abonnement Unibet Coolblue
pi_138194660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Turbomuis het volgende:
op show.nl wordt het bevestigd door Shirma Rouse

[..]

en.
Shirma is ook altijd nonstop zwanger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138195113
Manager bevestigt het. Foto's wijzen er op. Ze heeft op het moment niets te promoten, of wel? Het zal wel denk ik zo.
Vader geheim dus dat kan een foutje zijn geweest. Anouk doet mijn ondertussen denken aan

:@
  roze woensdag 26 maart 2014 @ 16:32:36 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138195597
Goede grap wel
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:33:02 #129
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_138195614
Als het een 1 april grap is waarom zou je die dan al op 26 maart maken? :? |:(
  roze woensdag 26 maart 2014 @ 16:34:33 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138195670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Starlie het volgende:
Als het een 1 april grap is waarom zou je die dan al op 26 maart maken? :? |:(
Omdat het Anouk is
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2014 @ 17:51:09 #131
43556 miss_dynastie
pi_138198136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Starlie het volgende:
Als het een 1 april grap is waarom zou je die dan al op 26 maart maken? :? |:(
Voorbeeld genomen aan vriendje Geer?
pi_138198207
Ik zou het leuk voor d'r vinden! Ze lijkt me echt leuk als mama, de kinderen die ze al heeft lijken me leukkies en de vergelijking met een tokkiemoeder die voor de kinderbijslag doorfokt, slaat natuurlijk nergens op. Als iemand hele voetbalelftallen kindekes in d'r eentje kan onderhouden is het Anouk natuurlijk wel.

En dan zou ik het NOG leuker vinden als het idd van haar ex is en ze weer met hem is, want dat vond ik altijd een doddig stelletje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138198350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het leuk voor d'r vinden! Ze lijkt me echt leuk als mama, de kinderen die ze al heeft lijken me leukkies en de vergelijking met een tokkiemoeder die voor de kinderbijslag doorfokt, slaat natuurlijk nergens op. Als iemand hele voetbalelftallen kindekes in d'r eentje kan onderhouden is het Anouk natuurlijk wel.

En dan zou ik het NOG leuker vinden als het idd van haar ex is en ze weer met hem is, want dat vond ik altijd een doddig stelletje!
Welke ex? Die eerste?
pi_138198360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Welke ex? Die eerste?
Ja waar ze dat nestje mee had. Niet die van dat enkele kind.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138198408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja waar ze dat nestje mee had. Niet die van dat enkele kind.
Die heeft toch nog niet zo heel erg lang geleden een kind (of tweede kind) met zijn nieuwe vrouw/vriendin gekregen?
pi_138198422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef kvd het volgende:

[..]

Die heeft toch nog niet zo heel erg lang geleden een kind (of tweede kind) met zijn nieuwe vrouw/vriendin gekregen?
O weet ik dat. Ik las ergens over "zouden de geruchten dat ze weer terug is bij Postman dan toch waar zijn??"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138198475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O weet ik dat. Ik las ergens over "zouden de geruchten dat ze weer terug is bij Postman dan toch waar zijn??"
Ik heb het net opgezocht, mei vorig jaar. Zou dus kunnen ;)

Maar ik heb niet het idee dat die 2 het nog heel goed met elkaar kunnen vinden...
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:01:36 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138198497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het leuk voor d'r vinden! Ze lijkt me echt leuk als mama, de kinderen die ze al heeft lijken me leukkies en de vergelijking met een tokkiemoeder die voor de kinderbijslag doorfokt, slaat natuurlijk nergens op. Als iemand hele voetbalelftallen kindekes in d'r eentje kan onderhouden is het Anouk natuurlijk wel.

En dan zou ik het NOG leuker vinden als het idd van haar ex is en ze weer met hem is, want dat vond ik altijd een doddig stelletje!
Ja, van de postbode zou tof zijn.
Maar zal wel niet. Stel je voor dat het een wit kindje wordt :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138198503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik heb het net opgezocht, mei vorig jaar. Zou dus kunnen ;)

Maar ik heb niet het idee dat die 2 het nog heel goed met elkaar kunnen vinden...
Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:03:04 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138198528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...
Dacht ik ook, met die van kind numero 4 ging het niet zo netjes volgens mij!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138198540
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dacht ik ook, met die van kind numero 4 ging het niet zo netjes volgens mij!
Ja, want dat was een overspelige niksnuthoer, waar we nooit meer iets van hoorden :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:03:55 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138198550
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, want dat was een overspelige niksnuthoer, waar we nooit meer iets van hoorden :Y
:') Dox
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138198559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Dox
:') Dox :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138198577
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was dat een fugly break up? Had het idee dat het zo'n we-houden-nog-wel-veel-van-elkaar-maar-de-koek-is-op-dinkie was...
Ik ben al aan het zoeken, kom oa dit tegen

quote:
Remon Stotijn haalt uit naar ex Anouk

van onze redactie
'Postman' Remon Stotijn lijkt er gezien zijn uitspraken maar wat blij mee te zijn dat hij is gescheiden van zijn ex Anouk. "Zij was een vlucht, ja", laat de rapper weten.

In de VARA-gids vertelt de rapper openhartig over hun relatie. "Het was niet alleen een hel, dat zou een belediging naar mijn drie kinderen zijn, maar ik ben wel een stuk van mezelf verloren", zo vertelt hij. "Ik kwam Anouk tegen in de tijd dat mijn groep Postmen net uit elkaar gevallen was. Dat raakte mij zo heavy dat ik dacht: shit! dan stort ik me maar op die vrouw."
Remon bekent dat Anouk een vlucht was. "Ik hield in de eerste instantie ook niet van haar muziek. En al helemaal niet van haar burgerlijkheid." Ook is de rapper het niet eens met Anouks verklaring dat de scheiding van het stel in goede harmonie heeft plaatsgevonden. "Nee, dat was háár antwoord. Ik weet niet waarom ze dat zo naar buiten wilde brengen. Ik weet alleen dat ik dacht: in goede harmonie?! Juist gebrek daaraan heeft er in the first place voor gezorgd dat ik bij haar weg ben gegaan. Ik wilde zo niet meer leven." Maar, zo vertelt hij: "Ik ben een gentleman. Ik heb Anouk ook nooit bedrogen, terwijl ik die verlangens wel had."
Dat Anouk opnieuw tot over haar oren verliefd is op rapper Unorthadox gaat er bij Remon niet in, ondanks dat de zangeres onlangs het woord 'DOX' op haar arm liet tatoeren. "Als je echt happy bent, hoef je het niet van de daken te schreeuwen. Dan zie je dat wel gewoon aan iemands gezicht."
Was dus niet zo heel gezellig...
pi_138198608
Maar goed, je ken er zo eens op vallen he... En een keer is genoeg heb ik bij ons Anouk altijd het idee :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138198822
Als je haar kant leest, denk ik dat van haar uit de deur dicht wordt gehouden...gekwetst is gekwetst, misschien heb ik een verkeerd beeld van haar, maar ik geloof niet dat zij zo vergevingsgezind is...

Maar even onder spoiler, want ziet over een mogelijke zwangerschap

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2014 @ 18:23:44 #147
43556 miss_dynastie
pi_138199166
Het zou op zich geen slecht idee zijn om het maar meteen zonder vader te doen i.p.v. vier en straks vijf kinderen weer in teh-dramaaaa te storten... want Anouk en relaties kan voor mijn gevoel niet goed gaan :')
pi_138199643
Straks natuurlijk de waarheid over Anouk bij boulevard en een bekende Nederlandse zangeres die stiekem is bevallen...Wie was er zwanger?
pi_138199911
Caro Emerald dus. Vorige week, een meisje, verder geen details.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:30:40 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138201571
Nou volgens BLVRD is het waar :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')