abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:01:33 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84939147
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef Katinkat het volgende:
Wij willen misschien wel naar Gambia, welke plaats is aan te raden.

We houden van een gezellig plaatsje, geen grote stad, met winkeltjes, restaurantjes, maar niet gigadruk.
"Gigadruk" is het sowieso niet daar. De kuststrook is wel toeristisch, maar het zijn beslist geen Costa-toestanden. Je merkt aan alles dat je in een tamelijk arm land op een ander continent bent. Wat ook z'n charme wel weer heeft hoor.
Als je wat levendigheid wilt, raad ik Kololi aan. Daar heb je echt keus in restaurants en bars
'Als wij onze vrijheid zo ver doorvoeren dat we accepteren dat anderen die ondermijnen, kunnen we haar in een oogwenk verliezen.'
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:29:59 #202
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_84940418
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Gert het volgende:

[..]

"Gigadruk" is het sowieso niet daar. De kuststrook is wel toeristisch, maar het zijn beslist geen Costa-toestanden. Je merkt aan alles dat je in een tamelijk arm land op een ander continent bent. Wat ook z'n charme wel weer heeft hoor.
Als je wat levendigheid wilt, raad ik Kololi aan. Daar heb je echt keus in restaurants en bars
Als er 1 plaats toeristisch en druk is, is het Kololi wel. Dat vond ik het minste van de hele reis. Hoewel voor die paar dagen heb ik er wel lekker uitgerust met een biertje bij het zwembad tussen de kreeftrode Britse hooligans.
reset
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:19:23 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84942424
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:29 schreef Individual het volgende:

[..]

Als er 1 plaats toeristisch en druk is, is het Kololi wel. Dat vond ik het minste van de hele reis. Hoewel voor die paar dagen heb ik er wel lekker uitgerust met een biertje bij het zwembad tussen de kreeftrode Britse hooligans.
Er werd gevraagd naar "een gezellig plaatsje met bars en restaurantjes". Nou, dat is Kololi.
En ja het is voor Gambiaanse begrippen druk, maar dan nog zijn het verre van Costa-taferelen.
Een plaatsje als Kotu, waar ook veel hotels staan, stelt helemaal niets voor. Bakau is dan weer iets leuker, maar als je wat gezelligheid zoekt is Kololi m.i. het meest geschikt.
'Als wij onze vrijheid zo ver doorvoeren dat we accepteren dat anderen die ondermijnen, kunnen we haar in een oogwenk verliezen.'
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:34:27 #204
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_84943191
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Er werd gevraagd naar "een gezellig plaatsje met bars en restaurantjes". Nou, dat is Kololi.
En ja het is voor Gambiaanse begrippen druk, maar dan nog zijn het verre van Costa-taferelen.
Een plaatsje als Kotu, waar ook veel hotels staan, stelt helemaal niets voor. Bakau is dan weer iets leuker, maar als je wat gezelligheid zoekt is Kololi m.i. het meest geschikt.
We hebben er wel veel lokale 'beste vrienden' gemaakt. Maar 1 die ons ook daadwerkelijk geld heeft geleend toen de ATMs niet deden, hoewel ik het 10tallen 'beste vrienden' heb gevraagd.

Kololi is wel goed voor zaken doen trouwens. _O-
reset
pi_84959557
Bedankt voor de info...
pi_169647048
Hier ga ik ook heen volgende maand.
Nog mensen met recente ervaringen? :)
Some things should be simple; even an end has a start
pi_169810882
Niemand? ;(
Some things should be simple; even an end has a start
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest