abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:05:29 #51
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138541260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Arsenal heeft altijd in de Franse vijver gevist ja of wil je zeggen van niet ?
Zoals ik al eerder zei lijkt daar sinds kort verandering in te zijn gekomen en wordt er verder gekeken en wordt er ook de portemonnee getrokken om echt aanwinsten te kopen.
Noem is wat prijzen van de laatste 10 jaar ?
Afgelopen 10 jaar? Misschien zeggen de Invincibles je iets?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138560953
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Afgelopen 10 jaar? Misschien zeggen de Invincibles je iets?
Met dat geweldige elftal had hij toch wel de CL moeten winnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 6 april 2014 @ 09:12:28 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138561175
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 08:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Met dat geweldige elftal had hij toch wel de CL moeten winnen.
Had gemoeten, maar toen liet Wenger het tactisch weer eens afweten.
pi_138562827
Tegenwoordig is het trouwens meer Newcastle dat in de Franse vijver vist...
all your heroes are whores
pi_138564578
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 11:03 schreef sylvietjoo het volgende:
Tegenwoordig is het trouwens meer Newcastle dat in de Franse vijver vist...
Mr. Alan Hypocrisy:
quote:
I saw a headline saying Arsenal are flying the flag for Britain, I kind of wondered where that British involvement actually was when I looked at their team. It’s important clubs, especially top clubs, don’t lose sight of the that. It’s the English Premier League and English players should be involved.
Foreign players have been fantastic. We have learned from them and from foreign coaches. But, to some extent, we could lose the soul of British football – the English player. We have a young team at West Ham and we are proud we have so many Englishmen.
  zondag 6 april 2014 @ 12:27:37 #56
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138564747
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 08:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Met dat geweldige elftal had hij toch wel de CL moeten winnen.
Klopt, twee jaar later bijna gelukt. Neemt niet weg dat het een wereldprestatie is. Kijk naar Bayern, ook hen lukt het (weer) niet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138571748
Europa League dan maar? :X

Wat een matig elftal staat er vandaag zeg, Monreal en Vermaelen |:( Naar voren toe kunnen we ook niks voor elkaar krijgen. Laat van mijn part Ramsey maar lekker op de bank zitten want dit wordt toch niks meer.
pi_138572006
:r
pi_138573815
Nou, nou, Plaats 5 dan maar? Zal me niks verbazen als zelfs United Arsenal nog inhaalt.
pi_138575257
Van Arsenal facebook

quote:
Dear Arsenal Fans, I would like to clarify something that came up in a recent blog concerning the Emirates Stadium debt. There are a few fans on this site who believe that the stadium debt is what has been hindering Arsenal from buying world class, quality players. This is not true, and I will explain below. Please read carefully because those of us who actually do know the facts would hate to have to post this over and over again. The total debt of the construction of the Emirates Stadium is roughly 500 million pounds including add-ons. Arsenal signed an agreement to pay off this debt over a long term, roughly being 20-25m per annum. If this agreement was circumvented in any way, it would incur major penalties, a risk Arsenal were not willing to take and haven’t. Therefore, the target date for the completion of paying it off is around the year 2031. Initially, through investments from companies like the Granada Media Group buying a stake worth 47million (5% shares) at the time, on top of Arsenal making a profit from selling our best players AT THE TIME(Overmars, Petit) we were able to go ahead with the construction. Arsenal secured a £260 million loan from a group of banks led by the Royal Bank of Scotland in April 2003. The cost of building the stadium had risen by 100m pounds during that period, forcing them to issue a bond scheme online via the website which raised several million, courtesy of the fans. Through various endorsement deals from Nike and others, Arsenal were able to continue the construction of the stadium, pay off the annual debt, and still generate a profit. The continual hiking of ticket prices and player sales made this a possibility. It is public knowledge that this accumulated profit has amounted to 70-80m up until now. For the past few years, Arsenal has been making a profit. In 2010, Highbury Square had been fully paid off and began generating profit. Emirates and Puma have signed some really lucrative deals with Arsenal accumulating to 320m pounds. Ladies and gentlemen, contrary to what you have believed about the stadium debt, Arsenal have been in a good position to buy world class players over the last 2 or 3 years. Instead of buying 2 or 3 top players every year, which would have bolstered our squad tremendously, given us a good chance to win silverware, given our existing world class players a reason to stay (RvP, Fabregas), increase fan support and ultimately make even more revenue, Arsene decided to go the cheaper route by buying 6 or 7 cheap players most of whom have ended up as deadwood, all the while sucking the life out of the wage bill and generally having little or no contribution to our club. We had to get RAPED by Man Cty,Liverpool & Chelsea due to this.Let’s be honest,Mertesacker in my opinion he is too slow and only looks good when Kossie is playing beside him.Basically we have had 4 players earning roughly 60-70k a week for 2 years who were written off as deadwood after a couple of games. Do the math, that is a whole lot of money gone to waste. I would go for an idea of spending millions than have a bunch of deadwoods doing nothing but leeching off the wage bill. The same applies to Giroud, Diaby, Bendtner and a whole bunch of other players who just have not come to the party. Wenger is making a massive gamble every time he buys an unknown player, especially now that we have sugar daddy clubs on the rise.When you buy a big name, you get results. When buying unproven, cheap players the gamble is massive, and in our case, if they do end up becoming the next Henry, what do they do? THEY LEAVE ARSENAL, because of the very reasons I have mentioned above. What is even more worrying, is that if Arsenal fail to sign some big names soon and challenge for some silverware, we will have to say farewell to players like Cazorla, Kossie, Wilshere etc. It is time Wenger realizes he cannot keep giving us fans and players false hopes in pretending we are strong enough to challenge for titles with our current mediocre squad. The players and us fans need some kind of reassurance that silverware, or at least ambition to win silverware, is around the corner. Arsene, please do yourself and us fans a favor AND SPEND ON TOP PLAYERS NOW!!! Like If yu agree
pi_138575292
pi_138576019
man man man
Wat was Arsenal slecht vandaag _O-
Beter gooien ze Wenger er uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 april 2014 @ 17:00:10 #63
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_138576100
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef Djibril het volgende:
[ afbeelding ]
yes please
pi_138576759
Hopelijk geeft God Arsenal nog een laatste kans en eindigen ze 4e. Als ze de FA Cup winnen terwijl ze niet in de top 4 eindigen boeit mij de FA Cup eigenlijk niks meer. Tevens zou ik het jammer vinden als Arsenal nu keihard achteruit gaat met Wenger. Dan zullen mensen Wenger herinneren om het achteruit laten gaan van Arsenal en niet om al zijn positieve prestaties. Als hij top 4 eindigt en de FA Cup wint is het een mooi moment om er mee te stoppen. Het is gewoon tijd voor verandering.
pi_138580835
Aan de andere kant, waarom Champions League proberen te halen als je het geld toch niet uitgeeft?
Als we geen 4e worden dan liever ook geen vijfde eigenlijk, vijfde plek heb je alsnog EL en die nutteloze wedstrijden op de donderdag doordeweeks.

