abonnement Unibet Coolblue
pi_403742
To geit or not to geit....
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:03:14 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_404375
Always look on the bright geit of life {tu du, tu du, tudutudutudu)
pi_404416
Zeg ik net tegen Letterman: "Ik ga het stukje van Nico Geitshoorn even lezen."

!

  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:25:17 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_404422
Zoals mijn opa altijd zei: gestolen geit gedeit niet.
pi_404687
al te goed is buurmans geit
en dan heb je de geiten aan het dansen

en het verschil tussen Darius en een geit?
De intelligente blik van de geit.

pi_404956
vervolg citaten:

- ...gewoon een aardigeitje, meneer Sonneberg (Wim Sonneveld)
- read my lips, no more goats (G. Bush sr.)
- [piepstemmetje]Nee, jij bent onze moeder niet, jij bent de Grote Beauze Wolf![/piepstemmetje] (geitje, 1 van de zeven (in de scifi-versie beter bekend als five-of-seven)).

pi_404973
Geit Jan Kruutmoes van de boertjes van buuten
Geit Jan Droge
Tom's hardware geit
don't forget de geit ha ha ha (lachende japanners)
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 15:52:16 #33
6785 DenTheMan
Just keep on Rocking
pi_404975
Het is een feit dat Darius meer scheit dan een geit.
Had deze geit dat geweten , had 'ie vast meer gescheten.....
maar omdat 'ie dat niet wist weet ik zeker dat de geit meer pist !
life is ours we live it our way , AND NOTHING ELSE MATTERS !
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2000 @ 18:24:48 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_405261

geiten

Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van geiten!
Ik hou heel erg van geiten! Ik hou van dikke geiten, dunne geiten, grote geiten, kleine geiten, maar ook van zwarte geiten met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.
En ik vind het altijd zo mooi met geiten, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd geitje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het geit met een plank. Als je geit dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder geitje rijden! En met een goed geit deed ik dan een week.
En na die week was het geit dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op geitenjacht! En dan joegen wij het geit zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een geit heb' benen hè? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Máár dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantiëren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het geit dood op de grond lag om dan.... het dode geit... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-10-2000 18:25]

  Redactie Frontpage zaterdag 21 oktober 2000 @ 15:16:35 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_406204
Het is maar nieuwsgierigeit, maar is Cindy nu een man of een vrouw?
pi_408455
CINDYcaat: een groep samenspannende geiten die er zo voor willen zorgen dat zij populairder worden dan de huidige bewoners!!
To BB or not to BB!
pi_408847
echt een hype, soaps steken de kop op: zagen we eerder al "goede geiten, slechte geiten" voorbijkomen, nu is er ook "Geitkust" met o.a. Winston Geitanowitsch.

Binnenkort zal het overwaaien naar Amerika, net als BB zelf en komen daar "The Bok and the Beautiful", "Cindy Barbara" en "As the Goat Turns" op het scherm.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')