abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 maart 2014 @ 20:48:13 #1
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138338729
Hallo,

Nieuwe klanten krijgen van ziggo eerste 6 maanden veel korting op hun abonnement. Wij zitten al 2 jaar bij ziggo en betalen de volle bak. Stel ik stop mijn abonnement om de zelfde dag nog opnieuw aan te sluiten, gaat dat gewoon of doen ze daar moeilijk over?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138338756
Nee, je moet 6 maanden bij een andere provider hebben gezeten.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:50:54 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_138338892
Beetje zeuren bij de verkoopafdeling wil nog wel eens helpen.
Of een tactisch bericht op twitter.
So we just called him Fred
  Donald Duck held zondag 30 maart 2014 @ 20:51:11 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_138338911
Van hun eigen site:
Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe TV + Internet klanten die de afgelopen 6 maanden geen TV + Internet of Alles-in-1 hebben afgenomen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_138339078
TS denkt dat ze bij Ziggo allemaal debiel zijn ;( ....alhoewel...... :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138339115
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hallo,

Nieuwe klanten krijgen van ziggo eerste 6 maanden veel korting op hun abonnement. Wij zitten al 2 jaar bij ziggo en betalen de volle bak. Stel ik stop mijn abonnement om de zelfde dag nog opnieuw aan te sluiten, gaat dat gewoon of doen ze daar moeilijk over?
Gewoon bellen dat je wilt opzeggen. Heb ik ook gedaan en uitgelegd waarom. Kreeg meteen een half jaar 50% korting
pi_138339444
Ik ben de nieuwe bewoner van dit pand en wil dus internet, succes
pi_138339475
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef hoas het volgende:
Ik ben de nieuwe bewoner van dit pand en wil dus internet, succes
"Goh, waarom hebt u dezelfde naam als de oude bewoner?"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138340198
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Goh, waarom hebt u dezelfde naam als de oude bewoner?"
Als je samen woont kan je de naam van je partner gebruiken. Moet toch lukken :)

Kan je toch gewoon korting krijgen, wie heeft dit al eens gedaan in de praktijk?
pi_138340637
Ziggo heeft gewoon een aparte afdeling ervoor hoor. Daar word je mee doorgeschakeld als je bij het opzeggen vertelt waarom.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:24:58 #11
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_138340825
En van welke actie heeft ts 2 jaar geleden gebruik gemaakt?
* I intend to live forever, so far so good! *
  zondag 30 maart 2014 @ 21:32:22 #12
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138341241
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Gewoon bellen dat je wilt opzeggen. Heb ik ook gedaan en uitgelegd waarom. Kreeg meteen een half jaar 50% korting
Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138341321
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?
Precies de reden die jij in jouw topic beschrijft. Namelijk dat ik het een beetje jammer vond dat nieuwe klanten alles kregen en er voor trouwe klanten niks gedaan werd.
pi_138341548
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat voor reden heb je dan gegeven voor het opzeggen?
Begin er maar niet aan, jij kunt nooit een plausibel verhaal in elkaar draaien en 'lastige' vragen pareren als je hier moet vragen hoe anderen dit gedaan hebben. Tevens: je korting zou wel eens lager uit kunnen vallen dan je denkt. Is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:38:08 #15
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138341558
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Precies de reden die jij in jouw topic beschrijft. Namelijk dat ik het een beetje jammer vond dat nieuwe klanten alles kregen en er voor trouwe klanten niks gedaan werd.
Wat als ze dan zeggen is goed dan zeggen we je abonnement bij deze op :P
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138341625
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat als ze dan zeggen is goed dan zeggen we je abonnement bij deze op :P
Dat hebben ze bij mij ook niet gedaan :P Ze hebben hem bij mij alleen wel vast gezet weer voor een heel jaar. Dus ze waren er sowieso zeker van dat wij nog een jaar klant bleven
  zondag 30 maart 2014 @ 21:40:26 #17
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138341691
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Riparius het volgende:

[..]

