abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_401752
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 07:19]

pi_401823
nee, Hans is leuk, man! Dat is de enige die Koen aandurft.

Koen, dat noemen ze IRL een psychopaat.
Die ruzie met Mariska was all fake van zijn kant, hij denkt nl. dat ie gaat winnen en dat ie daarmee zich van alles kan permitteren.
Hij probeerde Mariska uit haar tent te lokken.
Als je niet goed oplet, weet je niet meer wat echt is en wat fake bij die jongen.
Watch out, die graaft zijn eigen graf nog, kwestie van tijd nog denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 18-10-2000 20:32]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 21:58:50 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_401973
Wacht maar tot hij weer in het echte leven staat. Ik vind hem gevaarlijk zoals hij met zijn leugens alles manipuleert.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:54:33 #4
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_402086
Ach...misschien blijft Koen er tot het laatst in, maar uiteindelijk wint ie toch niet. Mensen gunnen hem geen miljoen, maar laten hem erin omdat zo'n psychopaat nog een beetje leven in de bus brengt.
Hallo...?
pi_402297
quote:
Op 18 oktober 2000 21:58 schreef buzzer het volgende:
Wacht maar tot hij weer in het echte leven staat. Ik vind hem gevaarlijk zoals hij met zijn leugens alles manipuleert.
Hij is dus een Ambtenaar of een politicus...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 19-10-2000 00:32]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_402300
Ja of hij werkt voor de dienst parkeerbeheer, dat kan ook nog
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_402391
quote:
Op 19 oktober 2000 00:31 schreef DIGGER het volgende:
Hij is dus een Ambtenaar of een politicus...
Hij is dus ambtenaar. Badmeester(??) in een gemeentelijk zwembad.

Volgens eigen zeggen tewerkgesteld.

En ambtenaren, je weet het: befehl ist befehl!!

Het zou mij ook niet verbazen als Koen onlangs (bij de gemeenteraadsverkiezingen) Vlaams Blok gestemd zou hebben.

't kind spoort niet!!

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

pi_402734
quote:
Op 19 oktober 2000 00:31 schreef DIGGER het volgende:
Hij is dus een Ambtenaar of een politicus...
Ho, ho, ho, ho. Mij niet beledigen he
Niet alle ambtenaren zijn leugenaars of manipulators hoor. Hier zit een heel goede, eerlijke en hardwerkende ambtenaar die heel goed beseft dat ze op kosten van de Gemeenschap haar werk doet en daar geen misbruik van maakt
Voor de rest: alle ambtenarenmoppen zijn waar!

Over Koen; diegenen die vergelijkingen van 'Koen in de bus' maken met 'Koen IRL': Koen speelt praktisch continue een rol in een soap. We weten dus totaal niet hoe hij IRL is.
Vlgs. mij heeft hij in de ruzie met Mariska wel even zijn soap-masker laten vallen. Hij leek echt in zijn ego en gevoelens voor Mariska gekwetst, want ondanks dat ie een spel speelt, voelt hij wel degelijk wat voor haar. Natuurlijk probeerde hij wel zijn 'rol' weer zo snel mogelijk op te pakken. Vandaar dat ie er die condoom bij haalde (hij was imho van plan om het condoom te gebruiken wanneer het hem van pas kwam en dat had ook een ander moment kunnen zijn).

Tot nu toe had ik nog veel sympathie voor Koen. Zelfs toen hij Audrey 'betaste'. Hij sloeg alleen een arm om haar heen en kuste op haar schouder, thats all.
Maar iemand openlijk op t.v. voor HOER uitschelden???!!!! Een paar keer hardop roepen 'we hebben zo lekker geneukt' etc. Erg platvloers hoor
Dat gaat me dus echt te ver.
Koentje pas op!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_403557
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 07:19]

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:53:25 #10
3542 Gia
User under construction
pi_404091
Koen is toch onderwijzer op een basisschool.

Ik zou wel willen dat mijn onderwijzers vroeger, al was het maar een beetje, op Koen leken.

Maar eerlijk: Hij is wel prettig gestoord.

Als je maar onthoudt dat alles wat hij zegt of doet opzet is en een bedoeling heeft, dan valt het wel om aan te zien.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')