abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 april 2014 @ 11:27:59 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138429466
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou ik kan me nl goed voorstellen dat er van die arrogante omhooggevallen pickup sjakies echt van mening zijn dat elke vrouw hen wel zullen zien zitten. Vandaar mijn opmerking. wel jammer dat jij meteen op de persoonlijke tour moet gaan, maar ik had niet anders verwacht hier.
Ik ben geen omhooggevallen pickup sjakie (nouja, ik rij wel een pickup). Ik heb van m'n leven misschien 3 pua-filmpjes gekeken. Pua literatuur heb ik nog nooit gelezen. Ik praat vanuit de praktijk zoals ik die meemaak. Ik beweer nergens dat iedere vrouw mij ziet zitten. Nergens. Ik spreek geen 10 vrouwen per uur aan. Ik ga niet de stad in om zoveel mogelijk nummers te scoren. Ik zal je even uitleggen hoe het bij mij over het algemeen in de praktijk werkt.

Ik sta in een kroeg, club, festival whatever. Ik heb het naar m'n zin en sta lekker te shinen met een paar maten. Je kijkt wat om je heen om te zien wat er allemaal voor lekkers rondloopt. Je bent je bewust van je omgeving en van de mensen die er zijn. Dan zijn er altijd wel vrouwen waarvan je denkt "hee die zie ik wel zitten". Je zoekt oogcontact terwijl je er langsloopt of whatever en aan de hand van haar reactie bepaal je wat je verder gaat doen. Is dr reactie koud of word je genegeerd? Dan onderneem ik ook geen actie. Op het moment dat ze wel een duidelijke reactie geeft door terug te kijken of op een andere manier kun je dr aanspreken. Blijf niet te lang hangen en loop gauw door naar de plee of naar de bar of whatever. Als je later terugkomt en ze ziet je weer is het belangrijk om goed op te letten op dr reactie. Hou wat afstand zoek regelmatig oogcontact en ze komt je vanzelf versieren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138429771
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ben geen omhooggevallen pickup sjakie (nouja, ik rij wel een pickup). Ik heb van m'n leven misschien 3 pua-filmpjes gekeken. Pua literatuur heb ik nog nooit gelezen. Ik praat vanuit de praktijk zoals ik die meemaak. Ik beweer nergens dat iedere vrouw mij ziet zitten. Nergens. Ik spreek geen 10 vrouwen per uur aan. Ik ga niet de stad in om zoveel mogelijk nummers te scoren. Ik zal je even uitleggen hoe het bij mij over het algemeen in de praktijk werkt.

Ik sta in een kroeg, club, festival whatever. Ik heb het naar m'n zin en sta lekker te shinen met een paar maten. Je kijkt wat om je heen om te zien wat er allemaal voor lekkers rondloopt. Je bent je bewust van je omgeving en van de mensen die er zijn. Dan zijn er altijd wel vrouwen waarvan je denkt "hee die zie ik wel zitten". Je zoekt oogcontact terwijl je er langsloopt of whatever en aan de hand van haar reactie bepaal je wat je verder gaat doen. Is dr reactie koud of word je genegeerd? Dan onderneem ik ook geen actie. Op het moment dat ze wel een duidelijke reactie geeft door terug te kijken of op een andere manier kun je dr aanspreken. Blijf niet te lang hangen en loop gauw door naar de plee of naar de bar of whatever. Als je later terugkomt en ze ziet je weer is het belangrijk om goed op te letten op dr reactie. Hou wat afstand zoek regelmatig oogcontact en ze komt je vanzelf versieren.
Ik doelde niet per se op jou. En dat lijkt verdomd veel op hoe ik het zelf ook doe. Al loop ik soms ook wel gewoon spontaan op vrouwen af zonder eerst oogcontact te hebben gehad. Al moet ik zeggen dat mijn voornaamste reden om uit te gaan niet gaat om vrouwen versieren maar gewoon lol maken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138437912
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

In Praag had ik een mooie spot. Theehuisje, waar je een klein hoekje met een aantal zitkussens en lage tafeltjes. Gedimd licht, dichtbij kunnen zitten, relaxte muziek op, echt perfect.
Praag is sowieso awesome. _O_ O+ _O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 2 april 2014 @ 19:04:41 #45
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138444068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik doelde niet per se op jou. En dat lijkt verdomd veel op hoe ik het zelf ook doe. Al loop ik soms ook wel gewoon spontaan op vrouwen af zonder eerst oogcontact te hebben gehad. Al moet ik zeggen dat mijn voornaamste reden om uit te gaan niet gaat om vrouwen versieren maar gewoon lol maken.
Gaat vaak fout zeker? Zonder PUA routines ben je nergens.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:28:43 #46
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138465585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Gaat vaak fout zeker? Zonder PUA routines ben je nergens.
Het nog over PUA routines hebben, lol.
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Praag is sowieso awesome. _O_ O+ _O_
Klopt :) Van de vakantie Interrailen, dan ga ik er ook nog even langs.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_138465612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Klopt :) Van de vakantie Interrailen, dan ga ik er ook nog even langs.
Jaloers. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138495271
Pfff heb de afgelopen week of twee geprobeerd om meiden te approachen.. laten we zeggen 14 dagen, 0 approaches :').. mijn approach anxiety is echt intens en het is vaak een van deze twee.

1. Ik heb als doel om een meid aan te spreken, ik loop rond en ik zie de eerste meid die ik zou moeten aanspreken. Eerste dingen die er in mijn hoofd omgaan

- Ze ziet er goed uit en is dus waarschijnlijk echt een bitch

- Ze heeft een bitchy look op haar gezicht

- Ze kijkt alsof ze denkt dat ze alles is, waarschijnlijk een gemene chick

- Ze heeft het druk

- Er zijn te veel mensen in de buurt

- Niet mijn type

Het resultaat van dit alles is dat ik dus totaal geen enkele approach maak.

2. Ik ben gewoon mijn ding aan het doen en totaal NIET in een mindset om vrouwen te versieren, ben dus bezig met mijn fitness/sport (ik paintball en loop dus soms met al mijn spullen exclusief wapen over straat wat zorgt voor leuke blikken _O-) of ik ben gewoon echt gefocused op het chillen.

Nu zal je dus denken van, perfect je hebt geen stress want je bent er niet mee bezig.. wrong... mijn hersenen reageren veels te onschuldig op de avances van de dames... zie voorbeelden.

Voorbeeld 1: Ik was aan het paintballen, ik oefen voor toernooien dus ik loop er een beetje als een pro bij om het zo maar te zeggen (word dus redelijk vaak door mensen aangesproken en toegejuicht als ik een goede actie maak). Ik ging even gezellig met wat gasten lullen waarmee ik wat potjes had lopen oefenen. Zo een kennis die daar werkt was met twee meiden aan het praten, en die sprak mij aan en we begonnen gewoon grappen te maken, een van de meiden zat al over duidelijk oog contact te zoeken maar ik negeerde het maar (ik was er immers om te trainen en geen meiden te versieren).

Uiteindelijk maakte ik grappen waarop zij dus over dreven hard begon te lachen :'), great, ik weet dat dat een hint is van dat ze je wel ziet zitten.. maar ja ik gewoon niks in mijn hoofd halen om te zeggen, ik had alleen kunnen zeggen hoi ik heet <insert name> en jij?, en dan zou het gesprek al dood zijn gegaan denk ik.. overigens zou het echt TE awkward zijn om een mislukte versier poging met nog 8 andere mensen erbij te hebben :').. anyway kans laten lopen.. meisje ging zelfs zo ver om op haar lip te bijten en mij helemaal te eye fucken toen ik mijn spullen aan het in pakken was om weg te gaan.

Voorbeeld 2: Van paintball training richting huis moest ik de bus pakken, ik wachten, hoor ik ineens een vrouwelijke stem. "Hey, do you play paintball?", waarop ik dus antwoordde dat dat klopt en dat ik aan het oefenen ben voor toernooien die de komende maanden gepland staan.

