abonnement Unibet Coolblue
pi_138478060
Hai,

Ik kijk hier wel eens, ondanks dat ik niet eerder een account aan heb gemaakt. Nu zit ik met een aparte situatie en ik vroeg me af of jullie zoiets eerder hebben meegemaakt.

Op het moment bevind ik me in een lesbische relatie. Gaat prima, maar tijdens de seks bloedt m'n vriendin best vaak. Dit komt niet door ongesteldheid of lange nagels, dus ik weet niet zo goed waar het "probleem" wel aan ligt. We merken er niks van tot we daadwerkelijk bloed zien.

Kan het eraan liggen dat we soms best ruig/hard zijn? Zo nee, welke andere mogelijkheden zijn 'r? SOA kan ik zo goed als uitsluiten en keer op keer toevallig een wondje raken lijkt me sterk.
pi_138478180
ze moet wel nat van je worden.
'Als' is einde discussie.
pi_138478239
Gebruik je een (voorbind)dildo zoja, welke?
pi_138478269
Tot nu toe geen speeltjes met d'r gebruikt.
pi_138478546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:48 schreef Jingle02 het volgende:
Tot nu toe geen speeltjes met d'r gebruikt.
Dus het bloeden is alleen van het vingeren?
pi_138478675
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen bleek dat ik een probleem had met de bloedvaatjes bij mijn baarmoedermond, die lagen te dicht onder het oppervlak, waardoor ze elke keer kapot gestoten werden.
Zou kunnen dat je vriendin ook zoiets heeft?
compact en kleverig.
pi_138478956
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:57 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Dus het bloeden is alleen van het vingeren?
Jep, en enkel zij heeft er last van. Ikzelf niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen bleek dat ik een probleem had met de bloedvaatjes bij mijn baarmoedermond, die lagen te dicht onder het oppervlak, waardoor ze elke keer kapot gestoten werden.
Zou kunnen dat je vriendin ook zoiets heeft?
Hmm, interessant. Ik heb het nog niet eerder gelezen, dus dan ben je waarschijnlijk een van de weinige pechvogels die er last van had? Het kan inderdaad dan best dat zijn, maar daar kom je niet achter waarschijnlijk tenzij je een professional raadpleegt?
pi_138479235
Het had een naam... Ik weet die naam alleen niet meer :{
Ik ging voor een uitstrijkje vanwege die (en wat andere) klachten en toen zag ze het eigenlijk meteen.
Was bij de huisarts trouwens, maar niet alle huisartsen doen uitstrijkjes, dan zou ze naar een gynaecoloog moeten.
compact en kleverig.
pi_138479366
hmmm apart heb even gezocht en er zijn vele topics ook op internationale fora met meiden met hetzelfde probleem alleen ik kon niet vinden waardoor het veroorzaakt word.

Hmm denk dat het beste is dat je onderzoek laat plegen.
Ehmm
pi_138494899
Heb hetzelfde probleem gehad. Baarmoederslijmvlies was verdund (atrofie) door pilgebruik. Bloedvaatjes op de baarmoeder(mond) lagen erg oppervlakkig en gingen bloeden zodra het geraakt werd. Het slijmvlies was te dun geworden om voldoende te beschermen.

Oplossing voor mij was andere pil en toch wat vaker een stopweek inlassen zodat het slijmvlies beter kon herstellen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:42:06 #11
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_138509150
Als je je vriendin toch meeneemt naar de huisarts, laat dan meteen een uitstrijkje maken. Ik, heteroseksueel, heb ook een periode gehad dat ik na iedere vrijpartij bloedde. Ik heb toen een uitstrijkje laten maken en die bleek afwijkend. Het zou een teken kunnen zijn van een voorstadium van baarmoederhalskanker.

Ze kan zich extra laten testen op HPV, het virus wat daarvoor verantwoordelijk is.

In mijn geval overigens niet: ik bleek HPV-negatief, en de vervolguitstrijkjes waren normaal.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:26:55 #12
426322 khal
<3 Daenerys Targaryen <3
pi_139001914
Misschien wat laat, maar ik heb een vergelijkbare situatie gehad met mijn vriendin. Toen bleek dat rustiger aan doen hielp. Dus wellicht dat je inderdaad te ruig doet. Ik heb er toen op gezocht en ik hoorde wel dingen als "contactbloedingen". Hoeft niets ernstigs te zijn. Ook zijn er berichten over baarmoederhalskanker. In allebei van de gevallen werd er aangereden naar de dokter te gaan.
  vrijdag 18 april 2014 @ 08:42:17 #13
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_139003369
Gebruiken jullie een (voorbind)dildo? Als ik seks heb en het gaat er wat ruiger aan toe, gebeurt het zeer regelmatig bij de vrouw... Na de tijd zie je het pas.
Dat schijnt te komen door het stoten tegen de baarmoedermond. Daarna kun je lichte bloedingen krijgen en een kramp in je onderbuik (zoals met menstruatiekramp heb ik me laten vertellen...).
  donderdag 24 april 2014 @ 12:27:48 #14
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_139210849
Gewoon rustig scharen
  donderdag 24 april 2014 @ 15:13:40 #15
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_139216036
Heeft ze voor jou er last van gehad?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_139216412
Heb je een filmpje van hoe zij begint te bloeden tijdens jullie lesbische seks? Uiteraard zodat wij beter kunnen inschatten/beoordelen waar het fout gaat. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')