abonnement Unibet Coolblue
pi_138185056
OP van vorige deel:

quote:
Gordon woest op Nrc.Next columnist.

Gordon heeft met een ingezonden brief gereageerd op een column waarin Marcel van Roosmalen hem zwaar beledigt.

Columnist Marcel van Roosmalen schreef op 14 september naar aanleiding van het verkiezingsfeest van de VVD. "Je gaat niet met een paar duizend man staan ‘swingen’ op de erkende kutmuziek van Gordon en LA, The Voices. Dan ben je als politieke partij niet geloofwaardig meer, dan mag je nooit meer over cultuur praten en dan gooi je 65 jaar politieke geschiedenis te grabbel.”

Gordon is woedend en stuurde een brief naar Nrc.Next, die de krant vanochtend online plaatste. "Ik wil u laten weten dat ik nimmer zo’n beledigende, op de man gespeelde openlijke tirade heb gelezen als van u. Ik zou natuurlijk net zo beledigend terug kunnen doen al was het alleen al naar aanleiding van uw foto die bij de column wordt geplaatst waarop u eruit ziet als een afkickende junk met teruggetrokken haargrens, vies vlazzig haar en een smotsig uiterlijk, maar dat zou ik niet durven", schreef de zanger.
Van Roosmalen reageerde vandaag direct op de brief van Gordon. Alleen niet met excuses.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)arcel-van-roosmalen/

Gordon is best gay!
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 maart 2014 @ 11:07:22 #2
22592 crew  Ole
pi_138185978
Kom maar op met een originele TT *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 maart 2014 @ 11:08:47 #3
22592 crew  Ole
pi_138186005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef 88-4 het volgende:
Gordon snapt uitnodiging Xiao Wang bij koning niet

Gordon heeft uitgehaald naar koning Willem-Alexander en koningin Máxima. Op Twitter laat de zanger weten dat hij de ontmoeting tussen het koningspaar en de Nederlands-Chinese zanger Xiao Wang maar niks vindt.

Wang, die vorig jaar door Gordon op tv belachelijk werd gemaakt, was afgelopen weekend bij het staatsbanket ter ere van de Chinese president Xi Jinping. 'Koning en koningin komen op voor Chinees maar gingen wel naar Sotsji ondanks de homohaat? Beetje dom?', aldus Gordon.

Gordon zette Wang vorig jaar voor schut in Holland's Got Talent door grappen te maken over zijn Chinese afkomst. 'Welk nummer ga je zingen? Nummer 39 met rijst?', zei hij toen. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst was de aanwezigheid van de 30-jarige Wang bij het staatsbanket het gevolg van 'de landelijke bekendheid die hij heeft verkregen', in combinatie met zijn status van promovendus aan de Rijksuniversiteit Groningen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-koning-niet.dhtml

Wat een homo is het ook... _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138187219
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:07 schreef Ole het volgende:
Kom maar op met een originele TT *O*
Gordon is best woest })
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 maart 2014 @ 16:36:38 #5
22592 crew  Ole
pi_138195734
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138195947
Gordon is best vermoeiend.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 maart 2014 @ 16:51:45 #7
22592 crew  Ole
pi_138196238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon is best vermoeiend.
We vullen er wel een hoop topics mee >:)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:52:07 #8
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_138196246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon is best vermoeiend.
laat dat best maar achterwege
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_138196259
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:51 schreef Ole het volgende:

[..]

We vullen er wel een hoop topics mee >:)
True. Maar het gaat mij toch te ver die man amusant te noemen. ;)
pi_138277886
Gordon is best Gordon.
Met niks te vergelijken die man. 8-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 18:46:59 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138443448
Goor heeft nu een RTL-Ster :+ en zijn contract bij RTL verlengd.

Gordon heeft woensdag bij RTL Nederland een nieuw vijfjarig contract getekend.

http://www.telegraaf.nl/p(...)erd_met_tegel__.html
quote:
En of dat niet genoeg is, is hij ook met een handenafdruk in zijn eigen tegel vereeuwigd op de RTL Walk of Fame.
"Volledig overdonderd pfff een eigen ster bij RTL na deze heftige week een mooi lichtpunt", twittert Gordon, die vorige week zijn beste vriendin Thea Valk verloor. "En mag ook zeggen dat ik mijn eigen late nite show krijg vanaf november Goor draait door! Zo geweldig wauw!"
Het is nog niet bekend wanneer Gordons talkshow op de buis komt. Binnenkort gaat hij als teamcaptain aan de slag in het nieuwe programma Alles Mag Op Vrijdag.
Eerder al kregen sterren als Irene Moors, Carlo Boszhard, Wendy van Dijk en Martijn Krabbé een tegel op de RTL Walk of Fame.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138443854
Ik ging kapot van het lachen tijdens die brief van Gordon, wat een omhoog gevallen kerel is die man toch.
De columnist schrijft dit stukje omdat het amuserend is, en ja hij scheert veel mensen over een kant maar ik zie de humor er wel van in.
Maar Gorden doet precies hetzelfde wat de columnist doet alleen dan in serieus opzicht, dat maakt hem gewoon misselijk.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 april 2014 @ 08:30:24 #13
22592 crew  Ole
pi_138680198
Het schijnt alweer uit te zijn met zijn laatste verovering
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138680270
Oh had hij een relatie dan?
pi_138680398
Maar waarom gaat hij precies naar de notaris volgens de Telegraaf? Ze waren toch niet getrouwd?
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 april 2014 @ 08:46:33 #16
22592 crew  Ole
pi_138680421
Toch maar eens een ABO nemen. Is nog gratis.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_143885871
quote:
Gordon gaat een talkshow maken voor de zaterdagavond met de naam Goor draait Door. Zijn doel is om grote, internationale gasten aan tafel te krijgen. En hij gaat door met zijn samenwerking met Gerard Joling in Geer & Geer, waarheen, waarvoor. Het duo gaat dit keer op pad met bejaarde mensen voor een vakantie in het buitenland
bron

Dat zal wat worden met zijn steenkolen Engels.
pi_143886294
Zal echt een buitenlandse bekende zijn die nog wat moet schnabbelen. Gezien een boel celebrities niet met hem gezien willen worden.
pi_143889668
Jensen 2.0 dus.
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2014 @ 09:02:26 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_144780335
Gordon heeft een nieuwe vriend. Volgens De Telegraaf heeft Gordon zijn nieuwe relatie met de interieurontwerper geheim gehouden, maar is die al even gaande. Afgelopen weekend werd Roelof 33 en dat werd gevierd met een etentje in Amsterdam, waar ook Gordons vrienden Wendy van Dijk en Erland Galjaard aanschoven.

Gordon (46) en Roelof gingen ook samen naar het huwelijk van Erland en Wendy op Ibiza, het woon- en werkterrein van Roelof. Ze arriveerden echter apart van elkaar om fotografen te misleiden.

Gordon wilde aanvankelijk niets kwijt over zijn nieuwe vlam die hij tijdens de zomervakantie op Ibiza heeft ontmoet, maar heeft inmiddels een foto gepost op zijn Facebookpagina waaruit het liefdesgeluk zou blijken.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-nieuwe-liefde.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144781072
  Moderator / Miss SHO maandag 22 september 2014 @ 12:05:55 #22
22592 crew  Ole
pi_144784120
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2014 @ 12:24:48 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_144784718
quote:
Doe je ding :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO maandag 22 september 2014 @ 12:53:24 #24
22592 crew  Ole
pi_144785569
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Doe je ding :)

:T
Ik zal het niet laten ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144794730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon is best vermoeiend.
Maar weet toch elke keer al die media aandacht in zijn voordeel te laten werken en .....er zeer goed mee te verdienen. :s)
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2014 @ 21:41:34 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_144804417
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 17:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar weet toch elke keer al die media aandacht in zijn voordeel te laten werken en .....er zeer goed mee te verdienen. :s)
Nog niet te spreken over zijn aandelen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145857886
Ah kijk, aandachttrekkerij zit in de familie
quote:
Broer Gordon is óók huispakken-held
van onze redactie

Hoewel hij bij het grote publiek nog niet erg bekend is, draagt de broer van zanger Gordon de nickname van 'Stylist van het Noorden'.

