abonnement Unibet Coolblue
pi_138225692


Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Tomohiro Shibuya
Yui Tanimura

Release date(s):
TBA 2014

Platform(s):
PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows

http://www.darksoulsii.com/eu/

Gameplay:
Dark Souls II will feature gameplay mechanics similar to its predecesor; co-director Tomohiro Shibuya has stated that he has no intentions of changing the controls.[5] Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.[5] The game world is going to be roughly twice the size of Dark Souls[6] with the beginning of the game made more accessible to newcomers of the series.[7] The director Yui Tanimura also confirmed that the game will retain the challenging gameplay known to the series, "We do not plan on having an Easy Mode since we are creating this game with a thought that challenge and difficulty are core elements of the game.”

Plot:
While Dark Souls II is a direct sequel to Dark Souls, the plot and setting will not take place in, nor directly interact with, the kingdom of Lordran. The story will revolve around a cursed character trying to find a cure for his affliction.

Officiële trailers:

Bekijk deze YouTube-video


Gameplay discussie op youtube:


12 minuten in-game footage en uitleg van de developer:
http://www.ign.com/videos(...)eveal-12-minute-demo

Q&A @ IGN:
http://www.ign.com/videos(...)w-about-dark-souls-2

Preview Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)g-dark-souls-ii.html

FOK!Games:
Eerste Dark Souls II-gameplaytrailer
Veel omgevingen in Dark Souls II
Dark Souls II niet naar next-gen consoles









_O_
pi_138225893
Gekoppeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:16:53 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138227342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te geven :{
2dope speelt niet online, mijn beste heer.
pi_138228048
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.

Ik ben ook precies SL100 nu.
Oh shit 8)7 Ik ben nu level 123, 50 uur gespeeld en ik loop nog rond in Iron Keep :P .
Toen ik level ±30 was had ik een tijdje moeite in The Lost Bastille, pas achteraf kwam ik er achter dat er nog een paar gebieden waren die wel een stuk makkelijker waren. Daar voelde ik me toen al een beetje overleveled en dat is eigenlijk toen de hele tijd zo gebleven. Ik ben nogal noob en ga vaak op de stomste manieren dood, dus best veel monsters spawnen al niet meer.. En omdat ik er slecht tegen kan als ik m'n souls kwijtraak ga ik telkens als ik genoeg souls heb om een level omhoog te gaan snel naar Majula om ze te incasseren. Om vervolgens weer hetzelfde gebied te moeten clearen 8)7 . Volgens mij heb ik zo, onbewust, aardig wat lopen grinden. En nu is het spel misschien wat makkelijker voor me dan de makers het volgens mij bedoeld hadden.

Ik heb dit ervan gebrouwen, heb eigenlijk maar wat gedaan maar ik vind het wel prima. Iemand tips? Hoe hebben jullie je attributes verdeeld?
SPOILER: Player Status
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rouleer vooralsnog met een Fire Sword, een Heide Knight Sword (beiden +8) en een Drangleic Sword (+3), crossbow ernaast voor de handig. Greatshield erbij en een zware armor dus ik zit net onder 70% equip load. Ik wou vanaf het begin een sterke gast die wel een klap kon opvangen maken, en dat is op zich wel gelukt. Tegen de monsters en bosses is het op deze manier relatief makkelijk, ik kan alles simpelweg blokken, maar in PvP word ik altijd ongenadig hard afgemaakt, aangezien mijn skills niet veel verder rijken dan schild omhoog houden en af en toe eens uit de weg springen.
Ik wil het spel op deze manier nog wel uitspelen maar als ik NG+ ga spelen zou ik toch een wat behendiger mannetje maken, omdat de gevechten dan wat minder statisch en meer actievol zijn en je ook in PvP wat meer kanten op kan.
Maar wat ik me daarom afvroeg, mag je als je een New Game+ begint je poppetje ook opnieuw van een uiterlijk voorzien? Ik heb nu namelijk nogal een dikke gast gemaakt. Echt met een pens enzo. Dat vind ik nu wel lachen maar als ik een wat minder log type maak wil ik ook dat ie er wat minder log uit ziet. Het klopt toch wel dat de omtrek van z'n buik geen effect heeft op de eigenschappen van je personage, dat wordt toch puur bepaald door de attributes? :?

Naja maar weer effe een baas verslaan, laters
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 20:24:32 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138238292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.
Precies, speel offlne mode atm.
Ik probeer dat soort shit dus zelf uit te zoeken met groot succes zoals blijkt :')

In my defense, daar kom je toch niet op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te geven :{
Nee dus.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138245777
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138247137
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Precies, speel offlne mode atm.
Ik probeer dat soort shit dus zelf uit te zoeken met groot succes zoals blijkt :')

In my defense, daar kom je toch niet op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Nee dus.
Dan snap ik het inderdaad :)
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?
Doe eens niet.
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 23:06:50 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138247454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dan snap ik het inderdaad :)
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?
Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.

Jij ging wel lekker toch? Inmiddels al in NG+? Heb van een paar lui gehoord dat NG+ echt een andere ervaring is (naast veel moeilijker), andere events, bosses op andere locaties etc.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138251392
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.

Jij ging wel lekker toch? Inmiddels al in NG+? Heb van een paar lui gehoord dat NG+ echt een andere ervaring is (naast veel moeilijker), andere events, bosses op andere locaties etc.
Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraakt :P
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 28 maart 2014 @ 08:22:36 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138253319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:57 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraakt :P
Ah. En, hoe is de Crusader?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138256827
Ik heb de game ook pas aangeschaft, ben nog niet zo ver. Ik heb nu The Last Giant verslagen in de Forest of Fallen Giants.

Ben nu SL 13.

Mijn starting class is een deprived. Ik wil een intelligence build maken, maar ook met ongeveer 20-25 strength zodat ik ook grotere wapens kan wielden. Het voordeel van een intelligence build vind ik dat je met een enchanted weapon iedere punt die je in intelligence steekt je slagkracht verbeterd. Daarbij ben je ook op afstand gevaarlijk met krachtige magic. Dit vul ik aan met een zware armor, zoiets als Havel's Set of Smough's Armor uit deel 1.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:15:12 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138257175
Ik gister tegen eind(ja egt)baas, ik harde pwntjen en wat denk je.
Loop ik van de klif af :') x dakuru sorusu.

Achja, poep gebeurt.

Ik ga er na iig niet naar ng+, eerst alles doen wat ik nog kan doen in NG.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138282543
Ok nu heb ik dus geen idee meer waar ik naar toe moet (~33 uur speel tijd).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138288470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ok nu heb ik dus geen idee meer waar ik naar toe moet (~33 uur speel tijd).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Locatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:49:26 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138292197
Lol kom ik er nu pas achter hoe je power stance activeert _O-
hele facking spel uitgespeeld en nu in NG+ pas kom ik erachter :')

(driehoekju in houden ipv drukken om te weapon switchen, moet wel de som van de wapen requirements hebben overigens om te power stancen, dus als je ene zwaardje of wat dan ook 12str en 20 dex nodig heeft en je andere zwaardje of wat dan ook 11 str en 15 dex moet je 23 str en 35 dex hebben om te power stancen.)


ulululu

[ Bericht 12% gewijzigd door BaajGuardian op 29-03-2014 11:23:56 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138293080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding ]
ulululu
Nou hè hè dus dan horen we je vanaf nu niet meer klagen dat dex-builds zo underpowered zijn :P
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:31:55 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138293097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef n0ir het volgende:

[..]

Nou hè hè dus dan horen we je vanaf nu niet meer klagen dat dex-builds zo underpowered zijn :P
Ik heb die chart zelf gemaakt :P
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138293138
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb die chart zelf gemaakt :P
Ahahahaha _O- Nou dan help ik je best hopen dat het werkelijk zo gaat uitpakken voor je ^O^
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:36:34 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138293192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ahahahaha _O- Nou dan help ik je best hopen dat het werkelijk zo gaat uitpakken voor je ^O^
Nou gezien ik de pursuer hard tegen de grond heb geklapt in NG+ :p Hij heeft me nieteens ook maar één keer geraakt ;)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138306357
Bijna klaar met NG. Alleen wil ik Vendrick en de Ancient Dragon nog verslaan voordat ik naar NG + ga. Wat een klote gevechten zijn dat zeg. Een klein foutje wordt meteen afgestraft met de dood. Wie dit bedacht heeft, mag wel rake klappen krijgen.
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 21:36:52 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138309765
Smelter Demon in één keer gehaald :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138310605
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef 2dope het volgende:
Smelter Demon in één keer gehaald :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vond ik ook een eitje. 8)7 Ben je nadat je hem verslagen had
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt :') . Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje :P ;( .

Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff o|O

[ Bericht 5% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 22:02:27 ]
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 22:12:50 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138311453
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook een eitje. 8)7 Ben je nadat je hem verslagen had
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Net ff gedaan :D Leuk wederzien, ofschoon van korte duur.

quote:
In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt :') . Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje :P ;( .
Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.

quote:
Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff o|O
Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138312481
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Net ff gedaan :D Leuk wederzien, ofschoon van korte duur.

[..]

Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.

[..]

Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren.
Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doe 8)7 .
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls van
SPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stond :D Namelijk die naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
Edit: ik stond inderdaad voor de verkeerde deur
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaakt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 23:44:08 ]
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 22:44:45 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138313346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doe 8)7 .
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls van
SPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stond :D Namelijk die naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaakt _O-
Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138313571
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?
Nee nog niet. Ik was een paar keer redelijk dichtbij (op 2/3e of 3/4) maar ik had er effe genoeg van. Komt nog wel :s)
pi_138313646
Ok het einde is best vaag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138317750
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138317772
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
:? Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
pi_138318489
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef n0ir het volgende:

[..]

:? Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
Het kan ook zijn dat het alleen zo is met de Greatsword specifiek en niet met andere (ultra) greatswords.

SPOILER: Doors of Pharros
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138318544
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.

Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.

SPOILER: doors of pharros
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 01:30:36 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138318546
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
Dat is de standaard combo move van R2 van een aantal (ultra) greatswords (in ieder geval de black knight ultra greatsword en de zweihander). Vind 'm ook niet heel handig want zoals je zegt, ook al heb je iemand locked on, je draait standaard 180 graden om.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138318635
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.

Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.

SPOILER: doors of pharros
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat zou het kunnen zijn. Zal daar eens op letten.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138319629
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.

Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.

Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.
Doe eens niet.
pi_138321958
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 07:22 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.
Ik pvp met de Pursuer's Greatsword ^O^ Weet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker :s)
  zondag 30 maart 2014 @ 11:51:50 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138322495
Tot nu toe nog bij geen enkele baas doodgegaan in NG+ en ik speel dexer dus moet alles dodge rollen he.

echt gg easy dit zit nu alweer in de skelette grotten

ben wel doodgegaan elders volgens mij tho weet niet meer zo exact.

Maar je krijgt ook een ring als je hele game uitspeelt zonder dood te gaan, en ook een ring als je hele game uitspeelt zonder ook maar één bonfire te zitten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138326040
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik pvp met de Pursuer's Greatsword ^O^ Weet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker :s)
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 14:37:24 #38
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138326566
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef P8 het volgende:

[..]

De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
Ik heb Zweihander + 10, base damage is 350. Met B scaling op strength kom ik op 457 totaal.

Ik vind de Smelter sword ook wel erg fapbaar O+ Heb 'm nu +3, doet 250+69 physical en 130+22 fire. En awesome RT attack natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 14:43:41 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138326711
Ik heb één keer een rare slab drop gehad, weet niet meer of het zo'n stenen mofo in Drangleic castle was of zo'n Gyrm dinges in doors of pharros.

Nog ff over de damage van die smelter sword RT attack, net ff gecheckt - two handed RT attack op 2 van die paard-achtige mofos, 1200 damage per stuk in één klap (area effect) _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:12:35 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138337036
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:43 schreef 2dope het volgende:
Ik heb één keer een rare slab drop gehad,

die krijg ik wel vaak van crystal lizards.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 20:34:11 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138337927
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

die krijg ik wel vaak van crystal lizards.
Ja klopt, ik bedoelde van een respawning enemy.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138383659
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.

Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood :D
pi_138390827
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.

Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood :D
lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138391025
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.
Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet _O_
pi_138391058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet _O_
Ik ben zo gefocust op verder komen dat ik t nu alleen maar storend vind:P Ben alleen nog maar geinvade door NPCs:P (denk ik haha)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138393576
ik ga denk voor de blue sentinels covenent. Welke zitten jullie bij?
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138395183
Bell Keepers. Ideaal om Chunks te farmen.
Extremistisch gematigd.
pi_138395550
I am a warrior of the sun.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:17:14 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138399646
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Quir het volgende:
I am a warrior of the sun.
^O^

Ik ook atm, krijg sunlight medals bij de vleet, maar uiteinedlijk ga ik wel weer bij de blue sentinels.
Die zijn mannelijker imo.

