abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 2 april 2014 @ 07:45:33 #251
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_138425476
ik hoop ook dat het meevalt en het vooral een leuke ervaring voor 'm is. maar ik kan me je zorgen wel voorstellen hoor. :*
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 09:24:52 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138426645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 07:10 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat hij vandaag dan van huis naar school met al die bagage, Lady?
Sterkte ermee. Al die beren op de weg zijn erg herkenbaar. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt en dat L. er ook nog lol zal hebben.
vandaag hadden we mazzel want mijn partner is op dit moment vlakbij zijn school aan het werk (hij moet half 8 beginnen) en L. moest om kwart voor 8 in de bus stappen. die kon dus met al zijn bagage meerijden en ikzelf ben er op de fiets heengegaan omdat ik geen zin had dat eind terug te moeten lopen.
alleen vertrekt mijn partner morgen naar italië en komt maandag pas terug. dus ik zit met een ophaalprobleempje :{
  woensdag 2 april 2014 @ 09:26:04 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138426663
succes L en Lady-wrb ik hoop dat hij het erg naar zijn zin gaat hebben.

hier ben ik gisteravond thuis gekomen van een vergadering en mijn stem is daar blijven liggen :') in ruil hoest behoorlijk :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 10:53:55 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138428529
hij stond vanochtend al bij zijn vriendengroepje en hij was best wel weer vrolijk hoor, dus ik denk dat ze hem er wel doorheenslepen.
zijn huiswerkbegeleiders stonden er toevallig ook en ze hadden het er ook allebei over dat hij behoorlijk zenuwachtig was voor het hele gedoe.
ik merkte vooral gisteravond dat hij uit zijn doen was. hij kreeg geen hap weg. gelukkig sliep hij wel snel. (met smokey op zijn voeteneind O+ )

over smokey gesproken (die kat met die zielige geschiedenis, wat ik laatst schreef) die is hier zo ongeveer permanent ingetrokken. hij komt elke avond netjes 's avonds binnen, slaapt bij L. op zijn bed en gaat er 's ochtends als ik op sta uit voor de sanitaire stop. overdag is hij ook veel binnen of ligt hij buiten op een tuinstoel in het zonnetje te pitten.
het is zo'n lieverd O+ alleen moeten onze katten hem niet zo, ze zijn onwijs jaloers
pi_138434249
Wij zitten weer op de campif. :D



Vriend heeft voor wènag een bootje op de kip getokt. :D

  woensdag 2 april 2014 @ 14:24:45 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138434952
Lekkah! Spring!

ik deed een gevalletje kozijn schuren,ontvetten,en nieuwe laklaag...
alleen het valt niet zo uit als dat ik voor ogen had :{ wit met donkerblauw doet het hem hier niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:23:19 #257
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138444967
He, ik ben zo'n trotse moeder. Morgen is het op school 'book character day', en mag de basisschool verkleed komen. En jongste had een briljant idee:

Yep. Kapitein Onderbroek. Hebben jullie die in het Nederlands? We hebben gisteren al een stevig gesprek gehad, over hoe hij echt, echt, echt niet half-naakt naar school gaat. En nee, ook niet nep-half-naakt. Met een t-shirt in huidskleur met tepels, navel en borsthaar erop getekend. In een islamitisch land :{

Gelukkig hebben ze ook nog hun 'strings concert'. Dat klinkt alsof het goed bij Captain Underpants past, maar gelukkig betekent het dat ze optreden met hun strijkorkest. Ze hebben namelijk aan het begin van het schooljaar allemaal moeten kiezen tussen viool en cello (en dan kiest hij viool |:( ) en hebben een keer per week gewoon muziekles (met o.a. blokfluit), en een keer per week 'strings'. En morgen gaan ze ons laten horen wat ze hebben geleerd. Zo'n 125 kinderen die bijna allemaal nu een half jaar les hebben. Tegelijk. Nou ja, dat hopen we dan, dat ze tegelijk spelen ;) En mijn zoon doet dat dus als Captain Underpants.

Mijn gevoel voor humor verheugt zich al :D
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 19:26:01 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138445116
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Gaoxing het volgende:
He, ik ben zo'n trotse moeder. Morgen is het op school 'book character day', en mag de basisschool verkleed komen. En junior had een briljant idee:
[ afbeelding ]
Yep. Kapitein Onderbroek. Hebben jullie die in het Nederlands? We hebben gisteren al een stevig gesprek gehad, over hoe hij echt, echt, echt niet half-naakt naar school gaat. En nee, ook niet nep-half-naakt. Met een t-shirt in huidskleur met tepels, navel en borsthaar erop getekend. In een islamitisch land :{

Gelukkig hebben ze ook nog hun 'strings concert'. Dat klinkt alsof het goed bij Captain Underpants past, maar gelukkig betekent het dat ze optreden met hun strijkorkest. Ze hebben namelijk aan het begin van het schooljaar allemaal moeten kiezen tussen viool en cello (en dan kiest hij viool |:( ) en hebben een keer per week gewoon muziekles (met o.a. blokfluit), en een keer per week 'strings'. En morgen gaan ze ons laten horen wat ze hebben geleerd. Zo'n 125 kinderen die bijna allemaal nu een half jaar les hebben. Tegelijk. Nou ja, dat hopen we dan, dat ze tegelijk spelen ;) En mijn zoon doet dat dus als Captain Underpants.

