abonnement Unibet Coolblue
pi_138864051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Het lijkt me minder extreem, dan in eerste instantie gedacht. Maar een 1,6 V6 is maar net zo lang als een blokkie uit een Aygo of Matiz. En de MGU-H maakt het toch al een langere turbo.
Klopt, de V helpt natuurlijk ook erg mee als je hem wat hoger legt. Maar het moet wel heel snel draaien en dus met minieme tolerantie, dus moet je het vrij zwaar uitvoeren. Terwijl turbo's altijd zo ligt mogelijk werden uitgevoerd om de lag te beperken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 april 2014 @ 13:51:51 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138865133
quote:
Ah dat filmpje had ik gemist, dank!
The line is a dot to you!
pi_138865365
quote:
Inmiddels geen gerucht meer.
http://www.gpupdate.net/n(...)eambaas-van-ferrari/
en op de site van ferarri zelf.
  maandag 14 april 2014 @ 14:15:26 #255
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138865890
Tja. Als succes zolang uitblijft bij een team als Ferrari moeten er koppen rollen. Aan de andere kant wordt de auto hier niet beter van, en dat is toch echt het voornaamste probleem van Ferrari...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 14 april 2014 @ 16:22:56 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138870336
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef 4-elements het volgende:
Tja. Als succes zolang uitblijft bij een team als Ferrari moeten er koppen rollen. Aan de andere kant wordt de auto hier niet beter van, en dat is toch echt het voornaamste probleem van Ferrari...
Of hij goed is/was weet ik niet maar vond hem wel altijd prettig overkomen in interviews
pi_138871677
quote:
En Bob Bell na dit seizoen weg bij Mercedes:

http://www.gpupdate.net/n(...)eizoen-bij-mercedes/

quote:
Bell gaat op zoek naar 'nieuwe uitdagingen' buiten het team.
pi_138872131
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Terwijl turbo's altijd zo ligt mogelijk werden uitgevoerd om de lag te beperken.
Het probleem lijkt me minder erg aangezien de MGU-H nu zorgt dat de turbo op snelheid blijft/komt.
.
pi_138872455
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef Fer het volgende:

[..]

Het probleem lijkt me minder erg aangezien de MGU-H nu zorgt dat de turbo op snelheid blijft/komt.
Dat maakt alle verschil. Het goede van het idee zit hem er dan ook vooral in dat ze meteen een rethink van het concept van een turbo hebben gedaan toen die elektrisch ging worden aangedreven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 april 2014 @ 20:50:45 #260
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138880412
Er zouden beelden zijn van het ontslag van Dominicale.....



:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 21:46:14 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138884134
oow en Lotus heeft hun E22 B-spec chassis klaar, wel maar eentje. Maldonado mag die in gebruik gaan nemen voor China :)



:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 22:18:14 #262
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138886605
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Er zouden beelden zijn van het ontslag van Dominicale.....

[ afbeelding ]

:')
Wat een idioot.
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:10:34 #263
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138893743
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Of hij goed is/was weet ik niet maar vond hem wel altijd prettig overkomen in interviews
Geheel mee eens.

Ik vraag mij ook af hoe het helpt. In mijn optiek kwam de rol van Dominicali meer over als een team manager, die het pitteam managede en de race en strategie begeleidde. Het probleem van Ferrari zit 'm allerzins in de techniek, die in de fabriek gemaakt wordt. Hoe denkt Ferrari nu vooruit te gaan?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138898354
Red Bull verliest beroep tegen diskwalificatie Ricciardo
quote:
Red Bull have lost their appeal against Daniel Ricciardo’s disqualification from the Australian Grand Prix following a hearing of the FIA Court of Appeal in Paris.

The FIA issued a statement saying: “The court, after having heard the parties and examined their submissions, decided to uphold the decision number 56 of the stewards by which they decided to exclude Infiniti Red Bull Racing’s car number three from the results of the 2014 Australian Grand Prix.

“The International Court of Appeal was presided over by Mr Harry Duijm (Netherlands), and included Mr Rui Botica Santos (Portugal), Mr Philippe Narmino (Monaco), Mr Antonio Rigozzi (Switzerland) and Mr Jan Stovicek (Czech Republic).”

An FIA Court of Appeal was convened yesterday in Paris to hear Red Bull’s appeal.

The FIA will publish a full reasoning for the verdict later this week.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:16:05 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138898406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:10 schreef twiFight het volgende:

[..]

Geheel mee eens.

