abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 maart 2014 @ 10:56:22 #76
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138321302
Hoi Barrie

denk je eraan om de klok een uur vooruit te zetten?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138331383
Halleetjes
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138333061
Dit weer _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:19:28 #79
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335137
Jammer alleen dat de zon niet schijnt ;( was gisteren ook al.

Wel lekker de balkondeur open :D :7 :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335204
Gisteren scheen de zon wel. Ik ben moe :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:22:59 #81
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335269
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef bijdehand het volgende:
Gisteren scheen de zon wel. Ik ben moe :')
Na de middag niet. Was is de stad, had mijn zonnebril op voor maximale swag, je weet zelluf, kwam er bewolking.

Morgen geen treinen handje. Moet je veel naar school?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335321
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

Na de middag niet. Was is de stad, had mijn zonnebril op voor maximale swag, je weet zelluf, kwam er bewolking.

Morgen geen treinen handje. Moet je veel naar school?
Op de fiets had ik non stop zon, tot half 4 iig. En jij hebt geen zonnebril nodig voor maximale swag O+
Ik heb besloten alleen nog maar op dinsdag te gaan en de rest op te laten nemen :P Jij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:26:07 #83
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335396
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op de fiets had ik non stop zon, tot half 4 iig. En jij hebt geen zonnebril nodig voor maximale swag O+
Ik heb besloten alleen nog maar op dinsdag te gaan en de rest op te laten nemen :P Jij?
Ja, daarna was ik in de stad :')

Jouw planning klinkt beter dan die van mij. Moet sowieso maandag tot en met donderdag :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335474
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ja, daarna was ik in de stad :')

Jouw planning klinkt beter dan die van mij. Moet sowieso maandag tot en met donderdag :P
Ik had iig zon tot aan 6 of 7 uur :P
Da's klote :'( Ga je met de 'snel'bussen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:30:00 #85
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335523
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik had iig zon tot aan 6 of 7 uur :P
Da's klote :'( Ga je met de 'snel'bussen?
Morgen met de auto want ik heb een assessment om 9 uur wat ze weigerden te verplaatsen :r
Rest van de week moet ik even kijken. Ik denk dat ik even dinsdag uitprobeer en op basis daarvan de rest van mijn strijdplan uitstippel :7
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335558
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef DeJori het volgende:

[..]

Morgen met de auto want ik heb een assessment om 9 uur wat ze weigerden te verplaatsen :r
Rest van de week moet ik even kijken. Ik denk dat ik even dinsdag uitprobeer en op basis daarvan de rest van mijn strijdplan uitstippel :7
Dan gaan we dinsdag samen. Komen we veel te laat gaan we gewoon een vroeg biertje pakken. Dealio?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:31:47 #87
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335602
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan gaan we dinsdag samen. Komen we veel te laat gaan we gewoon een vroeg biertje pakken. Dealio?
Ik heb om 1 uur een afspraak in Breda waar ik niet onderuit kan :P en dat geld voor alle 4 de dagen... Fucking projecten
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335642
Owja die bussen. Kut -O-
Duurt ook gewoon kei lang, belachelijk.

Misschien dat jullie het weten, maar ik krijg het nergens gevonden. Moet je nu een kaartje kopen of kan je inchecken met je treinkaart? Of alleen je ovkaart?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 30 maart 2014 @ 19:33:47 #89
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335679
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja die bussen. Kut -O-
Duurt ook gewoon kei lang, belachelijk.

Misschien dat jullie het weten, maar ik krijg het nergens gevonden. Moet je nu een kaartje kopen of kan je inchecken met je treinkaart? Of alleen je ovkaart?
Geen idee, ga er vanuit dat mijn studenten OV het gewoon doet, dus ik denk nergens over na :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138335956
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb om 1 uur een afspraak in Breda waar ik niet onderuit kan :P en dat geld voor alle 4 de dagen... Fucking projecten
Geldt* :o

En da's klote zeg... ben blij dat niemand mij mist als ik er niet ben _O-
Volgens mij moet je inchecken bij zo'n apparaatje en dan de bus in ofzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 30 maart 2014 @ 19:43:48 #91
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138335997
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geldt* :o

En da's klote zeg... ben blij dat niemand mij mist als ik er niet ben _O-
Volgens mij moet je inchecken bij zo'n apparaatje en dan de bus in ofzo
Het is zondag dus ik doe niet aan spelling. Ik mis je als je er niet bent :@

Pakketje komt trouwens dinsdag.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138336130
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef DeJori het volgende:

[..]

Het is zondag dus ik doe niet aan spelling. Ik mis je als je er niet bent :@

Pakketje komt trouwens dinsdag.
Je bent mijn schatje :*
Da's snel! Moeten we snel afspreken, krijg jij meteen je boekjes en een kusje O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138353541
Nou het was weer spannend bij ons vanochtend! :D

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138353576
:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138353607
Dat vat het goed samen ja.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138353781
Snap nooit dat ze de hoogte van hun bus niet kennen. Ik moet morgen ook met de bus #help
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138409812
HALLO!

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138410307
Haaaaay!!!! :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_138425762
Die gezellige man op de foto is het PVV lid van de provinciale staten in Brabant :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138426088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Die gezellige man op de foto is het PVV lid van de provinciale staten in Brabant :')
Ziet eruit als een eckte feestbeest. *O*

Zag dat je D3 speelde, keertje samen spelen? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')