Zo'n beetje. 8 maart + 30 dagen plus 3 dagen extra (ongeveer, volgens Honeywell) maakt komende week de laatste week van het actief zijn van de pingers van de black boxes.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Wel apart. Las vorige week nog een BNW theorie, dat ze vlak voor het einde dat de blackbox zou stoppen met pingen het 'wrak' zouden vinden, etc etc. Das toch nu ongeveer?
Staat in de OPquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
zozo
misschien kan een mod dat in de OP zetten?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, een stuk meer naar het noorden en dus die zuidelijke laatste pingboog klopte niet?
Vaag verhaal weer. En wel een signaal, maar geen brokstukken? Nog geen zwemvestje of siliconentiet gevonden?
Geologie/aardwetenschappen aan de uni van Southampton, die faculteit staat erg goed bekend binnen de geologische wereld trouwens.
Cool, had die andere pings nog niet gezien. Kan je die in de OP zetten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De plaats ligt tegen de laatse pinglijn, in ieder geval erg close
Helaas, te grootquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool, had die andere pings nog niet gezien. Kan je die in de OP zetten?
I know.quote:
Het is gelukt, heb de tekst die ik eerder in een quote geplaatst had weg gehaald en een link geplaatst, daarna was er ruimte genoegquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know.
Haal 1 ander plaatje of wat oud nieuws weg (als je de link laat staan blijft het te raadplegen).
Top!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het is gelukt, heb de tekst die ik eerder in een quote geplaatst had weg gehaald en een link geplaatst, daarna was er ruimte genoeg
Ik zou het even mailen, ze zijn hoogstwaarschijnlijk nog niet eerder op dit idee gekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:37 schreef Poolbal het volgende:
Nou voor de veiligheidsexperts van de vliegtuigindustrie:
1) plaats iets in het vliegtuig dat de locatie blijft doorgeven en niet uitgezet kan worden
2) als alles door de piloot uitgezet wordt is er vast een noodsituatie, stuur nog even een SOS signaal naar de verkeerstoren
3) sla de data uit de zwarte doos niet alleen lokaal op, stuur het ook door. Kan je gelijk de hele vlucht meepakken.
4) geef de zwarte doos een uniek pingsignaal.
Wat is dit plaatje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De plaats ligt tegen de laatse pinglijn, in ieder geval erg close
Er zijn vast technische issues en geldissues om dit uit te voeren. Toch vind ik vooral punt 2 vrij bizar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou het even mailen, ze zijn hoogstwaarschijnlijk nog niet eerder op dit idee gekomen.
vind ik idd wel goeie ja, een SOS verzenden als de transponders handmatig uitgezet worden , moet natuurlijk wel gebeuren tijdens het uitzetten , maar dat schijnt nog niet echt simpel te zijn. Ik ga Boeing , FAA , NTSB effe mailenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:42 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Er zijn vast technische issues en geldissues om dit uit te voeren. Toch vind ik vooral punt 2 vrij bizar.
Nee, mogelijke banen van het vliegtuig op basis van laatste pings.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Wat is dit plaatje?
"Pinglijnen"? Dus op de aangegeven plek ligt 'iets' dat deze pings verstuurd?
Ergens op de witte lijn (pinglijn) bevond het vliegtuig zich toen de laatste ping verzonden werdquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Wat is dit plaatje?
"Pinglijnen"? Dus op de aangegeven plek ligt 'iets' dat deze pings verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |