abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 april 2014 @ 03:55:35 #276
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_139364149
Ik gebruik deze smiley niet vaak, maar nu is ie wel op zijn plaats geloof ik:
:r
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:14:27 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_139365526
Ik vind het wel nice eigenlijk, Lufthansa vind ik maar saai
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:47 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_139367457
Die bruine tussenconsole bij KLM ziet er zo cheap uit op de foto's, beetje het type afwerking en bruin plastic materiaal dat je in een KIP caravan verwacht?

Kan aan de foto's liggen natuurlijk...
pi_139368321
KLM twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 11:10:24 This brand new #Embraer in #ImprovedLivery will leave Brazil today. The plane will be in Amsterdam tomorrow! http://t.co/K80P8hLZEd reageer retweet


Volgens mij loopt het blauwe ook wat verder door naar onder. Eindigt nu op de neus ipv boven de neus.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:17:59 #280
62913 Blik
The one and Only!
pi_139372196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die bruine tussenconsole bij KLM ziet er zo cheap uit op de foto's, beetje het type afwerking en bruin plastic materiaal dat je in een KIP caravan verwacht?

Kan aan de foto's liggen natuurlijk...
Dat ben ik wel met je eens, lijkt op goedkoop autoplastic. Hoop dat het materiaal er beter uitziet dan op de foto's. Maar verder vind ik de kleurstelling van KLM een stuk aantrekkelijker dan Lufthansa
pi_139374249
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
KLM twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 11:10:24 This brand new #Embraer in #ImprovedLivery will leave Brazil today. The plane will be in Amsterdam tomorrow! http://t.co/K80P8hLZEd reageer retweet


Volgens mij loopt het blauwe ook wat verder door naar onder. Eindigt nu op de neus ipv boven de neus.
Jep.

Dus of de hele kist wordt wel heel erg blauw (als de cheat line recht naar achter loopt) of we krijgen zo'n lelijke corporate golfpatroon.
Gelukkig is de nieuwe livery alleen voor de Embraer's dus wat boeit het eigenlijk.
Wel tof dat KLM zelf ook zo'n kleine hype er van maakt. :P

En over de nieuwe WBC; ik heb beter en slechter gezien. Beide foto's hierboven zijn overigens ook renders; geen echte foto's.

Op foto's van de Business class van Lufthansa ziet het er een stuk beter uit en IMHO ook echt mooi:

Main deck (links), upper deck (rechts):


Het staat of valt natuurlijk wel met de juiste materiaalkeuze; maar qua kleurgebruik vind ik het best mooi. KLM heeft nu overigens ook erg ruime plekken. (qua seat pitch en width).

Is het kitcherige en plastic fantastic van Emirates nou echt mooier (als je kijkt naar hard product en niet naar soft product?).




Lufthansa heeft overigens wel ballen; zij halen bij hun 747-400's gewoon de helft van de first class stoelen weg en plaatst er een bed voor terug; je hebt dus zowel een normale stoel en 'normaal' bed als business passagier :o :9



Overigens een flinke verbetering van hun vorige first class boven :X :



Maar goed; je moet wordt als Business tegenwoordig zoveel biedt dat First eigenlijk niet meer nodig is...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 29-04-2014 14:20:47 ]
pi_139374477


KLM Welcomes its Latest Embraer 190 and Modified Livery
quote:
Most modern aircraft types have similar shaped noses and contours. A few adjustments to the current KLM livery has transformed the appearance of the latest Embraer 190 into a contemporary, streamlined, balanced aircraft. The modified livery will be phased in for the other Embraers. The Fokker 70s are also to be kitted out in this livery, followed by the Boeing 787-900 Dreamliner, which KLM expects to take delivery of at the end of 2015.

Embraer 190 in KLM Fleet
The first Embraer 190 joined KLM at the beginning of 2008 at the airline’s subsidiary KLM Cityhopper. This aircraft type seats 100 passengers and is highly fuel efficient. The two-seat configuration and leather upholstery also make the Embraer 190 extremely comfortable. The Embraer 190 has a two-class configuration and operates on 35 of KLM Cityhopper’s 53 European routes. The Fokker 70 is deployed for the remaining 18 destinations.

The latest Embraer 190 is part of KLM’s ongoing fleet-renewal programme. The replacement of seven Fokker 70s with six new Embraers brings the total fleet in 2014 to 28 Embraer 190 and 19 Fokker 70 aircraft.

Please check Twitter and Instagram at 17:00 (UCT+01) for a unique picture of the modified livery.
Is dus puur vanwege de nieuwe neuzen van de nieuwe kisten die komen waardoor de livery er wat apart uitziet op dergelijke kisten.

EDIT:

Bron: Facebook van Embraer

Die foto doet mij overigens denken aan een of andere cartoon van TV. Eens kijken of ik die kan vinden...

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 29-04-2014 14:57:18 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:09:31 #283
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_139382395
pi_139384086
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Tinos85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
KLM

Find the five differences between the old and the modified livery of our #Embraer190
KLM Facebook

pi_139384251
Vind de Embraer er een stuk van opknappen. De oude KLM livery staat gewoon niet op de Embraers.
pi_139384322
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:09 schreef blingbling11 het volgende:
Vind de Embraer er een stuk van opknappen. De oude KLM livery staat gewoon niet op de Embraers.
Mee eens. Ziet er stukken beter uit.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139391741
PH-KZW maakt zijn laatste rotaties: is nu onderweg naar Cardiff; komt morgenvroeg terug, morgen nog een keer naar Cologne en Nuremberg en dan is het voorbij voor deze kist bij KLM Cityhopper.
Laatste vlucht vanuit Nuremberg landt om 15:30 uur en drie kwartier later vertrekt de kist naar Norwich.
Sluit zich aan bij PH-KZV (5 jan.), PH-KZG (3 feb.), PH-JCH (3 maart) en PH-WXA.
PH-JCT en PH-KZH volgen in mei.



EDIT: en over 19 minuten op Discovery Channel (22:00 uur):



Huge Moves
quote:
Een deskundig team moet een Canberra-bommenwerper over een afstand van 400 km van Coventry naar Newquay, Cornwall transporteren. Kan het toestel in zijn geheel worden verplaatst?
EDIT: en een duidelijke foto van PH-EXD gemaakt op Recife (de tussenstop tussen São José dos Campos en Tenerife):





[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 29-04-2014 22:16:34 ]
pi_139394369
Ja, vind die Embraer ineens een stuk mooier ^O^
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 april 2014 @ 11:49:08 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139406904
How cool is that? You work at the KLM design department and you’re allowed to create a modified livery for the new Dreamliner, the Boeing 787 that will join our fleet in 2015. Meet the luckiest of fishes René Kemper.



When I recently saw the artist’s impression that Boeing had made of KLM’s future Dreamliner, I felt they’d missed a great opportunity. As you can see in the picture, the KLM’s balanced, straight-lined livery doesn’t work well here, because these next-generation aircraft – the Dreamliners, Embraers and A350s – have what is called a ‘drop-nose’. Because the tail is a lot higher than the nose, horizontal lines don’t enhance the shape of these aircraft.



Let’s make it smile
After making various sketches and playing with curved lines and shapes, I came up with the future livery of the Dreamliner. Naturally, I respected the original design, because why fix something that isn’t broken? The curved line enhances the streamlined shape and creates a smile. If you’re looking at the nose, you see that the dark-blue lines turn upwards like the corners of a mouth. It’s fun to see a smiling KLM bird at the gate.

Because the Embraer 190 has a similar nose and livery, management soon asked why the Embraer didn’t have the new livery. So I went back to the drawing board and designed the curved-line livery for the Embraer as well. With a lot of help from Fleet Services, we came up with the ultimate design, in which the Cityhopper logo has been prominently placed in the upper part of the livery. The result is a very modern looking aircraft – streamlined and perfectly in balance. And the funny thing is that the Embraer gets to wear the new design first, because the first KLM Dreamliner will only be arriving in 2015.



Which leaves the question: am I the only one who sees a dolphin here? Maybe that will be its nickname. Look, there’s a DolPH! That would work perfectly with KLM’s PH registration. Racing through an ocean of air!

René Kemper
Senior designer at KLM Design

https://blog.klm.com/am-i(...)a-dolphin-here/8741/
  woensdag 30 april 2014 @ 14:02:55 #290
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_139411364
Ik lees op a.net wat geruchten dat Delta intern de mogelijkheid zou onderzoeken om (tweedehands) A340's aan te schaffen? Dit zou dan als tussenoplossing moeten dienen om snel de huidige 747-400 vloot te vervangen tot aan de introductie van de nieuwe generatie wide body jets (777X en A350).

Het gaat om A340's van Virgin zeg ik uit m'n hoofd en volgens a.net staan er nog 7 A340-600's bij Airbus kant en klaar te wachten op een eigenaar.
Via allerlei constructies die uitgediept worden op a.net zou het financieel zo maar eens een interessante optie kunnen zijn voor Delta.
pi_139411577
PH-KZW doet momenteel haar laatste rotatie onder KLM kleuren; vanmorgen naar Cardiff geweest; de rotatie naar Cologne is geannuleerd en is nu bezig met de rotatie naar Nuremberg.
Ze landt weer op Schiphol om 15:30 uur en vertrekt drie kwartier later om 16:15 naar Norwich...



PH-EXD zou overigens ook zo rond deze tijd vanaf Tenerife moeten vertrekken; rond half 7 vanavond gaat hij deze hangar in.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:21:20 #292
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139411989
Erg mooi dat nieuwe design.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:35:55 #293
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_139412427
Nieuwe livery gaat ook wel mooi staan op de 787 denk ik.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 april 2014 @ 15:26:07 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 30 april 2014 @ 20:23:18 #295
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_139425636
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Which leaves the question: am I the only one who sees a dolphin here?
Nee. Helaas niet. Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vind die golfbeweging waardoor een smiley ontstaat echt 3x niks. Met een klein beetje naar beneden lopende raamlijn is het net een :')-neus.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 april 2014 @ 20:38:22 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139472623
Licht broekpoepmomentje :o :

pi_139480601
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
Licht broekpoepmomentje :o :

[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)41994.jpg]afbeelding[/url] ]
Is dat op Hong Kong?
pi_139482699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 10:13 schreef Leatherface het volgende:
Is dat op Hong Kong?
Het beroemde/beruchte (take your pick) Kai Tak inderdaad.

Daarover gesproken; op Youtube staat een documentaire over de 747; veel beelden van tests, ontwikkeling enz.
Erg interessant en het bekijken waard:



Wat een verschil met nu zeg; de voetruimte, vlees dat op een karretje naast je stoel wordt aangesneden, de first class lounge op de upper deck, kleine kinderen die tijdens de vlucht (!) even een kijkje in de cockpit mogen nemen en de mensen zelf ook...

Ik ben echt in een verkeerde tijd geboren -O- ...

[ Bericht 26% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2014 19:11:35 ]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:43:06 #300
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_139496304
quote:
Laat mooi zien hoeveel mensen er werk hebben door 1 samengesteld product. Die prijzen toendertijd :o $31.000.000 in '69 en al $131.000.000 voor de -400. Was natuurlijk een heel andere tijd waar dat ook toendertijd superduur was.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')