abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:46:04 #76
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138776121
Ugh, Smough in de tweede fase al 2x tot 1/3 hp gekregen, maar die spring attack killed me elke keer in 1 keer. Ik ben nu ook nog een keer door m'n 15 humanities heen, dus ben maar aan mijn twin humanities begonnen :P
  zaterdag 12 april 2014 @ 15:55:12 #77
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138796853

Awww yeaah!
  zondag 13 april 2014 @ 01:34:35 #78
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138814477
Trouwens voor wie hem nog niet gezien heeft:
  zondag 13 april 2014 @ 22:17:10 #79
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_138848510
Ik ben van het weekend even wezen kloten in Darkroot en Blighttown. De Butterfly, de Hydra en Quelaag zijn nu dood. Blighttown viel me eigenlijk best wel mee. De framerate was inderdaad om te janken, maar als eenmaal al die blowdart eikels dood zijn is er verder niet zoveel aan de hand.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 14 april 2014 @ 23:48:18 #80
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138891327
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:
Ik ben van het weekend even wezen kloten in Darkroot en Blighttown. De Butterfly, de Hydra en Quelaag zijn nu dood. Blighttown viel me eigenlijk best wel mee. De framerate was inderdaad om te janken, maar als eenmaal al die blowdart eikels dood zijn is er verder niet zoveel aan de hand.
Nice! Ja, het valt allemaal wel mee, als je die blooming purple moss hebt, is er niks om je zorgen om te maken. Succes met Ornstein & Smough, daar ga je wel eventjes vastzitten :P
  zondag 11 mei 2014 @ 11:35:07 #81
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_139820972
Ik ben nu in blighttown gekomen via de depths en kwam al snel een bonfire tegen.

Rechts van de bonfire viel me een item op. Deze zit op een plateau waar ik met geen mogelijkheid op kan komen met een trap. Ik heb via de ledge linksboven naakt full speed erop geprobeerd te springen maar red het net niet. Wie o wie weet.


*Hosselcopter*
pi_139821563
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:35 schreef Dibble het volgende:
Ik ben nu in blighttown gekomen via de depths en kwam al snel een bonfire tegen.

Rechts van de bonfire viel me een item op. Deze zit op een plateau waar ik met geen mogelijkheid op kan komen met een trap. Ik heb via de ledge linksboven naakt full speed erop geprobeerd te springen maar red het net niet. Wie o wie weet.

[ afbeelding ]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb, dus weet ik het ook niet meer, maar als je er echt niet uit komt kun je het altijd even opzoeken op google. Er zal vast wel een filmpje over zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:50:21 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_139822700
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 01:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Trouwens voor wie hem nog niet gezien heeft:
Wreed!

Dark Souls zat ik echt gruwelijk in, door die moeilijkheidsgraad, de toffe lore, en de overall sfeer!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 11 mei 2014 @ 12:52:02 #84
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_139822754
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:35 schreef Dibble het volgende:
Ik ben nu in blighttown gekomen via de depths en kwam al snel een bonfire tegen.

Rechts van de bonfire viel me een item op. Deze zit op een plateau waar ik met geen mogelijkheid op kan komen met een trap. Ik heb via de ledge linksboven naakt full speed erop geprobeerd te springen maar red het net niet. Wie o wie weet.

[ afbeelding ]
Heb je een iets beter plaatje? Denk wel dat ik weet welke je bedoeld maar kijk er nu een beetje raar tegen aan.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_139822772
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wreed!

Dark Souls zat ik echt gruwelijk in, door die moeilijkheidsgraad, de toffe lore, en de overall sfeer!
En, ga je er nog een keer verder mee of ben je er definitief klaar mee?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:41:32 #86
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_139827820
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En, ga je er nog een keer verder mee of ben je er definitief klaar mee?
Ik weet het niet State! Wil nog paar games spelen en dan over op de Next Gen, mooiste zou zijn een geupdate versie daarvoor dan zou ik hem weer spelen.

Ben wel benieuwd naar dat nieuwe project van hun voor de PS4, :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 11 mei 2014 @ 20:59:39 #87
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_139841205


_O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_142778050
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
_O-
pi_142778062
Wat geniet ik trouwens immens van dit spel. Het is echt genieten.

Nog steeds zijn er ook nog spelers die je kunnen invaden ondanks dat deel twee al lang uit is. Mooi dat het nog wordt gespeeld dus. :)

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2014 14:34:44 ]
pi_142778481
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:32 schreef robin007bond het volgende:
Wat geniet ik trouwens immens van dit spel. Het is echt genieten.

Nog steeds zijn er ook nog spelers die je kunnen invaden ondanks dat deel twee al lang uit is. Mooi dat het nog wordt gespeeld dus. :)
Ben op een gegeven moment van pure ellende met Dark Souls gestopt bij Ornstein & Smough. Ben momenteel met DaSo 2 bezig en daarna wil ik toch weer eens een poging gaan wagen met deel 1. Al was het alleen maar omdat ik er zo veel tijd in heb gestoken dat ik het hoe dan ook uit wil spelen.

Tot een paar maanden terug was het Dark Souls 1 topic overigens nog vrij druk bezocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142778595
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben op een gegeven moment van pure ellende met Dark Souls gestopt bij Ornstein & Smough. Ben momenteel met DaSo 2 bezig en daarna wil ik toch weer eens een poging gaan wagen met deel 1. Al was het alleen maar omdat ik er zo veel tijd in heb gestoken dat ik het hoe dan ook uit wil spelen.

Tot een paar maanden terug was het Dark Souls 1 topic overigens nog vrij druk bezocht.
Het is inderdaad wel zonde om te stoppen als je er al zoveel tijd in hebt gestoken.

Jammer dat het niet meer zo druk is hier. ;( Maar wel logisch omdat de game zo oud is. Gelukkig wordt het op PSN dus nog relatief veel gespeeld.

Laatst had ik echt iets vreselijks. Ik was echt een tijdje lekker bezig maar toch wel ver van mijn bonfire. Ook redelijk wat souls verzameld. Ga ik uiteindelijk dood door ergens per ongeluk de afgrond in te lopen. :')!
pi_142778683
Herkenbaar :@
En als je overmoedig, en dus slordig, wordt, wordt je ook meteen weer keihard op je plaats gezet :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142778825
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
Herkenbaar :@
En als je overmoedig, en dus slordig, wordt, wordt je ook meteen weer keihard op je plaats gezet :'(
Dat is helemaal waar. Je wordt dan inderdaad overmoedig. Puur masochisme is deze game eigenlijk, want dat gevoel van 'accomplishment' dat is wel echt een fijn gevoel als het lukt.

Ik kwam een review tegen van Dark Souls in de PU en dat vatte het eigenlijk wel goed samen. :D

quote:
Dark Souls zal je martelen, het zal je fysiek en mentaal kapotmaken, het zal je laten huilen, en ondertussen zal het je ook nog schaterend uitlachen. Je zult er nooit veilig voor zijn en je zult z’n ergste straffen nooit zien aankomen. Deze game háát jou, en het zal je daar elke seconde aan helpen herinneren.

Het ergste? Dat je het nog fijn zult vinden ook. Althans, als je een beetje gamer bent. Dark Souls is net als die prachtige, bloedgeile, maar gewelddadige en bezitterige vriendin. Die ene waarbij je nooit glimlachte, maar die je tegelijkertijd nooit van je leven kwijt wilde omdat geen enkele andere vrouw zo het beste uit jou wist te halen. Dark Souls is een bítch... maar wat voor één!

http://www.pu.nl/artikelen/review/dark-souls/
pi_142779198
Yep. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt.
Maar eenmaal bij de 2 eindbazen in Anor Londo aangekomen, Ornstein & Smough, was voor mij de lol er op een gegeven moment vanaf. Dagenlang ben ik er mee uren en uren en uren mee bezig geweest zonder dat ik er ook maar iets mee op schoot. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar zwaar gefrustreerd en toen ben ik er (tijdelijk dan) mee gestopt. Het moet immers wel leuk blijven en ik had er geen lol meer in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:11:44 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_142779259
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
_O-

NU ik hem weer zie moet ik er weer om lachen _O- :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 27 juli 2014 @ 15:13:10 #96
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_142779310
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
Yep. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt.
Maar eenmaal bij de 2 eindbazen in Anor Londo aangekomen, Ornstein & Smough, was voor mij de lol er op een gegeven moment vanaf. Dagenlang ben ik er mee uren en uren en uren mee bezig geweest zonder dat ik er ook maar iets mee op schoot. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar zwaar gefrustreerd en toen ben ik er (tijdelijk dan) mee gestopt. Het moet immers wel leuk blijven en ik had er geen lol meer in.
Beste kun je dan de eindbazen in co-op doen, deed ik ook vaak want vind eindbazen nooit zo heel tof. Tenminste de bazen waren wel tof maar niet die afgesloten arena en dan maar trial en error proberen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_142779387
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
Yep. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt.
Maar eenmaal bij de 2 eindbazen in Anor Londo aangekomen, Ornstein & Smough, was voor mij de lol er op een gegeven moment vanaf. Dagenlang ben ik er mee uren en uren en uren mee bezig geweest zonder dat ik er ook maar iets mee op schoot. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar zwaar gefrustreerd en toen ben ik er (tijdelijk dan) mee gestopt. Het moet immers wel leuk blijven en ik had er geen lol meer in.
Hmm, tsja. Dat is wel jammer. Ik ben er gelukkig nog niet dus weet niet waar je het over hebt. ;(

Zoals AQuila al zegt kun je wellicht proberen in co-op iets te halen. Nadeel is ook dat je gebackstabbed kan worden.
pi_142779396
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

_O-

NU ik hem weer zie moet ik er weer om lachen _O- :D
Leuk dat ik je er weer aan herinner. :D Ik was even bang dat dit topic dood zou blijven.
pi_142779669
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Beste kun je dan de eindbazen in co-op doen, deed ik ook vaak want vind eindbazen nooit zo heel tof. Tenminste de bazen waren wel tof maar niet die afgesloten arena en dan maar trial en error proberen.
Ik ga daar zeker nog wel weer een keer mee verder, maar eerst maar eens verder Met DaSo 2. Daar ben ik pas ergens in het begin van de game, dus voorlopig ben ik daar nog wel 'even' zoet mee.

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, tsja. Dat is wel jammer. Ik ben er gelukkig nog niet dus weet niet waar je het over hebt. ;(

Zoals AQuila al zegt kun je wellicht proberen in co-op iets te halen. Nadeel is ook dat je gebackstabbed kan worden.
Tegen de tijd dat je zo ver bent, zullen er menig krachttermen en scheldwoorden door de kamer vliegen O-)

Ik weet niet op welke console je speelt, maar als je op de PS3 zit, dan moet je zeker ook de voorganger van Dark Souls eens proberen.
Demon's Souls heet ie en dat is een PS3 Exclusive.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142779728
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ga daar zeker nog wel weer een keer mee verder, maar eerst maar eens verder Met DaSo 2. Daar ben ik pas ergens in het begin van de game, dus voorlopig ben ik daar nog wel 'even' zoet mee.

[..]

Tegen de tijd dat je zo ver bent, zullen er menig krachttermen en scheldwoorden door de kamer vliegen O-)

Ik weet niet op welke console je speelt, maar als je op de PS3 zit, dan moet je zeker ook de voorganger van Dark Souls eens proberen.
Demon's Souls heet ie en dat is een PS3 Exclusive.
Ja, ik speel op de PS3. Alle consoles heb ik in huis van die generatie (Wii, 360 en PS3). Maar de PS3 is toch wel mijn favoriet.

Die was ik ook nog van plan om te spelen, alleen moet ik zoveel spellen nog spelen. GTA V heb ik bijvoorbeeld bijna sinds launch al, maar heb ik nog steeds niet uitgespeeld. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')