abonnement Unibet Coolblue
pi_400790
Big Brother pleegt nóóit censuur

Althans volgens Hummie........

Interview met Hummie van de Tonnekreek op radio3 van vanochtend. Hummie vertelt: over de regels, wat te doen met een extreem rechts iemand, het kip-voetbal incident en nog veel meer. Leuk interview.

Morgen volgt het andere gedeelte in mp3. Dat gaat met name over de te slappe bewoners.

http://big-brother.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_401483
Hummie, is kampioen OM DE BREI HEEN LULLEN....wat zegt ze nou eigenlijk????? Ja dat BB interessante televisie is...en dat Big Bart een toppertje is...
Dat maken we zelf wel uit ja!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_401907
Gesprek tussen twee loverkids wordt onderbroken dor Annet, die wil lekker TV kijken. Kimmie ook, lekker goeie tijden kijken..
Hieke vraagt aan Georgie hoe het gaat. Niet goed, hij heeft een gesprek aangevraagd bij de Psygoloog(aha dus niet Hummie) Hij eet niet precies wat er mis is maar hoopt daar morgen met de Psygoloog achter te komen.
Hij voelt zich sinds vorige week woensdag al niet lekker en als hij dan hoort wat Kim allemaal dwars zit, herkent hij daar veel in. Annet begrijpt hem wel(!) Het is gewoon moeilijk dat je hier niet alles kunt zeggen wat je wilt, je moet je soms tegen jezelf beschermen. het geluid komt en gaat

Ze hebben over dat ze wat meer afleiding nodig hebben. Een uurtje muziek per dag ofzo, zou al genoeg zijn voor Georgie.
Kim stelt voor om te vragen of ze een gitaar kunnen leasen, Bianca kan spelen, kunnen we lekker met z'n allen zingen.

Georgie klaagt achteraf nog over de muziek die gedraaid werd bij de weekopdracht dansmarathon. "Dab zeggen ze Veronica THE YOUNG ONE te zijn, draaien ze zúlke slome muziek.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_401908
SHIIIIT zit ik in het verkeerde topic te streamen!!!
Help HELP, hoe krijg ik het bovenstaande naar de juiste topic?????????????????????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_403010
Een bewoner die voortijdig het huis verlaat is een slappeling

volgens Hummie

Big-Brother is absoluut géén spelletje

Althans volgens hummie

Deeltje 2 staat er nu ook http://big-brother.mediahits.nl/

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')