abonnement Unibet Coolblue
pi_138094215
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:36 schreef Nijna het volgende:
Ik mag die "kaas" niet met mijn medicatie, maar die mis ik wel als ik een broodje bij de mc haal. Voegt voor mij echt wel wat toe.
Maar de McFlurry en sundae-ijsjes zijn wel lekker :D.
Te chemisch? :P
pi_138120012
Geen idee of het is omdat het te chemisch is ;). Maar ik mag ook geen brie enzo, helaas.
Heeft te maken met "tyramine" ([url=hier een stukje info over tyramine]http://www.gezondheidsnet.nl/gezonde-bloeddruk/tyramine-oorzaak-van-het-kaassyndroom[/url].
Ik slik een MAO-remmer.

Maar wij noemen het hier altijd wel "playmobiel"-kaas, ;). Het doet wel wat chemisch aan he ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 17:12:12 #153
74056 crew  ToT
pi_138120502
Damn...ik hoor net dat iemand van mijn cursus ASS zelfmoord heeft gepleegd...
pi_138121136
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef ToT het volgende:
Damn...ik hoor net dat iemand van mijn cursus ASS zelfmoord heeft gepleegd...
Gecondoleerd.. Wat een schok.. ;(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 17:39:47 #155
74056 crew  ToT
pi_138121458
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gecondoleerd.. Wat een schok.. ;(
Thx. :*
Ja niemand heeft dit zien aankomen. Hij had last van zware depressies, en 2 weken geleden is er iets gebeurd waar hij dus niet meer overheen kon komen. Die dag was hij tijdens de cursus ook hevig emotioneel.
pi_138121490
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Thx. :*
Ja niemand heeft dit zien aankomen. Hij had last van zware depressies, en 2 weken geleden is er iets gebeurd waar hij dus niet meer overheen kon komen. Die dag was hij tijdens de cursus ook hevig emotioneel.
Bah.. verschrikkelijk om dat van dichtbij te zien en dan dit als resultaat.. onvoorstelbaar triest ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 18:57:55 #157
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138125156
Wauw, heftig ToT. Sterkte.
L'Enfer, c'est les autres.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 19:21:10 #158
74056 crew  ToT
pi_138126412
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bah.. verschrikkelijk om dat van dichtbij te zien en dan dit als resultaat.. onvoorstelbaar triest ;(
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Wauw, heftig ToT. Sterkte.
Thx! :*

Ja en dat terwijl ik ook gelazer heb in de vriendenkring. Kan er ook nog wel bij.
pi_138127982
Gecondeleerd ToT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138128023
Sterkte man.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 20:04:32 #161
74056 crew  ToT
pi_138129035
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Gecondeleerd ToT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
Sterkte man.
Thx peeps.

@ Tijn; klopt, zo denk ik er ook over. Ik heb er zelf mijn halve leven over zitten denken het te doen, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen mijn moeder dit aan te doen.
Wat bij deze mede-cursist extra triest is, is dat het een bejaarde man was die zijn hele leven al last van depressies heeft gehad.

Pffff verder gezeik in m'n vriendenkring: Jantje en Pietje hebben onenigheid met Truusje en Klaasje (om maar wat willekeurige namen te noemen), en ik vind hen allemaal even tof, maar ook ik heb soms moeite met 1 van hen als die in mijn ogen ergens te ver in gaat. De andere partij gaat dan weer prettiger met mij om, tot ik weer vrede sluit met die ander, dan ben ik ineens weer een draaikont.

Net ff een kleine opmerking er over in het "Hoe voel je je nu?"-topic over gepost, en één of andere oetlul daar vindt het nodig om er weer een sneer over te geven.

Al deze kutdingen tegelijk kan ik gewoon niet hebben! :X
pi_138129302
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:04 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Thx peeps.

@ Tijn; klopt, zo denk ik er ook over. Ik heb er zelf mijn halve leven over zitten denken het te doen, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen mijn moeder dit aan te doen.
Wat bij deze mede-cursist extra triest is, is dat het een bejaarde man was die zijn hele leven al last van depressies heeft gehad.

Pffff verder gezeik in m'n vriendenkring: Jantje en Pietje hebben onenigheid met Truusje en Klaasje (om maar wat willekeurige namen te noemen), en ik vind hen allemaal even tof, maar ook ik heb soms moeite met 1 van hen als die in mijn ogen ergens te ver in gaat. De andere partij gaat dan weer prettiger met mij om, tot ik weer vrede sluit met die ander, dan ben ik ineens weer een draaikont.

Net ff een kleine opmerking er over in het "Hoe voel je je nu?"-topic over gepost, en één of andere oetlul daar vindt het nodig om er weer een sneer over te geven.

Al deze kutdingen tegelijk kan ik gewoon niet hebben! :X
Zo zie je maar dat ook niet autisten geen inlevingsvermogen kunnen hebben :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 20:10:47 #163
74056 crew  ToT
pi_138129377
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat ook niet autisten geen inlevingsvermogen kunnen hebben :P
Whehehe tja ach ik merk dat ik op veel terreinen echt veel te veel inlevingsvermogen heb juist. Ik maak me continu druk om wat anderen denken en hoe ze zich voelen. Zoals ik laatst al zei had ik 2 dagen echt flink last van een aflevering van The walking dead. :X
pi_138129773
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe tja ach ik merk dat ik op veel terreinen echt veel te veel inlevingsvermogen heb juist. Ik maak me continu druk om wat anderen denken en hoe ze zich voelen. Zoals ik laatst al zei had ik 2 dagen echt flink last van een aflevering van The walking dead. :X
Ik heb dat juist totaal niet, daarom zeg ik vaak ook niets. Misschien kom ik daardoor bot over maar dat is beter dan iemand kwetsen of iets zeggen dat ik niet meen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 24 maart 2014 @ 20:22:03 #165
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138129945
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

waarschijnlijk nog eentje van 3 jaar geleden die nog in de vetbak lag ofzo :P
Onze vetopslag van toendertijd werd om de week verwisseld.
... and I hope it's not bothering you.
pi_138134181
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:22 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Onze vetopslag van toendertijd werd om de week verwisseld.
:X Hoe vaak hoort dat? Elke dag?

Zeg als je toch bezig bent, vertel eens wat ranzige verhalen over wat je allemaal hebt meegemaakt :P
pi_138135658
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:X Hoe vaak hoort dat? Elke dag?

Zeg als je toch bezig bent, vertel eens wat ranzige verhalen over wat je allemaal hebt meegemaakt :P
als het zoals de quick is dan is het 1 plastieke ton voor heel de week. friteur vet enzo moet om de X aantal dagen vervangen worden naargelang wat het strookje aangeeft en de grill heeft ook een vetbakje aan elke kant dat vet gaat daar ook in.
pi_138135779
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe tja ach ik merk dat ik op veel terreinen echt veel te veel inlevingsvermogen heb juist. Ik maak me continu druk om wat anderen denken en hoe ze zich voelen.
Herkenbaar!

Gecondoleerd trouwens! Heftig om zoiets mee te maken.
En dat gedonder in je vriendenkring geeft natuurlijk ook onrust. Alsof je er zo'n beetje tussenin zit... heeft volgens mij niks met draaikont te maken. Je wilt geen kant kiezen, hoef je ook niet toch?! (althans zo lees ik het).

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:X Hoe vaak hoort dat? Elke dag?

Zeg als je toch bezig bent, vertel eens wat ranzige verhalen over wat je allemaal hebt meegemaakt :P
Ieuw ;), sommige dingen moet je soms gewoon niet weten, maar ik ben ook wel nieuwsgierig :P.
Mama van 2 lieve meiden :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 22:01:51 #169
74056 crew  ToT
pi_138135974
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb dat juist totaal niet, daarom zeg ik vaak ook niets. Misschien kom ik daardoor bot over maar dat is beter dan iemand kwetsen of iets zeggen dat ik niet meen.
Ja inlevingsvermogen en tact zijn ook 2 verschillende dingen; dat laatste heb ik ook door schade en schande in de loop der jaren moeten leren hoor! :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Nijna het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Gecondoleerd trouwens! Heftig om zoiets mee te maken.
En dat gedonder in je vriendenkring geeft natuurlijk ook onrust. Alsof je er zo'n beetje tussenin zit... heeft volgens mij niks met draaikont te maken. Je wilt geen kant kiezen, hoef je ook niet toch?! (althans zo lees ik het).
Tja nee, maar het is wel zo dat als de ene partij me enorm benadeelt, dat ik het wel met de andere partij bespreek; ik moet mijn gevoel echt veel uiten, ik moet het kwijt! :@
pi_138136141
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja inlevingsvermogen en tact zijn ook 2 verschillende dingen; dat laatste heb ik ook door schade en schande in de loop der jaren moeten leren hoor! :')

Wat is het verschil dan? :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 22:07:00 #171
74056 crew  ToT
pi_138136317
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? :@
Het ene is het gevoel, het andere is hoe je een boodschap overbrengt. ;)
Goed, met tact heb je normaal gesproken ook inlevingsvermogen nodig, maar het valt ook aan te leren.
Als je communicatie tussen anderen observeert, of je observeert hoe anderen reageren op wat jij zegt, kun je leren wat in bepaalde situaties wel handig is om te zeggen en wat niet.
In het begin kan het heel erg gekunsteld aanvoelen, maar in de loop der tijd wordt het steeds natuurlijker.
pi_138136413
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef ToT het volgende:

Tja nee, maar het is wel zo dat als de ene partij me enorm benadeelt, dat ik het wel met de andere partij bespreek; ik moet mijn gevoel echt veel uiten, ik moet het kwijt! :@
Dubbel lijkt me dat. Maar uiten is ook belangrijk. Sterkte daarmee! :*

Ik ga mezelf eens richting mn bed begeven, hoogste tijd weer. Morgenochtend hopelijk even wat ruimte om wat dingen voor mezelf te doen...
Mama van 2 lieve meiden :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 22:09:09 #173
74056 crew  ToT
pi_138136476
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dubbel lijkt me dat. Maar uiten is ook belangrijk. Sterkte daarmee! :*

Ik ga mezelf eens richting mn bed begeven, hoogste tijd weer. Morgenochtend hopelijk even wat ruimte om wat dingen voor mezelf te doen...
Ja het voelt idd soms wat dubbel, maar als ik alles voor mezelf hou, ga ik echt malen en wordt het van kwaad tot erger.

:W Trussies! :*
pi_138136779
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Het ene is het gevoel, het andere is hoe je een boodschap overbrengt. ;)
Goed, met tact heb je normaal gesproken ook inlevingsvermogen nodig, maar het valt ook aan te leren.
Als je communicatie tussen anderen observeert, of je observeert hoe anderen reageren op wat jij zegt, kun je leren wat in bepaalde situaties wel handig is om te zeggen en wat niet.
In het begin kan het heel erg gekunsteld aanvoelen, maar in de loop der tijd wordt het steeds natuurlijker.
Oke, dat gevoel weet ik niet of ik dat wel heb. Eerlijk gezegd de meeste dingen laten mij volkomen koud. Ik kan mij weinig interesseren voor wat andere mensen doormaken, voelen, etc
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 24 maart 2014 @ 22:15:46 #175
74056 crew  ToT
pi_138136865
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke, dat gevoel weet ik niet of ik dat wel heb. Eerlijk gezegd de meeste dingen laten mij volkomen koud. Ik kan mij weinig interesseren voor wat andere mensen doormaken, voelen, etc
Oew okee, da's dan idd het tegenovergestelde van wat ik heb en een klassieker ASS-beeld.
Dat ik juist wel veel dingen van anderen erg sterk aanvoel was eerst zelfs een zwaarwegende factor om te denken dat ik geen Asperger zou hebben! :)
pi_138147222
Ik denk niet dat alles mensen met ASS per definitie "ongevoelig" zijn, ik heb ook het idee dat ik net als ToT, dingen best sterk aanvoel.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138156375
ik moet maandag naar een appartement gaan kijken in deurne. ik wou al gaan verkennen op google maps maar daar staat gewoon een kerkhof en een kerk. dus ik kan me al gaan voorstellen dat het elke dag DING DONG gaat zijn en om 00.00 de spoken komen rond dwalen :P

ik weet niet hoe het eruit gaat zien maar heb mijn zus op pad gestuurd om te gaan verkennen. en foto's van den buitenkant te trekken. ben benieuwd.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 15:06:07 #178
74056 crew  ToT
pi_138156505
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:01 schreef redboyke het volgende:
ik moet maandag naar een appartement gaan kijken in deurne. ik wou al gaan verkennen op google maps maar daar staat gewoon een kerkhof en een kerk. dus ik kan me al gaan voorstellen dat het elke dag DING DONG gaat zijn en om 00.00 de spoken komen rond dwalen :P

ik weet niet hoe het eruit gaat zien maar heb mijn zus op pad gestuurd om te gaan verkennen. en foto's van den buitenkant te trekken. ben benieuwd.
^O^ Laten we het beste hopen! :D
pi_138156586
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:06 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Laten we het beste hopen! :D
ik hoop dat het een bad heeft en dat de kamer apart is dan neem ik het wel denk ik.
of kan goed zijn dat ik het toch neem omdat ik het zo beu ben van in opname te zitten.
ben benieuwd hoeveel trappen het zijn enzo staat nergens op welk verdiep.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 15:10:03 #180
74056 crew  ToT
pi_138156611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:09 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik hoop dat het een bad heeft en dat de kamer apart is dan neem ik het wel denk ik.
of kan goed zijn dat ik het toch neem omdat ik het zo beu ben van in opname te zitten.
ben benieuwd hoeveel trappen het zijn enzo staat nergens op welk verdiep.
Een bad zou ik ook echt wel weer willen, maar ik vrees dat er weinig huurhuizen zullen zijn die er eentje hebben.
pi_138156660
Ik hoop voor je dat het een leuke woning is redboyke.

Ik zou ook wel een bad willen. Als ik de wc uit mijn badkamer verwijder zou ik er wel 1 kwijt kunnen maar ik weet niet of dat mag van het woningbedrijf.
pi_138156696
Niet in de 4 weken die je er nog zit, of is dat teruggedraaid?

Afhankelijk van de wbv mag het namelijk wel/niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138156865
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet in de 4 weken die je er nog zit, of is dat teruggedraaid?

Afhankelijk van de wbv mag het namelijk wel/niet.
We zijn met van alles en nogwat bezig...
Het noodteam heeft op 2 april het maandelijkse overleg en dan ben ik 1 van de onderwerpen. Daar zit mijn begeleidster bij, het Fact team, woningbedrijf, gemeente, wijkagent, etc.
Er komt iig een soort van gazen hekwerk tegen mijn muur met een snelgroeiende struik/beplanting en ipv wachten tot november beginnen ze daar zsm mee.

Dat is iig al een begin en dan maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is. Ik laat mij in iedergeval weer van mijn goede kant zien en hoop op goede oplossingen. Ook krijg ik toevallig een nieuwe CV ketel wat ook zéér gunstig en gewenst is dus wat dat betreft gaat het allemaal even de goede kant op.

De overlast gaan we gewoon structureel aanpakken en ik moet zorgen dat ik niet ga flippen. Ik heb de boel iig goed op stelten gezet en wakker geschud en wordt nu serieus genomen.
pi_138156872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet in de 4 weken die je er nog zit, of is dat teruggedraaid?

Afhankelijk van de wbv mag het namelijk wel/niet.
ja ik weet niet mss als ik zeg dat ik deze woning ni wil dat ze me dan toch naar een andere afdeling sturen. met als reden van " ja we hebben je de kans gegeven en je hebt het niet gepakt" heb ik al zovaak gehoord in mijn leven :P maar ik ga niet al te moeilijk doen. kan me zelfs niet schelen dat er buitelanders zitten ofzo.
dat zijn luidruchtige mensen dus kan ik mijn tv goed luid zetten haha })

en dan kan ik ook die woning nemen en wachten tot er iets vrij komt in schoten. zit ik in ieder geval op mijn gemak alleen en heb ik deftig snel internet nietmeer dat kut mobiel internet. weet wel niet hoeveel de huurprijs gaat zijn. word berekend op je inkomen.
pi_138156966
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef YokiKater het volgende:

[..]

We zijn met van alles en nogwat bezig...
Het noodteam heeft op 2 april het maandelijkse overleg en dan ben ik 1 van de onderwerpen. Daar zit mijn begeleidster bij, het Fact team, woningbedrijf, gemeente, wijkagent, etc.
Er komt iig een soort van gazen hekwerk tegen mijn muur met een snelgroeiende struik/beplanting en ipv wachten tot november beginnen ze daar zsm mee.

Dat is iig al een begin en dan maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is. Ik laat mij in iedergeval weer van mijn goede kant zien en hoop op goede oplossingen. Ook krijg ik toevallig een nieuwe CV ketel wat ook zéér gunstig en gewenst is dus wat dat betreft gaat het allemaal even de goede kant op.

De overlast gaan we gewoon structureel aanpakken en ik moet zorgen dat ik niet ga flippen. Ik heb de boel iig goed op stelten gezet en wakker geschud en wordt nu serieus genomen.
Goed om te horen! Beplanting kan al veel doen idd, als er geen contact is met de muur (of minmaal) met een snelgroeiende klimop is het binnen no-time weg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138156989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja ik weet niet mss als ik zeg dat ik deze woning ni wil dat ze me dan toch naar een andere afdeling sturen. met als reden van " ja we hebben je de kans gegeven en je hebt het niet gepakt" heb ik al zovaak gehoord in mijn leven :P maar ik ga niet al te moeilijk doen. kan me zelfs niet schelen dat er buitelanders zitten ofzo.
dat zijn luidruchtige mensen dus kan ik mijn tv goed luid zetten haha })

en dan kan ik ook die woning nemen en wachten tot er iets vrij komt in schoten. zit ik in ieder geval op mijn gemak alleen en heb ik deftig snel internet nietmeer dat kut mobiel internet. weet wel niet hoeveel de huurprijs gaat zijn. word berekend op je inkomen.
Luidruchtig valt wel mee, woon er middenin en de enige die ik hoor is mijn autochtone bovenbuurman met zijn gevloek, genies, tv en schietspellen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 15:30:00 #187
74056 crew  ToT
pi_138157213
Pfff dat het hier gehorig is, was vandaag wel weer te merken.
Mijn buurvrouw sprak me vandaag aan met de vraag of ik laatst ruzie had met die ene dronken buurman die steeds zo bij mij binnen zat te gluren, want ze had me 's avonds flink horen kafferen over dat onderwerp.
Ja toen zat ik met iemand aan de telefoon er over. Ik was ook goed boos over dat die vent zowel in mijn voor- als in mijn achtertuin met zijn neus tegen het raam naar binnen gaat zitten gluren! :X
pi_138157317
Ik ben vanwege die gehorigheid in een rijtjeshuis gaan wonen (wat een taak opzich is) en heb de mazzel dat mn huidige buren ook heel rustig zijn.
pi_138157549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben vanwege die gehorigheid in een rijtjeshuis gaan wonen (wat een taak opzich is) en heb de mazzel dat mn huidige buren ook heel rustig zijn.
Zou het liefst vrijstaand gaan wonen, woon nu in een gehorig jaren '50 appartement aan een doorgaande weg boven een winkelcentrum. Gelukkig heb ik daar nu niet zo'n last van, maar het geluid van de bovenbuurman is af en toe wel irritant.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138157785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef YokiKater het volgende:

[..]

We zijn met van alles en nogwat bezig...
Het noodteam heeft op 2 april het maandelijkse overleg en dan ben ik 1 van de onderwerpen. Daar zit mijn begeleidster bij, het Fact team, woningbedrijf, gemeente, wijkagent, etc.
Er komt iig een soort van gazen hekwerk tegen mijn muur met een snelgroeiende struik/beplanting en ipv wachten tot november beginnen ze daar zsm mee.

Dat is iig al een begin en dan maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is. Ik laat mij in iedergeval weer van mijn goede kant zien en hoop op goede oplossingen. Ook krijg ik toevallig een nieuwe CV ketel wat ook zéér gunstig en gewenst is dus wat dat betreft gaat het allemaal even de goede kant op.

De overlast gaan we gewoon structureel aanpakken en ik moet zorgen dat ik niet ga flippen. Ik heb de boel iig goed op stelten gezet en wakker geschud en wordt nu serieus genomen.
*O* *O* *O*
Goed bezig Yoki!! Ik ben blij voor je dat het met een sisser is afgelopen, ik had je niet graag zien zwerven.. Ik hoop voor je dat alle maatregelen doeltreffend zijn en dat je met veel meer plezier en rust in je huis kan blijven! *O*

@Redboyke; ik hoop dat het wat voor je is, succes! ^O^

Hier geen overlast door buren of buurtbewoners. Heb alleen een school in m'n achtertuin staan, regelmatig zijn er kinderen die door mijn tuin banjeren omdat ze de bal weer eens in de sloot hebben getrapt. Tuin is toch een ravage, dus niet zo'n probleem ;) Alleen hebben ze mijn bezem gejat en die is nu spoorloos -O-
pi_138157862
mijn zus denkt dat het op eerste verdiep is: omdat dat de enige is zonder gordijnen.



mijn moeder zegt dat oude gebouwen meestal groter appartementen zijn


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 15:53:54 ]
pi_138160018
Yoki, fijn dat er nu wel actie wordt ondernomen, ik hoop dat het allemaal ten goede (en snel) gaat werken.
Succes daar!

Redboyke, ik zou gewoon gaan kijken... je hebt nu behalve de buitenkant nog helemaal geen idee hoe het eruit ziet?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138160178
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Nijna het volgende:
Yoki, fijn dat er nu wel actie wordt ondernomen, ik hoop dat het allemaal ten goede (en snel) gaat werken.
Succes daar!

Redboyke, ik zou gewoon gaan kijken... je hebt nu behalve de buitenkant nog helemaal geen idee hoe het eruit ziet?
Hij gaat maandag kijken ;)
pi_138160258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hij gaat maandag kijken ;)
Dat las ik, maar soms is er wel iets van een beschrijving ofzo... vandaar dat ik het vroeg...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138160371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat las ik, maar soms is er wel iets van een beschrijving ofzo... vandaar dat ik het vroeg...
Oh op die manier :@
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:23:13 #196
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138161414
Spannend Redboyke! Ik hoop dat het iets is!
Yoki wat fijn dat ze sneller actie gaan ondernemen, ik hoop dat het helpt.
Een bad mis ik wel. Onze vorige woning had er eentje maar dat huis is gesloopt nu. We hebben nu een fijner huis maar een badkamer die piepklein is. De helft bestaat uit de douche :')
Onze buren zijn rustig, wij ook wel. Alleen de honden niet altijd. Maar toch geen contact met ze. Ze liepen te roddelen over onze tuin en dat heb ik gehoord dus doei dan maar :{w
Bovendien zijn ze idioot racistisch en mijn familie is Indonesisch/Braziliaans dus doei dan maar x2 :{w :{w
Voor de rest wonen we prima.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_138161426
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat las ik, maar soms is er wel iets van een beschrijving ofzo... vandaar dat ik het vroeg...
nee stond niks in de beschrijving alleen het adres en dat ik tussen 9 en 10 ergens de sleutels moest gaan oppikken en 20euro waarborg moest geven voor de sleutels en dat ik deze brief en aanslagbiljet inkomsten 2011 en 2012 moest meenemen.

en op de brief staat er dat dit de eerste keer is dat ik een woning ga bekijken dat als ik deze niet goed vind dat ik dan nog één keer een andere woning kan kijken en als ik dan ook weiger dan word ik gescrapt.
dusja of deze pakken of de volgende dan heb ik mss liever de deze kan ik eindelijk psychiatrie zo vlug mogelijk verlaten want heb geen idee wanneer de volgende kans is eigenlijk. kan mss nog aantal jaren duren en daar zit ik niet op te wachten wil gewoon weg.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 17:24:08 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:27:29 #198
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138161588
Wij hebben jarenlang in een krot gewoond. Echt een krot. Met wind binnen en kou en verrotte vloeren en deurposten en alles. In een straat vol ellende met knokpartijen (wel beter dan tv trouwens) en toch hebben we er ons huis van gemaakt. Dus als het je enigszins aanstaat; doen! Je kunt van heel veel huizen zelf iets maken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_138161855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij hebben jarenlang in een krot gewoond. Echt een krot. Met wind binnen en kou en verrotte vloeren en deurposten en alles. In een straat vol ellende met knokpartijen (wel beter dan tv trouwens) en toch hebben we er ons huis van gemaakt. Dus als het je enigszins aanstaat; doen! Je kunt van heel veel huizen zelf iets maken.
ik krijg schrik als er ruzie is. als ik zo sirenes hoor ofzo denk ik van shit ze komen voor mij.
echt zo paranoia zonder reden haha. zolang het maar goedkoop is en met mijn geld kan rondkomen want medicatie en gezinshulp + psychiatrische thuiszorg kost ook allemaal geld. zijn extra kosten die andere mensen wss niet hebben en waar ik wel rekening moet houden.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:38:13 #200
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138161916
Nou ik vond het ook niet altijd even feestelijk hoor. Getuige van steekpartijen en trappen tegen voorhoofden, het is mijn ding niet. Maar voor de rest was het goed wonen :P
L'Enfer, c'est les autres.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 18:04:22 #201
74056 crew  ToT
pi_138162650
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef YokiKater het volgende:

[..]

We zijn met van alles en nogwat bezig...
Het noodteam heeft op 2 april het maandelijkse overleg en dan ben ik 1 van de onderwerpen. Daar zit mijn begeleidster bij, het Fact team, woningbedrijf, gemeente, wijkagent, etc.
Er komt iig een soort van gazen hekwerk tegen mijn muur met een snelgroeiende struik/beplanting en ipv wachten tot november beginnen ze daar zsm mee.

Dat is iig al een begin en dan maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is. Ik laat mij in iedergeval weer van mijn goede kant zien en hoop op goede oplossingen. Ook krijg ik toevallig een nieuwe CV ketel wat ook zéér gunstig en gewenst is dus wat dat betreft gaat het allemaal even de goede kant op.

De overlast gaan we gewoon structureel aanpakken en ik moet zorgen dat ik niet ga flippen. Ik heb de boel iig goed op stelten gezet en wakker geschud en wordt nu serieus genomen.
Ow hier had ik overheen gelezen!

^O^ Hartstikke goed, man! ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 18:08:21 #202
74056 crew  ToT
pi_138162779
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik vond het ook niet altijd even feestelijk hoor. Getuige van steekpartijen en trappen tegen voorhoofden, het is mijn ding niet. Maar voor de rest was het goed wonen :P
In dat dorp, of heb je in de Bijlmer gewoond of zo?!? :o
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:49:01 #203
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138169918
Haha, nee in dat dorp. 1 van de beruchtste straten :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_138184096
Ik weet niet of ik daar op mn gemak zou zitten, brrr...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138184152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik vond het ook niet altijd even feestelijk hoor. Getuige van steekpartijen en trappen tegen voorhoofden, het is mijn ding niet. Maar voor de rest was het goed wonen :P
Ach ja, een opsomming van de leukste dingen van de afgelopen 7 jaar dat ik er woon:
- Overval op de belwinkel onder me; eigenaar bloedend op straat
- Molotov-cocktail bij een andere belwinkel naar binnen om 03:00 's-nachts, in paniek bed uit
- Man had zich opgehangen in de garagebox tegenover mijn appartement
- Inval van de belastingdienst/vreemdelingenpolitie bij de tapijthandel, blijkt wit te wassen voor cocaïne-cartel
- Wietkwekerij bij de buurman.

en dan vergeet ik vast nog wel wat dingen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:25:16 #206
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138209919
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:X Hoe vaak hoort dat? Elke dag?

Zeg als je toch bezig bent, vertel eens wat ranzige verhalen over wat je allemaal hebt meegemaakt :P
Die vettonnen van toen werden 3 keer in de week verwisseld, als ze maar vol waren. Opgebruikt vet werd daar toen in gedaan. Blij dat die ondingen weg zijn haha...
We beginnen bij het begin. de eerste 2 weken kon ik het trouw op eigen eten volhouden in de pauzes, daarna volop aan de burgers gegaan. Dat hield ik 2 maanden vol. De laatste keer had ik in een pauze een QP, een BigMac en twee broodjes hamburger naar binnen gewerkt, mijn lichaam was daarna 2 weken aan de race. Daarna veelal aan de kip gegaan, dat ging wel vrij goed.

Na een poosje zijn we met vetopslag overgegaan op ijzeren karren, die om de zoveel tijd leeg gezogen kunnen worden. Voordat dit hele systeem doorgevoerd werd, werd de proef eerst een keer bij ons laten zien aan een aantal hoge macdonalds mensen. Wat doe ik met mijn goeie verstand, ik trek de hendel open, van de slang die aan de slang van de ijzeren kar gekoppeld moet worden, zonder dat die twee aan elkaar gekoppeld zijn. En toen kwam alles wat in de vrachtwagen zat er weer uit... Precies op mijn overhemd. Wat een gore bende!

iets heel anders, hebben jullie in de tijd voor je verjaardag, nog wel eens neerslachtige buien?
... and I hope it's not bothering you.
pi_138210879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Die vettonnen van toen werden 3 keer in de week verwisseld, als ze maar vol waren. Opgebruikt vet werd daar toen in gedaan. Blij dat die ondingen weg zijn haha...
We beginnen bij het begin. de eerste 2 weken kon ik het trouw op eigen eten volhouden in de pauzes, daarna volop aan de burgers gegaan. Dat hield ik 2 maanden vol. De laatste keer had ik in een pauze een QP, een BigMac en twee broodjes hamburger naar binnen gewerkt, mijn lichaam was daarna 2 weken aan de race. Daarna veelal aan de kip gegaan, dat ging wel vrij goed.

Na een poosje zijn we met vetopslag overgegaan op ijzeren karren, die om de zoveel tijd leeg gezogen kunnen worden. Voordat dit hele systeem doorgevoerd werd, werd de proef eerst een keer bij ons laten zien aan een aantal hoge macdonalds mensen. Wat doe ik met mijn goeie verstand, ik trek de hendel open, van de slang die aan de slang van de ijzeren kar gekoppeld moet worden, zonder dat die twee aan elkaar gekoppeld zijn. En toen kwam alles wat in de vrachtwagen zat er weer uit... Precies op mijn overhemd. Wat een gore bende!

iets heel anders, hebben jullie in de tijd voor je verjaardag, nog wel eens neerslachtige buien?
:r :r :r :r 'nuff said! Gat-ver-damme.. :r :r :r :r

Ja, dat van die dipjes voor de verjaardagen (en Kerst..) herken ik wel. Elk jaar komen er minder mensen -O- Op zulke dagen mis ik ''een familie'', cadeautjes, liefde etc. Ik ben pas over 2 maand jarig maar kijk er nu al tegenop..
pi_138211808
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Die vettonnen van toen werden 3 keer in de week verwisseld, als ze maar vol waren. Opgebruikt vet werd daar toen in gedaan. Blij dat die ondingen weg zijn haha...
We beginnen bij het begin. de eerste 2 weken kon ik het trouw op eigen eten volhouden in de pauzes, daarna volop aan de burgers gegaan. Dat hield ik 2 maanden vol. De laatste keer had ik in een pauze een QP, een BigMac en twee broodjes hamburger naar binnen gewerkt, mijn lichaam was daarna 2 weken aan de race. Daarna veelal aan de kip gegaan, dat ging wel vrij goed.

Na een poosje zijn we met vetopslag overgegaan op ijzeren karren, die om de zoveel tijd leeg gezogen kunnen worden. Voordat dit hele systeem doorgevoerd werd, werd de proef eerst een keer bij ons laten zien aan een aantal hoge macdonalds mensen. Wat doe ik met mijn goeie verstand, ik trek de hendel open, van de slang die aan de slang van de ijzeren kar gekoppeld moet worden, zonder dat die twee aan elkaar gekoppeld zijn. En toen kwam alles wat in de vrachtwagen zat er weer uit... Precies op mijn overhemd. Wat een gore bende!

iets heel anders, hebben jullie in de tijd voor je verjaardag, nog wel eens neerslachtige buien?
wat ik kut vond is dat iedere keer je dat deksel open deed van die vetton om wat bij te gieten dat het zo vreselijk stonk. die tonnen gingen ook alleen maar weg als ze vol waren.

ja is kut dat je altijd elke dag andere lunchpauzes had zodat je altijd honger had wanneer je nog geen pauze had. toch paar keer tijdens het inpakken van de burgers een paar in mijn schort gestoken om te gaan opeten in de kleedkamer :P wat ook leuk omdat ik altijd hamburgers bakte was om je eigen hamburger te maken met sausen die er helemaal niet ophoren of een extra stukje vlees erop net voor je pauze :P

ik voel me wel slecht tijdens de kerstperiode omdat dat eenmaal zo bij iedereen erin geramt is dat het om familie draait. maar ik vier eigenlijk mijn verjaardag niet. koop ik gewoon iets leuks voor mezelf maar dat doe ik heel het jaar door al dus eigenlijk is het een dag als een ander voor mij :)
pi_138212618
Jij hebt ook bij de Mc gewerkt Redboyke? :o

Hoe houden jullie dat toch vol.. al die vieze smerige ranzige gore ''etenswaren'' die je moet bereiden.. Asociale klanten, stress, drukte..
Brrr :X
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:13:12 #210
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138217980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:r :r :r :r 'nuff said! Gat-ver-damme.. :r :r :r :r

Ja, dat van die dipjes voor de verjaardagen (en Kerst..) herken ik wel. Elk jaar komen er minder mensen -O- Op zulke dagen mis ik ''een familie'', cadeautjes, liefde etc. Ik ben pas over 2 maand jarig maar kijk er nu al tegenop..
Me too. Tussen mijn vader zijn verjaardag en de mijne zitten 2 maanden, en daar zitten we nu middenin. Afgelopen 2 dagen op het werk wat neerslachtig geweest, en ik link het toch daaraan... Met kerst heb ik het ook, als ik er naartoe leef. Doe ik dat niet, dan valt het neerslachtige best mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

wat ik kut vond is dat iedere keer je dat deksel open deed van die vetton om wat bij te gieten dat het zo vreselijk stonk. die tonnen gingen ook alleen maar weg als ze vol waren.

ja is kut dat je altijd elke dag andere lunchpauzes had zodat je altijd honger had wanneer je nog geen pauze had. toch paar keer tijdens het inpakken van de burgers een paar in mijn schort gestoken om te gaan opeten in de kleedkamer :P wat ook leuk omdat ik altijd hamburgers bakte was om je eigen hamburger te maken met sausen die er helemaal niet ophoren of een extra stukje vlees erop net voor je pauze :P

ik voel me wel slecht tijdens de kerstperiode omdat dat eenmaal zo bij iedereen erin geramt is dat het om familie draait. maar ik vier eigenlijk mijn verjaardag niet. koop ik gewoon iets leuks voor mezelf maar dat doe ik heel het jaar door al dus eigenlijk is het een dag als een ander voor mij :)
Mijn lunchpauzes zijn inmiddels inderdaad ook een klein issue. Dinsdag en woensdag komen de inkomende goederen en de afvalinzamelaar langs rond mijn pauzetijd, en donderdag werk ik maar 5 uurtjes(10 tot 15.00). Te weinig voor een pauze...
En eigen hamburgers klaarmaken en in de schort verstoppen lukt niet; we hebben geen zakken in het schort. Voorkomt toch dat er van de baas gestolen word door de werknemers...

Wat je over kerst beschrijft is inderdaad waar en wat mij betreft wat achterhaald. Niet iedereen stelt het zo op prijs, en de mensen die dat wel normaal vinden kijken daar een beetje naar met onbegrip. Vorig jaar mijn verjaardag net zo gevierd als jij beschrijft,maar daar werd ik ook niet vroelijker van. Dit jaar dus toch maar even anders doen...

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Jij hebt ook bij de Mc gewerkt Redboyke? :o

Hoe houden jullie dat toch vol.. al die vieze smerige ranzige gore ''etenswaren'' die je moet bereiden.. Asociale klanten, stress, drukte..
Brrr :X
Tja, je moet het kunnen, en vooral willen kunnen. Met asociale gasten(klanten komen in een winkel, wij zijn een restaurant) heb ik weinig te maken, ik doe veelal onderhoud. Stress soms nog wel, dan komt alles in een keer en er nog wat bij, en dat voelt niet zo comfortabel. Maar ach, als ik niet onder stress wil werken, dan kan ik nergens aan de slag en moet ik een beetje wajong gaan zitten lurken(met alle respect voor de genen die dat wel moeten, ik kan zonder en zou het als een afgang zien als ik daar op moet gaan vertrouwen).
... and I hope it's not bothering you.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:04:29 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138220531
Ik had hem al eerder gesteld maar geen antwoord voorbij zien komen:
Iemand van jullie ervaring met Haldol/haloperidol om (destructieve) impulsen bij frustratie te voorkomen/dempen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 11:40:07 #212
74056 crew  ToT
pi_138221416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had hem al eerder gesteld maar geen antwoord voorbij zien komen:
Iemand van jullie ervaring met Haldol/haloperidol om (destructieve) impulsen bij frustratie te voorkomen/dempen?
Ik denk dat als er geen antwoord gegeven is, dat mensen hier er geen ervaringen mee hebben, maar misschien is er idd overheen gelezen. :)

Vandaag weer kijkers over de vloer gehad voor mijn huis, en er is een bod uitgebracht waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat de bank hiermee akkoord gaat! *O*
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:49:35 #213
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138221654
Fijn ToT!
Geen ervaring met Haldol hier.

