abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 03:45:15 #51
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138145102
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Dat herontwikkelen van de laagbouw is gelijk aan de hoogbouw: gaat ook plat. Pand wat er uiteindelijk komt zal multi-kantoor zijn, meerdere ingangen zodat er als er behoefte aan is het eenvoudig zonder centrale receptie verhuurt kan worden.
En dat pand was echt uitgeleefd hoor.
De nieuwe hoogbouw krijgt inderdaad twee ingangen ja. Maar ik lees alleen over een herontwikkeling en niet van sloop van de laagbouw. En toen ik er was was het pand piekfijn in orde hoor. Ik kan me ook niet voorstellen dat de rabobank het op een na grootste kantoor laat versloffen.

En wat ik lees is dat de hoogbouw, die eerst eigendom was van de rabobank, nu ineens teruggehuurd gaat worden? Wat is dat voor kapitaalvernietiging? :r
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138177878
Laagbouw gaat eraan als nieuwe pand er is, daarbij kunnen ze nu al switchen naar andere panden als dat nodig is.
En huur van nieuwe bouw is op de lange termijn goedkoper, als ze moeten inkrimpen dan is het beter te huren dan het in eigen bezit te hebben. Daarbij huren ze hun eigen pand, dus bij verhuur is verlies minimaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')