Zij had duidelijk interesse en was mij allemaal dingen aan het vragen over paintball. Het leuke was dat ze nog aan de telefoon was en dus helemaal dat gesprek met die persoon had stil gelegd om met mij te flirten, helaas wist zij niet dat ik gewoon echt puur alleen haar antwoorden ging geven op de vragen die die zij mij stelde omdat ik dacht dat zij echt interesse had in paintball (wat dus niet zo is natuurlijk :') )

Zij gaf nog een overduidelijke hint (die op dat moment niet duidelijk was voor mij :')) van "Wow, it sounds pretty intense!. I would love to play paintball some time, but i don't know when it is and don't know people that want to go"

Ik ben dan op dat moment zo eerlijk met antwoorden dat ik haar dus de openingstijden en prijzen geef :'), ik vertel haar er nog bij dat alle mensen die daar komen vet vriendelijk zijn en dat je zomaar langs kan komen om potjes te spelen, ik nodig haar uit maar meer op zo een manier van, kom maar een keer langs en misschien zie ik je dan wel of zo... en niet op de, kom geef mij je nummer en wij maken er een date van manier.

Uiteindelijk had ik genoeg van het gesprek, ik was immers kapot van het trainen en wou gewoon rustig de bus in en muziek luisteren. Pas toen de bus twee haltes verder was, drong het tot mij door dat zij eigenlijk wel contact gegevens had willen uitwisselen en dat het haar eigenlijk geen ene flikker boeide dat ik aan het trainen was voor mijn paintball toernooien :')

En zo gaat het uiteindelijk altijd, het is of ik durf geen move te maken, of ik krijg een kans in mijn schoot geworpen maar ik pak het niet want ik snap de hint op dat moment niet..

Een meid kan een horloge om haar pols hebben en mij de tijd vragen, pak mijn mobiel laat haar de tijd zien, geef haar een glimlach en ik loop weg omdat ik echt denk dat zij mij de tijd vraagt en alleen dat van mij wilt weten.

Een meid komt naast mij staan bij de bar, vraagt wat voor drankjes lekker zijn, ik geef haar antwoord, en dan word ik misschien geroepen door iemand en proost met haar, wens haar een fijne avond en loop weg.

op dat soort momenten is er op geen enkele moment door mijn hoofd gegaan dat de desbetreffende vrouw eigenlijk gewoon een gesprekje aan wou gaan om te kijken of er een klik is..

Dit is best frustrerend, tips zijn welkom

P.S dit is best een lange post geworden.. :@
Waz met jou!
  vrijdag 4 april 2014 @ 07:53:52 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138495533
De makkelijkste tip is dus bewust te zijn dan elke vrouw je mogelijk zou willen en dus ongeacht t moment er wat mee te doen. Ipv 'met je hoofd er niet bij zijn' enzo.
pi_138498040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
Gaat vaak fout zeker? Zonder PUA routines ben je nergens.
Not sure if trolling or just stupid.jpg

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
-knip- lang verhaal
Ga meer met vrouwen om, maak meer fouten en leer ervan. Zet routines uit je hoofd. Serieus, vergeet die bullshit over trucjes, focus je op lol hebben en gezelligheid.

Naar mijn idee is approach anxiety het resultaat van te veel nadenken, te weinig doen. Als je vaak genoeg op je bek bent gegaan boeit het je na een tijdje niet meer wat ze eventueel zou kunnen zeggen.

Meer schijt = minder nadenken = vaker actie ondernemen = sneller escaleren.

En na een paar ''succesen'' zal je zelfvertrouwen groeien en zal je automatisch bij elke vrouw gaan denken dat ze je wel ziet zitten.

Je bent van nature aardige en behulpzaam, kan alleen maar in je voordeel werken.

Check deze 2 filmpjes, niet omdat ze zo bijzonder zijn; maar omdat ze leuk zijn om naar te luisteren en heel duidelijk naar voren kunnen brengen hoe belangrijk het is om lol te hebben. En luister ze niet 1 keer, maar vaker ;) :


Voor de rest kan ik je adviseren om lid te worden van DutchAttraction (er zitten veel NL'se ''PUA's'' van over heel de wereld). Daar kan je veel beter advies krijgen dan hier op Fok :)

Daarnaast doen. Vooral doen.

Confidence will grow as you achieve. :*
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:16:42 #51
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138499117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Pfff heb de afgelopen week of twee geprobeerd om meiden te approachen..
Als ik het zo lees heb ik goed nieuws voor je: je hebt een toffe uitstraling want binnen 14 dagen zijn er al een paar meisjes die contact met JOU zoeken.

Daarnaast ben je je al bewust van het probleem, en wil je het veranderen. Dat gaat je ook helpen. Het enige wat je nog nodig hebt is een strategie om het te veranderen en de ballen om het ook echt te gaan doen.

Allereerst moeten die stemmetjes uit je hoofd en je ''ÁA'' weg. Er is hier ongelooflijk veel theorie over te vinden, maar ze zijn het allemaal hier over eens: doe het vaak. Wat mij persoonlijk veel hielp was om het frame om te draaien. Niet meer ''ik wil dit meisje aanspreken'' maar ''ik wil m'n angsten overwinnen''. De eerste paar maanden zijn de hele tijd hetzelfde. Je wilt iets doen, je bent bang, je accepteert het, en confronteert die angst.

Daarnaast kan je het opdelen in kleine stapjes. Eerste paar approaches vraag je de weg aan iemand, daarna ga je een meisje een complimentje geven en meteen weglopen, daarna complimentje en een statement maken, etc etc. Leg de drempel heel laag voor jezelf. ''Als ik vandaag 5 approaches maak, ben ik een baas''

Wat betreft die negatieve stemmetjes in je hoofd. Daar kun je 2 dingen mee doen.

1. Ze volledig uitzetten. Ga meditatie doen. Als je ''present to the moment'' bent en een meisje doet leuk tegen je ben je op zo'n moment bewust van het feit dat ze je aan het versieren is, en kun je daar op inspelen.
2. Gedachtes leren reframen. Lees Tony Robbins - Awaken the Giant within. Hij leert je om volledige controle te krijgen over je gedachtepatronen en je ''state''.

Allebei kan natuurlijk ook ;)

Cheers
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 24 april 2014 @ 21:25:01 #52
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_139229383
Is er nog gegamed de afgelopen weken?
  donderdag 24 april 2014 @ 21:28:29 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139229543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef KaoloJoeka het volgende:
Is er nog gegamed de afgelopen weken?
Gta5 uitgespeeld :Y
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139229682
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Gta5 uitgespeeld :Y
Niks verklappen. Ik moet Michael nog van de Chinezen redden, daar ben ik met mijn daygame gebleven.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139230685
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef KaoloJoeka het volgende:
Is er nog gegamed de afgelopen weken?
Zeker, 5 chicks gefragged ofzo. Flackcannon gebruikt, alleen mijn shieldtiming was nogal fucked up waardoor ik vaak dubble damage tegen kreeg. Mijn wingman had me moeten backen maar hij werd geteamed door sharks. Al met al vrij chaotische week dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 24-04-2014 22:00:18 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139814659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Zeker, 5 chicks gefragged ofzo. Flackcannon gebruikt, alleen mijn shieldtiming was nogal fucked up waardoor ik vaak dubble damage tegen kreeg. Mijn wingman had me moeten backen maar hij werd geteamed door sharks. Al met al vrij chaotische week dus.
Heb je onlangs nog ringfinger of the cube op hardcore geprobeerd? Die shit werkt als een smart bomb nadat je de pussy cavalry eerst hebt weten te pullen vanuit de seduction lounge. Mijn persoonlijke favoriet, big toe of glory, is er niks bij. Dat geeft nochtans best een zooitje, met zo'n vacuum gezogen plop vanuit haar rectum. _O_
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139825750
Enjoying the game :) Heb regelmatig succes, maar bij de mooiste vrouwen ben ik na een minuut uitgeluld meestal, die zijn wat moeilijker en ik denk er teveel bij na. Te serieus enzo. Any advice?
pi_139826177
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:37 schreef schermafbeelding het volgende:
Enjoying the game :) Heb regelmatig succes, maar bij de mooiste vrouwen ben ik na een minuut uitgeluld meestal, die zijn wat moeilijker en ik denk er teveel bij na. Te serieus enzo. Any advice?
It's all in your head. Waarom zou ze anders zijn dan iemand die minder ''mooi'' is?
pi_139826974
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

It's all in your head. Waarom zou ze anders zijn dan iemand die minder ''mooi'' is?
Denk je niet dat er een verband is tussen aantrekkelijkheid en zelfverzekerdheid?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139827024
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Denk je niet dat er een verband is tussen aantrekkelijkheid en zelfverzekerdheid?
Bij vrouwen? Nee. Of beter gezegd; boeit me geen fuck wat zij over zichzelf denkt. Het is niet iets waar je invloed op hebt, dus waarom zou je erover willen nadenken?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 15:18:32 ]
pi_139827252
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Bij vrouwen? Nee. Of beter gezegd; boeit me geen fuck wat zij over zichzelf denkt. Het is niet iets waar je invloed op hebt, dus waarom zou je erover willen nadenken?
goed punt, het is ook niet zozeer iets waar ik over na wil denken, maar gebeurt automatisch.Soort van instinct dat ik extra mn best moet doen en dan gaat het juist mis. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:08:53 #62
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_139896856
Shit man :')
KLB / Chicks die para worden in da club