Het meest beschamende is stiekem nog wel dat je je inmiddels kan afvragen wie het slechtere seizoen doormaakt, Arsenal of Utd? Het is nu niet alsof wij opeens van manager en gehele technische staff zijn veranderd..
  maandag 7 april 2014 @ 00:54:17 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138598696
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef Djibril het volgende:
Van Arsenal facebook

[..]

Het probleem daarmee is meer dat ik ook geen enkel vertrouwen heb in het oordeel van Wenger/Arsenal van wat nou topspelers zijn...

De grootste aankopen zijn stuk voor stuk gefaald. Reyes was destijds een grote aankoop, ontzettend veel kansen gekregen, en zeer zeer matig. Arshavin is bekend. Özil begon geweldig en is vervolgens compleet terug gevallen. Rosicky is nog altijd zeer wisselvallig.

Ik geloof dat Wenger nog steeds geenf lauw idee heeft wat voor spelers je nodig hebt om mee te doen om de prijzen, namelijk WINNAARS. Spelers die niet alleen ja-en-amen knikken als je ze vraagt om de tactiek uit te voeren, maar spelers die op dat veld iedere week willen strijden. Willen winnen.

Met zulke spelers had Wenger destijds succes. Maar dat soort spelers heeft hij nooit meer gehaald.

Dat geroep steeds om grote namen is leuk hoor, maar dan moet je dus wel de juiste grote namen halen. Als bijvoorbeeld Liverpool een Ozil had gehaald, dan was die jongen nooit zover weg gezakt in niveau, simpelweg omdat de rest van dat team hem dan verrot scheld. Bij Arsenal kun je week na week na week gewoon een 6-je voetballen en een nieuwe kans krijgen. Tenzij je Bendtner heet uiteraard... :P

Misschien moet Wenger gewoon uitsluitend over de filosofie gaan, hoe Arsenal hoort te spelen, en vanuit wat voor idee wat betreft het opleiden en invoegen van jong talent naar het hoogste niveau.

Daarnaast hoort iemand anders over de tactiek van wedstrijd tot wedstrijd te gaan, inclusief opstelling, en wellicht weer iemand anders die begrijpt welke spelers er nodig zijn om te halen, en die gaat dus over de aankopen.

... maar goed, dan zet je Wenger in feite gewoon in een eervol nep-baantje, dus daar zal niemand bij Arsenal aan meewerken, en zeer zeker Wenger niet.
pi_138601731
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, twee jaar later bijna gelukt. Neemt niet weg dat het een wereldprestatie is. Kijk naar Bayern, ook hen lukt het (weer) niet.
Het is wel vaak bijna met die man he.]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138602206
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 00:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat geroep steeds om grote namen is leuk hoor, maar dan moet je dus wel de juiste grote namen halen. Als bijvoorbeeld Liverpool een Ozil had gehaald, dan was die jongen nooit zover weg gezakt in niveau, simpelweg omdat de rest van dat team hem dan verrot scheld. Bij Arsenal kun je week na week na week gewoon een 6-je voetballen en een nieuwe kans krijgen. Tenzij je Bendtner heet uiteraard... :P

