abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:27:48 #126
47102 Elvi
miemkwien
pi_138306737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah ik weet nie, ik hoop wel eens iemand tegen te komen die wat meer bij mij teweegbrengt :P
Oh ik ook wel hoor...Maar ik ben er niet 24/7 mee bezig ;) Ik ga niet elke dag de deur uit met het idee "nu ga ik HEM tegenkomen!". Lijkt me erg vermoeiend.
pi_138306877
Ik zou weleens gewoon willen flirten met een of andere gozer bij de supermarkt ofzo. Of in de trein. Ik weet niet eens hoe je moet flirten :D maar alle kerels zijn al bezet en als er iemand naar me kijkt denk ik dat er iets op m'n gezicht zit.
Tap tap tap
pi_138307548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tenzij ze gay zijn :P

Maar eerlijk gezegd wil ik alleen aandacht van de mensen om wie ik geef. De rest kan me echt gestolen worden. Ik hoef echt geen aandacht van elke vent die ik tegenkom hoor. Alsjeblieft zeg ik wil gewoon in mn huispak naar de Lidl :')

[..]

Waarom ga je dan naar de kroeg _O-
Ik hou er ook niet van en ik ga er dus vanuit dat ik de liefde van mn leven ook niet in de kroeg ga tegenkomen. Omdat daar nu eenmaal niet mijn interesse ligt en niet mijn types rondlopen. Straks zit ik met een brullende dronken voetbalfan opgescheept :') Met gel-stekeltjes. Die Giovanni heet *de horror*.
Ik heb die van mij daar gevonden O+
  zaterdag 29 maart 2014 @ 21:25:35 #129
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138309268
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tenzij ze gay zijn :P

Maar eerlijk gezegd wil ik alleen aandacht van de mensen om wie ik geef. De rest kan me echt gestolen worden. Ik hoef echt geen aandacht van elke vent die ik tegenkom hoor. Alsjeblieft zeg ik wil gewoon in mn huispak naar de Lidl :')

[..]

Waarom ga je dan naar de kroeg _O-
Ik hou er ook niet van en ik ga er dus vanuit dat ik de liefde van mn leven ook niet in de kroeg ga tegenkomen. Omdat daar nu eenmaal niet mijn interesse ligt en niet mijn types rondlopen. Straks zit ik met een brullende dronken voetbalfan opgescheept :') Met gel-stekeltjes. Die Giovanni heet *de horror*.
Voetbalfans die ook graag in de kroeg zitten kunnen verder best normaal zijn :(
pi_138315659
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:27 schreef Elvi het volgende:
ga niet elke dag de deur uit met het idee "nu ga ik HEM tegenkomen!". Lijkt me erg vermoeiend.
Dat heb ik ook zeker niet, ik heb alleen wel vaak dat ik het erg graag wil en mijn kop erover breek waarom ik niemand tegenkom :)
Rustig aan.
pi_138315688
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens gewoon willen flirten met een of andere gozer bij de supermarkt ofzo. Of in de trein. Ik weet niet eens hoe je moet flirten :D maar alle kerels zijn al bezet en als er iemand naar me kijkt denk ik dat er iets op m'n gezicht zit.
Vraag eens naar dat pak pannenkoekenbeslag in zijn mantje.
Rustig aan.
  zondag 30 maart 2014 @ 00:30:24 #132
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138317405
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

:{
Really?

Nou weet ik meteen weer wat ik tegen jou moet zeggen als je 8 posts in een half uur hier maakt. :{w
Yup weet ik... marja ik probeer het mezelf dan ergens ook wel veel voor te houden? Of wou je nou zeggen dat niemand hier zoiets tegen zichzelf zegt?

Man ik krop al jaren alles op en dit hier is voor mij echt een plek geworden waar ik alle shit kan delen. Laat mij die 8 post per uur maken als ik daar gelukkig van word? Ik verplicht je niet ze te lezen. Als je me vervelend vind zeg het dan gewoon dan zoek ik wel een ander plekkie op. Ben hier nooit gekomen met de intentie andere mensen te vervelen of boos te maken. Ben hier gekomen omdat deze plek wel goed voelde mijn shit te vertellen.

En nou mag je best weten dat ik na mijn eerste fatsoenlijke "bekentenis" hier uberhaupt geen zelf pijniging meer gedaan heb. En dat shit hier posten mij helpt. Omdat dit de enige plek is op deze hele fucking aardkloot waar ik mij veilig, begrepen en gerespecteerd voel om wie ik ben om dat te doen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Raggingbull op 30-03-2014 00:42:04 ]
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_138319236
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:30 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Yup weet ik... marja ik probeer het mezelf dan ergens ook wel veel voor te houden? Of wou je nou zeggen dat niemand hier zoiets tegen zichzelf zegt?

Man ik krop al jaren alles op en dit hier is voor mij echt een plek geworden waar ik alle shit kan delen. Laat mij die 8 post per uur maken als ik daar gelukkig van word? Ik verplicht je niet ze te lezen. Als je me vervelend vind zeg het dan gewoon dan zoek ik wel een ander plekkie op. Ben hier nooit gekomen met de intentie andere mensen te vervelen of boos te maken. Ben hier gekomen omdat deze plek wel goed voelde mijn shit te vertellen.

En nou mag je best weten dat ik na mijn eerste fatsoenlijke "bekentenis" hier uberhaupt geen zelf pijniging meer gedaan heb. En dat shit hier posten mij helpt. Omdat dit de enige plek is op deze hele fucking aardkloot waar ik mij veilig, begrepen en gerespecteerd voel om wie ik ben om dat te doen!
Wat mij betreft welkom :) Zo'n plek is echt erg belangrijk en zelfpijniging moet niet hoeven...

Paniekaanval midden in de nacht, opgejaagd onveilig gevoel hier... zoek nu de rust weer terug. :X
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:05:53 #134
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138322893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens gewoon willen flirten met een of andere gozer bij de supermarkt ofzo. Of in de trein. Ik weet niet eens hoe je moet flirten :D maar alle kerels zijn al bezet en als er iemand naar me kijkt denk ik dat er iets op m'n gezicht zit.
Een vlugge blik en korte glimlach kan al voldoende zijn. Als vrouw heb je het toch iets makkelijker, omdat mannen me vaak iets 'toegankelijker' lijken voor flirten dan vrouwen. :) Des te meer sjans je hebt, des te beter je je gaat voelen, waarop je weer meer sjans hebt. Je komt in zo'n positieve spiraal te zitten die erg goed is voor je ego. ;)
Ignorance is bliss
  zondag 30 maart 2014 @ 12:10:42 #135
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_138322996
Grappig altijd hoe een dag erg naar, gevoelsmatig gezien, kan beginnen en dan toch goed kan eindigen (vice versa ook, maar afijn). Gisteren werd ik gewoon erg down wakker. Vermoedelijk omdat ik me af en toe gewoon eenzaam voel omdat ik mijn vrienden minder zie (afkicken van een behoorlijk sociaal leven..), alleen merk ik dat ik steeds dichter bij de juiste balans kom. Die avondjes alleen heb ik gewoon nodig, helemaal nu. Die laden me op. Doordat ik altijd zo bang was (en nog wel ben af en toe) om mezelf over te belasten durfde ik echt weinig af te spreken, alleen nu dat eventjes iets beter gaat merk ik dat die sociale dagen me echt opbeuren. Wat zijn we ook sociale wezens met zijn allen.. :)

Zometeen nog eventjes lekker mediteren (wat kalmeert dat die storm in mijn hoofd, heerlijk, keep it going) en daarna hardlopen met een vriend van me. De rest van de dag lekker lui op de bank voetbal kijken! Me gusta. :)
Ignorance is bliss
pi_138323612
Zelf heb ik heel weinig sociale omgang nodig; over het algemeen doe ik liever zonder. Alleen zijn laadt me op; met mezelf bevind ik me immer in goed gezelschap. Wanneer een vrije avond in het vooruitzicht ligt, dan kijk ik uit naar een 'date-avond met mezelf'. Een uitnodiging om uit te gaan of op familiebezoek te komen sla ik dan ook zonder enige spijt af. Tot onbegrip van anderen vaak.

Geheel zonder sociale interactie is het daarentegen ook weer niet voor mij, want op een gegeven moment gaat het kriebelen en lijk ik iemand nodig te hebben om mee te kunnen praten. Gelukkig zijn er verplichtingen als werk om dit verlangen te vervullen, plus dat ik altijd even m'n ouders, broertjes/zusje, en vrienden kan bellen. Al lijk ik aan digitaal contact ook al genoeg te hebben. :P

Ik zou wel eens willen zien hoe ik een langere periode alleen zijn zou ervaren. Een maand of drie, minimaal. Volgens mij moet je dan echt weer even inkomen met sociale gedragingen, zoals je weer even moet wennen om in het Engels te praten en denken wanneer je dat langere tijd niet hebt gedaan. :)
  zondag 30 maart 2014 @ 13:08:55 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138324476
Wbt het pushen om van het mooie weer te genieten: negeer het gepush.
Want daar wordt het alleen maar slechter van. Je kan dan beter binnen blijven en bijv tussen de middag even naar buiten voor de vitamine D en het verder weer laten zoals het is. Het wordt vast nog wel een keer mooi weer en misschien heb je er dan wel zin in.

Dat tussen de middag naar buiten hoeft dus ook niet leuk te zijn. Zie het net als eten. Daar heb je ook niet altijd zin in, maar het is beter van wel. Zonlicht helpt om je ritme een beetje op orde te houden/krijgen en voor je vitamine D dus. Zie het dus gewoon als een nuttig iets dat niet leuk hoeft te zijn op dit moment.

Ik heb het wel leuk dit weekend. Gisteren dikke kater, nu eigk nog steeds :r
Amsterdam was awesome. Meegedaan met de electric run, heb er zo van genoten. Zoveel lol heb ik echt al maanden niet gehad.
Volgens mij is mijn stemming eindelijk wat aan het verbeteren.
Straks ga ik ook nog ff hardlopen. Gisteravond tel ik niet als hardlopen. Het was maar 5 km en we hebben heel rustig aan gedaan. Ook wat gewandeld en stil gestaan. Lekkah!
Dus zo ff 12 km lopen. Yay!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138325671
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef CherryLips het volgende:

En ik ben echt een jaloers kreng hoor, nu met dat mooie weer ook. Iedereen gaat leuke dingen doen, eropuit, en ik zit alleen thuis. Onderneem dan wat, denk ik. Maar wat? Ik heb geen geld om ergens naartoe te gaan, en ik ben dus niet in de stemming om met een vriendin op stap te gaan. En m'n vrienden zijn allemaal verder gegaan met hun levens en ik niet. Ze hebben een relatie, ze zijn elk weekend bezig met hun sport en hebben dus vaak training of een wedstrijd op zaterdag, ze hebben al het een en ander afgesproken.
Zielig wijf, denk ik dan van mezelf. Schop onder de kont nodig.
Ik herken hier wel veel in. Je hebt het idee dat je stilstaat, iedereen haalt je in, links, rechts, en je voelt je wat ellendig. Je hebt net niet die baan die anderen wel hebben en je bent evt. nog single of zit niet lekker in een relatie die je evt. wil verbreken. Gooi dan er nog bij dat anderen evt. meer verdienen, meer financiele mogelijkheden hebben terwijl je zelf afhankelijk zou kunnen zijn van je ouders en 1+1 = 2 en je voelt je ellendig.

Het is een cliche, maar je moet je echt niet vergelijken met anderen om je heen. Hoe graag je dat ook wil. Ik doe dat ook veel, en heb ook wel eens mijn therapeut gevraagd waarom dat nou eigenlijk was. Zij kwam met het verhaal dat mijn jeugd volkomen kut was, en dat ik te weinig validatie heb gekregen van familie en ouders. Het was nooit voldoende. Dus wanneer ik iets bereik, vergelijk ik dat met anderen. Dat wil ik niet, maar dat is er toch ingeslopen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138325681
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Meestal het laatste.
Maar wel eenzaam als in alleen in deze strijd.
Maar dan kom je er toch sterker uit?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138325700
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef Gray het volgende:
Zelf heb ik heel weinig sociale omgang nodig; over het algemeen doe ik liever zonder. Alleen zijn laadt me op; met mezelf bevind ik me immer in goed gezelschap. Wanneer een vrije avond in het vooruitzicht ligt, dan kijk ik uit naar een 'date-avond met mezelf'. Een uitnodiging om uit te gaan of op familiebezoek te komen sla ik dan ook zonder enige spijt af. Tot onbegrip van anderen vaak.

