abonnement Unibet Coolblue
pi_138435534
Noch Terminus noch kannibalisme komt in de comics voor, zover ik begrepen heb. Kannibalisme zat in de game, in een hele andere context. Ik heb beiden nooit gelezen of gespeeld. (Ik hoop niet dat dit in een spoiler moet voor comic lezers/game spelers).

Nu vind ik niet dat kannibalisme zo ongelofelijk origineel is dat de inspiratie voor dat idee van zowel serieschrijvers als posters per sé uit die game moet komen.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:19:04 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138436698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef yamiown het volgende:

[..]

Is deze clip, 13 minuten aan deleted scenes, snapte niet waarom het eruit gelaten werd trouwens, zou ik een leuke vuller hebben gevonden.
Toen waren ze nog niet zo gehard als nu :o.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 2 april 2014 @ 15:19:47 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138436724
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Noch Terminus noch kannibalisme komt in de comics voor, zover ik begrepen heb. Kannibalisme zat in de game, in een hele andere context. Ik heb beiden nooit gelezen of gespeeld. (Ik hoop niet dat dit in een spoiler moet voor comic lezers/game spelers).

Nu vind ik niet dat kannibalisme zo ongelofelijk origineel is dat de inspiratie voor dat idee van zowel serieschrijvers als posters per sé uit die game moet komen.
In de game is kannibalisme, in de comics is er Sanctuary ipv Terminus.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_138436829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef yamiown het volgende:

[..]

Is deze clip, 13 minuten aan deleted scenes, snapte niet waarom het eruit gelaten werd trouwens, zou ik een leuke vuller hebben gevonden.
Shane was toch echt wel een baas _O_
Jammer dat ie zo doordraaide over Lori en Koooorrlll
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:37:43 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138437334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Shane was toch echt wel een baas _O_
Jammer dat ie zo doordraaide over Lori en Koooorrlll
Andrea is toch wel 10x geiler dan Lori idd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_138437352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef SteveBudin het volgende:
Wel of geen kannibalen is toch gewoon speculeren? Je ziet een aantal dingen voorbijkomen als ze door Terminus lopen en daaruit kan je de conclusie kan trekken dat het kannibalen zijn die een mooi systeem hebben bedacht waarbij het eten naar hun komt.
Het kan ook dat de schrijvers ons op een dwaalspoor zetten en dat ze nu voor hun eigen veiligheid even in een container zitten. Kannibalen lijkt mij wat logischer.

Een spoiler is dat je weet dat Rick in S05E01 doodgaat omdat dat in een leaked script staat (bijvoorbeeld).
Spoilers komen niet alleen voort uit een gelekt script als de serie is gebaseerd op een comic en er ook een spel is gemaakt dat elementen bevat die in deze serie kunnen voorkomen. Elementen die (nog) niet in de serie zijn voorgekomen en men zodoende liever niet wil weten als je alleen de televisieserie volgt.

Dat kannibalisme kwam op dit forum toch al ter sprake voor deze aflevering? ;) Maar met betrekking tot die scenes in de laatste aflevering, de hints van honger, de beelden in Terminus, de BBQ (hebben ze wellicht koeien in andere containers zitten?) en de zinnen die werden uitgesproken lagen er wel erg dik op (op kannibalisme dus) dat het mij erg sterk lijkt dat het niet met kannibalisme te maken heeft. Maar wellicht ligt het er wel te dik op (afgezien van de grote hoeveelheid kannibalen dan) en is het een dwaalspoor (wie weet zijn het onder andere wetenschappers die experimenteren met levende personen of iets dergelijks en hoeft meneer de wetenschapper niet meer naar Washington af te reizen :P).
pi_138438570
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:48 schreef Vlindur het volgende:
Wat we kunnen doen is twee verschillende topics maken. Net als bij Game Of Thrones. Daar is in het ene topic gewoon verboden om over het boek te praten. Daar werden we ook helemaal gestoord van het gespoiler of wie er dood gingen en hoe alles ging verlopen.

Ikzelf heb geen last van de spoilers, vind het niet hinderlijk bij deze serie. Maar om mij splitsen we de boel op.
EENS!!
  woensdag 2 april 2014 @ 16:17:40 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_138438789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef Smeich het volgende:

[..]

Jij snapt er echt geen ene kloot van hè. Ik had Terminus nooit geassocieerd met kannibalisme, maar mensen die de comics hebben gelezen waren dit al leuk aan het voorkauwen dat dat het wel eens zou kunnen zijn (want al met al komt kannibalisme in de comics voor, ook al komt Terminus zelf niet voor). Dus ik was niet meer verrast toen die scenes in Terminus erop konden duiden dat het wellicht kannibalen zijn. Jammer wel/weer.

Gewoon niet aan die comics refereren hier, dan hou je dit gezeik gewoon achterwege hier waar jouw post weer op doelt.
Ik heb de comics niet gelezen en ik kon ook wel aan mijn klompen aanvoelen dat terminus slecht nieuws was, dat het (waarschijnlijk!) kannibalistisch slecht nieuws was verraste me niet echt.

Als de eerste aflevering één of andere dooddoener is waaruit blijkt dat ze helemaal geen kannibalen zijn maar het allemaal een misverstand was dan zal ik uit protest geen twd meer downloaden, dat zal ze leren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_138439988
Ah men, wat een enorm gezeik.

De comicmensen moeten gewoon een eigen topic hebben, en hier mag niet gesproken worden over de comic. Iedereen blij.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:30:52 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138441267
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:13 schreef OMG het volgende:
Ik vind het nog steeds geen spoilers. Ik heb zelfs nog nooit de comic gelezen, dus het enige wat ik van Terminus wist was dat het een locatie is die niet in de comic voor komt.

Het hele "Da's een spoiler!!!1" gemekker vind ik eigenlijk ook nergens op slaan. Dan kun je iedere gebeurtenis wel aangrijpen als spoiler.

Gaat er iemand in de comic dood die niet in de serie bestaat, en vervolgens gaat iemand in de serie dood die niet in de comic voor komt? Spoiler!
Ze komen weer een groep tegen met een schurk als leider in de comic op locatie X, en in de serie komen ze een zelfde groep tegen, maar op locatie Y en met een heel ander personage? Spoiler!
Iemand wordt gebeten in de serie? Spoiler!
Iemand is dood in de comic en leeft nog in de serie (of omgekeerd)? Spoiler!
Rick roept in seizoen 5 "CARL!"? Spoiler!
Is het iets uit 1 van de games waar iets op hele andere locaties gebeurt, met hele andere personages in een hele andere tijd? Spoiler!

Ik ga er dan ook even vanuit dat iedereen die het spoilers vond dan de komende seizoenen geen kaart van de VS meer raadpleegt. Die zou zomaar spoilers kunnen bevatten als je niet oppast.
Ik vind dat jij je raar gedraagt. Jouw voorbeelden slaan allemaal stuk voor stuk nergens op. Het gaat erom dat er gespeculeerd met voorkennis door mensen die de comics gelezen hebben. De kaart van de VS heeft daar niks mee te maken. Domme voorbeelden verzinnen die totaal niet relevant zijn heeft weinig nut hoor.

De serie leent heel veel elementen uit de comics.
2000 light years from home
  woensdag 2 april 2014 @ 17:53:14 #186
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_138441922
Njah, ik word weggezet als "comicmens" weggezet terwijl ik zo'n strip nog nooit in mijn handen heb gehad.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:54:07 #187
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138441948
Het is zo dat iedereen kon zien dat terminus foute boel was maar mensen hier meteen al met kannibalen aan kwamen zetten vanuit de comic en game en het dus wel spoileren
Aan de andere kant moeten mensen hier niet zo zeiken en gewoon niet in dit topic komen dan als ze totaal niet gespoilerd willen worden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138442214
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:

[..]

In de game is kannibalisme, in de comics is er Sanctuary ipv Terminus.
In de comics zit ook gewoon kannibalisme.

De laatste zin van Rick spoilert heel seizoen 5A voor een groot deel ook al. :+
pi_138442545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de climax van de seizoensfinale te maken. Of überhaupt met het verhaal.
Dat is wat jij denkt...
pi_138442698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef MouzurX het volgende:
Het is zo dat iedereen kon zien dat terminus foute boel was maar mensen hier meteen al met kannibalen aan kwamen zetten vanuit de comic en game en het dus wel spoileren
Aan de andere kant moeten mensen hier niet zo zeiken en gewoon niet in dit topic komen dan als ze totaal niet gespoilerd willen worden.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 18:22:30 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138442745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

In de comics zit ook gewoon kannibalisme.

-spoiler-
Weet je wat "spoiler" betekent? :?
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat een onzin. De spoilertag is er niet voor niets.
2000 light years from home
pi_138442788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Merkie het volgende:
Weet je wat "spoiler" betekent? :?
Nee, sorry.
pi_138442823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Weet je wat "spoiler" betekent? :?

[..]

Wat een onzin. De spoilertag is er niet voor niets.
Zeikerd. Gewoon niet meer hier terugkomen als je geen enkel spoiler wilt weten. Ga maar een ander topic openen waar tig keren alleen maar O geweldige aflevering en verder geen hol in staat.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138442834
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
is kannibalisme, in de comics is er Sanctuary ipv Terminus
Sanctuary is weer iets heel anders.

Wat betreft het gezeik over spoilers:
Er zijn ook mensen die speculeerden dat Terminus vol walkers zou zitten. Dit naar aanleiding van een deel van de comics waarin de groep op een dorp stuitte dat vol met walkers bleek te zitten. (ookal vond dit al voor de boerderij plaats). Was dat dan ook geen spoileren volgens jullie beredenering? Hier hoor ik echter niemand over.

Als je dit allemaal al spoilers vind kun je beter je internet afsluiten en pas weer komen meepraten als de serie voorbij is.
pi_138442847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:24 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee, sorry.
Dat is zo een ding dat op de dak van mijn auto zit, daar kan je bijv oa je koffiebekers op zetten als je geparkeerd staat en van het zonnetje staat te genieten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 18:26:39 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138442850
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:25 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zeikerd. Gewoon niet meer hier terugkomen als je geen enkel spoiler wilt weten. Ga maar een ander topic openen waar tig keren alleen maar O geweldige aflevering en verder geen hol in staat.
Dat slaat nergens op. Ik lees al bijna 10 jaar mee in serietopics op Fok, en overal begrijpt men dat je spoilers in spoilertags moet plaatsen. Alleen in deze reeks niet.
2000 light years from home
pi_138442874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Sanctuary is weer iets heel anders.

Wat betreft het gezeik over spoilers:
Er zijn ook mensen die speculeerden dat Terminus vol walkers zou zitten. Dit naar aanleiding van een deel van de comics waarin de groep op een dorp stuitte dat vol met walkers bleek te zitten. (ookal vond dit al voor de boerderij plaats). Was dat dan ook geen spoileren volgens jullie beredenering? Hier hoor ik echter niemand over.

Als je dit allemaal al spoilers vind kun je beter je internet afsluiten en pas weer komen meepraten als de serie voorbij is.
Goed plan!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 18:27:46 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138442885
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat is zo een ding dat op de dak van mijn auto zit, daar kan je bijv oa je koffiebekers op zetten als je geparkeerd staat en van het zonnetje staat te genieten.
Die flauwe grappen zijn enorm hinderlijk. Blijf gewoon serieus aub.

Waarom denken de pro-spoilerdudes hier dat hun mening de enige juiste is? Speculeren met voorkennis = spoilers = spoilertags. Klaar. Simpele regel, iedereen blij. Wat is daar de moeite van?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Sanctuary is weer iets heel anders.

Wat betreft het gezeik over spoilers:
Er zijn ook mensen die speculeerden dat Terminus vol walkers zou zitten. Dit naar aanleiding van een deel van de comics waarin de groep op een dorp stuitte dat vol met walkers bleek te zitten. (ookal vond dit al voor de boerderij plaats). Was dat dan ook geen spoileren volgens jullie beredenering? Hier hoor ik echter niemand over.

Als je dit allemaal al spoilers vind kun je beter je internet afsluiten en pas weer komen meepraten als de serie voorbij is.
Dat zijn ook spoilers ja, de serie is gebaseerd op de comics. Waarom zou ik mijn internet moeten afsluiten? Jullie doen net alsof ik "alles" een spoiler vind. Helemaal niet. Speculeren op basis van informatie die de gewone kijker niet heeft is gewoon spoileren :{ . Spoilertags zijn er niet voor niets. Ik ga mijn internet niet afsluiten omdat een paar comicboeklezers zichzelf te stoer vinden voor spoilertags.
2000 light years from home
pi_138442934
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Ik lees al bijna 10 jaar mee in serietopics op Fok, en overal begrijpt men dat je spoilers in spoilertags moet plaatsen. Alleen in deze reeks niet.
Nou dan ben je blijkbaar nooit in Games of thrones topic geweest, daar is het ook elke dag raak met huilebalken zoals jij. Misschien was jij wel 1 van hun, weet ik ff niet meer.

In andere topicjes waar het volgens jou zo geweldig gaat mbt spoilertags zullen vast geen comics van verschenen zijn en valt er dus niet zoveel te spoileren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138442978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die flauwe grappen zijn enorm hinderlijk. Blijf gewoon serieus aub.

Waarom denken de pro-spoilerdudes hier dat hun mening de enige juiste is? Speculeren met voorkennis = spoilers = spoilertags. Klaar. Simpele regel, iedereen blij. Wat is daar de moeite van?
Aangezien jij doordramt en geen strobreed toegeeft denk jij ook dat jouw mening de enige juiste is.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')