abonnement Unibet Coolblue
pi_137985425
Laatste deel: NWS / Maddy, nieuwe verhoren van de Tapas 7.


quote:
'Toeristen spotten Maddie in India, DNA-test afgenomen'


Computeranimatie van hoe Madeleine er nu uit zou kunnen zien

Amerikaanse toeristen hebben in India een meisje gespot waarvan zij denken dat het om de vermiste Madeleine McCann gaat. De ouders van Maddie zijn momenteel in afwachting van de resultaten van een DNA-test.

Privé-detectives van de familie McCann werken in de Indiase stad Leh samen met de politie. Zij werden gewaarschuwd door een Britse vrouw die dacht dat ze Madeleine, die nu 8 jaar oud zou zijn, met een echtpaar had zien lopen, zo meldt The Daily Mail.

Andere toeristen waren het met de vrouw eens: het meisje dat ze hadden zien lopen was Maddie. Een van de toeristen, een Amerikaanse man, was zelfs zo overtuigd van zijn zaak dat hij probeerde het meisje van het paar weg te nemen.

Serieuze zaak
Het echtpaar, een Franse vrouw en haar Belgische echtgenoot, benadrukt dat zij de ouders zijn van het meisje. De Indiase politie neemt de zaak echter hoog op en heeft een DNA-test afgenomen.

Woordvoerder van de familie McCann, Clarence Mitchell, laat weten dat de familie in afwachting is van de test en ondertussen veel contact heeft met de Indiase autoriteiten.

Verdwijning Portugal
Madeleine verdween kort voor haar vierde verjaardag toen ze met haar ouders op vakantie was in Portugal. Dit was in mei 2007. Ondanks een grootschalig politieonderzoek en enorme publiciteit over de hele wereld werd het meisje niet gevonden.

Het officiële onderzoek van de Portugese politie werd in 2008 stopgezet. Privé-detectives van de familie McCanns houden zich echter nog altijd met de zaak bezig. De familie financiert dit onder andere met de opbrengsten van een pas uitgegeven boek dat gaat over de verdwijning van Maddie.
pi_137985732
Politie zoekt naar specifieke verdachte in zaak-McCannHet Britse politieteam dat zich bezighoudt met de verdwijning van de Britse Madeleine McCann zoekt naar een "indringer" die vijf meisjes in Portugal zou hebben misbruikt in de periode van 2004 tot 2006. Dat meldt de BBC.Volgens politieonderzoekers zou de gezochte persoon in de genoemde periode meerdere malen hebben ingebroken in vakantiehuizen van Britse gezinnen in het westen van de Algarve. Vervolgens zou hij de meisjes, in de leeftijd van zeven tot tien jaar, in hun bed hebben misbruikt.De Portugese politie heropende het onderzoek naar de vermissing van McCann in oktober, omdat er "nieuwe bewijzen" zouden zijn.In 2007 verdween de destijds driejarige Madeleine uit een vakantiehuis in de Portugese Algarve. De ouders van McCann lieten hun dochter samen met haar broertje en zusje achter in het appartement, toen ze met vrienden gingen dineren in een nabijgelegen restaurant.Om 21.00 uur waren de drie kinderen nog in het appartement. Een uur later was Madeleine verdwenen.www.nu.nl
pi_137986012
Hopelijk wordt deze zaak nu eindelijk eens opgelost...
pi_139648232
Nieuw onderzoek in zaak-McCann
De Britse politie start binnenkort in Portugal met een eigen onderzoek in de zaak van Madeleine McCann. Volgens berichten in de Britse media wordt de bodem rond het appartementencomplex waar het toen 3-jarige meisje in 2007 verdween, met speciale apparatuur onderzocht.

Waarnaar wordt gezocht is niet bekend. Tegenover de omroep BBC wil de Britse politie-eenheid die de zaak onderzoekt alleen kwijt dat ze de komende weken in Praia da Luz aan het werk gaat.

Waarschuwing
De Britse politie roept de Britse media op "goed na te denken" over wat ze over het onderzoek berichten. De Portugezen stoppen het onderzoek als de Britse politie, lopende het onderzoek, informatie vrijgeeft of als verslaggevers de onderzoekers voor de voeten lopen.

In april werd bekend dat de politie onderzoekt of de verdwijning verband houdt met een serie inbraken vakantiewoningen in de Algarve.

Madeleine McCann verdween in april 2007 uit een vakantiewoning. Haar ouders zaten op dat moment te eten in een restaurant.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:56:37 #5
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_139648581
Zoveel vermiste kinderen, alleen gaat alle aandacht naar Maddie McCann. Blijft een wazig verhaal.
pi_139649335
Het is inderdaad opvallend hoelang men blijft zoeken. Maar ja, ook in Nederland zijn er wel gevallen dat ze telkens opnieuw n.a.v. Nieuwe aanwijzingen weer zijn gaan zoeken. Vaak heeft zo'n zaak iemand met invloed nodig of een journalist die niet opgeeft.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_139651176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Injetta het volgende:
Het is inderdaad opvallend hoelang men blijft zoeken. Maar ja, ook in Nederland zijn er wel gevallen dat ze telkens opnieuw n.a.v. Nieuwe aanwijzingen weer zijn gaan zoeken. Vaak heeft zo'n zaak iemand met invloed nodig of een journalist die niet opgeeft.
Of ouders die blijven betalen voor detectives.

En natuurlijk speelt dit al heel lang maar is het ook iets dat tot de verbeelding spreekt omdat het onopgelost is en er telkens geruchten blijven opduiken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:02:39 #8
225540 Pugg
Friends forever
pi_139651332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
Zoveel vermiste kinderen, alleen gaat alle aandacht naar Maddie McCann. Blijft een wazig verhaal.
Ben blij dat ik niet helemaal alleen sta met die gedachte.
pi_139652227
Tja, maar het zal maar je bloedeigen kind zijn. Stel dat ze toch leeft? Je geeft het toch niet op? Het is toch niet zomaar een voorwerp dat je kwijt bent?
Ik heb een tijdje gedacht dat die ouders er iets mee te maken hadden. Maar als dat zo is, zouden ze het toch niet zelf steeds weer aanzwengelen ?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:56:14 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139652264
Dat dus, en wat is er mis aan het feit dat het in de aandacht blijft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:58:21 #11
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139652295
Leuk voor dat kind ook.
(Tenzij het waar is, natuurlijk)
pi_139654294
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef Aether het volgende:
Nieuw onderzoek in zaak-McCann
De Britse politie start binnenkort in Portugal met een eigen onderzoek in de zaak van Madeleine McCann. Volgens berichten in de Britse media wordt de bodem rond het appartementencomplex waar het toen 3-jarige meisje in 2007 verdween, met speciale apparatuur onderzocht.

Waarnaar wordt gezocht is niet bekend. Tegenover de omroep BBC wil de Britse politie-eenheid die de zaak onderzoekt alleen kwijt dat ze de komende weken in Praia da Luz aan het werk gaat.

Waarschuwing
De Britse politie roept de Britse media op "goed na te denken" over wat ze over het onderzoek berichten. De Portugezen stoppen het onderzoek als de Britse politie, lopende het onderzoek, informatie vrijgeeft of als verslaggevers de onderzoekers voor de voeten lopen.

De Portugese politie ziet helemaal geen reden om het gebied opnieuw uit te laten kammen en geeft hier helemaal geen toestemming voor....
De britten kunnen wel zoveel willen en aankondigen, maar ze zullen toch echt met aanwijzingen van nieuwe sporen moeten komen willen ze die toestemming krijgen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:45:31 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139654339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:43 schreef Alentejana het volgende:

[..]

De Portugese politie ziet helemaal geen reden om het gebied opnieuw uit te laten kammen en geeft hier helemaal geen toestemming voor....
De britten kunnen wel zoveel willen en aankondigen, maar ze zullen toch echt met aanwijzingen van nieuwe sporen moeten komen willen ze die toestemming krijgen.
Als dat privéterrein is dan kan de eigenaar van het complex waarschijnlijk gewoon toestemming geven voor het onderzoek, kleine kans dat de Portugese politie dat dan gaat verbieden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139654418
Het complex valt gewoon onder de Portugese wet... en daar gaat Portugal over, niet de Britten.

We hebben het niet over een privé feestje ofzo, maar over misdaadonderzoek. Dat gaat buiten bezitters om.
pi_139654666
Je zult maar op vakantie zijn met je blanke blonde dochter en paar toeristen belagen je en proberen je dochter af te nemen, omdat iemand het gezicht van maddie toen ze 3 was in jouw kind denkt te herkennen... En dan wordt de bewijslast ook nog bij jou neergelegd...


Zoveel kinderen verdwijnen per jaar in de wereld, maar slechts deze koe moet telkens weer uit de sloot gehaald worden.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:15:26 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139654984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:49 schreef Alentejana het volgende:
Het complex valt gewoon onder de Portugese wet... en daar gaat Portugal over, niet de Britten.

We hebben het niet over een privé feestje ofzo, maar over misdaadonderzoek. Dat gaat buiten bezitters om.
Het is niet bij wet verboden onderzoek op je eigen grond te doen, en afhankelijk van wat voor onderzoek ze willen doen, kan het wel zijn dat er bijvoorbeeld helemaal niet gegraven hoeft te worden.

Geen politieagent die mij gaat verbieden met een metaaldetector m'n eigen weiland door te lopen, en ook geen politieagent die de Britse politie gaat verbieden met een metaaldetector door mijn weiland te lopen als ik daar wel toestemming voor gegeven heb.

Het ligt er maar helemaal aan of er voor het onderzoek dingen nodig zijn waarvoor toestemming nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:16:35 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139655012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef koffiegast het volgende:
Zoveel kinderen verdwijnen per jaar in de wereld, maar slechts deze koe moet telkens weer uit de sloot gehaald worden.
Ja? Hoeveel Europese kinderen verdwijnen jaarlijks terwijl er geen enkel idee is waar ze zijn, en bij wie ze zijn?
Nee, ontvoerd door de andere ouder telt niet mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:07:01 #18
3542 Gia
User under construction
pi_139656341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef koffiegast het volgende:
Je zult maar op vakantie zijn met je blanke blonde dochter en paar toeristen belagen je en proberen je dochter af te nemen, omdat iemand het gezicht van maddie toen ze 3 was in jouw kind denkt te herkennen... En dan wordt de bewijslast ook nog bij jou neergelegd...

Zoveel kinderen verdwijnen per jaar in de wereld, maar slechts deze koe moet telkens weer uit de sloot gehaald worden.
Tja, en zo kan iemand in Harderwijk in elkaar geslagen worden, omdat hij op Volkert lijkt.

Zulke mensen hou je altijd, met of zonder onderzoek.
Het is een kleine moeite om dan je persoonsgegevens te laten zien.

Mochten ze het lijkje vinden, dan hoef je daar niet meer bang voor te zijn.

Maar ja, daar is onderzoek voor nodig.

Maar stel dat ze toch ergens op een dag gevonden wordt, levend en wel, dan wordt dat een goeie film!
pi_139656582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is niet bij wet verboden onderzoek op je eigen grond te doen, en afhankelijk van wat voor onderzoek ze willen doen, kan het wel zijn dat er bijvoorbeeld helemaal niet gegraven hoeft te worden.

Geen politieagent die mij gaat verbieden met een metaaldetector m'n eigen weiland door te lopen, en ook geen politieagent die de Britse politie gaat verbieden met een metaaldetector door mijn weiland te lopen als ik daar wel toestemming voor gegeven heb.

Het ligt er maar helemaal aan of er voor het onderzoek dingen nodig zijn waarvoor toestemming nodig is.
Ze willen honden en sondes gebruiken en voorlopig hebben ze aangeven niet te weten wanneer ze gaan beginnen. Lekker vaag. Het gaat trouwens om het braakliggende stuk grond naast de Ocean Club.

Ik herhaal trouwens alleen wat ik aan de portugese kant lees, daar ik in Portugal woon, ik heb verder bijna geen kennis van politiezaken/recht.
pi_139656659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef koffiegast het volgende:

Zoveel kinderen verdwijnen per jaar in de wereld, maar slechts deze koe moet telkens weer uit de sloot gehaald worden.
Daar zitten de McCanns zelf heel fanatiek achter. En is het je nooit opgevallen dat de meesten getuigen Brits zijn of een andere link met de McCanns zelf hebben? Of dat ze zelf dingen verzinnen of erbij halen? Ze hebben kennissen bij Sky nieuws en the Sun dus die slingeren het ook steeds weer aan en de andere media nemen het dan over.

Dat is wat me ook zo vreselijk tegenstaat van deze zaak.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:20:46 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139656672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:17 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ze willen honden en sondes gebruiken en voorlopig hebben ze aangeven niet te weten wanneer ze gaan beginnen. Lekker vaag. Het gaat trouwens om het braakliggende stuk grond naast de Ocean Club.

Ik herhaal trouwens alleen wat ik aan de portugese kant lees, daar ik in Portugal woon, ik heb verder bijna geen kennis van politiezaken/recht.
Dan zal het er vooral aan liggen wie de eigenaar van dat braakliggende stuk grond is.
Overigens verbaast het me dat de Portugese pers denkt te weten hoe het onderzoek gaat plaatsvinden, als de Britse politie niets wil zeggen en de Portugese pers nota bene verzoekt terughoudend te zijn qua berichtgeving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139656808
Het is niet bepaald uitgebreide info

De foto is van 1 van de terreinen die ze willen onderzoeken, staat erbij.

Verder kunnen ze de pers wel zoveel vragen, maar ze kunnen het niet bestraffen als er wel dingen uitlekken, er is geen censuur.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:37:12 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139657079
Ik spreek geen Portugees, en de vertaling die Google biedt is ook niet echt hulpvaardig:
quote:
Maddie Zaak: PJ heeft nog niet besloten wanneer om zoekopdrachten te maken

Honden en Engelsen willen sondes gebruiken om te landen
.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139657165
Die vertaling is hilarisch

Ik kom net dit van recenter uur tegen:
Er is toestemming gevraagd aan de gemeente voor de gebieden waar werk in uitvoering was (dat op het braakliggende terrein is gestopt, andere werkzaamheden waren aan de weg en trottoir op ander plekken oa bij de kerk). Die is gegeven door het openbaar ministerie van Portimão. Maar de Portugese politie heeft nog niet aangegeven hoe en wanneer er werkelijk iets gaat gebeuren.

Ze hebben het in dit bericht over "opgravingen".

Als deze gebieden zijn al eerder intens onderzocht oa met honden. Die mochten toen niet de kerk in, en dat is nou net de plek waar ze prima verborgen gelegen kan hebben in een van de grafkisten, daar ze daar de sleutel van hadden (ook zoiets absurds).

[ Bericht 7% gewijzigd door Alentejana op 07-05-2014 12:47:06 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:15:33 #25
356891 Abed
hooggeleid
pi_139660175
Ik moet altijd denken aan:



[ Bericht 0% gewijzigd door Abed op 09-05-2014 10:18:32 ]
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_139709462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:17 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ze willen honden en sondes gebruiken en voorlopig hebben ze aangeven niet te weten wanneer ze gaan beginnen. Lekker vaag. Het gaat trouwens om het braakliggende stuk grond naast de Ocean Club.

Ik herhaal trouwens alleen wat ik aan de portugese kant lees, daar ik in Portugal woon, ik heb verder bijna geen kennis van politiezaken/recht.
Ik heb het vermoeden dat de ouders de sleutel zijn naar de oplossing en daar past een onderzoek rond de Ocean Club naadloos in.
Welke ontvoerder begraaft iets in een straal van 100 meter van het PD
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_139711596
Het sluit niet zo naadloos aan met de bewijzen het vervoer in de auto. Zelf vermoed ik dat ze eerst in het kerkje heeft gelegen en an een tijd naar elders vervoerd is. De politie mocht toendertijd niet met de honden de kerk in, maar het spoor dat ze volgden liep er regelrecht heen.

Ontvoering is om wel meer redenen totaal niet logish.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:53 schreef Injetta het volgende:
Tja, maar het zal maar je bloedeigen kind zijn. Stel dat ze toch leeft? Je geeft het toch niet op? Het is toch niet zomaar een voorwerp dat je kwijt bent?
Ik heb een tijdje gedacht dat die ouders er iets mee te maken hadden. Maar als dat zo is, zouden ze het toch niet zelf steeds weer aanzwengelen ?
Dat doen ze wel op een specifieke manier, en wel met zogenaamde getuigen van onvoering, sightings, of zaken die in de buurt hebben plaatsgevonden of jonge kinderen betreffen in Portugal of Spanje er bij te betrekken en zo het rookgordijn blijven opwerpen en vooral de ontvoleringstheorie, die nergens op gestoeld is, levend te houden....
Als ze er niks mee te maken hebben, waarom zoeken ze dan en advokaat die ooit een zaak heeft gewonnen waarbij het bewijs van de lijkhond weerlegd kon worden?
En feitelijk voor elk bewijs een deskundige zoeken die het kan weerleggen?
Als je onschuldig bent hoef je daar je geld niet aan uit te geven. Dan blijkt dat vanzelf wel. Je hoeft onschuld niet te bewijzen...
pi_139711870
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:20 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Daar zitten de McCanns zelf heel fanatiek achter. En is het je nooit opgevallen dat de meesten getuigen Brits zijn of een andere link met de McCanns zelf hebben? Of dat ze zelf dingen verzinnen of erbij halen? Ze hebben kennissen bij Sky nieuws en the Sun dus die slingeren het ook steeds weer aan en de andere media nemen het dan over.

Dat is wat me ook zo vreselijk tegenstaat van deze zaak.
De ongelooflijke energie en wil hun kind terug te krijgen "staat jou vreselijk tegen"??

Ik hoop (voor hen) dat jij geen kinderen hebt...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139732108
Er is een verschil in weten dat het dood is omdat je het lijk zelf gegewerkt hebt (daar wijzen immers alle sporen op) en werkelijke vermissing.

Dat ze eerst Skynews belde en veel later de politie, heeft ook wel te maken met mij antipathie bv.

Er zijn hier toevallig daarvoor twee andere zaken geweest waarbij ouders tranen met tuiten jankten en oproepen op TV aan de ontvoerders om un kind toch terug te brengen.
De ene was mishandeld met een heet strijkijzer (oa) omdat ze naar haar moeder terug wilde en aan de verwondingen overleden en in de rivier gedumpt terwijl de oma (waar het kind bij woonde) op de markt schoentjes voor haar kocht en een scène maakte alsof ze het kindje daar was kwijtgeraakt (dit was dus NA de dood van het kind), de ander had haar moeder en oom (dus broer en zus) die sex hadden op de bank betrapt en is tegen de muur geslingerd en aan hoofdletsel overleden. Deze moeder heeft op TV en in de kranten nog huilend een oproep gedaan aan haar ontvoerders om haar terug te brengen terwijl het lichaam al weggewerkt was (waarschijnlijk aan de varkens gevoerd).
Dit soort zaken doet me weten dat ouders rare dingen kunnen doen als hun kind door hun schuld is omgekomen, om straf te proberen ontlopen.
En als je de files over Maddie leest, zijn er meer dan genoeg aanwijzingen om aan te nemen dat het ook zo´n zaak is.
DERGELIJKE dingen staan me tegen.

De moeder van Rui Pedro die al meer dan tien jaar met en werkelijke ontvoering (en verkoop aan pedofielennetwerk) te maken heeft, wordt nauwelijks bijgestaan, kreeg geen enorme fondsen of media aandacht. Zij hoopt nog steeds haar zoon terug te vinden en voor haar heb ik wel empathie, bv. Het gaat dus wel om dit specifieke geval van Maddie (ik zeg ook "deze zaak") en niet in het algemeen.

Ik moet erbij vertellen dat ik een en ander in Portugal wel anders heb meegemaakt dan de berichtgeving van britse pers waar nederland van kopieert en dat maakt denk ik wel uit in hoe ik dingen zie. Maar als twee mensen weigeren de meest simpele vragen te beantwoorden, maar altijd met wedervragen komen of met kletspraatjes de andere kant op, en als de vrouw bijna door de man wordt verboden om te praten en als alle sporen wijzen op dood in het apartement, als een een heel mediacircus ontstaat dat geregiseerd wordt door de McCanns, als die alles doen om de portugese politie zwart te maken, en alles wordt gedaan om die tegen te zitten, dan moet je van goede huize komen om bij mij medelijden te wekken voor dit stel.
Het heeft waarschijnlijk heel veel te maken met hoe ik het hier heb meegemaakt (en dus niet via de britse pers waar nederland het van heeft, bv)

Maar hoe dan ook, ik heb niks tegen ouders die hun kind terug willen, ik heb iets tegen hoe deze ouders dit aangepakt hebben, en wel het extreme, het manipuleren, vernederen van de politie en andere onnodige toestanden die niets te maken hebben met verdriet, verlies of energie om haar te vinden!

Ik vind het heel erg voor ze dat ze met het enorme verlies te maken hebben, want het is natuurlijk wel verloren, en ik vind het erg dat ze hun leven lang met schuldgevoel moeten blijven lopen. Het is niet dus zo dat ik geen empathie voel. Dat heb je verkeerd begrepen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:15:36 #30
369251 Geralt
of Rivia
pi_139732485
Waarom staat dat stukje over DNA test in de OP?

In 2007 mei was ze bijna 4. In het stuk wordt gezegd dat ze nu 8 jaar zou zijn.

Tel even mee:
Mei 2007 - bijna 4
Mei 2008 - bijna 5
Mei 2009 - bijna 6
Mei 2010 - bijna 7
Mei 2011 - bijna 8
Mei 2012 - bijna 9
Mei 2013 - bijna 10
Mei 2014 - bijna 11

Ergo: die info komt ergens uit 2011 of is compleet verkeerd.
Ergo2: in een topic met de titel "nieuwe ontwikkelingen 2014" hoort die info niet thuis; dat kut kind zou nu rond de 11 jaar moeten zijn en niet 8 jaar. 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:16:27 #31
369251 Geralt
of Rivia
pi_139732503
Ow; even geklikt op de link. Dat stuk is inderdaad uit 2011.

Wat doet dat in de OP? Het gaat toch om 2014 en nieuwe ontwikkelingen??? 8)7 8)7 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139732689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
als de Britse politie niets wil zeggen en de Portugese pers nota bene verzoekt terughoudend te zijn qua berichtgeving.
Nu ik er weer met volle kracht ben ingedoken, blijkt dat het even anders zit, en zo staat het ook in het begin van dit topic. De Britse pers is verzocht terughoudend te zijn en wel omdat de Portugese politie heeft gezegd- nadat de Britse politie had aangekondigd de pers dagenlijks voor te lichten- niet mee te werken en dingen tegen te gaan als er weer een mediacircus ontstaat.

Het is dus niet zo dat er geen Portugese berichtgeving kan zijn.
Een journalist die gewoon zijn werk doet, zal daar niet in worden tegengehouden.
Daar hier in Portugal echt wel stappen zijn ondernomen die te volgen zijn (aanvragen etc) is er dus gewoon berichtgeving die daarop gestoeld is.
pi_139732847
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:16 schreef Geralt het volgende:
Ow; even geklikt op de link. Dat stuk is inderdaad uit 2011.

Wat doet dat in de OP? Het gaat toch om 2014 en nieuwe ontwikkelingen??? 8)7 8)7 8)7
De OP is onderdeel van een reeks. Er liepen ook andere topics die geen onderdeel van de reeks waren.
Blijkbaar is de reeks weer 'opgestart' met een nieuwe TT.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_139733285
Gistermiddag is er een Alouette III (helicopter) die normaal wordt ingezet voor "search and rescue" ingezet om foto´s van het gebied te nemen, met name om oneffenheden te ontdekken die hebben kunnen dien om het lijkje te begraven. Aan boord drie mensen van Scotland Yard en een van de PJ.
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:36:42 #35
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140731594
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_140732367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:56 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, en wat is er mis aan het feit dat het in de aandacht blijft?
Dat er door al die aandacht blijkbaar mensen zijn die menen een kind bij hun ouders weg te mogen nemen als ze denken dat het Maddie is.

Dat die ouders vervolgens middels een DNA test moeten bewijzen dat hun kind wel echt van hun is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_140732389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef koffiegast het volgende:
Je zult maar op vakantie zijn met je blanke blonde dochter en paar toeristen belagen je en proberen je dochter af te nemen, omdat iemand het gezicht van maddie toen ze 3 was in jouw kind denkt te herkennen... En dan wordt de bewijslast ook nog bij jou neergelegd...

Zoveel kinderen verdwijnen per jaar in de wereld, maar slechts deze koe moet telkens weer uit de sloot gehaald worden.
Dit dus. Compleet van de zotte.
"Pools are perfect for holding water"
pi_140733693
Is ze al gevonden?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140734557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
Zoveel vermiste kinderen, alleen gaat alle aandacht naar Maddie McCann. Blijft een wazig verhaal.
Zodat de hele wereld hetzelfde gaat doen, zoeken en opletten of iemand Maddie ziet? Want dat is wat er gebeurt als je jaar in jaar uit weer nieuws hoort over Maddie, of je gaat twijfelen aan het verhaal..
De verdwijning van MH370 lijkt hier ook op, nu bljiken er toch geen pings te zijn gehoord.
Onzekerheid en twijfel doet iets met mensen psychologisch. Of erachter komen dat het nep was gaat zorgen voor grote woede en ontwaking, van waarom men dat deed (altijd om macht, want collectieve dingen zorgen voor macht, samen uitkijken naar Maddie).
De media brengt alle inforrmatie zonder enige verificatie meteen naar de kijker, de miljardenmassa.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 16:30:43 #40
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161552656
quote:
Politiechef: Madeleine kan nog levend gevonden worden
Ondanks de drastische afbouw van het politieonderzoek, hebben rechercheurs nog steeds goede hoop dat de Britse Madeleine McCann na negen jaar levend gevonden kan worden.

Een jongetje kijkt naar de poster van de vermiste Madeleine in het Portugese Lagos. © ANP.

Kate en Gerry McCann, de ouders van de vermiste Madeleine McCann. © ANP.
Mick Duthie, de politiechef van het Londense Scotland Yard, zegt maandag in de Evening Standard dat de zoekactie nog steeds niet is gestaakt.

Team
Duthie gaf in het interview toe dat het rechercheteam nog steeds niet volledig weet wat er op de desbetreffende avond is gebeurd. Madeleine verbleef met haar ouders in Portugal toen ze spoorloos verdween. Ze was toen drie jaar oud, inmiddels zou ze 12 jaar zijn. Haar ouders zijn nooit gestopt met zoeken. ,,Haar verdwijning is nog altijd een mysterie en daarom gaat het werk door", aldus de politiechef. ,,Er is nog steeds een kans dat we haar gezond en levend vinden."

Hij weigerde om verdere details over het onderzoek geven, maar bevestigde dat de rechercheurs aan het kijken zijn naar een reeks inbraken die tijdens de verdwijning van Madeleine plaatsvonden.

Geld
Afgelopen maand heeft het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken ruim honderdduizend euro uitgetrokken om het politie onderzoek met zes maanden te rekken. Na verloop van die zes maanden zal de politiechef weer om geld vragen mocht het onderzoek nog niet afgerond zijn. ,,Er is altijd een mogelijkheid dat we Madeleine kunnen vinden. Naast het rechercheteam en de familie, wil het publiek ook dat ze gevonden wordt. Dat is ook de reden waarom het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken blijft financieren."
Scotland Yard
Sinds 2011 is Scotland Yard het onderzoek gestart met de codenaam 'Operation Grange'. Dit onderzoek werd geopend op verzoek van de familie en de minister van Binnenlandse Zaken, nadat de Portugese autoriteiten het onderzoek sloten.

Meer informatie over de verdwijning van Madeleine McCann is te vinden in ons dossier.
Verdwijning
Op de avond van haar verdwijning lag Maddie te slapen in het vakantie-appartement, terwijl haar ouders met vrienden naar de tapasbar van het resort gingen. Ze checkten regelmatig of de kinderen - naast Maddie de tweeling Sean en Amelie - nog veilig waren. Toen Kate de derde keer keek, was haar dochter verdwenen. Na de eerste dagen bleek de verdwijning vooral in Portugal en Engeland dagelijks voorpaginanieuws te zijn, pas daarna kreeg de zaak internationale media-aandacht. Sindsdien duiken allerlei complottheorieën op over waar Maddie zou zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evonden-worden.dhtml
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 16:31:52 #41
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161552695
Benieuwd waarom er nog steeds geld in het onderzoek wordt gestoken
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:37:58 #42
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161552862
Idd.. Ik zeg het niet vaak, maar geef het op. Het is alleen maar sneu
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161554094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd waarom er nog steeds geld in het onderzoek wordt gestoken
Dit dus. Is de Britse overheid die ouders een vermogen verschuldigd? Ik bedoel er verdwijnen dagelijks kinderen en daar zoekt niemand 10 jaar naar. :'(
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 17:46:46 #44
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161554180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:41 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dit dus. Is de Britse overheid die ouders een vermogen verschuldigd? Ik bedoel er verdwijnen dagelijks kinderen en daar zoekt niemand 10 jaar naar. :'(
Kans dat er bepaalde machthebbende figuren zwaar onder druk worden gezet door die ouders lijkt me
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161554201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Kans dat er bepaalde machthebbende figuren zwaar onder druk worden gezet door die ouders lijkt me
Zijn daar trouwens bepaalde theorieen over? Ik heb van het begin af aan heel die zooi niet gevolgd, maar begin nu toch wel benieuwd te raken hoe de vork hier in de steel steekt?
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 17:56:00 #46
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161554338
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:47 schreef vaduz het volgende:

[..]

Zijn daar trouwens bepaalde theorieen over? Ik heb van het begin af aan heel die zooi niet gevolgd, maar begin nu toch wel benieuwd te raken hoe de vork hier in de steel steekt?
Zullen inmiddels wel honderden theorieën over zijn :+ Het enige dat ik weet is dat die ouders op nogal wat poen zitten (daardoor konden ze de zaak internationaal onder de aandacht brengen), maar dat lijkt me algemeen bekend.

Ze hebben dan ook al voor de tweede keer een privaat onderzoek gestart een aantal maanden geleden. Maar dat voor dat politieonderzoek steeds maar weer poen wordt uitgetrokken, daar moeten die ouders bijna wel iets mee te maken hebben lijkt me
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 25 april 2016 @ 16:11:05 #47
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161703926
Zijn er nog goede documentaires over deze zaak die je gezien moet hebben?
pi_161704459
Trieste zaak, ik hoop dat het nu eindelijk eens opgelost wordt. Trouwens wel een erg wazig verhaal allemaal.
  maandag 25 april 2016 @ 17:59:51 #49
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_161706418
Die ouders hebben haar toch vermoord?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 25 april 2016 @ 18:24:07 #50
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_161706960
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 17:59 schreef Falco het volgende:
Die ouders hebben haar toch vermoord?
ja
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 25 april 2016 @ 18:34:03 #51
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161707194
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 17:59 schreef Falco het volgende:
Die ouders hebben haar toch vermoord?
Wijst er inderdaad wel op ja.
  maandag 25 april 2016 @ 19:08:47 #52
3542 Gia
User under construction
pi_161708222
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 17:59 schreef Falco het volgende:
Die ouders hebben haar toch vermoord?
Per ongeluk verkeerde dosis slaapmiddel, of zo.
  maandag 25 april 2016 @ 23:29:21 #53
456405 BjornUtopia
Was het zo bijzonder..
pi_161717754
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2016 17:59 schreef Falco het volgende:
Die ouders hebben haar toch vermoord?
Jij hebt als enige bewijs ?
pi_161719376
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Per ongeluk verkeerde dosis slaapmiddel, of zo.
Wie geeft zo'n jong kind slaapmiddelen?

Maar ja, wie gaat er op vakantie met een vriendengroep en laat zijn kinderen elke avond alleen?
:{ , drie stuks... omdat ze zo nodig "gezellig met de vrienden" moesten doen?
Heb drie kinderen en ver weg vakantie zit er de aankomende jaren niet in en vriendencontact ligt ook bewust op zijn gat. Dat zijn keuzes.

Voor mij voelt deze zaak nog steeds als een En, en en-verhaal.
Vriendengroep onderhouden, carriere maken, goede relatie willen, ouderschap enz enz. Die ouders hebben alle ballen hoog willen houden en dit is ff fout gegaan. Inderdaad door de slaappillen.
pi_161724264
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie geeft zo'n jong kind slaapmiddelen?

Maar ja, wie gaat er op vakantie met een vriendengroep en laat zijn kinderen elke avond alleen?
:{ , drie stuks... omdat ze zo nodig "gezellig met de vrienden" moesten doen?
Heb drie kinderen en ver weg vakantie zit er de aankomende jaren niet in en vriendencontact ligt ook bewust op zijn gat. Dat zijn keuzes.

Voor mij voelt deze zaak nog steeds als een En, en en-verhaal.
Vriendengroep onderhouden, carriere maken, goede relatie willen, ouderschap enz enz. Die ouders hebben alle ballen hoog willen houden en dit is ff fout gegaan. Inderdaad door de slaappillen.
Dus als je kinderen krijgt is je eigen leven voorbij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:10:10 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161724287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dus als je kinderen krijgt is je eigen leven voorbij?
Kennelijk doe ik iets fout dan.
KuikenGuppy
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:10:58 #57
3542 Gia
User under construction
pi_161724307
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dus als je kinderen krijgt is je eigen leven voorbij?
Nee, maar je leven is toch niet voorbij als je je kinderen niet alleen achterlaat in je vakantiewoning.
pi_161724317
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kennelijk doe ik iets fout dan.
Ik ook. Wij hebben een leuke vriendenclub waar we regelmatig mee afspreken, mijn man en ik gaan nog vaak met zn 2 uit eten of de kroeg in en we gaan zelfs op vakantie naar leuke bestemmingen, soms zelfs met vrienden... En dat we leuke reizen kunnen maken is omdat we beiden een goede baan hebben...

Keuzes..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161724349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, maar je leven is toch niet voorbij als je je kinderen niet alleen achterlaat in je vakantiewoning.
Degene die ik quote zegt dat ze bewust een keuze heeft gemaakt nadat er kinderen kwamen om geen vriendschappelijke contacten meer te hebben en niet meer ver op vakantie te gaan.

Als wij op vakantie gaan laten we de kinderen uiteraard ook niet alleen in een appartement.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161743521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dus als je kinderen krijgt is je eigen leven voorbij?
Nee, maar persoonlijk heb ik niet de behoefte om de vriendengroep boven mijn kinderen te zetten. Als ik met vrienden weg ga en dus tijd wil vrijmaken voor de vrienden, wijntje erbij en gezellig kletsen, dan moet het wel goed geregeld zijn met de kinderen. Anders gaan we niet en maken we het thuis gezellig. Mijn familie en mijn mans kant wonen aan de andere kant van het land. Oppas is hier nogal een geregel.

Voor mij is het onvoorstelbaar wat die ouders toentertijd deden. Ze alleen in appartementencomplex laten en de oudste slaappillen geven en af en toe gaan kijken.

Ik heb hier IRL vaker discussie's over en houd persoonlijke afwegingen door deze zaak ook altijd in mijn achterhoofd. In een ander topic een gigantische discussie gehad met Madame April, over opvoeding en in deze zaak snap ik geen reet van de beweegreden van de ouders.

ik kan veel ballen hoog houden maar op een vakantiedag:
de kinderen blij maken
zelf ontspannen
kletsen met vrienden
romantisch doen met mijn man
enz enz

Dat zijn best veel ballen in de lucht, iets te veel IMO, helaas is hun dochter hier de dupe van geworden. Maar dat is mijn mening en ik volg deze zaak al vanaf dag vijf, en toen had ik nog geen kinderen. Ik snap er geen bal van, er gaan verhalen dat die kinderen op hun vakantie overdag naar de opvang daar gingen, zodat de ouders tijd voor zichzelf hadden. Triest in mijn ogen.
pi_161743617
Daarnaast is er nog een verschil wat mensen verstaan onder `vrienden`, daar verschillen meningen ook flink over.

Heb ik hier oppas en kunnen we op stap, dan heb ik geen behoefte aan verhalen over:
vreemdgaan
werkgerelateerde problemen
scheidingen
schoonouder gezeik

en ga zo maar ff door, dan wil ik lachen en ontspannen, en dat doe ik het liefste met mijn man. Want ik heb nogal zwarte humor, hij ook. Momenteel dus weinig tijd en energie voor shit van een ander.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:09:51 #62
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161793687
Madeleine McCann 'was kidnapped during a botched burglary by a gang of thieves who British police have already quizzed' but are blocked from questioning again


• Madeleine McCann was snatched by a group of thieves, it has been claimed
• Police believe she disturbed them as they robbed her holiday apartment
• This is thought to be the final line of inquiry being considered by the Met
• Sir Bernard Hogan Howe said this week the probe could formally end soon
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:20:40 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161793805
Zodra de media-aandacht afneemt/ weg is komt er weer een nieuwe hypothese, hou toch eens op.
pi_161793815
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:20 schreef Twiitch het volgende:
Zodra de media-aandacht afneemt/ weg is komt er weer een nieuwe hypothese, hou toch eens op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161836824
Laats bij de Jumbo 2 zakken McCann patat halen 1 betalen ^O^

Wat natuurlijk helemaal top is maar om daar nou een hele topic op Fok aan toe te wijden :')
pi_161841072
Ik moet erbij vertellen dat ik een en ander in Portugal wel anders heb meegemaakt dan de berichtgeving van britse pers waar nederland van kopieert en dat maakt denk ik wel uit in hoe ik dingen zie. Maar als twee mensen weigeren de meest simpele vragen te beantwoorden, maar altijd met wedervragen komen of met kletspraatjes de andere kant op, en als de vrouw bijna door de man wordt verboden om te praten en als alle sporen wijzen op dood in het apartement, als een een heel mediacircus ontstaat dat geregiseerd wordt door de McCanns, als die alles doen om de portugese politie zwart te maken, en alles wordt gedaan om die tegen te zitten, dan moet je van goede huize komen om bij mij medelijden te wekken voor dit stel.
Het heeft waarschijnlijk heel veel te maken met hoe ik het hier heb meegemaakt (en dus niet via de britse pers waar nederland het van heeft, bv)

Dit dus. En daarbij nog dat gedoe waarbij ze geprobeerd hebben om het boek van die politieman te verbieden, volgens mij doe je dat allemaal niet als je kind echt vermist is.
Maar als je het daarentegen zelf hebt vermoord.....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 1 mei 2016 @ 10:15:10 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161841352
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:40 schreef ietjefietje het volgende:
Ik moet erbij vertellen dat ik een en ander in Portugal wel anders heb meegemaakt dan de berichtgeving van britse pers waar nederland van kopieert en dat maakt denk ik wel uit in hoe ik dingen zie. Maar als twee mensen weigeren de meest simpele vragen te beantwoorden, maar altijd met wedervragen komen of met kletspraatjes de andere kant op, en als de vrouw bijna door de man wordt verboden om te praten en als alle sporen wijzen op dood in het apartement, als een een heel mediacircus ontstaat dat geregiseerd wordt door de McCanns, als die alles doen om de portugese politie zwart te maken, en alles wordt gedaan om die tegen te zitten, dan moet je van goede huize komen om bij mij medelijden te wekken voor dit stel.
Het heeft waarschijnlijk heel veel te maken met hoe ik het hier heb meegemaakt (en dus niet via de britse pers waar nederland het van heeft, bv)

Dit dus. En daarbij nog dat gedoe waarbij ze geprobeerd hebben om het boek van die politieman te verbieden, volgens mij doe je dat allemaal niet als je kind echt vermist is.
Maar als je het daarentegen zelf hebt vermoord.....
Maar waarom blijven ze dan zo de media opzoeken? Als je dat kind zelf hebt omgelegd, wil je toch maar wat graag dat de aandacht afneemt?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 mei 2016 @ 10:24:11 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161841448
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar waarom blijven ze dan zo de media opzoeken? Als je dat kind zelf hebt omgelegd, wil je toch maar wat graag dat de aandacht afneemt?
Omgekeerd denken misschien?
KuikenGuppy
  zondag 1 mei 2016 @ 23:04:19 #70
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161860706
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Omgekeerd denken misschien?
Dit en verslaafd geraakt aan de aandacht.
  maandag 2 mei 2016 @ 00:47:39 #71
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_161863125
Maddie....
Idd, als dreigt dat het onderzoek gestopt gaat worden, worden weer alle registers opengetrokken.

Ik was er niet bij maar het zaakje stinkt, te beginnen bij de ouders..en daar houdt het verhaal ook op.
´
pi_161863143
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar waarom blijven ze dan zo de media opzoeken? Als je dat kind zelf hebt omgelegd, wil je toch maar wat graag dat de aandacht afneemt?
Dit.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 2 mei 2016 @ 01:43:13 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161863603
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit en verslaafd geraakt aan de aandacht.
Alletwee? Want dan moet je wel een behoorlijke steek los hebben.
Gaat er bij mij niet in.

Met elke nieuwe vraag om aandacht loop je het risico dat er een getuige opstaat, dat iemand tóch eens even zijn berm omspit of zijn slootje dregt, en dat het lichaam wordt gevonden. En als het lichaam ooit wordt gevonden, dan zijn de rapen gaar. Dan wordt een boel glashelder.

Als je al per ongeluk je kind hebt omgebracht, zit je daar niet op te wachten, me dunkt.

Wel jammer voor topics als dit natuurlijk. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 02-05-2016 03:44:12 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161863875
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:40 schreef ietjefietje het volgende:
Ik moet erbij vertellen dat ik een en ander in Portugal wel anders heb meegemaakt dan de berichtgeving van britse pers waar nederland van kopieert en dat maakt denk ik wel uit in hoe ik dingen zie. Maar als twee mensen weigeren de meest simpele vragen te beantwoorden, maar altijd met wedervragen komen of met kletspraatjes de andere kant op, en als de vrouw bijna door de man wordt verboden om te praten en als alle sporen wijzen op dood in het apartement, als een een heel mediacircus ontstaat dat geregiseerd wordt door de McCanns, als die alles doen om de portugese politie zwart te maken, en alles wordt gedaan om die tegen te zitten, dan moet je van goede huize komen om bij mij medelijden te wekken voor dit stel.
Het heeft waarschijnlijk heel veel te maken met hoe ik het hier heb meegemaakt (en dus niet via de britse pers waar nederland het van heeft, bv)

Dit dus. En daarbij nog dat gedoe waarbij ze geprobeerd hebben om het boek van die politieman te verbieden, volgens mij doe je dat allemaal niet als je kind echt vermist is.
Maar als je het daarentegen zelf hebt vermoord.....
Ik heb een keer een YouTube-docu (gewoon van een persoon zelf) van een paar uur gezien.
Er wordt echt van alles aan bewijsmateriaal bijgehaald. Getuigenverklaringen, foto's, onderzoeksresultaten, etc.
Die kadaverhonden zouden niet alleen hebben aangeslagen in het appartement, maar ook in de auto van de ouders, toch? Dat is iets wat ik het meest opvallend vond.
Een groot deel van die docu ging ook over o.a. bizarre connecties en de schimmige praktijken van 'privedetectivebureau' Metodo, ingeschakeld en betaald (50.000/maand) door de McCanns.
Ik moet zeggen dat ik dat allemaal niet heel aandachtig heb gevolgd, omdat het me een beetje te ver ging en het maar 'een kant van het verhaal is'. Die maker van de docu heeft echter wel allemaal linkjes naar het bewijsmateriaal (zoals getuigenverklaringen van de ouders).
Ook noemt hij de aantoonbaar onjuiste informatie waar de Britse "mainstream media" maar mee bleef komen.
Verder kan ik me er niet veel van herinneren, omdat ik na ongeveer een uur niet goed meer heb opgelet. Volgens mij ben ik nog voor het einde helemaal gestopt met kijken.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:42:20 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161864785
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie geeft zo'n jong kind slaapmiddelen?

Maar ja, wie gaat er op vakantie met een vriendengroep en laat zijn kinderen elke avond alleen?
:{ , drie stuks... omdat ze zo nodig "gezellig met de vrienden" moesten doen?
Heb drie kinderen en ver weg vakantie zit er de aankomende jaren niet in en vriendencontact ligt ook bewust op zijn gat. Dat zijn keuzes.

Voor mij voelt deze zaak nog steeds als een En, en en-verhaal.
Vriendengroep onderhouden, carriere maken, goede relatie willen, ouderschap enz enz. Die ouders hebben alle ballen hoog willen houden en dit is ff fout gegaan. Inderdaad door de slaappillen.
Beetje overdreven niet? :D
Er bestaat ook zoiets als opa's en oma's of babysitters en kinderen kunnen gewoon mee op verre vakanties, alleen dan kan je dus niet iedere avond de kinderen alleen laten om te gaan clubben.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 02-05-2016 08:48:46 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2016 @ 08:44:32 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161864811
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, maar persoonlijk heb ik niet de behoefte om de vriendengroep boven mijn kinderen te zetten. Als ik met vrienden weg ga en dus tijd wil vrijmaken voor de vrienden, wijntje erbij en gezellig kletsen, dan moet het wel goed geregeld zijn met de kinderen. Anders gaan we niet en maken we het thuis gezellig. Mijn familie en mijn mans kant wonen aan de andere kant van het land. Oppas is hier nogal een geregel.

Wij hebben samen 4 kinderen en ik zou stapelgek worden als ik geen contact meer zou kunnen hebben met mijn vrienden of eens lekker een avondje weg met mijn man.
En daarmee zet ik niet mijn vrienden boven mijn kinderen, dat kan gewoon heel erg goed samen zonder dat iemand zich achtergesteld voelt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2016 @ 09:07:34 #77
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161865008
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Beetje overdreven niet? :D
Er bestaat ook zoiets als opa's en oma's of babysitters en kinderen kunnen gewoon mee op verre vakanties, alleen dan kan je dus niet iedere avond de kinderen alleen laten om te gaan clubben.
Mijn ouders houden niet van verre reizen-wonen aan de andere kant van het land en mijn schoonvader heeft ernstige hartklachten. Dus nee niet iedereen heeft de beschikking over opa´s en oma´s en een blik aan oppassers. Daarnaast zijn het er hier drie onder de 5 jaar, dus geen zwemdiploma´s.

Clubben hebben we genoeg gedaan voor de kinderen, ik zie daar geen meerwaarde van in.
  maandag 2 mei 2016 @ 09:08:19 #78
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161865015
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wij hebben samen 4 kinderen en ik zou stapelgek worden als ik geen contact meer zou kunnen hebben met mijn vrienden of eens lekker een avondje weg met mijn man.
En daarmee zet ik niet mijn vrienden boven mijn kinderen, dat kan gewoon heel erg goed samen zonder dat iemand zich achtergesteld voelt.
Die van jullie zijn toch al wat ouder?
  maandag 2 mei 2016 @ 09:12:05 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161865049
In mijn vriendenclub doen ouders niet anders dan diverse ballen hooghouden. Met succes. En met jonge kinderen. Je leven on hold zetten, want kinderen, lijkt mij erg naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 mei 2016 @ 09:12:36 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161865053
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn ouders houden niet van verre reizen-wonen aan de andere kant van het land en mijn schoonvader heeft ernstige hartklachten. Dus nee niet iedereen heeft de beschikking over opa´s en oma´s en een blik aan oppassers. Daarnaast zijn het er hier drie onder de 5 jaar, dus geen zwemdiploma´s.

Clubben hebben we genoeg gedaan voor de kinderen, ik zie daar geen meerwaarde van in.
Ter info, wij wonen zo'n 700km van de ene grootouders en zo'n 1800 km van de andere. ;)

Maar dan nog is er altijd wel een oppas te vinden, jij hebt gewoon geen zin meer in dat soort dingen, prima, jouw keuze, maar ga niet net doen alsof er geen mogelijkheid meer is, die is er altijd.
En ouders zijn echt geen slechte ouders wanneer ze verre reizen met kinderen maken of eens in de maand een avondje gaan stappen en een oppas hebben en al helemaal niet wanneer ze er ook vriendschappen op na houden.

quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die van jullie zijn toch al wat ouder?
De jongste is nu 7 ( de oudste is 11) maar ook toen ze jonger waren was dit geen probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 02-05-2016 09:18:21 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2016 @ 09:19:54 #81
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161865117
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ter info, wij wonen zo'n 700km van de ene grootouders en zo'n 1800 km van de andere. ;)

Maar dan nog is er altijd wel een oppas te vinden, jij hebt gewoon geen zin meer in dat soort dingen, prima, jouw keuze, maar ga niet net doen alsof er geen mogelijkheid meer is, die is er altijd.
En ouders zijn echt geen slechte ouders wanneer ze verre reizen met kinderen maken of eens in de maand een avondje gaan stappen en een oppas hebben.

[..]

De jongste is nu 7 ( de oudste is 11) maar ook toen ze jonger waren was dit geen probleem.
Das dan heel fijn geregeld bij jullie!

Ik zit ook niet te jammeren hoor, we hebben het dik voor elkaar hier.

Ik heb alleen een andere kijk op die ouders en hoe zij naar eigen zeggen, die vakantie hebben ingedeeld. Ieder zijn ding, maar hun keuzes zijn zeker niet de mijne.
  maandag 2 mei 2016 @ 09:20:48 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161865129
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
In mijn vriendenclub doen ouders niet anders dan diverse ballen hooghouden. Met succes. En met jonge kinderen. Je leven on hold zetten, want kinderen, lijkt mij erg naar.
Inderdaad, hier wordt gewerkt, gestudeerd, we hebben onze hobby's, vriendschappen, reizen enz.
Ik zou het niet kunnen, alleen leven om de kinderen en dat alles, maar dan ook echt alles, om hun draait.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2016 @ 09:22:10 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161865144
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das dan heel fijn geregeld bij jullie!

Ik zit ook niet te jammeren hoor, we hebben het dik voor elkaar hier.

Ik heb alleen een andere kijk op die ouders en hoe zij naar eigen zeggen, die vakantie hebben ingedeeld. Ieder zijn ding, maar hun keuzes zijn zeker niet de mijne.
Natuurlijk is het fout hoe de ouders van Maddie het hebben gedaan, maar dat zijn niet de enige twee opties, of geen vakantie of je kind alleen in het hotel laten.
Er zit nog een legio opties tussenin waarmee je de kinderen niet alleen hoeft te laten en toch een leuke vakantie hebt met zijn allen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 mei 2016 @ 09:38:06 #84
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161865380
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, hier wordt gewerkt, gestudeerd, we hebben onze hobby's, vriendschappen, reizen enz.
Ik zou het niet kunnen, alleen leven om de kinderen en dat alles, maar dan ook echt alles, om hun draait.
Het is jouw invulling op mijn woorden, ik heb een prachtige zaak, mijn man heeft een leuke baan. We hebben een vakantiehuisje aan de kust en drie kinderen. Daarnaast bezig met een gigantisch bouwproject zo'n 50 kilometer verder.

Ja ik hoef nu ff niet weg. We zitten in een heerlijke tijd en ik heb geen behoefte aan negatief gezeur, opvoedproblemen of relatieproblemen van anderen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat we in een cocon zitten.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:06:37 #85
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_161865896
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Alletwee? Want dan moet je wel een behoorlijke steek los hebben.
Gaat er bij mij niet in.

Met elke nieuwe vraag om aandacht loop je het risico dat er een getuige opstaat, dat iemand tóch eens even zijn berm omspit of zijn slootje dregt, en dat het lichaam wordt gevonden. En als het lichaam ooit wordt gevonden, dan zijn de rapen gaar. Dan wordt een boel glashelder.

Als je al per ongeluk je kind hebt omgebracht, zit je daar niet op te wachten, me dunkt.

Logische gedachte, maar toch kun je niet zo redeneren. Er zijn hele sterke staaltjes bekend wat dat betreft. Mensen die keer op keer de media opzochten, krokodillentranen huilend,maar die uiteindelijk toch zelf een moordenaar bleken te zijn. Daar zijn best veel voorbeelden van te vinden. Het blijkt gewoon dat je daar helemaal niets uit kunt afleiden. Net als dat je er niets uit kunt afleiden als iemand zich juist heel snel ('te snel') bij een vermissing/moord lijkt neer te leggen en het er niet meer over wil hebben, wat soms ook voorkomt en dan juist ook weer verdacht kan overkomen.

Uiteindelijk moet je naar de feiten blijven kijken. De gebeurtenissen rondom de vermissing zelf en hun gedrag in directe relatie daarmee en het onderzoek van de Portugese politie.

Overigens denk ik niet dat deze zaak ooit nog opgelost wordt, wat er dan ook gebeurd is. Tenzij iemand ooit z'n mond opentrekt natuurlijk. Een lichaampje zal niet meer gevonden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 02-05-2016 10:22:02 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 2 mei 2016 @ 10:21:57 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161866165
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:12 schreef Copycat het volgende:
In mijn vriendenclub doen ouders niet anders dan diverse ballen hooghouden. Met succes. En met jonge kinderen. Je leven on hold zetten, want kinderen, lijkt mij erg naar.
Ik vind het wel gezond om keuzes te maken als je kinderen krijgt om bepaalde ballen bewust niet hoog te houden. Dat zou bij mij niet snel de bal van mijn vrienden/sociaal leven zijn, maar ik heb menig huwelijk stuk zien lopen omdat álle ballen zo nodig in de lucht moesten blijven.
KuikenGuppy
pi_161866214
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is jouw invulling op mijn woorden, ik heb een prachtige zaak, mijn man heeft een leuke baan. We hebben een vakantiehuisje aan de kust en drie kinderen. Daarnaast bezig met een gigantisch bouwproject zo'n 50 kilometer verder.

Ja ik hoef nu ff niet weg. We zitten in een heerlijke tijd en ik heb geen behoefte aan negatief gezeur, opvoedproblemen of relatieproblemen van anderen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat we in een cocon zitten.
Prima, maar je komt nu zelf een beetje over als een zeur.
pi_161930687
Denk dat die ouders er mee te maken hebben gehad, dat kind is dood. Zonde van het geld om nog te gaan zoeken.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zondag 15 mei 2016 @ 17:55:54 #89
16715 Mylene
*schatje*
pi_162223535
Web trolls raise £50,000 for the Portuguese detective who wrote a book claiming the McCanns killed their daughter Madeleine - and even British police donated

Zie ook comments, veel terecht commentaar op deze kop artikel.

Volgens mij is het boek online ook te lezen.
pi_162223637
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:55 schreef Mylene het volgende:
Web trolls raise £50,000 for the Portuguese detective who wrote a book claiming the McCanns killed their daughter Madeleine - and even British police donated

Zie ook comments, veel terecht commentaar op deze kop artikel.

Volgens mij is het boek online ook te lezen.
Kijk maar uit straks komt milagro nog terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 15-05-2016 19:47:36 ]
I´m back.
pi_162224446
Waarom krijgt deze zaak zoveel media-aandacht? Er verdwijnen toch jaarlijks kinderen die nooit meer terug gevonden worden?
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:08:46 #92
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163029247
Oud-politicus mogelijk gelinkt aan verdwijning Maddie McCann

quote:
Het politieteam dat onderzoek doet naar de verdwijning van het Britse meisje Madeleine McCann bekijkt of journalist en politicus Clement Freud daar iets mee te maken had. Uit een vanavond uit te zenden documentaire blijkt dat de - inmiddels overleden - man jarenlang jonge meisjes misbruikte. Britten wachten met smart op de uitzending.