Geheel zonder sociale interactie is het daarentegen ook weer niet voor mij, want op een gegeven moment gaat het kriebelen en lijk ik iemand nodig te hebben om mee te kunnen praten. Gelukkig zijn er verplichtingen als werk om dit verlangen te vervullen, plus dat ik altijd even m'n ouders, broertjes/zusje, en vrienden kan bellen. Al lijk ik aan digitaal contact ook al genoeg te hebben. :P

Ik zou wel eens willen zien hoe ik een langere periode alleen zijn zou ervaren. Een maand of drie, minimaal. Volgens mij moet je dan echt weer even inkomen met sociale gedragingen, zoals je weer even moet wennen om in het Engels te praten en denken wanneer je dat langere tijd niet hebt gedaan. :)
Ik denk dat het ook wel makkelijker is dat je weet wanneer je een sociale avond zou willen, je 1 telefoontje moet doen en je evt. met wat kameraden of andere gasten een pilsje zou kunnen pakken. Die drempel is niet hoog. Voor sommige hier (denk ik) is een uberhaupt een borrel op de zaterdag met vrienden al 'heel wat'.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 30 maart 2014 @ 14:35:32 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_138326506
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:30 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Yup weet ik... marja ik probeer het mezelf dan ergens ook wel veel voor te houden? Of wou je nou zeggen dat niemand hier zoiets tegen zichzelf zegt?

Man ik krop al jaren alles op en dit hier is voor mij echt een plek geworden waar ik alle shit kan delen. Laat mij die 8 post per uur maken als ik daar gelukkig van word? Ik verplicht je niet ze te lezen. Als je me vervelend vind zeg het dan gewoon dan zoek ik wel een ander plekkie op. Ben hier nooit gekomen met de intentie andere mensen te vervelen of boos te maken. Ben hier gekomen omdat deze plek wel goed voelde mijn shit te vertellen.

En nou mag je best weten dat ik na mijn eerste fatsoenlijke "bekentenis" hier uberhaupt geen zelf pijniging meer gedaan heb. En dat shit hier posten mij helpt. Omdat dit de enige plek is op deze hele fucking aardkloot waar ik mij veilig, begrepen en gerespecteerd voel om wie ik ben om dat te doen!
Wat mij irriteert is dat het soms lijkt alsof alleen jij hier mag spuien. Want als een ander het doet is het "relax, doe niet moeilijk, de zon schijnt". Je neemt een ander niet serieus tenzij het over je eigen problemen gaat.

Ik heb gewoon geen zin meer om mijn 'shit' hier te posten omdat het toch geen nut heeft. Of het valt weg in de stroom berichten van jou of je maakt een nietszeggende opmerking. Je bent niet de enige die alles opkropt of het moeilijk heeft. En opmerkingen als "de zon schijnt jeej iedereen moet vrolijk zijn" die maken bij mij een hele hoop woede los ja.
pi_138326733
Ach, je moet het ook niet allemaal te serieus nemen. In dit topic zitten nu eenmaal users die soms wat sneller een kut dag hebben ivg met een ander. Dan tolereren ze iets minder en als er dan een post tussen komt waar je denkt; "Omg bitch please, your problems aint shit compared to mine" heb je al snel een vuurtje. En de volgende dag is het weer koek en ei.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 30 maart 2014 @ 14:44:57 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_138326736
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voetbalfans die ook graag in de kroeg zitten kunnen verder best normaal zijn :(
Ojee een voetbalfan :X :6
Ik bedoelde meer het type wat elke dag met voetbal bezig is :P EK en WK kijk ik ook nog wel en vind ik wel leuk ;) Maar dat overdreven gedoe met schmink, wuppies, kratjes bier en een scherm in de straat hoeft voor mij niet :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Dat heb ik ook zeker niet, ik heb alleen wel vaak dat ik het erg graag wil en mijn kop erover breek waarom ik niemand tegenkom :)
Je komt denk ik genoeg mensen tegen :P Alleen ik denk dat mensen na een tijdje een bepaald ideaalbeeld hebben van De Ware Liefde. Dat het liefde op het eerste gezicht moet zijn en meteen vertrouwd. Dat is niet altijd zo. Soms word je pas na een aantal dates verliefd. Maar als je die verliefde gevoelens al bij de eerste blik verwacht dan kom je denk ik van een koude kermis thuis ;)
(ik weet niet of dat ook bij jou zo is maar het was even een filosofische gedachte die bij me binnen kwam :P )

