quote:volgens je profiel ben je een vent, aap
Op zondag 13 oktober 2002 15:30 schreef Alohagirl het volgende:
Ik (als vrouw zijnde) kan klaarkomen zonder m'n handen te gebruiken, en zonder dat iemand het merkt. Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op, en zo kan ik toch overal plezier hebben. Kunnen meer vrouwen dit?
quote:Kweet niet of jij ooit sexuele voorlichting heb gehad..
Ik (als vrouw zijnde) kan klaarkomen zonder m'n handen te gebruiken, en zonder dat iemand het merkt. Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op, en zo kan ik toch overal plezier hebben. Kunnen meer vrouwen dit?
quote:omdat.......
Op zondag 13 oktober 2002 15:39 schreef Debs het volgende:
Kweet niet of jij ooit sexuele voorlichting heb gehad..
quote:Zij/hij heeft niets ingevuld, volgens mij staat ie default op MAN.
Op zondag 13 oktober 2002 15:36 schreef dr.dunno het volgende:[..]
volgens je profiel ben je een vent, aap
zitten vrouwen daarom altijd met benen over mekaar?
quote:Volgens mij ziet dat er uit alsof je heel erg moet plassen, vooral als je d'r een beetje bij wiebelt.
Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op,
quote:Lijkt me dan een ranzig klef zooitje worden, zo tijdens de les...
Op zondag 13 oktober 2002 15:59 schreef LaZZ het volgende:
Als jongen lukt mij dit ook regelmatig, ik kan namelijk mijn ballen laten bewegen waardoor ik een overheerlijke massage krijg. Ik doe dit vaak genoeg tijdens de les
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 16:15 schreef chown het volgende:
Een ex kon dat ook inderdaad. Was haast weerzinwekkend om het te zien gebeuren. Vooral als ze dan naast me in de auto zat en op een bepaald ogenblik zo'n diepe zucht liet horen. Dan wist ik hoe laat het was......
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:29 schreef nonzz het volgende:
Vertel eens hoe je dat doet ?
quote:
quote:Ik weet niet precies hoe laat het was, maar jij was iig te laat
Een ex kon dat ook inderdaad. Was haast weerzinwekkend om het te zien gebeuren. Vooral als ze dan naast me in de auto zat en op een bepaald ogenblik zo'n diepe zucht liet horen. Dan wist ik hoe laat het was......
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 13-10-2002 20:35]
quote:deed jij het niet goed dan omdat ze het zelf deed?
heeft er iemand eigenlijk er wel eens last van al masturberend wakker te worden?
ik toch +-1 keer in de maand
quote:Handig in een stampvolle trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |