Misschien past een Galaxy niet op R'dam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef prefix1 het volgende:
waarom komt Amerika niet met 1/2 galaxys voor al die voertuige
Vergeet die gepantserde limo + bijbehorende voertuigen nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien past een Galaxy niet op R'dam?
Verder gewoon een belachelijke overkill van die Amerikanen.. 5 Black Hawks, paar C-17's, AF1, Marine One.....
Er schijnt ook nog een vliegdekschip voor de kust te liggen, maar ik had het over de vliegtuigen en helikopters.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef blingbling11 het volgende:
Vergeet die gepantserde limo + bijbehorende voertuigen niet
Als dat gerucht waar zou zijn, dan hadden we nu vast wel iets gehoord over de aantocht van de betreffende aircraft carrier strike group. Die dingen varen ook niet alleen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Ferry_76 het volgende:
Er schijnt ook nog een vliegdekschip voor de kust te liggen
Ik zag ze ook voorbij komen ja. Marine 1 ervoor. Dat zie je niet iedere dagquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Die blackhawks die over kwamen vliegen waren wel heel cool. Ik herkende het geluid en ben meteen naar buiten gelopen.
Die zoeken de MH370quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
Aerodata-surveys is ook flink bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie momenteel zo'n 3 kisten van hen boven Nederland vliegen.
Vanaf zaterdagavond 18:00 uur gaat het hele gebied rond de Polderbaan (en deels Zwanenburgbaan) dicht. Duurt t/m dinsdagnacht 00:00 uur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is de spotterplaats bij de polderbaan open dit weekend?
Het zal trouwens wel druk zijn op de Zwanenburgbaan met deze harde zuidenwind
Blijven alleen China Airlines en Surinam over. (En heel af en toe Turkish).quote:Cathay Pacific has further revised Hong Kong – Amsterdam operation for Winter 2014/15 season. Planned 3-class Boeing 777-300ER operation on this route from 26OCT14 is delayed until 01NOV14, however it’ll operate on daily basis, instead of initially planned 3 weekly operation. This means last A340-300 service is scheduled on 31OCT14 instead of 01JAN15.
Mwah.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is er eigenlijk een markt voor tweedehands A340's?
Een aantal zullen wel VIP worden.quote:Tour Operators? Low Cost airlines? Freighter conversion?
Of belanden ze al in Mojave?
Volgens Airbus wel (maar zij moeten dan ook het verschil tussen de marktwaarde en de door hun gegarandeerde inruilwaarde aftikken). De rest van de wereld heeft er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is er eigenlijk een markt voor tweedehands A340's?
Dus van dit:quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Iemand91 het volgende:
Net als bij de Airbus A340 gaan ze waarschijnlijk bij de A380 er ook nog meer stoelen inproppen:
Airbus to raise floor on A380 to create 11-abreast
[..]
De hele vloer van de main deck dus zo'n 2 inch/4 cm. omhoog en een extra stoel zodat er uiteindelijk 11 stoelen naast elkaar zitten. Dat wordt kruipen over elkaar ...
En toch zijn de stoelen dan met 18" nog steeds breder dan de 10-abreast 77W van Emirates die 17' zijn.
(En de 77W van KLM met 17" en de - nog - 9-abreast 772 met 17.5".)
Meanwhile @ AMS:quote:A military Airbus A330-200 with 189 soldiers and 9 crew, was enroute at FL330 between the UK and Afghanistan. The first officer had left the cockpit and was in the forward galley, when occupants of the aircraft felt a sensation of weightlessness. The captain was pressed into his harness, attempted to take control disconnecting autopilot and pulling the side stick to no avail. After the aircraft had lost 4400 feet in 27 seconds the commander managed to recover the aircraft from the dive.
(...)
The MAA stated: "The Panel has found evidence to link the movement of the seat to the movement of the side-stick, in the form of a Digital SLR camera obstruction which was in-front of the Captain’s left arm rest and behind the base of the Captain’s side-stick at the time of the event. Analysis of the camera has confirmed that it was being used in the three minutes leading up to the event. Furthermore, forensic analysis of damage to the body of the camera indicates that it experienced a significant compression against the base of the side-stick, consistent with having been jammed between the arm rest and the side-stick unit. Crew interviews have corroborated this evidence."
1 2 | ETA 12:45 LT JAF001 B744 20-1101 HND-AMS ETA 13:15 LT JAF002 B744 20-1102 HND-AMS |
Heb gelijk dat klassieke muziekstuk in mijn hoofd, kan alleen niet op de naam komenquote:
Kleine gok, deze?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:56 schreef flipsen het volgende:
Heb gelijk dat klassieke muziekstuk in mijn hoofd, kan alleen niet op de naam komen
Die A380 van Emirates is wmb gewoon (in economy) meer dan niks mis mee en veel beter dan wat bv KLM te bieden heeft mbt service etc.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:20 schreef Iemand91 het volgende:
Grappig dat men nog steeds de A380 als status-kist zien (goh; mag/kun je met die grote A380 vliegen! / ?).
't is gewoon gewoon cattle-class on steroids.
Je moet dan ook niet verschillende types kisten van verschillende maatschappijen vergelijken bij zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:27 schreef APK het volgende:
Die A380 van Emirates is wmb gewoon (in economy) meer dan niks mis mee en veel beter dan wat bv KLM te bieden heeft mbt service etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |