abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 oktober 2000 @ 14:16:02 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_400829
Hier is 'ie alvast weer. Plaats hier de zaken die je opvielen, dwarszitten of gewoon wilt opmerken naar aanleiding van de uitzending van woensdag 18 oktober.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 15:02:25 #2
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_400917
Wat een smeerlapperij Dit gaat écht te ver enz. enz.

Oh, het is vanavond pas...

pi_401848
De uitzending was wel weer oké.
Er werd weer lekker geschreeuwd naar elkaar door psycho Koen en Mariska. Ik moest overigens wel lachen om Mariska haar semi karategeluiden cq -bewegingen toen Koen zo hysterisch deed. Was dit trouwens weer een act van hem? Niets verbaast me meer met die gozer. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat hij hard hulp nodig heeft, maar goed dat is niets nieuws.

Oh, krijgen we morgen een soort van erotische scene te zien tussen Koen en Hans ofzo? Koen zat te snuffelen aan Hans z'n onderbroek? Misschien dat ik aan het hallicuneren ben, kweenie..

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_401868
ja, 't was absoluut een act en Mariska trapt er vol in...
ach, vrouwen zijn ook zoooooooo makkelijk te manipuleren!
pi_401896
Owja, Kozzmic? Wil je mij niet op 1 hoopje gooien met dat 'sorry excuse for a woman', aub? Er schijnen nog vrouwen te bestaan die niet compleet als een wazig neurootje laten pakken door de eerste beste psychopaat die es naar je lacht. ("Koen, je hebt absoluut dingen die mij in jou aantrekken"- Owja? Is het zijn gemanipuleer, zijn het zijn beledigingen/handtastelijkheden, of val je gewoon straight voor elke neo-nazi op deze aardkloot MARISKAAA?)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_401902
quote:
Op 18 oktober 2000 21:21 schreef Catootje het volgende:
Owja, Kozzmic? Wil je mij niet op 1 hoopje gooien met dat 'sorry excuse for a woman', aub? Er schijnen nog vrouwen te bestaan die niet compleet als een wazig neurootje laten pakken door de eerste beste psychopaat die es naar je lacht. ("Koen, je hebt absoluut dingen die mij in jou aantrekken"- Owja? Is het zijn gemanipuleer, zijn het zijn beledigingen/handtastelijkheden, of val je gewoon straight voor elke neo-nazi op deze aardkloot MARISKAAA?)
pi_402291
Koen is echt ziek gewoon maar wel heerlijk om te aanschouwen welk effect dat toch maar telkens opnieuw heeft op de overige bussagiers...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 19 oktober 2000 @ 01:00:16 #8
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_402338
Uh, ik weet het niet hoor Catootje, maar is 'Neo-Nazi' niet een beetje over the top??? Hij doet maar mee aan een tv-spelletje, hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2000 @ 10:08:58 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_402550
Ik vond de ' dialoog' tussen die belgische muts en de camera wel vertederend.
pi_402744
quote:
Op 19 oktober 2000 01:00 schreef Meister het volgende:
Uh, ik weet het niet hoor Catootje, maar is 'Neo-Nazi' niet een beetje over the top??? Hij doet maar mee aan een tv-spelletje, hoor.
... en hoelang kijk jij de Bus? Zijn spelltjes al wel es gezien? (Busmoppermode)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_403041
quote:
Op 19 oktober 2000 12:53 schreef Catootje het volgende:
... en hoelang kijk jij de Bus? Zijn spelltjes al wel es gezien? (Busmoppermode)
Ja meister, heb je Koen niet zien paraderen in zijn SS-zwembroek?
gratis en voor niet
  donderdag 19 oktober 2000 @ 16:19:36 #12
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_403255
quote:
Op 19 oktober 2000 12:53 schreef Catootje het volgende:
... en hoelang kijk jij de Bus? Zijn spelltjes al wel es gezien? (Busmoppermode)
IK kijk het met zekere regelmaat vanaf het begin. En ik vind geheime boodschappen in hagelslag hilarisch. 'Jezelf zijn'; gatverdamme! Verborgen nazi-sympathiën van mij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')