De bijnaam van de 51-jarige broer van zanger-presentator Gordon, Martin Heuckeroth, is een verwijzing naar de immens populaire stylist Roy Donders. De over-de-top huispakkengigant draagt Stylist van het Zuiden als bijnaam, mede door zijn reality-show.

Maar Martin was al veel eerder dan Roy Donders gek op comfortabele huispakken, die zowel Martin als Roy als 'maar ook fashionable' zouden betitelen. Dat zegt Martin in een interview tegen RTL.

Tijdens Fashion Week werd Martin voor het eerst gebombardeerd tot Stylist van het Noorden en er zijn inderdaad wel enkele gelijkenissen te bespeuren. Zo hebben beiden huispakprinsen halflang, golvend haar - zij het in een andere kleur -, ontbreekt het in hun winkel niet aan de nodige luipaardprints en bontkragen en lijken de heren allebei een voorliefde te hebben voor glitters en pailletten
pi_146360175
Breaking news:

quote:
Gordon stopt als jurylid bij talentenjachten

Holland’s Got Talent moet het voortaan zonder Gordon stellen. Hij stopt namelijk als jurylid. In De Telegraaf zegt hij: “Negen jaar heb ik in jury’s gezeten, vanaf Idols in 2005. Drie jaar Idols, drie jaar X Factor, drie jaar Holland’s Got Talent. En nu dacht ik: even een paar jaar geen gejureer meer, laat een volgende generatie maar ’s een mening geven.”

Het is niet voor het eerst dat Gordon zijn haat-liefde-verhouding met het genre uit. Enkele jaren terug schreef hij de talentenjacht al eens ten dode op. En ook als hij ‘de strontkar’ over zich heen gereden kreeg, bijvoorbeeld na ‘nummertje 39 met rijst’, flirtte hij wel eens met het idee om te stoppen.

En nu is het dus weer zo ver. Waarbij meteen de vraag rijst: wie gaat Gordon opvolgen? “Geen idee. Ik begreep wel dat ze dat meteen als een groot probleem of in elk geval grote uitdaging zagen; mensen die op tv écht durven te zeggen wat ze ergens van vinden… die zijn er niet zoveel!”
Ben benieuwd wanneer-ie op dit besluit terugkomt... Hij zei ongeveer een jaar terug ook te willen stoppen met Hotter Than My Daughter en daar kwam hij ook op terug :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146407154
http://glamora.ma/

quote:
FITTIE! PATRICIA PAAY HAAT OP GEER EN GOOR
Patricia Paay, pas je wel een beetje op? Je weet toch nog wel wat er gebeurde toen die andere Hillywood-diva, Vanessa, besloot haar medewerking aan een bejaarden-benieftje van Cornelis Heuckeroth op te zeggen? Anders helpen wij het je wel even te herinneren: Vanes werd eerst via haar voicemail de huid vol gescholden door Gordon en ontving daarna ontelbare haattelefoontjes van onbekenden omdat Goor het nodig had gevonden haar mobiele nummer door Ahoy te roeptoeteren. En het gouden strotje is momenteel al zo kwetsbaar, want zijn relatie met Roelof is na 8 weken tegen alle verwachtingen in stukgelopen en de media doken daar weer eens als BLOEDHONDEN BOVENOP, verdomme. (hahahahahaha) Enfin, daar hebt u het bruggetje naar de zaak van vandaag, want in de nieuwste Party doet Patries nu een boekje open over de redenen achter het steeds maar weer falende liefdesleven van Gordon EN zijn maatje (als hij ervoor krijgt betaald dan) Gerard. En dat is me nogal een pittige analyse. 'De belangrijkste reden dat bij zowel Gerard als Gordon de ware liefde in hun leven ontbreekt, is doodeenvoudig omdat ze teveel liefde in zichzelf stoppen,' aldus la Paay. En: 'Feit is dat ze te weinig over hebben om te kunnen geven aan die ander. Dat kunnen ze op een of andere manier ook niet.' Jeetje, anders nog iets, Patries? Welzeker: 'Gordon kan niet alleen zijn. Dus begint hij er ook steeds weer aan. Maar ja, alles, maar dan ook echt alles, moet dan wel om hem draaien.' Kortom: Geer en Goor zijn onverbeterlijke narcisten die veel te veel van zichzelf houden om nog iets te kunnen geven aan een ander. Hebben we dat maar even helder. En hoe is het ondertussen eigenlijk met jouw liefdesleven, Patries?
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:20:15 #31
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_146413155
* ArnieAlberts staat al klaar met smartphone om telefoonnummer in te vullen
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:58:04 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146434978
Volgende week nieuw programma van Gordon..
Goor draait Door :{
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 november 2014 @ 20:37:47 #33
22592 crew  Ole
pi_146442094
Kwam hem vannacht nog tegen. Met Ferry Doedens en nog wat GTSTers
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146497631
:')
quote:
Gordon stelt pensioen uit
van onze redactie

Het plan van Gordon om in 2015 met pensioen te gaan is van de baan. De 46-jarige zanger neemt naar eigen zeggen nu op zijn vijftigste afscheid van de spotlights.

"Ik zie mezelf niet tot mijn zestigste op tv", vertelt de zanger in een interview met Veronica Magazine.

Gordon is ervan overtuigd dat hij het leven in de schijnwerpers niet zal gaan missen. "Ik verlang best naar een leven zonder publiek of camera's." Wel hoopt Goor, die sinds kort weer als single door het leven gaat, dan op een 'leuke man' met wie hij zijn vrije tijd door kan brengen. "Ik hoop op mijn vijftigste wel stiekem gesetteld te zijn."

Gelukkig voor de fans is Gordon de komende tijd nog volop op de buis te zien. Natuurlijk samen met Gerard Joling, maar ook met zijn nieuwe zaterdagavondshow 'Goor draait door'.
  Moderator / Miss SHO maandag 10 november 2014 @ 17:12:53 #35
22592 crew  Ole
pi_146503596
Ik geloof er niets van :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 30 november 2015 @ 13:59:37 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_157920723
quote:
Afscheidnemende Gordon deelt sneer uit aan muziekindustrie .

Gordon Heuckeroth kondigde zondag aan te stoppen als professioneel zanger. Een dag later zegt de 47-jarige dat hij zich nooit gesteund voelde door de muziekindustrie in Hilversum.
"Ik heb me altijd enorm gewaardeerd gevoeld door het publiek, maar nooit echt door de industrie. Hilversum heeft nooit een blijk van waardering laten horen aan mij in al die jaren dat ik bezig ben", zegt Heuckeroth op Facebook.

"Het uitbrengen van platen heeft tegenwoordig niet echt zin meer met de huidige houding tegenover Nederlandse artiesten van de radiosamenstellers. Ik kan desondanks terugkijken op een fenomenale carrière met zoveel hoogtepunten dat ik een tevreden mens mag zijn."

Heuckeroth zegt dat hij met pijn in zijn hart afscheid neemt van "misschien wel het allermooiste en leukste wat er was" in zijn leven. De Amsterdammer wil zich volledig richten op zijn televisiecarrière en zijn koffiesalons.

Stadsschouwburg
Heuckeroth geeft op 28 en 29 november 2016 twee afscheidsconcerten in de Amsterdamse Stadsschouwburg, zo kondigde hij zondag in Carlo's TV Café aan.

"Het is tijd voor een nieuwe generatie artiesten, de helden van vroeger zijn de dj’s van nu die het schnabbelcircuit bijna volledig hebben overgenomen. Het worden twee hele mooie avonden, begeleid door een groot orkest en een keur aan Nederlandse gastartiesten."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 1 december 2015 @ 02:02:40 #37
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_157937885
Shit, was is die man een ontevreden zeikstraal en gefrustreerd bovendien. Hij zou echt eens iets goeds moeten doen met zijn geld, voor andere mensen. Dat zou hem perspectief geven en gelukkiger maken.
pi_157938317
Zijn zus kwam langs in Memories, zij wilde graag beter contact met Goor maar kwam wel meteen met wat behoorlijke kritiek voor de camera, tis een trekje binnen die familie :P
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:49:35 #39
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_157955632
Ik ken hem niet persoonlijk ofzo maar eindelijk en nu niet gaan Heinen ook!
If you can dream it, you can do it...
pi_158065842
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2015 @ 03:35:01 #41
22592 crew  Ole
pi_158144138
quote:
Gordon wil graag 'een normaal leven, zonder gekkigheid'

Foto: Hollandse Hoogte

Gepubliceerd: 09 december 2015 12:12Laatste update: 09 december 2015 12:17



Gordon Heuckeroth blikt terug op twee sombere jaren. Niet alleen werd hij aangereden, ook lijdt hij nog steeds onder zijn meest recente relatiebreuk. "Waar blijft die leuke vent zonder psychische problemen?"

"En die wel een leuk, gezellig leven wil met een vent die voor hem kookt?", vraagt Heuckeroth zich in gesprek met Libelle af.

"Gewoon een normaal leven, zonder gekkigheid. Dat is wat ik wil."

De 47-jarige Heuckeroth, die recentelijk bekendmaakte te stoppen als zanger, werd in september van dit jaar aangereden op Griekenland en voor dood achtergelaten op straat. Heuckeroth onderging daarna een pijnlijk revalidatietraject.

Het ongeluk heeft de zanger wel nieuwe kracht gegeven. "Ik ben dichter bij mezelf gekomen dan ik ooit was. Ik voel rust in mijn lijf en in mijn hoofd. Ik doe weer gezellige dingen met vrienden, zoals een stom kaartspelletje. Het liefst zit ik heerlijk thuis."

Breuk

Toch moet de ex-Topper constateren dat de nieuwe rust de breuk met zijn ex Chiel ook niet volledig kan laten genezen.

"Het is een nachtmerrie geworden. Als iemand van de één op de andere dag de relatie zonder enige opgaaf van reden verbreekt, dan kan het bijna niet anders dan dat er een psychische stoornis achter zit."

"Ik denk dat ik nog nooit zo ben gekwetst als door die jongen."

Het complete interview met Gordon staat in Libelle 51 en is vanaf vrijdag 11 december verkrijgbaar.

Door: NU.nl
En toch nog even een sneer geven...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 10-12-2015 18:51:41 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158144257
En die ene ex dan? Die voor hem heeft gezorgd... :?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2015 @ 07:53:08 #43
43556 miss_dynastie
pi_158144520
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 06:25 schreef roos85 het volgende:
En die ene ex dan? Die voor hem heeft gezorgd... :?
Dat is die Chiel, toch? Volgens Goor heeft 'ie psychische problemen, ik zou denken dat 'ie heel normaal is :+
pi_158145032
Dat hele ongeluk is toch nog omstreden? Of dat wel echt zo is gebeurd?

En dan je ex een psychisch geval noemen.

8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2015 @ 18:50:51 #45
22592 crew  Ole
pi_158155800
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat hele ongeluk is toch nog omstreden? Of dat wel echt zo is gebeurd?

En dan je ex een psychisch geval noemen.

8)7
Ja, het is helemaal niet zeker dat hij is aangereden. misschien is hij wel zelf onderuit gegaan.

Hij is zelf een psychisch geval :{w
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:55:22 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_158169061
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, het is helemaal niet zeker dat hij is aangereden. misschien is hij wel zelf onderuit gegaan.

Hij is zelf een psychisch geval :{w
Doorgesnoven van het padje geraakt waarschijnlijk.

De politie kon geen enkele aanwijzing voor een aanrijding vinden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 december 2015 @ 23:31:41 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_158427368
Verplichte terugkijk TV: Gordon bij 5 jaar later. Een beerput die open gaat _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 21 december 2015 @ 23:34:09 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158427453
Wat een onthullingen... echt, ga dit zien. Hij wordt direct een heel stuk echter en oprechter voor mij.

En zie je wel, ik heb het altijd geweten, een tikkeltje bipolaire neigingen

[ Bericht 29% gewijzigd door Andromache op 21-12-2015 23:39:55 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 21 december 2015 @ 23:56:21 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158428259
Wat een leuke man is hij eigenlijk. Totaal verkeerd begrepen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 22 december 2015 @ 00:17:20 #50
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_158428980
*O* Wat een verhalen! Ik had het niet aan zien komen. Ik denk dat het bij de Frogertjes thuis niet zo gezellig is nu.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')