Begin er maar niet aan, jij kunt nooit een plausibel verhaal in elkaar draaien en 'lastige' vragen pareren als je hier moet vragen hoe anderen dit gedaan hebben. Tevens: je korting zou wel eens lager uit kunnen vallen dan je denkt. Is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm.
Wat is je probleem man, echt mensen zoals jij komen zomaar zeiken. Ik kan het toch proberen? Als ik jouw tip volg en er niet aan begin, dan krijg ik 100% zeker geen korting. Kan het gewoon proberen, als het niet lukt, jammer dan. Of bied je aan om het voor me te doen?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:42:46 #18
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_138341812
Heeft ts glasvezel in de gemeente? Dat wil nog wel eens helpen als drukmiddel ;)
* I intend to live forever, so far so good! *
  zondag 30 maart 2014 @ 21:47:36 #19
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138342084
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef IkWilbert het volgende:
Heeft ts glasvezel in de gemeente? Dat wil nog wel eens helpen als drukmiddel ;)
Zoveel kost glasvezel op mijn adres:
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138342255
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Wat is je probleem man, echt mensen zoals jij komen zomaar zeiken. Ik kan het toch proberen? Als ik jouw tip volg en er niet aan begin, dan krijg ik 100% zeker geen korting. Kan het gewoon proberen, als het niet lukt, jammer dan. Of bied je aan om het voor me te doen?
Nee, ik bied niet aan het voor je te doen, ik raad je af het te doen, en op goede gronden. Bedenk ook dat je opnieuw aansluitkosten moet betalen als je je eerst laat afsluiten en dan weer aan laat sluiten en Ziggo bepaalt dat je toch niet voor een korting in aanmerking komt.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:53:22 #21
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138342403
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, ik bied niet aan het voor je te doen, ik raad je af het te doen, en op goede gronden. Bedenk ook dat je opnieuw aansluitkosten moet betalen als je je eerst laat afsluiten en dan weer aan laat sluiten en Ziggo bepaalt dat je toch niet voor een korting in aanmerking komt.
Nee als ik de tip van Seduzione volg, dan zeg ik het niet op, maar doe ik alsof ik het opzeg zodat ik korting kan krijgen. Dus ik heb niets te verliezen.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138350916
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Nee als ik de tip van Seduzione volg, dan zeg ik het niet op, maar doe ik alsof ik het opzeg zodat ik korting kan krijgen. Dus ik heb niets te verliezen.
Laat hier even weten hoe je poging is afgelopen. Ik denk dat je slechte papieren hebt als je korting wil op een gecombineerd pakket TV + Internet, ook al omdat Ziggo naar het schijnt op 1 mei a.s. de snelheden van de verschillende internetabonnementen weer gaat verhogen, zonder meerkosten voor abonnees (afgezien van de prijsverhogingen van alle diensten die op 1 april a.s. ingaan). Kortingen voor bestaande abonnees op louter digitale TV abonnementen worden niet gegeven, wel was er een tijdje terug de mogelijkheid voor trouwe klanten om met dezelfde korting die aan nieuwe klanten werd gegeven een interactieve ontvanger te bestellen en dan meteen ook internet af te gaan nemen. Bestaande abonnees zijn daarover per brief en (voor zover ze een 'Mijn Ziggo' account hebben) per email geïnformeerd. Zoals Seduzione al aangeeft zul je in ieder geval moeten bijtekenen voor 1 jaar en wellicht voor 2 jaar. Je kunt met dit soort vragen trouwens veel beter terecht op het Ziggo gebruikersforum.

O ja, en dan nog even dit. Amper een week geleden meld je hier dat je net internet van Ziggo hebt genomen. En dan ga je nu de klantenservice bellen met een lam verhaaltje dat je Ziggo op wil zeggen. De medewerker van de klantenservice ziet ook op zijn of haar scherm dat je net een week internet hebt via Ziggo. Denk je nog steeds dat je geloofwaardig over gaat komen?

Het wordt nog gekker als we deze actievoorwaarden van Ziggo er even bij nemen. Je hebt kennelijk zelf internet van Ziggo aangevraagd in de periode 22 februari t/m 30 maart 2014 waarin deze actie liep en aangezien de actievoorwaarden ook gelden voor bestaande abonnees die tot dan toe alleen televisie (en FM radio) hadden van Ziggo, gelden deze actievoorwaarden ook voor jou. Daar kun je je dus op beroepen als je meent dat Ziggo afspraken in verband met deze actie niet nakomt. Deze actie houdt al een korting in voor de eerste zes maanden, maar geldt niet in combinatie met andere acties of kortingen. En het is begrijpelijk dat Ziggo jou geen dubbele korting gaat geven.

Leuk geprobeerd dus, maar doen alsof je Ziggo op wil zeggen terwijl je dit in werkelijkheid niet wil gaat niet werken en is trouwens niet mogelijk omdat je met het aanvragen van internet en het door Ziggo accepteren van de aanvraag jezelf hebt verplicht om nog minstens 1 jaar bij Ziggo te blijven.

[ Bericht 17% gewijzigd door Riparius op 31-03-2014 02:05:16 ]
pi_138351034
Denk niet dat mijn pakket weer verhoging krijgt ;(
pi_138351168
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef Seduzione het volgende:
Denk niet dat mijn pakket weer verhoging krijgt ;(
Op het Ziggo gebruikersforum en op Tweakers circuleren geruchten dat Ziggo de internetsnelheden op 1 mei a.s. gaat verhogen. De verhoging zou gelden voor alle abonnementsvormen en voor alle abonnees. De informatie schijnt gelekt te zijn door een Ziggo medewerker. De informatie lijkt mij overigens niet heel betrouwbaar omdat de persoon die zich op Tweakers afficheert als Ziggo medewerker het SI prefix mega- incorrect schrijft met een kleine m (die staat voor milli-) en dat zou een pro nooit doen. Ook heeft hij het over megabit in plaats van megabit per seconde. Of de informatie klopt wel en het is gewoon een onbenul met een lage positie (wat ook al blijkt uit zijn slechte taalgebruik).

[ Bericht 5% gewijzigd door Riparius op 31-03-2014 04:23:31 ]
pi_138351182
Ben er al een tijdje niet meer geweest maar alles in 1 extra is nog niet zo heel erg lang geleden verhoogd. Aan de andere kant UPC biedt nu ook 200 aan dus misschien hebben we wel mazzel
pi_138351378
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef Seduzione het volgende:
Ben er al een tijdje niet meer geweest maar alles in 1 extra is nog niet zo heel erg lang geleden verhoogd. Aan de andere kant UPC biedt nu ook 200 aan dus misschien hebben we wel mazzel
Kijk maar even hier.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:50:55 #27
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138356052
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:25 schreef Riparius het volgende:

[..]

Laat hier even weten hoe je poging is afgelopen. Ik denk dat je slechte papieren hebt als je korting wil op een gecombineerd pakket TV + Internet, ook al omdat Ziggo naar het schijnt op 1 mei a.s. de snelheden van de verschillende internetabonnementen weer gaat verhogen, zonder meerkosten voor abonnees (afgezien van de prijsverhogingen van alle diensten die op 1 april a.s. ingaan). Kortingen voor bestaande abonnees op louter digitale TV abonnementen worden niet gegeven, wel was er een tijdje terug de mogelijkheid voor trouwe klanten om met dezelfde korting die aan nieuwe klanten werd gegeven een interactieve ontvanger te bestellen en dan meteen ook internet af te gaan nemen. Bestaande abonnees zijn daarover per brief en (voor zover ze een 'Mijn Ziggo' account hebben) per email geïnformeerd. Zoals Seduzione al aangeeft zul je in ieder geval moeten bijtekenen voor 1 jaar en wellicht voor 2 jaar. Je kunt met dit soort vragen trouwens veel beter terecht op het Ziggo gebruikersforum.

O ja, en dan nog even dit. Amper een week geleden meld je hier dat je net internet van Ziggo hebt genomen. En dan ga je nu de klantenservice bellen met een lam verhaaltje dat je Ziggo op wil zeggen. De medewerker van de klantenservice ziet ook op zijn of haar scherm dat je net een week internet hebt via Ziggo. Denk je nog steeds dat je geloofwaardig over gaat komen?

Het wordt nog gekker als we deze actievoorwaarden van Ziggo er even bij nemen. Je hebt kennelijk zelf internet van Ziggo aangevraagd in de periode 22 februari t/m 30 maart 2014 waarin deze actie liep en aangezien de actievoorwaarden ook gelden voor bestaande abonnees die tot dan toe alleen televisie (en FM radio) hadden van Ziggo, gelden deze actievoorwaarden ook voor jou. Daar kun je je dus op beroepen als je meent dat Ziggo afspraken in verband met deze actie niet nakomt. Deze actie houdt al een korting in voor de eerste zes maanden, maar geldt niet in combinatie met andere acties of kortingen. En het is begrijpelijk dat Ziggo jou geen dubbele korting gaat geven.

Leuk geprobeerd dus, maar doen alsof je Ziggo op wil zeggen terwijl je dit in werkelijkheid niet wil gaat niet werken en is trouwens niet mogelijk omdat je met het aanvragen van internet en het door Ziggo accepteren van de aanvraag jezelf hebt verplicht om nog minstens 1 jaar bij Ziggo te blijven.

Zoals ik al zei, niet geprobeerd is altijd mis. Ik heb inderdaad net pas een abonnement bij ziggo en krijg de korting al. Ik heb dit topic aangemaakt voor mijn ouders. Zij zijn al ruim twee jaar klant bij ziggo.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138368125
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Kijk maar even hier.
http://tweakers.net/nieuw(...)r-alle-abonnees.html

Nu officieel
pi_138370974
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, niet geprobeerd is altijd mis. Ik heb inderdaad net pas een abonnement bij ziggo en krijg de korting al. Ik heb dit topic aangemaakt voor mijn ouders. Zij zijn al ruim twee jaar klant bij ziggo.
Je sticht wel veel verwarring, want in je OP zeg je Stel ik stop mijn abonnement om de zelfde dag nog opnieuw aan te sluiten, en daaruit is alleen maar af te leiden dat je het hebt over je eigen abonnement, niet dat van je ouders. Verder vermeld je nu niet wanneer je ouders precies internet via Ziggo hebben genomen. Als dat internet abonnement is ingegaan (resp. de aanvraag is geaccepteerd) op een moment dat Ziggo geen acties had, dan is het begrijpelijk dat ze geen korting kregen. Maar als er dan vervolgens een mooie actie komt, kun je niet met terugwerkende kracht opeens ook mee gaan liften op die actievoorwaarden, tenzij er een coulanceregeling wordt toegepast. En dreigen met het opzeggen van het Ziggo abonnement is geen optie als de minimale contractperiode van één jaar voor het internetabonnement (dus niet voor het kabelabonnement an sich) nog niet is verstreken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 31-03-2014 19:05:15 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 23:56:09 #30
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_138386150
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:39 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je sticht wel veel verwarring, want in je OP zeg je Stel ik stop mijn abonnement om de zelfde dag nog opnieuw aan te sluiten, en daaruit is alleen maar af te leiden dat je het hebt over je eigen abonnement, niet dat van je ouders. Verder vermeld je nu niet wanneer je ouders precies internet via Ziggo hebben genomen. Als dat internet abonnement is ingegaan (resp. de aanvraag is geaccepteerd) op een moment dat Ziggo geen acties had, dan is het begrijpelijk dat ze geen korting kregen. Maar als er dan vervolgens een mooie actie komt, kun je niet met terugwerkende kracht opeens ook mee gaan liften op die actievoorwaarden, tenzij er een coulanceregeling wordt toegepast. En dreigen met het opzeggen van het Ziggo abonnement is geen optie als de minimale contractperiode van één jaar voor het internetabonnement (dus niet voor het kabelabonnement an sich) nog niet is verstreken.
Het was niet verwarrend totdat jij door ging vragen en mijn post history hebt bekeken, en hier gemeld dat ik pas een week een abonnement heb. Ik heb gewoon uit gemakzucht in de OP van dit topic gezegd dat het om mijn abonnement ging. Jij hebt voor verwarring gezorgd door sherlock uit te hangen. Verder heb ik ook meermaals gezegd dat ik(mijn ouders) twee jaar klant zijn van ziggo, daaruit kan men de aanname maken dat de minimale contractperiode van 1 jaar verstreken is. Mijn vraag in de OP was sowieso niet of ik het op kan zeggen, maar wat als ik het op zeg en vervolgens opnieuw aansluit. Daar hebben meerdere personen op geantwoord dat je eerst 6 maanden geen klant van ziggo moet zijn, om in aanmerking te komen voor de actie. Dat antwoord vond ik een stuk behulpzamer dan jou opmerking dat ik de tip van Seduzione niet moet volgen omdat ik er geen verstand van heb. Ik probeerde mij juist voor te bereiden door verder vragen te stellen aan Seduzione.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_138386381
Probleem is dat afsluiten en aanvragen op de zelfde dag niet gaat werken..

veel providers kun je fgewoon bellen met de vraag he ik wil verlengen maar wil wel korting bla veel prviders gaan hier gewoon mee akkoord namelijk
pi_138387156
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:56 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Het was niet verwarrend totdat jij door ging vragen en mijn post history hebt bekeken, en hier gemeld dat ik pas een week een abonnement heb.

Ik heb inderdaad je post history even doorgekeken, maar pas nadat ik mij plotseling herinnerde dat ik een week eerder al een vraag van jou over het zelf aansluiten van Ziggo internet had beantwoord. Daarom vond ik je nieuwe vraag over het opzeggen van jouw abonnement ook tamelijk vreemd, los daarvan dat het contractueel niet eens kan.
quote:
Ik heb gewoon uit gemakzucht in de OP van dit topic gezegd dat het om mijn abonnement ging. Jij hebt voor verwarring gezorgd door sherlock uit te hangen.
Gemakszucht is nooit goed, dat gaat vroeg of laat altijd tegen je werken. Als je vragen stelt op een forum dan moet je altijd zorgen dat je vraag glashelder is, volledig, en correct. En dat was je vraag niet. Ik hang verder niet de sherlock uit, maar ik heb wel een goed geheugen. Zelfs als iemand bijvoorbeeld een jaar later nog eens aankomt met dezelfde of een soortgelijke vraag die ik zelf heb beantwoord, dan herinner ik mij dat meestal wel.
quote:
Verder heb ik ook meermaals gezegd dat ik (mijn ouders) twee jaar klant zijn van Ziggo, daaruit kan men de aanname maken dat de minimale contractperiode van 1 jaar verstreken is.
Nee, die aanname kan men niet maken. Als je ouders al twee jaar klant zijn van Ziggo maar bijvoorbeeld pas een half jaar geleden internet van Ziggo hebben genomen, dan geldt voor het internetabonnement nog steeds een resterende minimale contractduur van zes maanden en kan het internetabonnement - en daarmee dus ook het kabelabonnement an sich - de eerstkomende zes maanden nog niet worden opgezegd.
quote:
Mijn vraag in de OP was sowieso niet of ik het op kan zeggen, maar wat als ik het op zeg en vervolgens opnieuw aansluit. Daar hebben meerdere personen op geantwoord dat je eerst 6 maanden geen klant van ziggo moet zijn, om in aanmerking te komen voor de actie. Dat antwoord vond ik een stuk behulpzamer dan jou opmerking dat ik de tip van Seduzione niet moet volgen omdat ik er geen verstand van heb. Ik probeerde mij juist voor te bereiden door verder vragen te stellen aan Seduzione.
Het is natuurlijk evident dat je een abonnement niet op kunt zeggen en daarna onmiddellijk opnieuw aan kunt vragen om zo in aanmerking te komen voor een actie die je wel aantrekkelijk lijkt. Dat geldt niet alleen bij Ziggo maar bij alle bedrijven die diensten leveren. Als dat niet zo was dan zouden talrijke mensen namelijk misbruik gaan maken van zo'n constructie om steeds maar een abonnement met korting te blijven houden. Je had op je vingers na kunnen tellen dat het zo niet werkt.

Als je ouders op dit moment nog in de verplichte contractperiode zitten voor wat betreft hun internetabonnement, dan heeft het geen enkele zin om Ziggo te bellen met een verhaaltje dat je het abonnement wil stopzetten, omdat de medewerker direct op zijn of haar scherm ziet dat dat niet kan. Hebben je ouders daarentegen al langer dan een jaar internet via Ziggo, dan is het inderdaad mogelijk om het abonnement op te zeggen. Maar het is helemaal niet gezegd dat de medewerker je dan ook een coulance aanbod zal doen om jou (c.q. je ouders) als klant te behouden. De Ziggo klantenservice krijgt uiteraard dagelijks telefoontjes van mensen die uit zijn op een voordeeltje waar ze conform de geldende voorwaarden gewoon geen recht op hebben, dus daar prikken ze snel doorheen. En dan is het gewoon een afweging voor Ziggo wat het ze waard is om je ouders als klant te behouden.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 2 april 2014 @ 05:54:20 #33
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138425079
Toen ik mijn abonnement uitbreidde met internet kreeg ik de gratis tablet. Later hoorde ik dat ziggo daar bij andere TV-only klanten moeilijk over begon te doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')