Al speel ik op het moment niet ds2 omdat ik ff verslingerd ben aan minecraft ps3 edition xD(eerste keer dat ik die speel trouwens)maar ga vanzelf wel weer pwnten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games dinsdag 1 april 2014 @ 15:43:32 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138400289
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138400839
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138401147
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
  Eindredactie Games dinsdag 1 april 2014 @ 18:02:20 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138404415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef Hattusa het volgende:

[..]

ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
Om te balanceren voor From Software bedoel je? Klopt.

Dat het je niet OP maakt klopt wel, maar het doet mijns inziens een heel groot gedeelte van de spanning en afstraffing teniet. Als je rondloopt als human met een shitload aan souls doe je gewoon die ring even om en je kan fluitend een fog wall / whatever inlopen. Altijd. Als in, nooit meer bang zijn om je welverdiende earnings te verliezen. Ik bedoel, 3k souls, c'mon :')

Nu zou je kunnen stellen dat je de keuze hebt om hem niet te dragen, maar ja dat kan je voor alles stellen.

Even azijnzeiken moet kunnen, blijft uiteraard GOTY voor mij :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138426171
lol die ring heb ik ook maar nog nooit gebruikt:P Je gaat wel terug naar bonfire als je gekilled ben?

Ben nu bij de eindbaas maar ik vind t maar kut. 5x geprobeerd 5x dood. Iemand nog tips? Ik ben strength base met zwaard en schild.
Meeste in 1 of 2x gehaald, nooit hulp gehad maar hier zie ik t somber in:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138461641
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 08:17:11 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138461776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef SlevinX het volgende:
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
Gister ook uitgespeeld. Wat een game _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138469236
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138469567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 14:20:30 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138470189
quote:
5s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:55 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138470452
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  donderdag 3 april 2014 @ 14:46:40 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138470872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Wil je liever over het spel praten of spelen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138473041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
Het feit is gewoon dat enorm veel aspecten ge-fintuned zijn. Je kunt nu echt dual wielden, en er is ook een knop om je linker hand te 2-handen. Magie is beter uitgewerkt (het systeem dus, ik ga het niet hebben over overpowered-underpowered). Boogschieten is fijner. Pvp is vele malen makkelijker te starten. Ziekelijk veel bosses! NG+ is niet alleen moeilijker door sterkere vijanden maar ook nieuwe vijanden.
En daar bovenop is het spel ook nog tyfus lang (misschien zelfs tè lang 8)7 )
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:16 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551251
Ik net in NG+

boog (nee niet xbow, ik bedoel dus schildloze bow)

Ik maakte btje mistake tegen belfry gargoyles heb ik opeens 4 van die teringlijas op me.

NO BIGGIE


negerhand of vanquishing.

IK HEB DIE 4 GARGOYLES ALLE 4 GEKILLED

SOLO
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:48 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551279
ik had die shit moeten recorden met mn digitale camera ;(

harde yt hits
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:55:14 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_138552259
iedereen speelt em uit, ik moet wachten op de pc versie :')

volgens mij is de eindbaas die koning waar de intro over spreekt
pi_138552470
Ik heb de koning
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:32:34 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138553924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooo y u do this
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138589782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet stoppen met slaan. Kijken wat hij dan doet :P
pi_138592800
Eerst nog maar even kijken wat vrouwlief vindt. Ik heb de laatste dagen helaas nog geen tijd gehad om te spelen ;(
Extremistisch gematigd.
  maandag 7 april 2014 @ 00:48:38 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138598580
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(

[ Bericht 6% gewijzigd door BaajGuardian op 07-04-2014 00:58:29 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138599806
Is het mogelijk om te PvP''n met je vrienden? Als in met z'n twee iemand invaden of iemand summonen?
pi_138601173
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wil je liever over het spel praten of spelen?
Op mn werk kan ik toch niet spelen:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 09:25:35 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138601752
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(
Summons nodig hebben :') _!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 april 2014 @ 12:36:36 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138606326
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Summons nodig hebben :') _!
Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 18:43:22 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138620243
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.
Velstadt is natuurlijk gewoon de allertraagste enemy van het spel dus nee ik ben niet onder de indruk waerde BG.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 april 2014 @ 18:46:47 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138620385
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 18:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.
Velstadt is natuurlijk gewoon de allertraagste enemy van het spel dus nee ik ben niet onder de indruk waerde BG.
Neger niks alsjeblieft, ik ben geen vieze kut scrub die tovenaar is gegaan zoals jij ws, of een mietje ridder oid, ik ben een dex met genoeg hp om zelfs door een mep van een zombie meteen you died te kunnen zien, ik doe overigens rond de 150 damage per schot van mn boog dus houd je kleine mondje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 19:11:59 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138621564
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Neger niks alsjeblieft, ik ben geen vieze kut scrub die tovenaar is gegaan zoals jij ws, of een mietje ridder oid, ik ben een dex met genoeg hp om zelfs door een mep van een zombie meteen you died te kunnen zien, ik doe overigens rond de 150 damage per schot van mn boog dus houd je kleine mondje.
150 damage :') Wat een pussy zeg. Ik doe gemiddeld zo'n 500 damage met mijn bow en die is niet eens max gebuffed omdat ik liever met zwaarden mep zoals een eckte chosen undead het betaamd. Maar jij hebt dus een female character met extra lippenstift als ik dit zo hoor?

Waarom zou je overigens met een bow tegen bosses knokken, bang voor een echt gevecht? :)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 april 2014 @ 21:58:10 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138630863
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

150 damage :') Wat een pussy zeg. Ik doe gemiddeld zo'n 500 damage met mijn bow en die is niet eens max gebuffed omdat ik liever met zwaarden mep zoals een eckte chosen undead het betaamd. Maar jij hebt dus een female character met extra lippenstift als ik dit zo hoor?

Waarom zou je overigens met een bow tegen bosses knokken, bang voor een echt gevecht? :)
DAT KOMT... omdat fromkutware zonodig 90% van alle bogen met STR doet scalen, er is nieteens een fucking boss-bow die met dex scaled.. dus loop ik maar met de hunter darkbow +10..

Hoezo bow tegen bosses knocken? dat is harde skill nacher, wat denk je ik moet harde koprollen maken voordat ik een 3 seconde durende delay pijltje werp.

En jij btje met je homo regenboog magie oid tegen boses vechten zeker ben je homo ofzo
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 7 april 2014 @ 22:00:29 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138630988
dit is mijn char atm btw


Dat zijn dual manslayers +5 maar die gebruik ik alleen tegen mantjes die dichtbij komen als het echt moet, anders own ik als robijn hoed, uh eh uh eh vrede.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:25:20 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138632423
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

DAT KOMT... omdat fromkutware zonodig 90% van alle bogen met STR doet scalen, er is nieteens een fucking boss-bow die met dex scaled.. dus loop ik maar met de hunter darkbow +10..

Hoezo bow tegen bosses knocken? dat is harde skill nacher, wat denk je ik moet harde koprollen maken voordat ik een 3 seconde durende delay pijltje werp.
oke oke fair enough. Ik absorbeer die shit gewoon.

quote:
En jij btje met je homo regenboog magie oid tegen boses vechten zeker ben je homo ofzo
_O- Nee mang, fucking armor tank overlord mofo met 1100 strike defense, 1300 slash defense, 125 poise en 600 slash damage met m'n üb0r greetzwaerd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:26:40 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138632488
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is mijn char atm btw
[ afbeelding ]

Dat zijn dual manslayers +5 maar die gebruik ik alleen tegen mantjes die dichtbij komen als het echt moet, anders own ik als robijn hoed, uh eh uh eh vrede.
Soit, je ziet er wel stylish uit. Zijn dual blacksteel katana's niet beter trouwens? Al dan niet met ein bitchen feuer enchantmentz?

Deze bad boi outfit rock ik momenteel:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 april 2014 @ 22:29:29 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138632633
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

oke oke fair enough. Ik absorbeer die shit gewoon.

[..]

_O- Nee mang, fucking armor tank overlord mofo met 1100 strike defense, 1300 slash defense, 125 poise en 600 slash damage met m'n üb0r greetzwaerd.
Je bent iig geen homo tovenaar iig, je bent dus een halve homo humvee rijder stranth tenk drie handen wapen zwaaier.

Maar snap je dang hoe ik als harde dex 10 x zo hard moet trekken tot ik resultaten krijg.

Dus niet lachen dat ik een summontje doe.

Terwijl ik ook met mn 1 hit doodgaan char boses solo als de grote paddestoel koning

p.s. harde leuke spiegelhoed, die heb ik ook maar is te zwaar.

plezier feit: wist je dat die spiegelhoed is afgeleid van de god Janus, god van portalen en deuren enzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door BaajGuardian op 07-04-2014 22:36:24 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 7 april 2014 @ 22:35:28 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138632949
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Soit, je ziet er wel stylish uit. Zijn dual blacksteel katana's niet beter trouwens? Al dan niet met ein bitchen feuer enchantmentz?

Deze bad boi outfit rock ik momenteel:

[ afbeelding ]
p.s. antwoortjen.

Zwarte ijzer katanas zijn hypotetisch beter in scaling maar op mn manslayers zit al poison proc, na infusion met nog meer poison (beiden) is dat zon 300 poison (x2=600, harde rekenkennis mantje. ik ben namelijk geoefend in de slimheidkunde) maar ik ga 2x spider silk hendig sjieken straks als ik zat dragon bonjes heb gevonden.

Ik heb ook berserker katana maar die is weer STR scale te hoog dus die ken ik niet dualwielden met mn 22 str (enkel uit equip doeleindjen)..

Ik ga voor de 100 dex hue, ik heb nu 80 dex xD

Spider silk heeft S scaling trouwens, net als black steel katanas maar die hebben geen guard ignore, spider silk wel.

Maja.

Als een gecke boze eend rondennen strax, wel haat aan de open kont tovenaars overal met hun op railgun homoheid.

denk dat ze homo zijn egt
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:36:57 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138633028
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je bent iig geen homo tovenaar iig, je bent dus een halve homo humvee rijder stranth tenk drie handen wapen zwaaier.

Maar snap je dang hoe ik als harde dex 10 x zo hard moet trekken tot ik resultaten krijg.

Dus niet lachen dat ik een summontje doe.

Terwijl ik ook met mn 1 hit doodgaan char boses solo als de grote paddestoel koning
k k maar welke bow gebruik je dan en heb je helegaar geen spierballen om bijv. dragonrider (great)bow met enige scaling te rocken? En blackbow doet S rating op DEX, heb die zelf nog niet getjekt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 7 april 2014 @ 22:39:57 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138633215
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

k k maar welke bow gebruik je dan en heb je helegaar geen spierballen om bijv. dragonrider (great)bow met enige scaling te rocken? En blackbow doet S rating op DEX, heb die zelf nog niet getjekt.
ja die blackbow heb ik, ik had eerst bellkeeper bow van die dikke melaatsen in de waters van zon toren odzo.

S scaling dex blackbow ja.

Ik heb geen spierballen voor STR scaling boogjen als de dragonrider nee, en die eindbaas-bow heb ik de faith weer niet voor, ik post strax wel ff mn stats maar ben ff aan het chillen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138638594
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

DAT KOMT... omdat fromkutware zonodig 90% van alle bogen met STR doet scalen, er is nieteens een fucking boss-bow die met dex scaled.. dus loop ik maar met de hunter darkbow +10..
Maar zou het niet logisch zijn om gewoon een beetje met de stroming van de game mee te bewegen? Je wil per se een build met hoge dex (waarom eigenlijk?) maar je wil ook pijl en boog gebruiken. Als dan blijkt dat die twee dingen niet goed samen gaan, en je zit opgezadeld met een build die maar weinig damage kan uitdelen en maar weinig kan incasseren moet je wel heel eigenwijs zijn om te zeggen "ik weiger me aan te passen aan de mechanieken van het spel en het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is".
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 08:19:22 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138639582
Kotver, die Lost Sinner op NG+ zonder summons is wel reeedelijk taai. Vooral als ze bij 2/3 HP opeens twee übertaaie pyromancers spawnt :o
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:20:14 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138645433
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:19 schreef 2dope het volgende:
Kotver, die Lost Sinner op NG+ zonder summons is wel reeedelijk taai. Vooral als ze bij 2/3 HP opeens twee übertaaie pyromancers spawnt :o
hi ha kein summers!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:20:28 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138645439
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

Maar zou het niet logisch zijn om gewoon een beetje met de stroming van de game mee te bewegen? Je wil per se een build met hoge dex (waarom eigenlijk?) maar je wil ook pijl en boog gebruiken. Als dan blijkt dat die twee dingen niet goed samen gaan, en je zit opgezadeld met een build die maar weinig damage kan uitdelen en maar weinig kan incasseren moet je wel heel eigenwijs zijn om te zeggen "ik weiger me aan te passen aan de mechanieken van het spel en het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is".
Het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 12:34:03 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138645806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hi ha kein summers!
Het moet te doen zijn! Ik sla die trut helemaal beurs, kein probleim, totdat ze met die HIV-pyros op de proppen komt. Misschien toch ff dat Gyrm shield (?) gaan gebruiken, volgens mij heeft die 100 viezieke en 100 vuur resistengszies
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 12:38:21 #91
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138645914
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:

plezier feit: wist je dat die spiegelhoed is afgeleid van de god Janus, god van portalen en deuren enzo.
Nee wist ik niet, tof feitje. Sowieso ook gezichtjes op de schouders enzo, het deed mij een beetje denken aan oude Japanse samurai maskers. Die hadden ook vaak vet psycho maskers om psychic warfare te bezigen en emoties te verbergen bij zwaardgevechten (bijvoorbeeld een huilend gezicht, dat komt dan op je afrennen met een huge ass zwaard :D )
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:06:24 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138646873
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee wist ik niet, tof feitje. Sowieso ook gezichtjes op de schouders enzo, het deed mij een beetje denken aan oude Japanse samurai maskers. Die hadden ook vaak vet psycho maskers om psychic warfare te bezigen en emoties te verbergen bij zwaardgevechten (bijvoorbeeld een huilend gezicht, dat komt dan op je afrennen met een huge ass zwaard :D )
De mad warrior armor (heb ik chest en legs van) is samurai tho.
Die vind je in de belltower sol, voor een muur net voor de (2e) trap naar het dak, raad je wel aan om offline te farmen, belltower covenant moet je wel in om hem te spawnen. Hij dropt ook de berserker katana, maar die is niet zo goed als de manslayer vind ik zelf omdat ie meer raw dmg is, zijn betere opties voor.


hier wat hendig sjieke info over janus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Janus_%28mythologie%29
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 13:16:18 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138647225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De mad warrior armor (heb ik chest en legs van) is samurai tho.
Die vind je in de belltower sol, voor een muur net voor de (2e) trap naar het dak, raad je wel aan om offline te farmen, belltower covenant moet je wel in om hem te spawnen. Hij dropt ook de berserker katana, maar die is niet zo goed als de manslayer vind ik zelf omdat ie meer raw dmg is, zijn betere opties voor.

hier wat hendig sjieke info over janus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Janus_%28mythologie%29
Die armor vind ik niet zo tof.

Ja had al ff gegoogled. Hij heeft wel minder hoofden dan Mirror Knight.
Ik heb ook begrepen dat je gesummoned kan worden door de Mirror Knight :D Dat lijkt me wel sick, omdat ik ook gewoon de hele set draag en dan bietje die kutn44bs kapot slaen met twee mirror pimps
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:42:08 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138648230
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die armor vind ik niet zo tof.

Ja had al ff gegoogled. Hij heeft wel minder hoofden dan Mirror Knight.
Ik heb ook begrepen dat je gesummoned kan worden door de Mirror Knight :D Dat lijkt me wel sick, omdat ik ook gewoon de hele set draag en dan bietje die kutn44bs kapot slaen met twee mirror pimps
Het zou pas extra gaav zijn als je zelf ook dan dat mirror schild kon inzetten om nog een derde er bij te halen :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138782644
Patch-day! Wat vinden jullie?

Calibrations 1.04 notes:
quote:
• Changed the “heavy” throwing animation for Corrosive Urns. Reduced corrosive damage to items when hit.
• Increase in durability on Twin Blade Weapon / Decreased their durability degradation.
• Moonlight Greatsword can no longer be enchanted and buffed. Attack animation has been slowed / adjusted.
• The upward adjustment weight, the degree of toughness, the defense of “large helmet of Gerumu warrior” Armor (Thanks Google Translate. I have no idea what a Gerumu is).
• Reduced damage from the Ring of Thorns.
• Reduced damage from the Ring of the Old Sun
• Damage will not decrease for every enemy that Soul Spear pieces trough.
• Increase in casting time and decrease of damage for Soul Greatsword
• The downward adjustment of the amount of damage “torrent of Seoul” magic (I’m guessing a nerf in Soul Geyser or Soul Vortex)
• Casting speed on recovery spells being lengthened.
• Increased casting time and decreased damage for Wrath of Gods
• Decrease in damage and increase in casting time for all Fire Storm-esque pyromancies. Might also include a decrease in damage for Forbidden Sun.
• Increased defense for Lucatiel, Benhart, and Manscorpion Tark (one other NPC mentioned).
• The downward adjustment of the HP enemy “rupture the Dead” (???)
• Female mages in Shrine Of Amana receiving nerf in both damage and their spell’s tracking ability.
• Fire Lizards in Forest of Fallen Giants will not spit fire in slower intervals.
• Downward adjustment period the occurrence of the shock wave of attack during downswing enemy of “backpack hammer” (???)
• The Last Giant now does even less damage to players and Well-Mannered Pate.
• The Lost Sinner now has less HP and does less damage.
• Royal Rat Authority now has less HP and does less damage
• Duke’s Dear Freja’s laser breath now does less damage.
• Enemies around Sinner’s Rise now do less damage
• Shadow Men in the Flexile Sentry’s Boss area in NG+ now do less damage
Dat die spreuken wat generft zijn kan vast geen kwaad, dat ze wat bosses en enemies iets zwakker hebben gemaakt lijkt me overbodig.
pi_138783474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef n0ir het volgende:
Patch-day! Wat vinden jullie?

Calibrations 1.04 notes:

[..]

Dat die spreuken wat generft zijn kan vast geen kwaad, dat ze wat bosses en enemies iets zwakker hebben gemaakt lijkt me overbodig.
Zitten wel een paar aparte tussen.
Waarom nerfen ze last giant maar niet persuer?
Fire storm trager en minder sterk snap ik ook niet. Daar ben ik werkelijk nog nooit door geraakt. Daar rol je gewoon uit en geef je hem een paar pijlen in z'n bakkes.

Old sun ring en thorns ring nerf is wel gepast, die dingen waren echt te sick :')
pi_138783739
Allemaal "enemy x does less damage" die ik niet nodig heb gehad. Anderen dus ook niet en dus onterecht :P
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:10:06 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138785029
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Zitten wel een paar aparte tussen.
Waarom nerfen ze last giant maar niet persuer?
Fire storm trager en minder sterk snap ik ook niet. Daar ben ik werkelijk nog nooit door geraakt. Daar rol je gewoon uit en geef je hem een paar pijlen in z'n bakkes.

Old sun ring en thorns ring nerf is wel gepast, die dingen waren echt te sick :')
pursuer is de makkelijkste baas in het spel man, die hadden ze direct x2 moeten doen ipv pas in drangleic xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138787362
Welk level waren jullie bij de...
SPOILER: Dragon Shrine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games zaterdag 12 april 2014 @ 14:41:44 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138795616
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie bij de...
SPOILER: Dragon Shrine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
Haha, waarom klap je hem? Hij is mattie.

Maar serieus, die gast is fucking traag, wanneer/waardoor word je geowned?

Check anders deze boi, die klapt 'm met z'n blote vuisten op NG+++ :D
Wellicht kan je wat tips opdoen:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:24:54 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138797410
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie bij de...
SPOILER: Dragon Shrine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
De guardian?
Die is indd niet 'makkelijk' maar wel te doen als je het volgende doet:

Als hij tegen de hekken aan springt blijf strafen en zonodig rol spammen indien je roll 3 heb met hoge agility.

Als hij op de grond blijft ga dan tussen zn poten, dan spammed hij meestal alleen zn legstomps.

Verder doet hij niet echt veel, blijf iig niet ver van hem weg staan anders spammed hij vuurballen die AOE zijn.

En doe een red crest ring aan en als het ff kan fire res equipment.

Als je de ancient dragon bedoelt dan gl, beste wat je dan kunt doen is al je equipment uitdoen en voor zn neus blijven en steeds als hij vooruit vuurt zijwaards op em af rennen, 2 hits en weer voor zn kop gaan staan, als hij dan toch eens de lucht in vliegt kijk direct waar zn staart is en ren die richting uit onder zn staart blijvend, maar het is allemaal cheese.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138799286
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Haha, waarom klap je hem? Hij is mattie.

Maar serieus, die gast is fucking traag, wanneer/waardoor word je geowned?

Check anders deze boi, die klapt 'm met z'n blote vuisten op NG+++ :D
Wellicht kan je wat tips opdoen:

Achja, waarom smackte ik Crossbreed Priscilla?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138799323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De guardian?
Die is indd niet 'makkelijk' maar wel te doen als je het volgende doet:

Als hij tegen de hekken aan springt blijf strafen en zonodig rol spammen indien je roll 3 heb met hoge agility.

Als hij op de grond blijft ga dan tussen zn poten, dan spammed hij meestal alleen zn legstomps.

Verder doet hij niet echt veel, blijf iig niet ver van hem weg staan anders spammed hij vuurballen die AOE zijn.

En doe een red crest ring aan en als het ff kan fire res equipment.

Als je de ancient dragon bedoelt dan gl, beste wat je dan kunt doen is al je equipment uitdoen en voor zn neus blijven en steeds als hij vooruit vuurt zijwaards op em af rennen, 2 hits en weer voor zn kop gaan staan, als hij dan toch eens de lucht in vliegt kijk direct waar zn staart is en ren die richting uit onder zn staart blijvend, maar het is allemaal cheese.
Die Guardian was vlak binnen een halve minuut, dat was geen probleem. De Ancient Dragon ja, daar moet ik nog even op oefenen.

Hebben jullie Vendrick trouwens ook gedaan zonder Giant's souls? Ben nu bezig met de laatste areas (memories), en lees op internet dat mensen hem niet gedaan kregen zonder die souls.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:44:11 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138800612
Ik zit nu vast bij darklurker, darklurker zelf is het probleem overigens niet persé meer dat als je een matig foutje maakt en de dungeon overnieuw moet doen je 1: WEER een effigy kwijt bent en 2: AL DIE GODVERDOMDE TERING VIJANDEN weer moet mollen :r

Dat mogen ze wel ff patchen, tot die tijd geen dark souls 2 voor mij meer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138807195
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit nu vast bij darklurker, darklurker zelf is het probleem overigens niet persé meer dat als je een matig foutje maakt en de dungeon overnieuw moet doen je 1: WEER een effigy kwijt bent en 2: AL DIE GODVERDOMDE TERING VIJANDEN weer moet mollen :r

Dat mogen ze wel ff patchen, tot die tijd geen dark souls 2 voor mij meer.
Vond die dungeon niet zo moeilijk hoor :/
welke pak je? Ik deed die met Havel.

Tip voor dark lurker: Doe alleen maar ontwijken totdat je 100% zeker bent dat ze allebei veilig zijn. Meestal als de ene aan de andere kant van de kamer in de lucht gaat om die laser te doen, en de dichtsbijzijnde zijn melee combo net heeft uitgevoerd.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:42:57 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138809044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Vond die dungeon niet zo moeilijk hoor :/
welke pak je? Ik deed die met Havel.

Tip voor dark lurker: Doe alleen maar ontwijken totdat je 100% zeker bent dat ze allebei veilig zijn. Meestal als de ene aan de andere kant van de kamer in de lucht gaat om die laser te doen, en de dichtsbijzijnde zijn melee combo net heeft uitgevoerd.
die met havel kom ik nieteens langs havel, ik farm nu die met die pyromancers tot ze niet meer spawnen, ben nu 12e try bij darklurker, laatste poging oneshotte hij me met zon dark magic balletje terwijl ik gvd 2 dark resist ringen aan had en nog zon dark resist item had gebruikt, leuk hoor.. bah..

Één keer had ik dat hij eindelijk eentje bij spawnde, ik deed chaos nogwat vuur watever en ik ging dood ipv hun, weer oneshot...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:37:41 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138810786
Hit ik eindelijk die chaos dinges gaat er maar de helft vanaf wat er nog moet, ik weer dood daarna want kan ze niet kiten.. ik denk dat ik mn armor es ff ga uitdoen zodat ik wat sneller ren want die 1 hit kills met die zwarte balletjes komen me mn strot nu echt uit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:47:48 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138811149
JEEEEJ en WEEER

ik cast chaos@#($*&| en geen enkele fucking fik dinges hit weer, ik meteen dood er na.

Ik kap er mee fuck deze bullshit ik wacht wel tot er een patch komt die de melee damage op die @%(&| baas fixed want het kost me uberhaupt al fucking 10 minuten om hem zo ver te krijgen dat hij zichzelf split.....
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138815476
Take your throne

Youre goddamn right
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 23 april 2014 @ 12:51:01 #110
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139177628
vrijdag is het mijn beurt, kan niet wachten!
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_139191179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
JEEEEJ en WEEER

ik cast chaos@#($*&| en geen enkele fucking fik dinges hit weer, ik meteen dood er na.

Ik kap er mee fuck deze bullshit ik wacht wel tot er een patch komt die de melee damage op die @%(&| baas fixed want het kost me uberhaupt al fucking 10 minuten om hem zo ver te krijgen dat hij zichzelf split.....
Ekte gamer jij :')
  donderdag 24 april 2014 @ 13:06:06 #112
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139211806


ben er klaar voor *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 25 april 2014 @ 00:25:16 #113
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139238470
Na de laatste tijd ongeveer 100 uur met Dark Souls te hebben gespendeerd, ga ik maar eens Dark Souls 2 kopen. Ik denk wel dat het een stuk makkelijker gaat worden, omdat ik al gewend ben aan de controls en mechanics.
  Eindredactie Games vrijdag 25 april 2014 @ 10:45:14 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139244727
http://tweakers.net/nieuw(...)ark-souls-2-uit.html

Wellicht interessant voor de PC-spelerts!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 25 april 2014 @ 10:46:11 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139244748
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:41:52 #116
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_139247847
Bestaat er een save editor voor de PC versie? Geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen, wil gewoon lekker door naar new game + op de pc
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_139248506
Zijn de PC controls nu ook een beetje "echt pc"? Ik ben niet zo'n controller man.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:12:32 #118
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139248658
ik heb last van paarse textures
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:15:40 #119
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139248764
ik weet al hoe het komt omdat de FPS locked is met 60 aka vsync
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:16:40 #120
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139248808
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:33:36 #121
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139254379
quote:
Oh god, jij ook hier? Je hebt zeker deze ook uitgespeeld in een paar dagen :P?
pi_139258881
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Oh god, jij ook hier? Je hebt zeker deze ook uitgespeeld in een paar dagen :P?
Hij is vast al NG+++ ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 25 april 2014 @ 21:55:10 #123
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139263677
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Oh god, jij ook hier? Je hebt zeker deze ook uitgespeeld in een paar dagen :P?
Als er maar geen tweede blighttown is
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 25 april 2014 @ 21:57:13 #124
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139263750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hij is vast al NG+++ ;)
Mijn hoofd werd er al een keer afgebeten, voor de rest die jump is kut niet meer dubbel b. Inventory is ook even wennen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_139267463
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Mijn hoofd werd er al een keer afgebeten, voor de rest die jump is kut niet meer dubbel b. Inventory is ook even wennen
Jump kan je instellen in het menu.
Doe eens niet.
pi_139285584
Heb net de Old whip geupgrade naar +5 (en toen lightning infusion).
Wat een enorme bazen ding _O_ Echt een aanrader voor mensen met hoge DEX.
Hele hoge damage en gewoon heel lastig voor anderen om mee om te gaan in pvp.

Dat ie snel durability verliest maakt niet eens uit in pvp. Het is toch voorbij lang voordat ie kapot gaat
  zondag 27 april 2014 @ 16:42:21 #127
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139308313
ik zweer het je ik kwam een kopie van ornstein tegen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 27 april 2014 @ 21:21:05 #128
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_139319750
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet al hoe het komt omdat de FPS locked is met 60 aka vsync
http://www.reddit.com/r/D(...)_problems_and_fixes/

quote:
2. Purple textures on character/shadows may be fixed by lowering anisotropic filtering to medium or below in graphics options.
Unsupported Screen Resolutions
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_139329166
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
ik zweer het je ik kwam een kopie van ornstein tegen
Dat was wel mooi ja. :D Was ook niet zo lastig als in DS1.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 28 april 2014 @ 16:37:12 #130
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139344956
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
  maandag 28 april 2014 @ 17:01:12 #131
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139345652
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
red soapstone?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 28 april 2014 @ 17:02:09 #132
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139345685
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 17:01 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

red soapstone?
Die heb ik nog niet eens. Maar ik heb het gewoon over random invasions zoals die je kon krijgen als je human was in DS1.
  maandag 28 april 2014 @ 17:51:15 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139346932
hoef alleen nog naar wellager in ng++, heb alleen niet zon zin meer in het spel atm, heb alles verder al gedaan. Dan heb ik em platinum maar watever, platinums zijn overrated. zijn wel meer spellen dat ik maar 1 ding nog hoef te doen voor plat maar geen nocht meer heb.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_139347851
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
Ik weet het ook niet. Ik denk dat het aan het aantal mensen ligt dat invade via red orbs.
In de bell tower wordt je constant ge-invade dus de mense doen het wel. Bij de ratten ook vrijwel direct (maar nadat je gesummoned wordt ben je x minuten veilig, dus wordt je niet dood gespammed met invasions).

Wellicht dat men liever dueleert in iron keep/arena/ergens.
pi_139347969
Sowieso kun je pas in NG+ ongelimiteerd Cracked Red Eye Orbs kopen toch?
En er is geen Red Eye Orb in DS2.
Doe eens niet.
pi_139348284
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
Ik weet niet zo goed hoe het werkt maar tijdens de eerste keer dat ik het spel doorliep ben ik ook bijna nooit geinvade, alleen een paar keer in de laatste gebieden. In NG+ was ik al een paar keer geinvade nog voordat ik de eerste baas had verslagen. Dus als je van PvP houdt moet je nog even wachten ben ik bang.
pi_139358110
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:30 schreef Necrodeath het volgende:
Sowieso kun je pas in NG+ ongelimiteerd Cracked Red Eye Orbs kopen toch?
En er is geen Red Eye Orb in DS2.
zijn gewoon gratis te krijgen in de BoB arena

moet je wel 1337 skillz hebben jwz
  woensdag 30 april 2014 @ 15:47:29 #138
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139414756
Wauw, echt veel mensen zijn bezig met Dark Souls 1 en 2...


Alleen laatste twee hebben niks te maken met Dark Souls.
pi_139415127
Ondertussen al flink aan het spelen. Dark souls 1 heb ik dankzij de bar-slechte pc port nooit echt veel tijd in gestoken maar nu is de port tenminste ietwat degelijker en begin ik zowaar vooruitgang te tonen.

De moeilijkheidsgraad vind ik eerlijk gezegd erg meevallen. Ja, je kan niet meteen iedere enemy tacklen die je tegenkomt maar over het algemeen kom je al heel ver met rustig aan verkennen wat de verschillende enemies doen en vooral niet te haastig erin duiken.

Toch is nog steeds duidelijk dat het een port is en op de PC versie vertaald dat zich naar soms ietwat onhandige situaties. Vaak zijn mijn deaths eerder te blamen op dat ik net een verkeerd knopje/combo doe dan door de slimheid van de mobs/bosses. Doch zal dit ook wel een kwestie van gewenning zijn (en mijn gierigheid die geen zin heeft om een controller te kopen voor één spel).

Ben nu net aanbeland bij de last giant en hoewel ik maar tijd genoeg had voor één keer doodgaan (ja, verkeerde knop :+ ) ziet hij er nog vrij gemakkelijk uit en zal ik hem vanavond even killen.

Alleen eh, kan iemand een beetje uitleggen hoe het levelen werkt, en dan met name op de pc met muis/keyboard? Ik heb tot noch toe niets geïnvesteerd in stats omdat het me elke keer niet lukte om die te allocaten bij die upgrade-chick :?
Conscience do cost.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:42:58 #140
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139416882
Pff, dacht ik even mijn eerste invade te hebben, is het zo'n standaard NPC invader :(
  woensdag 30 april 2014 @ 16:47:34 #141
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139417057
ik ben meer dood gegaan aan fall damage/vallen in void. dan enemies mij killen behalve die drie bosses die is kut want randomness
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 30 april 2014 @ 17:01:44 #142
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139417569
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben meer dood gegaan aan fall damage/vallen in void. dan enemies mij killen behalve die drie bosses die is kut want randomness
Ja, in die no man's wharf ben ik ook minstens 5 keer in het water gevallen. Je kan volgens mij ook van veel minder hoog vallen dan in DS1. Ik kan niet eens in die put springen in Majula, en die is maar een paar meter diep.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:42:02 #143
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139418966
Het lijkt wel alsof ze opeens de bosses makkelijk hebben gemaakt, eerst die Skeleton Lords die ik met gemak één per keer kon killen en nu de Covetous Demon waarbij ik in totaal maar 1 keer geraakt ben. Misschien wilden ze even de speler laten ademen na die three ruin sentinels.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:57:43 #144
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139419432
faith levelen als sorcer? ik heb black armour edition en daar heeft een wand best wel veel fiath nodig
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 30 april 2014 @ 19:41:42 #145
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139423568


eindelijk wat een graf boss
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 30 april 2014 @ 19:58:49 #146
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139424434
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:58:57 #147
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_139445686
Last giant, dacht even dat het weer een capra demon achtig tafereel zou worden :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:35:00 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139451919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Last giant, dacht even dat het weer een capra demon achtig tafereel zou worden :')
wacht maar tot je zn oude ik tegen komt :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Eindredactie Games donderdag 1 mei 2014 @ 16:14:06 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139454869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Last giant, dacht even dat het weer een capra demon achtig tafereel zou worden :')
Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:15:57 #150
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139454916
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.
ik had moeite met de ruin sentinels boss, ben ik nu ook de lul?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games donderdag 1 mei 2014 @ 16:19:13 #151
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139455011
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:15 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik had moeite met de ruin sentinels boss, ben ik nu ook de lul?
Nee, mits je het alleen deed, dat is aardig pittig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:25:59 #152
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139455201
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:19 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, mits je het alleen deed, dat is aardig pittig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja alleen :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:51:19 #153
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_139456000
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.
In het begin tijdje geleden dat ik Dark Souls heb gespeeld, asylum demon is best makkelijk.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:17:48 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139456899
Ik gister ook alleen tegen ruin sentinels in NG++, loopt het spel vast :')

hi ha ho

In NG+ nog met enkel mn boog equipped nog smelter demon gedaan, makkelijk als je hendig sjiek bent geworden in rollen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:00:38 #155
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139467929
Ugh... overal poison en heb niks dat helpt het te voorkomen. Fuck deze boss :(
pi_139468140
Hoop bekende namen hier uit het Dark Souls 1 topic :W

Hoe verhoudt deel 1 zich tot deel 2?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_139468457
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ugh... overal poison en heb niks dat helpt het te voorkomen. Fuck deze boss :(
SPOILER: Voor als je het op wil geven
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_139468500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop bekende namen hier uit het Dark Souls 1 topic :W

Hoe verhoudt deel 1 zich tot deel 2?
Deel 2 is een goed spel, maar haalt het bij lange na niet bij 1.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:14:57 #159
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139468682
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Quir het volgende:

[..]

SPOILER: Voor als je het op wil geven
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zat echt op het randje van opzoeken, ben ondertussen al een stuk of 15 keer gekilled daar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:16:46 #160
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139468788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop bekende namen hier uit het Dark Souls 1 topic :W

Hoe verhoudt deel 1 zich tot deel 2?
Zeker een must-play, maar ik moet zeggen dat ik (tot nu toe) Dark Souls 1 leuker vind. Daarbij komt dat Dark Souls 2 een aantal nieuwe onhandige mechanics heeft, bijvoorbeeld dat je alleen nog maar bij één bonfire kunt levelen ipv. bij allemaal. Dit kost alleen maar tijd en loading screens en ik vind het een beetje nutteloos.
pi_139468965
Dan koop ik hem wel een keer als ie in prijs gezakt is. Voorlopig heb ik toch nog genoeg te doen met diverse games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:23:03 #162
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139469128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dan koop ik hem wel een keer als ie in prijs gezakt is. Voorlopig heb ik toch nog genoeg te doen met diverse games.
Weet je hoe je met TF2 currency kan traden voor games? Zo heb ik het gedaan, kostte omgerekend zo'n 25 euro.
pi_139469792
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Weet je hoe je met TF2 currency kan traden voor games? Zo heb ik het gedaan, kostte omgerekend zo'n 25 euro.
Ik heb geen idee waar je het over hebt :o
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:38:47 #164
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139470014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt :o
Kleine uitleg:
1. Zet geld op je steam account.
2. Ga naar de Steam Market en koop daar TF2 (Team Fortress 2) keys voor ongeveer ¤1,70 per stuk
3. Ga naar www.steamtrades.com en zoek daar de game die je wil, let ook op of de persoon waarmee je ruilt een legit profiel heeft (bijvoorbeeld tenminste 50+ en 0-)
4. Ruil je keys voor de game.
5. Activate de game.
6. ????
7. Profit!

In mijn geval kocht ik van een gozer Dark Souls 2 voor 15 TF2 keys, dus 15*1,70= +-25 euro. Tada! :+ Mocht je meer info willen, pm me maar of add me op Steam.
pi_139470316
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Kleine uitleg:
1. Zet geld op je steam account.
2. Ga naar de Steam Market en koop daar TF2 (Team Fortress 2) keys voor ongeveer ¤1,70 per stuk
3. Ga naar www.steamtrades.com en zoek daar de game die je wil, let ook op of de persoon waarmee je ruilt een legit profiel heeft (bijvoorbeeld tenminste 50+ en 0-)
4. Ruil je keys voor de game.
5. Activate de game.
6. ????
7. Profit!

