abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 april 2014 @ 16:12:16 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138730458
Ons kuiken had een punthoofd, maar een foto was hoe dan ook prachtig geweest, want kuiken O+.
KuikenGuppy
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 16:16:30 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138730601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou we zijn 1 stap verder na een avond kaarten kijken... we weten nu dat we het heel vaak niet eens zijn en dat alle ideeen tot nu toe van tafel geveegd zijn... :')

Man wil graag een fotokaart, ik vind dat om eerder genoemde redenen (verfrommeld kind) een minder goed plan, ik wil graag een getekend kaartje, dat vind manlief spuuglelijk...
we zoeken nog even door.
En een soort compromis?

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138731837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou we zijn 1 stap verder na een avond kaarten kijken... we weten nu dat we het heel vaak niet eens zijn en dat alle ideeen tot nu toe van tafel geveegd zijn... :')

Man wil graag een fotokaart, ik vind dat om eerder genoemde redenen (verfrommeld kind) een minder goed plan, ik wil graag een getekend kaartje, dat vind manlief spuuglelijk...
we zoeken nog even door.
/uit lurkmodus

En een kaartje geschilderd/getekend in een enigszins realistische stijl? :)
pi_138731869
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En een soort compromis?

[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen, bekend kaartje :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138732477
Je kan ook een foto aan de binnenkant plaatsen, bijvoorbeeld bij pincopallino kunnen ze ook een kaartje aanpassen naar je wens. Wij hadden een kaartje uitgezocht met een blond jongetje en een hondje bij een kinderwagen hiervan hebben wij een roodharig jongetje met een klein meisje daarnaast gemaakt. Omdat de boom herfst kleuren had en Jurre in de lente geboren zou worden hebben we daar ook groen van gemaakt. Aan de binnenkant hebben wij vervolgens de foto geplaatst dit omdat we bij de eerste 2 ook een foto hadden en ik dit dus ook bij de derde wilde. Op de foto is jurre ander halve dag oud dus heel verfrommeld hoeven ze niet te zijn. Ik hoop dat de foto's zichtbaar.



[ Bericht 9% gewijzigd door debuurvrouw op 11-04-2014 07:57:23 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 17:27:52 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_138733123
Maar dat is ook echt een mooie foto ruitjes!

Ik doel dan vaak meer op foto's zoals onderstaand voorbeeld, willekeurig van internet geplukt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat gewoon wat minder visueel aantrekkelijk :') :@
disclaimer
pi_138733599
maar jou kindje is toch het alle mooist kreukels of niet. Het is ook net hoe je de foto's natuurlijk maakt wij hebben ze bij natuurlijk en zacht licht gemaakt en op een moment dat hij goed wakker was.
Wij verstuurde de kaartjes ook pas na een week zodat we wat rust hadden. Je kan dus ook de foto's wat later nemen als je wat minder kreukels wilt ;)
  donderdag 10 april 2014 @ 17:48:16 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_138733738
quote:
12s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:44 schreef ruitjes het volgende:
maar jou kindje is toch het alle mooist kreukels of niet. Het is ook net hoe je de foto's natuurlijk maakt wij hebben ze bij natuurlijk en zacht licht gemaakt en op een moment dat hij goed wakker was.
Wij verstuurde de kaartjes ook pas na een week zodat we wat rust hadden. Je kan dus ook de foto's wat later nemen als je wat minder kreukels wilt ;)
Ja, tuurlijk is dat zo :D Je moet alleen wel kunnen accepteren dat àndere mensen misschien een beetje minder gecharmeerd zijn van jouw bloedje denk ik. Daarom zou ik zelf niet voor een fotokaartje kiezen, want als 't kind er eenmaal is kan ik er zelf toch al wel de hele dag naar kijken. :D
disclaimer
pi_138733794
Ik vind mijn kind het meest geweldige jongetje ter wereld, maar ik vond hem niet per definitie beeldschoon toen hij net was geboren. Hij moest inderdaad nog echt ontvouwen. Nu zie ik wel dat dat prachtige ventje wat hij nu is, er toen ook inzat, maar het blijft toch een soort slap aftreksel van zichzelf ofzo :@ Anyways, voor mij zou het ook vervelend gevoeld hebben om hem verfrommeld en wel de wereld ingestuurd te hebben, van mij hoeft hij niet bij mensen zo op het netvlies te blijven staan.En voor mijzelf zou het ook te definitief voelen, om die tijdelijke versie van hem zo definitief op een kaartje te hebben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:50:06 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138733803
Lekker belangrijk wat anderen vinden, misschien vinden ze mijn rekening ook wel lelijk. Als je er zelf maar blij mee bent, toch?
KuikenGuppy
  donderdag 10 april 2014 @ 17:50:49 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_138733821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:50 schreef Burdie het volgende:
Lekker belangrijk wat anderen vinden, misschien vinden ze mijn rekening ook wel lelijk. Als je er zelf maar blij mee bent, toch?
Daarom zeg ik, ik zou er zelf niet voor kiezen. Wat de rest van de wereld wil is up to them natuurlijk :)
En ik zeg ook niet dat er geen mooie fotokaartjes zijn, want die zijn er echt wel O+ Alleen durf ik de gok niet zo goed te nemen. Zowel ik als mijn man kwamen niet heel florissant uit het ei zeg maar :')
disclaimer
pi_138753100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:08 schreef ruitjes het volgende:
Je kan ook een foto aan de binnenkant plaatsen, bijvoorbeeld bij pincopallino kunnen ze ook een kaartje aanpassen naar je wens. Wij hadden een kaartje uitgezocht met een blond jongetje en een hondje bij een kinderwagen hiervan hebben wij een roodharig jongetje met een klein meisje daarnaast gemaakt. Omdat de boom herfst kleuren had en Jurre in de lente geboren zou worden hebben we daar ook groen van gemaakt. Aan de binnenkant hebben wij vervolgens de foto geplaatst dit omdat we bij de eerste 2 ook een foto hadden en ik dit dus ook bij de derde wilde. Op de foto is jurre ander halve dag oud dus heel verfrommeld hoeven ze niet te zijn. Ik hoop dat de foto's zichtbaar.

[ afbeelding ]

Cute...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 11-04-2014 08:00:33 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:03:06 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_138753721
Volgens mij zijn dat inderdaad gewoon alle gegevens dus die heb ik even voor je weggehaald Ruitjes. Ik zou hem als ik jou was ook uit je photobucket halen. Je kan in photbucket je privé-gegevens anoniem maken. Lijkt me beter.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_138763429
mijn man vind mijn "verfrommelde baby" argument een argument van niks... :{ en door jullie verhalen ga ik nog meer twijfelen... zo blij dat ik nog ff tijd heb! :+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:13:28 #215
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138763460
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn man vind mijn "verfrommelde baby" argument een argument van niks... :{ en door jullie verhalen ga ik nog meer twijfelen... zo blij dat ik nog ff tijd heb! :+
Dan laat je hem de lelijkste gevallen van verfrommelde baby online zien natuurlijk :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:17:45 #216
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138763604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn man vind mijn "verfrommelde baby" argument een argument van niks... :{ en door jullie verhalen ga ik nog meer twijfelen... zo blij dat ik nog ff tijd heb! :+
Haha, voor mij is verfrommelde baby ook geen argument tegen een fotokaartje! Mijn kind kwam er heel fris en fruitig uit :+ dus een foto had best gekund. Mijn tegenargument is dat ik alleen maar kaartjes met foto ken die er óf uit zagen als een rouwkaart ( ;( ) óf ook daadwerkelijk een rouwkaart waren...Dus mijn associatie is niet zo best.

Al vind ik dat geboortekaartje van ruitertje wel heel vrolijk en heb ik daar de associatie niet bij btw
pi_138772894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:13 schreef laziness het volgende:

[..]

Dan laat je hem de lelijkste gevallen van verfrommelde baby online zien natuurlijk :D
Deze kabouter plofkop had niet zo charmant gestaan op een geboortekaartje denk ik.

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_138773178
Aaaaaaahw *smelt* Wat cute,die wangetjes! dat pakje ook!
ik wil oohoook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_138774531
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Deze kabouter plofkop had niet zo charmant gestaan op een geboortekaartje denk ik.

[ afbeelding ]
maar zij ziet er helemaal niet zo verfrommeld uit... en dat pakje O+
S. 2014
J. 2016
pi_138774817
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Deze kabouter plofkop had niet zo charmant gestaan op een geboortekaartje denk ik.

[ afbeelding ]
* Dottey rammelt O+

smelt!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138774894
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

maar zij ziet er helemaal niet zo verfrommeld uit... en dat pakje O+
Nee, niet verfrommeld, meer opgeblazen :Y) Dan zitten er ook geen kreukels in hè :7

Pakje is beschilderd door Oeke van hier. O+ O+ Hij hangt nu (2,5 jaar later) nog steeds in haar kamer te pronken.

(Dottey en Poppejans! Ik vind 't knap dat jullie van zo'n bolletje zo enthousiast worden :D )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_138775076
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden dat rijmpje ook uitgezocht, maar de vk wilde niet knippen -O-.
_O- :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben al sinds jaar en dag een sucker voor deze tekst: Welkom in het leven lieve kleine - de titel van een film van Ed van der Elsken (mooie film ook).
Dit is echt de eerste keer dat ik bijna vol schiet van een tekst hier (terwijl ik niet zwanger ben :+).
En het is zo'n simpele zin. Maar zo mooi O+

TAP, wij hadden bij gup 1 wel meteen zijn naam erbij gezet. We waren ook zo trots dat we nu een gezin waren, hij hoorde er gewoon bij vonden we.
pi_138776722
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, niet verfrommeld, meer opgeblazen :Y) Dan zitten er ook geen kreukels in hè :7

Pakje is beschilderd door Oeke van hier. O+ O+ Hij hangt nu (2,5 jaar later) nog steeds in haar kamer te pronken.

(Dottey en Poppejans! Ik vind 't knap dat jullie van zo'n bolletje zo enthousiast worden :D )

ik hou van bollies O+
S. 2014
J. 2016
pi_138776764
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:17 schreef Suikertante het volgende:

[..]

_O- :')

[..]

Dit is echt de eerste keer dat ik bijna vol schiet van een tekst hier (terwijl ik niet zwanger ben :+).
En het is zo'n simpele zin. Maar zo mooi O+

TAP, wij hadden bij gup 1 wel meteen zijn naam erbij gezet. We waren ook zo trots dat we nu een gezin waren, hij hoorde er gewoon bij vonden we.

moet jij iets vertellen?
S. 2014
J. 2016
pi_138776879
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

moet jij iets vertellen?
:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')