Mijn gevoel voor humor verheugt zich al :D
pompoensoep tegen mijn scherm _O-
  woensdag 2 april 2014 @ 19:26:32 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138445145
Geniaal!!!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:57:54 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_138446845
Ik verheug me al op de foto's en video, Gao *) :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:15:36 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138447758
Haha kapitein onderbroek _O- arme islamitische inwoners, die weten niet wat ze overkomt :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 april 2014 @ 20:24:20 #262
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138448189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef TimeJumper het volgende:
Haha kapitein onderbroek _O- arme islamitische inwoners, die weten niet wat ze overkomt :P
Nou ja, die zijn ook gewend aan (heel veel) Russische toeristen, dus ze kunnen wel wat hebben. En we hebben een redelijk verantwoorde versie gevonden, denk ik.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:04:16 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138450130
:D Gao! Ik ben heel benieuwd!
***
  woensdag 2 april 2014 @ 21:35:49 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138451715
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Gaoxing het volgende:
He, ik ben zo'n trotse moeder. Morgen is het op school 'book character day', en mag de basisschool verkleed komen. En jongste had een briljant idee:
[ afbeelding ]
Yep. Kapitein Onderbroek. Hebben jullie die in het Nederlands? We hebben gisteren al een stevig gesprek gehad, over hoe hij echt, echt, echt niet half-naakt naar school gaat. En nee, ook niet nep-half-naakt. Met een t-shirt in huidskleur met tepels, navel en borsthaar erop getekend. In een islamitisch land :{

Gelukkig hebben ze ook nog hun 'strings concert'. Dat klinkt alsof het goed bij Captain Underpants past, maar gelukkig betekent het dat ze optreden met hun strijkorkest. Ze hebben namelijk aan het begin van het schooljaar allemaal moeten kiezen tussen viool en cello (en dan kiest hij viool |:( ) en hebben een keer per week gewoon muziekles (met o.a. blokfluit), en een keer per week 'strings'. En morgen gaan ze ons laten horen wat ze hebben geleerd. Zo'n 125 kinderen die bijna allemaal nu een half jaar les hebben. Tegelijk. Nou ja, dat hopen we dan, dat ze tegelijk spelen ;) En mijn zoon doet dat dus als Captain Underpants.

Mijn gevoel voor humor verheugt zich al :D
Oh oh, práchtig!! _O- geweldig!!
Ik ben zo vreselijk benieuwd naar je verantwoorde versie! En de foto's en je verslag enzo!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 2 april 2014 @ 21:38:02 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138451827
Ik had vandaag onverwacht een vriendin met haar dochter op visite. Thuis vroeg haar dochter of zij het eten wat ik op tafel had gezet ook wilde maken, zo lekker vond ze het!
Ik ervaar het als een groot compliment!
(Gehakt met kaas en tomaat en spek in bladerdeeg uit de oven, daarbij harico verts in een spekjasje en aardappels. Het was ook weer erg lekker!)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138462833
Dat hoort ook heerlijk! Maar is dat spek niet teveel? Bij de groente én bij het bladerdeeg? Of valt het mee.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 3 april 2014 @ 09:55:16 #267
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_138463238
Captain Underpants whahahaha! _O- Geniaal! ^O^ En sterkte voor je oren. Pfoe, 125 beginnende strijkers. :%
  donderdag 3 april 2014 @ 11:43:44 #268
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138465972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Captain Underpants whahahaha! _O- Geniaal! ^O^ En sterkte voor je oren. Pfoe, 125 beginnende strijkers. :%
Het viel heel erg mee. Ze speelden vrij laag, dat maakt het makkelijker om naar te luisteren, denk ik ;) Ik vond jongste ook echt erg stoer: een paar jaar geleden is zijn muziekles eigenlijk erg mis gegaan, en we hebben dat niet in de gaten gehad. De leraar liet hem even snel gaan als zijn zus, die twee jaar ouder was. Jongste is nogal van 'fake it till you make it', tot hij het echt niet meer kon bijbenen, en toen bleek dus dat de basis er gewoon niet was. Dus begon hij te klieren, z'n spullen te vergeten, z'n lessen te vergeten.... allemaal niet leuk en echt heel erg jammer. Ik was echt een beetje bang voor deze vioollessen (Roemeense lerares enzo ;) ) maar hij doet het dus heel goed.

En z'n kostuum was erg grappig. Ik hoorde van veel moeders dat vooral iets jongere jongetjes hadden gezegd 'oooh mam, er is een Captain Underpants'. Maar het was wel eng. Vlak voor we de school binnenliepen voelde ik opeens een klein handje in de mijne en zuchtte hij "This was a really bad idea". Op dat moment zagen we vooral veel 'veilige' opties: heksen, Harry Potters, kleine roze feetjes, dat soort dingen. Maar eenmaal bij z'n vriendjes ging het best :)
  donderdag 3 april 2014 @ 11:45:50 #269
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138466020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef Saffier het volgende:
Ik had vandaag onverwacht een vriendin met haar dochter op visite. Thuis vroeg haar dochter of zij het eten wat ik op tafel had gezet ook wilde maken, zo lekker vond ze het!
Ik ervaar het als een groot compliment!
(Gehakt met kaas en tomaat en spek in bladerdeeg uit de oven, daarbij harico verts in een spekjasje en aardappels. Het was ook weer erg lekker!)
Klinkt ook lekker!

Een moeder van een vriendje van jongste Facebookte me laatst: 'blijkbaar kan ik geen goede dressing maken, en Harry heeft me opgedragen contact met jou op te nemen. Hoe maak jij het?" :D Ze zijn februari 2012 bij ons vandaan verhuisd!
  donderdag 3 april 2014 @ 13:00:22 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138468024
Nou... vertel op dan! Hoe maak jij je dressing?

Je maakt me nieuwsgierig. :Y
***
  donderdag 3 april 2014 @ 13:14:00 #271
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_138468402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Het viel heel erg mee. Ze speelden vrij laag, dat maakt het makkelijker om naar te luisteren, denk ik ;) Ik vond jongste ook echt erg stoer: een paar jaar geleden is zijn muziekles eigenlijk erg mis gegaan, en we hebben dat niet in de gaten gehad. De leraar liet hem even snel gaan als zijn zus, die twee jaar ouder was. Jongste is nogal van 'fake it till you make it', tot hij het echt niet meer kon bijbenen, en toen bleek dus dat de basis er gewoon niet was. Dus begon hij te klieren, z'n spullen te vergeten, z'n lessen te vergeten.... allemaal niet leuk en echt heel erg jammer. Ik was echt een beetje bang voor deze vioollessen (Roemeense lerares enzo ;) ) maar hij doet het dus heel goed.

En z'n kostuum was erg grappig. Ik hoorde van veel moeders dat vooral iets jongere jongetjes hadden gezegd 'oooh mam, er is een Captain Underpants'. Maar het was wel eng. Vlak voor we de school binnenliepen voelde ik opeens een klein handje in de mijne en zuchtte hij "This was a really bad idea". Op dat moment zagen we vooral veel 'veilige' opties: heksen, Harry Potters, kleine roze feetjes, dat soort dingen. Maar eenmaal bij z'n vriendjes ging het best :)
Wat goed dat de muzieklessen nu toch een succes zijn! Ik zie aan Sterre dat ze, nu ze een paar jaar ouder is, ineens wel iedere dag uit zichzelf gaat oefenen. Maar ik denk ook dat dat komt doordat ze een andere vioollerares heeft. Die weet precies het beste uit haar naar boven te halen. Een combinatie van die twee dingen dus. Dat is bij jouw zoon net zo, denk ik!
En dat handje in jouw hand, ooh ik voel die spanning haast! Heel eng hoor! Maar mooi dat hij direct herkend werd als zijnde Captain Underpants! :D
  donderdag 3 april 2014 @ 13:20:59 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138468573
Klinkt goed Gao!!!

Ik weet nu niet of ik nu blij moet zijn of juist niet.
Contract word bij mij niet verlengt ivm zomerseizoen, maar ze willen mij niet kwijt, nu willen ze een uitzendkracht van me gaan maken.
Ik zou dan in feite het zelfde aantal uren kunnen maken. Maar als het niet nodig is dan niet.
dus dan kan ik het gaan vergelijken met een 0 uren uitzendcontract...
En dan kunnen ze mij vanaf september weer terug in dienst nemen. :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:36:30 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138469072
.. dat je met de auto de kinderen naar school brengt, lopend thuiskomt en je dan afvraagt waarom je zo'n grote sleutelbos bij je hebt en waarom de auto niet voor het huis staat..

:') :')

Kon ik weer terug lopen :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:39:22 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138469146
ik moest lachen ET _O-
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:44:10 #275
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_138469284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... vertel op dan! Hoe maak jij je dressing?

Je maakt me nieuwsgierig. :Y
Helemaal niets bijzonders: balsamico azijn, olijfolie en een beetje suiker om het ergste zuur eraf te halen. Dat was nou net het grappige :D

quote:
18s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef E.T. het volgende:
.. dat je met de auto de kinderen naar school brengt, lopend thuiskomt en je dan afvraagt waarom je zo'n grote sleutelbos bij je hebt en waarom de auto niet voor het huis staat..

:') :')

Kon ik weer terug lopen :')
:D Oh sh*t!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')