abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138182394
Zou wel lekker dom zijn als ze die vrouw meteen vertrouwen, na het hele gebeuren met Woodbury.
Amen.
pi_138189301
Damn, spannende shit. Ook gaaf om overal al theorieën te lezen over wat Terminus precies gaat zijn, jullie valt allerlei dingen op die ik al lang weer vergeten ben (schilderij van die mary). Dat het fout gaat is ons allemaal wel duidelijk maar wat er precies gaat gebeuren blijft een raadseltje.
Het hele sfeertje omtrent terminus ademt al die creepyness uit.
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:13:44 #128
401956 _Dido_
Remember me!
pi_138189385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn, maar ik zou haar kunnen missen met haar puntige knieën, Ik vind Maggie. Rosita en Tara leuker om naar te kijken.
Zelfs matje Eugene vindt Tara hot.
Ze antwoordt dat ze op vrouwen valt, maar het geinige is dat Abraham ziet dat Tara een hartje heeft voor Glenn.
Ik zie een threesome komen tussen Maggie, Tara en Glenn
Wat? Rosita leuk om naar te kijken? Daar zit toch kraak noch smaak aan? :')

Ik vind geen enkele vrouw in TWD eigenlijk interessant om naar te kijken :@ Hopelijk droogt Judith tzt een beetje leuk op dan :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:17:37 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138189523
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn, maar ik zou haar kunnen missen met haar puntige knieën, Ik vind Maggie. Rosita en Tara leuker om naar te kijken.
Zelfs matje Eugene vindt Tara hot.
Ze antwoordt dat ze op vrouwen valt, maar het geinige is dat Abraham ziet dat Tara een hartje heeft voor Glenn.
Ik zie een threesome komen tussen Maggie, Tara en Glenn
Neen. Hij denkt in eerste instantie dat ze alles voor hem doet omdat ze verliefd op hem is, constateert vervolgens dat die veronderstelling niet opgaat en zegt dan terecht dat ze hem volgt omdat ze bij hem in het krijt staat. Wat ook zo is, ze hoopt hiermee in het reine te komen vanwege de gouveneur die Hershel onthoofd heeft.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138189596
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Neen. Hij denkt in eerste instantie dat ze alles voor hem doet omdat ze verliefd op hem is, constateert vervolgens dat die veronderstelling niet opgaat en zegt dan terecht dat ze hem volgt omdat ze bij hem in het krijt staat. Wat ook zo is, ze hoopt hiermee in het reine te komen vanwege de gouveneur die Hershel onthoofd heeft.
ze was toch de zus van die meid die met de governor sliep? wat is met die meid eigenlijk gebeurt, zal wel in de mid season finale gezeten hebben maar ben het vergeten
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:23:34 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138189721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

ze was toch de zus van die meid die met de governor sliep? wat is met die meid eigenlijk gebeurt, zal wel in de mid season finale gezeten hebben maar ben het vergeten
Die werd doodgeschoten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_138190690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

ze was toch de zus van die meid die met de governor sliep? wat is met die meid eigenlijk gebeurt, zal wel in de mid season finale gezeten hebben maar ben het vergeten
De zus van Tara is opgegeten door walkers en de vriendin van Tara is doodgeschoten ( ik geloof door Lizzie ) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_138191317
Ook pas de 9874245769e keer dat die vraag voorbij komt. Misschien niet te veel blowen tijdens het kijken?
pi_138191742
Ach, zo was ik alweer vergeten wat die muizenplaag precies was of dat beest wat Lizzie tegen de deur had gespijkerd.

Ik kijk trouwens op mijn laptop met koptelefoon, kan dus de gesprekken een stuk beter volgen dan op de tv op standje "maak de kinderen niet wakker". Dat scheelt denk ik wel.
.
pi_138192926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:13 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wat? Rosita leuk om naar te kijken? Daar zit toch kraak noch smaak aan? :')

Ik vind geen enkele vrouw in TWD eigenlijk interessant om naar te kijken :@ Hopelijk droogt Judith tzt een beetje leuk op dan :')
Ze mag er anders best wel zijn hoor. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:36:45 #136
401956 _Dido_
Remember me!
pi_138201820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:06 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ze mag er anders best wel zijn hoor. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar wel ja :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_138202133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:50 schreef watchers het volgende:
De afgelopen avond toevallig de aflevering Alone (e13) gezien, die ik eerder blijkbaar gemist had (ik vroeg me al af waar Beth opeens gebleven was in de laatste aflevering :D ). En in Alone is Sasha, de zus van Tyreese, niet zo erg happig om door te trekken naar Terminus. Op een gegeven moment zegt ze dan ook iets als 'We are going to the heart of darkness'. Ook geven de diverse kaarten die ze tegenkomen allerlei routes weer die letterlijk samenkomen in een heart of darkness.

