abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 april 2014 @ 00:07:04 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138714214
dat is niet leuk nee. ik heb net ook veel tijd besteed aan 't herstellen van een fout. het allerlaatste 'kubusje' uit m'n vasarely tas (die met die ruitjes) had ik verkeerdom vastgenaaid. en wel zo strak en ingewikkeld dat ik de verkeerde verbindingen maar niet los kreeg zonder de schaar erin te zetten. argh! maar goed, nu zit alles er gelukkig wel goed in. nou nog bedenken hoe ik de bodem ga maken en de rand.
in de haak.
  donderdag 10 april 2014 @ 08:01:18 #102
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_138716621
Ik kan ook eindelijk weer eens iets showen. *O* Sjakie de stapelslak is voltooid (heb het een jaar uitgesteld). Hij is nog best leuk geworden.

Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_138716845
Leuk Tylergirl! Het is dat ik niet echt jonge kinderen in de familie heb en ze dus niet echt met een doel kan maken (en het is ook niet echt mijn verkoopstijl). maar soms zit ik naar die dingen te kijken en denk ik: Ik kan ook nog eens best plezier hebben van zo'n stapelslak, daar hoef je geen 1 voor te zijn :o

En ik probeer foutjes altijd te verdoezelen en als dat niet lukt haal ik het inderdaad ook uit. Ik kan er niet tegen als ik weet dat er ergens een fout zit, dan ga ik er te erg op focussen. Dan maar inderdaad een avondje voor niets gewerkt.

Ik ben lichtelijk overwhelmed door het succes van mijn Catherine handwarmers :P Ik zei gisteren tegen m'n vriend; Woooo, hij is 10x!!! gedeeld. Vandaag open ik mijn facebook en zie dat hij 87x gedeeld is waaronder op zo'n site van 450k likes. Dat geeft toch wel een grote kick :D
  donderdag 10 april 2014 @ 08:50:59 #104
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_138717184
Kirsten, goed bezig! 87x gedeeld. Je wordt beroemd ;)

Hier komen er steeds meer kleine kinderen in de familie en vriendenkring dus ik kan mijn knuffels goed sleiten gelukkig. En het is dat ik Sjakie niet heel leuk vond om te maken, anders had ik hem ook wel voor jou gemaakt ;) :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 10 april 2014 @ 08:57:33 #105
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_138717311
Sjakie is leuk, maar wel veel werk zo te zien.
pi_138717449
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:25 schreef kirsten. het volgende:
Leuk Tylergirl! Het is dat ik niet echt jonge kinderen in de familie heb en ze dus niet echt met een doel kan maken (en het is ook niet echt mijn verkoopstijl). maar soms zit ik naar die dingen te kijken en denk ik: Ik kan ook nog eens best plezier hebben van zo'n stapelslak, daar hoef je geen 1 voor te zijn :o

En ik probeer foutjes altijd te verdoezelen en als dat niet lukt haal ik het inderdaad ook uit. Ik kan er niet tegen als ik weet dat er ergens een fout zit, dan ga ik er te erg op focussen. Dan maar inderdaad een avondje voor niets gewerkt.

Ik ben lichtelijk overwhelmed door het succes van mijn Catherine handwarmers :P Ik zei gisteren tegen m'n vriend; Woooo, hij is 10x!!! gedeeld. Vandaag open ik mijn facebook en zie dat hij 87x gedeeld is waaronder op zo'n site van 450k likes. Dat geeft toch wel een grote kick :D
Die zijn leuk!
pi_138717645
Leuk Kirsten het succes van je patroon.
pi_138717786
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:25 schreef kirsten. het volgende:
Leuk Tylergirl! Het is dat ik niet echt jonge kinderen in de familie heb en ze dus niet echt met een doel kan maken (en het is ook niet echt mijn verkoopstijl). maar soms zit ik naar die dingen te kijken en denk ik: Ik kan ook nog eens best plezier hebben van zo'n stapelslak, daar hoef je geen 1 voor te zijn :o

En ik probeer foutjes altijd te verdoezelen en als dat niet lukt haal ik het inderdaad ook uit. Ik kan er niet tegen als ik weet dat er ergens een fout zit, dan ga ik er te erg op focussen. Dan maar inderdaad een avondje voor niets gewerkt.

Ik ben lichtelijk overwhelmed door het succes van mijn Catherine handwarmers :P Ik zei gisteren tegen m'n vriend; Woooo, hij is 10x!!! gedeeld. Vandaag open ik mijn facebook en zie dat hij 87x gedeeld is waaronder op zo'n site van 450k likes. Dat geeft toch wel een grote kick :D
Maar die zijn dan ook wel érg leuk zeg!! :Y O+
Ik heb 'm ook meteen op mijn Pinterest gezet, dat is een patroon die ik zéker een keer wil maken! Echt supertof! ^O^

Heb 'm ook meteen nog even in een haakgroep gedeeld :D
  donderdag 10 april 2014 @ 11:22:06 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138720444
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:25 schreef kirsten. het volgende:
Leuk Tylergirl! Het is dat ik niet echt jonge kinderen in de familie heb en ze dus niet echt met een doel kan maken (en het is ook niet echt mijn verkoopstijl). maar soms zit ik naar die dingen te kijken en denk ik: Ik kan ook nog eens best plezier hebben van zo'n stapelslak, daar hoef je geen 1 voor te zijn :o

En ik probeer foutjes altijd te verdoezelen en als dat niet lukt haal ik het inderdaad ook uit. Ik kan er niet tegen als ik weet dat er ergens een fout zit, dan ga ik er te erg op focussen. Dan maar inderdaad een avondje voor niets gewerkt.

Ik ben lichtelijk overwhelmed door het succes van mijn Catherine handwarmers :P Ik zei gisteren tegen m'n vriend; Woooo, hij is 10x!!! gedeeld. Vandaag open ik mijn facebook en zie dat hij 87x gedeeld is waaronder op zo'n site van 450k likes. Dat geeft toch wel een grote kick :D
hij is ook wel erg leuk, kirsten! O+ en mooi beschreven + gefotografeerd. goeie actie!
in de haak.
pi_138733294
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:25 schreef kirsten. het volgende:
Leuk Tylergirl! Het is dat ik niet echt jonge kinderen in de familie heb en ze dus niet echt met een doel kan maken (en het is ook niet echt mijn verkoopstijl). maar soms zit ik naar die dingen te kijken en denk ik: Ik kan ook nog eens best plezier hebben van zo'n stapelslak, daar hoef je geen 1 voor te zijn :o

En ik probeer foutjes altijd te verdoezelen en als dat niet lukt haal ik het inderdaad ook uit. Ik kan er niet tegen als ik weet dat er ergens een fout zit, dan ga ik er te erg op focussen. Dan maar inderdaad een avondje voor niets gewerkt.

Ik ben lichtelijk overwhelmed door het succes van mijn Catherine handwarmers :P Ik zei gisteren tegen m'n vriend; Woooo, hij is 10x!!! gedeeld. Vandaag open ik mijn facebook en zie dat hij 87x gedeeld is waaronder op zo'n site van 450k likes. Dat geeft toch wel een grote kick :D
Oh die zijn van jou!
Die zijn echt heel leuk, props.
Mokkel met stuntstok
pi_138754563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef MQBM het volgende:

[..]

Maar die zijn dan ook wel érg leuk zeg!! :Y O+
Ik heb 'm ook meteen op mijn Pinterest gezet, dat is een patroon die ik zéker een keer wil maken! Echt supertof! ^O^

Heb 'm ook meteen nog even in een haakgroep gedeeld :D
Ik heb hem ook direct op Pinterest gezet! :D
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_138755051
Ik vergeet dat pinnen altijd, maar dankzij jullie nu eens een keertje niet :D
pi_138756067
:D
Dank voor de lieve woorden (en daden, haha!)
pi_138809657
Ik ben bijna klaar met mijn 2 persoons granny stripe. Hoe ga ik die wassen? :'D

Hij is van zeeman Royal en wibra Saskia. Maar op de labels staat dat het niet in de wasmachine mag.
pi_138809797
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn 2 persoons granny stripe. Hoe ga ik die wassen? :'D

Hij is van zeeman Royal en wibra Saskia. Maar op de labels staat dat het niet in de wasmachine mag.
Ik las op facebook dat het gewoon in de was kan.