Ben ik de enige of ga ik naar de verkeerde clubs :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_139897045
Jij :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139915626
quote:
5s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welke techniek gebruik je? Armen om haar middel en dan de trap af? Ik heb begrepen dat een touw om de enkels en dan achter de pickuptruck aan pullen weer beter werkt in een gelijkvloerse omgeving.
Made me lol :') _O-
pi_139919248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Zeker, 5 chicks gefragged ofzo. Flackcannon gebruikt, alleen mijn shieldtiming was nogal fucked up waardoor ik vaak dubble damage tegen kreeg. Mijn wingman had me moeten backen maar hij werd geteamed door sharks. Al met al vrij chaotische week dus.
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je onlangs nog ringfinger of the cube op hardcore geprobeerd? Die shit werkt als een smart bomb nadat je de pussy cavalry eerst hebt weten te pullen vanuit de seduction lounge. Mijn persoonlijke favoriet, big toe of glory, is er niks bij. Dat geeft nochtans best een zooitje, met zo'n vacuum gezogen plop vanuit haar rectum. _O_
Ik moest hier veel te hard om lachen :')
pi_140093344
quote:
Girls have this disconnect because every girl has 2 brains. They have a front brain and a hindbrain. The front brain represents a girl’s conscious thoughts and speech. The hindbrain represents a girl’s subconscious thoughts. Which one wins? That’s right the hindbrain.

To link up the desires of the hindbrain and the front brain every girl has a small hamster imbedded in her brain between her front brain and her hindbrain. When the hindbrain wants something the hamster gets on his hamster wheel and spins up a rationalization that the front brain accepts. Knowledge of the Rationalization Hamster explains the large disconnect between a girl’s words and actions.
Whehehe _O-
  maandag 19 mei 2014 @ 15:48:51 #67
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140132013
Damn.. Een van de meest confronterende filmpjes die ik gezien heb van ze.

''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_140135078
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn.. Een van de meest confronterende filmpjes die ik gezien heb van ze.

Damn.. dit is echt insane :')
pi_140135492
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Damn.. dit is echt insane :')
Wat vind jij er zo insane aan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140135567
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat vind jij er zo insane aan?
Dat vrouwen zo'n verschrikkelijke double standard tentoon spreiden.
Dat vrouwen nog voordat je ook maar 1 woord hebt gezegd je al in een hokje hebben geplaatst en het heel moeilijk (bijna onmogelijk) om daaruit te komen.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:31:35 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140135586
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat vrouwen zo'n verschrikkelijke double standard tentoon spreiden.
Dat vrouwen nog voordat je ook maar 1 woord hebt gezegd je al in een hokje hebben geplaatst.
Dat doet ieder mens. De 1 alleen wat specifieker dan de ander.
pi_140135651
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat doet ieder mens. De 1 alleen wat specifieker dan de ander.
En vrouwen lijken het iets meer te doen dan mannen.
Maar goed, ik heb geen RCT's als bewijs dus het blijft bij case studies (in casu de video).
pi_140135688
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat vrouwen zo'n verschrikkelijke double standard tentoon spreiden.
Dat vrouwen nog voordat je ook maar 1 woord hebt gezegd je al in een hokje hebben geplaatst en het heel moeilijk (bijna onmogelijk) om daaruit te komen.
Ik heb dat filmpje ook gekeken en ik vond het wel meevallen eigenlijk, we kregen totaal niet veel te zien.

''are you a poledancer'' uit het niets terwijl je een super beschaafd gesprek hebt dan komt dat gewoon raar over.
Het komt beladen over en dat is de dooddoener.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140135706
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje ook gekeken en ik vond het wel meevallen eigenlijk, we kregen totaal niet veel te zien.