Dat lijkt me een aardig staaltje foreshadowing, want Heart of Darkness is een roman van Joseph Conrad van meer dan een eeuw oud. Het verhaal gaat kort gezegd over een hoofdpersoon die op zoek gaat naar ene Kurtz over de Congo rivier in Centraal Afrika en uiteindelijk terecht komt bij een stam met... kannibalen.

Voor degenen die onbekend zijn met de roman... De bekende Vietnamoorlogsfilm Apocalypse Now is ruwweg gebaseerd op Heart of Darkness. Degenen die die gezien hebben, weten dat je in ieder geval beter niet de heart of darkness binnen kan trekken ;)
Aardige analyse.
Hoewel dat die routes samenkomen in the heart of darkness, heb ik gemist.
I´m back.
pi_138203555
Pffff de serie kan me echt niet meer boeien op één of andere manier :'(
Door de stomme gezeur in die gevangenis kakte het in mijn ogen echt keihard in.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:34:48 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138204526
Lijkt me niet dat Rick dood gaat, dat is toch wel de main protagonist.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef Wootism het volgende:
Pffff de serie kan me echt niet meer boeien op één of andere manier :'(
Door de stomme gezeur in die gevangenis kakte het in mijn ogen echt keihard in.
Bij mij ook, maar sindsdien is het weer een stuk beter geworden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_138205253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef Wootism het volgende:
Pffff de serie kan me echt niet meer boeien op één of andere manier :'(
Door de stomme gezeur in die gevangenis kakte het in mijn ogen echt keihard in.
Alles bij elkaar vond ik deze serie beter dan de vorige.
Nog 1 aflevering en ik ben echt benieuwd.
I´m back.
pi_138205991
Hmm dan moet ik het misschien toch maar weer even oppakken :D
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:39:26 #142
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_138210679
Mijn theorie over T.

Ze zijn super slim. Het voedsel loopt gewoon van zelf naar je kamp toe. Ze nemen ook nog wapens en andere supply mee _O_
pi_138212007
Een spoilervrij topic, maar ik lees overal al over kannibalisme?
  donderdag 27 maart 2014 @ 00:49:07 #144
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_138215129
Mijn preview:
Dingen die rond dit tijdstip in de comics gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Rick Terminus binnen komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Rick de groep van Joe & Daryll tegen komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alleen niet hoe de aflevering dan in elkaar gaat zitten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ik denk dat dood gaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Morgan nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe awesome zou het trouwens zijn als ze aankomen en letterlijk iedereen van Glenns groep is dood. Dat Eugene, Rosita, Abraham, Maggie, Tara, Sasha, Bob en Glenn dood zijn en dat de show een hele andere richting op gaat.
Iedereens mind is meteen gefucked.

Of wanneer die groep van Daryll de groep van Rick tegen komt en dat Daryll ze claimt en ze daarmee red.
Wat zou Joe dan doen?

Overigens:
Weten jullie nog toen Michonne en Carl huizen gingen doorzoeken en Michonne behalve die creepy kamer ook die schilderijen vond? één van die schilderijen is Mary en die schilderen van die zonnebloemen kunnen zomaar van de zonnebloemen in Terminus zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door yamiown op 27-03-2014 01:15:52 ]
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:24:23 #145
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_138216785
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef Onufriev het volgende:
Een spoilervrij topic, maar ik lees overal al over kannibalisme?
er blijven altijd trieste users..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_138216919
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef Onufriev het volgende:
Een spoilervrij topic, maar ik lees overal al over kannibalisme?
Inderdaad ja, "spoilervrij"... -O- wtf mensen!!

Rosita vind ik trouwens ook wel erg appetijtelijk om te zien.
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:54:13 #147
205222 betyar
Egyedül vagyunk
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:01:11 #148
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138217007
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef Onufriev het volgende:
Een spoilervrij topic, maar ik lees overal al over kannibalisme?
Puur speculatie, niks geen spoilers.
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:24:07 #149
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_138217224
Pffffffffffffff, seizoen vijf komt pas in oktober.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 maart 2014 @ 08:59:07 #150
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138217728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Puur speculatie, niks geen spoilers.
Speculatie over een serie die gebaseerd is op een comic... dat is dus als speculeren over mogelijke gebeurtenissen bij een boekverfilming.

Ik weet dat de serie totaal anders loopt dan de comic, maar bepaalde gebeurtenissen worden gewoon opgenomen in de serie dus speculeren is het niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')