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:08 schreef Murmeli het volgende:
Wbt het pushen om van het mooie weer te genieten: negeer het gepush.
Want daar wordt het alleen maar slechter van. Je kan dan beter binnen blijven en bijv tussen de middag even naar buiten voor de vitamine D en het verder weer laten zoals het is. Het wordt vast nog wel een keer mooi weer en misschien heb je er dan wel zin in.

-knip-

Ik heb het wel leuk dit weekend. Gisteren dikke kater, nu eigk nog steeds :r
Amsterdam was awesome. Meegedaan met de electric run, heb er zo van genoten. Zoveel lol heb ik echt al maanden niet gehad.
Volgens mij is mijn stemming eindelijk wat aan het verbeteren.
Straks ga ik ook nog ff hardlopen. Gisteravond tel ik niet als hardlopen. Het was maar 5 km en we hebben heel rustig aan gedaan. Ook wat gewandeld en stil gestaan. Lekkah!
Dus zo ff 12 km lopen. Yay!
Ik kan het gepush gewoon niet naast me neer leggen :{ Het voelt gewoon als een aanval alsof ik er zelf voor kies om depressief te zijn :')

En jeetje wat actief _O- Is die electric run met die lichtjes enzo? Van de makers van "hardlopen met kleurig poeder"? (ik weet niet meer hoe dat event heette _O- :@ )
  zondag 30 maart 2014 @ 14:57:12 #144
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138327125
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat mij irriteert is dat het soms lijkt alsof alleen jij hier mag spuien. Want als een ander het doet is het "relax, doe niet moeilijk, de zon schijnt". Je neemt een ander niet serieus tenzij het over je eigen problemen gaat.

Ik heb gewoon geen zin meer om mijn 'shit' hier te posten omdat het toch geen nut heeft. Of het valt weg in de stroom berichten van jou of je maakt een nietszeggende opmerking. Je bent niet de enige die alles opkropt of het moeilijk heeft. En opmerkingen als "de zon schijnt jeej iedereen moet vrolijk zijn" die maken bij mij een hele hoop woede los ja.
Keej sorry dat is niet mijn bedoeling geweest. En heb nooit die intenties gehad. Mijn excuses! Maar goed maakt niet uit ik ben pleite succes.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_138327294
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel makkelijker is dat je weet wanneer je een sociale avond zou willen, je 1 telefoontje moet doen en je evt. met wat kameraden of andere gasten een pilsje zou kunnen pakken. Die drempel is niet hoog. Voor sommige hier (denk ik) is een uberhaupt een borrel op de zaterdag met vrienden al 'heel wat'.
Yeah, dat is wel zo makkelijk. Zelf vind ik het minder fijn om van m'n planning af te wijken, zoals het vooruitzicht van een avondje alleen. Krijg ik dan een uitnodiging voor iets anders, dan wijk ik daar niet vanaf.
Heb ik echter nog niets gepland, of in het vooruitzicht, dan ga ik zonder problemen op een uitnodiging in.

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach, je moet het ook niet allemaal te serieus nemen. In dit topic zitten nu eenmaal users die soms wat sneller een kut dag hebben ivg met een ander. Dan tolereren ze iets minder en als er dan een post tussen komt waar je denkt; "Omg bitch please, your problems aint shit compared to mine" heb je al snel een vuurtje. En de volgende dag is het weer koek en ei.
Voor sommigen is het moeilijk zich in een ander te verplaatsen, zeker als ze zelf problemen hebben om zich mee te bezigen. Terwijl juist dat het mogelijk maakt een anders leed te begrijpen.

En bijna iedereen vind het lastig zich te verplaatsen in hun eigen leed. Ze kunnen nog niet eens compassie opbrengen voor zichzelf, laat staan anderen.
pi_138328034
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar dan kom je er toch sterker uit?
Geen idee of ik er sterker uitkom. Ben al een paar jaar bezig met de strijd, maar er is nog niks veranderd. Sterker nog, het is verslechterd.

Wil graag hulp bij de strijd, maar dat wil tot nu toe niet lukken. Ben nu sinds begin december bij GGZ en ben 3 intakegesprekken, 1 bevindingsgespek en 4 ASS-onderzoeksgesprekken verder. Dus 8 gesprekken in 4 maanden tijd. Geloof niet dat de psych het idee heeft dat ik depressief ben of er echt iets anders met mij aan de hand is. Dat het, zoals vaker in mijn leven, gewoon iets vaags is waar niet echt een benaming voor is. Dat het waarschijnlijk weer CGT gaat worden, wat bij mij tot nu toe niet effectief is gebleken.

Heb niet het idee dat hij tot nu toe op de goede weg zit. Heeft het over heel veel dingen gehad tijdens de gesprekken, maar niet de juiste vragen heeft gesteld. Heeft volgens mij niet eens het idee wat er nu eigenlijk speelt. Dat ik, behalve de boodschappen en de bezoeken aan hem/de fysio daar niet eens buiten kom, het huishouden niet doe, contacten niet onderhoud/mensen van me af probeer te stoten, bang ben voor dingen, angstaanvallen heb, een lichaam heb wat letterlijk en figuurlijk blokkeert enzovoort

Moet voor aankomende keer zelf een lijst met doelen opstellen (die ik al heb gelukkig) en hoe ik die wil gaan bereiken. Richt zich dan tijdens de uitleg hierover op, voor mij, de verkeerde dingen. Hoe ik bv van mijn telefoonangst af kan komen. Euhhhh....ja.....hallo....iets met prioriteiten of hij heeft gewoon niet aan de gaten wat er echt met en bij mij speelt.

Steun in een strijd is ook leuk.
Heb een lieve vriend, maar het type 'het zonnetje schijnt, waarom kan je er niet van genieten en ga je niet wat doen'. Die er eigenlijk sowieso niet heel veel van snapt, want hij steekt zo (gelukkig voor hem) niet in elkaar. Een lief vriendje die door oa medicijngebruik ook niet altijd het vermogen heeft om er rekening mee te kunnen houden en daardoor echt boos op me kan worden vanwege mijn passiviteit en sombere gedachten/gevoelens. Later wel tot het besef komt dat hij op dat moment onredelijk was, maar dan is het kwaad meestal al geschied.
Heb een familie over wie ik hier lang kan uitweiden, maar waar ik wat dit betreft niet veel meer zeg dan dat ze mij niet zien zoals ik ben. Dus niet in de gaten hebben wat er speelt en waardoor er van hen uit niet echt steun te verwachten valt.
Vrienden? Wat zijn dat? Geen idee waarom, maar de laatste vrienden die ik had, daar heb ik sonds vorig jaar eigenlijk geen contact meer mee. Niet van mij uit, maar vanaf hun werd het contact ineens redelijk radicaal verbroken (als in, met een verjaardag kan er een berichtje op facebook vanaf, voor de rest niks meer). De laatste echte beste vriendin ( :') ) heeft echt alle contact stopgezet. Waar ik nog (op mijn manier) moeite heb gedaan via facebook, app, reageren op blogs en kaartje op verjaardag, heb ik nooit enige reactie of wat dan ook terug gehad.
Al met al niet echt dingen die me sterker hebben gemaakt, maar eerder hebben gebroken/die me breken.

Ooit zal ik beter uit de strijd komen, maar nu is dat in ieder geval nog niet....
  zondag 30 maart 2014 @ 15:40:29 #147
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138328315
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ojee een voetbalfan :X :6
Ik bedoelde meer het type wat elke dag met voetbal bezig is :P EK en WK kijk ik ook nog wel en vind ik wel leuk ;) Maar dat overdreven gedoe met schmink, wuppies, kratjes bier en een scherm in de straat hoeft voor mij niet :P

[..]