''are you a poledancer'' uit het niets terwijl je een super beschaafd gesprek hebt dan komt dat gewoon raar over.
Het komt beladen over en dat is de dooddoener.
Ja, maar als die andere vent het zegt is het opeens wel cool ''because you're funny''.
pi_140135860
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, maar als die andere vent het zegt is het opeens wel cool ''because you're funny''.
Je begrijpt toch wel dat het bij een lapzwans die lol aan het hebben is zulk soort dingen minder beladen overkomen? En dat het ook gelijk een stuk leuker is en er veel meer gezegd kan worden.
Vrouwen versieren is een subtiel vak, als iets bij haar binnen komt als een baksteen dan kun je jezelf wel afschrijven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140135939
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het bij een lapzwans die lol aan het hebben is zulk soort dingen minder beladen overkomen? En dat het ook gelijk een stuk leuker is en er veel meer gezegd kan worden.
Vrouwen versieren is een subtiel vak, als iets bij haar binnen komt als een baksteen dan kun je jezelf wel afschrijven.
Uhu
pi_140136480
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Uhu
En ehm.. moeilijk om uit die positie te komen weet ik niet... Denk dat dat wel goed mogelijk is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140136526
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

En ehm.. moeilijk om uit die positie te komen weet ik niet... Denk dat dat wel goed mogelijk is.
Meh, dunno. Dan moet je wel solide weten wat je aan het doen bent.
Maar het zal inderdaad wel mogelijk zijn.
pi_140136970
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Meh, dunno. Dan moet je wel solide weten wat je aan het doen bent.
Maar het zal inderdaad wel mogelijk zijn.
Fun guy kan ook provider zijn.. Je kent vast wel een getrouwde man die gewoon erg leuk kan babbelen en wel een typische ''fun guy'' kunt noemen.
Verschil zit em alleen in hoe statisch een persoon overkomt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:39:41 #80
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140161213
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat vrouwen zo'n verschrikkelijke double standard tentoon spreiden.
Dat vrouwen nog voordat je ook maar 1 woord hebt gezegd je al in een hokje hebben geplaatst en het heel moeilijk (bijna onmogelijk) om daaruit te komen.
Maakt het je boos? Of zie je het als een kans?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_140170901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Maakt het je boos? Of zie je het als een kans?
Initieel een beetje geïrriteerd, maar eigenlijk is het gewoon een voordeel en voorsprong voor mannen omdat je daar makkelijk op in kan spelen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:43:48 #82
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140192361
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Initieel een beetje geïrriteerd, maar eigenlijk is het gewoon een voordeel en voorsprong voor mannen omdat je daar makkelijk op in kan spelen.
Het draagt wel weer bij aan de pompen of verzuipen mentaliteit wat betreft het leren omgaan met vrouwen.

Dat vrouwen hun emoties volgen wist ik al langer. Afgelopen zaterdag nog. Meisje aangesproken, na ongeveer 30 minuutjes stond ik met haar te zoenen, nummers uitgewisseld (ze vroeg nog of ik haar op kon bellen zodat ze mijn nummer ook had), date gezet. Een half uur later zie ik haar met een maat van me praten die haar ook probeerde te regelen. Kon er wel om lachen, toen ik haar bij de hand pakte en wilde meenemen deed ze fucking afstandelijk, en zei recht in m'n gezicht dat ze nu met ''iemand anders aan het praten was''. Belde haar vandaag nog op, ze drukte weg :D

Ander meisje die ik nu regelmatig zie vertelde me laatst dat ze in een relatie zit. Ik maakte haar duidelijk dat ik haar op relatiegebied niets kan bieden en dat ze even goed na moet gaan of dit echt is wat ze wil, en dat ze er misschien spijt van krijgt. Ze vertelde me ''Ik heb er meer spijt van als ik later de dingen niet heb gedaan die ik wil doen''

Ik oordeel er niet over, maar dit soort situaties in combinatie met bovenstaand filmpje en boeken als ''the rational male'' maken het me wel steeds duidelijker. Dit is de realiteit. Pompen of verzuipen. Wordt de beste persoon die je kunt worden, leer pickup, en denk 3 keer voor je gaat settelen: Kies ik haar bewust uit nadat ik mezelf ontwikkeld heb tot een aantrekkelijk persoon, of zet ik oogkleppen op en hoop ik op het beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 21-05-2014 00:55:42 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')