abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_10044622
Chris Cornell rocks forever (al vanaf temple of the dog) en vind het een geweldige cd (nee het is GEEN RATM, so what!!!!). Fantastisch samenspel van muzikanten op het allerhoogste nivo. Word tijd voor een tweede ronde concerten en dan dus NIET pinkpop. gewoon weer in de 013. megagoed concert waar ik nog steeds de rillingen van krijg.
  zondag 27 april 2003 @ 19:52:26 #77
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Hon
pi_10051158
Goed album, alleen iets te lang (vind ik)
De Narcis van Gabon
pi_11079201
Prima band, heb ze nu ook wat live gehoord en klinkt erg lekker.
Wat ik wel vind: Bij een band als Radiohead blijft de stem intrigerend. Audiloslave is natuurlijk een stuk feller maar ik moet zeggen dat ik na een nummer of 3 elke weer wel genoeg van ze heb gehoord. Bij voorkeur Coshise en Runaway Car.
.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:09:03 #79
24054 search64
Avec le grande
pi_11084006
Bij mij ist net andersom. Chris Cornell kan ik blijven horen maar Thom Yorke wordt na een paar nummers vervelend.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_11098491
Vond Cornell bij Soundgarden niet echt prettig om naar te luisteren (behalve black hole sun), komt waarschijnlijk meer door de muziek dan door Cornell. Audioslave is toch echt mijn favoriete band van het moment geworden. De opening op Pinkpop met Seven Nation Army was ook zeer
Ik hoorde geruchten dat er ook een pinkpop dvd komt. Hopelijk inclusief dit nr. want kan em via Kazaa Lite nergens vinden
pi_11098954
ik heb de cd al een maand of 5 en ik ben er nog steeds niet aan gewend. af en toe denk ik, nou vind het best wel aardig... maar luister ik hele cd en dan is het meer van... pfff...het is indd alleen maar aardig. Vrienden van mij vinden het weer briljant, maar die hebben ook geen RATM achtergrond. Maar ik heb ze ook op pinkpop gezien. het overtuigd gewoon niet.
Tool........ en een hele tijd niets
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:16:55 #82
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11555384
Hun nieuwe clip is in de VS al gebanned...

Tja als je agenten van de weg gaat rijden en het einde ziet is het misschien wel een beetje in te denken.

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:21:51 #83
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11555522
http://www.sonymusic.com/artists/Audioslave/video/howtolivevidfull_300.asx

Als je die opent in MediaPlayer kun je 'm bekijken.

pi_11569870
Leuke clip, goeie muziek.
Maar ja, je kunt dit in USA niet maken. (daar hebben ze meer problemen tussen de werkelijkheid en fictie)

Audioslave ruled VET

dinsdag 29 juli 2003 @ 17:42:39 #85
9613 Seborik
I, Voyager
pi_12095705
Goed nieuws voor de fans.
quote:
AUDIOSLAVE, currently on the road with the Lollapalooza tour in support of their self-titled platinum debut, have been working on material for their next album during free time backstage and on the bus. "We have a few ideas that we've recorded, you know," bassist Tim C. told Launch. "And that process is starting up again and it's a whole different frame of mind. And we're getting into that frame of mind and so it's going to happen. I'm excited about that. I know the second record is going to be a lot better than this one. We've known each other for years now. We've played together quite a bit. The first record was twenty days and here's the first twenty songs we wrote or whatever."
pi_12100310
Laat ze maar eerst nog ff gauw langskomen en dan de studio's induiken.
  woensdag 3 september 2003 @ 11:13:10 #87
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12911635
Dit is geloof ik de enige CD die ik al zo lang, zo vaak achter elkaar kan horen.
pi_14436189
Oe cool! Een echt naamtopic!
Houdoe en bedankt ol ol
pi_16671328
ik heb live mp3's van ze..en helaas daar klinken ze toch vrij belabbert. Met name Chris zingt vals en foute lyrics.

Vind de cd wel goed, en vind btw NIET dat je ze mag verglijken met RATM.

Tis wel dezelfde band met een andere zanger maar moet toch een nieuwe band voorstellen!

Mondays are to messed up to spend 1/7 of your life on
pi_16671422
2e album!!! 2e album!!! 2e album!!! :x ok sorry ":P maaruh die mag van mij asap uitkomen.. krijg nie genoeg van 1e album maar wat extras zou nie mis zijn
  zondag 15 februari 2004 @ 03:19:38 #91
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_17189011
Wanneer komt die 2de albums nou?
ik wil nieuw audioslave matriaal asap

Oh life zijn ze ook super hoor
heb een bootleg dvdtje van hun eerste live optreden (in new york)

pi_17200667
Ja echt goeie muziek die gasten!
Ik draai show me how to live, cochise, light my way en what you are helemaal plat!!
Ik ben zelf niet helemaal kapot van RATM. Maar dat heeft vooral met de zang te maken.
De zang in Audioslave vind ik weer helemaal ^0^
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_17310414
Het blijft jammer, RATM en Soundgarden waren veel beter. *Zucht*
Cetero censeo fundamentalistem delendam esse.
pi_17314577
Tja de muziek vind ik echt goed van RATM, maar de manier van zingen vind ik minder.
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
  zondag 20 februari 2005 @ 14:19:33 #95
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25178408
Terechte kick!

quote:
Op 15 juni 2005 komt Audioslave naar de Heineken Music Hall, ter promotie van hun nieuwe album dat medio mei uitkomt. Tijdens dit optreden brengt Audioslave ook veel nummers van Rage Against The Machine en Soundgarden ten gehore.

De toekomst van de oude bandleden van Rage Against The Machine werd onzeker, toen in oktober 2000 de toenmalige zanger Zack de La Rocha de band verliet. Deze onzekerheid werd snel verleden tijd want met de komst van oud-Soundgarden-frontman Chris Cornell was de toon voor een nieuwe topband gezet. Met z'n vieren, gitarist Tom Morello, bassist Timmy Commerford, drummer Brad Wilk en zanger Chris Cornell gingen ze verder onder de vlag 'Audioslave'.

Maar Audioslave is meer dan de optelsom van Rage Against The Machine en Soundgarden. De band is eerder wat traditioneler ingesteld, zoals we kunnen horen op het debuutalbum uit 2003. In plaats van heftige hakkende protestsongs la RATM of maniakaal stuwende grunge zoals Soundgarden die maakte, bewandelt Audioslave eerder een wat ingetogener pad met prachtige, breekbare songs als resultaat. Maar voor speciaal voor de fans van het eerste uur passeren er tijdens deze show ook RATM -en Soundgardensongs!

Artiesten Audioslave
Datum 15 juni
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma Support act
Entree � 33
Tickets > Bestel online
Bron: Heineken Music Hall

Net twee kaartjes besteld!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 13 maart 2005 @ 03:07:26 #96
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_25500907
Nieuwe singel is uit! genaamd "Be Yourself"
kreeg net de mp3 gestuurd en wat een plaat!
kan niet wachten op het nieuwe album
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:02:21 #97
92932 MrGP
This is bat country!
pi_25654476
Ik wil heen!!
Nog even wat meer mensen zover zien te krijgen
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_25655772
goede band !
pi_25888893
Ben ook heel benieuwd naar het nieuwe album. Nieuwe single klonk iig al goed.

Super band !
If Matrix was here, he'd laugh too
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:26:45 #100
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_27778332
*kick*

Weet iemand toevallig wat het voorprogramma voor Audioslave volgende week in de HMH wordt? Vorige keer was het geloof ik Chevelle, en dat was te gek .
Wie weet wordt het weer zo'n vette band

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')