Ik vraag mij ook af hoe het helpt. In mijn optiek kwam de rol van Dominicali meer over als een team manager, die het pitteam managede en de race en strategie begeleidde. Het probleem van Ferrari zit 'm allerzins in de techniek, die in de fabriek gemaakt wordt. Hoe denkt Ferrari nu vooruit te gaan?
Als ik het goed begrijp is die manager van nu een tussenpaus en komt die Bell naar Ferrari, die zal misschien achter de schermen al wat eerder beginnen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 11:16:22 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138898416
quote:
goed nieuws voor de sport
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:23:51 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138898672
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

goed nieuws voor de sport
Zeker, nu kijken of die Mateschitz de ballen heeft om de stekker eruit te trekken, daar dreigde hij toch mee?
pi_138898880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is die manager van nu een tussenpaus en komt die Bell naar Ferrari, die zal misschien achter de schermen al wat eerder beginnen.
Bell gaat toch aan het einde van het seizoen naar McLaren?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 11:30:46 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138898895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zeker, nu kijken of die Mateschitz de ballen heeft om de stekker eruit te trekken, daar dreigde hij toch mee?
Het is goed dat ze de mazen in de regels opzoeken, maar ook goed dat als ze daarin te ver gaan teruggefloten worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:39:11 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138899160
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is goed dat ze de mazen in de regels opzoeken, maar ook goed dat als ze daarin te ver gaan teruggefloten worden
Mee eens, het gaat toch ook om zo goed mogelijk te engineeren binnen de regels.

Je moest juist de mazen in de regels opzoeken die niemand anders vind om voordelen te halen. Dat mag ik juist wel en daarom is Newey vaak zo succesvol :Y

Het voordeel van Mercedes komt doordat ze door de complete verandering van de regels een slimme basis hebben kunnen maken, maar qua kleine verbeteringen is Red Bull tot nu toe nog steeds het sterkste gebleken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_138909109
Onbetaalde coureurs dreigen met staking

quote:
Apr.15 (GMM) F1 drivers are threatening to strike if their teams do not pay them.

Germany's Sport Bild reports that, in Bahrain recently, Kimi Raikkonen's manager Steve Robertson was seen arguing in the paddock with Lotus team boss Federico Gastaldi.

Reportedly, that is because the Finn, who switched to Ferrari at the end of last year, still has not been paid in full by Lotus for the 2013 season.

The magazine claims that Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Adrian Sutil and Kamui Kobayashi are all also waiting on overdue payments.

It is believed that, under the auspices of their union, the GPDA, the F1 drivers have signed a document vowing to strike if the growing trend of not being paid continues.

Sport Bild claims that Raikkonen - not a GPDA member - and one of F1's very highest earners, Lewis Hamilton, have refused to sign the document.

Hulkenberg would not comment.

"What we talk about in meetings, we keep to ourselves," said the German, who moved from Sauber to Force India for the 2014 season.

He admitted, however, that unpaid wages is an issue for the drivers.

"That's right. The teams are aware of the situation -- the driver can be easily replaced. Maybe not with the same quality, but they (the teams) do take advantage of that."

Hulkenberg also expressed some understanding for the situation of the teams.

"They are not doing it (failing to pay drivers) for fun," he acknowledged. "The money just isn't there. The sport is too expensive."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138909148
Terugkeer van actieve ophanging in 2017?
quote:
Formula 1 teams are considering lifting the ban on active suspension as part of a move to control costs, AUTOSPORT has learned.

With F1's Strategy Group having decided against a cost cap, it is instead looking at alternative ways to keep spending under control.
And one of the proposals being evaluated is to allow active suspension back in F1 for the first time since 1993 (pictured).

The belief is that the electronic technology would actually be more cost effective for teams in terms of achieving the optimum car set-up than the current complicated mechanical-only systems.

The move is being considered for 2017, and could come in at the same time as a switch to 18-inch tyre rims.

AUTOSPORT understands that a number of other short and long-term proposals are being evaluated by the Strategy Group for implementation over the next few years.

They include efforts to simplify parts of the car where there is currently vast expense, including in the fuel system, crash structures, the front wing design, inter-connected front and rear suspension, and brake ducts.

There could also be tweaks to the GP weekend curfew hours and further reductions on staff numbers allowed at races.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:27:30 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138910070
Grondeffect ook maar weer terug?

Man man man, wat een armoe :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_138910150
Armoe? Het is imho juist een verbetering. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 16:43:40 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138910716
Actieve suspensie? Nee alsjeblieft niet, 1992 en 1993 waren vreselijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')