abonnement Unibet Coolblue
pi_138524896
Hallo,

Ik ben opzoek naar een bank in Belgie die geld leent aan mij,
Op internet vind je 100e websites waar staat dat het mogelijk is,
Heb heel wat banken gebeld en overal het zelfde antwoord, dat ze alleen geld lenen
als je in Belgie woont. Weet iemand of er toch een bank/krediet verstrekker is die dit toch doet?

ps; ik weet niet zeker of ik in het goede categorie van het forum zit, niet boos worden aub

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:15:51 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138524916
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:17:17 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138524966
negative BKR registratie TS?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_138525061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef blabla1990 het volgende:
Omdat ik heel wat mensen ken die opzoek zijn naar een lening, maar die niet in Nederland kunnen krijgen omdat ze BKR geregistreerd zijn, ik heb al die lui afgesproken dat ik de leningen voor ze regel en zelf 9% pak, bij elkaar opgeteld is dat 42.000 euro voor paar uurtjes werk. Op internet staat het vol van dat het wel kan
@Hetbelgischkrediet
Cofidis
Alphaline
Cashreserve
Afckredieten
Auxifina
Hypobelg

heb ik allemaal al geprobeerd, maar die doen het niet... terwijl op allemaal forums staat dat ze het wel doen. Zal nu even fortis proberen & dsb.

Doet wel pijn, dat het waarschijnlijk niet meer gaat lukken, zat te twijfelen tussen een zwarte porsche panamera of een witte met zwarte velgen.
LOL
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138525121
Lijkt me niets, moet je eerst die frankskes weer gaan wisselen :{w
pi_138525138
dat klopt negatieve bkr@cherrycoke
Dat topic is gesloten, en had eigelijk geen antwoord op mijn vraag.
pi_138525180
wat is lol?
lickin on lul? @bijdehand?

Verder heb ik natuurlijk die al gebeld en hun verstrekken geen leningen aan Nederlanders.
pi_138526034
Lenen onder leasing. Kan je geld lenen en dat verder doorlenen. Zeer gewild in Belgie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138526742
ik zal het ff checken @bijdehand
bedankt
pi_138531435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef blabla1990 het volgende:

nee niks komt op mijn naam, alles op hun naam, je kan via internet de leningen aanvragen en binnen 3 werkdagen staat het bedrag op hun rekening, dan zou ik langskomen en betalen ze mij die 9 procent.

Klinkt als een waterdicht plan. Wat info opzoeken en dan 9% cashen? :Z

Volgens mij zijn banken nergens beperkt in het uitlenen van geld aan jou; dat bepalen ze zelf. Dat ze dat niet willen doen voor een lening van 50.000 als je in een ander land woont lijkt me vrij logisch? Al helemaal als je uit Nederland komt. Kun je persoonlijke leningen laten zien die in België goedkoper zijn? Bij van die persoonlijke leningen zit je vrijwel overal met een jaarlijkse interest van 10,5%.

Oja.. in tegenstelling tot wat in dat andere topic wordt beweerd heb je in België wel registratie van leningen, eveneens een zwarte lijst voor wanbetaling.
pi_138532569
Uiteindelijk is het verschil tussen het rentepercentage waarvoor je het leent en waar je het weer voor doorschuift je brutowinst. Maar volgens deze constructie lijk je me ook aansprakelijk te zijn voor wanbetaling, en je richt je zo te zien niet op de trouwste afbetalers.

Weegt dat wel tegen elkaar op? Blijft er onder de streep nog wel wat over?
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:54:27 #12
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_138534791
TS wil graag loan shark worden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')