Pff, 30 april een preventiegesprek. Scoorde blijkbaar hoog op de psychotische lijst :P
Alleen vanwege mijn overgevoeligheid voor geluid en het feit dat ik soms onverklaarbaar bang ben. Geen zin in dat gesprek want ik ben niet psychotisch :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_138224174
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat als er geen antwoord gegeven is, dat mensen hier er geen ervaringen mee hebben, maar misschien is er idd overheen gelezen. :)

Vandaag weer kijkers over de vloer gehad voor mijn huis, en er is een bod uitgebracht waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat de bank hiermee akkoord gaat! *O*
Jaaaaa ik ga voor je duimen!! *O*
pi_138224195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Fijn ToT!
Geen ervaring met Haldol hier.

Pff, 30 april een preventiegesprek. Scoorde blijkbaar hoog op de psychotische lijst :P
Alleen vanwege mijn overgevoeligheid voor geluid en het feit dat ik soms onverklaarbaar bang ben. Geen zin in dat gesprek want ik ben niet psychotisch :')
Voor psycho's hebben we andere topics hoor :{w

:*
Dat je ''hoog'' scoort wil niet gelijk zeggen dat je psychotisch bent, wie weet komt er wel wat anders naar voren in dat gesprek. Succes alvast, ik ben benieuwd :)
pi_138225906
Geen ervaring met Haldol.

Verjaardagen tja... voordeel is dat zowel mijn man als ik met een van beide kinderen een paar dagen scheel. Dus we vieren 2 keer een gecombineerde verjaardag (scheelt weer 2 keer ;) ).
Het vervelende is dat schoonzus vlak na mij jarig is en het altijd gezeik is om wie wanneer viert. Wat ik ook doe, het is nooit goed. Dus ik hou er gewoon helemaal geen rekening meer mee, ik vier het wanneer ik het wil vieren en wat zij doet dat moet zij maar weten. Maar ze moet niet verwachten dat ik de dag na mijn eigen feestje dan bij haar op de stoep sta, want dat is gewoon teveel (dat snapt ze niet...).

En kerst, ook ge-emmer. Mijn ouders vinden het leuk om ons te zien, maar dat hoeft niet met kerst en ze trekken lekker hun eigen plan. Schoonmoeder hecht erg veel waarde aan het samen zijn met kerst. En dan het liefst iedereen tegelijk. Dat is voor mij echt alleen maar de tijd uitzitten, druk druk druk en de volgende dag hebben we er de naweeën van thuis.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138226713
Mijn vader verteld ook weer eens verhalen over waar hij vroeger heeft gewoont.
Hij zij: : 'ja aan de ene kant van de straat was het net vietnam, daar was het altijd vechten'
en onze overburen kregen eens een hele knokploeg over de vloer met geweren enzo.
Bleek een familieruzie te zijn die iets uit de hand was gelopen _O-
pi_138227401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Jij hebt ook bij de Mc gewerkt Redboyke? :o

Hoe houden jullie dat toch vol.. al die vieze smerige ranzige gore ''etenswaren'' die je moet bereiden.. Asociale klanten, stress, drukte..
Brrr :X
in Quick de belgische concurrent. maar veel dingen zijn hetzelfde
maar heb toen uitdrukkelijk gezegd dat ik geen kassa wou doen dus ik deed enkel hamburgers
was wel leuk en daar waren ze tevreden over. alleen werkte ik met de grill savonds kuisen wat te traag
heb uiteindelijk mijn ontslag ingediend door een internet liefde in engeland (ben dus onverwacht naar engeland gegaan toen ik 2 maand niks van der hoorde en ze bleek verloofd te zijn) dus zelfde dag nog terug gekomen maar ik wou nietmeer terug naar de quick. ga niet terug bedelen om een job :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Me too. Tussen mijn vader zijn verjaardag en de mijne zitten 2 maanden, en daar zitten we nu middenin. Afgelopen 2 dagen op het werk wat neerslachtig geweest, en ik link het toch daaraan... Met kerst heb ik het ook, als ik er naartoe leef. Doe ik dat niet, dan valt het neerslachtige best mee.

[..]

Mijn lunchpauzes zijn inmiddels inderdaad ook een klein issue. Dinsdag en woensdag komen de inkomende goederen en de afvalinzamelaar langs rond mijn pauzetijd, en donderdag werk ik maar 5 uurtjes(10 tot 15.00). Te weinig voor een pauze...
En eigen hamburgers klaarmaken en in de schort verstoppen lukt niet; we hebben geen zakken in het schort. Voorkomt toch dat er van de baas gestolen word door de werknemers...

Wat je over kerst beschrijft is inderdaad waar en wat mij betreft wat achterhaald. Niet iedereen stelt het zo op prijs, en de mensen die dat wel normaal vinden kijken daar een beetje naar met onbegrip. Vorig jaar mijn verjaardag net zo gevierd als jij beschrijft,maar daar werd ik ook niet vroelijker van. Dit jaar dus toch maar even anders doen...

[..]

Tja, je moet het kunnen, en vooral willen kunnen. Met asociale gasten(klanten komen in een winkel, wij zijn een restaurant) heb ik weinig te maken, ik doe veelal onderhoud. Stress soms nog wel, dan komt alles in een keer en er nog wat bij, en dat voelt niet zo comfortabel. Maar ach, als ik niet onder stress wil werken, dan kan ik nergens aan de slag en moet ik een beetje wajong gaan zitten lurken(met alle respect voor de genen die dat wel moeten, ik kan zonder en zou het als een afgang zien als ik daar op moet gaan vertrouwen).
bij ons had de short wel zakken maar onze broeken waren dichtgenaaid.
maar er was wel iemand die gestolen had aan de kassa die rekende de prijzen in zijn hoofd uit en die tikte dat niet in de kassa in en dan ontvangde die geld van de klant maar zat dat geld nooit in de computer dus konden ze niet zien of de kassa wel klopte of niet. er stonden wel camera's maar word eigenlijk niet 24/24 naar gekeken en daarom beter grillen. werk je alleen met je mede collegas geen klagende klanten en ook niet moeten omgaan met geld :D
pi_138227509
Wow Redboyke, ik schrik even van je internetliefde :o
Hoe is dat zo gekomen??
pi_138228131
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had hem al eerder gesteld maar geen antwoord voorbij zien komen:
Iemand van jullie ervaring met Haldol/haloperidol om (destructieve) impulsen bij frustratie te voorkomen/dempen?
Ik heb geen enkele ervaring met medicijnen whatsoever.
Children of the night. What music they make.
pi_138229408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had hem al eerder gesteld maar geen antwoord voorbij zien komen:
Iemand van jullie ervaring met Haldol/haloperidol om (destructieve) impulsen bij frustratie te voorkomen/dempen?
Ik ook niet, sorry.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 16:35:27 #222
74056 crew  ToT
pi_138230016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jaaaaa ik ga voor je duimen!! *O*
*O* En je geduim heeft geholpen, want HET HUIS IS VERKOCHT!!! *O* *O* *O*
pi_138230095
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* En je geduim heeft geholpen, want HET HUIS IS VERKOCHT!!! *O* *O* *O*
gratz :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 16:41:59 #224
74056 crew  ToT
pi_138230257
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

gratz :)
^O^ Thx!
pi_138230770
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* En je geduim heeft geholpen, want HET HUIS IS VERKOCHT!!! *O* *O* *O*
JAAAA!!!!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 16:56:09 #226
74056 crew  ToT
pi_138230800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

JAAAA!!!!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx! :*

Ja ik krijg 3 maand om wat te zoeken. De bank zei 4, maar de kopers geven me 3, maar misschien valt er wat mee te onderhandelen.
pi_138230887
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Thx! :*

Ja ik krijg 3 maand om wat te zoeken. De bank zei 4, maar de kopers geven me 3, maar misschien valt er wat mee te onderhandelen.
Ik hoop het voor je :) Verhuizen is altijd stressen, maar helemaal als er een limiet aan zit. Hou je ons op de hoogte?
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:47:12 #228
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_138232476
Gefeliciteerd ToT!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_138232529
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* En je geduim heeft geholpen, want HET HUIS IS VERKOCHT!!! *O* *O* *O*
*O* ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 18:00:47 #230
74056 crew  ToT
pi_138232896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je :) Verhuizen is altijd stressen, maar helemaal als er een limiet aan zit. Hou je ons op de hoogte?
^O^ Doe ik!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Gefeliciteerd ToT!
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:

[..]

*O* ^O^
*O* Thx!

Zojuist trouwens meteen ff een huis bekeken dat hier in de buurt te huur staat. Erg leuk, heb ik meteen op gereageerd, plus op eentje die volgens een buurtbewoner binnenkort te huur komt te staan! _O-
pi_138233902
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Doe ik!

[..]

[..]

*O* Thx!

Zojuist trouwens meteen ff een huis bekeken dat hier in de buurt te huur staat. Erg leuk, heb ik meteen op gereageerd, plus op eentje die volgens een buurtbewoner binnenkort te huur komt te staan! _O-
Wil je echt in dat gat blijven wonen? :D Ga dan lekker de grens over :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 18:36:51 #232
74056 crew  ToT
pi_138233966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wil je echt in dat gat blijven wonen? :D Ga dan lekker de grens over :D
Nee een ander gat hier in de buurt. Nog kleiner, maar echt lekker dorps, direct tegen de Rijn aan en sowieso een prachtige omgeving. Het huisje is aan het eind van een doodlopende straat met met veel ruimte er voor.
De grens ga ik niet over, omdat ik niet weet hoe het in Duitsland allemaal is met arbeidsongeschiktheid, thuiszorg, begeleiding enz. :)
pi_138233989
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee een ander gat hier in de buurt. Nog kleiner, maar echt lekker dorps, direct tegen de Rijn aan en sowieso een prachtige omgeving. Het huisje is aan het eind van een doodlopende straat met met veel ruimte er voor.
De grens ga ik niet over, omdat ik niet weet hoe het in Duitsland allemaal is met arbeidsongeschiktheid, thuiszorg, begeleiding enz. :)
Ik verdenk Duitsland ervan om dat beter geregeld te hebben :@

Maar dat klinkt wel goed, rustig ook :) Ik ga weer voor je duimen!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 18:38:15 #234
74056 crew  ToT
pi_138234009
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik verdenk Duitsland ervan om dat beter geregeld te hebben :@

Maar dat klinkt wel goed, rustig ook :) Ik ga weer voor je duimen!
Beter? Hmm interessant, maar ik weet echt niet welke wegen ik daar dan voor moet bewandelen. :@

^O^ Thx! :D
pi_138234052
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Beter? Hmm interessant, maar ik weet echt niet welke wegen ik daar dan voor moet bewandelen. :@

^O^ Thx! :D
VERDENK ;) Ik heb geen verstand van zulke regelingen verder. Ga eens googlen zou ik zeggen, genoeg te vinden :) Maar dan red je het niet op in 3 maand denk ik.. Duitsland staat ook bekend (berucht...) om zijn bureaucratie.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 27 maart 2014 @ 18:39:58 #236
74056 crew  ToT
pi_138234066
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

VERDENK ;) Ik heb geen verstand van zulke regelingen verder. Ga eens googlen zou ik zeggen, genoeg te vinden :) Maar dan red je het niet op in 3 maand denk ik.. Duitsland staat ook bekend (berucht...) om zijn bureaucratie.
Ah, joy! :P
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:35:42 #237
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138238908
Lekker, ToT!
... and I hope it's not bothering you.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:36:16 #238
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138238943
By the way, ik neem aan dat er te weinig animo is voor de voorgestelde meeting?
... and I hope it's not bothering you.
pi_138239006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Dactylus het volgende:
By the way, ik neem aan dat er te weinig animo is voor de voorgestelde meeting?
Waar is die meeting dan? Dat heb ik geloof ik gemist
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:40:45 #240
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138239184
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is die meeting dan? Dat heb ik geloof ik gemist
Of eerder in deze reeks, of in de vorige reeks werd een meeting voorgesteld. Heb ik daarna niks meer van gehoord.
... and I hope it's not bothering you.
pi_138239251
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Of eerder in deze reeks, of in de vorige reeks werd een meeting voorgesteld. Heb ik daarna niks meer van gehoord.
Volgens mij werd er alleen het idee geopperd dat een meet leuk zou zijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:42:04 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138239255
Thnx voor de reacties mensen :)

Ik heb namelijk een bewoner die dit om die reden slikt maar ik vraag me af of hij dit op de juiste tijd krijgt en of het uberhaupt het gewenste effect heeft.

Ik maak wel een afspraak bij huisarts met hem. :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138265327
Gisterochtend gesprek gehad bij mijn consulent van de bijstand/gemeente.
Ik heb haar even gevraagd hoe dat begin juli moet, als mijn sollicitatie-ontheffing afloopt. Ze kon me geruststellen door te zeggen dat ze mij dan niet gelijk bij Caparis aan het werk zetten :')
Geen stress dus! Zolang ik m'n best doe om hulp te zoeken (MEE) en probeer zo goed mogelijk te solliciteren, dan is er niets aan de hand. Het is dus niet dat ze mij van de een op de andere dag aan het werk ''zetten''. Iets waar ik wel bang voor was :@

Nou mooi, Billy zo uit bed plukken en hem afleveren bij z'n heitie. Mem heeft weekend!!! *O*
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:03:42 #244
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138265469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik verdenk Duitsland ervan om dat beter geregeld te hebben :@

Maar dat klinkt wel goed, rustig ook :) Ik ga weer voor je duimen!
Uh nee, Duitsland is geen goed idee. Ik werk wel eens samen met Duitsers die eigenlijk met pensioen zijn maar van dat pensioen totaal niet rond kunnen komen dus moeten werken tot ze er bij neervallen. Sociale zekerheid is daar echt nog kutter dan hier. Ik moet wel aantekenen dat ze bij sommige Duitse bedrijven wél heel goed zijn om mensen met 'n handicap die dus niet zo makkelijk bemiddelbaar zijn tóch te laten werken in een voor hen fijne omgeving enzo. :)

Verder wil ik met stokpoes van werkcoach ruilen die van mij is niet voor rede vatbaar. :')
Hallon!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:30:37 #245
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138266328
Als ik stokpoes lees denk ik aan iets waar ik waarschijnlijk beter niet aan had moeten denken... Poesopstokje, goed weekend! Geniet van de rust(of heb je daar geen tijd voor?)

Ik ben overigens inmiddels scheidsrechter met volleybal. Met een beetje kans heb ik morgen mijn eerste wedstrijd, en ben benieuwd hoe het zal gaan.
... and I hope it's not bothering you.
pi_138275809
Poesopstokje, fijn weekend :*

Dactylus, succes met je eerste wedstrijd!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138285403
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uh nee, Duitsland is geen goed idee. Ik werk wel eens samen met Duitsers die eigenlijk met pensioen zijn maar van dat pensioen totaal niet rond kunnen komen dus moeten werken tot ze er bij neervallen. Sociale zekerheid is daar echt nog kutter dan hier. Ik moet wel aantekenen dat ze bij sommige Duitse bedrijven wél heel goed zijn om mensen met 'n handicap die dus niet zo makkelijk bemiddelbaar zijn tóch te laten werken in een voor hen fijne omgeving enzo. :)

Verder wil ik met stokpoes van werkcoach ruilen die van mij is niet voor rede vatbaar. :')
:@ Oeps.. Nou ToT, aan de goede kant van de grens blijven dus!!

Ja leuke coach wel, ze was flink sarcastisch bezig, daar mag ik wel over :D Hopelijk blijft onze relatie ook relaxed en kan ze me ook daadwerkelijk verder helpen icm MEE.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef Dactylus het volgende:
Als ik stokpoes lees denk ik aan iets waar ik waarschijnlijk beter niet aan had moeten denken... Poesopstokje, goed weekend! Geniet van de rust(of heb je daar geen tijd voor?)

Ik ben overigens inmiddels scheidsrechter met volleybal. Met een beetje kans heb ik morgen mijn eerste wedstrijd, en ben benieuwd hoe het zal gaan.
:D Dream on!! ;) Ik ga morgen relaxen en boek lezen, hopelijk buiten in het zonnetje als het niet te hard waait. Als ik morgen optijd uit bed ben mag ik kaassalade gaan halen bij de groenteboer (open tot 1400...), dus ik kijk er naar uit :')
Zondag met een vriendin naar een rommelmarkt, hopelijk scoor ik wat kleding voor Billy en mezelf, we zijn er hard aan toe :o

Heeeel veel succes morgen bij je eerste wedstrijd! Laat je horen hoe het is gegaan? Wel spannend hoor.. Good luck :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:44 schreef Nijna het volgende:
Poesopstokje, fijn weekend :*

Dactylus, succes met je eerste wedstrijd!
Nijntje ook een fijn weekend toegewenst! :*
  zaterdag 29 maart 2014 @ 07:23:46 #248
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138289681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]

:D Dream on!! ;) Ik ga morgen relaxen en boek lezen, hopelijk buiten in het zonnetje als het niet te hard waait. Als ik morgen optijd uit bed ben mag ik kaassalade gaan halen bij de groenteboer (open tot 1400...), dus ik kijk er naar uit :')
Zondag met een vriendin naar een rommelmarkt, hopelijk scoor ik wat kleding voor Billy en mezelf, we zijn er hard aan toe :o

Heeeel veel succes morgen bij je eerste wedstrijd! Laat je horen hoe het is gegaan? Wel spannend hoor.. Good luck :*

Ja he, ik heb het over denken aan, niet meteen te ver doordenken he! :P En dank je wel hoor, jullie horen het wel.

Goed weekend allemaal!
... and I hope it's not bothering you.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 maart 2014 @ 10:55:29 #249
74056 crew  ToT
pi_138292328
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uh nee, Duitsland is geen goed idee. Ik werk wel eens samen met Duitsers die eigenlijk met pensioen zijn maar van dat pensioen totaal niet rond kunnen komen dus moeten werken tot ze er bij neervallen. Sociale zekerheid is daar echt nog kutter dan hier. Ik moet wel aantekenen dat ze bij sommige Duitse bedrijven wél heel goed zijn om mensen met 'n handicap die dus niet zo makkelijk bemiddelbaar zijn tóch te laten werken in een voor hen fijne omgeving enzo. :)

Verder wil ik met stokpoes van werkcoach ruilen die van mij is niet voor rede vatbaar. :')
:o !
Fijn om te weten, thx! ^O^
Ik heb inmiddels van meer mensen het advies gekregen naar Duitsland te gaan, maar al dat regelwerk en uitzoekwerk en met name de onzekerheid is gewoon echt niks voor mij
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:00:55 #250
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138292462
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef ToT het volgende:

[..]

:o !
Fijn om te weten, thx! ^O^
Ik heb inmiddels van meer mensen het advies gekregen naar Duitsland te gaan, maar al dat regelwerk en uitzoekwerk en met name de onzekerheid is gewoon echt niks voor mij
Tsja het is gewoon 'n hoop regel/uitzoekwerk (ook qua verzekeringen en etc) en als je je baan kwijt bent heb je 'n probleem daar maar anderzijds heb je daar nog echt 'n "arbeidsbureau" en die mensen doen ook echt moeite om jou aan werk te helpen. 'n Wereld van verschil met Nederland, ik zit het wel te overwegen om in Duitsland te gaan werken.
Hallon!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:04:38 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_138293742
Zo, autismeweek. Jullie nog wat in de planning om een en ander onder de aandacht te brengen?

Heb zelf een blogje geschreven dat inmiddels al door heel Nederland gedeeld wordt enzo, altijd leuk natuurlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_138293770
Ik heb weer een nieuw pakkie van mijn vrienden van Defensie O+

pi_138293838
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:04 schreef Troel het volgende:
Zo, autismeweek. Jullie nog wat in de planning om een en ander onder de aandacht te brengen?

Heb zelf een blogje geschreven dat inmiddels al door heel Nederland gedeeld wordt enzo, altijd leuk natuurlijk :)
Ik laat het allemaal een beetje voorbij varen denk ik. Drukke week voor de boeg. Met aanstaande woensdag als hoogtepunt. Dan is er het overleg van het noodteam waarbij mijn situatie besproken wordt en er naar oplossingen wordt gekeken in samenwerking met gemeente/woningbouw/GGZ/RIBW/politie.

En diezelfde dag heb ik ruim 3 uur lang iets van 3 kerels in mijn huis die mijn CV ketel gaan vervangen en terwijl die bezig zijn komt er ook nog 1 van mijn begeleidsters op bezoek.
En op donderdag komt de andere begeleidster die aanwezig is bij dat overleg en dan hoor ik hoe dat is gegaan.
pi_138295537
Ik heb je Blog gelezen Troel ^O^
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138296299
Mooie blog Troel!

Gave outfit Yoki, ik mis alleen je baard :o
Succes komende week, klinkt behoorlijk druk ja..

Ik heb het komende week aardig rustig voor mijn doen, met uitzondering van woensdag. Eerst therapie met Billy, daarna gauw naar de huisarts en dan naar m'n beste vriendin. Billy daar gauw op bed, want die is na therapie helemaal gesloopt.. ;( Ik mag daarna naar de kaakchirurg om mijn laatste 2 verstandskiezen te laten trekken, jej! *O*
Veel gevlieg en geren dus, ik hoop dat Billy het een beetje trekt, daar zit ik nog het meeste over in..

Donderdag komt mevrouw MEE hier thuis om te praten en vrijdag gaan bovenstaande beste vriendin, onze 2 jonkies en ik te winkelen *O*
pi_138296784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:03 schreef Poesopstokje het volgende:

Gave outfit Yoki, ik mis alleen je baard :o
Succes komende week, klinkt behoorlijk druk ja.
Thnxs, ja die baard scheer ik wel eens af.. maar die groeit er zo weer aan hoor :)

Jij ook al druk woensdag... en dan is het toevallig Wereld Autisme Dag.. Het moest zo zijn kennelijk :o
pi_138296924
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Thnxs, ja die baard scheer ik wel eens af.. maar die groeit er zo weer aan hoor :)

Jij ook al druk woensdag... en dan is het toevallig Wereld Autisme Dag.. Het moest zo zijn kennelijk :o
Vorig jaar op Facebook een bericht geplaatst; ''Jej WAD, waar zijn mijn cadeautjes?!'' Ging er eentje helemaal over ze zeik omdat haar kind net een diagnose had gekregen, en het was allemaal zo zwaar en moeilijk.. en dan kwam ik zo respectloos doen etc etc :')

Maar baard staat je goed trouwens ^O^ (8>
pi_138298829
Hallow.
Hoe is het hier?

Warm weer, was daarnet in de stad, was eigenlijk iets te warm en druk :P
Oh, was in de mediamarkt net, moest wat ruilen. Dus ik eerst naar de service balie, en na wachten kon ik met een ander papiertje naar de winkel zelf (servicebalie en winkel zitten in 2 verschillende panden hier), daar naar de klantenservice. Ik kreeg (drukke winkel trouwens, groot, herrie en veel mensen) een briefje en mocht mij melden achterin de winkel bij een verkoopster. Ik daarheen, heb nog een kwartier staan drentelen tot ik het durfde. Ik vragen uiteindelijk, ging ze haar manager halen :') ;( Weer een papiertje gekregen, ik naar de klantenservice en weer een andere miep aangesproken. Uiteindelijk kreeg ik het mee, zonder doosje (omdat het geruilde een showroomding was oid) maar nu heb ik eindelijk een doucheradio (in de vorm van een badeend :D)

Mediamarkt, niet voor autisten :D
Twiddel
pi_138301552
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Hallow.
Hoe is het hier?

