abonnement Unibet Coolblue
pi_138575697


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575740
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik juist andersom, levelen vind ik niet leuk.

Maar stealthen op 90? Geweldig, vooral in enemy capitals.
Dat is na 2x ook wel weer leuk geweest :P
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En priest vond ik vreselijk om te levelen, maar op lvl 90 super tof *O*
Mijn aller eerste max level character (85) was een holy priest. Die ik ook als holy heb geleveled. Met quests.

:')
pi_138575782
De verklaring dat ik Rogues op max level saai vind is trouwens misschien dat je erg veel dps doet <90 maar zodra je dan max level bent je eerst super veel gear moet hebben om fatsoenlijke dps te doen. En dat duurt te lang
pi_138575793
Een rogue die net 90 is slaat nog geen deuk in een pak boter
pi_138575834
quote:
9s.gif Op zondag 6 april 2014 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn aller eerste max level character (85) was een holy priest. Die ik ook als holy heb geleveled. Met quests.

o
m
g

Ik heb dan wel als shadowpriest geleveled :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575869
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:53 schreef TwyLight het volgende:
De verklaring dat ik Rogues op max level saai vind is trouwens misschien dat je erg veel dps doet <90 maar zodra je dan max level bent je eerst super veel gear moet hebben om fatsoenlijke dps te doen. En dat duurt te lang
! zo waar! In alle dungeons deed ik top dps en daar had ik veel lol in. En dan ben je lvl 90 en stel je niets meer voor :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575932
Heeft me ook iets van 3 maanden gekost om die priest (male blood elf :')) op 85 te krijgen destijds
pi_138575979
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef TwyLight het volgende:
Heeft me ook iets van 3 maanden gekost om die priest (male blood elf :')) op 85 te krijgen destijds
male blood elf holy priest levelen - zit er een masochist in jou verborgen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138575995
Mwah. Ik doe vooral world pvp, dus vind ik het leuker denk ik.

Ik kloot wat rond in Elwynn en SW dus ja, dan is rogue zijn erg handig.
pi_138576023
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
Mwah. Ik doe vooral world pvp, dus vind ik het leuker denk ik.
Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?
pi_138576024
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
Mwah. Ik doe vooral world pvp, dus vind ik het leuker denk ik.

Ik kloot wat rond in Elwynn en SW dus ja, dan is rogue zijn erg handig.
Daar ben ik niet goed genoeg voor :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138576047
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:

Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?
Of nog erger, alles onder lvl 80 ganken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138576110
Sowieso houd ik het nooit vol om een DPS character als main te hebben. Leuk om te levelen maar nogal saai op max level. Healen is meer mijn ding.

Enige wat kut is is dat je eigenlijk niks kan doen als je mensen tegenkomt (behalve jezelf eeuwig in leven houden) en mobs doden duurt een eeuwigheid als je niet van spec wisselt (wat ook weer zo'n hassle is)
pi_138576147
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso houd ik het nooit vol om een DPS character als main te hebben. Leuk om te levelen maar nogal saai op max level. Healen is meer mijn ding.

Enige wat kut is is dat je eigenlijk niks kan doen als je mensen tegenkomt (behalve jezelf eeuwig in leven houden) en mobs doden duurt een eeuwigheid als je niet van spec wisselt (wat ook weer zo'n hassle is)
Oh zo herkenbaar _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138576227
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Onder world pvp versta jij zeker onoplettende mensen zoeken om te ganken?
Nee, dat doe ik niet.

En doe eens niet zo hostile. Ik weet dat je verbitterd bent dat jij zo vaak door een higher lvl rogue gegankt bent, maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
pi_138576316
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 17:03 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet.

En doe eens niet zo hostile. Ik weet dat je verbitterd bent dat jij zo vaak door een higher lvl rogue gegankt bent, maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
Right :') Zoals ik al zei, ik speelde altijd healer, en je denkt toch niet dat ik 1v1 dood ga hè :')

Ik erger me alleen aan mensen die altijd smijten met de term 'world pvp' terwijl ze 9 van de 10 keer bedoelen ergens 1v1 mensen ganken.
pi_138576351
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Right :') Zoals ik al zei, ik speelde altijd healer, en je denkt toch niet dat ik 1v1 dood ga hè :')

Ik erger me alleen aan mensen die altijd smijten met de term 'world pvp' terwijl ze 9 van de 10 keer bedoelen ergens 1v1 mensen ganken.
Nee, dat is toch saai of wat.

Nee, ik organiseer elke week wel een For the Horde raid, ik loop rond bij Goldshire om met 90's te vechten etc.
  zondag 6 april 2014 @ 17:12:00 #18
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138576507
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, dat is toch saai of wat.

Nee, ik organiseer elke week wel een For the Horde raid, ik loop rond bij Goldshire om met 90's te vechten etc.

Als je volgende keer weer een For the Horde raid regelt, enige kans dat je mij mee kan nemen? Speel op Argent Dawn.
pi_138576528
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Als je volgende keer weer een For the Horde raid regelt, enige kans dat je mij mee kan nemen? Speel op Argent Dawn.
Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:15:00 #20
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138576586
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc. :P
Is dat een probleem, heb geen idee hoe het precies werkt qua systeem met merged reamls en cross-realm etc.
pi_138576621
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 17:15 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Is dat een probleem, heb geen idee hoe het precies werkt qua systeem met merged reamls en cross-realm etc.
Cross realm is buiten hoofdsteden.
Merged is dat je elkaar overal kan zien, dus ook in hoofdsteden.

We zouden je niet zien en met je mee kunnen vechten en vica versa.
  zondag 6 april 2014 @ 17:17:46 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138576665
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Cross realm is buiten hoofdsteden.
Merged is dat je elkaar overal kan zien, dus ook in hoofdsteden.

We zouden je niet zien en met je mee kunnen vechten en vica versa.
Ah, vrij problematisch dus :')
pi_138576694
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 17:17 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ah, vrij problematisch dus :')
Tja, inderdaad. Je kan wel mee, maar tot de gates van SW. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:54:19 #24
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_138577729
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wil je wel meenemen hoor maar je bent niet merged met Shattered Halls, Sunstrider, Boulderfist etc. :P
Add zijn btag en invite hem. Probleem opgelost.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 6 april 2014 @ 17:55:50 #25
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_138577762
Ik weet niet, Durotan ziet er nogal retarded uit :') Vooral met zijn headcover die zijn ogen bedekt :')

http://www.mmo-champion.com/
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')