abonnement Unibet Coolblue
pi_138579570
Recentelijk is mij doorgedrongen dat ik meer aan mijn lichaam zou moeten werken en dat het er strakker uit kan zien dan hoe het er nu uitziet.

Op dit moment zijn dit mijn gegevens:

• Leeftijd: 18
• Lengte: 178 cm
• Gewicht: 72 kg
• Middel omtrek: 85 cm
• Nek omtrek: 36 cm

• Lichaamsvet: 18%
• Kilo's vet: 12,9 kg
• Vetvrije massa: 59,1 kg

Sinds vandaag ben ik begonnen met Insanity en het beviel mij goed. Overigens merk ik dat ik langer moet pauzeren dan de mensen in de video van Insanity. In de video wordt er 30 seconden gepauzeerd, terwijl ik daar wel 4 tot 8 minuten voor nodig heb.

Echter twijfel ik aan de effectiviteit van Insanity en daarnaast kan ik Insanity niet de hele week volgen, maar een aantal dagen (3-4 dagen).

Zat trouwens ook te denken om mijzelf in de sportschool in te schrijven, maar daarnaast dacht ik dat dit een achterhaald idee zou kunnen zijn en het beter zou zijn om zelf materialen aan te schaffen wat op de lange termijn ook goedkoper is. Daarnaast ben ik dan ook niet vastgeplakt aan bijkomende vaste lasten, maar heb ik een eenmalige investering gedaan. Heb overigens niet een groot budget (<100 euro).

Mijn doel? Mijn overtollige vet wegwerken en een strak lichaam krijgen.

De reden van het openen van dit topic is vooral omdat ik geen sport-expert ben en daardoor hier wat advies kom inwinnen.

:)
pi_138579951
3-4 dagen in de week Insanity moet genoeg zijn, met jouw lichaam, om voor de zomer 'strak' te zijn.
Extremistisch gematigd.
pi_138580423
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef P8 het volgende:
3-4 dagen in de week Insanity moet genoeg zijn, met jouw lichaam, om voor de zomer 'strak' te zijn.
Denk je? Zal ik het vet ook kwijtraken in mijn gezicht, buik etc..?

Vind je sportschool handig of is het handiger om zelf materialen aan te schaffen?
pi_138580586
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Denk je? Zal ik het vet ook kwijtraken in mijn gezicht, buik etc..?
Daar valt niks over te zeggen. Dat hangt van je genetische plaatje af. Uiteindelijk is ook dat vet weg te trainen, maar sommigen moeten maar gewoon leren leven met een plofkop. Te weinig vet is erg ongezond.
quote:
Vind je sportschool handig of is het handiger om zelf materialen aan te schaffen?
In een sportschool word je meer gestimuleerd om ook echt te trainen. Thuis loop je al gauw de kantjes erbij af. Denk jij dat je wel genoeg zelfdiscipline hebt, dan kun je ervoor kiezen om thuis alle oefeningen te doen.
Extremistisch gematigd.
pi_138580801
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:17 schreef P8 het volgende:

[..]

Daar valt niks over te zeggen. Dat hangt van je genetische plaatje af. Uiteindelijk is ook dat vet weg te trainen, maar sommigen moeten maar gewoon leren leven met een plofkop. Te weinig vet is erg ongezond.

[..]

In een sportschool word je meer gestimuleerd om ook echt te trainen. Thuis loop je al gauw de kantjes erbij af. Denk jij dat je wel genoeg zelfdiscipline hebt, dan kun je ervoor kiezen om thuis alle oefeningen te doen.
Ik heb zelf wel de discipline om thuis te trainen. Zit alleen vooral te overwegen of de sportschool handig is of dat thuis trainen handiger is. Bovendien lijkt mij thuis trainen nog eens goedkoper ook. :)

Een buikbank bezit ik al.
  zondag 6 april 2014 @ 19:54:24 #6
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_138582000
Denk dat het ook verstandig is om op je voeding te letten als je vet kwijt wilt raken. Hoe zit je voedings patroon normaal in elkaar? Voeding is namelijk net zo belangrijk, dan wel belangrijker dan het sporten.
pi_138582874
:P

[ Bericht 33% gewijzigd door RustCohle op 08-04-2014 18:10:52 ]
  maandag 7 april 2014 @ 14:19:45 #8
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138610141
Stop met kroketten eten
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 7 april 2014 @ 14:26:21 #9
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138610397
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Maandag t/m woensdag:

Ochtend:
Gebakken worst met 4 tot 8 gesneden stukken brood of twee tosti's met worst.