Warm weer, was daarnet in de stad, was eigenlijk iets te warm en druk :P
Oh, was in de mediamarkt net, moest wat ruilen. Dus ik eerst naar de service balie, en na wachten kon ik met een ander papiertje naar de winkel zelf (servicebalie en winkel zitten in 2 verschillende panden hier), daar naar de klantenservice. Ik kreeg (drukke winkel trouwens, groot, herrie en veel mensen) een briefje en mocht mij melden achterin de winkel bij een verkoopster. Ik daarheen, heb nog een kwartier staan drentelen tot ik het durfde. Ik vragen uiteindelijk, ging ze haar manager halen :') ;( Weer een papiertje gekregen, ik naar de klantenservice en weer een andere miep aangesproken. Uiteindelijk kreeg ik het mee, zonder doosje (omdat het geruilde een showroomding was oid) maar nu heb ik eindelijk een doucheradio (in de vorm van een badeend :D)

Mediamarkt, niet voor autisten :D
:D Hell!!! Dat je niet na 5min naar buiten bent gelopen :D

Ik stond net in de supermarkt te wachten, ging er een nieuwe kassa open en een stel bejaarden gingen gauw in de nieuwe rij staan. Heb ze vriendelijk verteld dat mevrouw voor mij én ikzelf eerst aan de beurt waren. Gauw onze rommel op de band gegooid en in de rij gaan staan. Twee tellen later duwde dat oude zure wijf dr winkelkarretje nog tegen me aan :')
Op zulke momenten trek ik m'n bek wel open, ik heb een gruwelijke hekel aan voordringers, vooral die vieze zure oude wijven altijd die menen dat ze meer rechten hebben dan een ander. :r
pi_138302590
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer een nieuw pakkie van mijn vrienden van Defensie O+

[ afbeelding ]
Waar is je snor gebleven?
Children of the night. What music they make.
pi_138303741
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waar is je snor gebleven?
In de prullenbak :D 1 keer in de zoveel tijd scheer ik me wel eens helemaal glad. Nu groeit het gewoon weer, met 2 weekjes heb ik alweer een redelijk baartje en snor hoor. (8>
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 maart 2014 @ 19:49:09 #262
74056 crew  ToT
pi_138305422
Sow, ik begin langzaam maar zeker steeds meer grip op mijn leven te krijgen. Vandaag de hele dag de schuur opgeruimd en gereedschap ontroest en dergelijke. Ladingen troep weggegooid; dat is iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan wat betreft gereedschappen, onderdeeltjes en schroeven enzo.
Ik had echt achterlijk veel troep.
pi_138305789
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:49 schreef ToT het volgende:
Sow, ik begin langzaam maar zeker steeds meer grip op mijn leven te krijgen. Vandaag de hele dag de schuur opgeruimd en gereedschap ontroest en dergelijke. Ladingen troep weggegooid; dat is iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan wat betreft gereedschappen, onderdeeltjes en schroeven enzo.
Ik had echt achterlijk veel troep.
Dat is een grote stap voor je, goed bezig! ^O^
Straks in je nieuwe huis met een schone lei beginnen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 maart 2014 @ 20:01:44 #264
74056 crew  ToT
pi_138305848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is een grote stap voor je, goed bezig! ^O^
Straks in je nieuwe huis met een schone lei beginnen.
:Y Zekers!
pi_138309477
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:

[..]

In de prullenbak :D 1 keer in de zoveel tijd scheer ik me wel eens helemaal glad. Nu groeit het gewoon weer, met 2 weekjes heb ik alweer een redelijk baartje en snor hoor. (8>
Met snor zie je er veel gaver uit _O_
Children of the night. What music they make.
pi_138309606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Met snor zie je er veel gaver uit _O_
I know... soms weet ik ook niet wat mij bezielt.. nu denk ik, AARGGHH blote billen gezicht! :')
pi_138309657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:

[..]

I know... soms weet ik ook niet wat mij bezielt.. nu denk ik, AARGGHH blote billen gezicht! :')
:D

Ik laat m'n baard mooi nog een tijdje staan :P _O_
Children of the night. What music they make.
pi_138309682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:34 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

:D

Ik laat m'n baard mooi nog een tijdje staan :P _O_
^O^ Staat jou ook gewoon goed.
pi_138309755
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:

[..]

^O^ Staat jou ook gewoon goed.
Dank je :P

Ik weet nog niet hoelang ie wordt, ik zie wel :P

Ga jij nog op vakantie ergens heen? Of een weekje er tussenuit?
Children of the night. What music they make.
pi_138309820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dank je :P

Ik weet nog niet hoelang ie wordt, ik zie wel :P

Ga jij nog op vakantie ergens heen? Of een weekje er tussenuit?
Dat is financieel even niet haalbaar, heb ook nog genoeg in mijn huisje te steken en daarna komt mijn drone nog.. Heb eerlijk gezegd ook niet echt de behoefte aan een vakantie dus het is ook niet nodig.

Ik zou wel weer een keer erg graag naar Parijs en Disneyland willen, maar daar moet ik dan wel klaar voor zijn anders wordt het ook 1 grote ramp. Ik wil er dan wel vol van kunnen genieten.
pi_138310042
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is financieel even niet haalbaar, heb ook nog genoeg in mijn huisje te steken en daarna komt mijn drone nog.. Heb eerlijk gezegd ook niet echt de behoefte aan een vakantie dus het is ook niet nodig.

Ik zou wel weer een keer erg graag naar Parijs en Disneyland willen, maar daar moet ik dan wel klaar voor zijn anders wordt het ook 1 grote ramp. Ik wil er dan wel vol van kunnen genieten.
Ja, logisch.

Ik ben vandaag naar een meeting van een organisatie geweest die vakanties organiseert voor mensen met autitisme. Ik ga 30 mei weg, naar Schotland., Het is 1 week, en ik betaal het deels via m'n PGB.

Zal wel leuk worden hoop ik :P
Children of the night. What music they make.
pi_138310088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, logisch.

Ik ben vandaag naar een meeting van een organisatie geweest die vakanties organiseert voor mensen met autitisme. Ik ga 30 mei weg, naar Schotland., Het is 1 week, en ik betaal het deels via m'n PGB.

Zal wel leuk worden hoop ik :P
Oh Schotland is echt mega cool man! Beloof me, als je Border Collies ziet maak dan wat foto's als het kan :) I love Schotland!
pi_138310654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Oh Schotland is echt mega cool man! Beloof me, als je Border Collies ziet maak dan wat foto's als het kan :) I love Schotland!
Ik hoop dat ik dat over 2 maanden nog onthouden heb :P

Ik vind Schotland ook tof, veel sfeer en mooie natuur.
Children of the night. What music they make.
pi_138311361
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Hallow.
Hoe is het hier?

Warm weer, was daarnet in de stad, was eigenlijk iets te warm en druk :P
Oh, was in de mediamarkt net, moest wat ruilen. Dus ik eerst naar de service balie, en na wachten kon ik met een ander papiertje naar de winkel zelf (servicebalie en winkel zitten in 2 verschillende panden hier), daar naar de klantenservice. Ik kreeg (drukke winkel trouwens, groot, herrie en veel mensen) een briefje en mocht mij melden achterin de winkel bij een verkoopster. Ik daarheen, heb nog een kwartier staan drentelen tot ik het durfde. Ik vragen uiteindelijk, ging ze haar manager halen :') ;( Weer een papiertje gekregen, ik naar de klantenservice en weer een andere miep aangesproken. Uiteindelijk kreeg ik het mee, zonder doosje (omdat het geruilde een showroomding was oid) maar nu heb ik eindelijk een doucheradio (in de vorm van een badeend :D)

Mediamarkt, niet voor autisten :D
Tjonge wat een heen en weer geleur, pfff. Petje af!

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik stond net in de supermarkt te wachten, ging er een nieuwe kassa open en een stel bejaarden gingen gauw in de nieuwe rij staan. Heb ze vriendelijk verteld dat mevrouw voor mij én ikzelf eerst aan de beurt waren. Gauw onze rommel op de band gegooid en in de rij gaan staan. Twee tellen later duwde dat oude zure wijf dr winkelkarretje nog tegen me aan :')
Op zulke momenten trek ik m'n bek wel open, ik heb een gruwelijke hekel aan voordringers, vooral die vieze zure oude wijven altijd die menen dat ze meer rechten hebben dan een ander. :r
Voordringende mensen, grmbl.

Ik ga naar bed, in elk geval vandaag bijna alles was gedaan (machine heeft bijna de hele dag aangestaan... :@ ). Morgen nog 1 wasje beddengoed van de kinderen en dan ben ik even klaar, maar er zit nu alweer allemaal spul in de wasmand. Dat vind ik toch wel een frustrerend karweitje hoor, heb je de manden leeg en voor je het weet zitten ze gewoon weer vol. Maar pluspuntje is dat het met dit weer lekker buiten kan drogen. Welterusten.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138311733
DeHovenier; jouw baard is ook baas :7

Yoki; Disneyland _O_ Ik ben er 1x geweest, in een van de donkerste periodes tot nu toe, dus ik heb er nog weinig herinneringen van ;( Als Billy oud genoeg is neem ik hem mee!

Nijna; Ik moet me altijd inhouden om zulke mensen niet te gaan slaan :') Sterkte met je wasmand.. ik vind wassen niet erg, maar ik snap je frustratie wbt de nooit lege wasmand ;) Weltusten! :*
pi_138313093
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Yoki; Disneyland _O_ Ik ben er 1x geweest, in een van de donkerste periodes tot nu toe, dus ik heb er nog weinig herinneringen van ;( Als Billy oud genoeg is neem ik hem mee!

De laatste keer dat ik er was heette het nog EuroDisney en was Spacemountain net nieuw, echt wel weer tijd om weer eens te kijken en nu ik een autipas heb zal het ook een stuk prettiger zijn.

Het is wel een prijzig maar ook een hele ervaring, mits je van Disney houdt natuurlijk. Nu ben ik geen groot fan maar ik heb er wel iets mee, het is daar gewoon leuk :)
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:20:40 #277
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_138314848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is financieel even niet haalbaar, heb ook nog genoeg in mijn huisje te steken en daarna komt mijn drone nog.. Heb eerlijk gezegd ook niet echt de behoefte aan een vakantie dus het is ook niet nodig.

Ik zou wel weer een keer erg graag naar Parijs en Disneyland willen, maar daar moet ik dan wel klaar voor zijn anders wordt het ook 1 grote ramp. Ik wil er dan wel vol van kunnen genieten.
En... hoe gaat het met je huisje? Heb je het nu wel getroffen ook qua gehorigheid en type buurt? Ik weet dat dat voor jou heel belangrijk is. In de sociale woningbouw moet je het net treffen. Zelf had ik de naieve gedachte dat de woningen in het portiek wel vrijwel hetzelfde zijn. Bleek toch echt dat het huis van de buren veel beter is opgeknapt en mijn appartement in de oorspronkelijke staat is... Parijs is heel leuk, het kan er ook druk zijn.

Ik heb nu (onder andere) deze woning op het oog:

http://www.funda.nl/koop/(...)ga-brederolaan-83-d/

Is een hoogste (vierde) verdieping nu echt een zegen of ligt het in werkelijkheid wat genuanceerder? En dan vooral omwille van het geluid. Aangezien veel mensen tegenwoordig laminaatvloeren hebben durf ik eigenlijk het risico niet te nemen.
pi_138315389
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:20 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

En... hoe gaat het met je huisje? Heb je het nu wel getroffen ook qua gehorigheid en type buurt? Ik weet dat dat voor jou heel belangrijk is. In de sociale woningbouw moet je het net treffen. Zelf had ik de naieve gedachte dat de woningen in het portiek wel vrijwel hetzelfde zijn. Bleek toch echt dat het huis van de buren veel beter is opgeknapt en mijn appartement in de oorspronkelijke staat is... Parijs is heel leuk, het kan er ook druk zijn.

Ik heb nu (onder andere) deze woning op het oog:

http://www.funda.nl/koop/(...)ga-brederolaan-83-d/

Is een hoogste (vierde) verdieping nu echt een zegen of ligt het in werkelijkheid wat genuanceerder? En dan vooral omwille van het geluid. Aangezien veel mensen tegenwoordig laminaatvloeren hebben durf ik eigenlijk het risico niet te nemen.
De buurt is op zich helemaal prima, beter kan eigenlijk helemaal niet. Ik woon in IJmuiden Oost, vlakbij de rijkere mensen van dit gehucht en de gemeente. Gehorigheid en overlast van spelende kinderen en hun hangouders is nog wel een puntje maar daar wordt aan gewerkt. A.s. woensdag is er zelfs overleg op het stadhuis van het noodteam, daar komen alle instanties bij elkaar en zijn er 2 van mijn hulpverleners aanwezig, 1 van het RIBW en mijn SPV'er van het GGZ. Ook de wijkagent en de woonconsulent van het woningbedrijf.. die ik even héél hard op haar plaats heb gezet...

Ik word nu iig serieus genomen en we zijn bezig met oplossingen, het 1 en ander ligt ook al in de planning en ik heb er goede hoop op. Het is de gemeente en overheid namelijk alles aan gelegen om mij in deze woning te laten blijven. Het is zelfs zo dat ik niet eens mijn huur zomaar kan opzeggen. Zijn er problemen, dan dienen die opgelost te worden ^O^ En daar zijn we nu mee bezig _O_

Ik heb mijzelf op alle fronten van mijn goede en welwillende kant laten zien, de rest ligt nu bij de instanties.. er komt sowieso een soort van hek/gaaswerk met beplanting tegen mijn muur en ook een aanpassing in de APV, dus een mooi "VERBOTEN" bordje aan mijn muur. Speelveld prima, met de nadruk op die laatste lettergreep, gewoon oprotten bij mijn muur. Punt. Mensen die niet wilden luisteren krijgen het nu op een andere manier voor hun kiezen.. #WINNING!! , ik heb iets meer contacten en prioriteit :D

Die woning die jij post ziet er wel netjes uit, al kan ik natuurlijk niets zeggen over de gehorigheid.. dat blijft altijd lastig. Ik wens je iig het beste en vind het leuk dat je weer even post hier ^O^
  zondag 30 maart 2014 @ 00:06:53 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_138316672
Voor Disney heb je niet genoeg aan alleen je autipas toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 maart 2014 @ 00:09:35 #280
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_138316765
Wat mooi dat je nu serieus genomen wordt in je behoeften, Yokikater! Behoeften die voor een (groot) deel ook medisch bepaald zijn. Je hebt het voordeel dat je voldoende assertief bent, en ik kan niet goed voor mezelf opkomen en/of neem te snel dingen van anderen aan. Is de huur ook een beetje betaalbaar? Een huur die overigens snel omhoog zal gaan (4% op 1 juli).