In de documentaire Exposure: Abused and Betrayed - A Life Sentence, die de Britse krant The Independent al bekeek, vertellen twee vrouwen over hun slechte ervaringen met Clement Freud, voormalig lid van het Britse parlement. Hij betastte hen en verrichtte ook andere onzedelijke handelingen bij hen. De twee waren nog erg jong toen het gebeurde.

Op basis van die informatie bekijkt de Britse politie nu of hij in verband kan worden gebracht met de verdwijning van Madeleine McCann in 2007. De inmiddels overleden en geridderde journalist en politicus had een vakantiehuis in het resort in Praia da Luz, de plek waar Maddie verdween. Hij ontmoette de ouders van het meisje in de weken na haar verdwijning en bood hen hulp per telefoon en e-mail. Volgens zijn familie was Freud echter niet in Portugal ten tijde van de verdwijning.

Schoon schip
Sylvia Woosley, een van de twee vrouwen en nu in de 70, wilde door mee te werken aan de documentaire schoon ship maken met haar verleden. ,,Ik wil gewoon de dingen helder maken voordat ik sterf...ik wil doodgaan met een schoon geweten", vertelt ze. ,,Omdat ik zo hard voor mezelf ben geweest en mezelf zoveel keer heb proberen te verwoesten. Maar je kunt de waarheid niet voor eeuwig begraven, die moet gehoord worden."

Woosley werd vanaf haar tiende regelmatig misbruikt door Freud, bij wie ze vijf jaar in huis woonde. De tweede vrouw, die anoniem wil blijven, werd op 11-jarige leeftijd voor het eerst door hem misbruikt. Zijn vrouw, die 58 jaar met hem getrouwd was, wist naar eigen zeggen al die tijd van niets. In reactie op de documentaire zei ze: ,,Ik ben geschokt, diep bedroefd en bied mijn oprechte excuses aan voor wat er met deze vrouwen is gebeurd. Ik hoop van harte dat ze nu wat rust krijgen."

De documentaire wordt vanavond om 00.05 uur uitgezonden op de Britse zender ITV.
Bron: http://www.ad.nl/nieuws/o(...)die-mccann~ae528775/

pi_163135537
Kate and Gerry McCann were 'horrified' last night as it was claimed the late Sir Clement Freud – who befriended them in Praia da Luz - was a child abuser.

Two women have dramatically come forward to say Sir Clement molested them when they were children.

The celebrated broadcaster and former MP, who died in 2009, had a villa in the Algarve resort where Madeleine disappeared nine years ago.
http://www.dailymail.co.u(...)eleine-vanished.html

Meneer Freud (kleinzoon van de Grote Freud en broer van Lucian Freud de schilder) nam zelf contact op met de McCanns, zich voorstellende als de vriendelijke buurman. Helaas helaas helaas is toen nergens een lichtje gaan branden bij de politie terwijl dit wel een typisch gegeven is dat daders vaak in het voetlicht treden.
pi_166473971
woonkamer van Tony Podesta, check de schilderij
http://washingtonlife.com(...)mes-private-viewing/

een kind in minirok:



http://www.artnet.com/art(...)rc8xX98ueaTCK2_VQNg2



[ Bericht 33% gewijzigd door Mytho op 07-11-2016 12:50:52 ]
  maandag 7 november 2016 @ 12:45:48 #96
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_166474257
The Clinton investigation is now connected to a massive child trafficking and pedophile sex ring operating within Washington, D.C. Over the next few days, and this November 5th, we will be referencing evidence and exposing the Clinton foundations for multiple incidences of child trafficking and sex scandals.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hillary Clinton is being investigated by the FBI for involvement in an elite Washington pedophile ring, according to veteran State Department official Steve Pieczenik.
Billionaire pedophile Jeffrey Epstein, his relationship with Bill Clinton, Alan Dershowitz, Prince Andrew and other famous names, and their connection to a high-level sex scandal is exposed by Conchita and Cristina Sarnoff.
Anthony Weiner Talking to FBI about underage Sex Island (Lolita)
The FBI wants to know everything about the Lolita Island that Jeffrey Epstein owns. Lucky for them Anthony Weiner knows a lot about the Underage sex Island that Bill Clinton would visit and Weiner is ready to Talk.
Hillary has a LONG history of interest in Ms. Silsby. Wikileak emails dating back till at least 2001 have been found in her archives discussing Laura's NGO. Laura had claimed she planned to build an orphanage in the Dominican Republic, but authorities in the country said she never submitted an application for this purpose. They instead located to Haiti.

Sources:
https://wikileaks.org/plusd/cables/10BUENOSAIRES166_a.html
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3465
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/2772

Missionary Stumbles on Road to Haiti - http://www.wsj.com/articl(...)04575045794048725562

One of the first things Hillary did when she took over the scene in Haiti was to get Laura off the hook:
http://harvardhrj.com/wp-content/uploads/2009/09/King.pdf

The attorney who represented Laura Silsby - A man who was himself convicted as a sex trafficker:
https://wikileaks.org/gif(...)ti-missionaries.html

WikiLeaks: Pricing how much it costs to transport children:
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3741

Again, this was the same group that got busted by Haitian Authorities trying to Traffic kids.
https://en.wikipedia.org/wiki/New_Life_Children%27s_Refuge_case

They're in the Clinton Emails;
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3741

Pitch for funding or some shit, super sketchy.
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/3465

This looks like Mills & co are drafting statements following extradition.
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/2772

Thread 1 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95769324
Thread 2 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95782324
Thread 3 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95796372
Thread 4 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95808374
Thread 5 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95817651/
Thread 6 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95825686/
Thread 7 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95833293/
Thread 8 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95839861
Thread 9 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95846156
Thread 10 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95850357
Thread 11 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95855578
Thread 12 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95866378
Thread 13 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95878120
Thread 14 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95886661
Thread 15 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95897258
Thread 16 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95909631
Thread 17 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95924261
Thread 18 - http://boards.4chan.org/pol/thread/95943361

Bins
http://pastebin.com/raw/tBMC2U6W
http://pastebin.com/raw/Ags0WuW
http://pastebin.com/Jn2LfXg4
http://pastebin.com/RPTLE0W8

Jorge Puello (real name - JORGE TORRES ORELLANA) is their lawyer who also was charged in el salvador for child sex trafficking.
http://www.nytimes.com/2010/02/08/world/americas/08haiti.html
http://www.nytimes.com/20(...)r%20puello%20&st=cse
http://www.nytimes.com/2010/02/16/world/americas/16haiti.html

"The children were sent to the SOS Children's Village orphanage in Croix-des-Bouquets, a suburb of Port-au-Prince, and it became clear that most (if not all) of them were not orphans.[12] NLCR missionaries maintained that they were told that the children were orphaned. In turn, people in Calebasse and SOS Children's Villages accused the missionaries of lying about their intentions.[9][12] ,Although the children's relatives were told that they would be able to visit them and eventually take them back, the NLCR's mission statement clearly outlined plans for adoption." http://bit.ly/2eoZ57E

"So, how was Hillary Clinton part of this, and where’s the child sex trafficking? Mostly in the fevered imaginations of the excitable internet detectives of r/The_Donald, who decided that since Clinton discussed the case in emails with Huma Abedin and other aides, she was going out of her way to help the child abductors escape justice. This leaves out one tiny detail: as secretary of State, Clinton’s job was to help American citizens arrested in other countries. Huma emailed her articles about the case, and from there, Reddit decided that can only mean they’re all child traffickers trading children all over the world for sex slaves, and probably hitching rides on Jeffrey Epstein’s sex plane, too.”
http://wonkette.com/60824(...)w-it-is-just-obvious

Wikileaks 28 'The DOJ-FBI--Huma Special' is out and the TREASON of Hillary Clinton has never been more evident or quantifiable, and now the 650,000 emails on Huma and Anthony Weiner's computer allegedly implicate Bill and Hillary in what is being described as a pedophile ring, and the CNN-CIA mockingbird media is IGNORING all of it. If Hillary Clinton is "elected" OR "selected" and placed in the White House as the felon she clearly is, we will be facing a Constitutional crisis like never before seen.


KEYWORDS - https://twitter.com/Lates(...)918660341761/photo/1

Fwd: "HILLARY SHOULD TAKE LIE DETECTOR TEST" SAYS ALLEGED CLINTON SEX ASSAULT VICTIM - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/16444

CONVICTED CHILD ABDUCTOR WAS CAUGHT STEALING CHILDREN IN HAITI WITH THE CLINTONS -
WEINERGATE: ‘The Whole Thing Was A Setup…For The Good of The Country!’ -
FBI Insider Leaks All: Clinton Foundation Exposed! Involves Entire US Government! - http://www.redflagnews.co(...)entire-us-government

NYPD Has Pedophile Evidence On Clintons -
Wikileaks BOMBSHELL - Hillary Clinton Linked to Satanic Pedophile Cult -
Clinton Emails Linked To Political Pedophile Sex Ring
http://www.usapoliticstod(...)-pedophile-sex-ring/

NYPD Source: Weiner Laptop Has Enough Evidence “to Put Hillary ... Away for Life”
http://www.thenewamerican(...)illary-away-for-life

BREAKING: FBI Confirms Evidence Of HUGE Underground Clinton Sex Network
https://conservativedaily(...)clinton-sex-network/

New Clinton emails found during Anthony Weiner sexting probe
http://nypost.com/2016/10(...)einer-sexting-probe/

NYPD Reveals CHILD-SEX RING in Hillary Clinton Campaign & DNC involving Members of Congress + Fed. Judges; Evidence of Bribery, Money-Laundering, Depraved-Indifference Murder
http://www.newsprepper.co(...)murder/#.WB36sYWcHIU

Clinton Emails Linked To Political Pedophile Sex Ring – FBI Insider
http://www.anonews.co/fbi-clinton/

Hillary pedophile ring exposed on Weiner's laptop PC -
WHO IS JORGE PUELLO? - http://www.dailybastardet(...)own-the-rabbit-hole/

"It's time to start questioning everything you have been told in the past by MSM" - FBI NYPD INSIDERS LEAK -
Wikileaks Bombshell Reveals Clinton Email “Where They Are Literally Pricing How Much It Costs to Transport Children” - http://bit.ly/2esWyMK

Washington Post Hides Article About Podesta’s Nude Children Photo Collection - http://www.infowars.com/w(...)en-photo-collection/

NYPD INSIDER REVEALS HILLARY'S TRIPS TO PEDO ISLAND -
"I'm dreaming about your hotdog stand in Hawaii..." https://t.co/BNulNKBi4u

JOHN PODESTA LAUGHS AT DEATH - http://imgur.com/a/osSxT

HILLARY GETS CRANKY WITHOUT HER DAILY DOSE OF VIOLENCE AGAINST HER SUBORDINATES - https://t.co/5V9lxahIxF

WIKILEAKS EXPOSES CLINTON'S SATANIC NETWORK-
OCCULT EXPERT BREAKS DOWN CLINTON SATANISM -
“SPIRIT COOKING”: CLINTON CAMPAIGN CHAIRMAN PRACTICES BIZARRE OCCULT RITUAL - http://www.infowars.com/s(...)satanic-performance/

Wikileaks: First Clinton Campaign Email About Anthony Weiner Appears - http://www.breitbart.com/(...)hony-weiner-appears/

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/3774

FLASHBACK: OCCULTIC HILLARY SUMMONS THE DEAD, REFUSES TO SPEAK TO CHRIST - http://www.infowars.com/f(...)-to-speak-to-christ/

"SPIRIT COOKING" - http://imgur.com/a/tST1T , http://imgur.com/a/uQXsF

HILLARY ‘REGULARLY’ ATTENDED WITCH’S CHURCH, CLINTON INSIDER CLAIMS - http://www.infowars.com/h(...)nton-insider-claims/

BOMBSHELL: HILLARY CLINTON’S SATANIC NETWORK EXPOSED - http://www.infowars.com/b(...)nic-network-exposed/
http://beforeitsnews.com/(...)nd-more-2511913.html

"WALNUT PASTA SAUCE" - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/43113

"WALNUT PASTE SAUCE" 2 - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/30145

Hubris and Humiliation: Six Most Shocking Moments from Documentary Revisiting Anthony Weiner's Sex Scandal - https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/45024

"PIZZA PARTY" - http://imgur.com/a/DPQN6

Insiders Threaten To Expose “Alleged” Pedophile Sex Ring - http://victuruslibertas.com/2016/10/insiders-reveal-sex-ring/

FLASHBACK: HILLARY LABELED ‘HIGH PRIEST,’ ‘GODDESS OF OCCULT’ IN GUCCIFER LETTER - http://www.infowars.com/f(...)-in-guccifer-letter/

HILLARY TIED TO BIZARRE OCCULT “SPIRIT COOKING” RITUAL - http://www.infowars.com/h(...)irit-cooking-ritual/

SEX MAGIC ON THE MENU AT “SPIRIT COOKING” PARTY ATTENDED BY JOHN PODESTA - http://www.infowars.com/s(...)ded-by-john-podesta/

"HOTDOG STAND" - http://imgur.com/a/AM1yh

$ 40,000 IN EXCHANGE FOR "PIZZA" - http://imgur.com/a/I845c

WHY HILLARY IS DISQULIFIED FOR PRESIDENT - PEDO SCANDAL http://www.wnd.com/2016/1(...)ified-for-president/

CLINTONS INVOLVED IN SEX SLAVERY, CHILD SEX CRIMES, CHILD EXPLOITATION - http://www.inquisitr.com/(...)ploitation-and-more/

"Have her beat the _____ out of a punch doll" - http://imgur.com/a/tKKMo

CLINTON AND ABEDIN BROKE CYBER-SECURITY PROTOCOL HABITUALLY - http://pastebin.com/vP7s3Ryd

New revelations on the contents of that laptop, according to law enforcement sources, implicate the Democratic presidential candidate, her subordinates, and even select elected officials in far more alleged serious crimes than mishandling classified and top secret emails, sources said. NYPD sources said these new emails include evidence linking Clinton herself and associates to:

Money laundering, Child exploitation, Sex crimes with minors (children), Perjury, Pay to play through Clinton Foundation, Obstruction of justice, Other felony crimes:
PAST CONNECTIONS: Former 12-Year-Old Rape Victim: "Hillary Clinton Took Me Through Hell" http://www.frontpagemag.c(...)on-daniel-greenfield

Spirit Cooking:
http://www.dangerandplay.(...)o-human-trafficking/
Podesta - Spirit Cooking Dinner:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15893
"Chairman Cash": John Podesta Paid $7,000/Month By Foundation Run by Banker With Ties To Financial Crisis
http://www.zerohedge.com/(...)ties-financial-crisi
Code words:
http://yournewswire.com/wikileaks-pedophile-code-words-podesta/
Dennis Hastert:
http://www.foxnews.com/po(...)rt-sexual-abuse.html
Jimmy Savile:
https://www.washingtonpos(...)ex-with-dead-bodies/
Elijah Wood:
http://www.thedailybeast.(...)philia-epidemic.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
***THIS IS NOT THE ENTIRE THING***
Multiple parts will be posted.
https://twitter.com/LatestAnonNews
  maandag 7 november 2016 @ 13:01:15 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166474341
De BNW-isering van NWS is een voldongen feit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 13:08:27 #99
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166474498
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2016 13:01 schreef Copycat het volgende:
De BNW-isering van NWS is een voldongen feit.
Zeker eens dat het vaak te ver gaat, maar ik moest wel even slikken toen ik de schetsen van de verdachten zag icm de foto's van de Podesta's. Holy shit, lijken sprekend en dan ook nog dus in combinatie. Zeer toevallig....
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 november 2016 @ 13:12:25 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166474592
Nou! Iemand heeft vaag iets weg van zeer rudimentaire schetsen.

Case closed!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 15:02:50 #101
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166476877
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 13:12 schreef Copycat het volgende:
Nou! Iemand heeft vaag iets weg van zeer rudimentaire schetsen.

Case closed!
Vaag iets weg van :')

Maar niets is zo makkelijk als zaken die buiten je normale denkkader zitten terzijde te schuiven, cq. belachelijk maken. Hoef je er ook niet over na te denken.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_166476907
verdwijning was bijna 10 jaar geleden, dus schets kan wel kloppen

  maandag 7 november 2016 @ 15:05:01 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166476922
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:02 schreef Bugno het volgende:

Vaag iets weg van :')

Maar niets is zo makkelijk als zaken die buiten je normale denkkader zitten terzijde te schuiven, cq. belachelijk maken. Hoef je er ook niet over na te denken.
Nou ... alles geloven wat je op de internetz leest, topt dat toch wel, denk ik.

Een rudimentaire schets ... ja hoor! We've got 'm! En meteen een enorme pedoring. Illuminti ftw!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 15:07:38 #104
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166476982
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ... alles geloven wat je op de internetz leest, topt dat toch wel, denk ik.

Een rudimentaire schets ... ja hoor! We've got 'm! En meteen een enorme pedoring. Illuminti ftw!
Ah, we trekken alles direct naar het extreme, leggen hier en daar mensen wat woorden in de mond en strooien met wat containerbegrippen. Je maakt je punt steeds sterker.

Zoals je kunt lezen, schrok ik van de gelijkenis, zéker omdat ook de combinatie klopt. That's all. Maar goed: lekker illuminadie en weet ik veel wat erbij halen om een niet bestaand punt te maken is eenvoudiger. Way to go! :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 november 2016 @ 15:08:49 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166477008
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:07 schreef Bugno het volgende:

Ah, we trekken alles direct naar het extreme, leggen hier en daar mensen wat woorden in de mond en strooien met wat containerbegrippen. Je maakt je punt steeds sterker.

Zoals je kunt lezen, schrok ik van de gelijkenis, zéker omdat ook de combinatie klopt. That's all. Maar goed: lekker illuminadie en weet ik veel wat erbij halen om een niet bestaand punt te maken is eenvoudiger. Way to go! :')
Ik trek niets naar het extreme. Misschien moet je je wat beter inlezen qua aantijgingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 15:11:21 #106
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166477049
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik trek niets naar het extreme. Misschien moet je je wat beter inlezen qua aantijgingen.
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ... alles geloven wat je op de internetz leest, topt dat toch wel, denk ik.

Een rudimentaire schets ... ja hoor! We've got 'm! En meteen een enorme pedoring. Illuminti ftw!
Hoe moet ik dit interpreteren dan? Als een genuanceerde reactie?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_166477052
Ghislaine Maxwell ex van miljardair pedo Jeffrey Epstein



  maandag 7 november 2016 @ 15:12:43 #108
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166477085
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:11 schreef Mytho het volgende:
Ghislaine Maxwell ex van miljardair pedo Jeffrey Epstein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zelfde oogjes :o
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 november 2016 @ 15:13:19 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166477101
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:11 schreef Bugno het volgende:

Hoe moet ik dit interpreteren dan? Als een genuanceerde reactie?
Nee, als een samenvatting wat er in die lange post daarvoor stond ... met al die Clinton-Satan en whatsnot-links. BNW-stuff.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 15:15:01 #110
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166477135
quote:
3s.gif Op maandag 7 november 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, als een samenvatting wat er in die lange post daarvoor stond ... met al die Clinton-Satan en whatsnot-links. BNW-stuff.
Ah prima. Je lijkt toch te reageren op mijn post, maar blijkbaar niet.

Jij vindt de gelijkenissen niet treffend?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 november 2016 @ 15:16:17 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166477153
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef Bugno het volgende:

Ah prima. Je lijkt toch te reageren op mijn post, maar blijkbaar niet.

Jij vindt de gelijkenissen niet treffend?
Nee. Ik vind een schimmige schets over het algemeen op vele personen lijken en in dit geval sowieso niet treffend. Zelfs in de schets zie ik trouwens al tal van verschillen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2016 @ 15:17:19 #112
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166477179
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 15:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Ik vind een schimmige schets over het algemeen op vele personen lijken en in dit geval sowieso niet treffend. Zelfs in de schets zie ik trouwens al tal van verschillen.
Ok. Ik vind de schetsen wel lijken.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 november 2016 @ 15:26:38 #113
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166477361
Beetje toevallig dat ze vlak voor de verkiezingen met die onzin komen, niet :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166477402
Ik heb die twee schetsen nooit gezien, waar komen die vandaan?
Ik dacht dat het verhaal altijd was dat er één man lopen was gezien met een klein meisje in pyjama in zijn armen.
pi_166477629
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166477907
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:28 schreef Physsic het volgende:
Ik heb die twee schetsen nooit gezien, waar komen die vandaan?
Ik dacht dat het verhaal altijd was dat er één man lopen was gezien met een klein meisje in pyjama in zijn armen.
uit 2013:
https://www.theguardian.c(...)leine-mccann-suspect
pi_166478468
quote:
Punt is dat dit twee verschillende schetsen zijn van dezelfde man.

quote:
Police have issued two efits that they believe are descriptions of the same man, who is now being sought as a priority by the British detectives leading the new McCann inquiry.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166479555
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:28 schreef Physsic het volgende:
Ik heb die twee schetsen nooit gezien, waar komen die vandaan?
Ik dacht dat het verhaal altijd was dat er één man lopen was gezien met een klein meisje in pyjama in zijn armen.
Die zijn wrs door de pro-Trump knutselaars in elkaar gezet. :').

Ze moeten na de verkiezingen toch eens een bloemlezingen van alle aantijgingen aan het adres van Clinton in elkaar knutselen... Ondertussen veel gemis ook nog, iedere dag een nieuwe, volgens mij, afgelopen maanden.
I´m back.
pi_166830168
quote:
Nee, Zweeds meisje van 21 met asperger dat uitwisselingsstudent is in Rome.
I´m back.
pi_166830273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Zweeds meisje van 21 met asperger dat uitwisselingsstudent is in Rome.
Niet zo ingewikkeld doen. Gewoon tegen die ouders zeggen dat t r is. Dan is iedereen blij en zo. Geen gedoe.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:06:19 #122
798 voyeur
bemoeit zich
pi_169536399
Er blijft nieuws binnen druppelen:
- Scotland Yard heeft weer wat extra geld gekregen om het onderzoek nog wat langer door te zetten
- De Portugese supreme court heeft bevestigd dat het boek van politie-officier Amaral 'The Truth of the Lie' geen libel was en hij dus niet hoeft te betalen aan de McCann's.
- De ouders nog steeds 'verdachte' zijn ook al is de zaak gesloten. Dat is een puur formele kwestie maar zit die ouders natuurlijk hoog.
- Het stel nu overweegt naar het Europees hof voor de Mensenrechten te gaan.

(ik blijf hopen dat die zaak ooit opgelost wordt)
Here we are now, entertain us.
pi_174116471
MADDIE TWIST Madeleine McCann cops hunting ‘person of significance’ in shock new development
Cops said the person is 'critical' to their hunt for the girl who went missing ten years ago in Praia de Luz, Portugal

https://www.thesun.co.uk/(...)estigation-portugal/

http://www.dailymail.co.u(...)on-significance.html
´
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:00:33 #124
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_174118983
quote:
4s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:05 schreef Kim-Holland het volgende:
MADDIE TWIST Madeleine McCann cops hunting ‘person of significance’ in shock new development
Cops said the person is 'critical' to their hunt for the girl who went missing ten years ago in Praia de Luz, Portugal

https://www.thesun.co.uk/(...)estigation-portugal/

http://www.dailymail.co.u(...)on-significance.html
Die bronnen zijn niet echt de betrouwbaarste. Wat ik wel weet is dat Netflix bezig is met een docu over deze zaak. Lijkt me heel interessant!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_174118998
Kan iemand dit boeien dan. Echt, die ouders moeten kappen en laat ons volk met rust door elke keer over fuckin Maddie te berichten
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:05:38 #126
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_174119116
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand dit boeien dan. Echt, die ouders moeten kappen en laat ons volk met rust door elke keer over fuckin Maddie te berichten
Ik vind het wel interessant en wil weten wat er met Maddie is gebeurt, ja.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:07:52 #127
92279 N.icka
Windforce 11
pi_174119168
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand dit boeien dan. Echt, die ouders moeten kappen en laat ons volk met rust door elke keer over fuckin Maddie te berichten
Stoer....
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:21:34 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174119435
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand dit boeien dan. Echt, die ouders moeten kappen en laat ons volk met rust door elke keer over fuckin Maddie te berichten
Donaties, boekverkoop, mediaoptredens. Die ouders verdienen al tien jaar goud geld aan hun dode dochter.
pi_174155242
Onderzoek zaak Maddie gaat door

De Engelse autoriteiten hebben bekend gemaakt dat ze 154.000 pond extra ter beschikking stellen voor het onderzoek naar de verdwijning van Madeleine – Maddie – McCann. Het extra toegezegde geld heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Scotland Yard een nieuw ‘person of interest’ op het oog heeft.

Het is nog niet duidelijk om wie het gaat.

Transcripties
Een bron dicht bij het onderzoek meldt aan de Engelse krant The Times dat het om iemand gaat ‘die van cruciaal belang is voor het onderzoek’. Ook is duidelijk geworden dat de Engelse politie nooit zelf de ouders van Maddie en hun vakantievrienden hebben ondervraagd, maar zich gedurende het onderzoek hebben gebaseerd op transcripties van de verhoren van de Portugese politie.

Een voormalig rechercheur stelt tegen de Engelse krant: ‘Die verhoren in Portugal vonden plaats met een tolk die het Engels naar het Portugees moest vertalen, waarna de transcripties opnieuw naar het Engels vertaald werden. Daar zit dus heel wat foutmarge op.’

Tapas
Maddie, toen drie jaar, verdween op 3 mei 2007 uit een vakantieappartement in Portugal. Haar ouders Kate en Gerry McCann waren wat gaan eten met enkele vrienden, niet zo ver van hun vakantiehuis. Ruim tien jaar en meer dan 12 miljoen pond aan onderzoekskosten verder is er nog altijd geen spoor van het Britse meisje.

De politie heeft in die tien jaar verschillende sporen nagelopen, maar zonder resultaat.
https://www.crimesite.nl/onderzoek-zaak-maddie-gaat/
´
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juni 2019 @ 18:07:55 #130
862 Arcee
Look closer
pi_187553814
Hebben ze weer geld nodig?
pi_187553872
quote:
Dichter dan ooit bij de ontknoping....ga je het bericht lezen, blijkt er een nieuwe verdachte te zijn.

Dat hebben we de afgelopen jaren al vaker gehoord en iedere keer vals alarm.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 22 juni 2019 @ 19:07:27 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_187554124
quote:
Andere toeristen waren het met de vrouw eens: het meisje dat ze hadden zien lopen was Maddie. Een van de toeristen, een Amerikaanse man, was zelfs zo overtuigd van zijn zaak dat hij probeerde het meisje van het paar weg te nemen.

Serieuze zaak
Het echtpaar, een Franse vrouw en haar Belgische echtgenoot, benadrukt dat zij de ouders zijn van het meisje. De Indiase politie neemt de zaak echter hoog op en heeft een DNA-test afgenomen.
Ik weet dat het een oude post is, maar het zal je maar overkomen, loop je daar met je kind probeert een of andere achterlijke Amerikaan je kind te kidnappen :N

Best traumatisch voor het kind. Ben benieuwd of dat verhaal nog een staartje heeft gekregen incl. consequenties voor die Amerikaan...
Krekker is de bom!
pi_191540730
https://www.mirror.co.uk/(...)aking-legal-21424524

Gelukkig geven de ouders nooit op.
pi_191684864

Hier verteld een ex politie agent het een en ander. Best interessant.
pi_193461695
Duitser nieuwe verdachte in verdwijningszaak Madeleine McCann
https://www.ad.nl/buitenl(...)ine-mccann~a1273c94/
pi_193461964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Duitser nieuwe verdachte in verdwijningszaak Madeleine McCann
https://www.ad.nl/buitenl(...)ine-mccann~a1273c94/
Gut, zou wat zijn als dat meisje nog blijkt te leven :o Maar ik acht die kans klein. Benieuwd of hier iets uit komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 juni 2020 @ 23:03:03 #138
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193462131
Was vanavond 15 minuten aandacht voor bij Duitse Opsporing Verzocht.

1e onderwerp in uitzending (in link) https://www.zdf.de/gesellschaft/aktenzeichen-xy-ungeloest
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 3 juni 2020 @ 23:05:57 #139
117098 Hathor
Effe niet
pi_193462185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gut, zou wat zijn als dat meisje nog blijkt te leven :o Maar ik acht die kans klein. Benieuwd of hier iets uit komt.
Ergens gelezen dat het nu als een moordzaak behandeld word, dus reken daar maar niet op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 3 juni 2020 @ 23:10:38 #140
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193462303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef FF_Serieus het volgende:
Hopelijk wordt deze zaak nu eindelijk eens opgelost...
Ja jongen, ondertussen 6 jaar later.
pi_193465265
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gut, zou wat zijn als dat meisje nog blijkt te leven :o Maar ik acht die kans klein. Benieuwd of hier iets uit komt.
In de zaak rond de verdwijning van het Britse meisje Madeleine (Maddie) McCann is een nieuwe verdachte geïdentificeerd. De Duitser (43) zit al in de cel zit voor andere feiten. Mogelijk heeft hij ook iets te maken met de verdwijning van Maddie. Voor een definitieve doorbraak hebben de speurder echter nog een ultieme tip nodig. De peuter verdween 13 jaar geleden tijdens een vakantie in het Portugese Praia da Luz in de Algarve. De dader werd nooit gevonden. “Het onderzoek doet ons vermoeden dat Maddie McCann dood is”, zegt een Duitse speurder nu.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 juni 2020 @ 07:51:39 #142
367000 roos94
pi_193465313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Duitser nieuwe verdachte in verdwijningszaak Madeleine McCann
https://www.ad.nl/buitenl(...)ine-mccann~a1273c94/
Maar hoe vaak zijn er nou al nieuwe ontwikkelingen geweest. Inmiddels zijn we 13 jaar verder en er is nog steeds niks opgelost. Ik denk niet dat dit verhaal ooit afgesloten kan worden.
pi_193465407
Ik lees iets over een boerderij waar die kerel gewoond zou hebben in de buurt van PDL. Ben benieuwd of ze daar al gezocht hebben?
pi_193465897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:05 schreef Hathor het volgende:

Ergens gelezen dat het nu als een moordzaak behandeld word, dus reken daar maar niet op.
Oh, ik ga er ook vanuit dat ze dood is. Maar het aangehaalde artikel schreef:
quote:
De Britse politie benadrukte niet te weten of het meisje nog in leven is of niet.
En daar reageerde ik op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193466297
Het FOK! Detectiveteam had deze man natuurlijk jaren geleden al in de smiezen, of niet?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Miss 200.000.000! donderdag 4 juni 2020 @ 09:51:39 #146
367000 roos94
pi_193466319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:49 schreef Nielsch het volgende:
Het FOK! Detectiveteam had deze man natuurlijk jaren geleden al in de smiezen, of niet?
Uiteraard, ik heb hem al sinds de winter van 2007 op het oog :7
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:15:18 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193467499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:49 schreef Nielsch het volgende:
Het FOK! Detectiveteam had deze man natuurlijk jaren geleden al in de smiezen, of niet?
De ontknoping is dan ook al bekend bij dit team, maar omdat niet iedereen van spoilers houdt, vertellen ze dit niet.
KuikenGuppy
  donderdag 4 juni 2020 @ 13:36:24 #148
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_193469644
de nieuwe verdachte lijkt toch wel erg goed in de verdwijning te passen hoor. Hoop dat het hiermee afgerond wordt.

Wat me wel opvalt is hoeveel mafkezen zich binnen een willekeurig klein gebied ophouden trouwens. Zijn meerdere zedendelinquenten in beeld geweest die zich op korte afstand van de verdwijning ophielden of die zelfs werkten op het complex e.d...
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 14:04:27 #149
8781 crew  Frutsel
pi_193470067
quote:
Duitse OM: man in vermissingszaak Madeleine McCann verdacht van moord
Het Duitse OM verdenkt de Duitser die is aangemerkt als verdachte in de zaak rond de verdwijning van Madeleine McCann van moord. Het Britse meisje verdween in 2007 spoorloos in Portugal. Gisteren kwam de 43-jarige man - een veroordeelde zedendelinquent - bovendrijven als verdachte.

Het OM gaat er niet van uit dat McCann nog in leven is. "Hij wordt verdacht van moord, dus dan is duidelijk dat we denken dat het meisje dood is", zei een officier van justitie van de stad Braunschweig vandaag in een persconferentie.

"Wij gaan ervan uit dat Madeleine dood is"
Tijdens de verdwijning van het 3-jarige meisje was de verdachte in de omgeving, volgens het Duitse OM. Tussen 1995 en 2007 reisde de man rond in de Algarve met zijn camper. Ook had hij daar diverse tijdelijke banen in de horeca. Verder zou hij de kost hebben verdiend met inbraken in hotels en drugshandel.

De man zit momenteel in de gevangenis in Duitsland vanwege een veroordeling in een andere zaak. Meer details over de identiteit van de verdachte willen de Duitse autoriteiten niet geven, om het onderzoek niet te hinderen.

In het onderzoek werken de Duitse en Britse autoriteiten samen. De Londense politie maakte gisteren bekend dat de verdachte is gebeld op de avond van Madeleines verdwijning. Beide nummers zijn naar buiten gebracht. "Rechercheurs denken dat degene die hem heeft gebeld een belangrijke getuige is en roept deze op om contact op te nemen", staat in een verklaring.
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:16:49 #150
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193470270
Niet een bron waar ik normaal gesproken naar verwijs, maar uit een artikel van de website van de Daily Mail:
quote:
The 43-year-old was today named as Christian Brueckner - a German paedophile and drug trafficker jailed last year for raping a 72-year-old American tourist in Praia da Luz shortly before Maddie was snatched from her bed 13 years ago. His alleged admission to a friend about Maddie's abduction came over a drink on the tenth anniversary of her disappearance when her face appeared on the German pub's TV screen. He then showed his friend a video of him raping a woman, which led to the associate tipping off police.

The 43-year-old drifter with a long history of sex crimes against women and children was living in Praia da Luz when Maddie vanished from an apartment 13 years ago as her parents Gerry and Kate were out for dinner at a nearby tapas restaurant. The convicted child sex offender spent 12 years in the Algarve resort dealing drugs, burgling holiday homes and robbing tourists and was jailed last year for the rape of a 72-year-old American in same resort just 18 months before the British three-year-old vanished on May 3, 2007.

In December 2019 he was convicted in Germany for the attack on the US-born pensioner in September 2005. He planned the rape having broken into the victim's house wearing a mask and armed with a rope to tie her to a wooden beam. She was blindfolded, gagged and whipped with a piece of metal before being raped and robbed - but hairs left at the scene later linked him to the crime. She told the police: 'He enjoyed torturing me'. The sex attack on the 72-year-old woman could be significant because the convicted paedophile had broken into her Praia da Luz holiday home to loot it - police have long believed Maddie may have been snatched during a burglary.
pi_193471071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wordt ie verdacht van een moord of de moord op McCann?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 15:53:03 #152
8781 crew  Frutsel
pi_193471756
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wordt ie verdacht van een moord of de moord op McCann?
ik denk inmiddels op beide, maar ik ben niet zo'n sterke detective :{
  roze donderdag 4 juni 2020 @ 16:03:03 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193471948
Toch wel spannend dit. Hoop voor haar ouders (en familie) dat het eindelijk is opgelost!
Your beauty never ever scared me.
pi_193472269
Eindelijk duidelijkheid.

Complotgekkies kunnen ook weer hun hok in.
*verwijderd door Admin*
pi_193473672
doodstraf aan deze vieze deutsche pedo

er waren maar liefst 600 mensen beschuldigd in deze zaak.waaronder ouders en zelfs 1 polititeman

[ Bericht 58% gewijzigd door Trieste op 04-06-2020 18:10:18 ]
pi_193474596
Je zou bijna denken dat die man heeft bekend aan een mede-gedetineerde ofzo, het is zo’n vreemd en vaag verhaal tot dusver. ‘Hij bevond zich in de regio en is een pedofiel’. Ja, oké.... Alleen daarop een verdenking baseren is m.i. wel erg mager. Er is vast iets meer, dat (nog) niet gedeeld wordt. Hoe dan ook, denk dat iedereen hoopt op duidelijkheid voor de ouders/familie.
pi_193474878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
Je zou bijna denken dat die man heeft bekend aan een mede-gedetineerde ofzo, het is zo’n vreemd en vaag verhaal tot dusver. ‘Hij bevond zich in de regio en is een pedofiel’. Ja, oké.... Alleen daarop een verdenking baseren is m.i. wel erg mager. Er is vast iets meer, dat (nog) niet gedeeld wordt. Hoe dan ook, denk dat iedereen hoopt op duidelijkheid voor de ouders/familie.
Ik hoop op zich niet dat het zoiets was, dat opbiechten. Want dat kan stoer doenerij zijn en niets te betekenen hebben. Was ooit iemand in Zuidwolde die dronken aan vrienden had opgebiecht dat hij Andrea Luten had vermoord. Opgepakt en al. Maar het was stoer doen geweest, heel naar voor de familie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:44:36 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193475869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
Je zou bijna denken dat die man heeft bekend aan een mede-gedetineerde ofzo, het is zo’n vreemd en vaag verhaal tot dusver. ‘Hij bevond zich in de regio en is een pedofiel’. Ja, oké.... Alleen daarop een verdenking baseren is m.i. wel erg mager. Er is vast iets meer, dat (nog) niet gedeeld wordt. Hoe dan ook, denk dat iedereen hoopt op duidelijkheid voor de ouders/familie.
quote:
“Het lijkt er dat hij in een chatroom op internet heeft gesproken met een andere persoon over Madeleine.” Ook zou hij bij tegen een vriend hebben gezegd dat hij ‘alles weet’ over de verdwijningszaak.
Een citaat uit dit artikel, waar een boel achtergrondinformatie over de verdachte staat: https://www.parool.nl/wer(...)nn-dood-is~b2e65625/
KuikenGuppy
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:47:08 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193475955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop op zich niet dat het zoiets was, dat opbiechten. Want dat kan stoer doenerij zijn en niets te betekenen hebben. Was ooit iemand in Zuidwolde die dronken aan vrienden had opgebiecht dat hij Andrea Luten had vermoord. Opgepakt en al. Maar het was stoer doen geweest, heel naar voor de familie.
In elk geval dus 2x over opgebiecht, en er is nog meer informatie, onder andere over een telefoongesprek en over zijn auto's, wat nog niet naar buiten is gebracht.
Zie het artikel uit het Parool wat ik hierboven heb gelinkt.
KuikenGuppy
pi_193475988
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef Burdie het volgende:

In elk geval dus 2x over opgebiecht, en er is nog meer informatie, onder andere over een telefoongesprek en over zijn auto's, wat nog niet naar buiten is gebracht.
Ik hoop ook van harte voor haar ouders dat dit het echte verhaal boven tafel brengt en misschien zelfs haar lichaam gevonden kan worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:50:58 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193476052
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop ook van harte voor haar ouders dat dit het echte verhaal boven tafel brengt en misschien zelfs haar lichaam gevonden kan worden.
Daar wordt in het artikel wel over gesproken: “Er zijn redenen om aan te nemen dat er, behalve de verdachte, nog mensen zijn die weten hoe die avond is verlopen,” zei hij. “Misschien kennen ze zelfs de plaats waar het lichaam is achtergelaten.”
Ik hoop het ook voor de ouders, dat er zekerheid komt.
KuikenGuppy
pi_193476708
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daar wordt in het artikel wel over gesproken: “Er zijn redenen om aan te nemen dat er, behalve de verdachte, nog mensen zijn die weten hoe die avond is verlopen,” zei hij. “Misschien kennen ze zelfs de plaats waar het lichaam is achtergelaten.”
Ik hoop het ook voor de ouders, dat er zekerheid komt.
Verschrikkelijk ook dat er mensen zijn die eventueel weten waar het lichaam is en die ouders zo lang in het ongewisse laten. Bah wat bestaat er toch naar volk op de wereld!
pi_193478030
De politie zal wel meer weten maar t niet naar buiten brengen, want iemand aanmerken als 'verdachte' omdat hij in de buurt was is wel erg magertjes voor een rechter.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 4 juni 2020 @ 21:17:26 #164
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193478044
Mocht dit toch zo blijken te zijn zeg :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:47:52 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193478697
Ik zag ergens een foto die wel heel erg op de compositietekening lijkt, maar omdat ik niet zeker weet of het die persoon idd is post ik hem niet.

Maar wel bizar, die Portugese detective die de verdachte in 2008 al uitgesloten had als dader/verdachte en nu stelt dat hij als zondebok gebruikt wordt.... die is zijn straatje al aan het schoonvegen door er zo'n complottheorieterm als "scapegoat" voor te gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:17:13 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193479397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef TLC het volgende:
De politie zal wel meer weten maar t niet naar buiten brengen, want iemand aanmerken als 'verdachte' omdat hij in de buurt was is wel erg magertjes voor een rechter.
De politie zegt ook al te weten hoe ze is vermoord, dus er zal zeker meer bewijs zijn.

Bron

[ Bericht 11% gewijzigd door capricia op 04-06-2020 23:15:40 ]
KuikenGuppy
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:52:29 #167
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193480086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef TLC het volgende:
De politie zal wel meer weten maar t niet naar buiten brengen, want iemand aanmerken als 'verdachte' omdat hij in de buurt was is wel erg magertjes voor een rechter.
Pedoseksueel die haar heeft meegenomen, misbruikt en daarna vermoord.
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:58:27 #168
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 23:16:01 #169
236264 crew  capricia
pi_193480588
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

De politie zegt ook al te weten hoe ze is vermoord, dus er zal zeker meer bewijs zijn.

Bron
Vaag stukje:
quote:
German police said they were treating the case as a suspected murder and had determined the method used to kill McCann. They did not believe the murder was pre-meditated and said the man was involved in crimes like break-ins and burglary.
Definitely not CIA
pi_193481985
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef Burdie het volgende:

De politie zegt ook al te weten hoe ze is vermoord, dus er zal zeker meer bewijs zijn.

Bron
Het lijkt me vooralsnog onzin allemaal.
pi_193482242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef Leandra het volgende:
Ik zag ergens een foto die wel heel erg op de compositietekening lijkt, maar omdat ik niet zeker weet of het die persoon idd is post ik hem niet.

Maar wel bizar, die Portugese detective die de verdachte in 2008 al uitgesloten had als dader/verdachte en nu stelt dat hij als zondebok gebruikt wordt.... die is zijn straatje al aan het schoonvegen door er zo'n complottheorieterm als "scapegoat" voor te gebruiken.
Dit ja. Die Portugese detective zit in elke documentaire over deze zaak zichzelf constant te verdedigen. Maar heeft gewoon van begin af aan cruciale fouten gemaakt maar dit zal hij nooit toegeven. Ook die focus op die vrijwilliger die in de stad woonde met zijn theorie dat moordenaar vaak betrokken is bij opsporing. Dat moest wel verdacht zijn. Ondertussen alle andere aanwijzingen negeren.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:42:18 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193484735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef Leandra het volgende:
Ik zag ergens een foto die wel heel erg op de compositietekening lijkt, maar omdat ik niet zeker weet of het die persoon idd is post ik hem niet.
Als je de naam in Google intikt, zie je een foto van de verdachte. Voegt verder niet zoveel toe.
KuikenGuppy
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:57:49 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193484939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je de naam in Google intikt, zie je een foto van de verdachte. Voegt verder niet zoveel toe.
Ik heb een andere foto gezien, wellicht dat die wat ouder was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:16:28 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193485194
Vorig jaar riep die detective (van de politie destijds) dat een andere Duitse pedo/kindermoordenaar de zondebok zou worden....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190514_04399871

Overigens is dat de man wiens foto ik zag, dus dat is iemand anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193485442
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Verschrikkelijk ook dat er mensen zijn die eventueel weten waar het lichaam is en die ouders zo lang in het ongewisse laten. Bah wat bestaat er toch naar volk op de wereld!
Ehm, het komt over dat je het vreemd vind dat mensen iets weten en het niet vertellen. Maar gezien de omstandigheden lijkt het mij dat als er meerdere mensen van weten dat ze ofwel direct of indirect betrokken zijn bij de verdwijining. Lijkt me logisch dat je dan niet wat gaat melden als je er zlef voor in de bak vliegt.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:32:50 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193485461
Maar goed, we hebben dus de voormalige politie detective, die het onderzoek destijds leidde en die keer op keer roept dat een Duitse pedo de zondebok zal worden en in dit geval ook nog een Duitse pedo die hij zelf in 2008 al van de verdachtenlijst heeft verwijderd.... en dat terwijl het de eigenaar was van auto's die gezocht werden in de zaak.

Je zou er bijna wat van gaan denken, met zijn snelle wegstrepen van de verdachte in 2008 en het keer op keer roepen dat iemand als zondebok gebruikt zal worden zodat het onderzoek maar gesloten kan worden.
Hij zal toch niet bang zijn dat de verdachte gaat praten en dan dingen vertelt die hij liever niet openbaar heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:22:34 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193486225
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:32 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, we hebben dus de voormalige politie detective, die het onderzoek destijds leidde en die keer op keer roept dat een Duitse pedo de zondebok zal worden en in dit geval ook nog een Duitse pedo die hij zelf in 2008 al van de verdachtenlijst heeft verwijderd.... en dat terwijl het de eigenaar was van auto's die gezocht werden in de zaak.

Je zou er bijna wat van gaan denken, met zijn snelle wegstrepen van de verdachte in 2008 en het keer op keer roepen dat iemand als zondebok gebruikt zal worden zodat het onderzoek maar gesloten kan worden.
Hij zal toch niet bang zijn dat de verdachte gaat praten en dan dingen vertelt die hij liever niet openbaar heeft?
Ik denk eerder dat hij bang is verantwoordelijk gehouden te worden voor het wegstrepen van deze verdachte. Misschien had de zaak anders al jaren geleden opgelost kunnen worden.
KuikenGuppy
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:42:22 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193486573
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij bang is verantwoordelijk gehouden te worden voor het wegstrepen van deze verdachte. Misschien had de zaak anders al jaren geleden opgelost kunnen worden.
Die kans is ook groot natuurlijk, helemaal in combinatie met de hetze die hij tegen de ouders ontketend heeft door hen te beschuldigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:03:29 #179
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193488996
Ah, ze hebben weer een aanwijzing. Voor de honderdste keer. Zij is toch wel het ultieme voorbeeld van missing white girl syndrome.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:27:51 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193491336
quote:
Brückner, who is in prison in the northern German city of Kiel, is said to have told an acquaintance during a Skype chat in September 2013 that he wanted to “catch something small and use it for days”, according to a report by Der Spiegel.
;( ;( :r
KuikenGuppy
pi_193491473
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

;( ;( :r
Het is gewoon niet te bevatten hoe ziek mensen kunnen zijn. Een klein kind is daar de dupe van :{
pi_193492068
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-ander-meisje.html

Laatste alinea :

Maar wat nog ontbreekt, is concreet bewijs dat B. aan de Britse peuter linkt. "Wat we nu hebben is niet genoeg om hem in staat van beschuldiging te stellen", zei de openbaar aanklager Hans Christian Wolters vandaag nog.

---

wtf, in welke tijd leven we eigenlijk ? de middeleeuwen ? we hebben geen bewijs maar we nagelen 'em alvast openbaar aan de schandpaal....

:? :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:58:42 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193493526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:27 schreef TLC het volgende:
wtf, in welke tijd leven we eigenlijk ? de middeleeuwen ? we hebben geen bewijs maar we nagelen 'em alvast openbaar aan de schandpaal....

:? :r
Dat die gast een vieze pedo is, is al meerdere malen bewezen.
KuikenGuppy
pi_193494732
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat die gast een vieze pedo is, is al meerdere malen bewezen.
Ja hij is de enige smerige pedo op deze aardbol, dus automatisch de dader :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:27:15 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193494804
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:21 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja hij is de enige smerige pedo op deze aardbol, dus automatisch de dader :')
Hij is sowieso schuldig aan pedofilie, kinderporno verspreiden en verkrachting, dus wmb is geen schandpaal hoog genoeg.
KuikenGuppy
pi_193503434
quote:
Geen enkel bewijs.
pi_193503445
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:11 schreef Za het volgende:

[..]

Geen enkel bewijs.
Nee, dat zal wel de moeilijkheid worden idd.
I´m back.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:21:46 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193504310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:11 schreef Za het volgende:

[..]

Geen enkel bewijs.
In het artikel staat dat er aanwijzingen zijn. Maar denk idd geen bewijs...
KuikenGuppy
pi_193504340
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef Burdie het volgende:

In het artikel staat dat er aanwijzingen zijn. Maar denk idd geen bewijs...
En zeker geen 'doorbraak'.
pi_193504426
Elke jaar hebben ze wel een doorbraak of een verdachte.
Ik denk dat dit zo’n zaak is die nooit opgelost gaat worden. Het is nu al 13 bijna 14 jaar bezig.
En als die verdachte nou echt de moordenaar is. Hoe zit het dan met die gevonden lijkgeur die de honden geroken hadden achter de bank, in de kledingkast en in de huurauto die ze maanden na de vermissing gehuurd hadden?
En waarom werkten die ouders niet mee aan politie ondervragingen.
Dat doe je toch juist als je je dochter wil vinden?
pi_193504518
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:30 schreef quirina het volgende:
Elke jaar hebben ze wel een doorbraak of een verdachte.
Ik denk dat dit zo’n zaak is die nooit opgelost gaat worden. Het is nu al 13 bijna 14 jaar bezig.
En als die verdachte nou echt de moordenaar is. Hoe zit het dan met die gevonden lijkgeur die de honden geroken hadden achter de bank, in de kledingkast en in de huurauto die ze maanden na de vermissing gehuurd hadden?
En waarom werkten die ouders niet mee aan politie ondervragingen.
Dat doe je toch juist als je je dochter wil vinden?
Mja, het is IMO een duidelijk verhaal met name omdat de kleine kinderen niet wakker werden van alle tumult.

Ouders wilden een avondje voor zichzelf en gaven de kinderen een beetje van een licht sederend middel opdat ze door zouden slapen tijdens hun afwezigheid.
Dat is misgelopen.

Geen moord, pedofielen of wat dan ook. IMO
  Redactie Frontpage zaterdag 6 juni 2020 @ 15:01:48 #195
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193504827
Netflix plugt ook ineens de miniserie over Maddie McCann weer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:03:20 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193504839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:01 schreef JeMoeder het volgende:
Netflix plugt ook ineens de miniserie over Maddie McCann weer.
krijgen de ouders weer royalties zeker.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 juni 2020 @ 15:03:35 #197
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193504841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:36 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, het is IMO een duidelijk verhaal met name omdat de kleine kinderen niet wakker werden van alle tumult.

Ouders wilden een avondje voor zichzelf en gaven de kinderen een beetje van een licht sederend middel opdat ze door zouden slapen tijdens hun afwezigheid.
Dat is misgelopen.

Geen moord, pedofielen of wat dan ook. IMO
Ik ben zelf ouder van een peuter en ik begrijp niet waarom mensen hun kind drogeren om ergens een pizza met een halve liter te klappen. Wat een kansloos volk zeg.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193504858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:36 schreef Za het volgende:

[..]

Mja, het is IMO een duidelijk verhaal met name omdat de kleine kinderen niet wakker werden van alle tumult.

Ouders wilden een avondje voor zichzelf en gaven de kinderen een beetje van een licht sederend middel opdat ze door zouden slapen tijdens hun afwezigheid.
Dat is misgelopen.

Geen moord, pedofielen of wat dan ook. IMO
Alsof het niks is, even de ouders beschuldigen.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:06:52 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193504866
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Alsof het niks is, even de ouders beschuldigen.
Nou, dat dus.
En met dit soort asociale hufterigheid hebben de ouders dus al 13 jaar te maken, tering zeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:10:17 #200
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193504900


Benieuwd of dit 'm nou is dan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193505447
quote:
Belangrijker: Wat zegt die verdachte er allemaal van?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:19:51 #204
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_193507087
Voor degene die het nog interessant vinden om zich eens te verdiepen..

https://www.mccannpjfiles.co.uk/
https://jillhavern.forumotion.net/
https://www.facebook.com/(...)ryofMadeleineMcCann/

etc etc, er is zoveeeeel meer.
Zelfs bij Viva is het nog de moeite waard om weer even in te lezen :')

Trial by media lijkt de nieuwe norm te worden, zie ook Jos B.

En dat er nogal wat mensen zijn die de ouders niet geloven hebben ze toch echt aan zichzelf te danken!
´
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:56:06 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193507553
Gezellig in de pub:
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 juni 2020 @ 16:43:49 #206
438255 RapaNui
Chiatos
pi_193523318
Hij wordt ook verdacht van andere verdwijningen:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)re-vermiste-kinderen
  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 17:24:44 #207
367000 roos94
pi_193523797
Het zou wat zijn als ze deze zaak op kunnen lossen. Dan is het echt meganieuws van jewelste.
  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 17:25:47 #208
367000 roos94
pi_193523812
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 18:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor degene die het nog interessant vinden om zich eens te verdiepen..

https://www.mccannpjfiles.co.uk/
https://jillhavern.forumotion.net/
https://www.facebook.com/(...)ryofMadeleineMcCann/

etc etc, er is zoveeeeel meer.
Zelfs bij Viva is het nog de moeite waard om weer even in te lezen :')

Trial by media lijkt de nieuwe norm te worden, zie ook Jos B.

En dat er nogal wat mensen zijn die de ouders niet geloven hebben ze toch echt aan zichzelf te danken!
Zeer interessant, lees er ook vaak over op unresolved mysteries reddit
pi_193525240
Maar van dat drogeren van die kinderen is daar bewijs van?
Heb het wel vaker gelezen, maar is dat ook echt onderzocht?
pi_193525438
Ik vraag me af hoe het komt dat die zaak van Madeleine volop in het nieuws is geweest, naar de verdwijning van dat Duitse jochie in diezelfde tijd veel minder. Althans, ik had tot gister nog nooit van die zaak gehoord. Allebei verdwenen kinderen.
  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 19:27:57 #211
367000 roos94
pi_193525477
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat die zaak van Madeleine volop in het nieuws is geweest, naar de verdwijning van dat Duitse jochie in diezelfde tijd veel minder. Althans, ik had tot gister nog nooit van die zaak gehoord. Allebei verdwenen kinderen.
Ouders van Maddie hebben machtige vrienden en bezitten veel geld.
pi_193525504
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ouders van Maddie hebben machtige vrienden en bezitten veel geld.
Nouja, als ik het goed gelezen heb Dan dachten ze dat dat jochie de zee was ingelopen en verdronken. Net wat anders bedenk ik me net.
pi_193525620
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:08 schreef quirina het volgende:
Maar van dat drogeren van die kinderen is daar bewijs van?
Heb het wel vaker gelezen, maar is dat ook echt onderzocht?
Volgens mij niet. Het wordt voor het eerst in het tweede deel uit 2007 genoemd hier als optie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193525786
Volgens mij wordt hij ook gelinkt aan een brute moord op een Duits meisje die in België op vakantie was in de jaren 90. Hij was toen 19 en schijnbaar zijn er gelijkenissen met deze dader.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_193525909
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij wordt hij ook gelinkt aan een brute moord op een Duits meisje die in België op vakantie was in de jaren 90. Hij was toen 19 en schijnbaar zijn er gelijkenissen met deze dader.
Hij wordt ook gelinkt aan een moord van een Belgisch meisje van 16 :{
pi_193526053
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik ben zelf ouder van een peuter en ik begrijp niet waarom mensen hun kind drogeren om ergens een pizza met een halve liter te klappen. Wat een kansloos volk zeg.
Maar echt he 8)7
  zondag 7 juni 2020 @ 20:17:16 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193526136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik ben zelf ouder van een peuter en ik begrijp niet waarom mensen hun kind drogeren om ergens een pizza met een halve liter te klappen. Wat een kansloos volk zeg.
Staat vast dat ze dat gedaan hebben dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 juni 2020 @ 20:26:12 #218
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193526265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik ben zelf ouder van een peuter en ik begrijp niet waarom mensen hun kind drogeren om ergens een pizza met een halve liter te klappen. Wat een kansloos volk zeg.
Ewa, nukken is het makkelijkste onderdeel hey van het proces.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:30:33 #219
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193526321
quote:
Smeerpijp. Verbouwen die handel en aan honden voeren die wel een stukje mensenvlees lusten. Te beginnen met zijn klabanus.
  Miss 200.000.000! zondag 7 juni 2020 @ 20:32:38 #220
367000 roos94
pi_193526352
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Smeerpijp. Verbouwen die handel en aan honden voeren die wel een stukje mensenvlees lusten. Te beginnen met zijn klabanus.
Ik denk dat een soortgelijk iets wel gebeurd als zijn medegevangenen achter het verhaal komen, mocht hij schuldig zijn.
pi_193526363
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Smeerpijp.
Stel dat hij overal achter zit, hoe kan je in hemelsnaam met jezelf leven?


Als ik het goed heb gelezen zit hij in de gevangenis, maar zou levenslange TBS niet better op zijn plek zijn? Geen idee hoe dit in Duitsland gaat though.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:33:19 #222
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193526366
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:32 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik denk dat een soortgelijk iets wel gebeurd als zijn medegevangenen achter het verhaal komen, mocht hij schuldig zijn.
Pedoseksuelen zijn het laagste van de laagste.
pi_193526385
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:33 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Pedoseksuelen zijn het laagste van de laagste.
En de gevaarlijkste. Die genezen nooit, ze zullen altijd pedo blijven.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:35:46 #224
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193526407
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En de gevaarlijkste. Die genezen nooit, ze zullen altijd pedo blijven.
Precies.
pi_193526447
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Precies.
Daarom voor altijd opsluiten. Of de doodstraf. Je kan er verder toch niks mee. Vrijlaten en terug in de samenleving zetten betekend dat er vroeg of laat weer een kind misbruikt gaat worden.
pi_193526474
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat vast dat ze dat gedaan hebben dan?
Nee. Dat kwam ook helemaal niet aan de orde in de reconstructie die Aktenzeichen XY … ungelöst toonde. Overigens was de plaats waar de ouders zaten te eten niet meer dan 50 meter verwijderd van het appartement waar hun kinderen lagen te slapen en gingen ze ieder half uur kijken.
pi_193526564
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:38 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee. Dat kwam ook helemaal niet aan de orde in de reconstructie die Aktenzeichen XY … ungelöst toonde. Overigens was de plaats waar de ouders zaten te eten niet meer dan 50 meter verwijderd van het appartement waar hun kinderen lagen te slapen en gingen ze ieder half uur kijken.
Ik lees niks over een babyfoon. Niet bedoeld om die ouders een trap na te geven oid want dit is verschrikkelijk en gun je niemand. Maar ik had denk ik toch niet echt lekker gegeten. Maar misschien ben ik wel overbezorgd.
  zondag 7 juni 2020 @ 21:24:33 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193527375
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:38 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee. Dat kwam ook helemaal niet aan de orde in de reconstructie die Aktenzeichen XY … ungelöst toonde. Overigens was de plaats waar de ouders zaten te eten niet meer dan 50 meter verwijderd van het appartement waar hun kinderen lagen te slapen en gingen ze ieder half uur kijken.
Ah, gewoon weer een verzinsel van een user dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2020 @ 22:18:29 #229
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193528650
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, gewoon weer een verzinsel van een user dus.
Nee, een theorie die tot op heden niet bewezen is. Hoe dan ook, zelfs zonder drogeren je kinderen alleen laten omdat je zo nodig uit eten wilt... Wat ben je dan?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 7 juni 2020 @ 22:29:49 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193528895
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nee, een theorie die tot op heden niet bewezen is. Hoe dan ook, zelfs zonder drogeren je kinderen alleen laten omdat je zo nodig uit eten wilt... Wat ben je dan?
Een theorie die nergens op gebaseerd is, we kunnen zoveel wilde theorieën op een situatie loslaten, maar dit is een theorie die de ouders beschuldigt van het drogeren van hun kinderen, en dan ook nog even aanvullend dat dat mis zou zijn gegaan en ze toen een dood kind moesten wegwerken.

Ik vind het nogal wat om zoiets te verzinnen en vervolgens te doen alsof dat gebeurd zou kunnen zijn.

Als jouw kind van de trap valt (ongeacht de gevolgen) en mensen verzinnen dan "een theorie" dat je met je kind aan het stoeien was op de overloop en dat je kind toen naar beneden gekukeld is dan stelt men in principe dat je je kind van de trap geflikkerd hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193529181
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nee, een theorie die tot op heden niet bewezen is.
Je kunt van elk willekeurig verzinsel wel zeggen dat het 'een theorie is die tot op heden niet bewezen is', maar daar schiet niemand iets mee op, en dat weet jij ook wel. Er waren trouwens ook andere mensen bij dat etentje die getuige waren van de paniek direct na de ontdekking van de vermissing en uit de getoonde reconstructie blijkt dat de ouders onmogelijk hun kind zelf iets kunnen hebben aangedaan. Het is zo klaar als een klontje dat het kind uit het appartement is verdwenen door toedoen van een derde.
pi_193530392

Veel pedofielen in Portugal hoor.
Deze werd verdacht
Martin Ney werd verdacht
Nu Christian Brueckner
Ze hadden veel pedofielen gevonden in de Algarve, maar nu hebben ze hem echt?
Het lijkt net of ze elk jaar een nieuwe pedofiel naar voren schuiven..
pi_193530557
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:57 schreef quirina het volgende:

Veel pedofielen in Portugal hoor.
Deze werd verdacht
Martin Ney werd verdacht
Nu Christian Brueckner
Ze hadden veel pedofielen gevonden in de Algarve, maar nu hebben ze hem echt?
Het lijkt net of ze elk jaar een nieuwe pedofiel naar voren schuiven..
Uiteraard, haal z'n ballen er maar vast af.
pi_193538070
De Portugese politie is een ex-medewerker op het spoor van het vakantiedomein waar de familie McCann in 2007 verbleef toen dochtertje Maddie daar verdween.
Hij had de avond voor de verdwijning van de Britse kleuter verscheidene keren contact met de Duitse hoofdverdachte Christian Brückner, meldt VRT NWS.
https://www.hln.be/nieuws(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
pi_193538158
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:30 schreef RapaNui het volgende:
De Portugese politie is een ex-medewerker op het spoor van het vakantiedomein waar de familie McCann in 2007 verbleef toen dochtertje Maddie daar verdween.
Hij had de avond voor de verdwijning van de Britse kleuter verscheidene keren contact met de Duitse hoofdverdachte Christian Brückner, meldt VRT NWS.
https://www.hln.be/nieuws(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
Dat hnl pakt wel uit he? De tyfus.

https://www.hln.be/dossier/doorbraak-maddie-mccann
pi_193538264
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat hnl pakt wel uit he? De tyfus.

https://www.hln.be/dossier/doorbraak-maddie-mccann
Nu ook in De Telegraaf:
Het heeft er alle schijn van dat politie in Portugal, Engeland en Duitsland heel wat steken heeft laten vallen sinds het meisje verdween. De afgelopen dagen werd bekend dat een gouden tip over Brückner in 2013 waarschijnlijk totaal is genegeerd. De oproep van de Britse politie op de Duitse tv leverde een belangrijke melding van een getuige op, zo weet The Sun. Maar waarschijnlijk heeft de politie van Braunschweig de informatie nooit aan de Engelsen doorgegeven.

Verder is er het verhaal van de vrouw die Maddie drie weken na de verdwijning in een Duitse camper zou hebben gezien. Dat was bij een Spaans wegrestaurant, 900 kilometer van Praia da Luz.
https://www.telegraaf.nl/(...)addiezaak-op-t-spoor

900 km = ver buiten Portugal dus
pi_193565526
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Riparius het volgende:

uit de getoonde reconstructie blijkt dat de ouders onmogelijk hun kind zelf iets kunnen hebben aangedaan. Het is zo klaar als een klontje dat het kind uit het appartement is verdwenen door toedoen van een derde.
Elke documentaire met daarin opgenomen reconstructie heeft een bepaalde insteek, men kan desgewenst laten blijken wat men wil.
pi_193565692
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:48 schreef RapaNui het volgende:
Verder is er het verhaal van de vrouw die Maddie drie weken na de verdwijning in een Duitse camper zou hebben gezien. Dat was bij een Spaans wegrestaurant, 900 kilometer van Praia da Luz.https://www.telegraaf.nl/(...)addiezaak-op-t-spoor900 km = ver buiten Portugal dus
Dat is wel matig. Dan zou betekenen dat ze dus naar alle waarschijnlijkheid op zijn minst 3 weken lang verkracht is. Beter was ze meteen na 1x verkrachten dezelfde avond nog vermoord. :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:33:34 #239
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193566192
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:24 schreef roos94 het volgende:
Het zou wat zijn als ze deze zaak op kunnen lossen. Dan is het echt meganieuws van jewelste.
Wat zou het een opluchting zijn voor die ouders die buiten hun dochter kwijt te zijn ook nog een hoop bagger over zich heen hebben gekregen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 12:39:57 #240
236264 crew  capricia
pi_193566281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat zou het een opluchting zijn voor die ouders die buiten hun dochter kwijt te zijn ook nog een hoop bagger over zich heen hebben gekregen.
Ja. Ik heb niet alles gevolgd. Maar kan me herinneren dat zij redelijk wat trek over zich kregen. Insinuaties dat ze haar zelf vermoord zouden hebben e.d. :{
Definitely not CIA
pi_193567328
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Ik heb niet alles gevolgd. Maar kan me herinneren dat zij redelijk wat trek over zich kregen. Insinuaties dat ze haar zelf vermoord zouden hebben e.d. :{
Ja of een ongeluk wilden verdoezelen ivm hun goede naam en belangrijke baan als artsen zijnde.
pi_193567418
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je kunt van elk willekeurig verzinsel wel zeggen dat het 'een theorie is die tot op heden niet bewezen is', maar daar schiet niemand iets mee op, en dat weet jij ook wel. Er waren trouwens ook andere mensen bij dat etentje die getuige waren van de paniek direct na de ontdekking van de vermissing en uit de getoonde reconstructie blijkt dat de ouders onmogelijk hun kind zelf iets kunnen hebben aangedaan. Het is zo klaar als een klontje dat het kind uit het appartement is verdwenen door toedoen van een derde.
Voor jou wellicht, maar zo klaar als een klontje is het voor anderen niet.

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-portugal~af239dbf/

(Wel premium link)

Voorlopig wacht ik het af. Zolang Maddie niet is gevonden of de dader bekent is het voor mij niet zo klaar als een klontje.
pi_193567609
quote:
Ik hoop voor de ouders dat ze zaak een x opgelost word nu. Ik moet er toch niet aan denken, om mijn zoon kwijt te raken en niet weten waar hij is
pi_193568197
De Duitse rechercheurs gaan ervan uit dat hun hoofdverdachte, Christian Brückner, de driejarige Madeleine McCann al snel na de ontvoering heeft vermoord, nadat hij haar mogelijk had misbruikt. Tijdens een online gesprek met een andere pedofiel schepte Brückner op over het folteren van een slachtoffer en over het vernietigen van het bewijsmateriaal. Brückner maakte ook zijn wens duidelijk “iets kleins te vangen en het een paar dagen te gebruiken”.


https://m.hln.be/nieuws/b(...)g-vermoord~a0a98b3c/
  Miss 200.000.000! woensdag 10 juni 2020 @ 14:48:30 #245
367000 roos94
pi_193568279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Duitse rechercheurs gaan ervan uit dat hun hoofdverdachte, Christian Brückner, de driejarige Madeleine McCann al snel na de ontvoering heeft vermoord, nadat hij haar mogelijk had misbruikt. Tijdens een online gesprek met een andere pedofiel schepte Brückner op over het folteren van een slachtoffer en over het vernietigen van het bewijsmateriaal. Brückner maakte ook zijn wens duidelijk “iets kleins te vangen en het een paar dagen te gebruiken”.


https://m.hln.be/nieuws/b(...)g-vermoord~a0a98b3c/
Als die man echt veroordeeld wordt voor dit gaat hij een hele gezellige tijd tegemoet in de bak. Pedofielen zijn daar erg populair :7
pi_193568333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:55 schreef FYazz het volgende:

[..]

Voor jou wellicht, maar zo klaar als een klontje is het voor anderen niet.

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-portugal~af239dbf/

(Wel premium link)

Voorlopig wacht ik het af. Zolang Maddie niet is gevonden of de dader bekent is het voor mij niet zo klaar als een klontje.
quote:
,,Het gaat hier om zeer gerenommeerde honden, de besten die er zijn. Daar is geen discussie over mogelijk."
Tsja. Dan is het zo inderdaad.
pi_193572924
https://www.ad.nl/buitenl(...)g-vermoord~aeadfc52/

Als vader van jonge dochters voel ik zo’n enorme woede opkomen bij zo’n pedofielen gesprek wat hier in de krant word geschreven.
Hoewel ik tegen de doodstraf ben gun ik die ouders wel een dood door marteling van deze man. Gvd zeg.
Vakman pur sang
  FOK!fotograaf woensdag 10 juni 2020 @ 21:23:02 #248
842 Zorro
Z
pi_193574257
https://www.ad.nl/buitenl(...)atst-br-br~a7ce0a4f/

:r

Laat hem lekker tussen de anderen zitten. Had ie maar eerder na moeten denken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Miss 200.000.000! woensdag 10 juni 2020 @ 22:32:56 #249
367000 roos94
pi_193575596
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:23 schreef Zorro het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)atst-br-br~a7ce0a4f/

:r

Laat hem lekker tussen de anderen zitten. Had ie maar eerder na moeten denken.
Mja die zal zichzelf wel ophangen een dezer dagen
pi_193575774
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:23 schreef Zorro het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)atst-br-br~a7ce0a4f/

:r

Laat hem lekker tussen de anderen zitten. Had ie maar eerder na moeten denken.
Waarover?
pi_193645678
Ik lees dat Brückner op advies van zijn advocaat pas wil praten als er hard bewijs op tafel komt.

Ik weet het niet hoor, maar met mijn boerenverstand denk ik: dat is een verkapte schuldbekentenis. Wanneer je er niks mee te maken hebt dan doe je er juist alles aan om dat duidelijk te maken.
pi_193646483
Die pleegt gewoon zelfmoord. Zal je net zien.
pi_193647573
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Die pleegt gewoon zelfmoord. Zal je net zien.
:o Het is niet te hopen.
  Miss 200.000.000! maandag 15 juni 2020 @ 22:25:53 #254
367000 roos94
pi_193647665
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Die pleegt gewoon zelfmoord. Zal je net zien.
Wed ik ook op ja
  maandag 15 juni 2020 @ 22:27:37 #255
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193647712
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:32 schreef roos94 het volgende:

[..]

Mja die zal zichzelf wel ophangen een dezer dagen
Of een ander doet het wel voor hem daar.
Praat over de hel en je komt er.
pi_193650651
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:27 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Of een ander doet het wel voor hem daar.
Een 'Epsteintje' :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193653529
De duitse jusitite heeft een brief gestuurd waarin ze bevestigen dat maddie is overleden. Vervolgens zeggen ze we gaan niet alle kaarten op tafel leggen waaeom wij denken dat ze dood is.

Dat is nogal tegenstrijdig.
speak only if it improves the silence.
pi_193653578
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:46 schreef TjjWester het volgende:
De duitse jusitite heeft een brief gestuurd waarin ze bevestigen dat maddie is overleden. Vervolgens zeggen ze we gaan niet alle kaarten op tafel leggen waaeom wij denken dat ze dood is.

Dat is nogal tegenstrijdig.
Het is allemaal onzin. Beetje verstrooiing voor de post lockdown mensen.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 11:51:09 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193653593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:46 schreef TjjWester het volgende:
De duitse jusitite heeft een brief gestuurd waarin ze bevestigen dat maddie is overleden. Vervolgens zeggen ze we gaan niet alle kaarten op tafel leggen waaeom wij denken dat ze dood is.

Dat is nogal tegenstrijdig.
Om het onderzoek niet in gevaar te brengen. Ik neem aan dat ze in een later stadium wel meer informatie geven.
KuikenGuppy
pi_193653614
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:51 schreef Burdie het volgende:

[..]

Om het onderzoek niet in gevaar te brengen. Ik neem aan dat ze in een later stadium wel meer informatie geven.
Het gaat er meer om dat ze eerst beweren harde bewijzen te hebben en vervolgens zeggen wij hebben aanwijzingen waardoor wij denken.......

Dat zijn twee heel verschillende dingen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 12:05:00 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193653803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat ze eerst beweren harde bewijzen te hebben en vervolgens zeggen wij hebben aanwijzingen waardoor wij denken.......

Dat zijn twee heel verschillende dingen.
Mja, ik denk dat je zonder de brief daadwerkelijk gelezen te hebben, niet kunt stellen dat ze eerst het een, dan het ander beweren. Hooguit dat de media tegenstrijdig berichten over de inhoud van de brief.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 15:23:35 #262
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_193656512
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je zonder de brief daadwerkelijk gelezen te hebben, niet kunt stellen dat ze eerst het een, dan het ander beweren. Hooguit dat de media tegenstrijdig berichten over de inhoud van de brief.
De ouders zeggen op hun site helemaal geen brief gekregen te hebben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 16 juni 2020 @ 15:33:27 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193656637
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:23 schreef senesta het volgende:

[..]

De ouders zeggen op hun site helemaal geen brief gekregen te hebben.
:o! Inderdaad, wat raar!

quote:
The widely reported news that we have a received a letter from the German authorities that states there is evidence or proof that Madeleine is dead is FALSE.
KuikenGuppy
pi_193657283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 15:23 schreef senesta het volgende:

[..]

De ouders zeggen op hun site helemaal geen brief gekregen te hebben.
Is dat zo of willen ze dat het zo is??
speak only if it improves the silence.
pi_193657446
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Stel dat hij overal achter zit, hoe kan je in hemelsnaam met jezelf leven?

Als ik het goed heb gelezen zit hij in de gevangenis, maar zou levenslange TBS niet better op zijn plek zijn? Geen idee hoe dit in Duitsland gaat though.
Ik heb even opgezocht, volgens mij hebben ze een vergelijkbaar systeem dat wel een paar jaar terug hervormt is, de Duitse wet was onduidelijk en de rechters hebben toen in 1 keer alle bestaande TBS'ers vrijgelaten omdat de rechter vond dat het om een straf ging.
In Nederland is TBS ook geen straf, maar een maatregel bovenop de straf. Het kan ook in zeldzame gevallen voorkomen dat men geen straf krijgt maar enkel een maatregel. Je ziet dat nogal eens bij kinderdoding waarbij men door medische omstandigheden een eigen kind dood.

Overigens moet je bij TBS in Nederland niet denken aan alleen gevaarlijke mensen in gesloten inrichtingen, er zijn ook een groot aantal gevallen die jarenlang gewoon in de samenleving wonen en werken, maar als een soort van stok achter de deur wel elke keer verlengt worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 17:40:49 #266
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_193658536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Is dat zo of willen ze dat het zo is??
Ik heb ze niet uitvoerig kunnen ondervragen over hun statement, sorry.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_193667133
Hoofdverdachte gaat tóch in op rol Maddie McCann: ‘Hij ontkent iedere betrokkenheid’
Zonder hard bewijs wilde de hoofdverdachte van de moord op Madeleine McCann onder geen enkele voorwaarde met de politie praten. De voor kindermisbruik veroordeelde Christian Brückner komt daar op terug nu Duitse justitie beweert dat ze de familie McCann een brief heeft geschreven waarin wordt bevestigd dat hun kind vermoord is. Brückner zegt nu dat hij niets met de wereldberoemde vermissingszaak te maken heeft, laat zijn advocaat weten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)rokkenheid~a0941e9e/

Het was te verwachten...
pi_193667913
Dit staat op de telegraaf website:

De Mail on Sunday sprak ex ambulancebestuurder Dieter die Brückner meerdere malen zag rond de tijd van de verdwijning van Maddie. Hij kreeg een rondleiding in de grote camper van de pedofiel. De Duitser vertelde dat hij een speciale onzichtbare ruimte in zijn voertuig had waar hij vijftig kilo hasj kon verstoppen. Zo zou hij wat bijverdienen, aldus Brückner die ook zei, zo herinnert de man zich dat ’je er ook kinderen in kan stoppen’.

Die de mail on sunday heeft hem toen gesproken en niks mee gedaan ofzo? :O
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juni 2020 @ 10:55:34 #269
367000 roos94
pi_193667957
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
Dit staat op de telegraaf website:

De Mail on Sunday sprak ex ambulancebestuurder Dieter die Brückner meerdere malen zag rond de tijd van de verdwijning van Maddie. Hij kreeg een rondleiding in de grote camper van de pedofiel. De Duitser vertelde dat hij een speciale onzichtbare ruimte in zijn voertuig had waar hij vijftig kilo hasj kon verstoppen. Zo zou hij wat bijverdienen, aldus Brückner die ook zei, zo herinnert de man zich dat ’je er ook kinderen in kan stoppen’.

Toch spijtig dat dit soort mensen niet gewoon zijn doorgeslikt
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 13:29:42 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194293431
quote:
Politie zoekt in volkstuin Hannover naar lichaam Maddie McCann
De Duitse politie is vanochtend bij Hannover een zoektocht gestart naar het daar mogelijk verborgen stoffelijk overschot van de verdwenen Britse kleuter Madeleine McCann. De politie zoekt met onder meer speurhonden en een graafmachine in een volkstuin in een voorstad ten westen van de stad.



Dat melden diverse Duitse media. Waarom op deze locatie wordt gezocht, is niet bekendgemaakt. De directe omgeving is met hekken afgezet.

McCann wordt sinds 2007 vermist. Begin juni kwam Duitser Christian Brückner, een veroordeelde kindermisbruiker, in beeld als mogelijke betrokkene bij de vermissing. Hij zat al vast voor een ander misdrijf en is in hechtenis aangehouden.

De destijds 3-jarige kleuter was in 2007 met haar ouders op vakantie in het Portugese Praia da Luz, waar ze spoorloos verdween uit het huis waar ze met haar ouders verbleef. Eerder deze maand werd ook in Portugal al naar het lichaam van McCann gezocht.

Duitse verdachte
Afgelopen juni maakte de Duitse recherche bekend ervan uit te gaan dat Madeleine McCann dood is en dat Christian Brückner was gearresteerd en ervan wordt verdacht Maddie te hebben ontvoerd en vermoord. Brückner verbleef tussen 1995 en 2007 regelmatig in Portugal. Hij huurde een woning vlakbij Praia da Luz, maar trok ook rond in een Volkswagen Transporter en een camper.

Officieel woonde de man tot 2007 in Hannover, de hoofdstad van deelstaat Nedersaksen waar vandaag gezocht wordt. Volgens een Duitse buurman was hij in de stad de eigenaar van een kleine kiosk. ,,Met kleine kinderen heb ik hem nooit gezien, maar hij had wel een minderjarige vriendin uit Kosovo meegebracht. En hij werd steeds agressiever”, zei de getuige eerder tegen de Duitse commerciële televisiezender RTL. ,,Totdat ik hoorde dat hij met het meisje naar Portugal of Spanje was vertrokken.”

800 tips
De Duitse politie heeft ondertussen ruim achthonderd tips binnengekregen na een tv-uitzending van begin juni over de 43-jarige Duitse verdachte. Of een van die tips heeft geresulteerd in het onderzoek in Hannover, is niet duidelijk. De politie blijft naar verluidt tot en met morgen in de stad zoeken.

Een van de Duitse advocaten van Christian Brückner uitte naar aanleiding van de uitzending forse kritiek op het Openbaar Ministerie (OM) in Braunschweig, dat het onderzoek voert. ,,De officier van justitie heeft het duidelijk gemunt op onze cliënt en probeert zijn bewijsnood nu kostte wat kost te verhelpen”, verklaarde Friedrich Fülscher. Hij is zeer benieuwd naar het ‘op feiten gebaseerde vermoeden van schuld’ dat het OM naar eigen zeggen heeft rond Brückner. ,,Ik vind deze uitspraak buitengewoon gewaagd’’, aldus de strafpleiter.

Vervroegd vrij?
De vermeende ontvoerder en moordenaar van McCann zit momenteel in de gevangenis van de stad Kiel een straf uit wegens drugsfeiten. Op 7 juni had hij twee derde van zijn huidige straf uitgezeten en daarom moet het Duitse Bundesgerichtshof (BGH) in principe een mogelijke voorwaardelijke vrijlating bekijken. Maar die procedure is voorlopig opgeschort omdat het BGH nog wacht op de uitspraak in beroep van een andere zaak. Pas daarna buigt het zich over de voorwaardelijke vrijlating.

Die andere zaak gaat over de verkrachting van een 72-jarige Amerikaanse vrouw, waarvoor Bruckner zeven jaar cel kreeg. B. heeft bij het federaal gerechtshof een herziening van die veroordeling gevraagd, waardoor het vonnis nog niet definitief is. De zaak gaat op 6 augustus verder.

https://www.ad.nl/buitenl(...)die-mccann~a7f5bc1b/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 juli 2020 @ 16:52:41 #271
367000 roos94
pi_194296370
Denk niet dat ze iets gaan vinden
  dinsdag 28 juli 2020 @ 17:02:00 #272
3542 Gia
User under construction
pi_194296537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat ze iets gaan vinden
Maar zou op zich wel 'fijn' zijn als het wel zo is en dan liefst een Maddie van 3 jaar oud.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 juli 2020 @ 17:02:58 #273
367000 roos94
pi_194296561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar zou op zich wel 'fijn' zijn als het wel zo is en dan liefst een Maddie van 3 jaar oud.
Yep..
pi_194297897
Vreemd verhaal weer. Er waren toch meer kinderen door hem ontvoerd zogezegd?
Duitse Inga, Nederlandse Jair. Zijn ze die niet aan het zoeken in die tuin/park?
Stel dat hij Maddie heeft meegenomen van uit Portugal dan is de kans dat hij gezien zou worden toch heel erg groot?
pi_194298043
Iedereen weet dat het 'some puerto rican guy' was ...
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 juli 2020 @ 21:08:40 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194300153
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194300251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:51 schreef TLC het volgende:
Iedereen weet dat het 'some puerto rican guy' was ...
Geoffrey Epstino?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 juli 2020 @ 10:29:07 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194304746
quote:
Politie graaft voor tweede dag in volkstuin in zaak-Maddie McCann



In de zaak rond de verdwijning van de Britse peuter Madeleine ‘Maddie’ McCann zoekt de Duitse politie vandaag verder naar sporen in een volkstuintje in het stadje Seelze nabij Hannover. De werkzaamheden gingen gisteren van start en werden ’s avonds onderbroken.

Bij de zoektocht in het volkstuintje nabij een kleuterschool in de noordwestelijke stad, wordt onder meer gebruik gemaakt van schoffels, harken, speurhonden en kleine graafmachines.

De destijds driejarige kleuter was in 2007 met haar ouders op vakantie in het Portugese Praia da Luz, toen ze spoorloos verdween uit het huis waar ze met haar ouders verbleef. De ouders zaten op het tijdstip van de verdwijning wat verderop met Britse vrienden te dineren.



Begin juni kwam de 43-jarige Duitser Christian Brückner in beeld als mogelijke dader van de vermissing. Hij zit in het Duitse Kiel al vast voor een drugsmisdrijf. Volgens de lokale krant Hannoversche Allgemeine heeft de man een tijd in Hannover gewoond. Een woordvoerster van het parket Braunschweig, dat onderzoek naar Brückner voert, zei eerder dat de doorzoeking met dat speurwerk te maken heeft. Waarnaar men precies zoekt, voegde ze er niet aan toe.

Eerder deze maand werd in Portugal ook al naar het lichaam van McCann gezocht, met name in waterputten. De Duitse politie gaat ervan uit dat zij niet meer in leven is en door Brückner is omgebracht.










https://www.hln.be/nieuws(...)die-mccann~a139983d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 juli 2020 @ 10:30:31 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194304764
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Miss 200.000.000! woensdag 29 juli 2020 @ 12:13:17 #280
367000 roos94
pi_194305737
Zijn nog steeds bezig?

Ze gaan haar echt nooit vinden. Nooit.
pi_194306405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:13 schreef roos94 het volgende:
Zijn nog steeds bezig?

Ze gaan haar echt nooit vinden. Nooit.
Zeg nooit nooit.

Weten we al waarom ze juist daarom aan het zoeken zijn?
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:12:16 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_194306451
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit.

Weten we al waarom ze juist daarom aan het zoeken zijn?
Ja daar staat een caravan waar in die periode iemand gewoond heeft die volgens een getuige die Brucker was
  woensdag 29 juli 2020 @ 13:16:43 #283
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_194306504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:13 schreef roos94 het volgende:
Zijn nog steeds bezig?

Ze gaan haar echt nooit vinden. Nooit.
Ok Joran van der Sloot.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_194307756
Een kelder gevonden tijdens het graven.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)n~ab13e2e4/#comments
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 29 juli 2020 @ 15:06:54 #285
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194308267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:13 schreef roos94 het volgende:
Zijn nog steeds bezig?

Ze gaan haar echt nooit vinden. Nooit.
Politie gebeld.
Praat over de hel en je komt er.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 juli 2020 @ 15:13:44 #286
367000 roos94
pi_194308375
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:16 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Ok Joran van der Sloot.
Shit :(
  woensdag 29 juli 2020 @ 15:16:22 #287
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194308400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja daar staat een caravan waar in die periode iemand gewoond heeft die volgens een getuige die Brucker was
Ja, maar is dat zo raar?
En is een kelder raar onder een tuinhuisje? Ik weet het niet, ik heb nog nooit een volkstuintje gehad. Maar het is niet ontdenkbaar dat een -help mijn man is klusser-figuur een kelder zit te metselen bij zijn tuinhuis dat hij als opslagruimte bedoeld kan hebben.

Maar ja, dat ze daar zoeken is niet voor niets. Maar of het wat oplevert, Joran van der Sloot gaf ook tips, maar nooit wat gevonden.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194308900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 15:16 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ja, maar is dat zo raar?
En is een kelder raar onder een tuinhuisje? Ik weet het niet, ik heb nog nooit een volkstuintje gehad. Maar het is niet ontdenkbaar dat een -help mijn man is klusser-figuur een kelder zit te metselen bij zijn tuinhuis dat hij als opslagruimte bedoeld kan hebben.

Maar ja, dat ze daar zoeken is niet voor niets. Maar of het wat oplevert, Joran van der Sloot gaf ook tips, maar nooit wat gevonden.
Waar zou je daar een kelder voor nodig moeten hebben? Ik vind het wel wat vreemd.
  woensdag 29 juli 2020 @ 16:47:48 #289
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194309523
Ik kreeg in iOS een bericht dat er een geheime kelder gevonden was waar ze aan het graven zijn maar zie het nu niet meer staan
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 29 juli 2020 @ 16:47:58 #290
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194309527
Oh nvm
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  woensdag 29 juli 2020 @ 16:49:03 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_194309549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waar zou je daar een kelder voor nodig moeten hebben? Ik vind het wel wat vreemd.
Dat deden ze vroeger wel vaker, nou kelder. Een flinke diepe kuil voor bijvoorbeeld een metalen emmer, om zo etenswaren te kunnen koelen.

Ik vind er twee in onze volkstuin..
pi_194330499
Fritzl had ook een kelder he. En Dutroux.
Kelders zijn verdacht.
  donderdag 30 juli 2020 @ 22:11:06 #293
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_194331039
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waar zou je daar een kelder voor nodig moeten hebben? Ik vind het wel wat vreemd.
Misschien om je zelf geteelde aardappels of uien op te slaan? Dat kan thuis veel ruimte innemen en in zo een kelder is wel een constante temperatuur te regelen.
Non possumus non loqui
pi_194331579
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:40 schreef quirina het volgende:
Stel dat hij Maddie heeft meegenomen van uit Portugal dan is de kans dat hij gezien zou worden toch heel erg groot?
Ja want iedereen weet nog wie hij 20 jaar geleden ergens in europa rond heeft zien rijden in een auto met een kind op de achterbank.

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:09:17 #295
367000 roos94
pi_194350275
En toen was t weer stil..
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:25:54 #296
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194350394
Tja, het lijkt me wel ver gezocht dat een pedofiel een kind ontvoerd, deze dan meeneemt op een roadtrip door heel Europa om het lichaam daarna op een locatie te dumpen die direct naar hem toe te leiden is.

Maar goed, dutroux had ze onder zijn huis zitten dus wie weet.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:27:56 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194350404
quote:
Verdachte in zaak-Maddie McCann groef volgens buren tweede kelder

In de Duitse plaats Braunschweig zou Christian B. een tweede kelder hebben gehad. Dat zeggen zijn toenmalige buren. De 43-jarige Duitser is verdachte in de zaak rond de verdwijning van Maddie McCann. Deze week groef de Duitse politie in Hannover een andere ruimte uit die van B. geweest zou zijn.

Volgens één van de buren in Braunschweig had B. er een schuurtje en groef hij daar een kelder uit van 3 bij 6 meter. De tweede kelder ligt op 65 kilometer van de plek waar deze week onderzoek is gedaan.

De 80-jarige Manfred Richter komt al jaren op het tuinencomplex en zag B. er stenen en aarde uit het tuinhuisje dragen. "Hij groef een groot gat waar hij houten planken overheen legde. In totaal was hij er zo'n twee maanden mee bezig", vertelt Richter.

'Er is iets mis'
Sabine Sellig, de huidige eigenares van het stuk grond, wil volgens de Britse krant Daily Mail dat de politie snel onderzoek komt doen. "Ik maak me zorgen dat ik boven op het lichaam van Madeleine McCann slaap." Sellig nam de grond over van B. en heeft daar inmiddels geen goed gevoel meer bij. "Er is iets mis met het huisje."

Buurman Juergen Krumstroh dronk in de volkstuin van Braunschweig weleens een biertje met de verdachte. "Hij was een vreemde man. We waren geen vrienden, maar we dronken weleens wat", vertelt Krumstroh. "B. kwam hier met zijn jonge vriendin. Hij verbouwde er geen groente of planten. Maar ik weet dat hij iets in het schuurtje aan het maken was; ik kon hem horen werken."

De verdachte in de verdwijningszaak van het Britse kind kwam tussen 2013 en 2016 vaak naar de volkstuin en het schuurtje. De lokale autoriteiten hebben nog niet besloten of ze er onderzoek gaan doen.

In Hannover ontdekten agenten begin deze week een kelderruimte in een volkstuin. B. huurde daar een tuinhuisje dat in 2007 zou zijn afgebroken, het jaar dat de toen 3-jarige Maddie McCann verdween. Hij zou toen ook tijdelijk in een campertje in de omgeving hebben gewoond.

Het onderzoek in Hannover werd gisteren afgerond. De politie heeft nog geen mededelingen gedaan over wat er aangetroffen is bij de opgravingen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kelder-braunschweig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194350962
quote:
81s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vreemd verhaal, zou allang zelf de schop erin gezet hebben.
pi_194359367
quote:
Wat een flauwekul. Echt, teveel mensen lopen met een aluhoedje op tegenwoordig
Alius aliud dicit
pi_195088903
Hmmm de advocaat heeft nieuws...
https://www.ad.nl/buitenl(...)aten-komen~a196a27c/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')