje ook al 100 euro als richtlijn gekregen, dus dan ga ik daar vanuit.

Toevallig een idee iemand hoe lang het dan gaat duren voor het erop zit? Als ik morgen langs ga bijvoorbeeld, kan het dan meteen of moet ik een week wachten of hoe werkt zoiets (complete newbie, duidelijk ;) )
Ik had een week maar neem voor de zekerheid je ontwerp mee op papier dan kan hij als hij eventueel tijd heeft en het niet veel werk is misschien wel direct.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:48:34 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139249785
Ik wil graag een tattoo van Donna Tinta, iemand hier ervaring met haar werk?

http://www.donnatinta.de/en/Donna_Tinta_EN/Home.html
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:53:41 #132
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_139249919
Waarom wil je graag een tattoo van specifiek haar als je niet weet hoe ze tattoeert?
pi_139253013
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik had een week maar neem voor de zekerheid je ontwerp mee op papier dan kan hij als hij eventueel tijd heeft en het niet veel werk is misschien wel direct.
Ah oke, top, dank je :) dat moet geen probleem zijn.
  vrijdag 25 april 2014 @ 17:03:27 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139255148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom wil je graag een tattoo van specifiek haar als je niet weet hoe ze tattoeert?
Omdat foto's, hoe mooi ze ook zijn, niks zegt over hoe ze is als persoon en hoe ze haar werk doet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139257340
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat foto's, hoe mooi ze ook zijn, niks zegt over hoe ze is als persoon en hoe ze haar werk doet.
Wat voor tattoo wil je van haar? Ik vind die watercolour er wel tof uit zien, al vind ik die van Sasha Unisex wel wat mooier (of ze spreken me gewoon meer aan, geen idee of ze technisch ook beter zijn). Maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk :)
pi_139262305
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:10 schreef wasmachine01 het volgende:
Mijn tattoo is eigenlijk al sinds dag 2 (dag 1 de dag dat ik hem kreeg) best dik en droog. Sinds gisteren (dag 3) is het echt een droge schaafwond geworden qua structuur. Als ik er iets op smeer (bepanthen) blijft het erop liggen. Moet ik nu al minder gaan smeren (4-6 x per dag naar 2x per dag) of kan ik dat beter vanaf morgen doen? Ik heb het idee dat als ik minder smeer dat de korsten er dan snel vanaf zullen vliegen, maar misschien is dat juist niet goed.
4-6 keer per dag?!?!? dan heeft de schaafwond ook geen tijd om te helen en zeker niet als je bepanthen zalf gebruikt ( creme is lichter, ik zweer bij deze overstap) 2x per dag is voldoende

verder heb ik niet echt een idee hoe je tattoo eruit ziet en hoe 'dik' het is, kan net zo goed zijn dat het normaal is en gewoon zwelling is of hij is te diep gezet en het is littekenweefsel
pi_139263901
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

4-6 keer per dag?!?!? dan heeft de schaafwond ook geen tijd om te helen en zeker niet als je bepanthen zalf gebruikt ( creme is lichter, ik zweer bij deze overstap) 2x per dag is voldoende

verder heb ik niet echt een idee hoe je tattoo eruit ziet en hoe 'dik' het is, kan net zo goed zijn dat het normaal is en gewoon zwelling is of hij is te diep gezet en het is littekenweefsel
Zovaak moest ik ook smeren bij m'n eerste, en heb ik ook bij m'n tweede gedaan. Geen problemen mee gehad. De tatoeëerder had gezegd dat te vaak beter was dan te weinig.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_139265125
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:00 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Zovaak moest ik ook smeren bij m'n eerste, en heb ik ook bij m'n tweede gedaan. Geen problemen mee gehad. De tatoeëerder had gezegd dat te vaak beter was dan te weinig.
Ik lees overal wat anders, maar wat ik het meeste heb gelezen is 4-6 keer per dag. Dit is ook wat mijn shop aanraad :) Ik denk eerlijk gezegd dat mijn tattoo juist iets te droog was, ik smeerde het echt heel dun in, en dan trok het binnen 1 minuut in en zag je al niet dat ik had gesmeerd. Ik smeer nu een beetje dikker, en het voelt een stuk soepeler en minder droog. Dat was mijn voornaamste zorg, dat de korsten er te snel vanaf zouden vallen.
pi_139267532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Ik lees overal wat anders, maar wat ik het meeste heb gelezen is 4-6 keer per dag. Dit is ook wat mijn shop aanraad :) Ik denk eerlijk gezegd dat mijn tattoo juist iets te droog was, ik smeerde het echt heel dun in, en dan trok het binnen 1 minuut in en zag je al niet dat ik had gesmeerd. Ik smeer nu een beetje dikker, en het voelt een stuk soepeler en minder droog. Dat was mijn voornaamste zorg, dat de korsten er te snel vanaf zouden vallen.
Ik moest juist dun smeren dacht ik. Dat heb ik bij de 2e gedaan iig.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zaterdag 26 april 2014 @ 09:56:46 #140
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_139272860
M'n Lego blok is eindelijk aan het helen. Nou ja, het zwarte vlak is echt goed korstig en begint los te laten, de rest is al goed geheeld. Denk wel dat ik hem moet laten bijwerken waar ik zo vaak de korst er af heb getrokken bij het zwarte vlak maar voor nu eerst wel goed. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_139276287
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n Lego blok is eindelijk aan het helen. Nou ja, het zwarte vlak is echt goed korstig en begint los te laten, de rest is al goed geheeld. Denk wel dat ik hem moet laten bijwerken waar ik zo vaak de korst er af heb getrokken bij het zwarte vlak maar voor nu eerst wel goed. :')
Wow nu pas?

Ik denk dat mijn huid gewoon heel snel geneest. Niet dat het al compleet is, maar vanochtend toen ik wakker werd hingen de vellen erbij en na het douchen is ongeveer de helft van de korsten er al af. Al na 4 dagen! En de huid/tattoo die ik nu zie ziet er mooi uit :)
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:02:37 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139276555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Eerin het volgende:

[..]

Wat voor tattoo wil je van haar? Ik vind die watercolour er wel tof uit zien, al vind ik die van Sasha Unisex wel wat mooier (of ze spreken me gewoon meer aan, geen idee of ze technisch ook beter zijn). Maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk :)
Watercolour inderdaad en dan op mijn bovenarm met diverse bloemen en een kolibrie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139276806
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n Lego blok is eindelijk aan het helen. Nou ja, het zwarte vlak is echt goed korstig en begint los te laten, de rest is al goed geheeld. Denk wel dat ik hem moet laten bijwerken waar ik zo vaak de korst er af heb getrokken bij het zwarte vlak maar voor nu eerst wel goed. :')
Meer dan drie weken is wel erg lang. Normaal gesproken is een tattoo binnen een week en 10 dagen helemaal korstvrij genezen. Heb je een foto hoe het er nu uit ziet? Als je een korst te vaak los hebt getrokken per ongeluk kun je scar tissue krijgen waar je moeilijker overheen kunt tatoeëren.
Land of the free. Home of the brave.
pi_139278272
Volgende week zaterdag mag ik mijn beide voeten gaan laten doen. :D
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  zaterdag 26 april 2014 @ 15:37:52 #145
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_139279299
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:48 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Wow nu pas?

Ik denk dat mijn huid gewoon heel snel geneest. Niet dat het al compleet is, maar vanochtend toen ik wakker werd hingen de vellen erbij en na het douchen is ongeveer de helft van de korsten er al af. Al na 4 dagen! En de huid/tattoo die ik nu zie ziet er mooi uit :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Meer dan drie weken is wel erg lang. Normaal gesproken is een tattoo binnen een week en 10 dagen helemaal korstvrij genezen. Heb je een foto hoe het er nu uit ziet? Als je een korst te vaak los hebt getrokken per ongeluk kun je scar tissue krijgen waar je moeilijker overheen kunt tatoeëren.
De 'rest' is al een tijd goed geheeld hoor, maar het echt zwarte stukje blok is pas afgelopen weekend dusdanig geheeld dat ik de korst er niet meer aftrek met sokken aan/uit doen. Schade lijkt mee te vallen, maar zie ik één dezer dagen wel als ook die korstjes los komen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 28 april 2014 @ 13:31:02 #146
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_139338761
Kan iemand een tattooshop in omgeving Zuidoost-Brabant aanraden?

Deze vraag is vast te random, maar waar te beginnen met zoeken, damn _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_139339585
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Kan iemand een tattooshop in omgeving Zuidoost-Brabant aanraden?

Deze vraag is vast te random, maar waar te beginnen met zoeken, damn _O-.
Welke stijl wil je laten zetten? Genoeg goede shops in Eindhoven en Helmond.
Land of the free. Home of the brave.
pi_139339682
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Watercolour inderdaad en dan op mijn bovenarm met diverse bloemen en een kolibrie.
Ik ken Donna Tinta verder niet, maar een van mijn favorieten qua watercolor is Street Tattoo
http://streettattoo.wix.com/streettattoo
Every living creature on earth dies alone
  maandag 28 april 2014 @ 14:28:37 #149
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_139340549
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Welke stijl wil je laten zetten? Genoeg goede shops in Eindhoven en Helmond.
Bij Helmond denk ik altijd meteen van "nee, dat kan niks zijn :')", maar gelukkig dat daar ook gewoon goede zitten.

En stijl weet ik nog helemaal niet. Realistisch is mooi, gestileerd heeft ook wel wat en ik ontdek net watercolour tattoo's, wat er ook weer ontzettend gaaf uitziet. Het design zal in ieder geval een hoofd/schedel van een ram zijn.

Oriëntatiefase alles :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_139340662
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Bij Helmond denk ik altijd meteen van "nee, dat kan niks zijn :')", maar gelukkig dat daar ook gewoon goede zitten.

En stijl weet ik nog helemaal niet. Realistisch is mooi, gestileerd heeft ook wel wat en ik ontdek net watercolour tattoo's, wat er ook weer ontzettend gaaf uitziet. Het design zal in ieder geval een hoofd/schedel van een ram zijn.

Oriëntatiefase alles :').
Leuk hea :+
Ik heb nog steeds een tattoo die ik wil laten zetten maar ik weet ook niet waar ik moet zoeken..
En of ik het echt wil :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')