5 april ga ik kijken, Open Huizen Dag.

En ook krijg ik begeleiding bij dingen waar ik mee zit (niet via GGZ). Over omgang met mensen, beter voor mezelf opkomen maar ook kan ik het over het proces verhuizen hebben. Huidige woning opwaarderen: rond de 15 duizend euro (de kozijnen blijken slechter te zijn, deuren zijn lelijk, toilet is afgetrapt, keuken is lelijk) en dan heb ik nog steeds die gehorigheid :W
De douche is wel gerenoveerd :)
pi_138317268
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef Troel het volgende:
Voor Disney heb je niet genoeg aan alleen je autipas toch?
Volgens mij niet, maar anders is een dokters attest zo geregeld.

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef schaal_10 het volgende:
Wat mooi dat je nu serieus genomen wordt in je behoeften, Yokikater! Behoeften die voor een (groot) deel ook medisch bepaald zijn. Je hebt het voordeel dat je voldoende assertief bent, en ik kan niet goed voor mezelf opkomen en/of neem te snel dingen van anderen aan. Is de huur ook een beetje betaalbaar? Een huur die overigens snel omhoog zal gaan (4% op 1 juli).

5 april ga ik kijken, Open Huizen Dag.

En ook krijg ik begeleiding bij dingen waar ik mee zit (niet via GGZ). Over omgang met mensen, beter voor mezelf opkomen maar ook kan ik het over het proces verhuizen hebben. Huidige woning opwaarderen: rond de 15 duizend euro (de kozijnen blijken slechter te zijn, deuren zijn lelijk, toilet is afgetrapt, keuken is lelijk) en dan heb ik nog steeds die gehorigheid :W
De douche is wel gerenoveerd :)
Mjah, ik ben iets té assertief.. ik ga dreigen en alles, het is de afgelopen tijd ook echt niet helemaal goed gegaan (niet ernstigs of strafbaars hoor) en dat heeft het allemaal doen triggeren, dus gunstig was het iig wel. Ik laat niet zomaar met mij sollen.. zeker nu niet, dit huis ben ik blij mee en is de fundering van de toren die ik al aan het opbouwen ben.

"This is my church, this is where i heal my hurts" ...

Mensen hebben een woonplek/basis/sanctuary nodig.. of je nu thuis werkt of niet. Ik werk dan vanuit huis en dan is de overlast natuurlijk iets lastiger maar ik kan in principe overal werken waar ik een internetaansluiting heb. Maar ik blijf erbij dat je woning een basis hoort te zijn.. geluiden heb je overal maar het kan ook te gek.. Ik ben de kwaadste niet en ook geen zeurpiet maar het moet gewoon even beter, en dat gaat lukken.

Fijn dat je begeleiding gaat krijgen, dat is altijd gunstig. Is dat toevallig ook vanuit het RIBW? Daar heb ik zelf hulp van en ben daar heel erg blij en gebaat bij.
  zondag 30 maart 2014 @ 13:51:24 #282
402517 Dactylus
I just watch...
pi_138325449
Helaas, gisteren geen wedstrijd gefloten. Ik heb er wel voor geprobeerd te zorgen dat ik me bij sociale deuken weer wat sneller recht zet, en dat is me toch niet zo makkelijk als ik zou hopen.
Komende vrijdag een kampioenswedstrijd opzoeken, en tweede weekend van april de laatste speelronde, met aansluitend het jaarlijkse verenigingsfeest. Thema is blingbling, bedoeling is verkleden. Hoe ga ik dit op een originele manier aanpakken is vraag 1, daarnaast, als ik aanwezig ben, hoe zeker weet ik dat ik lang ga blijven, en na een lange dag vrijwilligen nog de fut heb om er uberhaupt heen te willen? Maar goed, das van latere zorg.

Iedereen een goeie zaterdag gehad? En, wat staat er vandaag op het programma? Bij mij niet veel meer. Vanmorgen gewerkt, daarna mijn bed weer in gedoken en voor het weggehaalde uur vannacht een dubbel uur erbij geslapen. Nu lekker rustig aan doen, en vanavond misschien een fotoshootje.
... and I hope it's not bothering you.
pi_138330557

Voor mezelf 2 rokjes, 3 shirts en een jurkje. Billy 5 broekjes en 7 shirts.. Voor nog geen 20,-..... Lang leve de rommelmarkt!! *O* Woeiii
  zondag 30 maart 2014 @ 19:53:53 #284
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_138336407
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar anders is een dokters attest zo geregeld.

[..]

Mjah, ik ben iets té assertief.. ik ga dreigen en alles, het is de afgelopen tijd ook echt niet helemaal goed gegaan (niet ernstigs of strafbaars hoor) en dat heeft het allemaal doen triggeren, dus gunstig was het iig wel. Ik laat niet zomaar met mij sollen.. zeker nu niet, dit huis ben ik blij mee en is de fundering van de toren die ik al aan het opbouwen ben.

"This is my church, this is where i heal my hurts" ...

Mensen hebben een woonplek/basis/sanctuary nodig.. of je nu thuis werkt of niet. Ik werk dan vanuit huis en dan is de overlast natuurlijk iets lastiger maar ik kan in principe overal werken waar ik een internetaansluiting heb. Maar ik blijf erbij dat je woning een basis hoort te zijn.. geluiden heb je overal maar het kan ook te gek.. Ik ben de kwaadste niet en ook geen zeurpiet maar het moet gewoon even beter, en dat gaat lukken.

Fijn dat je begeleiding gaat krijgen, dat is altijd gunstig. Is dat toevallig ook vanuit het RIBW? Daar heb ik zelf hulp van en ben daar heel erg blij en gebaat bij.
Als je vanuit huis werkt is het zeker belangrijk, een goede werkplek. Hoeveel uur werk je in de week en zijn de eerste maanden goed bevallen? Het zou mooi zijn als je je plaats weet te vinden op de arbeidsmarkt.

Nee, is niet vanuit het RIBW (ik woon zelfstandig) maar via mijn werk. Dat is gratis en komt ook niet in mijn medisch dossier - en dan kan mogelijk van pas komen bij een overlijdensrisicoverzekering. Mijn problematiek is ook relatief beperkt zou vooral een mooiere woning willen zodat ik mensen kan uitnodigen. Toch geloof ik zeker dat het qua wonen minder prettig kan. In de buurt waar ik woon is bijvoorbeeldf geen overlast.

Ik mag eigenlijk niet mopperen. Buurvrouw van de voetstappen gaat nooit een dagje weg laat staan op vakantie, lijkt me ook saai...
pi_138336773
Poesopstok, goed gescored!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_138336785
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Als je vanuit huis werkt is het zeker belangrijk, een goede werkplek. Hoeveel uur werk je in de week en zijn de eerste maanden goed bevallen? Het zou mooi zijn als je je plaats weet te vinden op de arbeidsmarkt.

Nee, is niet vanuit het RIBW (ik woon zelfstandig) maar via mijn werk. Dat is gratis en komt ook niet in mijn medisch dossier - en dan kan mogelijk van pas komen bij een overlijdensrisicoverzekering. Mijn problematiek is ook relatief beperkt zou vooral een mooiere woning willen zodat ik mensen kan uitnodigen. Toch geloof ik zeker dat het qua wonen minder prettig kan. In de buurt waar ik woon is bijvoorbeeldf geen overlast.

Ik mag eigenlijk niet mopperen. Buurvrouw van de voetstappen gaat nooit een dagje weg laat staan op vakantie, lijkt me ook saai...
Ik werk 24 uur per week en het bevalt prima, het is nog geen vast contract en een soort van uitproberen maar het gaat allemaal wel gewoon goed en ik vind het erg leuk.

Dat is mooi dat het via je werk kan.. ik woon zelf ook zelfstandig hoor, ik heb Begeleid Zelfstandig Wonen vanuit het RIBW. Ik heb 2 begeleidsters en die komen elke week ieder een uurtje langs.
1 op woensdag en 1 op vrijdag.

Schaam jij je voor je huidige woning? Ik hoop dat je een wat mooiere woning kan vinden en dat je daar ook gewoon rustig en prettig kan wonen.
pi_138336797
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mezelf 2 rokjes, 3 shirts en een jurkje. Billy 5 broekjes en 7 shirts.. Voor nog geen 20,-..... Lang leve de rommelmarkt!! *O* Woeiii
Netjes! ^O^
  zondag 30 maart 2014 @ 20:32:24 #288
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_138337828
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik werk 24 uur per week en het bevalt prima, het is nog geen vast contract en een soort van uitproberen maar het gaat allemaal wel gewoon goed en ik vind het erg leuk.

Dat is mooi dat het via je werk kan.. ik woon zelf ook zelfstandig hoor, ik heb Begeleid Zelfstandig Wonen vanuit het RIBW. Ik heb 2 begeleidsters en die komen elke week ieder een uurtje langs.
1 op woensdag en 1 op vrijdag.

Schaam jij je voor je huidige woning? Ik hoop dat je een wat mooiere woning kan vinden en dat je daar ook gewoon rustig en prettig kan wonen.
24 uur is mooi om mee te beginnen! Kijk eens aan, dat je toch zelfstandig woont maar met de voordelen van enige begeleiding. Lukt het je daardoor ook beter om alles op de rails te krijgen en... waar kunnen ze je bijvoorbeeld bij helpen? Het is een hele happening om de zaak op orde te krijgen, onbewust kan het anders een huishouden van Jan Steen worden.

Bij nader inzien (2013) zijn veel aspecten toch echt inferieur. De buren hebben een veel beter onderhouden woning - de vorige bewoners waren jonge starters. Deuren en inbouwkasten zijn moderner. Een betere verhouding tussen woon- en slaapkamer. Mijn woonkamer is 18,1 m² (in woningen waar het scheidingswand is herplaatst en mooi vernieuwd is dat 20,7 m²). Eerlijk is eerlijk: ik betaal wat minder huur, maar dat heeft niet te maken met de kwaliteit van de onderdelen (zo werkt het puntensysteem niet). Voor nieuwe bewoners is het gemakkelijker om iets gedaan te krijgen bij de woningstichting.

Goed, toen ik hier kwam wonen in 2007 lag mijn prioriteit heel ergens anders (bijstandsuitkering). Die woning gaat echt wel goedkomen. Dit kan ik ook, met wat moeite. Het goede nieuws is dat een woning van 120.000 euro al aan mijn wensen kan voldoen. Maar keuzes maken is ook niet gemakkelijk :)
pi_138338445
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

24 uur is mooi om mee te beginnen! Kijk eens aan, dat je toch zelfstandig woont maar met de voordelen van enige begeleiding. Lukt het je daardoor ook beter om alles op de rails te krijgen en... waar kunnen ze je bijvoorbeeld bij helpen? Het is een hele happening om de zaak op orde te krijgen, onbewust kan het anders een huishouden van Jan Steen worden.

Bij nader inzien (2013) zijn veel aspecten toch echt inferieur. De buren hebben een veel beter onderhouden woning - de vorige bewoners waren jonge starters. Deuren en inbouwkasten zijn moderner. Een betere verhouding tussen woon- en slaapkamer. Mijn woonkamer is 18,1 m² (in woningen waar het scheidingswand is herplaatst en mooi vernieuwd is dat 20,7 m²). Eerlijk is eerlijk: ik betaal wat minder huur, maar dat heeft niet te maken met de kwaliteit van de onderdelen (zo werkt het puntensysteem niet). Voor nieuwe bewoners is het gemakkelijker om iets gedaan te krijgen bij de woningstichting.

Goed, toen ik hier kwam wonen in 2007 lag mijn prioriteit heel ergens anders (bijstandsuitkering). Die woning gaat echt wel goedkomen. Dit kan ik ook, met wat moeite. Het goede nieuws is dat een woning van 120.000 euro al aan mijn wensen kan voldoen. Maar keuzes maken is ook niet gemakkelijk :)
De hulp die ze bieden is zeer uitgebreid, staat ook allemaal in een behandelplan. Ze hebben een signalerende en ondersteunende functie. Houden in de gaten dat ik mijzelf of mijn woning niet verwaarloos, helpen met contact met instanties en eventueel het huishouden, helpen mij met het overwinnen van mijn agorafobie door met mij te wandelen, bieden een luisterend oor en denken met mij mee voor praktische oplossingen voor problemen, etc.

En dat gaat allemaal helemaal top, het zijn meer vriendinnen dan hulpverleners. Ik ben er echt zeer blij mee en meer dan tevreden over. En dit is dan naast het Fact team van de GGZ. Ik heb elke maandag contact met mijn SPV'er, dat is meestal telefonisch maar ze komt ook wel eens langs en elke donderdag heb ik telefonisch contact met mijn psychiater.
pi_138348421
ik heb geen idee om hoelaat ik moet opstaan ze hebben niks komen zeggen maar op blad staat dat ik tussen 9 en 10 sleutels moet gaan ophalen om woning te bezichtigen.
en is ongeveer een 35min rijden dus dan moet ik denk ik om 8uur opstaan ofzo eigenlijk zou ik nu al in bed moeten liggen dan maar ik kan zo vroeg niet slapen.
pi_138356687
ben net terug van appartement kijken en het was echt verschrikkelijk.
de gang was een beetje muf maar ok kan ik nog mee leven
dus het appartement was inderdaad op het eerste verdiep.
deed ik de deur open kwam er een wc lucht uit
begon ik al direct te kokhalzen in de gang
mijn moeder en de verpleegster had de ramen direct wat open gezet
na kwartier in de gang wou ik binnengaan maar stonk nog altijd dus
heeft mijn moeder een servietje gegeven met wat reuk op en toen ging het wat beter
keuken was groot past zelfs nog een tafeltje bij. witte kasten die eigenlijk nu beige waren van de smerigheid
ook de muren moeten geverft worden ook van de living en de kamer staat ook geen koelkast of fornuis in de keuken is wel een gasforneus nog nooit mee gewerkt.
living was eigenlijk redelijk klein als je nog denkt dat je nog een zetel en eetkamer mss moet kopen
slaapkamer was eigenlijk ook niet zo groot als je er een 2persoonsbed inzet dan kan je geen nachttafels zetten en moet je al in je bed gaan springen om in je bed te geraken dus zal wel eenpersoonsbed worden.
berging staat de boiler en de zekeringen stelt niet zo voor.
wc heb ik niet durven kijken maar volgens mijn moeder zat er een zitbad in zo'n klein vierkant ding waar je met je kont op moet gaan zitten.

was wel al blij dat het een kamer apart was. en toen ik de prijs hoorde
was 241euro inc gemeenschappelijke kosten en water.
dacht ik van ja stinkt verschrikkelijk maar moet het zelf maar proberen gezellig te maken
heb verpleegster heeft ook melding gemaakt dat die wc vervangen moet worden dat die zo zwart ziet dat je dat er nietmeer uit krijgt.
en ze gingen het bekijken
ben benieuwd of alles opgeruimd gaat geraken woensdag ga ik bellen of ik het ga nemen moet eerst bespreken met sociale dienst

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 11:19:33 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 31 maart 2014 @ 12:42:31 #292
74056 crew  ToT
pi_138358785
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:18 schreef redboyke het volgende:
ben net terug van appartement kijken en het was echt verschrikkelijk.
de gang was een beetje muf maar ok kan ik nog mee leven
dus het appartement was inderdaad op het eerste verdiep.
deed ik de deur open kwam er een wc lucht uit
begon ik al direct te kokhalzen in de gang
mijn moeder en de verpleegster had de ramen direct wat open gezet
na kwartier in de gang wou ik binnengaan maar stonk nog altijd dus
heeft mijn moeder een servietje gegeven met wat reuk op en toen ging het wat beter
keuken was groot past zelfs nog een tafeltje bij. witte kasten die eigenlijk nu beige waren van de smerigheid
ook de muren moeten geverft worden ook van de living en de kamer staat ook geen koelkast of fornuis in de keuken is wel een gasforneus nog nooit mee gewerkt.
living was eigenlijk redelijk klein als je nog denkt dat je nog een zetel en eetkamer mss moet kopen
slaapkamer was eigenlijk ook niet zo groot als je er een 2persoonsbed inzet dan kan je geen nachttafels zetten en moet je al in je bed gaan springen om in je bed te geraken dus zal wel eenpersoonsbed worden.
berging staat de boiler en de zekeringen stelt niet zo voor.
wc heb ik niet durven kijken maar volgens mijn moeder zat er een zitbad in zo'n klein vierkant ding waar je met je kont op moet gaan zitten.

was wel al blij dat het een kamer apart was. en toen ik de prijs hoorde
was 241euro inc gemeenschappelijke kosten en water.
dacht ik van ja stinkt verschrikkelijk maar moet het zelf maar proberen gezellig te maken
heb verpleegster heeft ook melding gemaakt dat die wc vervangen moet worden dat die zo zwart ziet dat je dat er nietmeer uit krijgt.
en ze gingen het bekijken
ben benieuwd of alles opgeruimd gaat geraken woensdag ga ik bellen of ik het ga nemen moet eerst bespreken met sociale dienst
-O- De tering zeg, dat is balen!
pi_138358846
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:42 schreef ToT het volgende:

[..]

-O- De tering zeg, dat is balen!
Klinkt een beetje als elk huurappartement wat ik de afgelopen jaren heb gezien :')
Aan de andere kant; mijn appartement was ook 1 gore bende toen ik het kocht en dat is ook goed opgeknapt (al zeg ik het zelf). Vies kun je veel aan doen, kapot/versleten wordt vervelend.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 31 maart 2014 @ 12:46:56 #294
74056 crew  ToT
pi_138358936
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als elk huurappartement wat ik de afgelopen jaren heb gezien :')
Aan de andere kant; mijn appartement was ook 1 gore bende toen ik het kocht en dat is ook goed opgeknapt (al zeg ik het zelf). Vies kun je veel aan doen, kapot/versleten wordt vervelend.
Ja snap ik idd. :)

Ikzelf zit met gemengde gevoelens met mijn zoektocht; ik wil gewoon een eengezinswoning of GOEDE seniorenwoning, maar daar wordt erg veel op gereageerd en daar maar ik weinig kans op.
Persoonlijk hou ik niet van appartementen, maar die kan ik wel veel makkelijker krijgen, en dan ook nieuwbouw of 5 jaar oud of zo.
Ik hou die appartementen voorlopig ff in reserve tot de tijd echt meer begint te dringen.
pi_138359042
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja snap ik idd. :)

Ikzelf zit met gemengde gevoelens met mijn zoektocht; ik wil gewoon een eengezinswoning of GOEDE seniorenwoning, maar daar wordt erg veel op gereageerd en daar maar ik weinig kans op.
Persoonlijk hou ik niet van appartementen, maar die kan ik wel veel makkelijker krijgen, en dan ook nieuwbouw of 5 jaar oud of zo.
Ik hou die appartementen voorlopig ff in reserve tot de tijd echt meer begint te dringen.
Ik had indertijd niet gek veel opties, verdien teveel voor sociale huur en particulier huren is idioot duur.
Qua koop was een oud/brak appartement het enige wat ik kon kopen.
Keuken was 1 gore bende (gasfornuis bleek niet vastgeschroefd, maar zat vast met gesmolten kaas bijv :') )en alles zat onder de hondeharen. Jaar aan het klussen geweest samen met m'n vader om het allemaal schoon/goed te krijgen. En woon er nu 7 jaar, vorig jaar (eindelijk) de kozijnen vervangen en nu kunnen er weer ff tegen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 31 maart 2014 @ 13:22:50 #296
74056 crew  ToT
pi_138360139
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik had indertijd niet gek veel opties, verdien teveel voor sociale huur en particulier huren is idioot duur.
Qua koop was een oud/brak appartement het enige wat ik kon kopen.
Keuken was 1 gore bende (gasfornuis bleek niet vastgeschroefd, maar zat vast met gesmolten kaas bijv :') )en alles zat onder de hondeharen. Jaar aan het klussen geweest samen met m'n vader om het allemaal schoon/goed te krijgen. En woon er nu 7 jaar, vorig jaar (eindelijk) de kozijnen vervangen en nu kunnen er weer ff tegen.
Kozijnen vervangen schijnt echt verrot duur te zijn he? :o
pi_138360401
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Kozijnen vervangen schijnt echt verrot duur te zijn he? :o
:')

Daar kun je een leuke auto voor kopen ja. Aan de andere kant; we hadden overal stalen kozijnen en enkel glas. Stookten ons wezeloos (alleen een gaskacheltje in de woonkamer als verwarming). paar ramen konden niet meer dicht, anderen konden niet meer open. Dus het komt het wooncomfort wel ten goede. De warme winter werkt ook mee, maar inmiddels al 35% minder gas verbruikt dan in dezelfde periode vorig jaar... en da's toch ook wel lekker.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 31 maart 2014 @ 13:34:32 #298
74056 crew  ToT
pi_138360593
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

Daar kun je een leuke auto voor kopen ja. Aan de andere kant; we hadden overal stalen kozijnen en enkel glas. Stookten ons wezeloos (alleen een gaskacheltje in de woonkamer als verwarming). paar ramen konden niet meer dicht, anderen konden niet meer open. Dus het komt het wooncomfort wel ten goede. De warme winter werkt ook mee, maar inmiddels al 35% minder gas verbruikt dan in dezelfde periode vorig jaar... en da's toch ook wel lekker.
Sow! Beter idd!

Ja zoals gezegd is mijn (rijtjes)huis onlangs verkocht, maar voor 9 mille meer kon je een hoekwoning krijgen met garage....alleen zijn alle kozijnen volledig verrot en zit er een lelijke ouderwetse keuken in.
Op het eerste gezicht lijkt dat huis aantrekkelijker, maar er moet echt veel aan gebeuren.
Then again; de kopers van dit huis willen het blijkbaar ook half slopen en helemaal veranderen! _O-

Anyway, update: zojuist de maatschappelijk werkster aan de telefoon gehad en zij gaat een brief schrijven waarin ze zal zetten dat ik echt een rustige woonomgeving nodig heb. Hopelijk heb ik daar iets aan met een urgentieaanvraag.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:01:47 #299
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_138363551
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:51 schreef redboyke het volgende:
ik heb geen idee om hoelaat ik moet opstaan ze hebben niks komen zeggen maar op blad staat dat ik tussen 9 en 10 sleutels moet gaan ophalen om woning te bezichtigen.
en is ongeveer een 35min rijden dus dan moet ik denk ik om 8uur opstaan ofzo eigenlijk zou ik nu al in bed moeten liggen dan maar ik kan zo vroeg niet slapen.
Hoe gaat ga je dan normaal naar bed? Dat moet wel vrij laat zijn dan ;-)

Je hebt het appartement bekeken... voor 241 euro in de maand moet je niet te veel verwachten, het is zelfs nog onder de huur van ca. 300 euro die ik in 2007 betaalde (omgerekend naar prijzen 2014). Maar ik ken het idee. Hoeveel vierkante meter is het appartement? Het moeten leven van een bijstandsuitkering (leefloon in Vlaanderen) is geen pretje inderdaad. Zijn er in België restricties ten aanzien van de maximale huur als je een uitkering hebt?
pi_138364162
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:01 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Hoe gaat ga je dan normaal naar bed? Dat moet wel vrij laat zijn dan ;-)

Je hebt het appartement bekeken... voor 241 euro in de maand moet je niet te veel verwachten, het is zelfs nog onder de huur van ca. 300 euro die ik in 2007 betaalde (omgerekend naar prijzen 2014). Maar ik ken het idee. Hoeveel vierkante meter is het appartement? Het moeten leven van een bijstandsuitkering (leefloon in Vlaanderen) is geen pretje inderdaad. Zijn er in België restricties ten aanzien van de maximale huur als je een uitkering hebt?
ik ga meestal tussen 02.00 en 03.00 naar bed maar duurt nog halfuur voor ik in slaap val met medicatie
vroeger moet ik niet proberen gaan slapen want lukt gewoon niet zelfs met medicatie.

ik weet niet hoe groot het was eerlijk gezegd maar de keuken was bijna even groot als de woonkamer :')
een eetkamer in de living gaat niet passen samen met een zetel in ieder geval.
je mag huren wat je wilt zolang je het maar kan betalen maar meeste verhuurders vragen toch bewijs dat je werk hebt enzo maar met een laag inkomen kan je een sociale woning krijgen maar dat zijn ook wachtlijsten. ik wou iets in schoten en heb gehoord dat het een wachttijd is van 5 jaar. eigenlijk de enige mensen die altijd zowat voorrang krijgen zijn vrouwen met een kind heb ik de indruk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')