Ik hoop het maar, want ik ben ook met een deken met royal en saskia bezig
pi_138810255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik las op facebook dat het gewoon in de was kan.

Ik hoop het maar, want ik ben ook met een deken met royal en saskia bezig
Mensen die dit al eens ooit uitgeprobeerd hebben? Het is een cadeau voor volgende week dus ik heb geen tijd om het te verpesten :P

Hoe warm, hoeveel centrifugeren etc?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2014 23:22:02 ]
  zondag 13 april 2014 @ 00:18:24 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138812219
Acryl kun je volgens mij zonder veel problemen op 40 graden wassen. En het kan zelfs tegen de droger. Maar misschien beter om voor de zekerheid 30 graden te kiezen.
in de haak.
pi_138816936
Ik heb 2 jaar geleden een deken gemaakt voor een vriendin en ze wast m regelmatig op 30 graden en hij ziet er nog steeds goed uit. Ik zou m idd niet in de droger doen.
pi_138817190
Ik heb een babydeken gemaakt van royal. Die doe ik op de wol was in de machine, 30 graden. En dan laat ik hem liggend drogen.
  zondag 13 april 2014 @ 08:57:49 #120
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_138817343
Saskia en Royal was ik op 30 graden en doe het zelfs even in de droger op delicaat. Daar wordt het heerlijk zacht van!
pi_138819889
Ik heb geen droger, dus kan alleen toeren voor de centrifuge instellen op de wasmachine. Te hoog lijkt me niet handig maar te laag ook niet want dan is die deken zeiknat :'D
pi_138839982
Mijn dekens en sjaals van acryl gaan met grote regelmaat in de wasmachine op 30 graden en daarna in de droger (hoogste stand, kastdroog) en komen er perfect uit. Ik vindt juist dat de droger dé manier is voor een heerlijk zachte, niet knisperende acryl. Ik doe er wel altijd een droogdoekje bij in tegen het statische en weet eigenlijk niet hoe het resultaat is zonder.
Samenvattend:

acryl: wassen en drogen in de machine!
pi_138845270
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef HannaHaak het volgende:
Mijn dekens en sjaals van acryl gaan met grote regelmaat in de wasmachine op 30 graden en daarna in de droger (hoogste stand, kastdroog) en komen er perfect uit. Ik vindt juist dat de droger dé manier is voor een heerlijk zachte, niet knisperende acryl. Ik doe er wel altijd een droogdoekje bij in tegen het statische en weet eigenlijk niet hoe het resultaat is zonder.
Samenvattend:

acryl: wassen en drogen in de machine!
Oke thanks!
Dan ga ik het proberen van de week als mijn rand erop zit :)

Dit is hem met draadjes en nog zonder rand:

  maandag 14 april 2014 @ 08:56:58 #124
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_138857614
Mooi! ^O^
pi_138860877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik las op facebook dat het gewoon in de was kan.

Ik hoop het maar, want ik ben ook met een deken met royal en saskia bezig
Gisteren een groot project in de wasmachine op 30 graden wolwas, vloeibaar wasmiddel (Robijn voor kleurwas) en 400 centrifuge gedaan. Kwam er perfect en lekker ruikend uit, verder een beetje laten drogen op een rek zodat het niet uitrekte. Was toppie!

En inderdaad gave deken Space :) Hij doet me heel zomers aan!

[ Bericht 9% gewijzigd door kirsten. op 14-04-2014 11:49:15 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')