abonnement Unibet Coolblue
pi_140779479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Zolang ze niet glitteren in de zon. ;)
True Blood is zeker aan te raden! Jammer genoeg is het aankomende seizoen ook het laatste.... :(
Maar als jij het nog niet gekeken hebt, zijn er nog genoeg nieuwe afleveringen voor je ^O^

En nee, de vampieren glitteren niet als ze in de zon gaan staan :')
pi_140779521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef Azerdion het volgende:

[..]

True Blood is zeker aan te raden! Jammer genoeg is het aankomende seizoen ook het laatste.... :(
Maar als jij het nog niet gekeken hebt, zijn er nog genoeg nieuwe afleveringen voor je ^O^
Heb geen series meer die ik kijk op het moment, behalve Game of Thrones, maar dat seizoen is ook bijna afgelopen.
Heb er wel vaker goede dingen over gehoord, misschien binnenkort maar eens aan beginnen. :)
  zondag 8 juni 2014 @ 13:39:12 #128
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140829761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Zolang ze niet glitteren in de zon. ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:20:12 #129
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140924588
Er komen nog 7 seizoenen :o

Zie nu.nl
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_140924890
wtf :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:28:30 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140924901
Geen problemen mee als ze het huidige niveau weten vast te houden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_140924909
Was dat niet al eerder bekend?
The Walking Soap. :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:11:07 #135
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140946413
niets nieuws idd, bronmateriaal genoeg voor 20 seizoenen volgens mij. En zolang het blijft scoren zal amc de stekker er nooit uit trekken. Maar ik denk dat de massa het over pakweg 3 jaar wel redelijk zat begint te worden
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:58:09 #136
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140953243
Dat denk ik ook. De mensen moeten toch een keer winnen? Of de zombies moeten toch een keer de levenden allemaal hebben opgegeten. Dit nog 7 seizoenen vullen kan never nooit lukken denk ik..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:00:01 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140953292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Dat denk ik ook. De mensen moeten toch een keer winnen? Of de zombies moeten toch een keer de levenden allemaal hebben opgegeten. Dit nog 7 seizoenen vullen kan never nooit lukken denk ik..
Dat is een beetje de makke van deze serie inderdaad, er is blijkbaar geen endgame. Ze blijven maar van hot naar her reizen en lopen steeds tegen dezelfde problemen aan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140958398
T zou tof zijn als ze aankomend seizoen of t seizoen erop er een tof eind aan maken nu het nog enigzins leuk is.
Of niet dan?
pi_140962260
quote:
"Wij kunnen een 6-jarige meisje in het gezicht schieten, als ze maar een zombie is. Dat zou bij een gewoon mens nooit in beeld mogen."
:D

Maar inderdaad dit zou niet goed zijn denk ik. Anders wordt het te veel uitgemolken naar mijn idee.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:53:59 #140
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_140962570
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Letstalk het volgende:
T zou tof zijn als ze aankomend seizoen of t seizoen erop er een tof eind aan maken nu het nog enigzins leuk is.
Of wij het tof vinden maakt AMC geen flikker uit.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_140962784
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Of wij het tof vinden maakt AMC geen flikker uit.
Tsja als "men" het niet meer tof vind wordt er ook niet meer naar gekeken..
Of niet dan?
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:17:55 #142
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_140968271
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Tsja als "men" het niet meer tof vind wordt er ook niet meer naar gekeken..
Of we kijken maakt hun ook niet zoveel uit. Het gaat erom of het verkocht kan worden, dat is hoe het geld binnenstroomt.

Ik neem aan dat ze gewoon een afweging hebben gemaakt wat ze kunnen verkopen met de komende seizoenen en hoe dat zal gaan met de komende seizoenen en hoe winstgevend dat zal zijn. Gezien de comic is er voldoende materiaal, en dus voldoende bron om geld te maken.

Het publiek van the Walking Dead is hondstrouw gebleken. Het aantal mensen dat stopte met kijken toen het niveau naar beneden denderde is minimaal gebleken.

Zeker als ze vooraf een deal maken met afnemers voor twaalf seizoenen, stroomt het geld binnen. Het voordeel van the Walking Dead is ook dat er geen vast verhaallijn is. De hele wereld is een bron van verhalen die ze volledig naar eigen inzicht kunnen invullen en truukjes kunnen ze ook herhalen. Ze zijn niet gebonden aan een vaste groep mensen en niet aan een locatie of setting. Alleen de zombies zijn een constante.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:23:29 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_140968521
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Tsja als "men" het niet meer tof vind wordt er ook niet meer naar gekeken..
Nadat het niet meer tof is kijken we er nog een seizoen of 2 naar. Er zijn genoeg series geweest die op die manier toch nog ff één of twee jaar meepakken.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_140969267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Of we kijken maakt hun ook niet zoveel uit. Het gaat erom of het verkocht kan worden, dat is hoe het geld binnenstroomt.

Ik neem aan dat ze gewoon een afweging hebben gemaakt wat ze kunnen verkopen met de komende seizoenen en hoe dat zal gaan met de komende seizoenen en hoe winstgevend dat zal zijn. Gezien de comic is er voldoende materiaal, en dus voldoende bron om geld te maken.

Het publiek van the Walking Dead is hondstrouw gebleken. Het aantal mensen dat stopte met kijken toen het niveau naar beneden denderde is minimaal gebleken.

Zeker als ze vooraf een deal maken met afnemers voor twaalf seizoenen, stroomt het geld binnen. Het voordeel van the Walking Dead is ook dat er geen vast verhaallijn is. De hele wereld is een bron van verhalen die ze volledig naar eigen inzicht kunnen invullen en truukjes kunnen ze ook herhalen. Ze zijn niet gebonden aan een vaste groep mensen en niet aan een locatie of setting. Alleen de zombies zijn een constante.
Natuurlijk wel. Kijken is verkopen. Als er niemand kijkt wordt er ook niets verkocht en verdiend men ook niets aan bv reclame. Maar je hebt wel een punt dat het publiek wat kijkt toch groot en deels is blijven hangen. Opzich weten ze het ook telkens wel weer spannend te maken maar 12 seizoenen is gewoon echt overkill. Maar goed, we gaan het zien. Ik ben heel benieuwd hoe ze die seizoenen allemaal gaan vullen.
Of niet dan?
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:04:57 #145
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_140973644
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Kijken is verkopen. Als er niemand kijkt wordt er ook niets verkocht en verdiend men ook niets aan bv reclame.
De reclame is iets van de zenders. Daar houdt je als rechthebbende geen rekening mee. Natuurlijk moeten mensen inderdaad wel willen kijken, maar of ze ook daadwerkelijk kijken zal ze aan hun reet roesten. Als AMC het maar kan verkopen aan zenders c.q. mensen maar een abonnement nemen op hun dienst. Maar dat ze het kunnen verkopen is natuurlijk wel afhankelijk van de kijkcijfers maar zeker niet alleen dat. Ook series waarvan de kijkcijfers onder de maat bleven worden voor flinke bedragen verkocht. Het is namelijk ook een taak van de zender die het uitzendt om het aan hun kijkers te verkopen en daarmee die reclame-tijden waardevol te maken.

quote:
Maar je hebt wel een punt dat het publiek wat kijkt toch groot en deels is blijven hangen. Opzich weten ze het ook telkens wel weer spannend te maken maar 12 seizoenen is gewoon echt overkill. Maar goed, we gaan het zien. Ik ben heel benieuwd hoe ze die seizoenen allemaal gaan vullen.
Het ding is dat the Walking Dead iets is dat je gewoon hersenloos gaat zitten kijken. Het hoeft niet rete spannend te zijn. Als het plaatje een beetje overeind blijft blijven mensen wel kijken. De productiewaarde van deze serie lag alleen in het begin hoog; na de eerste paar afleveringen totaal niet meer. Mensen bleven echter kijken. Het is ook niet zo dat we geweldig slimme verhalen afgewerkt zien worden. De serie is relatief goedkoop om te maken en AMC moet ook iets hebben om de tijd in te vullen. Dat ze andere series opofferen voor een serie als MadMen, zegt dat ze het niet breed hebben. Ze zullen niet zomaar weer tegen een hit aanlopen als Breaking Bad. Dus dan maar 12 seizoenen van een serie die ontzettend goed blijft scoren en relatief goedkoop is om te maken.

Zo uitzonderlijk is het ook niet natuurlijk. Denk aan ER dat 15 seizoenen door ging.
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:42:16 #146
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140975450
Goede tijden slechte tijden loopt ook nog steeds.
Daar zijn wij 14 jaar geleden al mee gestopt om naar te kijken. Wellicht maken ze er ook zoiets belachelijks van door continue de cast te vernieuwen en dat Rick, Carl en Glenn de Robert, Ludo en de Jeff's worden :D _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_141364725
http://www.serietotaal.nl(...)oft-groots-te-worden

quote:
De opnames voor het vijfde seizoen van The Walking Dead zijn ondertussen al gestart en in oktober zal de eerste aflevering te zien moeten zijn. Over de aftrap zegt producent Jolly Dale dat het de "Biggest Episode" tot op heden gaat worden.

“De eerste aflevering van het vijfde seizoen belooft grootser te zijn dan alle andere seizoenopeners, zeker weten! Het zal geweldig worden,” aldus Dale over de kick-off van de populaire tv-serie van de Amerikaanse zender AMC.
Artikel maar even voor een deel onder de spoiler gezet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Max23 op 21-06-2014 17:35:49 ]
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:09:01 #148
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141374099
Voor de mensen die een goede zombieserie zoeken: In the Flesh is echt een aanrader ^O^.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141374855
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:50 schreef Max23 het volgende:
http://www.serietotaal.nl(...)oft-groots-te-worden

Artikel maar even onder de spoiler gezet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die spoiler lezen zonder dat ik het voor mezelf verziek en al dingen weet?
:')
Do what you love, love what you do!
pi_141374886
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:33 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan die spoiler lezen zonder dat ik het voor mezelf verziek en al dingen weet?
:')
Nou, er wordt wel iets gehint, maar of dat ook daadwerkelijk zal gebeuren is nog maar de vraag. Ik zou het voor de zekerheid maar niet lezen als ik jou was :9

Edit: Heb het deel wat je misschien beter niet kan lezen onder de spoiler staan, de rest heb ik nu in een quote staan ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')