Dat ze steeds een kans krijgen is, denk ik, te wijten aan het feit dat er simpelweg geen vervangers zijn. Arsenal is ook dit jaar weer het team met de meeste blessures. (http://injuryleague.com/)
pi_138606182
Zit gewoon iets te veel fout. We stonden het langst op 1 van alle teams en laten het nu gigantisch afweten. Alweer. Ik ben groot fan van Wenger maar als je 2-0 achter staat in een belangrijke wedstrijd, na al een aantal flinke nederlagen, ziet dat het team 0,0 creëert en je dan alsnog weigert te wisselen... tja. Je verliest 6-3, 5-1, 6-0 en je verandert helemaal niks. Dan krijg je er weer 3 om je oren en wat doe je dan? Niks... dat vind ik nou zo jammer. Nu valt de spelers wel wat te verwijten maar aan de andere kant moeten die gewoon veel beter kunnen dan dit.

Het probleem met Wenger vervangen ( :{ ) is alleen dat ik het bestuur voor geen meter vertrouw in het vinden van een geschikte opvolger. Als Wenger dan vertrekt, moet er maar meteen écht een frisse wind gaan waaien op alle niveaus.
all your heroes are whores
  maandag 7 april 2014 @ 12:41:13 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138606478
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dat ze steeds een kans krijgen is, denk ik, te wijten aan het feit dat er simpelweg geen vervangers zijn. Arsenal is ook dit jaar weer het team met de meeste blessures. (http://injuryleague.com/)
Dat wat betreft die blessures, dat geef ik ook al jaren aan: Dat is niet normaal. Dan kloppen de faciliteiten niet, of de medische staf niet, of de traininsprogramma's niet, of whatever, maar jaar na jaar na jaar vallen daar belangrijke spelers langdurig weg.
pi_138615760
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Zit gewoon iets te veel fout. We stonden het langst op 1 van alle teams en laten het nu gigantisch afweten. Alweer. Ik ben groot fan van Wenger maar als je 2-0 achter staat in een belangrijke wedstrijd, na al een aantal flinke nederlagen, ziet dat het team 0,0 creëert en je dan alsnog weigert te wisselen... tja. Je verliest 6-3, 5-1, 6-0 en je verandert helemaal niks. Dan krijg je er weer 3 om je oren en wat doe je dan? Niks... dat vind ik nou zo jammer. Nu valt de spelers wel wat te verwijten maar aan de andere kant moeten die gewoon veel beter kunnen dan dit.

Het probleem met Wenger vervangen ( :{ ) is alleen dat ik het bestuur voor geen meter vertrouw in het vinden van een geschikte opvolger. Als Wenger dan vertrekt, moet er maar meteen écht een frisse wind gaan waaien op alle niveaus.
Tja, en die verandering op board level gaat maar heel langzaam. Vorig jaar de zoon van Stan Kroenke aan toegevoegd, en als ik me niet vergis laatst nog een wat jongere erbij. Wright deze week in de pers gezegd dat hij di Matteo wel een goede opvolger vindt en daar kan ik wel in vinden. Wel nog erg onervaren.

quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat wat betreft die blessures, dat geef ik ook al jaren aan: Dat is niet normaal. Dan kloppen de faciliteiten niet, of de medische staf niet, of de traininsprogramma's niet, of whatever, maar jaar na jaar na jaar vallen daar belangrijke spelers langdurig weg.
Dat klopt. Iets is er niet juist. De faciliteiten schijnen erg goed te zijn, en die waren aan het begin van vorig seizoen ook compleet vernieuwd. Er zijn ook wisselingen in de staf geweest, dus wat je dan overhoudt is het beleid op hoeveelheid wedstrijden en trainingen. Daar heb ik helaas geen verdere kennis over.
pi_138617323
De verdediging is ook totaal ingestort, dat is ook een groot verschil. Het is niet alleen de blessures. In het begin stond die juist fantastisch en daar kan je dan ook resultaten mee halen, zeker als je vaak de 0 kan houden. Maar goed alles is dus omgekeerd in de 2e seizoenshelft, misschien kan Ramsey wat verbeteren. Gaat wel spannend worden zaterdag, verliezen mag gewoon niet, dat zou fataal zijn nu.
Tevens denk ik wel dat Wenger gewoon gaat bijtekenen, in ieder geval 2 jaar verwacht ik zo.
pi_138640726
Nog even de herhalingen gekeken van zondag maar daarmee verdwijnt ook gelijk alle vertrouwen voor komende zaterdag. :X Reken maar dat Wigan precies hetzelfde speelt als Everton.

Ramsey en Chambo zorgde er trouwens wel voor dat we gelijk een stuk vloeiender speelde, dus die twee moeten gewoon starten. Arteta sowieso niet :') Doe maar zoiets:

--------------- :') ----------------
Tomas -- Santi --- Chambo
---- Flam ---- Ramsey ----

Zijn Gibbs en Koscielny weer fit trouwens?
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:34:10 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_138640786
Flamini is geschorst....
pi_138640801
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef Gunner het volgende:
Flamini is geschorst....
Lees het net ja |:( Kallstrom dan maar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')