Middag:
Niks

Avond
Spaghetti/Macaroni/Rijst met rund/kip vlees en bloemkool/spruiten/broccoli/sperziebonen/snijbonen/wittekool en evt yoghurt.

Donderdag:

Ochtend:

één tosti met beleg of twee stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Frituureten (kroket, frikandellen en patat)

Vrijdag

Ochtend:
één tosti met beleg of twee stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Rijst met aardappelenpuree/spinazie en salade en vlees

Zaterdag

Ochtend:
twee tosti's met beleg of drie tot vier stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Rijst/Aardappelenpuree/Spinazie met salade en speklappen (+ 2 tot 3 stukken brood)

Zondag

Ochtend:
twee tosti's met beleg of drie tot vier stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Macaroni/Rijst met rund/kip vlees en bloemkool/spruiten/broccoli/sperziebonen/snijbonen/wittekool en evt yoghurt.

------------

EDIT:

Soms eet ik maandag t/m woensdag na het avondmaaltijd rond 21:00 a 22:00 nog eens drie tosti's.
lol wtf _O-
Deathlift or Die.
pi_138610521
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Maandag t/m woensdag:

Ochtend:
Gebakken worst met 4 tot 8 gesneden stukken brood of twee tosti's met worst.

Middag:
Niks

Avond
Spaghetti/Macaroni/Rijst met rund/kip vlees en bloemkool/spruiten/broccoli/sperziebonen/snijbonen/wittekool en evt yoghurt.

Donderdag:

Ochtend:

één tosti met beleg of twee stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Frituureten (kroket, frikandellen en patat)

Vrijdag

Ochtend:
één tosti met beleg of twee stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Rijst met aardappelenpuree/spinazie en salade en vlees

Zaterdag

Ochtend:
twee tosti's met beleg of drie tot vier stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Rijst/Aardappelenpuree/Spinazie met salade en speklappen (+ 2 tot 3 stukken brood)

Zondag

Ochtend:
twee tosti's met beleg of drie tot vier stukken gesneden geroosterd brood met beleg en smeerkaas.

Middag:
Niks of eventueel snacks zoals een kroket/hotdog of geroosterde broden met beleg en smeerkaas.

Avond:

Spaghetti/Macaroni/Rijst met rund/kip vlees en bloemkool/spruiten/broccoli/sperziebonen/snijbonen/wittekool en evt yoghurt.

------------

EDIT:

Soms eet ik maandag t/m woensdag na het avondmaaltijd rond 21:00 a 22:00 nog eens drie tosti's.
Wat vind je zelf van je voedingsschema?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 7 april 2014 @ 14:30:33 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138610568
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat vind je zelf van je voedingsschema?
Best lekker :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 7 april 2014 @ 14:33:52 #12
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138610696
Je eet te weinig tosti's, probeer alles wat je frituurt te vervangen door tosti's.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 7 april 2014 @ 14:51:52 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138611331
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
Je eet te weinig tosti's, probeer alles wat je frituurt te vervangen door tosti's.
met wit brood uiteraard
  maandag 7 april 2014 @ 14:52:34 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138611358
Eet je ketchup of curry bij je tosti's?
Deathlift or Die.
  maandag 7 april 2014 @ 15:25:05 #15
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138612548
ik vraag me serieus af hoeveel micro's deze persoon binnen krijgt :')

echt helemaal niks gewoon niks :N

edit:
o wacht, er zit natuurlijk zo'n zakje poeder met 10 stukjes gedroogde prei en paprika in die spaghetti saus, nee dan is het goed
pi_138612939
Ik dacht dat TS serieus bezig was, totdat ik het voedingsschema zag.. Ik ben zelf geen expert, maar ik denk dat daar een hoop aan kan verbeteren. Begin maar eens met alle vette rommel eruit te gooien en je maaltijden te verdelen (waarom eet je 's middags niets?)

Ik denk dat het al de helft scheelt...
pi_138613117
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef RustCohle het volgende:
Recentelijk is mij doorgedrongen dat ik meer aan mijn lichaam zou moeten werken en dat het er strakker uit kan zien dan hoe het er nu uitziet.

Op dit moment zijn dit mijn gegevens:

• Leeftijd: 18
• Lengte: 178 cm
• Gewicht: 72 kg
• Middel omtrek: 85 cm
• Nek omtrek: 36 cm

• Lichaamsvet: 18%
• Kilo's vet: 12,9 kg
• Vetvrije massa: 59,1 kg

Sinds vandaag ben ik begonnen met Insanity en het beviel mij goed. Overigens merk ik dat ik langer moet pauzeren dan de mensen in de video van Insanity. In de video wordt er 30 seconden gepauzeerd, terwijl ik daar wel 4 tot 8 minuten voor nodig heb.

Echter twijfel ik aan de effectiviteit van Insanity en daarnaast kan ik Insanity niet de hele week volgen, maar een aantal dagen (3-4 dagen).

Zat trouwens ook te denken om mijzelf in de sportschool in te schrijven, maar daarnaast dacht ik dat dit een achterhaald idee zou kunnen zijn en het beter zou zijn om zelf materialen aan te schaffen wat op de lange termijn ook goedkoper is. Daarnaast ben ik dan ook niet vastgeplakt aan bijkomende vaste lasten, maar heb ik een eenmalige investering gedaan. Heb overigens niet een groot budget (<100 euro).

Mijn doel? Mijn overtollige vet wegwerken en een strak lichaam krijgen.

De reden van het openen van dit topic is vooral omdat ik geen sport-expert ben en daardoor hier wat advies kom inwinnen.

:)
Beter een broodje kroket, dan een broodje kaas
-
pi_138618060
quote:
18s.gif Op maandag 7 april 2014 15:35 schreef bagpiper001 het volgende:
Ik dacht dat TS serieus bezig was, totdat ik het voedingsschema zag.. Ik ben zelf geen expert, maar ik denk dat daar een hoop aan kan verbeteren. Begin maar eens met alle vette rommel eruit te gooien en je maaltijden te verdelen (waarom eet je 's middags niets?)

Ik denk dat het al de helft scheelt...
Ik ben qua sport serieus bezig maar qua voeding nog niet, want het is erg moeilijk om een bezem door mijn voedingsschema te halen.
pi_138618072
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
Eet je ketchup of curry bij je tosti's?
Nee. :)
pi_138618096
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat vind je zelf van je voedingsschema?
Lekker, maar niet goed voor een combinatie met afvallen. :P
pi_138618125
quote:
11s.gif Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef Champy het volgende:
Stop met kroketten eten
Kroketten valt wel mee, meestal 1x per week. Het was gewoon ter voorbeeld (die bij ''middag'') staan.
pi_138618131
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

lol wtf _O-
Wat is er? :D
  maandag 7 april 2014 @ 17:41:10 #23
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138618206
Insanity moet genoeg zijn.
De eerste paar dagen is het wel normaal dat je de mensen niet bij kan houden maar probeer alleen rust te nemen in de tijd dat je daar voor krijgt. Gewoon doorgaan tot je echt niet meer kan en dan ff 10 seconden rust en dan weer verder

Ga trouwens ook in de middag eten en stop met frituur en shit.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  maandag 7 april 2014 @ 17:43:33 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138618281
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Denk je? Zal ik het vet ook kwijtraken in mijn gezicht, buik etc..?

Vind je sportschool handig of is het handiger om zelf materialen aan te schaffen?
daar raak je juist het eerste vet kwijt
  maandag 7 april 2014 @ 17:43:40 #25
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138618285
En als je het niet bij kan houden gewoon de oefeningen in je eigen tempo doen waardoor je het wel langer volhoud. Altijd blijven bewegen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')