In mijn geval kocht ik van een gozer Dark Souls 2 voor 15 TF2 keys, dus 15*1,70= +-25 euro. Tada! :+ Mocht je meer info willen, pm me maar of add me op Steam.
Ach so. Ik speel op console én ik wil persé fysieke games hebben, dus Steam doe ik sowieso niet aan.
Voorlopig ben ik nog druk zat met een hoop games dus tegen de tijd dat ik aan DaSo 2 toe ben zal ie wel ergens rond de 3 tientjes of minder kosten. Paar euro meer of minder kijk ik niet op.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_139470695
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
faith levelen als sorcer? ik heb black armour edition en daar heeft een wand best wel veel fiath nodig
Int + Faith levelen is als je hexes wil gebruiken volgens mij. Die scalen dan met de laagste van die 2 geloof ik. Vond het zelf nog niet echt bijzonder sterk.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:04:12 #167
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139471406
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ach so. Ik speel op console én ik wil persé fysieke games hebben, dus Steam doe ik sowieso niet aan.
Voorlopig ben ik nog druk zat met een hoop games dus tegen de tijd dat ik aan DaSo 2 toe ben zal ie wel ergens rond de 3 tientjes of minder kosten. Paar euro meer of minder kijk ik niet op.
Ah, ik had je wss verward met een andere Dark Souls speler hier op !FOK die wel op pc speelde.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:52:04 #168
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_139526737
server down?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:57:54 #169
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_139526941
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef cherrycoke het volgende:
server down?
Al een tijdje
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_139703220
Is er hier iemand die met controller speelt en ook heeft dat je soms je wapens wegdoet als je de linker stick gebruikt? Het is behoorlijk irritant.
pi_139729719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Silv het volgende:

[..]

Int + Faith levelen is als je hexes wil gebruiken volgens mij. Die scalen dan met de laagste van die 2 geloof ik. Vond het zelf nog niet echt bijzonder sterk.
Het is alleen maar het gene wat het meest overpowered is op het moment :+

Doen jullie nog wat PVP?
Ik speel op de PS3, gelukkig nog redelijk lage soul memory (1.7mil), dus kom niet heel veel OP hexers tegen.
Zelf ben ik de Rat King Covenant naar rank 3 aan het halen op het moment.
Heb alle Lockstones al gebruikt in beide gebieden, maar pvp eigenlijk alleen in de Doors of Pharros.
Gebruik een beetje een lame tactiek volgens de mensen, gezien de hatemail die ik regelmatig binnenkrijg, maar het werkt wel, en ik win eigenlijk 95% van mijn gevechten. :7

Spider's Fang, heavy attack om de vijanden te slowen, samen met het water in de Doors of Pharros lopen ze dan zo traag, dat Toxic Mist heel goed werkt. 2 casts en 9 van de 10 keer is iemand toxic.
Dan loop ik rustig op ze af om met mijn Poison Spotted Whip +3 ze ook nog even te poisonen. 2 of 3 keer aanvallen is meestal genoeg.

En dan blijf ik rustig staan en kijk hoe ze in paniek raken door de Mastodons, Gyrm, ratten en de twee soorten poison dots die hun life weg doen ebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 09-05-2014 04:27:10 ]
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 9 mei 2014 @ 08:33:16 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_139730764
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:39 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier iemand die met controller speelt en ook heeft dat je soms je wapens wegdoet als je de linker stick gebruikt? Het is behoorlijk irritant.
Nee, wel als ik wapens of sorceries wissel. Dat is helaas inherent aan de mongolische D-Pad van x360 controllers, wat gewoon één knop is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_139733056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 03:02 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het is alleen maar het gene wat het meest overpowered is op het moment :+

Doen jullie nog wat PVP?
Ik speel op de PS3, gelukkig nog redelijk lage soul memory (1.7mil), dus kom niet heel veel OP hexers tegen.
Zelf ben ik de Rat King Covenant naar rank 3 aan het halen op het moment.
Heb alle Lockstones al gebruikt in beide gebieden, maar pvp eigenlijk alleen in de Doors of Pharros.
Gebruik een beetje een lame tactiek volgens de mensen, gezien de hatemail die ik regelmatig binnenkrijg, maar het werkt wel, en ik win eigenlijk 95% van mijn gevechten. :7

Spider's Fang, heavy attack om de vijanden te slowen, samen met het water in de Doors of Pharros lopen ze dan zo traag, dat Toxic Mist heel goed werkt. 2 casts en 9 van de 10 keer is iemand toxic.
Dan loop ik rustig op ze af om met mijn Poison Spotted Whip +3 ze ook nog even te poisonen. 2 of 3 keer aanvallen is meestal genoeg.

En dan blijf ik rustig staan en kijk hoe ze in paniek raken door de Mastodons, Gyrm, ratten en de twee soorten poison dots die hun life weg doen ebben.
Oke, wist ik niet. Had ooit een keer 2 van die spells gekocht, maar vond er niet veel aan voor de int + faith die je er in moest stoppen. Speel ook geen pvp, misschien dat het daar aan ligt. :P

Moet het spel trouwens binnenkort maar weer eens oppakken. Zit nu ergens in dat hol waar geen licht is en je van die poison statues hebt. Wat een waardeloos gebied is dat zeg.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:59:51 #174
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_139733480
Bell tower wat een klote gebied is dat.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:07:15 #175
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139789905
SPOILER: Spoilers over great souls
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139794983
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
SPOILER: Spoilers over great souls
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:11:38 #177
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_139929836
Ik vind wel dat de bosses wat minder zijn dan in DS1, ik ben nu bij Velstadt en ik heb het gevoel dat zeker de helft een variatie is van 'grote gast in armor met een zwaard/speer/mace' terwijl als ik de bosses van DS1 er naast de Asylum Demon variaties geen een boss op elkaar lijkt. Het vervelende daaraan is ook dat je op allemaal zo'n beetje dezelfde strategie kan uitoefenen, dichtbij rondjes om hen heen lopen en wegrollen als ze attacken, dan 1 of 2 hits toebrengen, rinse and repeat.
Ik heb veel liever van die bosses zoals The Duke's Dear Freja.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:35 #178
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_140138977
Ancient Dragon.... Jezus die gast is moeilijk.
  zondag 25 mei 2014 @ 00:16:54 #179
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_140332405
Nou niet een dood topic worden, hè :(
pi_141072312
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Nou niet een dood topic worden, hè :(
The cursed gaan niet dood.
pi_142005136
Goed, zojuist besteld (voor de PS3) en als het goed is is ie morgen binnen :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142041907
En binnen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142082789
Tof spel tot nu toe.
Alleen jammer dat de kleinere vijanden (hollow soldiers enzo) na een aantel keren niet meer respawnen.

Dat was toch ergens uit te schakelen/in te stellen (PS3)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142094760
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Tof spel tot nu toe.
Alleen jammer dat de kleinere vijanden (hollow soldiers enzo) na een aantel keren niet meer respawnen.

Dat was toch ergens uit te schakelen/in te stellen (PS3)?
Nope. Na ze 15 keer dood te maken, respawnen ze niet meer.
Wat je wel kunt doen is een Bonfire Ascetic gebruiken. Dan spawnen alle vijanden in dat bonfire gebied weer, maar wel met NG+ moeilijkheid.
Doe eens niet.
pi_142103172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Nope. Na ze 15 keer dood te maken, respawnen ze niet meer.
Wat je wel kunt doen is een Bonfire Ascetic gebruiken. Dan spawnen alle vijanden in dat bonfire gebied weer, maar wel met NG+ moeilijkheid.
Alle vijanden, dus ook de bosses?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142139966
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Alle vijanden, dus ook de bosses?
Ook bosses ja!
Doe eens niet.
pi_142140032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ook bosses ja!
Okee. Eerst maar eens zo uitspelen, dan kijk ik in NG+ wel of ik dat doe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142140186
Als ik ik Forrest of Fallen Giant daar bij de bonfire bij Melentia the Merchant naar beneden ga, dan zijn daar een paar locked doors.

Hoe kom ik aan die sleutel?

De sleutels van de blacksmith in Majula en de mansion in Majula heb ik al.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:12:34 #189
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142143070
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik ik Forrest of Fallen Giant daar bij de bonfire bij Melentia the Merchant naar beneden ga, dan zijn daar een paar locked doors.

Hoe kom ik aan die sleutel?

De sleutels van de blacksmith in Majula en de mansion in Majula heb ik al.
De boss verslaan, want die deur opent zich vanaf de andere kant als ik het mij goed herinner. die bij de ladder
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 13 juli 2014 @ 20:23:41 #190
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142253964
The Lost Crowns trilogy
On June 4 2014 FROM released a trailer for their upcoming 3-part DLC.

The first is Crown of the Sunken King (July 22nd)
The second is Crown of the Old Iron King (August 26th)
The third is Crown of the Ivory King (September 24th)

  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 08:33:41 #191
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142626168
Iedereen hier al knees deep in de dlc?

Ik wilde aanvankelijk een nieuwe build maken speciaal voor de dlc maar dat is natuurlijk bullshit :') Gewoon mijn level 170 tank weer opgepakt in NG+, ben alleen nog niet gearriveerd bij de dlc-entrance.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142626202
Ik ga na de Tour de France weer verder met DS2. Ben überhaupt pas ergens in het begin nog (Last Giant verslagen, nu de Pursuer). Heb de afgelopen tijd weinig gegamed met het mooie weer 8-)

Gisteren wel even gekeken in de Playstation Store, maar ik zag er nog geen DLC staan, alleen de Season Pass. Ik neem aan dat de losse DLC's er uiteindelijk ook los te kopen zullen zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 08:50:16 #193
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142626402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga na de Tour de France weer verder met DS2. Ben überhaupt pas ergens in het begin nog (Last Giant verslagen, nu de Pursuer). Heb de afgelopen tijd weinig gegamed met het mooie weer 8-)

Gisteren wel even gekeken in de Playstation Store, maar ik zag er nog geen DLC staan, alleen de Season Pass. Ik neem aan dat de losse DLC's er uiteindelijk ook los te kopen zullen zijn.
Staat er al wel in.

Idd, ik heb m'n xbox ook aardige tijd niet aan gehad, maar met deze dlc voelde ik me verplicht. Gister gekocht en 5 uur lang gespeeld zonder de daadwerkelijke content te hebben gezien :') (je moet eerst naar een specifieke locatie waar ik nog niet ben in NG+)

Is het voor jou geen idee dan om de dlc gewoon alvast te regelen? Aangezien het verweven/zijdelings met de gewone game is gemaakt. Heb je alleen maar een extra lange playthrough :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142626490
Ik zal in de loop van de week eens kijken :Y
Denk wel dat ik het koop, ondanks dat ik eigenlijk zelden/vrijwel nooit DLC koop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142627402
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 08:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Staat er al wel in.

Idd, ik heb m'n xbox ook aardige tijd niet aan gehad, maar met deze dlc voelde ik me verplicht. Gister gekocht en 5 uur lang gespeeld zonder de daadwerkelijke content te hebben gezien :') (je moet eerst naar een specifieke locatie waar ik nog niet ben in NG+)

Is het voor jou geen idee dan om de dlc gewoon alvast te regelen? Aangezien het verweven/zijdelings met de gewone game is gemaakt. Heb je alleen maar een extra lange playthrough :7
Ik zie het al. Die link gaat naar de Amerikaanse PS Store en daar is ie idd te vinden.
Log ik echter in met mijn PSN account of ga ik op mijn PS3 naar de Store, dan kom ik in de Nederlandse Storre terecht en daar staat ie nog niet in. Zal in de loop van de week dan wel komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 11:55:00 #196
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142631398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zie het al. Die link gaat naar de Amerikaanse PS Store en daar is ie idd te vinden.
Log ik echter in met mijn PSN account of ga ik op mijn PS3 naar de Store, dan kom ik in de Nederlandse Storre terecht en daar staat ie nog niet in. Zal in de loop van de week dan wel komen.
Wat lame. Zou wel vandaag moeten komen dan, geloof dat ik ergens las dat ps3 officieel 23 juli aan de beurt was.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:37:24 #197
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142634830
DS2 komt toch naar de PS4 en Xbox One.
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 14:00:48 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142635797
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:37 schreef Manke het volgende:
DS2 komt toch naar de PS4 en Xbox One.
Bron? Dan maak ik er even een nieuwsitem van :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:11:07 #199
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142636186
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bron? Dan maak ik er even een nieuwsitem van :7
http://www.gengame.net/20(...)ording-to-tesco-com/

"If it's real" niet 100% zeker dus.
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 14:18:10 #200
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142636466
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Manke het volgende:

[..]

http://www.gengame.net/20(...)ording-to-tesco-com/

"If it's real" niet 100% zeker dus.
Ah. Dan wacht ik idd nog even op wat betrouwbaardere bronnen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:20:41 #201
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_142636557
Fromsoft komt weer met een toptitel

GAM / Bloodbourne

Daarom koop ik m'n spellen tegenwoordig :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:57:34 #202
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142638097
Hoe kom ik in de DLC :')?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 14:58:33 #203
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142638148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef gniffie het volgende:
Hoe kom ik in de DLC :')?
Via de primal bonfire in black gulch.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:01:32 #204
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142638289
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Via de primal bonfire in black gulch.
Ah daarom startte ik daar. Heb het spel al paar maanden niet gespeeld en ben maar naar de hub bonfire toe gegaan :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 15:13:59 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142638808
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ah daarom startte ik daar. Heb het spel al paar maanden niet gespeeld en ben maar naar de hub bonfire toe gegaan :')
Dat je daar startte is denk ik toeval? Ik heb de dlc ook maar begon gewoon in Majula
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142646069
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Via de primal bonfire in black gulch.
Waar in de main game is dat ergens?

Ben zelf nog pas ergens in het begin van de game (Forrest of Fallen Giant/Heide's Tower of Flame).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142647350
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waar in de main game is dat ergens?

Ben zelf nog pas ergens in het begin van de game (Forrest of Fallen Giant/Heide's Tower of Flame).
Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 18:16:43 ]
pi_142647426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.
Oh, dan duurt dat nog wel 'eventjes' voordat ik zover ben. Eerst nog 150.000 keer dood gaan :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142648017
In DaSo 1 kon je pas gebruik maken van de Artorias DLC nadat je een aantal zaken had vrijgespeeld/in werking gezet had (Dusk of Oolacile redden, De Lord Vessel vrijspelen enzo).

Moet je voor de DaSo 2 DLC ook eerst wat handelingen doen/dingen vrijspelen om de boel in gang te zetten?
Of is het een kwestie van kopen, downloaden en bij de Black Gulch kun je de DLC gewoon enteren?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142648665
Ik zag dat de DLC nu wel in de Nederlandse Playstation Store te koop is. ¤9,99
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 23 juli 2014 @ 20:59:14 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142654848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.
Dat was 't bij mij wel, hoewel je in theorie volgens mij ook meteen die kant op kan gaan
(potentiële spoiler voor SoM over locatie black gulch):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
In DaSo 1 kon je pas gebruik maken van de Artorias DLC nadat je een aantal zaken had vrijgespeeld/in werking gezet had (Dusk of Oolacile redden, De Lord Vessel vrijspelen enzo).

Moet je voor de DaSo 2 DLC ook eerst wat handelingen doen/dingen vrijspelen om de boel in gang te zetten?
Of is het een kwestie van kopen, downloaden en bij de Black Gulch kun je de DLC gewoon enteren?
Niet echt, behalve 'toegang' krijgen tot de black gulch en de area boss verslaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142687970
Ik heb een char in NG+++ en de DLC is redelijk pittig voor een Hexer (ik heb niet echt een CQC build gemaakt helaas).

Tot nu toe vind ik het niet heel spannend allemaal (net als heel DaSo2 overigens, 1 grote teleurstelling). Ik speel het nu echt voor de ideeën die de designers hadden (gebieden + lore), maar echt boeiende gameplay zit er imo niet in.
  Eindredactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 12:31:05 #213
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142714865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een char in NG+++ en de DLC is redelijk pittig voor een Hexer (ik heb niet echt een CQC build gemaakt helaas).

Tot nu toe vind ik het niet heel spannend allemaal (net als heel DaSo2 overigens, 1 grote teleurstelling). Ik speel het nu echt voor de ideeën die de designers hadden (gebieden + lore), maar echt boeiende gameplay zit er imo niet in.
Die mening deel ik niet (over DaSo II) hoewel ik deel één wel interessanter vond. Ik zit op NG+ en moet zeggen dat er idd nog wel redelijk wat uitdaging zit in de dlc (tank build). Ik ben nog niet heel ver (eerste bonfire) maar die Sanctum Knights zijn in groepjes redelijk irritant, vooral als je er zoals gewoonlijk ff snel doorheen probeert te rushen :') Kan niet altijd het geduld opbrengen om ze één voor één met een bow te luren.

Ik vind Shulva er wel erg vet uitzien, mooie vergezichten en het mechanisme met die pilaren is wel oké.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142754113
Dlc uitgespeeld in een 2 ish uur. De teleurstellende lijn zet zich redelij voort imo.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2014 17:36:41 ]
pi_142766067
De afgelopen paar weken weinig tot niet gegamed en de afgelopen paar dagen een beetje bezig geweest met de Destiny Beta.
Vanaf mogen/overmorgen mezelf maar weer volledig op DaSo 2 richten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142850604
The Pursuer, bij Forrest of Fallen Giants achter, is dat een optionele baas?
Want eigenlijk heb ik daar weinig zin in :@

En wat zit er achter die Mist Door achter hem?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142851053
Hij is niet optional, maar je kan hem best een flinke tijd overslaan, en een andere richting uit gaan.
Doe eens niet.
pi_142851103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef Necrodeath het volgende:
Hij is niet optional, maar je kan hem best een flinke tijd overslaan, en een andere richting uit gaan.
Okee, dan kom ik later nog wel een keer terug. Ben nu wel even klaar met de Forrest of Fallen Giants.

Wat zit er eigenlijk achter die deur bij de Pursuer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 29 juli 2014 @ 15:53:52 #219
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142851122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
The Pursuer, bij Forrest of Fallen Giants achter, is dat een optionele baas?
Want eigenlijk heb ik daar weinig zin in :@

En wat zit er achter die Mist Door achter hem?
Weinig zin in?! Afmaken die gast!

Achter de fog-uitgang zit een nest waar je kan liften naar een andere area, Lost Bastille. Die kan je echter ook via een andere weg bereiken. Overigens ligt achter hem beneden een lijkje met de drangleic set (heerlijke armor voor een early-level character).

Ik zou als ik jou was gewoon nog ff levelen en later terugkomen, zoals Necro zegt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142851141
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weinig zin in?! Afmaken die gast!

Achter de fog-uitgang zit een nest waar je kan liften naar een andere area, Lost Bastille. Die kan je echter ook via een andere weg bereiken. Overigens ligt achter hem beneden een lijkje met de drangleic set (heerlijke armor voor een early-level character).

Ik zou als ik jou was gewoon nog ff levelen en later terugkomen, zoals Necro zegt.
Doe ik ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 29 juli 2014 @ 15:56:26 #221
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142851191
Overigens kan je hem one-shotten met de Ballista's, alleen moet je dan wel verdomde goed mikken :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142851739
Net niet one-shotten toch, 1 hit weg van een one-shot :P
En met een parry is het best goed te doen!
Doe eens niet.
  Eindredactie Games dinsdag 29 juli 2014 @ 16:44:46 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142852708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Necrodeath het volgende:
Net niet one-shotten toch, 1 hit weg van een one-shot :P
En met een parry is het best goed te doen!
Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.

Heb jij de dlc al aangeraakt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142867226
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.

Heb jij de dlc al aangeraakt?
Nog niet, heb hier zo'n kaart klaarliggen om de season pass te halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Jij wel?
Doe eens niet.
pi_142876025
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.

Heb jij de dlc al aangeraakt?
In DaSo 1 was ik een pyromancer knight.
Wat voor skills moet ik (in deel 2) eigenlijk levelen voor een pure tank build?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 30 juli 2014 @ 14:11:37 #226
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142882402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Nog niet, heb hier zo'n kaart klaarliggen om de season pass te halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Jij wel?
Yup, ben bij de laatste bossfight nu. Zitten een paar behoorlijk pittige stukjes in :P De bosses zijn m.i. aardig moeilijker dan de gemiddelde boss uit de originele game. Al met al qua speeltijd zeker z'n geld waard (maar haalt 't niet bij abysswalker dlc, moet gezegd worden).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 30 juli 2014 @ 14:36:06 #227
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142883243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In DaSo 1 was ik een pyromancer knight.
Wat voor skills moet ik (in deel 2) eigenlijk levelen voor een pure tank build?
Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADP

Vigor weet ik zo niet, volgens mij 25 oid
De rest 5 :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142888907
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADP

Vigor weet ik zo niet, volgens mij 25 oid
De rest 5 :P
Da's aardig hoog allemaal :)
Wat is je soul level?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142890062
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADP

Vigor weet ik zo niet, volgens mij 25 oid
De rest 5 :P
Best hoog inderdaad!
NG+(+?)
Doe eens niet.
  Eindredactie Games woensdag 30 juli 2014 @ 18:24:54 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142891099
NG+, SL 200 :P 100 uur speeltijd ;(

Zou opzich naar NG++ kunnen maar nog ff dlc voltooien, ben nu vnl. aan het kutten in multiplayer, sinds ik weer xbl gold heb
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143129824
Vandaag regent het, dus heb ik de PS3 maar weer eens een keer aangeslingerd voor DaSo 2.

Waar ik in deel 1 nog nooit die White Soap Stone gebruikt had, deed ik dat net min of meer per ongeluk, maar dat is eigenlijk nog best tof als een ander je summoned om diegene te helpen.
En het heeft als voordelen dat je én alvast zonder gevolgen voor jezelf een area kunt verkennen, én het levert nog aardig wat souls op.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:50:19 #232
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143132361
ik heb altijd het idee dat DaSo 2 niet voor multiplayer bedoeld is
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_143155465
Toffe area, dat No Man's Wharf :Y

Ook een hoop zooi kunnen verpatsen aan die Gavlan, heeft me toch een kleine 12.000 souls opgeleverd.
Maar omdat ik geen zin had om tijdens de zoektocht naar een bonfire alles kwijt te raken, heb ik maar een Homeward Bone gebruikt om daarna terug te warpen naar Majula om te levelen.

Op zich wel fijn, dat warpen, al had het in deel 1 ook wel zijn charme om persé alles lopend af te leggen, en onderweg wat souls te pakken.

En tegen de tijd dat ik bij de Black Gulch area ben aangekomen de DLC maar eens aanschaffen.

Vanmiddag maar weer verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143155504
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb altijd het idee dat DaSo 2 niet voor multiplayer bedoeld is
Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren. En al die Convenants heb ik deel 1 ook niks mee gedaan, maar dat andere players helpen en tegelijkertijd souls verdienen is zo tussendoor wel leuk.
Alleen dat geïnvade worden komt echt áltijd op verkeerde momenten :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:24:03 #235
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_143155692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren. En al die Convenants heb ik deel 1 ook niks mee gedaan, maar dat andere players helpen en tegelijkertijd souls verdienen is zo tussendoor wel leuk.
Alleen dat geïnvade worden komt echt áltijd op verkeerde momenten :(
Ha jij speelde deel 1 precies zoals ik het deed. Had ook niets met covenants en invaden. Vond de SP al leuk en uitdagend genoeg. En dat invaden deed me denken aan Gank-syndroom in WoW :(

Moet deel 2 nog steeds halen maar gebrek aan tijd. Maar wat betreft mijn mening, Dark Souls meest voldoenende en uitdagende spel wat ik in tijden heb gespeeld. Het is meedogenloos, laksheid en ongeduldigheid wordt direct afgestraft, maar wanneer je een boss vloert is zo voldoenend, dat heb ik nog nergens meegemaakt...... Ok misschien raidbosses in WoW-vanilla dan :P
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
pi_143178016
Goed, Pursuer verslagen. En die baas in No Man's Wharf (toffe area). Nu is Lost Bastille aan de beurt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:28:47 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143207423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef StateOfMind het volgende:

Op zich wel fijn, dat warpen, al had het in deel 1 ook wel zijn charme om persé alles lopend af te leggen, en onderweg wat souls te pakken.

In deel 1 kan je ook warpen, maar dan moet je wel eerst ff Smough & Ornstein doodgemaakt hebben :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren.
Multiplayer is tof, maar niet voor een eerste run imo. Ik vind deels de charme van Dark Souls dat je shit moet uitzoeken wat soms verdomde lastig is. Als je online speelt, wordt op iedere hoek gespoiled wat je moet doen. Dan blijft de uitdaging van vijanden nog wel, maar ik vind 't vrij lame als alles zo voorgekauwd wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143208999
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

In deel 1 kan je ook warpen, maar dan moet je wel eerst ff Smough & Ornstein doodgemaakt hebben :P

[..]

Multiplayer is tof, maar niet voor een eerste run imo. Ik vind deels de charme van Dark Souls dat je shit moet uitzoeken wat soms verdomde lastig is. Als je online speelt, wordt op iedere hoek gespoiled wat je moet doen. Dan blijft de uitdaging van vijanden nog wel, maar ik vind 't vrij lame als alles zo voorgekauwd wordt.
Bij die 2 Schoften vond ik mijn Waterloo :'(

Maar nu ik deel 2 aan het spelen ben, heb ik de smaak weer te pakken gekregen en ga ik daarna weer verder met deel 1. En Demon's Souls.

Die 3 Ruin Sentinals in Lost Bastille zijn ook best kut by the way.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143210263
Dark Souls :r
  Eindredactie Games vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:55:13 #240
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143215531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bij die 2 Schoften vond ik mijn Waterloo :'(
Ghehe. Waar had je nu de grootste moeite mee dan? Ik vermoed 'Überstein' nadat je Smough hebt doodgemaakt?

In mijn eerste playthrough vond ik die ook lastig en toen heb ik als eerste Ornstein afgemaakt. Dat gevecht (tegen 'Über-smough') is een stuk eenvoudiger.

quote:
Maar nu ik deel 2 aan het spelen ben, heb ik de smaak weer te pakken gekregen en ga ik daarna weer verder met deel 1. En Demon's Souls.
Zeker doen. Voor DeSo heb ik speciaal ergens een PS3 weten te regelen voor 'n prikkie :P

quote:
Die 3 Ruin Sentinals in Lost Bastille zijn ook best kut by the way.
In je eentje wel.. :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143216328
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ghehe. Waar had je nu de grootste moeite mee dan? Ik vermoed 'Überstein' nadat je Smough hebt doodgemaakt?

In mijn eerste playthrough vond ik die ook lastig en toen heb ik als eerste Ornstein afgemaakt. Dat gevecht (tegen 'Über-smough') is een stuk eenvoudiger.

[..]

Zeker doen. Voor DeSo heb ik speciaal ergens een PS3 weten te regelen voor 'n prikkie :P

[..]

In je eentje wel.. :7
Het is mij nooit gelukt ook maar één van hen (O&S) te doden. Ook niet na dagen en dagen achter elkaar. Daarom ben ik er toendertijd mee gestopt. Voorlopig O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143261111
In Lost Bastille, na het gevecht met de 3 Ruin Sentinals, is er op een gegeven moment ergens bovenin een bonfire in een cel, met een standbeeld ervoor.

Hoe krijg ik dat standbeeld uit de weg?

En als je van In Betwixt naar Majula loopt, kom je op een gegeven moment en grot tegen met een NPC met een lichtblauw zwaard. Vlak daarbij is ook een standbeeld dat voor een hendel staat. Hoe krijg ik die weg?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143263068
Die beesten daaronder in het water in Sinners Rise :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 10 augustus 2014 @ 17:17:35 #244
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143268004
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Lost Bastille, na het gevecht met de 3 Ruin Sentinals, is er op een gegeven moment ergens bovenin een bonfire in een cel, met een standbeeld ervoor.

Hoe krijg ik dat standbeeld uit de weg?

En als je van In Betwixt naar Majula loopt, kom je op een gegeven moment en grot tegen met een NPC met een lichtblauw zwaard. Vlak daarbij is ook een standbeeld dat voor een hendel staat. Hoe krijg ik die weg?
Dat zijn petrified statues, humans/creatures die versteend zijn. Wordt later in de game wel duidelijk, je zal op een gegeven moment een item vinden om ze te on-petrifiën.

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Die beesten daaronder in het water in Sinners Rise :(
Irritant ja. Ze zijn wel te backstabben trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143272514
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat zijn petrified statues, humans/creatures die versteend zijn. Wordt later in de game wel duidelijk, je zal op een gegeven moment een item vinden om ze te on-petrifiën.

[..]

Irritant ja. Ze zijn wel te backstabben trouwens.
Ah okee, ik had al van alles geprobeerd om die statues te slopen of te verplaatsen, maar dat komt dus nog.

Ik vind sowieso backstabben stúkken lastiger dan in DaSo 1. Sterker nog: ik heb tot nu toe nog helaal niemand kunnen backstabben. Terwijl dat in deel 1 toch een eitje was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143273314
Crown of the Sunken King DLC gedownload alvast :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:48:02 #247
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_143273747
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah okee, ik had al van alles geprobeerd om die statues te slopen of te verplaatsen, maar dat komt dus nog.

Ik vind sowieso backstabben stúkken lastiger dan in DaSo 1. Sterker nog: ik heb tot nu toe nog helaal niemand kunnen backstabben. Terwijl dat in deel 1 toch een eitje was.
Deel 1 was het ook wel errug makkelijk hoor, eerste beste parry en je kon er omheen dansen. Of ze waren zo sloom.... dat je alsNOG er omheen kon dansen _O-
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
pi_143278005
Ah, nu heb ik de backstab door.

[ Bericht 76% gewijzigd door StateOfMind op 10-08-2014 21:30:50 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143296241
Jongens, ik zit in een dilemma.

Dark Souls II voor de PC of PS3? Mijn PC is niet heel goed, maar wellicht dat het toch betere graphics heeft dan op mijn PS3.

Mijn PC:



Mijn videokaart is dus heel goed (AMD R9 280x), maar de rest is bagger. Advies? Aan de ene kant vind ik het wel lekker om ook voor de TV te gamen, maar waarschijnlijk hebben de consoleversies framerate-problemen en waaaaah! Ik weet het gewoon niet!

De drempel om vrienden Dark Souls uit te laten proberen is wel groter dan wanneer ik ze even op de console laat spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:49:52 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:08:17 #250
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_143296799
Steam recommended specs:

Recommended:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM i3 2100 3.10GHz or AMD® A8 3870K 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 or ATI Radeon™ HD 6870 or higher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Controller support: Microsoft Xbox 360® Controller for Windows® (or equivalent) recommended

Wellicht is je CPU een bottleneck...
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 12:11:39 #251
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143296930
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:48 schreef robin007bond het volgende:
Jongens, ik zit in een dilemma.

Dark Souls II voor de PC of PS3? Mijn PC is niet heel goed, maar wellicht dat het toch betere graphics heeft dan op mijn PS3.

Mijn PC:

[ afbeelding ]

Mijn videokaart is dus heel goed (AMD R9 280x), maar de rest is bagger. Advies? Aan de ene kant vind ik het wel lekker om ook voor de TV te gamen, maar waarschijnlijk hebben de consoleversies framerate-problemen en waaaaah! Ik weet het gewoon niet!

De drempel om vrienden Dark Souls uit te laten proberen is wel groter dan wanneer ik ze even op de console laat spelen.
Ik zou toch voor PS3 gaan. Bij DaSo II heb ik geen enkele noemenswaardige framedrop gehad, maar ik speel op x360 dus weet niet hoe de PS3 dat doet. Overigens vond ik ze ook in deel 1 echt verwaarloosbaar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143297139
Ik speel op PS3 en heb er ook geen last van. Of iig zo weinig dat het me niet eens op valt. Ook deel 1 niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143297764
Bedankt voor jullie suggesties. Ik ga eerst de PC-versie piraten om te testen.
pi_143299552
Ik heb net de Lost Sinner verslagen en die Primal Bonfire gekindled. Vervolgens naar Majula gegaan, maar toen ik weer terug wilde warpen naar die Primal Bonfire kon dat niet ( :? ).

Nu ben ik zelf maar terug gegaan naar die Primal Bonfire, maar het loopt daar dood.
Waar moet ik nu naar toe?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143299887
Oh ja, nog een vraag: ik heb nu 1 Fragrant Branch of Yore, waarmee ik zo'n human statue kan unpetrifyen.
Maar tot nu toe heb ik 2 van die statues gezien: 1 bovenin Sinners Rise bij die bonfire (maar Sinners Rise heb ik nu uitgespeeld), en 1 in die grot tussen Majula en In Betwixt bij die Knight met het blauwe zwaard.

Voor welke kan ik die Yore het beste gebruiken?
Ik neig naar die laatste, aangezien ik alles in Sinners Rise al gedaan heb. Maar aan de andere kant: die bonfire zal er niet voor niets zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 14:32:03 #256
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143301606
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb net de Lost Sinner verslagen en die Primal Bonfire gekindled. Vervolgens naar Majula gegaan, maar toen ik weer terug wilde warpen naar die Primal Bonfire kon dat niet ( :? ).

Nu ben ik zelf maar terug gegaan naar die Primal Bonfire, maar het loopt daar dood.
Waar moet ik nu naar toe?
Primal bonfires hoef/kan je niet heen, er is verder niets meer te doen; het kindlen van primal bonfires is het doel opzich.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, nog een vraag: ik heb nu 1 Fragrant Branch of Yore, waarmee ik zo'n human statue kan unpetrifyen.
Maar tot nu toe heb ik 2 van die statues gezien: 1 bovenin Sinners Rise bij die bonfire (maar Sinners Rise heb ik nu uitgespeeld), en 1 in die grot tussen Majula en In Betwixt bij die Knight met het blauwe zwaard.

Voor welke kan ik die Yore het beste gebruiken?
Ik neig naar die laatste, aangezien ik alles in Sinners Rise al gedaan heb. Maar aan de andere kant: die bonfire zal er niet voor niets zitten.
Opzich maakt het niet zoveel uit omdat je nog (veel) meer branches gaat vinden en ook nog veel meer statues.
Voor de volledigheid een paar minor spoilers over wat het un-petrifiën doet in beide gevallen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143302309
Ik had ondertussen Huntsman Corpse (ziet er ook tof en onheilspellend uit) al gevonden als area waar ik nu naar toe ga. Volgens mij kan ik momenteel ook verder nergens anders heen.

Ik heb die Straid dan maar eerst gedaan, die andere komt later wel.

Vanavond weer verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143302441
Altijd mooi trouwens (net als in de andere Souls games) als je voor het eerst weer een nieuw en onbekend gebied in gaat, die 'angst', die voorzichtigheid _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143302654
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
Altijd mooi trouwens (net als in de andere Souls games) als je voor het eerst weer een nieuw en onbekend gebied in gaat, die 'angst', die voorzichtigheid _O_
Dat is inderdaad heerlijk. :D
pi_143308222
Pfff, wat wordt de keuze moeilijk. Het draait echt perfect op mijn PC. :'(



Dikke 60 fps, native resolutie in tegenstelling tot 720p bij de xdoos en PS3.
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 20:28:13 #261
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143314470
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef robin007bond het volgende:
Pfff, wat wordt de keuze moeilijk. Het draait echt perfect op mijn PC. :'(

[ afbeelding ]

Dikke 60 fps, native resolutie in tegenstelling tot 720p bij de xdoos en PS3.
Ziet er goed uit ja :) Ik neem aan dat je wel een controllert hebt om op de pc aan te sluiten?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143314622
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ja :) Ik neem aan dat je wel een controllert hebt om op de pc aan te sluiten?

Ik ben eigenlijk echt overtuigd om de PC-versie te nemen.

En ja, ik heb de Dualshock 3 controller. Die werkt prima op PC. :D

Het enige nadeel vind ik dat mijn ouders het altijd erg leuk vinden om mee te kijken als ik speel. Dit is dan natuurlijk niet meer het geval als ik het op mijn PC speel in mijn kamertje in plaats van in de woonkamer. Een ander nadeel is dat mijn zusje ook erg graag speelt en dat die dus niet snel even voor haarzelf kan spelen (want mijn PC gebruik ik natuurlijk ook gewoon om andere dingen te doen dan gamen en zit ik best vaak achter).
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 20:38:25 #263
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143315029
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]


Ik ben eigenlijk echt overtuigd om de PC-versie te nemen.

En ja, ik heb de Dualshock 3 controller. Die werkt prima op PC. :D

Het enige nadeel vind ik dat mijn ouders het altijd erg leuk vinden om mee te kijken als ik speel. Dit is dan natuurlijk niet meer het geval als ik het op mijn PC speel in mijn kamertje in plaats van in de woonkamer. Een ander nadeel is dat mijn zusje ook erg graag speelt en dat die dus niet snel even voor haarzelf kan spelen (want mijn PC gebruik ik natuurlijk ook gewoon om andere dingen te doen dan gamen en zit ik best vaak achter).
Ah yes, dan zou ik idd ook voor pc gaan. Ik game niet echt meer op pc sinds ik min of meer casual gamer ben geworden, ik neem eventuele nadelen van consoles maar al te graag voor lief.

Pics van je zusje trouwens?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143315097
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah yes, dan zou ik idd ook voor pc gaan. Ik game niet echt meer op pc sinds ik min of meer casual gamer ben geworden, ik neem eventuele nadelen van consoles maar al te graag voor lief.

Pics van je zusje trouwens?
Misschien dat ik hem zelfs twee keer koop (eentje voor PS3, de ander voor PC). Dan is er ook een versie die in de huiskamer te spelen is door iedereen.

Sorry. Geen pics. :{w
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 20:43:31 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143315308
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Misschien dat ik hem zelfs twee keer koop (eentje voor PS3, de ander voor PC). Dan is er ook een versie die in de huiskamer te spelen is door iedereen.

Sorry. Geen pics. :{w
Achja, waarom niet. Kost toch geen drol, helemaal niet als je kijkt naar de (re)play value die je er voor krijgt O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143315364
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Achja, waarom niet. Kost toch geen drol, helemaal niet als je kijkt naar de (re)play value die je er voor krijgt O+
True. O+

Alleen al dat openingsmuziekje. De introductie is echt zo goed gedaan in Dark Souls II.
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 20:52:27 #267
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143315756
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

True. O+

Alleen al dat openingsmuziekje. De introductie is echt zo goed gedaan in Dark Souls II.
Agreed, deel één deed dat ook prima.

Ik weet niet of je Demon's Souls ook kent? Die had ook een epische intro (geluid hard):

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143315881
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

True. O+

Alleen al dat openingsmuziekje. De introductie is echt zo goed gedaan in Dark Souls II.
Is dat intro filmpje eigenlijk alleen maar te zien wanneer je met een nieuw character start?

Ik heb eerst een character aangemaakt en daar een dag mee gespeeld en toen een nieuwe aangemaakt en daar mee verder gespeeld.
Maar sindsdien heb ik dat intro filmpje niet meer gezien (PS3).
Ik kan me niet meer herinneren hoe dat met deel 1 en Demon's Souls was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 11 augustus 2014 @ 21:01:37 #269
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143316189
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Is dat intro filmpje eigenlijk alleen maar te zien wanneer je met een nieuw character start?
Yep, en volgens mij ook standaard bij de eerste keer opstarten en als je een minuut oid idle bent in het hoofdmenu.
quote:
Ik kan me niet meer herinneren hoe dat met deel 1 en Demon's Souls was.
In deel 1 hetzelfde als 2, DeSo laat altijd het introfilmpje zien, uiteraard skipable.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143316378
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yep, en volgens mij ook standaard bij de eerste keer opstarten en als je een minuut oid idle bent in het hoofdmenu.

[..]

In deel 1 hetzelfde als 2, DeSo laat altijd het introfilmpje zien, uiteraard skipable.
Jammer eigenlijk, dat dat niet elke keer te zien is. Of gewoon na een tijdje in het startmenu, zoals bij veel games. Ik vind dat altijd wel mooi en gaat nooit vervelen.

Toevallig daarstraks nog een hoop DeSo, DaSo en Daso2 trailers en filmpjes gekeken.

-edit: in het hoofdmenu/startmenu krijg ik dat filmpje niet te zien, ook niet na vele minuten (PS3)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143316872
Op de PC zijn alle filmpjes gewoon in .wmv-formaat af te spelen. :P
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:14:55 #272
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143316881
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]


Ik ben eigenlijk echt overtuigd om de PC-versie te nemen.

En ja, ik heb de Dualshock 3 controller. Die werkt prima op PC. :D

Het enige nadeel vind ik dat mijn ouders het altijd erg leuk vinden om mee te kijken als ik speel. Dit is dan natuurlijk niet meer het geval als ik het op mijn PC speel in mijn kamertje in plaats van in de woonkamer. Een ander nadeel is dat mijn zusje ook erg graag speelt en dat die dus niet snel even voor haarzelf kan spelen (want mijn PC gebruik ik natuurlijk ook gewoon om andere dingen te doen dan gamen en zit ik best vaak achter).
speel eerst 1 is uit jij
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_143316902
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

speel eerst 1 is uit jij
Mee bezig, maar ik mag me wel oriënteren toch? :@
pi_143318368
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

Agreed, deel één deed dat ook prima.

Ik weet niet of je Demon's Souls ook kent? Die had ook een epische intro (geluid hard):

Van naam en reputatie uiteraard wel, maar helaas nog niet gespeeld. ;)

Eens kijken.

Edit: Zeer tof!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 21:46:34 ]
pi_143319993


Welke helm en armour is dit eigenlijk, en waar vind ik die?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143329967
Over 2 weken komt de 2e DLC uit, gevolgd door de laatste in september:

http://darksouls2.wiki.fe(...)t%20Crowns%20trilogy
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:03:44 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143331466
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]

Welke helm en armour is dit eigenlijk, en waar vind ik die?
Faraam Set, Drangleic Castle.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:04:17 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143331477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Over 2 weken komt de 2e DLC uit, gevolgd door de laatste in september:

http://darksouls2.wiki.fe(...)t%20Crowns%20trilogy
Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!
De eerste review is zga klaar :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143331571
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Faraam Set, Drangleic Castle.
Bazenset _O_

Ik vermoed echter dat die area nog wel een eind van mijn huidige (Huntsman Corpse) af ligt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!
De eerste review is zga klaar :7
Verrek, ik zie nu pas dat jij crew bent.

Wanneer komt de eerste review (van de Sunken King-dlc) van jou online?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143331820
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!
De eerste review is zga klaar :7
Nice. :)
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:26:54 #281
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143331985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik vermoed echter dat die area nog wel een eind van mijn huidige (Huntsman Corpse) af ligt.
Duurt waarschijnlijk nog wel ff ja ;)

quote:
Verrek, ik zie nu pas dat jij crew bent.

Wanneer komt de eerste review (van de Sunken King-dlc) van jou online?
Hij is wel klaar, moet nog ff bijschaven en hij moet even door de controlemolen.

Overigens moet ik niet voor mijn beurt spreken t.a.v. de overige twee dlc's, er zijn meerdere Souls-liefhebbers bij de games-redactie dus kan best zijn dat collegae die oppakken :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143333629
Ik denk overigens niet dat ik de 3e DLC ga kopen.

De 1e heb ik wel alvast gekocht, en ik ben nog lang niet bij de Black Gulch volgens mij.
26 Augustus ben ik ook nog wel volop bezig met de game, dus de 2e DLC koop ik ook wel.

Echter vermoed ik dat ik eind september al lang en breed klaar ben met DaSo2 en als ik eenmaal een game uitgespeeld heb, dan ben ik er voorlopig klaar mee (ook mede door de backlog die ik bij wil werken). Wellicht áls ik over een hele lange tijd met NG+ begin dat ik hem dan alsnog aanschaf.

Overigens koop ik eigenlijk nóóit losse DLC's. De enige uitzonderingen die ik daarop ooit gemaakt heb zijn de Mass Effect games en nu dus DaSo2 (van deel 1 heb ik de Prepare to Die versie, waar de dlc al bij zit).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:43:28 #283
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143354806
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik de 3e DLC ga kopen.

De 1e heb ik wel alvast gekocht, en ik ben nog lang niet bij de Black Gulch volgens mij.
26 Augustus ben ik ook nog wel volop bezig met de game, dus de 2e DLC koop ik ook wel.

Echter vermoed ik dat ik eind september al lang en breed klaar ben met DaSo2 en als ik eenmaal een game uitgespeeld heb, dan ben ik er voorlopig klaar mee (ook mede door de backlog die ik bij wil werken). Wellicht áls ik over een hele lange tijd met NG+ begin dat ik hem dan alsnog aanschaf.

Overigens koop ik eigenlijk nóóit losse DLC's. De enige uitzonderingen die ik daarop ooit gemaakt heb zijn de Mass Effect games en nu dus DaSo2 (van deel 1 heb ik de Prepare to Die versie, waar de dlc al bij zit).
Black Gulch kán je zo zijn, alleen het is nogal een.. vreemde richting. Je kan er volgens mij zelfs als eerste naartoe ;)

Btw, review eerste DLC / Crown of the Sunken King

/spam :7

Iemand anders had helaas dibs op de volgende twee delen van de trilogie.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143360717
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Black Gulch kán je zo zijn, alleen het is nogal een.. vreemde richting. Je kan er volgens mij zelfs als eerste naartoe ;)

Btw, review eerste DLC / Crown of the Sunken King

/spam :7

Iemand anders had helaas dibs op de volgende twee delen van de trilogie.
Ik hem hen net gelezen ^O^

Ik kom het vanzelf wel tegen, de Black Gulch. Eerst maar eens verder met mijn huidige area's (Huntsman Corpse en verder).

Ik kwam vanmiddag de Crown of the Sunken King review van Gamekings tegen, en daar zeiden ze dat het voor melee-builds wat minder geschikt was (en laat ik dat nou net zijn).

Ook hadden ze er over dat je later op een gegeven moment een King tegen komt met een Ring, en als je dan die Crown op zet dan gebeurt er ook iets. Of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:08:42 #285
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143360989
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik hem hen net gelezen ^O^

Ik kom het vanzelf wel tegen, de Black Gulch. Eerst maar eens verder met mijn huidige area's (Huntsman Corpse en verder).

Ik kwam vanmiddag de Crown of the Sunken King review van Gamekings tegen, en daar zeiden ze dat het voor melee-builds wat minder geschikt was (en laat ik dat nou net zijn).
Yeah, ook gelezen. Snap niet zo goed waar ze dat vandaan halen. Andere FOK!ker zei dat hij als Hexer juist een ongeschikte build had. Ik heb 'm ook doorgespeeld als Tank op NG+ (maar wel met een vet lompe bow en een paar duizend arrows, dat is wel verdomde handig). 'Blows exchangen'/Close quarter combat was prima te doen, al hebben sommige enemies een specifieke aanpak nodig.

quote:
Ook hadden ze er over dat je later op een gegeven moment een King tegen komt met een Ring, en als je dan die Crown op zet dan gebeurt er ook iets. Of zo.
Haha, laat ik 't zo zeggen, je kan met de crown uit de DLC via een area uit de main game naar een andere, optionele DLC-locatie. Verder wat meer dialogue enzo met die 'King' maar daar kom je nog achter
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143361756
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yeah, ook gelezen. Snap niet zo goed waar ze dat vandaan halen. Andere FOK!ker zei dat hij als Hexer juist een ongeschikte build had. Ik heb 'm ook doorgespeeld als Tank op NG+ (maar wel met een vet lompe bow en een paar duizend arrows, dat is wel verdomde handig). 'Blows exchangen'/Close quarter combat was prima te doen, al hebben sommige enemies een specifieke aanpak nodig.

[..]

Haha, laat ik 't zo zeggen, je kan met de crown uit de DLC via een area uit de main game naar een andere, optionele DLC-locatie. Verder wat meer dialogue enzo met die 'King' maar daar kom je nog achter
Wordt dat vanzelf duidelijk welke area dat is en welke King dat is of kun je dat missen (want je hebt King Vendrick en de Old Iron King, voorzover ik begrepen heb)?

Ik wil niet te veel weten, maar zeker ook niet te weinig omdat ik anders bang ben iets te missen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:36:42 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143362283
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wordt dat vanzelf duidelijk welke area dat is en welke King dat is of kun je dat missen (want je hebt King Vendrick en de Old Iron King, voorzover ik begrepen heb)?

Ik wil niet te veel weten, maar zeker ook niet te weinig omdat ik anders bang ben iets te missen.
Nee, dat wordt zeker niet vanzelf duidelijk, ik ben er ook niet uit mezelf achtergekomen.

Old Iron King is een verplichte boss fight, Vendrick is niet standaard aggro, dat is alles wat je voorlopig hoeft te weten dunckt me.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143362575


_O-
pi_143448732
Huntsman Corpse vind ik tot nu toe een niet zo hele toffe area.

Skeleton Lords verslagen, en ik zag daar verder geen doorgang tot een andere area, dus dan ga ik maar naar de Undead Purgetory. Daar heb ik al wat andere players geholpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143448751
Onder die houten brug naar Undead Purgetory ligt iets, maar hoe kom ik daar?

Ik heb me tussen de planken door laten vallen, maar dan val ik telkens in de afgrond.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:56:00 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143454435
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:53 schreef StateOfMind het volgende:

Skeleton Lords verslagen, en ik zag daar verder geen doorgang tot een andere area
Beter kijken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:03:32 #292
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_143454685
quote:
:9~ :9~ :9~ voeten :9~ :9~ :9~

:{ :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:06:51 #293
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143463956
cleric had in het begin wat problemen

mar nu met met mijn falchion +5. ben ik wat overpowerd
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_143471778
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] cleric had in het begin wat problemen

mar nu met met mijn falchion +5. ben ik wat overpowerd
Om de een of andere reden laat ik de cleric altijd links liggen als ik een nieuw character maak :@
Het klinkt mij nooit interessant in de oren of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_143476559
Ik weet even niet zo goed waar ik me nu het beste op kan gaan richten qua levelen.
Ik ben een melee/tank build en heb momenteel de volgende stats:

VGR 15
END 24
VIT 14
ATN 5
STR 30
DEX 27
ADP 13
INT 5
FTH 5

Soullevel 85
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:20:04 #296
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143490991
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet even niet zo goed waar ik me nu het beste op kan gaan richten qua levelen.
Ik ben een melee/tank build en heb momenteel de volgende stats:

VGR 15
END 24
VIT 14
ATN 5
STR 30
DEX 27
ADP 13
INT 5
FTH 5

Soullevel 85
VGR
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_143501302
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

VGR
Is een goede optie natuurlijk, naast END.
Maar ik weet niet of er nog hele dikke wapens en armour komen, die nog meer STR en DEX eisen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:45:06 #298
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143526143
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_143575155
Vandaag een eind opgeschoten. Heb Huntsman Corpse helemaal gehad (de Skeleton Lords had ik van de week al gepakt), Undead Purgatory, Harvest Village en een groot gedeelte van Earthen Peak.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:35:22 #300
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143578261
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een eind opgeschoten. Heb Huntsman Corpse helemaal gehad (de Skeleton Lords had ik van de week al gepakt), Undead Purgatory, Harvest Village en een groot gedeelte van Earthen Peak.
SPOILER ALERT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:35:43 #301
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_143578274
dicht
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')