Je komt denk ik genoeg mensen tegen :P Alleen ik denk dat mensen na een tijdje een bepaald ideaalbeeld hebben van De Ware Liefde. Dat het liefde op het eerste gezicht moet zijn en meteen vertrouwd. Dat is niet altijd zo. Soms word je pas na een aantal dates verliefd. Maar als je die verliefde gevoelens al bij de eerste blik verwacht dan kom je denk ik van een koude kermis thuis ;)
(ik weet niet of dat ook bij jou zo is maar het was even een filosofische gedachte die bij me binnen kwam :P )

[..]

Ik kan het gepush gewoon niet naast me neer leggen :{ Het voelt gewoon als een aanval alsof ik er zelf voor kies om depressief te zijn :')

En jeetje wat actief _O- Is die electric run met die lichtjes enzo? Van de makers van "hardlopen met kleurig poeder"? (ik weet niet meer hoe dat event heette _O- :@ )
Ik vind dat juist altijd wel heel erg gezellig.
En ik volg het voetbal wel heel actief.
Maar ben niet zo fanatiek dat ik bijvoorbeeld niet in de stad van de grote rivaal kom of iets dergelijks.
Sterker nog, meestal kijk ik met een maatje die juist voor de grote rivaal is, en we mogen dan graag een beetje tegen elkaar zeiken. Maar geen haatgevoelens of dergelijke.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:44:48 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138328454
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ojee een voetbalfan :X :6
Ik bedoelde meer het type wat elke dag met voetbal bezig is :P EK en WK kijk ik ook nog wel en vind ik wel leuk ;) Maar dat overdreven gedoe met schmink, wuppies, kratjes bier en een scherm in de straat hoeft voor mij niet :P

[..]

Je komt denk ik genoeg mensen tegen :P Alleen ik denk dat mensen na een tijdje een bepaald ideaalbeeld hebben van De Ware Liefde. Dat het liefde op het eerste gezicht moet zijn en meteen vertrouwd. Dat is niet altijd zo. Soms word je pas na een aantal dates verliefd. Maar als je die verliefde gevoelens al bij de eerste blik verwacht dan kom je denk ik van een koude kermis thuis ;)
(ik weet niet of dat ook bij jou zo is maar het was even een filosofische gedachte die bij me binnen kwam :P )

[..]

Ik kan het gepush gewoon niet naast me neer leggen :{ Het voelt gewoon als een aanval alsof ik er zelf voor kies om depressief te zijn :')

En jeetje wat actief _O- Is die electric run met die lichtjes enzo? Van de makers van "hardlopen met kleurig poeder"? (ik weet niet meer hoe dat event heette _O- :@ )
Mbt het weer: ik kan me je gevoel wel voorstellen ja. Je weinig van andermans mening aantrekken is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je je al kut voelt.
Laat ik het dan zo zeggen: ik vind het niet slecht of stom als je met dit weer binnen zit. Heb ik zelf vaak zat gedaan. Vond ik altijd stom van mezelf en later dacht ik: ach, het wordt nog wel een andere keer mooi weer, vandaag mag ik het negeren.

Ja is met lichtjes. Dit was van net5, die bestaan 15 jaar. Ik weet niet van wie die colorruns zijn, heb ik nog nooit gedaan. Maar dit was leuk.

Lopen ging kut net. Moest plassen (dacht ik), mijn waterflesje was stom aan het klotsen (ik liep voor het eerst met een flesje water, want warm buiten en kater, geen aanrader) en mijn kater overheerst dus na 9 km ben ik gaan wandelen. Naja, in ieder geval wat gedaan en dan doe ik die 12 km volgende week wel. En ik moet minder zuipen als ik veel wil sporten. Hihihi.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 30 maart 2014 @ 15:46:22 #149
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138328539
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Keej sorry dat is niet mijn bedoeling geweest. En heb nooit die intenties gehad. Mijn excuses! Maar goed maakt niet uit ik ben pleite succes.
Waarom zou je pleite zijn?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 30 maart 2014 @ 16:52:38 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138330766
Gewoon lekker blijven hier, Raggingbull. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')