abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_153771026
De krabpaal heeft geen geheimen meer en grijze gevaarlijke poes = gevaarlijk (tenzij je haar ongemerkt benadert :+ )






Gisteren zijn de dames te dierenarts geweest voor enting en chip. Hij was vol bewondering over de reuzekittens: de meiden wegen allemaal zowat een kilo, zo zwaar heb ik ze nog nooit afgeleverd, geloof ik :D

Ganache werd nog even extra nagekeken. Toevallig had ik dezelfde DA als bij bijna blinde Betty (het tweede bezoekje dan, want de DA die ik toen de eerste keer had, had het over laten inslapen van dat kitten :o ).
En ook deze keer vroeg hij zich af waar al de ophef over was. :) Blijkbaar zijn de bevindingen bij Ganache en communicatie hierover ruimschoots doorgesproken in de praktijk. En lijkt een zeer toegewijde, maar ietwat overbezorgde/onervaren(?) DA wat voorbarige conclusies te hebben getrokken.

Poesje doet het goed en mag gaan verhuizen. *O*

Morgen t/m vrijdag is de grote uittocht van alle dames. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153771889
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:01 schreef Cat22 het volgende:
De krabpaal heeft geen geheimen meer en grijze gevaarlijke poes = gevaarlijk (tenzij je haar ongemerkt benadert :+ )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gisteren zijn de dames te dierenarts geweest voor enting en chip. Hij was vol bewondering over de reuzekittens: de meiden wegen allemaal zowat een kilo, zo zwaar heb ik ze nog nooit afgeleverd, geloof ik :D

Ganache werd nog even extra nagekeken. Toevallig had ik dezelfde DA als bij bijna blinde Betty (het tweede bezoekje dan, want de DA die ik toen de eerste keer had, had het over laten inslapen van dat kitten :o ).
En ook deze keer vroeg hij zich af waar al de ophef over was. :) Blijkbaar zijn de bevindingen bij Ganache en communicatie hierover ruimschoots doorgesproken in de praktijk. En lijkt een zeer toegewijde, maar ietwat overbezorgde/onervaren(?) DA wat voorbarige conclusies te hebben getrokken.

Poesje doet het goed en mag gaan verhuizen. *O*

Morgen t/m vrijdag is de grote uittocht van alle dames. O+
Wat een geweldig nieuws voor Ganache *O* en lekker mollige kittens O+ O+ O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:56:49 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_153781111
Jeej *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_153832146
:o grote uittocht al!!

wanneer komen de volgenden?
Professioneel gifmenger.
pi_153837522
Alles verhuisd! Blije baasjes! O+
Mammapoezzz met grote ogen in de vervoersmand, maar die gaat alle tijd krijgen om te wennen O+

Volgend nest kan morgen komen, of over twee weken. Of later. Net wanneer er een poezel een plekje nodig heeft. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153837668
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Alles verhuisd! Blije baasjes! O+
Mammapoezzz met grote ogen in de vervoersmand, maar die gaat alle tijd krijgen om te wennen O+

Volgend nest kan morgen komen, of over twee weken. Of later. Net wanneer er een poezel een plekje nodig heeft. :)
Spannend! En zijn dat dan zwangere dames of pasbevallen dames of is alles mogelijk?
Professioneel gifmenger.
pi_153837739
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:36 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Spannend! En zijn dat dan zwangere dames of pasbevallen dames of is alles mogelijk?
Alles mogelijk, zelfs schijnzwanger _O- Zie reeks :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153880468
quote:
Even een berichtje over Ganache.
Ze maakt het goed. Ze heeft een veilig plekje uitgekozen onder mijn dochters bed waar we haar kunnen benaderen zonder haar teveel stress te bezorgen. Ze is een echte nachtbraker, overdag wil ze met rust gelaten worden, maar s'avonds komt ze los. Ze vindt het dan lekker om geaaid te worden wat blijkt uit zacht gespin waarbij ze haar oogjes lekker dicht laat vallen en ze zit dan graag voor het raam.
Ze doet het goed, na twee dagen ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153958822
Ik ging wat papieren afgeven bij het asiel en het volgendegesprek ontspon zich:
'Hejje nog een moederpoes voor me?'
*bladerblader.... 'Ja! Het is een hele mooie'
'Dat zeggen jullie altijd :{w ' uiteraard zijn álle poezen mooi O+

En toen kreeg ik dit mee.....


Wel zeker een bijzonder mooie poes! Er zit streep in, creme, rood, bruin, pluimstaart en ze heeft helblauwe ogen. En een buik vol beebies *O*


De verhuizing was wel erg spannend, maar toen ik haar eenmaal in haar kraammand had geinstalleerd gooide ze zich binnen de kortste keren om voor kroelen. En ronken kan ze ook. O+ En er zit al een aardige buik aan.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153958856
poederpastelpoes
pi_153958923
Vervolgens een :o :X momentje toen ik poes aaide en bij de staartstreek een verdikking voelde. Er kwam iets uit! :o Zonder weeën! :o En totaal anders dan kitten, dit gaat niet goed :X
Tot het voorwerp zich wat meer liet zien en bleek dat poes haar drol echt niet kon ophouden. En het toilet nog niet had gevonden. _O- ik heb haar maar even een rondleiding gegeven, gaat het de volgende keer vast goed. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:14:12 #237
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_153959100
Wat een mooierd! O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_153960269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:05 schreef computergirl het volgende:
poederpastelpoes
Bedankt voor deze geweldige TTtip ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153960430
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Vervolgens een :o :X momentje toen ik poes aaide en bij de staartstreek een verdikking voelde. Er kwam iets uit! :o Zonder weeën! :o En totaal anders dan kitten, dit gaat niet goed :X
Tot het voorwerp zich wat meer liet zien en bleek dat poes haar drol echt niet kon ophouden. En het toilet nog niet had gevonden. _O- ik heb haar maar even een rondleiding gegeven, gaat het de volgende keer vast goed. :)
_O- Poeppaniek!
Professioneel gifmenger.
pi_153960451
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Alles mogelijk, zelfs schijnzwanger _O- Zie reeks :7
Zeg, weet je hoe lang de reeks is???
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:12:43 #241
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153960544
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zeg, weet je hoe lang de reeks is???
:Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153960589
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zeg, weet je hoe lang de reeks is???
Uhuh. Huiswerk B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:36:38 #243
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_153961143
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging wat papieren afgeven bij het asiel en het volgendegesprek ontspon zich:
'Hejje nog een moederpoes voor me?'
*bladerblader.... 'Ja! Het is een hele mooie'
'Dat zeggen jullie altijd :{w ' uiteraard zijn álle poezen mooi O+

En toen kreeg ik dit mee.....
[ afbeelding ]

Wel zeker een bijzonder mooie poes! Er zit streep in, creme, rood, bruin, pluimstaart en ze heeft helblauwe ogen. En een buik vol beebies *O*

De verhuizing was wel erg spannend, maar toen ik haar eenmaal in haar kraammand had geinstalleerd gooide ze zich binnen de kortste keren om voor kroelen. En ronken kan ze ook. O+ En er zit al een aardige buik aan.

[ afbeelding ]
:o

Meteen een nieuwen poes O+
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 20:39:20 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153961219
Oh wauw wat een schoonheid :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_153961247
Poes lijkt raar aangesloten....

Ligt te kroelen en te spinnen in haar veilige nest, kriebels zijn heerlijk.... maar tegelijktijd komt er een gegrom uit wat ik alleen ken van katten die klaar zitten om je het vleesch van het lijf te scheuren. :o

Deze niet, tussen het grommen draait ze zich nog eens voor extra kroelplekken. Maar tot we elkaar beter kennen gaat mijn hand niet de volle lengte de overdekte kraammand in _O-

Kan ook zijn dat ze reageerde op mijn eigen poes die luidkeels verkondigde dat ze prooi (knuffel) had. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153961877
Ah, nee, het is weer een demente _O-

Alleen deze uit het. :7 Blazen, grommen tot ze ontdekt dat De Kroel echt wel fijn is. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2015 @ 21:25:02 #247
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_153962256
Nieuwen poes *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:08:32 #248
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153963422
Poes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:18:37 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153963695
Wanneer worden de kittens verwacht.
Spoilers!
pi_153963886
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer worden de kittens verwacht.
Ze heeft haar Predictor stick ergens laten liggen }:|
Dus we moeten gokken. Magere poes, dikke buik, zichtbare tepels... Kan best nog twee weken duren.
Want ze staat ook nog niet echt op ploffen, zoals ik het kan bekijken. En ze mag best een paar weekjes te rust komen voor een horde kittens haar tetten gaat bestormen. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')